Verwijderd

Ik weet ook nog niet of ik eerst wil zien en dan bestellen of meteen nu doen.

@rubman via welke site heb je m besteld?
Ik ga m denk ook blind kopen via Ritel.nl

Verwijderd

Waarom zou je bestellen via een reseller als Ritel terwijl de Vodafone online shop bij VF 200 goedkoper is en bij VF 275 ook gewoon gratis is... i don't get it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:04:
Waarom zou je bestellen via een reseller als Ritel terwijl de Vodafone online shop bij VF 200 goedkoper is en bij VF 275 ook gewoon gratis is... i don't get it.
Omdat met mijn huidige abonnement goedkoper uitkom als ik 'm los koop.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 21:08
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:04:
Misschien wil hij geen abonnement? eerst even nadenken voor zomaar te roepen :)

Verwijderd

DE SENSATION OP DE VODAFONE SITE IS VERKRIJGBAAR!

Ja oke, over los kopen had niet nagedacht. Ging er niet vanuit dat iemand zomaar even 500+ euries neertelde voor een phone in één keer. Bij Studentmobiel kost ie los trouwens 505 euro. Is toch weer 10 euro voordeliger.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:10 ]

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Iemand al opgevallen dat de "verkrijgbaar vanaf week 21" weg is van de site van Vodafone? :?

Edit: Ernie was me voor!

[ Voor 13% gewijzigd door Upbeat op 23-05-2011 17:08 ]

• bvbal79
Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:08:
Iemand al opgevallen dat de "verkrijgbaar vanaf week 21" weg is van de site van Vodafone? :?
Nu wel :)

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
iemand die hem misschien al heeft ???

Samsung Flip 7

• Upbeat
Orderstatus nog steeds op binnenkort leverbaar :(

• bvbal79
Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:09:
Orderstatus nog steeds op binnenkort leverbaar :(
Tja, we zijn wel erg ongeduldig hier he :)

• dave1972
bvbal79 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:10:
[...]

mwah valt mee :+

Samsung Flip 7

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-11 10:37
bvbal79 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:10:
[...]

Ja, ik wil hem eigenlijk gewoon hebben ook ;) Net als de rest :P

Verwijderd

Ik weet niet of deze al een keer gepost is maar hier nog een vergelijking van de Sensation met de SGS2. Ik moet toch zeggen dat dat scherm van de SGS2 er wel heel nice uitziet :9~ Toch wel gek dat de telefoons in quadrant op een groot verschil uitkomen...
YouTube: ‪HTC Sensation vs Samsung Galaxy S II‬‏

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:12 ]

Verwijderd

Iemand ervaring met de Verzekering Garant van Vodafone? Of is dat (totaal 144 euro voor 2 jaar) zonde van je geld?

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 16:07
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:08:
DE SENSATION OP DE VODAFONE SITE IS VERKRIJGBAAR!
Weet iemand of dat zojuist is veranderd? Aangezien het Webcare team een uur geleden nog van niets wist.

• TiTbB
waaimasjien schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Weet iemand of dat zojuist is veranderd? Aangezien het Webcare team een uur geleden nog van niets wist.
Dat is net veranderd, keek zelf een kwartier of zo geleden nog :D

Verwijderd

[...]

Ja dat was een half uur geleden nog 'coming soon'.

EDIT: Verrek, alweer iemand me te snel af. Mensen... ga wat nuttigs doen in plaats van dit forum refreshen zoals ik doe!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:13 ]

• Upbeat
[...]

Geen idee, ik klikte toevallig op de link via de Vodafone Twitter :P

Edit: Ja dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 23-05-2011 17:13 ]

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Ja dat was een half uur geleden nog 'coming soon'.
zou dat niet automatisch aangepast worden via de site ? omdat het miss na 5 uur is ?

Samsung Flip 7

• bvbal79
Nieuwe klanten die voor 17:00 bestellen en geen gebruik maken van nummerbehoud hebben een product binnen 1 werkdag in huis.

Alleen jammer dat het na 17:00 is dat ze het zetten. Dus verwachting pas woensdag de eerste telefoons in huis? Komt mooi uit, leuk kadotje voor op mijn trouwdag!

Verwijderd

Haha die medewerker dacht... zo 17:00 ik ga lekker naar huis. WHOOPS ik moest de site nog aanpassen. Even snel doen nog.

Verwijderd

bvbal79 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:14:
Nieuwe klanten die voor 17:00 bestellen en geen gebruik maken van nummerbehoud hebben een product binnen 1 werkdag in huis.

Alleen jammer dat het na 17:00 is dat ze het zetten. Dus verwachting pas woensdag de eerste telefoons in huis? Komt mooi uit, leuk kadotje voor op mijn trouwdag!
Sensation ipv enveloppen? :)

• assasinbats
  • Laatst online: 22:17
Net gebeld, nog steeds niet beschikbaar voor verlenging. Mevrouw schatte wel zo in dat bij de eerste levering de lijst wachtenden zoals die er nu staat bediend kan worden.

• Upbeat
assasinbats schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:18:
Net gebeld, nog steeds niet beschikbaar voor verlenging. Mevrouw schatte wel zo in dat bij de eerste levering de lijst wachtenden zoals die er nu staat bediend kan worden.
Ook niet via de site nu?

Verwijderd

Nu het zo bij de vodafone site zou het dus theoretisch ook mogelijk moeten zijn om nu je abbonement te kunnen verlengen. Ik denk, ik bel gewoon en dan vraag ik het wel even. Is mijn moeder aan de telefoon ;') Lang gesprek waarschijnlijk dus mocht iemand het proberen, ik hoor het graag!

EDIT: Kan dus nog steeds niet, hoef ik ook niet te bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:20 ]

• assasinbats
  • Laatst online: 22:17
Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:19:
[...]

Ook niet via de site nu?
Nope, ook niet via de site.

Edit: Tenminste, gebaseerd op eigen pogingen.

[ Voor 12% gewijzigd door assasinbats op 23-05-2011 17:20 ]

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:05

BrammT

The one and only!

assasinbats schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:20:
[...]

Nope, ook niet via de site.

Edit: Tenminste, gebaseerd op eigen pogingen.
Ctrl+F5 ?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 14:47

JasperVerbeek

Assistent Accountant

heb net gebeld, ze hebben hem binnen, en ergens deze week zou hij aan moeten komen.

• Upbeat
JasperVerbeek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:21:
heb net gebeld, ze hebben hem binnen, en ergens deze week zou hij aan moeten komen.
Goed nieuws :)

• TiTbB
Als ze nu die nummerportering maar is snel gaan regelen :(

• gout
  • Laatst online: 20-10 22:22
natuurlijk aan het eind van de dag,
achja morgen een belletje dan hoop ik

• BrammT

BrammT

The one and only!

Snap overigens sowieso niet waarom ze die nummerportering niet gewoon afgelopen week al aangevraagd hebben, dit grapje kan me nu precies zoveel dagen kosten, dat er ook nog een weekend tussen zit ! :@

• gout
dat is inderdaad goed opgemerkt,
ze zullen intern vast en zeker wel weten wanneer hij aankomt
maar het gewoon spannend willen houden ofzo

• Upbeat
BrammT schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:24:
Snap overigens sowieso niet waarom ze die nummerportering niet gewoon afgelopen week al aangevraagd hebben, dit grapje kan me nu precies zoveel dagen kosten, dat er ook nog een weekend tussen zit ! :@
Als ze ze nu binnen hebben, dan gaan ze het nu aanvragen. Duurt 3-4 dagen dus met een beetje geluk krijg je hem zaterdag (ja, ze leveren ook op zaterdag).

Verwijderd

Heb net reactie van een vodafone medewerker, en bestellers (zoals ik) van belnu hebben geluk. Belnu levert niet de HTC's zelf. Dit doet het landelijke distributie depot, hier staan vodafone en belnu dus buiten. Vind ik wel fijn, want anders zou de telefoon eerst naar belnu moeten, en dan pas bij de particulier. Nu gaat het gewoon rechtstreeks. Dus ik verwacht dat we hem morgen, of woensdag ook echt kunnen verwachten!

• gout
Ik verwacht hem vanaf woensdag eerder niet :)

Verwijderd

Ik denk zelf ook vanaf woensdag eerlijk gezegd, maar ik hoop zeker niet later want ben echt benieuwd hoe het in de hand ligt enzo!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 00:54
Net weer gebeld, om even bestelling te controleren... bestelling blijkt alleen opgeschreven te zijn door collega en zodra ze "WOENSDAG" binnen zijn gaat hij de bestelling door voeren en ontvang ik een order bevestiging.

snap niet waarom ik iets kan bestellen van te voren en geen orderbevestiging kan krijgen :s voel me zo in het niets gelaten, heb nergens om aan vast te houden... heb geen betstelnr. of wat dan ook.

• dave1972
blijf het maar iets raars vinden hoor dat de prijzen bij een verlenging veel hoger liggen als bij een "nieuwe" klant...nah dan maar beter opzeggen en weer nieuw abbo nemen als ze dat makkelijker vinden :p

Samsung Flip 7

Verwijderd

@ Masco, waar heb je het toestel aangeschaft?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dave1972 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:33:
blijf het maar iets raars vinden hoor dat de prijzen bij een verlenging veel hoger liggen als bij een "nieuwe" klant...nah dan maar beter opzeggen en weer nieuw abbo nemen als ze dat makkelijker vinden :p
Helemaal mee eens. Ze zouden eerder trouwe klanten moeten "belonen" i.p.v. nieuwe klanten.
Hoe meer jaren klant bij Vodafone, hoe hoger de korting op een toestel...

• gout
Tja helaas,
klanten lokken is altijd geen probleem,
maar als je eenmaal klant bent begint de ellende altijd.
tenminste was bij mij bij hi ook zo ben gelukkig op VF overgestapt nu in de hoop dat het daar beter is

Verwijderd

kwam om 16:30 bij de vodafonewinkel vandaan en op zijn orders voor morgen stonden nog geen sensations....grrrrr...ik heb hier het over VF den haag

• BrammT

BrammT

The one and only!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:49:
kwam om 16:30 bij de vodafonewinkel vandaan en op zijn orders voor morgen stonden nog geen sensations....grrrrr...ik heb hier het over VF den haag
Ik zou er even een straatnaam bij noemen, want volgens mij zitten er meerdere in Den Haag. (6 zelfs. ;) )

Verwijderd

Iemand van de winkelgangers nog gevraagd naar de toestelprijs bij VF 275?

• kennyroberts
  • Laatst online: 28-10 08:03
Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:25:
[...]

Als ze ze nu binnen hebben, dan gaan ze het nu aanvragen. Duurt 3-4 dagen dus met een beetje geluk krijg je hem zaterdag (ja, ze leveren ook op zaterdag).
http://www.nu.nl/gadgets/...-van-telefoonbedrijf.html

Komt de wetgeving net te laat... (voor mij ook trouwens)
Ben benieuwd wanneer ik de telefoon krijg... >:)

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:56:
Iemand van de winkelgangers nog gevraagd naar de toestelprijs bij VF 275?
Is als het goed is gewoon gratis net als op de site. kan zelf nergens vinden dat je in de winkel meer betaald, behalve dan dat een verkoper melde dat je in de winkel de 50% actie niet zou hebben. 8)7

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:00
Rubman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Is als het goed is gewoon gratis net als op de site. kan zelf nergens vinden dat je in de winkel meer betaald, behalve dan dat een verkoper melde dat je in de winkel de 50% actie niet zou hebben. 8)7
50 % korting heb je ook in de winkel heb een pooster vanmiddag zien hangen bij de vf in doetinchem

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Ik ben enkele weken naar de VF winkel geweest en die medewerker vertelde dat die 50% actie ook in de winkel geldt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Masco
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:34:
@ Masco, waar heb je het toestel aangeschaft?
gewoon bij vodafone, telefonisch. Contract loopt 17 juli af, dus heb ik 17 mei gebeld of ik kon verlengen in combi met HTC Sensation en dat was volgens de medewerker geen probleem. Ik moest het telefonisch doen, aangezien ik niet via de website de HTC Sensation kon kiezen bij een verlenging.

• Rubman

Rubman

happy killer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:09:
[...]

50 % korting heb je ook in de winkel heb een pooster vanmiddag zien hangen bij de vf in doetinchem
RobinNL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:09:
Ik ben enkele weken naar de VF winkel geweest en die medewerker vertelde dat die 50% actie ook in de winkel geldt.
Dit was mij ook bekend, het zegt alleen maar meer over de kwaliteit van het personeel of de opleiding die ze krijgen bij VF.

Verwijderd

Masco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:11:
[...]

gewoon bij vodafone, telefonisch. Contract loopt 17 juli af, dus heb ik 17 mei gebeld of ik kon verlengen in combi met HTC Sensation en dat was volgens de medewerker geen probleem. Ik moest het telefonisch doen, aangezien ik niet via de website de HTC Sensation kon kiezen bij een verlenging.
huh en tegen mij (en ook anderen) vertellen ze dat we niet telefonisch kunnen verlengen als ze het toestel nog niet binnen hebben. Ik ben daar juist op aan het wachten... :|

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Goh, ik had gedacht aan het eind van de dag hier allemaal blije Sensation gebruikers te zien...maar helaas :P

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:26:
Heb net reactie van een vodafone medewerker, en bestellers (zoals ik) van belnu hebben geluk. Belnu levert niet de HTC's zelf. Dit doet het landelijke distributie depot, hier staan vodafone en belnu dus buiten. Vind ik wel fijn, want anders zou de telefoon eerst naar belnu moeten, en dan pas bij de particulier. Nu gaat het gewoon rechtstreeks. Dus ik verwacht dat we hem morgen, of woensdag ook echt kunnen verwachten!
Dat klinkt als muziek in mijn oren! Ben benieuwd! Was inderdaad al bang voor vertraging door meerdere tussenstops in de logistiek!

• Upbeat
Hopelijk kunnen we morgen ochtend gebeld worden door de koerier! *duimt heel hard* :P

• Masco
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:20:
[...]

huh en tegen mij (en ook anderen) vertellen ze dat we niet telefonisch kunnen verlengen als ze het toestel nog niet binnen hebben. Ik ben daar juist op aan het wachten... :|
Ja, ze hebben hem verder ook nog niet besteld voor mij. De beste meneer heeft gewoon notitie gemaakt en zodra ie binnen is gaat ie alles voor me regelen. Maar goed, ik ga nu elke dag gewoon bellen, totdat ik orderbevestiging krijg, vind het gewoon kul dat je niet kan "pre-orderen".

En nee, ga niet bellen uit ongeduldigheid, wil gewoon er zeker van zijn dat alles op z'n plek valt. Mij vertellen dat hij besteld voor me gaat worden en daarna krijg ik verder niks te horen, vind ik ook niet fijn. :/

Verwijderd

wat een rare site is vodafone.nl, of wat ik wil kan niet: hoe bestel ik een los toestel, dus zonder abo?

• Stokpaard
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:46:
wat een rare site is vodafone.nl, of wat ik wil kan niet: hoe bestel ik een los toestel, dus zonder abo?
https://www.vodafone.nl/s...Cart.jsp?_requestid=46772

Verwijderd

die link werkt bij mij niet - is jouw winkelmand. Hoe heb je het gedaan?

• gout
Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:31:
Hopelijk kunnen we morgen ochtend gebeld worden door de koerier! *duimt heel hard* :P
duimt mee

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:49:
[...]

die link werkt bij mij niet - is jouw winkelmand. Hoe heb je het gedaan?
ik heb 'm. 579 is te duur.

Verwijderd

iemand al gevraagd wanneer we via de website kunnen verlengen icm met de htc sensation... ?

als de 50% actie ook voor in de winkels geldt zie ik dan het nut niet om via vodafone website te bestellen..tenzij we dan een aanvullende korting krijgen ?

Verwijderd

Hij is besteld!! Overstap gemaakt van Hi naar Vodafone met dit juweeltje! Nu hopen dat ze m'n nummerbehoud snel doorvoeren en dat ding op de post gooien doen! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 19:22 ]

• gout
gratz!
maar laten ze maar niet gooien xD

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 17:04
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:18:
Hij is besteld!! Overstap gemaakt van Hi naar Vodafone met dit juweeltje! Nu hopen dat ze m'n nummerbehoud snel doorvoeren en dat ding op de post gooien doen! _/-\o_
Me 2, iets over 17uur via de website de aanvraag gedaan met nummerbehoud. Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijgt en of de overstap soepel verloopt van Hi naar Vodafone.

Verwijderd

Laten jullie nog even weten hoelang dit duurde? Ben benieuwd naar dat nummerbehoud gedoe...

• Upbeat
Goh, bij KPN/Hi/MTV wordt de datum van levering ook steeds eerder :P

Nu 8 juni: http://gsm.mtvmobile.nl/m...tion-16GB/MHTSEN16bl.html

Verwijderd

Haha, dat kan nooit kloppen met de exclusiviteit lijkt me...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 19:52 ]

• Upbeat
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:52:
Haha, dat kan nooit kloppen met de exclusiviteit lijkt me...
Nee... want dan is het nu nog 2 weken

[ Voor 9% gewijzigd door Upbeat op 23-05-2011 20:19 ]

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

nog niemand heeft hem? best slecht van VF zou ik zeggen, helemaal slecht als mensen die ervoor naar de winkel gaan hem eerder hebben dan mensen die he PRE-orderen. zou dat niet moeten betekenen dat je hem ook echt als eerste hebt? anders zou het gewoon een order zijn of niet?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:14

The_Worst

Unox

Ligt natuurlijk aan de voorwaarden die HTC/Vodafone met elkaar hebben afgesproken. Als de exclusiviteit voor Vodafone Europa geldt, en dus niet voor elk land apart, dan maakt het voor Nederland dus verder niet zoveel uit.

Ik heb overigens maar besloten om zeer waarschijnlijk bij Hi te blijven. Ik heb geprotesteerd tegen de verkorte verlengtermijn en als dit doorgaat dan kan ik sinds een week geleden verlengen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door The_Worst op 23-05-2011 21:20 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JasperVerbeek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:18:
nog niemand heeft hem? best slecht van VF zou ik zeggen, helemaal slecht als mensen die ervoor naar de winkel gaan hem eerder hebben dan mensen die he PRE-orderen. zou dat niet moeten betekenen dat je hem ook echt als eerste hebt? anders zou het gewoon een order zijn of niet?
Hoezo is dat slecht van Vodafone? Woensdag worden de toestellen geleverd....
;)

Verwijderd

hoe weet je dat?

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

alwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:21:
[...]

Hoezo is dat slecht van Vodafone? Woensdag worden de toestellen geleverd....
;)
nou als er mensen zijn die dinsdag bv hem al hebben, hebben die hem eerder dan de mensen die gepre-orderd hebben.

@blauwe-apd hoe weet wie wat?

Verwijderd

Sup dudes!!

Lees al een tijd me op dit forum, dacht laat me maar ff meedoen dan!:D

Ben vandaag langs 2 VF-shops geweest in Amsterdam.

Bij filiaal Nieuwedijk wist die gast niet veel en zei dat ik het maar moet afwachten.. Vond 'm een beetje kort af overkomen en was meer bezig met z'n collega dan met mij..

Daarna filiaal Kalverstraat, superservice gehad. Helaas geen datum waarop hij exact verschijnt(ergens deze week), maar zei dat ze me meteen bellen zodra hij binnen is..(dus post ik dat dan ook meteen hier!)

Winkelprijzen kwamen gelukkig ook overheen met de prijzen op de website van VF..

En nu het belangrijkste voor mij...
Die gast kon mij verzekeren dat het toestel niet branded is en er helemaal geen VF apps/software opstaat.. Dus gelukkig updates gewoon via HTC!!

Meestal heb ik het niet zo met klantenservice en medewerkers van shops omdat die gasten 't vaak zelf niet weten en wacht ik liever op een NL-review, maar bij deze gast had ik wel echt 't gevoel dat ie wist waar hij over sprak...

Toevallig meer die deze bevestiging hebben gekregen???

Verwijderd

dat ze woensdag geleverd worden, kan toch ook morgen zijn?

• Upbeat
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:24:
dat ze woensdag geleverd worden, kan toch ook morgen zijn?
Ik weet niet of ze leveren op dezelfde dag dat de koerier de afspraak met je maakt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:23:
Winkelprijzen kwamen gelukkig ook overheen met de prijzen op de website van VF..
Je zegt het eigenlijk al vrij duidelijk, maar een goede week terug was het nog 25 euro voor het toestel bij VF 275 in de winkel en online 0 euro. (aansluitkosten niet meegerekend)

Dus in de winkel kost nu de Sensation 0 euro bij een VF bel+sms+web 275? Klopt dat?

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Even een vraag over nummerbehoud:

Iedereen geeft aan dat je het toestel niet direct mee kan nemen als je je nummer wilt behouden van een ander aflopend abonnement. Maar wat als je dit nou gewoon zelf regelt? Dus gewoon abonnement afsluiten en zelf het nummerbehoud aanvragen bij je huidige provider? Zo moeilijk is dat toch niet, of mag dit niet meer?

PSN: Rich_E1988

Verwijderd

Ook nog even een vraagje van mijn kant, wanneer schatten jullie dat Belnu uitlevert aan mij? Dus wanneer ik de Sensation binnen heb? Ik lees al dat vodafone woensdag levert, zou belnu dan ook woensdag leveren. Dat ik hem donderdag in huis heb?

Verwijderd

ja ik heb hem ook via belnu.nl alleen heb ook geen idee wanneer ik hem krijg.
op die site staat nog steeds eind mei maarja ik vind het al aardig eind mei.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Die gast kon mij verzekeren dat het toestel niet branded is en er helemaal geen VF apps/software opstaat.. Dus gelukkig updates gewoon via HTC!!

Meestal heb ik het niet zo met klantenservice en medewerkers van shops omdat die gasten 't vaak zelf niet weten en wacht ik liever op een NL-review, maar bij deze gast had ik wel echt 't gevoel dat ie wist waar hij over sprak...

Ik had weer iemand van Vodafone en die persoon meldde dat de huidige voorraad unbranded is.

Ik zeg altijd: Eerst zien, dan geloven.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• alwaysleft
Werk bij Vodafone ;)

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 17:04
Net iets over 17.00 besteld en kreeg net een e-mail die hier al eerder vermeld is:

Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u ook niet geven,daar wij afhankelijk zijn van onze leverancier
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.

Toch wel een snelle reactie. Toch voor de duidelijkheid gevraagd hoe het met de aanvraag tot nummerbehoud zit en daarop het volgende antwoord:

Wij kunnen het nummerbehoud bij uw huidige provider pas aanvragen op het moment dat het toestel op voorraad is.
Vassie18 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:37:
[...]

Me 2, iets over 17uur via de website de aanvraag gedaan met nummerbehoud. Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijgt en of de overstap soepel verloopt van Hi naar Vodafone.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:42:
Laten jullie nog even weten hoelang dit duurde? Ben benieuwd naar dat nummerbehoud gedoe...

Verwijderd

@ Ernie89

Yes 0 euro!!! Heb nog samen met die gast v/d shop de prijzen goed vergeleken.. Had jij m al besteld voor 25 euro dan??

Verwijderd

bij mij heb ik wel met nummerbehoud gedaan bij belnu,
ik zat bij hi en ga nu naar vodafone en die was binnen een dag goedgekeurd door hi.

• Stokpaard
Voor de Belnu.nl bestellers: iemand meldde hier eerder dat levering niet door Belnu.nl wordt gedaan maar rechtstreeks vanuit het distributie depot! Ik heb vanavond nog gechat met Belnu.nl, levering vindt volgens Belnu.nl medewerker in de loop van deze week plaats...

Maar goed, we hebben al zoveel versies en verhalen gehoord... gewoon afwachten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:38:
@ Ernie89

Yes 0 euro!!! Heb nog samen met die gast v/d shop de prijzen goed vergeleken.. Had jij m al besteld voor 25 euro dan??
Nee gelukkig niet! Dan had ik online besteld, maar nu kan ik dan net zo goed naar de winkel gaan! :D

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Ik ga binnenkort deze telefoon ook maar eens kopen (word dan m'n eerste smartphone :)), Vodafone 275 abbo klinkt wel aantrekkelijk op het moment moet ik zeggen.
Ik heb op het moment een Hi abbo dat eigenlijk afgelopen is (ik kon in April al een nieuwe telefoon uitzoeken in ieder geval).

Is het nu slim om online te bestellen of kan ik ook gewoon naar de winkel gaan? Ik wil hem namelijk graag wel even zien voordat ik hem koop, dus ik ga morgen sowieso even naar de winkel (of zijn ze nog niet binnen, ook geen 'voorbeeld exemplaren' ofzo?) maar ben eens benieuwd of de prijs ook hetzelfde is...

En als ik online bestel en aangeef dat ik nummerbehoud wil, regelt Vodafone dan automatisch de overstap van Hi naar Vodafone, of moet ik nog opzeggen bij Hi ofzo?

Mijn iRacing profiel

• alwaysleft
NickThissen schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:40:
Ik ga binnenkort deze telefoon ook maar eens kopen (word dan m'n eerste smartphone :)), Vodafone 275 abbo klinkt wel aantrekkelijk op het moment moet ik zeggen.
Ik heb op het moment een Hi abbo dat eigenlijk afgelopen is (ik kon in April al een nieuwe telefoon uitzoeken in ieder geval).

Is het nu slim om online te bestellen of kan ik ook gewoon naar de winkel gaan? Ik wil hem namelijk graag wel even zien voordat ik hem koop, dus ik ga morgen sowieso even naar de winkel (of zijn ze nog niet binnen, ook geen 'voorbeeld exemplaren' ofzo?) maar ben eens benieuwd of de prijs ook hetzelfde is...

En als ik online bestel en aangeef dat ik nummerbehoud wil, regelt Vodafone dan automatisch de overstap van Hi naar Vodafone, of moet ik nog opzeggen bij Hi ofzo?
Vodafone regelt het;)

Verwijderd

@ Alwaysleft,

Eindelijks wat we al die tijd zochten... iemand die bij VF werkt. Ideaal!

Vraagje: elke vodafone winkel zal eerst nummerbehoud geaccepteerd willen zien alvorens een toestel af te geven? Dus bij overstap met nummerbehoud zou ik dan niet per direct de Sensation mee kunnen nemen maar moeten wachten op Hi tot die het goed vind?

Verwijderd

@ PSPfreaky

okay dan!!! goed nieuws! maar idd eerst zien dan geloven! vandaar geen internetbestelling hier, lkkr de winkel in lopen en checken

Verwijderd

@serr
Dan maar hopen voor je dat ie echt niet branded is anders word t nog een tijdje wachten he :P

SGS2 een optie? :P

• Rubman

Rubman

Sup dudes!!

Lees al een tijd me op dit forum, dacht laat me maar ff meedoen dan!:D

Ben vandaag langs 2 VF-shops geweest in Amsterdam.

Bij filiaal Nieuwedijk wist die gast niet veel en zei dat ik het maar moet afwachten.. Vond 'm een beetje kort af overkomen en was meer bezig met z'n collega dan met mij..

Daarna filiaal Kalverstraat, superservice gehad. Helaas geen datum waarop hij exact verschijnt(ergens deze week), maar zei dat ze me meteen bellen zodra hij binnen is..(dus post ik dat dan ook meteen hier!)

bij mij zeiden ze inde kalverstraat dat hij pas over 2 weken zou zijn

Verwijderd

@Stokpaard,
Inderdaad dat was ik, ik heb problemen met de simkaart zelf dat het abbo al in is gegaan en ik dus een maand voor niks betaald heb. Maar dat is nu niet van toepassing.
De mederwerker zelf vertelde dit verhaal, en van belnu vertellen ze weer een ander verhaal. Allemaal versies inderdaad.

Verwijderd

@ Ernie

hehe met die 25 kan je weer accessoires kopen ofzo:)

btw ik heb datzelfde!! vandaag zei die medewerker dat t nog ong 1 a 2 weken kan duren in mijn geval..(hangt af van je huidige provider)

ik heb nu nog een abbo bij tmobile, maar sinds eind april verlopen...

Helaas kunnen we de Sensation niet meteen meenemen met nummerbehoud:S

wel nep man echt balen zo lang:(

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:42:
@ Alwaysleft,

Eindelijks wat we al die tijd zochten... iemand die bij VF werkt. Ideaal!

Vraagje: elke vodafone winkel zal eerst nummerbehoud geaccepteerd willen zien alvorens een toestel af te geven? Dus bij overstap met nummerbehoud zou ik dan niet per direct de Sensation mee kunnen nemen maar moeten wachten op Hi tot die het goed vind?
Moet idd eerst goedgekeurd worden, kan paar dagen duren maar moet vanaf woensdag 1 dag duren;)

Verwijderd

@Rubman

neeeee echt waar?!?!! hopelijk sprak jij dan met iemand die toevallig niet goed geïnformeerd was:P

Verwijderd

@Alwaysleft, als het 1 dag duurt zou dat wel heel mooi zijn. Woensdag kijken... bestellen... donderdag halen... nice. :D

@Serr, ja voor die 25 euro haal ik mezelf een mooi beschermhoesje!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:50:
@Alwaysleft, als het 1 dag duurt zou dat wel heel mooi zijn. Woensdag kijken... bestellen... donderdag halen... nice. :D

@Serr, ja voor die 25 euro haal ik mezelf een mooi beschermhoesje!
Ja of het technisch echt gaat lukken vanaf woensdag, durf ik niet te zeggen ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.