Das ook waar maar ik denk dat het hoofd kantoor van HTC wel een zelfde release datum wil in heel Europa. Dat om bijvoorbeeld te voorkomen dat nu iedereen in de auto stapt en als een gek naar Duitsland racet. Maar logistiek gezien zou het dan ook betekenen dat de Randstad hem als eerste heeft en hij dan langzaam over heel Europa verspreid wordt. Ik ga er tenminste vanuit dat alles binnenkomt in containers in Rotterdam.gout schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:38:
[...]
True,
maar ik verwacht wel dat de telefoons eerder hier zijn dan in Duitsland,
dat is wat ik denk logistiek gezien.
Jup via rotterdam is idd wat ik verwacht,Chris_NL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:44:
[...]
Das ook waar maar ik denk dat het hoofd kantoor van HTC wel een zelfde release datum wil in heel Europa. Dat om bijvoorbeeld te voorkomen dat nu iedereen in de auto stapt en als een gek naar Duitsland racet. Maar logistiek gezien zou het dan ook betekenen dat de Randstad hem als eerste heeft en hij dan langzaam over heel Europa verspreid wordt. Ik ga er tenminste vanuit dat alles binnenkomt in containers in Rotterdam.
Maar mocht je een release in europa in zijn geheel willen kan dat niet meer want Frankrijk en Engeland hebben dat leuke speeltje al in ontvangst mogen nemen, jammergenoeg
Verwijderd
Nope, heb afgelopen zaterdag GSMWeb aan de lijn gehad omdat die hadden staan "vandaag besteld is morgen geleverd" wat dus niet blijkt te kloppen.CzMichiel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:44:
[...]
hoe kom je aan deze informatie? Werk je toevallig bij een telecomwinkel
Heb het op een andere site ook al gezien, die 17 juni maar weet niet meer welke. Zou dus kunnen kloppen.
Zeker weten dat vodafone intern alles beter moet regelen en meer transparant moet zijn, alle berichtgeving is anders. als ik iets bestel wat in week 21 beschikbaar moet zijn verwacht ik het ook echt in week 21 en niet een week later, dan liegen ze gewoon. er is echt wel iemand bij vodafone die wél weet wanneer de sensation gedistribueerd wordt. als ze het nou gewoon zeggen is er ook niet zoveel gezeur over.
Ik heb ook een aantal hele aparte data gezien:Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:46:
[...]
Nope, heb afgelopen zaterdag GSMWeb aan de lijn gehad omdat die hadden staan "vandaag besteld is morgen geleverd" wat dus niet blijkt te kloppen.
Heb het op een andere site ook al gezien, die 17 juni maar weet niet meer welke. Zou dus kunnen kloppen.
PDAshop.nl - 3 juni - Bron: Klik!
Afgebeld.nl - 6 juni - Bron: Klik!
MTVMobile.nl - 14 juni - Bron: Klik!
[ Voor 9% gewijzigd door Impulzer op 23-05-2011 13:56 ]
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Engeland is niet erg daar gaat toch niemand heengout schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:46:
[...]
Jup via rotterdam is idd wat ik verwacht,
Maar mocht je een release in europa in zijn geheel willen kan dat niet meer want Frankrijk en Engeland hebben dat leuke speeltje al in ontvangst mogen nemen, jammergenoeg
Verwijderd
Ik heb het over de Sensation die geen VF-spul heeft.Impulzer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:53:
[...]
Ik heb ook een aantal hele aparte data gezien:
PDAshop.nl - 3 juni - Bron: Klik!
Afgebeld.nl - 6 juni - Bron: Klik!
MTVMobile.nl - 14 juni - Bron: Klik!
MTVMobile is onderdeel van Hi (KPN)...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:58:
[...]
Ik heb het over de Sensation die geen VF-spul heeft.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Ah, ok. Dat wist ik niet. Ben niet zo op de hoogte van de 583 KPN dochters voor internet en telefonie
Verwijderd
Vodafone UK gaf aan van 19 mei als launch date en dat is precies wat ze deden...wrm kan Vodafone NL dat niet dan !!
Omdat ze zich kunnen dekken achter de leverbaar vanaf week 21Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:14:
Vodafone UK gaf aan van 19 mei als launch date en dat is precies wat ze deden...wrm kan Vodafone NL dat niet dan !!
Als je op Twitter leest, dan antwoordt VF NL vandaag ook steeds met "vanaf week 21 leverbaar".
Edit: alleen op Facebook hebben ze vandaag als datum genoemd.
[ Voor 9% gewijzigd door Upbeat op 23-05-2011 14:19 ]
Verwijderd
Deze quote van www.htcsensation.nl klopt dan ook niet echt...
de eerste exemplaren zullen vanaf maandag op de deurmat liggen.
Bron
Bron
Het is sowieso de vraag waar die info vandaan kwam natuurlijk...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:24:
Bron
Ik vind het ook maar een rare site, die berichten die erop staan zijn volgens mij ook gebasseerd op luchtVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:24:
Bron

Verwijderd
Klopt, maar zoals Upbeat zei was die datum bevestigd op de Vodafone Facebook.
Ene wouter liet die bron zien en vroeg of het klopte. Het antwoord was:
Hallo Wouter, de HTC Sensation is vanaf 23 mei 2011 verkrijgbaar bij Vodafone. Voor meer informatie verwijs ik je naar vodafone.nl
Bron
EDIT: hij zegt wel VANAF... hoe gaan we dat nu opvatten...
. Achja, we kunnen toch niet meer doen dan geduldig afwachten.
Ene wouter liet die bron zien en vroeg of het klopte. Het antwoord was:
Hallo Wouter, de HTC Sensation is vanaf 23 mei 2011 verkrijgbaar bij Vodafone. Voor meer informatie verwijs ik je naar vodafone.nl
Bron
EDIT: hij zegt wel VANAF... hoe gaan we dat nu opvatten...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:30 ]
lijkt mij idd ook er staan ook geen bronnen bij oid.
OT:
zou mijn Sensation ook niet op de deurmat willen hebben btw xD
OT:
zou mijn Sensation ook niet op de deurmat willen hebben btw xD
Het is zo simpel, week 21 is ergens tussen 23 en 30 mei (of tussen 22 en 31 mei, voor de komman**kers).
Het is gewoon een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag....
En ja, natuurlijk zie ik hem ook liever vandaag dan morgen verschijnen, maar wat niet is is niet. Zeuren en klagen gaat daar (behalve zelf-ergernis) niks aan helpen...
Het is gewoon een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag....
En ja, natuurlijk zie ik hem ook liever vandaag dan morgen verschijnen, maar wat niet is is niet. Zeuren en klagen gaat daar (behalve zelf-ergernis) niks aan helpen...
Verwijderd
Heeft er al iemand Vodafone gebeld en kunnen verlengen met de Sensation? 30 mei gaat namelijk de laatste maand van mn huidige abbo in... en daarvoor moet ik dus al verlengd hebben en als dat dus niet gaat lukken dan moet ik maar zo snel mogelijk mijn abbo opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten...
Je hoeft niet van tevoren al verlengd te hebben. Je kan gerust je abo nog maanden door laten lopen na einde contractdatum en daarna gewoon verlengen als het je uitkomt (doe ik geregeld als ik op een nieuw toestel wacht).Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:39:
Heeft er al iemand Vodafone gebeld en kunnen verlengen met de Sensation? 30 mei gaat namelijk de laatste maand van mn huidige abbo in... en daarvoor moet ik dus al verlengd hebben en als dat dus niet gaat lukken dan moet ik maar zo snel mogelijk mijn abbo opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten...
Jup dit is sinds november als ik me niet vergis,ralph075 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:49:
[...]
Je hoeft niet van tevoren al verlengd te hebben. Je kan gerust je abo nog maanden door laten lopen na einde contractdatum en daarna gewoon verlengen als het je uitkomt (doe ik geregeld als ik op een nieuw toestel wacht).
Verlengtermijn is daarentegen wel verkort naar 2 maanden, maar je abbo loopt automatisch een maand door elke maand na dat je contractdatum is verstreken.
Verwijderd
Ja dat snap ik, dan wordt mn huidige abbonement gewoon met een maand verlengd. Maarja ik ben gewoon aan een nieuwe telefoon toe (M'n Magic is echt crap nu >.<) en net als vele anderen hier kan ik gewoon niet wachten op die telefoonralph075 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:49:
[...]
Je hoeft niet van tevoren al verlengd te hebben. Je kan gerust je abo nog maanden door laten lopen na einde contractdatum en daarna gewoon verlengen als het je uitkomt (doe ik geregeld als ik op een nieuw toestel wacht).
Verwijderd
@Dutchmaniac:
Heb je al een protest sms gestuurd zodat je 4 maand van te voren kunt verlengen? Je kunt namelijk 4 maand voor je abo afloopt al wel naar Vodafone overstappen (maar ik weet niet of je dan die sms wel of niet hoeft te sturen).
De sms aldus Hi:
Wij snappen dat je hier misschien nog geen rekening mee hebt gehouden en willen je aan het idee laten wennen. Daarom geven we je, als je dit niet wil, tijdelijk de mogelijkheid om toch nog vanaf 4 maanden voor het einde van je contract te verlengen.
Stuur vóór 1 juli 2011 een sms’je met de tekst ‘NEE’ naar 7171
Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je binnen 2 werkdagen een (gratis) sms’je
Na verwerking van je aanvraag ontvang je een tweede (gratis) sms'je. Dit kan tot 5 werkdagen duren
Je kunt, na ontvangst van deze bevestiging, weer 4 maanden voor het einde van je contract verlengen
Met deze wijziging verandert er niets aan de looptijd van je contract.
Heb je al een protest sms gestuurd zodat je 4 maand van te voren kunt verlengen? Je kunt namelijk 4 maand voor je abo afloopt al wel naar Vodafone overstappen (maar ik weet niet of je dan die sms wel of niet hoeft te sturen).
De sms aldus Hi:
Wij snappen dat je hier misschien nog geen rekening mee hebt gehouden en willen je aan het idee laten wennen. Daarom geven we je, als je dit niet wil, tijdelijk de mogelijkheid om toch nog vanaf 4 maanden voor het einde van je contract te verlengen.
Stuur vóór 1 juli 2011 een sms’je met de tekst ‘NEE’ naar 7171
Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je binnen 2 werkdagen een (gratis) sms’je
Na verwerking van je aanvraag ontvang je een tweede (gratis) sms'je. Dit kan tot 5 werkdagen duren
Je kunt, na ontvangst van deze bevestiging, weer 4 maanden voor het einde van je contract verlengen
Met deze wijziging verandert er niets aan de looptijd van je contract.
Dit staat als reactie op de www.htcsensation.nl site:
martin23 May, 2011 om 12:50 pm
ik was net in goes in de vodafone winkel en daar was hij uitverkocht…. 10 mensen op de wacht rij dus hij is al wel geleverd…. alleen 3km verder op niet:S
Dus al wel geleverd??
ik was net in goes in de vodafone winkel en daar was hij uitverkocht…. 10 mensen op de wacht rij dus hij is al wel geleverd…. alleen 3km verder op niet:S
Dus al wel geleverd??

Lol,Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:00:
Dit staat als reactie op de www.htcsensation.nl site:
Dus al wel geleverd??
gewoon lekker makerij,
tussen de mensen die hem daar zouden hebben moet wel een tweaker tussen zitten,
allema
@ Ernie89
Dus zoals je hierboven zegt kun je 4 maanden van tevoren al verlengen, alleen wil ik niet verlengen maar naar een andere provider.
Ik zal dus sowieso moeten wachten tot mijn abonnement is afgelopen en dan pas het nieuwe abonnement (denk bij VF) laten ingaan, dit heeft niets te maken met het 4 maanden van te voren kunnen verlengen...
Dus zoals je hierboven zegt kun je 4 maanden van tevoren al verlengen, alleen wil ik niet verlengen maar naar een andere provider.
Ik zal dus sowieso moeten wachten tot mijn abonnement is afgelopen en dan pas het nieuwe abonnement (denk bij VF) laten ingaan, dit heeft niets te maken met het 4 maanden van te voren kunnen verlengen...
Verwijderd
Ik heb dezelfde situatie als jij. Mijn contract loopt eind juli af en ik wil van Hi naar Vodafone overstappen.Dutchmanic schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:06:
@ Ernie89
Bij Vodafone kun je 4 maand voordat je huidige abo afloopt al een contract afsluiten om over te stappen.
1. Je sluit nu een abo met nummerbehoud af bij Vodafone
2. Zij regelen nummerbehoud en zeggen je abo op bij Hi
3. Je krijgt het toestel zo gauw Hi heeft gezegd dat VF het nummer mag hebben (1-5 dagen duurt dat)
4. Je afgesloten VF abo gaat in op het moment dat je Hi abo afloopt en je krijgt de 50% kortingsactie
5. Duidelijk?
ps. Ik weet dus niet of dat smsje sturen nodig is om 4 maand van te voren naar Vodafone te kunnen! Ik denk dus van wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:12 ]
Klopt helemaal! Ik heb precies hetzelfde gedaan, mijn abo loopt 14 augustus af en ik heb 16 mei mijn Vodafone abo afgesloten met nummerbehoud.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Ik heb dezelfde situatie als jij. Mijn contract loopt eind juli af en ik wil van Hi naar Vodafone.
Bij Vodafone kun je 4 maand voordat je huidige abo afloopt al een contract afsluiten om over te stappen.
3. Je krijgt het toestel zo gauw Hi heeft gezegd dat VF het nummer mag hebben (1-5 dagen duurt dat)
4. Je afgesloten VF abo gaat in op het moment dat je Hi abo afloopt en je krijgt de 50% kortingsactie
5. Duidelijk?
Wel die sms sturen! Je kan alleen nummerbehoud kiezen bij je Vodafone bestelling als je nummer binnen 4 maanden afloopt. Daarom heb ik expres nog gewacht tot 16 mei, om er zeker van te zijn dat ik op 14 mei (abo verloopt 14 augustus) niet nét buiten de boot viel. Dit is tevens ook aangeraden door een medewerker van Vodafone.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]
ps. Ik weet dus niet of dat smsje sturen nodig is om 4 maand van te voren naar Vodafone te kunnen! Ik denk dus van wel.
[ Voor 26% gewijzigd door Impulzer op 23-05-2011 15:16 ]
Tegenwoordig is de periode voor nummerbehoud iets minder geworden. Dit is namelijk 90 dagen geworden (3 maanden min 2 dagen. Dit heeft te maken met de verkorting van het verlengingstermijn naar 2 maanden.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Zeker duidelijk, dus ik kan vandaag nog (bij wijze van spreken) nog een abo afsluiten bij vodafone en als mijn contract afloopt regelen zij allesVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Ik heb dezelfde situatie als jij. Mijn contract loopt eind juli af en ik wil van Hi naar Vodafone overstappen.
5. Duidelijk?
Goed geregeld weer...
Verwijderd
Ja, bij het afsluiten moet je vanalles invullen zoals de einddatum van je contract etc. etc. en dan komt het helemaal goed.Dutchmanic schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:18:
[...]
Zeker duidelijk, dus ik kan vandaag nog (bij wijze van spreken) nog een abo afsluiten bij vodafone en als mijn contract afloopt regelen zij alles
Goed geregeld weer...
Conclusie: afsluiten maar!
Iemand al in de winkel van dordrecht geweest? :-) ik weet dat er een paar in de buurt wonen:-)
Net in Nijemgen Centrum geweest bij VF winkel
Daar vertelde de meneer mij over 2 weken pas sensations binnen te krijgen 0_o
ik geloof er maar weinig van want hij kwam een beetje gehaast over.

jij zal vast niet de 1e zijn vandaag,Kumar Wolters schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:24:
Net in Nijemgen Centrum geweest bij VF winkel
vandaar xD
Verwijderd
Als de telefoon bij Vodafone unbranded is, dat betekent toch ook dat ie bij de overige webwinkels ook unbranded is. Ik wil 'm namelijk bij Ritel bestellen.
Misschien moeten winkels die m pas over 2 weken binnen hebben een bordje plaatsen, zou ze een hoop gedoe besparen. haha
Misschien moeten winkels die m pas over 2 weken binnen hebben een bordje plaatsen, zou ze een hoop gedoe besparen. haha
Net KS gebeld en die zei dat ze bij sommige winkels al liggen. En dat pre order via internet altijd langzamer is dan in de winkel. Het garandeert wel dat je de telefoon krijgt in deze week. Ze zijn bij het hoofdkantoor vandaag pas binnen gekomen en worden dan ingeboekt. Hij adviseerde mij om het filiaal te bellen en als ze hem hebben de pre order te cancellen. Dus dat ga ik nu doen.
Kun je hem ook direct meenemen in een VF-winkel als je overstapt van Provider X naar Vodafone, met nummerbehoud? Of kunnen ze dan direct om goedkeuring vragen?
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Gaar je kan het filiaal niet bellen dus ik ga nu naar dordrecht toe:-) ff 5 minuten lopen, de veerboot en dan ben ik er al bijna:-). Over een uurtje terug denk ik dus ik weet niet of jullie er nog iets aan hebben. BRB
Verwijderd
Ben net gebeld door Vodafone omdat mijn contract dus binnenkort afloopt. Meneer zei dat hij een paar leuke aanbiedingen had maar ik wees hem er gelijk op dat ik de HTC Sensation wilde hebben en hij zei dat ze die donderdag binnenkrijgen en hij belt dan terug zodat de verlenging dan geregeld kan worden.
Met een beetje pech krijgen ze de toestellen dus pas aan het einde van de week binnen en wordt de levering misschien zelfs over het weekend getild.. balen!
Met een beetje pech krijgen ze de toestellen dus pas aan het einde van de week binnen en wordt de levering misschien zelfs over het weekend getild.. balen!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:35 ]
Oh dus je moet in de winkel ook wachten dat je nummer over is naar Vodafone en dan kan je pas het tostel meenemen?
1-5 werkdagen nemen ze er voor,
dus ik verwacht dat dat in de winkel net zo is omdat het ook extern behandeld word buiten VF om
dus ik verwacht dat dat in de winkel net zo is omdat het ook extern behandeld word buiten VF om
Kwam ik net ook achter, ik rijd vanmiddag wel even naar Zeist.Falencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:34:
Gaar je kan het filiaal niet bellen dus ik ga nu naar dordrecht toe:-) ff 5 minuten lopen, de veerboot en dan ben ik er al bijna:-). Over een uurtje terug denk ik dus ik weet niet of jullie er nog iets aan hebben. BRB
Verwijderd
Wat ik me nog steeds afvroeg... wat is de toestelprijs bij een VF 275 in de winkel? Op de site is ie dan gratis.
LET OP: aansluitkosten e.d. buiten beschouwen gelaten.
LET OP: aansluitkosten e.d. buiten beschouwen gelaten.
Verwijderd
Een abo afsluiten in de winkel is (bijna) altijd duurder! Dat was laatst zo in de winkel ook, maar ze hebben met de prijzen lopen veranderen volgens mij en ik ben niet bepaald in de buurt van een VF winkel. Daarom hoopte ik dat iemand hier het wist.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:45 ]
Nog meer mensen die een rit naar de winkel gaan wagen? 
Ik twijfel nog
Ik twijfel nog
ik twijfel ook,
het is maar een kwartiertje rijden en ik heb airco + audio,
maar voor niets rijden wil ik liever vermijden
Meh, geen zin. Beidde Vodafone winkels waren vanochtend dicht. Er stonden al wel mensen de display telefoons klaar te zetten. Zag wel een paar nieuwe telefoons maar geen Sensation.Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:47:
Nog meer mensen die een rit naar de winkel gaan wagen?
Ik twijfel nog
Misschien dat ik het wel probeer zo... 10 min fietsengout schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:48:
ik twijfel ook,
Verwijderd
Het is een mooie dag. Als je dichtbij bent en de tijd hebt kun je toch lekker een stukje fietsen met als eindbestemming de VF?
EDIT: dat is ook toeval Upbeat haha
EDIT: dat is ook toeval Upbeat haha
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:50 ]
Nou grote kans is dat (als ze hem hebben) dat ik hem toch niet meteen mee krijg vanwege nummerbehoudVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:49:
Het is een mooie dag. Als je dichtbij bent en de tijd hebt kun je toch lekker een stukje fietsen met als eindbestemming de VF?
Oh dat is zuur!
mijn moeder wilde mijn oude abbonementje wel uitzitten die had nog prepaid,
kon ik mooi de sensation nemen met een jaar 50% korting.
als ik tegen die tijd niet ben gestorven van zenuwen
mijn moeder wilde mijn oude abbonementje wel uitzitten die had nog prepaid,
kon ik mooi de sensation nemen met een jaar 50% korting.
als ik tegen die tijd niet ben gestorven van zenuwen
Oh dat is misschien een poging waardVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:52:
Ligt aan de winkel, je kunt hem ook zo meekrijgen.
OK! Ik ben zo op weg naar Zeist dus!Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:52:
Ligt aan de winkel, je kunt hem ook zo meekrijgen.
In amsterdam 2 winkels geprobeerd geen sensation te verkrijgen, word zelfs gezegd dat ze hem over 2 weken pas binnen hebben. Dan kan ik dus mooi niet meer gebruik maken van de kortingsactie. Het leek zo mooi, maar vodafone/htc maakt er weer een zooitje van. Nou ja wachten maar tot hij er is, wil hem toch wel eerst even vasthouden voor ik beslis of ik hem neem.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik ben even langs een van de 2 vodafone winkels in Heerlen gelopen (5 minuten loopafstand
) Ze kregen net een doos met nieuwe aanleveringen binnen toen ik er was, er zaten geen sensations bij. Ze wisten zelf ook niet welke dag ze hem binnen zouden krijgen, alleen dat het ergens deze week zou zijn.
Mij vertelde ze ook dat ik de telefoon pas mee krijg na goedkeuring door T-mobile. En ze gaan het overzetten pas regelen als de telefoon binnen is. Als de telefoons dus morgen of overmorgen binnen komen heb ik nog een kleine kans hem deze week in mijn handen te hebben. Ik reken er echter niet op.
Mij vertelde ze ook dat ik de telefoon pas mee krijg na goedkeuring door T-mobile. En ze gaan het overzetten pas regelen als de telefoon binnen is. Als de telefoons dus morgen of overmorgen binnen komen heb ik nog een kleine kans hem deze week in mijn handen te hebben. Ik reken er echter niet op.
Verwijderd
Dan heb je het toestel dus al wel, alleen je abbonement is nog niet geactiveerd. Volgens mij is dat gewoon de normale gang van zaken. Zeker als je uitlegt dat je bijna dood gaat van de zenuwen
Als iedereen toch zo fanatiek is zal ik straks na stag ook even langs de vodafone winkel gaan, kijken of ze hem al hebben.
Wat Rubman ook zegt, ik wil hem toch wel even in de hand hebben, ik geloof de video's wel maar wil het toch zelf even ervaren ...
Wat Rubman ook zegt, ik wil hem toch wel even in de hand hebben, ik geloof de video's wel maar wil het toch zelf even ervaren ...
Verwijderd
De actie zal waarschijnlijk nog wel even doorgezet worden hoor, dus dan komt het wel goed. En er zijn nog 8 dagen te gaan voor de actie afloopt...Rubman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:53:
Dan kan ik dus mooi niet meer gebruik maken van de kortingsactie
Kan je misschien uitleggen waarom Vodafone en/of HTC er een zooitje van maken? Het toestel is nog niet leverbaar, althans hij is nog niet op voorraad bij de meeste Vodafone winkels.Rubman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:53:
In amsterdam 2 winkels geprobeerd geen sensation te verkrijgen, word zelfs gezegd dat ze hem over 2 weken pas binnen hebben. Dan kan ik dus mooi niet meer gebruik maken van de kortingsactie. Het leek zo mooi, maar vodafone/htc maakt er weer een zooitje van. Nou ja wachten maar tot hij er is, wil hem toch wel eerst even vasthouden voor ik beslis of ik hem neem.
Waarom is het dan een zooitje?
Cogitationis poenam nemo patitur
Actie van Vodafone 50% korting loopt tot 3 juli 2011 dit jaar
Ik ben benieuwd hoe ze de nummerportering regelen als je het via internet doet.
Heb aangegeven dat ik nummer wilde porteren en zou erop moeten wachten, maar de order status staat al op O
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar
Hopen maar dat Hi niet gaat zitten kutten anders neem ik hem wel met een nieuw nummer.
Heb aangegeven dat ik nummer wilde porteren en zou erop moeten wachten, maar de order status staat al op O
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar
Hopen maar dat Hi niet gaat zitten kutten anders neem ik hem wel met een nieuw nummer.
[ Voor 1% gewijzigd door TiTbB op 23-05-2011 16:00 . Reden: typo ]
Omdat er vanaf alle kanten continu tegenstrijdige berichten komen. Hiermee bedoel ik niet de heb horen zeggen verhalen die je overal leest, maar de berichten die je van Vodafone medewerkers krijgt. Klantenservice en Sales afdeling zeggen hij is er maandag / deze week, medewerker winkel 1 zegt vervolgens die krijgen we niet en volgende medewerker zegt over 2 weken pas vanwege slechte levering HTC.Bullet NL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:58:
[...]
Kan je misschien uitleggen waarom Vodafone en/of HTC er een zooitje van maken? Het toestel is nog niet leverbaar, althans hij is nog niet op voorraad bij de meeste Vodafone winkels.
Waarom is het dan een zooitje?
Noem ik op het gebied van communicatie best een zooitje
Agree,
in de UK is gezegt 19 mei komt 'ie
en hij was er ook,
strakke planning hoor!
hier kunnen ze dat niet ofzo
in de UK is gezegt 19 mei komt 'ie
en hij was er ook,
strakke planning hoor!
hier kunnen ze dat niet ofzo
vanmiddag bij de vf geweest. 1tje gereseveerd zou deze week nog binnen komen. kunnen ze weer niet verlengen en dan later de telefoon ophalen
Dan ben je niet de enige, heb zelf al de bestelsite een keer half ingevuld en toch weer gestopt omdat ik hem eerst wou zien.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:20:
Aargh... zit te twijfelen tussen blind bestellen of eerst zien...
Verwijderd
Ik bestel nooit blind als het gaat om zulke dure aankopen, dus daar zit het probleem. Ik vertouw er ook wel op dat het zeker goed gaat komen met de Sensation, maar iets in me zegt... doe het niet zonder te zien! 
Dan maar iets meer geduld... lastig is dat... ik wacht nog even op jullie reacties hoe geweldig mooi hij is en zo...
Dan maar iets meer geduld... lastig is dat... ik wacht nog even op jullie reacties hoe geweldig mooi hij is en zo...
Verwijderd
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Krijg je de telefoon ook pas op het moment dat je abo ingaat, of krijg je die al wel toegestuurd op het moment dat je het abonnement afsluit?
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Ik heb dezelfde situatie als jij. Mijn contract loopt eind juli af en ik wil van Hi naar Vodafone overstappen.
5. Duidelijk?
haha,
in de filmpjes vind ik hem er fenomenaal uit zien.
en het aluminum body is toch wel kwalitatiever en duurzamer dan plastic,
In ieder geval hoop ik voor je dat Vodafone er genoeg op voorraad heeft om alle pre-orders af te kunnen handelen. Resellers krijgen toch gewoon pas als 2e de toestelletjes binnen?
in de filmpjes vind ik hem er fenomenaal uit zien.
en het aluminum body is toch wel kwalitatiever en duurzamer dan plastic,
In ieder geval hoop ik voor je dat Vodafone er genoeg op voorraad heeft om alle pre-orders af te kunnen handelen. Resellers krijgen toch gewoon pas als 2e de toestelletjes binnen?
nee wanneer je hem afsluit en het nummerbehoud is goed gekeurd, dacht ikVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:26:
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Krijg je de telefoon ook pas op het moment dat je abo ingaat, of krijg je die al wel toegestuurd op het moment dat je het abonnement afsluit?
[...]
Als je overstapt met nummerbehoud van een andere provider zal je de tel binnenkrijgen/kunnen ophalen zodra je huidige provider het nummerbehoud heeft goedgekeurd.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:26:
[...]
edit:
Juist gout je was me net voor
Juist gout je was me net voor
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 23-05-2011 16:30 ]
Verwijderd
Je sluit een abo af bij VF (contract tekenen) en dan vragen zij nummerbehoud aan bij je huidige provider. Dat kan zo'n 1 tot 5 werkdagen duren. Als dat goedgekeurd is krijg je van VF PER DIRECT je telefoon. Deze is simlock vrij en dus kun je zolang je oude sim kaart gebruiken totdat je nieuwe VF abo ingaat (dan doe je hun simkaart erin).Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:26:
[...]
EDIT: verrek, jullie waren me voor met posten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 16:30 ]
Eigenlijk hoop ik stiekum dat Hi (KPN) zijn voorwaarden aan gaat passen met die nieuwe internet veranderingen die ze willen invoeren, zodat ik per direct wegkan
denk niet dat het zo ver komt,
ze waren toch al deels van dat idee af?
en Neelie Kroes was het er ook totaal niet mee eens
ze waren toch al deels van dat idee af?
en Neelie Kroes was het er ook totaal niet mee eens
Verwijderd
Edit:
Jullie gaan allemaal veel te snel! Thankssssss
Oke, maar dit hoeft in principe niet langer te duren dan 5 werkdagen? Het grootste issue is dat geen zin heb om nog 3 maanden (einde contract bij Hi) te wachten op de Sensation. Dus wat ik samengevat zou willen is dit:
Ik sluit een contract af bij Vodafone - met de 50% korting. Hier vraag ik nummerbehoud aan (overstap vanaf Hi).
Het contract bij Vodafone gaat op 21 augustus in, tegelijk met het moment dat mijn Hi contract afloopt. Daarentegen wil ik wel ASAP
de telefoon binnen krijgen!
Word ik gelukkig gemaakt vandaag met goed bericht?!
Jullie gaan allemaal veel te snel! Thankssssss
Oke, maar dit hoeft in principe niet langer te duren dan 5 werkdagen? Het grootste issue is dat geen zin heb om nog 3 maanden (einde contract bij Hi) te wachten op de Sensation. Dus wat ik samengevat zou willen is dit:
Ik sluit een contract af bij Vodafone - met de 50% korting. Hier vraag ik nummerbehoud aan (overstap vanaf Hi).
Het contract bij Vodafone gaat op 21 augustus in, tegelijk met het moment dat mijn Hi contract afloopt. Daarentegen wil ik wel ASAP
gout schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:27:
[...]
nee wanneer je hem afsluit en het nummerbehoud is goed gekeurd, dacht ik
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 16:34 ]
Verwijderd
Nummerbehoud vanuit Hi is vrij snel aldus een medewerker van VF. Ikzelf ga uit van 2 werkdagen voor dat gerealiseerd is.
Ja,
je krijgt de telefoon dus over een week hooguit,
die is simlock vrij en kan dus ook je andere sim in.
daar kun je je huidige contract mee uitzitten en gaat die automatisch over op VF.
en de voorwaarden van nu, heb je dan dus ook omdat je hem nu afsluit
je krijgt de telefoon dus over een week hooguit,
die is simlock vrij en kan dus ook je andere sim in.
daar kun je je huidige contract mee uitzitten en gaat die automatisch over op VF.
en de voorwaarden van nu, heb je dan dus ook omdat je hem nu afsluit
Ja. Ik doe het precies op deze manier, alleen loopt mijn abbonement op 10 september af & zit ik momenteel bij KPN.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:33:
Het contract bij Vodafone gaat op 21 augustus in, tegelijk met het moment dat mijn Hi contract afloopt. Daarentegen wil ik wel ASAPde telefoon binnen krijgen!
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Verwijderd
Duidelijker kan het dus niet Rossje, wat je aangaf in je post klopt en het is nu al vele malen opnieuw getypt en bevestigd. Dus afsluiten maar.
Ik wil ook de sensation bestellen als verlenging van mijn huidige abbo bij vodafone.
Echter is de aanbiedingen die zij mij doen hetzelfde als die voor een geheel nieuwe user (excl. aansluitkosten) of zie ik iets over het hoofd? Er is nog geen aanbieding voor de sensation bekend maar denk dat dit dan ook voor deze geld.
Echter is de aanbiedingen die zij mij doen hetzelfde als die voor een geheel nieuwe user (excl. aansluitkosten) of zie ik iets over het hoofd? Er is nog geen aanbieding voor de sensation bekend maar denk dat dit dan ook voor deze geld.
Voor diegene die geen zin hebben om 5 werkdagen te wachten op een portering is er goed nieuws.
"Burgers en bedrijven in de EU hebben vanaf woensdag het recht binnen één werkdag te wisselen van telecombedrijf met behoud van hun vaste of mobiele telefoonnummer. Dat is het gevolg van nieuwe EU-regels die dan in werking treden."
"Burgers en bedrijven in de EU hebben vanaf woensdag het recht binnen één werkdag te wisselen van telecombedrijf met behoud van hun vaste of mobiele telefoonnummer. Dat is het gevolg van nieuwe EU-regels die dan in werking treden."
[ Voor 3% gewijzigd door REF8tie op 23-05-2011 16:42 ]
Verwijderd
Zoals iemand al opmerkte... het valt nog maar te zien of ze zich aan deze nieuwe regeling houden. Maar je kunt toch niks anders dan rustig wachten...
het is moeilijk als je uit nood met een ouwe LG Shine zit zonder accu klepje en daardoor tijdens smsen uitvalt xD
Had een Samsung Omnia Qwerty die is kaduuk heb samsung en WM afgezworen xD
Had een Samsung Omnia Qwerty die is kaduuk heb samsung en WM afgezworen xD
Helaas niet. Ik ben benieuwd, ik heb het 10 Mei een VF abbo afgesloten met nummerbehoud (abbo dat al is afgelopen), hoop echt dat de aankomende dagen bezorg wordtVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:42:
Zoals iemand al opmerkte... het valt nog maar te zien of ze zich aan deze nieuwe regeling houden. Maar je kunt toch niks anders dan rustig wachten...
Verwijderd
Dat zal dan wel! Dat verbreed de mogelijkheden in ieder geval wel weer, daarom was mijn keuze in eerste instantie voor Hi.alwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:02:
[...]
Je bent in de war met T-Mobile? Voadfone heeft een uitstekend data netwerk
Hi is ook niet vlekkeloos,
heb de afgelopen 2 jaar zovaak gehad dat smsjes niet aankwamen of 2 uur later oid
heb de afgelopen 2 jaar zovaak gehad dat smsjes niet aankwamen of 2 uur later oid
Hi is zeker niet vlekkeloos, bij mij komt dat ook vaak voor (of m'n vriendin en vrienden hebben een goed excuus dat ze niets terug sturengout schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:51:
Hi is ook niet vlekkeloos,
[ Voor 3% gewijzigd door Impulzer op 23-05-2011 16:53 ]
Heb de knoop maar doorgehakt en hem blind via de site besteld, zat te twijfelen tussen deze en de GSII en nu ik de GSII in mijn handen heb gehad en hij me niet beviel omdat hij te hoekig is ben ik eigenlijk over en moet ik niet zo zeuren over hem eerst willen zien.
Helaas, niks in de winkel. Wel deze week verwacht maar geen idee wanneer
zucht

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.
Berichten zoals:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".
Worden zonder melding verwijderd.
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.
Berichten zoals:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".
Worden zonder melding verwijderd.