Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Hm, het lijkt me raar als een klein winkeltje in een klein stadje in midden limburg de telefoons eerder heeft dan vestigingen in Amsterdam ofzo, maar niet te veel op hopen lijkt me :P
daar kan jeje nog wel s in vergissen _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Hm, het lijkt me raar als een klein winkeltje in een klein stadje in midden limburg de telefoons eerder heeft dan vestigingen in Amsterdam ofzo, maar niet te veel op hopen lijkt me :P
Nee lijkt me ook niet. Er werd gister wel gezegd dat paar winkels em hadden liggen maar niemand die zich heeft gemeld hier met een Sensation... onzin dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ach, ik wil hem eigenlijk ook wel vergelijken met de SGS2 maar die is ook nog niet uit geloof ik? Dus dan zal ik toch moeten wachten, of gewoon de gok moeten nemen en nu bestellen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw1light
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 10:49

tw1light

I'm alive

NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:06:
Ach, ik wil hem eigenlijk ook wel vergelijken met de SGS2 maar die is ook nog niet uit geloof ik? Dus dan zal ik toch moeten wachten, of gewoon de gok moeten nemen en nu bestellen...
SGS2 is wel uit iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de chatfunctie op de vodafone ordersite wil gebruiken staat er dat mijn order niet in de database voorkomt en daarna wordt gevraagd om mijn achternaam, postcode en emailadres. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:12:
Als ik de chatfunctie op de vodafone ordersite wil gebruiken staat er dat mijn order niet in de database voorkomt en daarna wordt gevraagd om mijn achternaam, postcode en emailadres. Meer mensen dit probleem?
Ja al 10 keer gehad en dan doet die het niet, hij blijft eeuwen op ogenblik geduld... Ga een aantal pagina's terug en je ziet zelfs mijn screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dat betekent dus niet per definitie dat de bestelling niet is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:15:
Oke, dat betekent dus niet per definitie dat de bestelling niet is gelukt?
indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
wou gister ook een sensation halen, maar ze waren nog niet binnen gekomen,
dus dat ze zaterdag al bevooraad zijn klopt niet, dat ze gister in de verkoop zouden gaan klopt niet,
en nee ik heb er ook geen 1 in de winkel zien liggen,

hoop nu dat het twitter/facebook gesprek dat het woensdag in de winkel zou liggen waar is.
geen zin om nog dagen te gaan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Correctie!

De bestelling is WEL gelukt!!!!!!!!!!!!

Alleen dat chatprogramma DOET HET NIET.

Maar je bestelling is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
De HTC Sensation is nog niet in de winkels geleverd nee.
Maar als ze nu op 't distributiecentrum liggen, dan zal het hooguit 1 tot 2 dagen duren voordat de winkels hem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 16:15
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:26:
Heb net reactie van een vodafone medewerker, en bestellers (zoals ik) van belnu hebben geluk. Belnu levert niet de HTC's zelf. Dit doet het landelijke distributie depot, hier staan vodafone en belnu dus buiten. Vind ik wel fijn, want anders zou de telefoon eerst naar belnu moeten, en dan pas bij de particulier. Nu gaat het gewoon rechtstreeks. Dus ik verwacht dat we hem morgen, of woensdag ook echt kunnen verwachten!
Net met Belnu gesproken, zij krijgen de telefoons van Vodafone(en hebben dus ook geen idee wanneer ze binnenkomen) en sturen ze daarna door. Dus grote kans dat wij als Belnu-bestellers hem een dag later krijgen dan de mensen die hem bij Vf besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 12:54
Lijkt me logisch,
VF zelf heeft toch gewoon voorrang op de re-sellers -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
gout schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:39:
Lijkt me logisch,
VF zelf heeft toch gewoon voorrang op de re-sellers -.-
De Vodafone medewerker zei wat anders. Of Maarten S. had het in elk geval anders geinterpreteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
duidelijk is dat heel die k*t vodafone eens wat duidelijker mag zijn naar de buitenwereld,
klein persberichtje is toch niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
gout schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:47:
duidelijk is dat heel die k*t vodafone eens wat duidelijker mag zijn naar de buitenwereld,
klein persberichtje is toch niet zo moeilijk
Waarom zou een telecomprovider voor elke telefoonrelease een persbericht moeten plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
of via social media,
de onduidelijk die geschept word is nogal groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Correctie!

De bestelling is WEL gelukt!!!!!!!!!!!!

Alleen dat chatprogramma DOET HET NIET.

Maar je bestelling is goed
mooi, ik was al bang. Zeker na het lezen van dit forum met alle geruchten over dingen die fout kunnen gaan bij nummerbehoud etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde verhaal bij die chat. Ordernummer staat niet in het systeem en de orderstatus is 'binnekort leverbaar'.
Zie nu dat ze het op de homepage al hebben aangepast naar 'vanaf deze week leverbaar'. Ben benieuwd hoe lang ze het nog gaan uitstellen.. Ook balen dat ze nummerbehoud pas kunnen gaan regelen zodra ze de toestellen binnen hebben! Het wachten duurt al zo lang, haha! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net naar vodafone gebelt omdat ik de sensation heb ge pre-orded en zei vertelde me dat het niet zeker was of ze deze week binnen kwamen? dus of dat personeel krijgt daar niks door of het word juni voor we ze krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is die zogenaamde exclusiviteit ook verdampt. Hi beweert te kunnen leveren vanaf 8 juni!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:01:
ik heb net naar vodafone gebelt omdat ik de sensation heb ge pre-orded en zei vertelde me dat het niet zeker was of ze deze week binnen kwamen? dus of dat personeel krijgt daar niks door of het word juni voor we ze krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Volgens mij moet ik dit topic niet meer lezen... ik word gek van die tegenstrijdige berichten over levertijd :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Helaas, vandaag zouden de toestelen 100% zeker weten binnen komen. Ze komen nu vrijdag pas binnen :( Website is nu ook aangepast. (vodafone medewerker ben ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens... Maar toch blijf je maar kijken om misschien goed nieuws te lezen! Haha, je wordt er niet vrolijker van nog!
Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:05:
Volgens mij moet ik dit topic niet meer lezen... ik word gek van die tegenstrijdige berichten over levertijd :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen daar ook niks bij vodafone he ze weten toch zeker wel wanneer ze een telefoon binnen hebben of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Alwaysleft, thanks voor de informatie. En dat Vodafone het zo tegenstrijdig en slecht regelt... geen idee hoe dat komt, maar ben blij dat jij hier op het forum zit! Maar gaat het dan om alle winkels denk je, of heb je het dan alleen over jouw winkel wat betreft vrijdag leveren. Anders ga ik morgen even een abo afsluiten, hoop ik dat die nieuwe wet zorgt dat nummerbehoud in 1 dag geregeld is en haal ik de phone vrijdags op. Klinkt als een geweldig plan! :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt een beetje moe van vodafone:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:13:
wordt een beetje moe van vodafone:S
De release datums op de sites van andere providers kloppen ook voor geen meter, dus volgens mij is het niet echt alleen bij Vodafone. Maar ik snap je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Alwaysleft ik heb een vraag misschien dat u deze kunt beandwoorden ik belde net met vf om te vragen of ik mijn abbo van vf200 naar vf275 kon laten zetten dat kon maar ze wist niet of ik dan nog bij de 1e levering zat weet u misschien wanneer de 2e levering zou komen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:08:
Helaas, vandaag zouden de toestelen 100% zeker weten binnen komen. Ze komen nu vrijdag pas binnen :( Website is nu ook aangepast. (vodafone medewerker ben ik).
Voor in de winkel voorraad of ook voor de internetbestellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:56
Gewoon er vanuit gaan dat ze volgende week pas binnen komen, deze week andere dingen gaan doen en voor je het weet is het zo ver O-) (*heeft makkelijk praten ivm nog een maand moeten wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Behoorlijk... als de 8 juni voor KPN etc klopt, dan blijft er weinig van exclusiviteit over, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is het 275 abbo van Vodafone nu met 50% korting! Ga morgen met de klantenservice bellen om te vragen of dit ook voor mijn huidige bestelling geldt. Ander zeg ik m'n huidige bestelling op en plaats ik een nieuwe. Scheelt toch een tientje per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 00:02
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:40:
Inmiddels is het 275 abbo van Vodafone nu met 50% korting! Ga morgen met de klantenservice bellen om te vragen of dit ook voor mijn huidige bestelling geldt. Ander zeg ik m'n huidige bestelling op en plaats ik een nieuwe. Scheelt toch een tientje per maand!
Dat is het al een tijdje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Behoorlijk... als de 8 juni voor KPN etc klopt, dan blijft er weinig van exclusiviteit over, vind ik.
dat is 1 ding wat zeker is,
dan kan vodafone maar beter opschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:19:
[...]

Voor in de winkel voorraad of ook voor de internetbestellers?
internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazusak
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
@alwaysleft

Betekend dit dan dat ze morgen wel al in de winkels liggen of is dit ook pas vrijdag en/of daarna zoals voor internet bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
lazusak schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:51:
@alwaysleft

Betekend dit dan dat ze morgen wel al in de winkels liggen of is dit ook pas vrijdag en/of daarna zoals voor internet bestellingen?
De kans is groot dat ze pas vanaf het weekend in de winkels liggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:09:
[...]

De kans is groot dat ze pas vanaf het weekend in de winkels liggen ja.
Mooie boel! Ik preorder dat toestel toch niet voor niks? Als ik een game preorder krijg ik die op dag van de release binnen, zo hoort dat met telefoons ook te gaan imho. Ik ben van mening dat Vodafone gewoon de toestellen die ze op voorraad hebben als eerst naar de mensen die het toestel hebben besteld moeten sturen (besteld via internet of in de winkel) en daarna pas in de winkels voor verkoop aan moeten bieden.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op de wachtlijst bij vodafone enschede, en ging gisteren naar de winkel zeiden ze dat wordt volgende week, maar ik weet het nu zo langzamerhand ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken maar nergens meer op.. Verwacht hem eind volgende week, dan kan het alleen maar meevallen! Het is nogal triest hoe het allemaal gaat, maar meer kunnen we er helaas niet van maken. 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:29:
ik sta op de wachtlijst bij vodafone enschede, en ging gisteren naar de winkel zeiden ze dat wordt volgende week, maar ik weet het nu zo langzamerhand ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk als het volgende week ook niks wordt ik anders maar een andere mobiel uit ga zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga je een ander mobiel uitzoeken omdat de sensation un weekje later komt ? dat kan ook ja niet heel logisch maar oke. ze zeiden toen straks nog aan de telefoon dat ze hem deze week zeker binnen krijgen maar verdere informatie had ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@daan17 je hebt ook wel gelijk dat het niet echt logisch is, maar heb een beetje hekel aan lang wachten en dan het een en dan het andere te horen, laten we hopen dat jij gelijk krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Laatst online: 22:21
Net langs de winkel hier in de stad geweest. Hij durfde geen uitspraak te doen; twee weken riep hij 'nog twee weken', maar hij wist niet zeker of dat gehaald ging worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Ik begin een beetje kwaad te worden op vodafone en hun KUT informatie systeem.

vanaf week 21 is MAANDAG 23 mei en niet later!

Straks maar is een boos telefoontje doen want ben het spuugzat om aan het draadje gehouden te worden elke keer weer.

Elke keer als je belt krijg je compleet andere verhalen en de mensen geven zulke slechte service en informatie. Zeg dan gewoon 30 Mei KLAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:40:
Ik begin een beetje kwaad te worden op vodafone en hun KUT informatie systeem.

vanaf week 21 is MAANDAG 23 mei en niet later!

Straks maar is een boos telefoontje doen want ben het spuugzat om aan het draadje gehouden te worden elke keer weer.

Elke keer als je belt krijg je compleet andere verhalen en de mensen geven zulke slechte service en informatie. Zeg dan gewoon 30 Mei KLAAR.
Ze hebben nooit gezegd begin week 21.
Week 21 is van 23 tot 29 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
TiTbB schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Ze hebben nooit gezegd begin week 21.
Week 21 is van 23 tot 29 mei
Meerdere malen aan de telefoon beloofde ze mij 23 mei en anders 24 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Meerdere malen aan de telefoon beloofde ze mij 23 mei en anders 24 mei
Bij mij ook.. en informeer anders even wanneer wel. Iedereen zit er toch op te wachten.

Tegenwoordig kun je elk proces tot op de seconde volgen (simpel track en trace systeem), maar zo'n grote batch kan nog niet eens goed gestructureerd en gecommuniceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falencia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:40:
Ja dat is ook erg vervelend... wachten zuigt altijd! Hetzelfde geldt hier... ik wil hem ook gisteren al hebben!

Maar één ding voor je belt, die medewerkers doen het ook maar met de informatie die ze gegeven krijgen, dus op hen lopen schreeuwen is nou niet echt nuttig of eerlijk. Het enige wat je bereikt is dat jij vanavond bij die medewerker thuis aan tafel tijdens het eten wordt besproken in de zin van... 'Ik had me vandaag toch een klant aan de telefoon... en ik kon er niks aan doen, want meer is mij ook niet verteld'.
Dus tenzij je een boze brief stuurt naar het hoofdkantoor zal er niet veel gaan veranderen.... mocht het überhaupt zin hebben. Ze trekken toch wel aan het langste eind.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19:31
Ach, ik hou voorlopig 3 juni aan. Mocht de Sensation er dan nog niet zijn wacht ik gewoon nog even af.
Ik mag al vanaf februari verlengen dus een weekje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.

Eén ding is zeker.. ooit zal de Sensation er zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:43
Spuugzat? omdat je wachten moet op een telefoon? Heb je dan werkelijk niets anders om je druk over te maken.Ik heb de telefoon ook bij VF besteld. Wacht gewoon lekker af totdat je je telefoon hebt en doe niet zo overdreven zeg.

Het zijn ook maar mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 09:26

JasperVerbeek

Assistent Accountant

ik denk dat het erom gaat dat gewoon niemand bij het hele bedrijf weet wanneer hij nou komt. het is natuurlijk extra vervelend als er wordt gezegd dat hij deze week geleverd wordt, en dat dan niet zo is, je voelt je gewoon bedrogen. ik wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mensen kijken al sinds de bekendmaking uit naar de telefoon. En als je dan verteld wordt dat het deze week leverbaar is en het wordt alsnog de week erop, dan is dat nogal frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap werkelijk niet dat er geen datum genoemd kan worden. Vorig jaar kon er van tevoren gezegd worden op welke dag de Desire in de winkels zou liggen. Dat hoeft toch niet moeilijk te zijn? Een game krijgt ook gewoon een datum, een CD of DVD ook.
Lijkt me dat HTC weet wanneer ze de zending naar VF versturen, VF weet dus wanneer ze binnenkomen en dus ook wanneer er geleverd gaat worden. Als wij zo werken kunnen we de tent wel sluiten als onze klanten maar af moeten wachten wanneer er iemand langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:57:
Ik snap werkelijk niet dat er geen datum genoemd kan worden. Vorig jaar kon er van tevoren gezegd worden op welke dag de Desire in de winkels zou liggen. Dat hoeft toch niet moeilijk te zijn? Een game krijgt ook gewoon een datum, een CD of DVD ook.
Lijkt me dat HTC weet wanneer ze de zending naar VF versturen, VF weet dus wanneer ze binnenkomen en dus ook wanneer er geleverd gaat worden. Als wij zo werken kunnen we de tent wel sluiten als onze klanten maar af moeten wachten wanneer er iemand langskomt.
Dat bedoel ik. Als het deze week is, dan weet je toch ook zeker wanneer deze week lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
vandaag bij vf winkels in nijmegen, arnhem en oss geweest in nijmegen zeggen ze over 2 weken en in arnhem eind deze week. In oss heb ik met eigen ogen mogen zien dat ie voor morgen in de levering staat. of dit echt klopt wilde de medewerker mij niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
Ik leef met jullie mee..maar vergeet niet...jullie zijn niet alleen.....in het Samsung Galaxy SII deel is het net zo droevig als hier...ze zijn binnen..oh nee toch niet...u krijgt korting..oh nee ik vergis me...u heeft later besteld, ja dan krijgt u hem eerder...en ga zo maar door.......

Helaas is het wel zo dat zolang wij er allen intrappen en de kletspraat geloven, zal er niet veel veranderen...denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 02-10 13:18
Impulzer schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:20:
[...]

Mooie boel! Ik preorder dat toestel toch niet voor niks? Als ik een game preorder krijg ik die op dag van de release binnen, zo hoort dat met telefoons ook te gaan imho. Ik ben van mening dat Vodafone gewoon de toestellen die ze op voorraad hebben als eerst naar de mensen die het toestel hebben besteld moeten sturen (besteld via internet of in de winkel) en daarna pas in de winkels voor verkoop aan moeten bieden.
Ook bedacht dat TNT niet bezorgt in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
TNT bezorgt gewoon op zaterdag hoor, alleen geen rembours zendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Dit heeft niks met TNT te maken maat:-) er zijn meer transporteurs op de wereld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Mogelijk dat ze ook bezorgen na half 6 kost wel paar euro meer,
maar dan komen ze wel buiten werk uren.
tenminste kon 2 jaar geleden wel bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 02-10 13:18
Haha oke excuus heren, ontopic.

Ik ga hem straks bestellen via Hi-online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy killer
  • Laatst online: 04-10 22:24
op de vodafone site staat gewoon deze week leverbaar. dus hoop dat hij er morgen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
volgens mij is de hele Sensation een hoax...

maar ondertussen wacht ik nog eventjes, mn Hi abbo duurt sowieso nog een paar weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Kid_Stevie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:11:

maar ondertussen wacht ik nog eventjes, mn Hi abbo duurt sowieso nog een paar weken..
Zou wel een erg late 1 april grap zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Kid_Stevie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:11:
In Engeland is de Sensation al verkrijgbaar dus dat lijkt me sterk :9

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 24-05-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:57:
Ik snap werkelijk niet dat er geen datum genoemd kan worden. Vorig jaar kon er van tevoren gezegd worden op welke dag de Desire in de winkels zou liggen.
Oké ik ga vloeken in de kerk maar kijk maar naar Ap*le :X Hun producten zijn na lancering wel enorm schaars maar ze leveren wel op de afgesproken datum!
TiTbB schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:04:
TNT bezorgt gewoon op zaterdag hoor, alleen geen rembours zendingen.
Er staat vrij duidelijk op de site van VF dat ze gewoon bezorgen op zaterdag. Er staat niks bij van wel of niet rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
Er staat vrij duidelijk op de site van VF dat ze gewoon bezorgen op zaterdag. Er staat niks bij van wel of niet rembours.
Dat zijn de regels van TNT, niet van VF. Trouwens, grote kans dat VF leverd via koerier en niet via TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
TiTbB schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Dat zijn de regels van TNT, niet van VF. Trouwens, grote kans dat VF leverd via koerier en niet via TNT.
Inderdaad.. aangezien je ook een bedrag van 1 ct moet pinnen voor bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
TiTbB schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Lijkt mij dat VF dat wel heeft afgesproken met de koeriers, anders zetten ze dat niet op hun site! En het is volgens mij geen TNT maar GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Na wat belletjes blijkt dit te kloppen en zullen de eerste exemplaren op donderdag worden uitgeleverd."

Lees even het gehele artikel voor meer info: HTC Sensation nu direct leverbaar bij Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:32:
"Na wat belletjes blijkt dit te kloppen en zullen de eerste exemplaren op donderdag worden uitgeleverd."

Lees even het gehele artikel voor meer info: HTC Sensation nu direct leverbaar bij Vodafone
Wat een flut site is dat... ze lezen gewoon mee hier en zetten het dan op hun website :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:32:

Dit is oud nieuws en gaat nog over dat er vanochtend stond dat de telefoon al direct leverbaar was. Ik denk dat Vodafone dit later heeft aangepast naar de vele telefoontjes van klanten die zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua flutsite ben ik het wel met je eens, maar ik ben benieuwd in hoeverre ze gelijk krijgen... wachten tot donderdag dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:35:
Qua flutsite ben ik het wel met je eens, maar ik ben benieuwd in hoeverre ze gelijk krijgen... wachten tot donderdag dus haha.
''Na wat belletjes blijkt het inderdaad te kloppen''
Wat een bevestiging zeg, haha die site is echt een eindbaasbron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
gout schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:37:
[...]

''Na wat belletjes blijkt het inderdaad te kloppen''
Wat een bevestiging zeg, haha die site is echt een eindbaasbron
Ze bedoelen eigenlijk: "Na op een paar fora te hebben rond gekeken hebben we een vermoeden dat het klopt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
daar lijkt het sterk op,
achja en als nog, Vodafone vertelt elke keer wat anders dus dat bericht heeft zowiezo geen enkele verificatie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Kan iemand me uitleggen waarom mensen hun telefoon bij de provider zelf kopen? al jaren vodafone klant maar daar nog nooit een telefoon gehaald, gewoon via een webshop, geen vodafone software en simlock vrij wat verkoop makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
Jabba schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen hun telefoon bij de provider zelf kopen? al jaren vodafone klant maar daar nog nooit een telefoon gehaald, gewoon via een webshop, geen vodafone software en simlock vrij wat verkoop makkelijk maakt.
Andere webshops verkopen wel degelijk telefoons met Vodafone software er op hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben gezegd dat deze htc sensation unbranded is en er dus geen vf software op zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Stokpaard schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:54:
[...]

Andere webshops verkopen wel degelijk telefoons met Vodafone software er op hoor!
mm via algebeld.nl altijd netjes schone toestellen gehad. nu ook mijn sensation besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Jabba schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:57:
[...]

mm via algebeld.nl altijd netjes schone toestellen gehad. nu ook mijn sensation besteld
Ja daarom is de leverdatum bij hen 6 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:04:
[...]

Ja daarom is de leverdatum bij hen 6 juni ;)
Bij voda ook als het zo door gaat :p :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:04
Modbreak:Laatste waarschuwing, de Topic Waarschuwing staat er niet voor niets, probeer dit topic inhoudelijk te houden en maak er geen slowchat van!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Jabba schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:
Same here. Koop altijd mijn telefoon bij de Belcompany. Altijd non-branded en meestal goedkoper dan in een officiele Vodafone/T-Mobile winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Ik ben zojuist bij de Vodafone shop in Rotterdam (Beursplein) geweest en daar liet de medewerker mij een email zien waarin stond dat er morgen 4 Sensations worden geleverd. Helaas kon hij niets reserveren, omdat ze de telefoons eerst nog moeten invoeren bij binnenkomst. Dus ik er morgen middag maar gewoon heen.

Ze hadden er trouwens ook geen Samsung Galaxy S2 maar op voorraad.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Richi E. schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:14:
Ik ben zojuist bij de Vodafone shop in Rotterdam (Beursplein) geweest en daar liet de medewerker mij een email zien waarin stond dat er morgen 4 Sensations worden geleverd.
Als het zo doorgaat kunnen we net zo goed morgen naar de winkel gaan. Heeft veel nut zo die pre-order :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Richi E. schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:14:
Ik ben zojuist bij de Vodafone shop in Rotterdam (Beursplein) geweest en daar liet de medewerker mij een email zien waarin stond dat er morgen 4 Sensations worden geleverd. Helaas kon hij niets reserveren, omdat ze de telefoons eerst nog moeten invoeren bij binnenkomst. Dus ik er morgen middag maar gewoon heen.

Ze hadden er trouwens ook geen Samsung Galaxy S2 maar op voorraad.
Mogelijk ben je te laat morgenmiddag. Na dit bericht heb je zomaar kans dat er vanaf morgenochtend 6 uur 20 tweakers voor de deur liggen daar ;)

Vind een aantal van 4 stuks ook wel erg mager voor een filiaal als Beursplein in R'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Laatst online: 05-10 01:25
De Vodafone winkel in Groningen krijgt morgen ook levering. Ze hadden na reserveringen nog een stuk of 6 over. Voor de mensen in Noorden is dit de beste optie om er 1 te bemachtigen. Ze krijgen meestal in de loop van de ochtend levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Houd nu wel in dat we met nummerbehoud nu wel alles via de nieuwe wetgeving gaan krijgen. In beste geval dus morgen telefoon, dan is de wet al van kracht en moet na 1 dag nummerbehoud goedgekeurd zijn. Nou als ik hem maar in het weekend heb is het ook mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn pre-order stop gezet was een vf 200 en heb nu een 275 ik hoop heb deze week nog binnen te krijgen na die laatste verhalen krijg ik weer hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
De eerst verwachtte leverdatum van HTC Sensation is op 3-6-2011.

Dat is de info die ik terug kreeg van gsmweb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
TiTbB schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:00:
De eerst verwachtte leverdatum van HTC Sensation is op 3-6-2011.

Dat is de info die ik terug kreeg van gsmweb :(
Die datum staat al heel lang op de site van de pdashop..hmhm
Maar Voda heeft hem vast eerder...i.v.m. de deal met HTC

[ Voor 9% gewijzigd door JudgeTreve op 24-05-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag met 3x vodafone gebelt en het enige wat ze allemaal gemeen hadden was dat hij nog wel deze week word geleverd bij HUN stel dat is vrijdag kun je er vanuit gaan dat je hem deze week dus niet meer binnenkrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Frozenberg schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:51:
De Vodafone winkel in Groningen krijgt morgen ook levering. Ze hadden na reserveringen nog een stuk of 6 over. Voor de mensen in Noorden is dit de beste optie om er 1 te bemachtigen. Ze krijgen meestal in de loop van de ochtend levering.
Dan hoop ik dat Tilburg ook wat geleverd krijgt. Ze houden er 1 achter voor me zodra ze binnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens belnu was de verwachting nog steeds dat ze hem in de loop van deze week kregen en dat ik hem uiterlijk volgende week thuis zou hebben.. en misschien nog wel deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Ik leg me er bij neer dat vodafoon er een mooie boel van maakt. Ik wacht rustig af ik ben in oss de 1ste op de reserverings lijst en als ik morgen gebeld wordt ben ik tevreden en anders rustig afwachten. Ma afgezien ook winkels als The phone House etc hem pas in juni verwachten vraag ik me af of het leverings probleem niet bij htc ligt. Dit omdat the phone house, t for telecom etc. ook de htc sensation mogen aanbieden in combinatie met een vodafoon abbo of zit ik er nu naast?
Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.