@Jaydexx
hahahaha Jay!!!!!!!! tja, als er echt niks anders is dan die maar he!;) of nog langer wachten:P
hahahaha Jay!!!!!!!! tja, als er echt niks anders is dan die maar he!;) of nog langer wachten:P
Verwijderd
Yep, ik ook... ook al is het wat anders dan mij (en meerderen) vertelt is tijdens de bestellingVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:57:
@ Alwaysleft
dat las ik dus ook over die 1 dag!! ik hoop dat dat waar is en per direct wordt ingevoerd!
Dit is niet mogelijk. Zodra een nummer wordt opgezegd is deze niet beschikbaar voor nummerbehoud.Richi E. schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:27:
Even een vraag over nummerbehoud:
Iedereen geeft aan dat je het toestel niet direct mee kan nemen als je je nummer wilt behouden van een ander aflopend abonnement. Maar wat als je dit nou gewoon zelf regelt? Dus gewoon abonnement afsluiten en zelf het nummerbehoud aanvragen bij je huidige provider? Zo moeilijk is dat toch niet, of mag dit niet meer?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
KloptThe_Worst schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:11:
[...]
Dit is niet mogelijk. Zodra een nummer wordt opgezegd is deze niet beschikbaar voor nummerbehoud.
Verwijderd
Verwijderd
Meer vraag naar de Galaxy S2;)Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:14:
@Alwaysleft, hoe gek ben je geworden van al die zeurende klanten die de Sensation willen?Of valt het nog mee...
Verwijderd
hmm dus dat betekent sowieso geen Sensation voor mij deze week!:( damnit!Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:15:
VF website zegt "Voor nieuwe klanten die gebruik maken van nummerbehoud is de levertijd 4 tot 5 werkdagen i.v.m. administratieve handelingen."
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 22:19 ]
Die regel gaat pas midden week in, dus weet niet of providers zich er met bestelde artikelen van vandaag al aan moeten houden. Denk het niet.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:17:
[...]
hmm dus dat betekent sowieso geen Sensation voor mij deze week!:( damnit!
EDIT: Heb dan nog stiekem hoop op wat Alwaysleft ook zei, die 1dag.. maar afwachten hoe 't met dat zit dan...
je bedoelt nummerbehoud?qwertyuio schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:22:
Ik heb nu Vodafone en ik moet nog een paar maand met mijn Magic, eigenlijk wil ik zo snel mogelijk de Sensation met natuurbehoud. Ik denk helaas dat dit niet kan
Verwijderd
Hmm nou ik reken iig niet op dan om grotere teleurstelling te voorkomen:Palwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:21:
[...]
Die regel gaat pas midden week in, dus weet niet of providers zich er met bestelde artikelen van vandaag al aan moeten houden. Denk het niet.
Als de berichten kloppen dat ze al binnen zijn, dan gaan ze morgen nummerbehoud aanvragen... 4 dagen is vrijdag en er wordt ook op zaterdag geleverd, dus als je/we geluk hebben...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:17:
[...]
hmm dus dat betekent sowieso geen Sensation voor mij deze week!:( damnit!
EDIT: Heb dan nog stiekem hoop op wat Alwaysleft ook zei, die 1dag.. maar afwachten hoe 't met dat zit dan...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 22:29 ]
Ja was bij mensen met de Galaxy S2 ook dus fingers crossed!Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:29:
Heel vaak is het veel eerder dan 4 a 5 dagen, hier thuis was onlangs met nieuw abo al binnen 1 dag nummerbehoud aangevraagd... dus het komt vast we lgoed.
Verwijderd
ik heb m nog niet besteld!! Wou t afwachten ivm branded of niet branded...Upbeat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:27:
[...]
Als de berichten kloppen dat ze al binnen zijn, dan gaan ze morgen nummerbehoud aanvragen... 4 dagen is vrijdag en er wordt ook op zaterdag geleverd, dus als je/we geluk hebben...
Verwijderd
Jaa Tele2JasperVerbeek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:31:
ik heb trouwens maar geen nummerbehoud gedaan, mijn zus probeerde het 2 jaar geleden ook, dat was net als ik nu van tele2 prepaid naar VF abbo. dat duurde ongeveer 3 maanden en toen kwamen ze met het antwoord dat tele2 niet meewerkte. ik heb geen zin in die onzin dus maar gewoon een nieuw nummer.
smsje hoeft niet eens, op facebook veranderen en op twitter ff tweeten en bijna iedereen die ik ken heeft hem, dus zoveel moeite is het nietVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:32:
@ Jasperverbeek
Zo denk ik er precies over, gewoon snel even afhandelen geen gezeik. Dan maar iedereen ff een smsje sturen, maakt me ook niet veel uit opzich.
Verwijderd
Ja, precies. Ik doe gewoon alles even, inderdaad de sociale media. Maar toch ook nog even een smsje voor de zekerheidJasperVerbeek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:36:
[...]
smsje hoeft niet eens, op facebook veranderen en op twitter ff tweeten en bijna iedereen die ik ken heeft hem, dus zoveel moeite is het niet
Verwijderd
Laten we het hopen, ik heb hem onderhand al online besteld, aangezien mijn twijfel de GSII echt afgevallen is omdat ik hem te licht en te hoekig vind.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:50:
@Rubman
neeeee echt waar?!?!! hopelijk sprak jij dan met iemand die toevallig niet goed geïnformeerd was:P
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kalverstraat! Die ken ik van Monopolie :----DRubman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:49:
[...]
bij mij zeiden ze inde kalverstraat dat hij pas over 2 weken zou zijn
Of ze wil niets doen of de zoveelste Sensation-aanvraag op eze manier afschepen xDFalencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:59:
[...]
Kalverstraat! Die ken ik van Monopolie :----D
vandaag in dordrecht geweest bij de vf.
Domme koe achter de balie wist niet eens wat het was en weigerde het op te zoeken met het volgende commentaar:
Ik ken het niet en als het op de lijst staat ken ik het wel en dan pas kan ik meer doen.
bij mij wel,JasperVerbeek schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:15:
Order status pagina is niet beschikbaar bij mij. Morgenochtend maar weer proberen
De HTC Sensation staat al vorige maand op de prijslijsten..Falencia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:59:
[...]
Kalverstraat! Die ken ik van Monopolie :----D
vandaag in dordrecht geweest bij de vf.
Domme koe achter de balie wist niet eens wat het was en weigerde het op te zoeken met het volgende commentaar:
Ik ken het niet en als het op de lijst staat ken ik het wel en dan pas kan ik meer doen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 24-05-2011 08:31 ]
nah dat worden dan hopelijk veel gebruikerservaringen vandaagalwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:30:
De Sensation is vanaf vandaag te bestellen en gelijk leverbaar
Samsung Flip 7
Verwijderd
Dus als ik dalijk naar de VF-winkel ga, heb ik em meteen ?alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:30:
De Sensation is vanaf vandaag te bestellen en gelijk leverbaar bij Vodafone
zou voor de zekerheid eerst maar f bellenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Dus als ik dalijk naar de VF-winkel ga, heb ik em meteen ?
Samsung Flip 7
Nee, alleen als je hem besteld via de website heb je hem morgen. In de winkels heb ik geen inzicht. Bij verlengingen zie ik hem ook nog niet erop staan. (werk bij vodafone)Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Dus als ik dalijk naar de VF-winkel ga, heb ik em meteen ?
Verwijderd
Ik heb em online besteld, dus dan zal ik die eerst even afwachten
Nou dan hoop ik dat de aanvraag van het nummerbehoud snel afgehandeld kan worden. Want dan zal ik hem in principe deze week nog moeten krijgen, het behoud had ik 10 mei al aangevraagd, maar als ze er pas mee aan de slag op de dag dat het toestel binnen is...alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Nee, alleen als je hem besteld via de website heb je hem morgen. In de winkels heb ik geen inzicht. Bij verlengingen zie ik hem ook nog niet erop staan. (werk bij vodafone)
Zoals de Amerikanen zeggen: WE GOT HIM!alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Nee, alleen als je hem besteld via de website heb je hem morgen. In de winkels heb ik geen inzicht. Bij verlengingen zie ik hem ook nog niet erop staan. (werk bij vodafone)
ALs alles goed is wel, of de systemen geven een fout aanFalencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:44:
[...]
Zoals de Amerikanen zeggen: WE GOT HIM!
Iemand die bij vodafone werkt en op deze tweakers topic zit!
Maar je werkt dus bij VF. Dus als je besteld heb je hem morgen:-) (via internet) dan maar snel me pre-order cancellen en opnieuw bestellen:P
alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:46:
[...]
ALs alles goed is wel, of de systemen geven een fout aan
Maar ik neem aan dat je me niet adviseer om de pre order van 2 mei te cancellen en nu opnieuw te bestellen enkel zodat ik de telefoon sneller krijg?alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:46:
[...]
ALs alles goed is wel, of de systemen geven een fout aan
[ Voor 18% gewijzigd door Bl0cKeR op 24-05-2011 09:26 ]
sigh
Ja, dat was al bekend sinds gister 17 uurBl0cKeR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:22:
Er staat in elk geval geen "coming soon" meer bij het toestel op de VF website..
Herhaal de vraag overFalencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:55:
[...]
[...]
Maar ik neem aan dat je me niet adviseer om de pre order van 2 mei te cancellen en nu opnieuw te bestellen enkel zodat ik de telefoon sneller krijg?
Het is toch niet zo dat mensen die nu bestellen sneller de mob krijgen dan de pre orders? :-)
Qua orders is het Fist in -First out? of juist Last in-First out?
Maar nog steeds niet beschikbaar bij contractverlenging... *zucht*
Verwijderd
Alwaysleft, wat is jouw mening hierover? Want ik dacht dat Sensation unbranded zou blijven in NL.Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:44:
Hoorde zojuist van een collega die vroeger bij VF werkte (vroeger als in 3 weken) Dat de eerste lading nieuwe telefoons bijna nooit branded zijn. Maar na de eerste lading meestal wel! Ik blij dat ik gepreorded heb!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 09:46 ]
voor iedere provider zijn nieuwe klanten wegplukken bij concurrende telco's belangrijker dan trouwe abonnee's. Waarom? Iedere provider heeft de stellige overtuiging dat klanten die opzeggen toch ooit weer terugkomen. Of het zo is laat ik in het midden.ralph075 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:38:
[...]
Maar nog steeds niet beschikbaar bij contractverlenging... *zucht*
Wat is dat voor vreemd onderscheid tussen nieuwe klanten en vaste klanten?
Kan er iets gezegd worden over de beschikbaarheid voor trouwe abonnees?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1
Bedankt alvast.alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:52:
[...]
voor iedere provider zijn nieuwe klanten wegplukken bij concurrende telco's belangrijker dan trouwe abonnee's. Waarom? Iedere provider heeft de stellige overtuiging dat klanten die opzeggen toch ooit weer terugkomen. Of het zo is laat ik in het midden.
Wanneer die met verlenging te bestellen is zal ik het hier posten.
bvbal79 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:18:
En...heeft iemand al een telefoontje gehad (van de koerier natuurlijk, niet de telefoon zelf)
Misschien gaat het niet over wat VF aan waarde hecht, maar over wat ik als trouwe klant aan waarde hecht...assasinbats schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:10:
Misschien is het een idee om minder te speculeren over wat Vodafone wel en niet aan waarde hecht?
Het is natuurlijk prima dat weet waar je waarde aan hecht, maar zolang Vodafone hierover geen uitspraken over doet, lijkt het me handig om het verschil hier in niet als algemene waarheid te accepteren.ralph075 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:23:
[...]
Misschien gaat het niet over wat VF aan waarde hecht, maar over wat ik als trouwe klant aan waarde hecht...
Kun je niet toevallig bij een collega informeren over wanneer het toestel in de winkel komt?alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Ik accepteer het niet zomaar als algemene waarheid, ik baseer het op een uitspraak van een VF-medewerker die bevestigt wat ik al jaren voel/ervaar bij verleng-/nieuwe contract praktijken.assasinbats schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:26:
[...]
Het is natuurlijk prima dat weet waar je waarde aan hecht, maar zolang Vodafone hierover geen uitspraken over doet, lijkt het me handig om het verschil hier in niet als algemene waarheid te accepteren.
M.a.w: Wacht lekker af tot dat Vodafone praat, dat zal deze week ongetwijfeld gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door DARKLORD op 24-05-2011 10:52 ]
Verwijderd
zou ik ook niet doen, heb 3 weken terug al een tijdje met iemand aan de telefoon gehangen,Vecodo schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:57:
Net gebeld met Vodafone (1200 -> keuze 3 (verlenging)) en kreeg de melding dat de HTC Sensation nog steeds niet in het systeem staat. Ze gaan me terug bellen (Ik vertrouw dat terug bellen niet zo).
is heel simpel toch, op de site zetten ze het groot neer zodat ze hopen dat de haantjes de voorste hem bestellen, nadat de bestelling is geplaatst, dan pas kom je er achter dat ze hem dus niet de volgende dag kunnen leveren, maar een paar dagen later...kortom...marketing ( goed of slecht dat terzijde)bvbal79 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:31:
vodafone gebeld over mijn status.. Meisje aan de telefoon zegt dat de telefoon echt nog niet binnen is, ondanks wat er op de site staat. De verwachting is echter wel deze week....
tja, wie moet ik geloven
Samsung Flip 7
In Nederland krijgen de eerste leveringen van de Sensation geen Vodafone branding. Dit is mij persoonlijk verteld door een Busines-Accountmanager van Vodafone Nederland. Hij wist mij te vertellen dat de situatie net zoals met de Desire HD zal gaan zijn, dus de eerste weken geen branding, later zeer waarscheinlijk wel.Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:23:
Ah, ook zoiets leuks... in Duitsland geloofde men ook geen Vodafone branding op de toestellen en wat blijkt...
http://bestboyz.de/htc-se...ch-mit-vodafone-branding/
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja, dat zeggen ze ja... het zou me verbazen als Nederland het niet krijgt en UK en Duitsland wel. Ik hoop van niet natuurlijkBullet NL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:28:
[...]
In Nederland krijgen de eerste leveringen van de Sensation geen Vodafone branding. Dit is mij persoonlijk verteld door een Busines-Accountmanager van Vodafone Nederland. Hij wist mij te vertellen dat de situatie net zoals met de Desire HD zal gaan zijn, dus de eerste weken geen branding, later zeer waarscheinlijk wel.
Verwijderd
Als het echt 100% unbranded is dan komen alle updates via HTC jaVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:40:
Dat is ook mooi... beloven van niet en toch wel doen. Al kwamen die woorden uit de mond van een medewerker daar op de beurs... maar dan nog. Hoe zit dat met de unbranded versies in Nederland die misschien komen in de eerste levering? Kan Vodafone niet met een nieuwe android update alsnog hun branded spul erover gooien? Of lopen dan alle updates via HTC?
Ik verwacht vandaag nog geen belletje helaas... dat zal dan pas donderdag of vrijdag worden!Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:47:
Ik ben nog niet gebeld helaas:-)
Ik vrees het ook, ik wacht zowiezo nog f een maandje.... denk ik.Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:52:
[...]
Ik verwacht vandaag nog geen belletje helaas... dat zal dan pas donderdag of vrijdag worden!
Samsung Flip 7
Ik durf er bijna geld op te zetten dat er wel iets van VF branding op staat. Ben heel benieuwd.Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:36:
[...]
Ja, dat zeggen ze ja... het zou me verbazen als Nederland het niet krijgt en UK en Duitsland wel. Ik hoop van niet natuurlijk
ik zou zeggen ga naar de winkel en laat je informeren, die zullen het beter weten als wij hierNickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:56:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op m'n vraag een paar pagina's geleden:
als ik vandaag even naar een Vodafone winkel ga, zullen ze de Sensation dan hebben liggen zodat ik er even mee kan spelen? Al is het maar een voorbeeld model die niet voor verkoop is, ik wil hem gewoon even zien voordat ik hem koop... Maar als ik het zo hoor hebben de winkels ze nog niet binnen dus heeft het ook geen zin om er vandaag heen te gaan, toch? Aan de andere kant, als ik wacht tot ze wel binnen zijn zijn ze misschien alweer uitverkocht (of zal dat niet zo hard lopen?)...
Samsung Flip 7
Ik begrijp uit de posts hier dat veel mensen al naar de winkel geweest zijn, maar kan daar niet zo snel uit opmaken of ze hem daar hebben kunnen bekijken... Ik kan zelf wel gaan maar ik kan me die tijd ook besparen door even te vragen hoe het bij de rest ging, dat is toch niet zo raar?dave1972 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:57:
[...]
ik zou zeggen ga naar de winkel en laat je informeren, die zullen het beter weten als wij hier
Ik ben gister geweest maar ik heb ook geen demo model/dummy kunnen ontdekken. Ik zag ze alleen van de overige HTC toestellen. Dus je kan beter wachten (of naar een winkel gaan en alvast reserveren)NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Ik begrijp uit de posts hier dat veel mensen al naar de winkel geweest zijn, maar kan daar niet zo snel uit opmaken of ze hem daar hebben kunnen bekijken... Ik kan zelf wel gaan maar ik kan me die tijd ook besparen door even te vragen hoe het bij de rest ging, dat is toch niet zo raar?
Hij is er momenteel nog niet, maar misschien dat de shop bij jou in de buurt wel toevallig eentje heeft. Dat zal per winkel en moment verschillen.NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Ik begrijp uit de posts hier dat veel mensen al naar de winkel geweest zijn, maar kan daar niet zo snel uit opmaken of ze hem daar hebben kunnen bekijken... Ik kan zelf wel gaan maar ik kan me die tijd ook besparen door even te vragen hoe het bij de rest ging, dat is toch niet zo raar?
nope niet raar was ook niet vervelend bedoeld als dat zo overkwam, maar tis hier vaak giswerk, en de ene vodafone winkel is de andere niet snap je ? daar wil nog wel eens verschil in zitten wat betreft wie hem eerder heeftNickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Samsung Flip 7
Hm, het lijkt me raar als een klein winkeltje in een klein stadje in midden limburg de telefoons eerder heeft dan vestigingen in Amsterdam ofzo, maar niet te veel op hopen lijkt medave1972 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:00:
[...]
nope niet raar was ook niet vervelend bedoeld als dat zo overkwam, maar tis hier vaak giswerk, en de ene vodafone winkel is de andere niet snap je ? daar wil nog wel eens verschil in zitten wat betreft wie hem eerder heeft![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq