Een datum weten en een datum weten en die ook communiceren aan de helpdesk en afdeling sales zijn natuurlijk twee verschillende dingenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:00:
Op zich erg vreemd dat niemand precies weet wanneer het toestel binnenkomt. Je zou toch denken dat er ergens nog wel een planner te vinden moet zijn die weet wanneer toestellen verzonden worden vanuit HTC en dus bij de klant aankomt. Auto's kunnen ze enkele maanden van te voren al aankondigen met een introductiedatum maar een telefoon schijnt lastig te zijn, al wist HTC vorig jaar voor de Desire wel een datum te noemen.
Verwijderd
Ik weet van enkele webshops dat ze vanaf 17 juni de Sensation gaan verkopen maar blijkbaar is de communicatie van HTC wel goed maar is de interne communicatie van VF niet denderend. Je zou toch verwachten dat als je enkele weken de exclusiviteit hebt dat je ook weet wanneer die begint.
vamiddag ook naar de VF winkel voor verlenging
weet iemand of je dan meer betaalt dan in de online shop?
als het goed is is de vooraad zaterdag al binnen gekomen bij de VF winkel en mogen ze ze vanaf vandaag verkopen
hier in lwd is de winkel pas om 11 uur open volgens mij, dus verwacht het telefoontje dan ook na 11 uur.
als het goed is is de vooraad zaterdag al binnen gekomen bij de VF winkel en mogen ze ze vanaf vandaag verkopen
hier in lwd is de winkel pas om 11 uur open volgens mij, dus verwacht het telefoontje dan ook na 11 uur.
11 uur, mazzelaar. Moet hier wachten tot 13:00 om langs te kunnen.Konani schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:10:
vamiddag ook naar de VF winkel voor verlengingweet iemand of je dan meer betaalt dan in de online shop?
en ik zou ook graag willen weten of er in de winkel meer betaald word (en eventueel hoe er meer betaald word)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Vodafone heeft volgens mij de prijzen lopen veranderen, dus ik weet het nu niet meer. Bij bel+sms+web 200 2 jaar was het in de winkel eerst zo'n 40-60 euro duurder dacht ik. En het 275 abo was toen 25 euro duurder dan online, maar zoals ik zei, ze hebben het veranderd en ik ben even vergeten wat de nieuwe prijzen waren. Dus noteer nu gewoon voor jezelf even de online prijzen (of onthoud ze) en bekijk het vanmiddag in de winkel even.
Stel: ze komen eerder in de winkel dan de online orders... is het dan mogelijk om je online order te annuleren en dan een abonnement in de winkel af te sluiten?
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn eigenlijk, je pre-ordert toch om hem als eerste te hebben? Dan zou je hem op de dag van de release eigenlijk al moeten ontvangen... maarja, in een ideale wereld he...Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:14:
Stel: ze komen eerder in de winkel dan de online orders... is het dan mogelijk om je online order te annuleren en dan een abonnement in de winkel af te sluiten?
Nee, dat zou inderdaad niet eerlijk zijn maar ik zie het al wel helemaal gebeuren. Zoals Ernie al zegt, zo ging het ook precies in Engeland (het scheelde 1 dagStokpaard schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:15:
[...]
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn eigenlijk, je pre-ordert toch om hem als eerste te hebben? Dan zou je hem op de dag van de release eigenlijk al moeten ontvangen... maarja, in een ideale wereld he...
Edit: ik meen in het SGS2 abbo en leveringtopic te hebben gelezen dat er paar dagen tussen moet zitten?
[ Voor 9% gewijzigd door Upbeat op 23-05-2011 10:20 ]
Is zeker mogelijk, als je het topic UK orders op XDA doorleest vanaf de 19e zie je dat een aantal het daar gedaan hebben. Je moet natuurlijk wel een enigszins aardige werknemer hebben die je helpt, en geen puntenzeiker.Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:14:
zijn er al mensen die hem in de vodafone shop hebben besteld met een 275 abbo?
is die dan gewoon ook gratis of moet je dan bij betalen?
is die dan gewoon ook gratis of moet je dan bij betalen?
Vodafone Webcare heeft zojuist op Facebook bevestigd dat het toestel inderdaad vandaag in verkoop gaat!
Na gevraagd te hebben op de Vodafone Facebookpagina kreeg ik dit:
De HTC Sensation is vanaf 23 mei 2011 verkrijgbaar bij Vodafone. Voor meer informatie verwijs ik je naar vodafone.nl: http://bit.ly/lqsMXB
So that's sort of official.
De HTC Sensation is vanaf 23 mei 2011 verkrijgbaar bij Vodafone. Voor meer informatie verwijs ik je naar vodafone.nl: http://bit.ly/lqsMXB
hier nog geen telefoontje gehad. (zowel letterlijk als figuurlijk.)
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Ik heb erg goede ervaringen met het webcareteam van Vodafone! Ze weten waar ze het over hebben en mogen veel regelen voor klanten, ik vermoed dat ze wat "dieper" in de organisatie zitten dan de gewone eerstelijns helpdesk... ik vertrouw dit bericht wel!waaimasjien schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:38:
Na gevraagd te hebben op de Vodafone Facebookpagina kreeg ik dit:
@ Happykiller
als je hem zo bestelt betaal je 25 euro verwerkings kosten. ( niet gratis )
als je hem bestelt ICM verlenging van je abbonement betaal je dit niet
( Gratis )
als je hem bestelt ICM verlenging van je abbonement betaal je dit niet
[ Voor 4% gewijzigd door Konani op 23-05-2011 10:45 ]
Verwijderd
Je bedoeld die 25 euro aansluitkosten of bedoel je dat je in de winkel voor VF 275 gewoon 25 euro bij moet betalen (+ nog aansluitkosten van 25 euro --> = 50 euro).Konani schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:41:
als je hem bestelt ICM verlenging van je abbonement betaal je dit niet( Gratis )
Mag sinds vandaag verlengen (4 maanden) maar omdat de telefoon nog niet op voorraad is (niet beschikbaar in het systeem) kan dit dus niet.
Vodafone gaat mij terugbellen wanneer de Sensation in het systeem staat om vervolgens mij verlenging te regelen. Ben benieuwd!
Vodafone gaat mij terugbellen wanneer de Sensation in het systeem staat om vervolgens mij verlenging te regelen. Ben benieuwd!
je kunt pas 2 maanden van tevoren verlengenVecodo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:46:
Mag sinds vandaag verlengen (4 maanden) maar omdat de telefoon nog niet op voorraad is (niet beschikbaar in het systeem) kan dit dus niet.
Mwah, niet helemaal waar! Omdat ik zo'n "goede" klant ben van Vodafone maken ze graag een uitzondering en passen ze de regel aan naar 4 maanden.alwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:50:
[...]
je kunt pas 2 maanden van tevoren verlengen
in de winkel wel ja,Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:45:
[...]
Je bedoeld die 25 euro aansluitkosten of bedoel je dat je in de winkel voor VF 275 gewoon 25 euro bij moet betalen (+ nog aansluitkosten van 25 euro --> = 50 euro).
bedoel ook aansluitingskosten, maar das ongeveer hetzelfde
als je hem via internet bestelt + verlenging betaal je nix extra's, je moet aleen even wachten tot het knopje verlengen is het systeem staat
En je moet weten welke mensen je aan de telefoon moet krijgen, want de standaard telefonische verkoopservice kan je niet 4 maanden van tevoren al laten verlengen...Vecodo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:51:
[...]
Mwah, niet helemaal waar! Omdat ik zo'n "goede" klant ben van Vodafone maken ze graag een uitzondering en passen ze de regel aan naar 4 maanden.
Gelukkig val ik ook onder de "goede" klanten ;-)
Verwijderd
Bij mij ligt het deel van de abo+phone van de Vodafone site eruit... misschien veranderen ze het nu.
Vodafone is zo'n slecht bedrijf nog niet, ook ik heb een dealtje kunnen sluiten om al te kunnen verlengen met toestel. Zat officieel nog een jaar aan een sim only vast!
Bij mij doet hij het nog helaas...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:58:
Bij mij ligt het deel van de abo+phone van de Vodafone site eruit... misschien veranderen ze het nu.
maar wat is het voordeel van 4 maanden van te voren te verlengen?ralph075 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:56:
[...]
En je moet weten welke mensen je aan de telefoon moet krijgen, want de standaard telefonische verkoopservice kan je niet 4 maanden van tevoren al laten verlengen...
Gelukkig val ik ook onder de "goede" klanten ;-)
moet je oude abbo niet eerst aflopen voordat je je nieuwe kan gebruiken??
ja je oude moet eerst aflopen dus dan moet je gelijk 28 maanden met je telefoon doen. dat haalt die nooit bij mijKonani schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:01:
[...]
maar wat is het voordeel van 4 maanden van te voren te verlengen?
11 uur... wie weet hebben we zo berichten van tweakers dat ze verkrijgbaar zijn in de winkels
Verwijderd
Kan iemand even kijken voor me wat overstappen met nummerbehoud kost bij Vodafone aan administratiekosten of iets dergelijks.
Zat namelijk hier te kijken en daar staat dus:
Overstappen naar Vodafone is gratis. Je betaald geen entreekosten.
Maar houden ze hier rekening met nummerbehoud... lijkt me wel toch?
Nummerbehoud is gratis, je betaalt alleen de gebruikelijke aansluitkosten!Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:02:
Kan iemand even kijken voor me wat overstappen met nummerbehoud kost bij Vodafone aan administratiekosten of iets dergelijks.
Nee, verlengingen zijn directKonani schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:01:
[...]
maar wat is het voordeel van 4 maanden van te voren te verlengen?
Verwijderd
Dat is dan wel tegenstrijdig met wat delaagsterekening zegt... geen entreekosten. Maar je zal wel gelijk hebben, klinkt logischer namelijk.Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Nummerbehoud is gratis, je betaalt alleen de gebruikelijke aansluitkosten!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 11:05 ]
bij mij ook, ik denk trouwens niet dat ze zo amateuristisch te zijn om de site eruit te laten liggen, ookal is dat maar voor een paar minuten.
Verwijderd
Ja je krijgt per direct het nieuwe abo dat je afsluit, maar dat betekent niet dat de 4 maand die je nog zou moeten met je huidige abo verwijderd worden. Als jij 4 maand van te voren verlengd moet je met je nieuwe abo dus 2 jaar+4 maand doen.Stokpaard schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:04:
[...]
Nee, verlengingen zijn directBij mij tenminste wel, dag dat verlenging ingediend was, schakelde My Vodafone over op het nieuwe abonnement! Nu alleen nog wachten op het toestel...
EDIT: de site doet het weer haha en er staat inderdaad: Eenmalige aansluitkosten € 24,50 (Je betaalt deze kosten niet nu, maar via je eerste telefoonrekening.) Dat is nou jammer... xD
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 11:09 ]
Tenzij je je volgende abo ook weer 4(of tegen die tijd waarschijnlijk 2) maanden eerder verlengt.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Ja je krijgt per direct het nieuwe abo dat je afsluit, maar dat betekent niet dat de 4 maand die je nog zou moeten met je huidige abo verwijderd worden. Als jij 4 maand van te voren verlengd moet je met je nieuwe abo dus 2 jaar+4 maand doen.
Ja oke, dat klopt inderdaad! Maar de vraag was of je oude abonnement moest aflopen voor je de nieuwe kan gebruiken, dat is niet zoVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Ja je krijgt per direct het nieuwe abo dat je afsluit, maar dat betekent niet dat de 4 maand die je nog zou moeten met je huidige abo verwijderd worden. Als jij 4 maand van te voren verlengd moet je met je nieuwe abo dus 2 jaar+4 maand doen.
EDIT: de site doet het weer haha en er staat inderdaad: Eenmalige aansluitkosten € 24,50 (Je betaalt deze kosten niet nu, maar via je eerste telefoonrekening.) Dat is nou jammer... xD
@ Upbeat,
sorry verkeerd gekeken, winkel is pas 13:00 open

nummerbehoud is gewoon gratis
en verlenging ook.
sorry verkeerd gekeken, winkel is pas 13:00 open
nummerbehoud is gewoon gratis
Het is maandag he:-)Konani schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:11:
@ Upbeat,
sorry verkeerd gekeken, winkel is pas 13:00 open![]()
![]()
nummerbehoud is gewoon gratisen verlenging ook.
De openingstijden verschillen, er zijn winkels die om 9, 11, 12 of 13 uur open gaan. Maar de meesten gaan inderdaad om 13 uur open.
Op die Klantenservice chat heb ik trouwens al meerdere malen en meerdere dagen een chat gesprek aangevraagd maar hij doet het nooit ! iemand anders daar ervaring mee?
Niemand heeft nog een email gehad dat ie verzonden is.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:20:
ik neem aan dat ik eerst een email krijg dat mijn order is verzonden..
nog niet gehad:(
Toch wel apart dat er geen medewerkers / insiders van Vodafone actief zijn op Tweakers die ons meer over de levering kunnen vertellen. Als medewerker van een Vodafone shop zal je toch wel moeten weten wanneer je welke toestellen binnen krijgt i.v.m. bezetting en dergelijke.
Maar we wachten rustig af ;-)
Maar we wachten rustig af ;-)
PSN: Rich_E1988
DIE KRIJG JE OOK NIET! damn ik heb het al eerder gezegd:pUpbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:21:
[...]
Niemand heeft nog een email gehad dat ie verzonden is.
Dit is de laatste mail die je krijgt::
Geachte Dhr ***********,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 11-05-2011 heeft ordernummer: *********.
Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Daarna krijg je volgens de KS geen bericht meer:-)
Behalve als je nummerbehoud hebt aangevraagdFalencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:26:
[...]
DIE KRIJG JE OOK NIET! damn ik heb het al eerder gezegd:p
Dit is de laatste mail die je krijgt::
Geachte Dhr ***********,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 11-05-2011 heeft ordernummer: *********.
Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Daarna krijg je volgens de KS geen bericht meer:-)
Volgensmij is die functie opgeheven...
Verwijderd
misschien omdat er niemand aan de andere kant staat ?
haha doe eens ff rustig en wacht maar eens af tot 13:00
haha doe eens ff rustig en wacht maar eens af tot 13:00
Hoe zit het nu met die 5 euro voor WhatsApp? WhatsApp is toch gewoon gratis als je een Web abbonement hebt omdat het via het normale mobiele netwerk loopt?
En beter hoor ik snel iets van Vodafone! Ik pre-order die telefoon niet voor niks! Als hij dadelijk al in de winkel ligt voordat ik hem heb zou dat echt lame zijn...
En beter hoor ik snel iets van Vodafone! Ik pre-order die telefoon niet voor niks! Als hij dadelijk al in de winkel ligt voordat ik hem heb zou dat echt lame zijn...
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Voor mensen die zitten te springen voor de Sensation maar met nummerbehoud zitten is er goed nieuws:
"Burgers en bedrijven in de EU hebben vanaf woensdag het recht binnen één werkdag te wisselen van telecombedrijf met behoud van hun vaste of mobiele telefoonnummer. Dat is het gevolg van nieuwe EU-regels die dan in werking treden."
Bron
"Burgers en bedrijven in de EU hebben vanaf woensdag het recht binnen één werkdag te wisselen van telecombedrijf met behoud van hun vaste of mobiele telefoonnummer. Dat is het gevolg van nieuwe EU-regels die dan in werking treden."
Bron
WhatsApp valt gewoon binnen je normale bundel ja.Impulzer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:56:
Hoe zit het nu met die 5 euro voor WhatsApp? WhatsApp is toch gewoon gratis als je een Web abbonement hebt omdat het via het normale mobiele netwerk loopt?
Zoals al eerder vermeld in dit topic valt WhatsApp niet onder SMSoIP en betaal je hier dus niet extra voor. Voor hoe lang dit duurt weet natuurlijk niemand, maar zodra één provider hier extra voor gaat rekenen zal de rest vanzelf volgen.Impulzer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:56:
.
[ Voor 95% gewijzigd door Falencia op 23-05-2011 12:57 ]
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp kun je woensdag naar Vodafone gaan en zeggen... ik wil graag naar jullie overstappen. Ik zit momenteel bij Hi en wil nummerbehoud. En dan is het in 1 dag geregeld en kun je diezelfde dag nog je phone meenemen. Klopt deze redenering dan?bobverlinden schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:02:
Voor mensen die zitten te springen voor de Sensation maar met nummerbehoud zitten is er goed nieuws:
Bron
Dat zal dan waarschijnlijk de volgende dag worden. Maar ik ben benieuwd in hoeverre dit nageleefd zal worden. Op dit moment is het altijd maar afwachten hoe lang het duurt.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:17:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kun je woensdag naar Vodafone gaan en zeggen... ik wil graag naar jullie overstappen. Ik zit momenteel bij Hi en wil nummerbehoud. En dan is het in 1 dag geregeld en kun je diezelfde dag nog je phone meenemen. Klopt deze redenering dan?
Tenzij je een contract hebt getekend, neem aan dat je niet zomaar na enkele dagen opeens weer kan gaan wisselen?bobverlinden schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:02:
Bron
Verwijderd
Nee dat zal wel niet het geval zijn. Het gaat er denk ik om dat providers niet zo lang het nummer mogen vasthouden van een klant... want sommigen zijn daar erg goed in hoorde ik.
Net contact gehad met de klantenservice die hebben gebeld naar de VF winkel waar ze hem achter houden voor mij. En de winkel zegt dat hij deze week of volgende week binnen komt...
Lekker geregeld
Lekker geregeld
Verwijderd
Net nog maar eens gebeld met de klanten service omdat m'n orderstatus op de website niet te vinden is. Telefoniste melde me dat het toestel nog steeds NIET op voorraad is!
de telefoniste kijkt zelf ook in de computer die waarschijnlijk aan de zelfde database staat gekoppeld.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:36:
Net nog maar eens gebeld met de klanten service omdat m'n orderstatus op de website niet te vinden is. Telefoniste melde me dat het toestel nog steeds NIET op voorraad is!
Aahhh ik word gek van die 'niet op voorraad' berichten
wat een ongeduldige mensen hier zeg, wil hem zelf ook erg graag... maar dingen veranderen aan de levering van vodafone kunnen we toch niet. Er staat leverbaar vanaf week 21, deze hele week is week 21 en dat er nog vanaf bij staat zou ook volgende week kunnen zijn.
Amen!Masco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:41:
wat een ongeduldige mensen hier zeg, wil hem zelf ook erg graag... maar dingen veranderen aan de levering van vodafone kunnen we toch niet. Er staat leverbaar vanaf week 21, deze hele week is week 21 en dat er nog vanaf bij staat zou ook volgende week kunnen zijn.
Pardon? Eerst begin mei beloven en daarna week 21. Dit is week 21 dus dan wil ik hem graag hebben.
Gaat iedereen hier nou beetje huilie doen omdat de telefoon nog niet op voorraad is? doe toch normaal en maak je druk om belangrijke dingen...
Maar stiekem zit ik toch te kijken of iemand hem al heeft zodat ik weet wanneer ik hem kan verwachten.
Verwijderd
[quote]Masco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:41:
[/quot
Vanaf betekent dat ie deze week in de winkel ligt en dus niet volgende week pas want dan had er gestaan na week 21. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een datum te noemen????
[/quot
Vanaf betekent dat ie deze week in de winkel ligt en dus niet volgende week pas want dan had er gestaan na week 21. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een datum te noemen????
Als je het zo bekijkt kan het net zo goed over een maand zijn, 2 maanden, een half jaarMasco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:41:
Er staat leverbaar vanaf week 21, deze hele week is week 21 en dat er nog vanaf bij staat zou ook volgende week kunnen zijn.

Ach mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer.Masco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:41:
[ Voor 7% gewijzigd door Ijsklont op 23-05-2011 12:50 ]
zodra iemand hem heeft, hoor je dat hier echt wel...MrBazooka schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:48:
[...]
Maar stiekem zit ik toch te kijken of iemand hem al heeft zodat ik weet wanneer ik hem kan verwachten.
Het is voorbij voor vandaag. Als ik het goed is komt die alleen nog als je voor 13:00 gebeld bent.
Heel erg jammer en een minpunt voor VF
Als ie hier lees zometeen dat ie wel in de winkel ligt, ga ik het wel daar proberenFalencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:54:
Het is voorbij voor vandaag. Als ik het goed is komt die alleen nog als je voor 13:00 gebeld bent.
tss... lekker makkelijk hoor...Falencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:54:
en een minpunt voor VF
Verwijderd
Net nog gebeld.
Wordt deze week verwacht, en dan bellen ze meteen voor een afspraak.
Ach, we wachten wel af
Blijf nog wel even met m'n N95 bellen ......
Wordt deze week verwacht, en dan bellen ze meteen voor een afspraak.
Ach, we wachten wel af
Blijf nog wel even met m'n N95 bellen ......

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 12:59 ]
Op welke telefoon nummer bellen jullie VF ?
Ik heb 2 nummers 08000200043
08000200056
08000200056
Verwijderd
Nou net heb ik gebeld op 08000200043Falencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:00:
Op welke telefoon nummer bellen jullie VF ?
08000200056
In Duitsland wordt ie ook al uitgeleverd aan klanten!

Verwijderd
hey beschikbaar vanaf week 21 betekent dattie pas volgende week er is....
beschikbaar week 21 is wat anders...maar vanaf= de week erna...
klinkt wel erg tegenstrijdig vind je niet ?Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:
dan zou het wel anders geformuleerd zijn als dat zo was
Verwijderd
in duitsland is de status geüpdatet naar : leverbaar in 48 uur ...
vanaf week 21 betekent: gewoon vanaf vandaag !
Verwijderd
Dus vanaf morgen is voor jou hetzelfde als na morgen?Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:
HahahaVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:

Zoals ik het had gezien,vinom schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:34:
Hoelang is dit toestel exclusief voor Vodafone?
3-4 weken
Denk dat gewoon bedoelen week 21 om overal onderuit te kunnen. Anders hadden ze wel gezegd vanaf 23 mei beschikbaar. Ze zeggen dus eigenlijk gewoon: Ergens in week 21 beschikbaar. Dit is dan wel mijn formuleringVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:33:
in duitsland is de status upgedate naar : leverbaar in 48 uur ...
True,Chris_NL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:37:
[...]
Denk dat gewoon bedoelen week 21 om overal onderuit te kunnen. Anders hadden ze wel gezegd vanaf 23 mei beschikbaar. Ze zeggen dus eigenlijk gewoon: Ergens in week 21 beschikbaar. Dit is dan wel mijn formulering.
maar ik verwacht wel dat de telefoons eerder hier zijn dan in Duitsland,
dat is wat ik denk logistiek gezien.
Loop net de winkel uit en helaas helaas ze hebben hem nog niet liggen.
Verwijderd
Klopt, maar wilde gewoon iets concreter zijn 
Al kunnen die data morgen ook gewoon weer aangepast zijn want zoals we merken is het onmogelijk blijkbaar om een precieze datum te noemen. Planners zijn zeldzaam tegenwoordig.
Al kunnen die data morgen ook gewoon weer aangepast zijn want zoals we merken is het onmogelijk blijkbaar om een precieze datum te noemen. Planners zijn zeldzaam tegenwoordig.
hoe kom je aan deze informatie? Werk je toevallig bij een telecomwinkelVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:41:
[...]
Sommige webshops bieden de niet-VF versie vanaf 17 juni aan.
Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.
Berichten zoals:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".
Worden zonder melding verwijderd.
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.
Berichten zoals:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".
Worden zonder melding verwijderd.