Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Kumar Wolters schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:38:
Ma afgezien ook winkels als The phone House etc hem pas in juni verwachten vraag ik me af of het leverings probleem niet bij htc ligt. Dit omdat the phone house, t for telecom etc. ook de htc sensation mogen aanbieden in combinatie met een vodafoon abbo of zit ik er nu naast?
Ja, VF heeft exclusiviteit en daaronder valt altijd alleen de webshop en de Winkels van Vodafone.
Tenminste zo is het altijd geweest met exclusiviteits toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 16:15
Vodafone op Facebook, ongeveer een uur geleden:
Een primeur in Nederland en de eerste maand exclusief bij Vodafone: de HTC Sensation! Vanaf NU leverbaar via de webshop met 12 maanden lang 50% korting op je abonnement!
Nu maar hopen dat het écht zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Als er meerdere winkels zeggen dat ze morgen voorraad binnen krijgen, dan ga ik wel rond 12 uur even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal het nu allemaal wel een beetje gaan rollen, als morgen de eerste shops de toestellen binnen hebben. Waarschijnlijk krijgen de webshops morgen of donderdag de toestellen binnen, en dan heb ik hoop dat ik mijn sensation vrijdag kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heeft het straks allemaal een paar dagen langer geduurd dan de eerder verwachtte/aangekondigde 23 mei, omdat VF NL eerst alle toestellen wilde branden voordat ze verder gedistribueerd zouden worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dat zal toch niet zo zijn? Ik heb al veel berichten gehoord dat hij niet branded zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
De htc Sensation wordt zowiezo de exclusieve maand niet branded anders kun je niet om de unbranded versie heen komen deze maand. Na de exclusieve periode wordt hij bij vodafoon Branded. en kun je hem bijv bij phone house Unbranded halen. Ik heb zelf liever unbranded men HD2 is ook branded en dan kun je lang wachten op je updates en alle extra troep die Vodafone erop knalt is ook neit alles! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, dat zou echt een groot nadeel zijn voor mij als hij branded was. Maargoed die discussie hebben we al gehad, en dat was niet het geval. Ik hoop maar dat ze snel gaan leveren, want ik wil hem snel hebben! Wel balen dat ik het hele weekend weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Als ik hem nu bestel via de vf site.. en dan met nummer behoud.. dan gaat het contract wel direct in? Mijn oude contract loopt namelijk 5 juni af van tmobile. dan moet ik of verlengen of overstappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DDR Als ik het goed heb begrepen allemaal word eerst pas je nummerbehoud geregeld, en daarna word het pas geactiveerd. Dus dan zul je nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 19:19
DDR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:
Als ik hem nu bestel via de vf site.. en dan met nummer behoud.. dan gaat het contract wel direct in? Mijn oude contract loopt namelijk 5 juni af van tmobile. dan moet ik of verlengen of overstappen..
Als je nummerbehoud aanvraagt, gaat je contract dus per 5 juni in.

Alleen heb je wel een opzegtermijn van 1 maand, dus indien je hem nog niet hebt opgezegd, gaat je contract over 1 maand in vanaf dat je hem opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

BuRningFire schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Als je nummerbehoud aanvraagt, gaat je contract dus per 5 juni in.

Alleen heb je wel een opzegtermijn van 1 maand, dus indien je hem nog niet hebt opgezegd, gaat je contract over 1 maand in vanaf dat je hem opzegt.
vf zegt mijn contract dan toch ook op? Het is mijn eerste overstap, ben 8 jaar bij tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
DDR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:31:
[...]

vf zegt mijn contract dan toch ook op? Het is mijn eerste overstap, ben 8 jaar bij tmobile.
Ja, ze zeggen je contract op.
Alleen geeft T-Mobile je nummer dus pas na een maand vrij en gaat het Vodafone contract ook pas per die datum in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Hoe werkt dat dan als je contract al afgelopen is? Ik kon in April al verlengen met een nieuwe telefoon (bij Hi) maar heb even gewacht op deze. Als ik hem dan nu zou bestellen, zou ik dan nog steeds een maand moeten wachten totdat Hi mijn nummer vrij geeft? Das wel scheef... Dan pak ik wel een nieuw nummer :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:19:
Hoe werkt dat dan als je contract al afgelopen is? Ik kon in April al verlengen met een nieuwe telefoon (bij Hi) maar heb even gewacht op deze. Als ik hem dan nu zou bestellen, zou ik dan nog steeds een maand moeten wachten totdat Hi mijn nummer vrij geeft? Das wel scheef... Dan pak ik wel een nieuw nummer :/
Rechtstreeks van de Hi website.

Opzegtermijn

De opzegtermijn voor het abonnement is 1 maand, net als de opzegtermijn van een servicecontract.

Als je contract is afgelopen kun je:

Gewoon gebruik blijven maken van je abonnement
Op elk gewenst moment verlengen
Opzeggen met in achtneming van de 1 maand opzegtermijn
Opzegtermijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:19:
Het zit als volgt:

Je kunt wel gewoon een nieuw abonnement bij je nieuwe provider afsluiten. En deze zorgt er voor dat er nummerbehoud wordt aangevraagd. Hierna kun je ook gewoon je nieuwe telefoon meenemen. Deze kun je gebruiken met je huidige abonnement tot je nieuwe abonnement in gaat. Hier zul je weinig van merken, er moet alleen een andere sim-kaart in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
hmmmm,

Dacht dat ik ook 4 maanden voor einde van abbo kon wisselen van Hi naar VF maar dat kan dus maar tot 3 maanden. Zou dit via telefoon wel kunnen worden geregeld? Neem aan van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MattyBomba schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:46:
hmmmm,

Dacht dat ik ook 4 maanden voor einde van abbo kon wisselen van Hi naar VF maar dat kan dus maar tot 3 maanden. Zou dit via telefoon wel kunnen worden geregeld? Neem aan van niet..
Dat kan gewoon 4 maand van te voren. Doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Richi E. schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:32:
[...]

Het zit als volgt:

Je kunt wel gewoon een nieuw abonnement bij je nieuwe provider afsluiten. En deze zorgt er voor dat er nummerbehoud wordt aangevraagd. Hierna kun je ook gewoon je nieuwe telefoon meenemen. Deze kun je gebruiken met je huidige abonnement tot je nieuwe abonnement in gaat. Hier zul je weinig van merken, er moet alleen een andere sim-kaart in de telefoon.
Dus stel dat ik morgen naar Vodafone ga en een Sensation koop (stel dat ze er zijn...), dan moet ik dus eerst wachten tot Vodafone m'n nummer behoud heeft geregeld (dat duurt 1 dag?). Daarna kan ik de telefoon meenemen, en dan moet ik dus 1 maand op m'n oude abbonement verder gaan, dus met m'n oude simkaart en beltarieven van Hi..? Dus op dat moment heb ik ook nog geen internet (m'n huidige abbo heeft dat niet geloof ik, heb geen smartphone nu). Maar na die maand krijg ik dus een nieuwe simkaart van Vodafone..?

Correct, of sla ik de plank volledig mis 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:26

JasperVerbeek

Assistent Accountant

NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:09:
[...]

Dus stel dat ik morgen naar Vodafone ga en een Sensation koop (stel dat ze er zijn...), dan moet ik dus eerst wachten tot Vodafone m'n nummer behoud heeft geregeld (dat duurt 1 dag?). Daarna kan ik de telefoon meenemen, en dan moet ik dus 1 maand op m'n oude abbonement verder gaan, dus met m'n oude simkaart en beltarieven van Hi..? Dus op dat moment heb ik ook nog geen internet (m'n huidige abbo heeft dat niet geloof ik, heb geen smartphone nu). Maar na die maand krijg ik dus een nieuwe simkaart van Vodafone..?

hij is morgen toch nog niet in de winkel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
JasperVerbeek schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:11:
[...]

hij is morgen toch nog niet in de winkel 8)7
Hij zegt ook "stel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:26

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Upbeat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:11:
[...]

Hij zegt ook "stel..."
ik zeg: fantaseer lekker verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
NickThissen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:09:
[...]

Maar om even ontopic te blijven en wel een antwoord te geven ;)...

Het klopt zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Je kunt het nieuwe abonnement (incl. internet) al wel in laten gaan. Maar dan heb je dus tijdelijk een ander nummer, omdat je huidige nummer nog tot het einde van je contract in gebruik is bij je vorige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt... Ik zal toch vrijwel overal wifi hebben dus dat ik internet een maand moet missen maakt niet zoveel uit. Ik neem tenminste aan dat ik wel gewoon via wifi online kan?

Morgen maar eens even langs gaan dan, misschien kan ik er een reserveren ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 10:10
@Upbeat @NickThissen
Volgens mij is het zo dat zodra je nummerbehoud is doorgevoerd je oude abonnement per direct wordt afgesloten. Je betaalt dan nog wel gewoon de kosten, ook al kan je niet meer bellen met je oude abo.

Ik ben deze maand overgestapt van Telfort sim only naar AHmobiel prepaid. Ik betaal nog wel mijn abo kosten over mei (ik was 1 dag te laat met opzeggen 8)7 ) Maar kan niet meer bellen met mijn oude Telfort sim.

Dus wat je dan zou moeten doen: contract uitdienen en vlak voor einde nummerbehoud aanvragen zodat dit aansluit op je nieuwe abo.

TOCH, of zit ik nu helemaal fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Volgens mij wordt je abonnement niet per direct afgesloten, maar dat is misschien afhankelijk van je provider.

Bij mijn overgang van T-Mobile naar KPN 3 jaar geleden, liep mijn abonnement gewoon door tot de opzegdatum en ik kon ook gewoon met TM bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Upbeat op 25-05-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Bij de Vodafone winkel werd mij uitgelegd dat ik nog gewoon door kon bellen met T-mobile tot het contract afgelopen was en dat dan pas het Vodafone contract start. Daarbij zou ik de Sensation krijgen op het moment dat T-mobile goedkeuring geeft voor nummerbehoud wat volgens de medewerkers van de Vodafone winkel in de regel zo'n 3 dagen zou duren vanaf het moment dat ik het proces bij Vodafone aan het rollen breng.

Dus stel, donderdag komen de Sensations in de winkels, dan kan ik pas vanaf dat moment het abonnement afsluiten bij Vodafone. Een dag of drie later, zeg dinsdag, keurt T-mobile het nummer behoud goed, dan kan ik de Sensation ophalen. Na een maand houd mijn T-mobile contract op, vanaf dat moment gaat mijn vodafone abonnement in.

Zo heb ik het in ieder geval begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
jOnAt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:21:
@Upbeat @NickThissen
Volgens mij is het zo dat zodra je nummerbehoud is doorgevoerd je oude abonnement per direct wordt afgesloten. Je betaalt dan nog wel gewoon de kosten, ook al kan je niet meer bellen met je oude abo.

Ik ben deze maand overgestapt van Telfort sim only naar AHmobiel prepaid. Ik betaal nog wel mijn abo kosten over mei (ik was 1 dag te laat met opzeggen 8)7 ) Maar kan niet meer bellen met mijn oude Telfort sim.

Dus wat je dan zou moeten doen: contract uitdienen en vlak voor einde nummerbehoud aanvragen zodat dit aansluit op je nieuwe abo.

TOCH, of zit ik nu helemaal fout?
Ik werk bij Vodafone dus zal het even goed zeggen ;)
Als je contractsvrij bent dan ben je met een maand oozegtermijn over naar de nieuwe provider. Loopt je contract bijvoorbeeld tot en met 10 augustus 2011, ga je over naar de nieuwe provider vanaf 10 augustus. Alles gaat dus geruisloos over. Net zoals overstappen qua stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:44:
[...]

Ik werk bij Vodafone dus zal het even goed zeggen ;)
Als je contractsvrij bent dan ben je met een maand oozegtermijn over naar de nieuwe provider. Loopt je contract bijvoorbeeld tot en met 10 augustus 2011, ga je over naar de nieuwe provider vanaf 10 augustus. Alles gaat dus geruisloos over. Net zoals overstappen qua stroom.
En hoe zit het dan in mijn geval, mijn contract loopt af bij T-mobile op 22 september. heb nu via internet nieuw abbo afgesloten met nummerbehoud. Echter op T-mobile site staat dat ik pas kan verlengen/opzeggen vanaf 3 maanden, er staat niks over overstappen naar andere provider. Er is mij per telefoon door de sales afdeling verzekerd dat de extra 4e maand geen problemen en dubbele kosten op zal leveren en ik niet nog een maand zou hoeven wachten op mijn nieuwe tel. Maar is dit in de praktijk daadwerkelijk zo?

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 25-05-2011 07:49 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Rubman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:48:
[...]

En hoe zit het dan in mijn geval, mijn contract loopt af bij T-mobile op 22 september. heb nu via internet nieuw abbo afgesloten met nummerbehoud. Echter op T-mobile site staat dat ik pas kan verlengen/opzeggen vanaf 3 maanden, er staat niks over overstappen naar andere provider. Er is mij per telefoon door de sales afdeling verzekerd dat de extra 4e maand geen problemen en dubbele kosten op zal leveren en ik niet nog een maand zou hoeven wachten op mijn nieuwe tel. Maar is dit in de praktijk daadwerkelijk zo?
Dit zal je waarschijnlijk zelf het beste weten. Als jouw nieuwe abonnement 22 september in gaat, dan is er niets aan de hand. Maar als hij eerder in gaat, zul je wel dubbele kosten hebben, aangezien je het abonnement niet verlengd, maar een nieuwe aan gaat. Je huidige abonnement kan nooit eerder stoppen, want je hebt niet voor niets een handtekening gezet onder een contract tot 22 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Mijn abonnement van T-mobile loopt tot 31 mei, als ik naar de Vodafone winkel ga en daar met nummerbehoud een abonnement wil afsluiten moet ik dan alsnog wachten tot 30 juni voordat mijn vodafone abonnement in gaat?

Ik heb een contractperiode tot 31 mei.
Maar dan had ik dus een maand geleden moeten opzeggen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Richi E. schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:58:
[...]

Dit zal je waarschijnlijk zelf het beste weten. Als jouw nieuwe abonnement 22 september in gaat, dan is er niets aan de hand. Maar als hij eerder in gaat, zul je wel dubbele kosten hebben, aangezien je het abonnement niet verlengd, maar een nieuwe aan gaat. Je huidige abonnement kan nooit eerder stoppen, want je hebt niet voor niets een handtekening gezet onder een contract tot 22 september.
En je kunt niet 2 contracten hebben met dezelfde nummers. Daarbij zijn er (voorzover ik weet) geen telco's meer die tijdelijke nummers hebben.

Kortom.. je ene contract loopt af en de andere begint dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

henkyyyyyyy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:22:
Mijn abonnement van T-mobile loopt tot 31 mei, als ik naar de Vodafone winkel ga en daar met nummerbehoud een abonnement wil afsluiten moet ik dan alsnog wachten tot 30 juni voordat mijn vodafone abonnement in gaat?

Ik heb een contractperiode tot 31 mei.
Maar dan had ik dus een maand geleden moeten opzeggen?
Ja, klopt. Je opzegtermijn blijft gewoon gelden. En zolang je je abonnement niet opzegt wordt deze automatisch met een maand verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Richi E. schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:31:
[...]

Ja, klopt. Je opzegtermijn blijft gewoon gelden. En zolang je je abonnement niet opzegt wordt deze automatisch met een maand verlengd.
Oke dank je!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:03

The_Worst

Unox

Pff, kan ik verlengen bij Hi, word ik afgescheept bij de Klantenservice. "Ja, nee. De HTC Sensation is een nieuwe telefoon en pas beschikbaar vanaf 8 juni. We kunnen deze pas over een half jaar goedkoper aanbieden. Het kan dus inderdaad zijn dat we €150 duurder zijn." :F

Tot ziens Hi! :|

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 25-05-2011 09:01 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De HTC Sensation is te bestellen voor verlenging, zie het net in het systeem staan ( via Vodafone.)

Grote kans dus dat leveringen vandaag beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 25-05-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 21:32
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:14:
De HTC Sensation is te bestellen voor verlenging, zie het net in het systeem staan ( via Vodafone.)

Dus we kunnen met z'n allen nu gaan bellen voor een verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Laatst online: 05-12-2023
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:14:

Dat is dus wachten op een belletje vandaag hopelijk om de telefoon te leveren. Begin mijn iPhone 3G nu ook wel zat te worden, het wordt per dag vervelender wetende dat de Sensation er aan komt :) Overigens vraag ik me af wat de bezorgtijden zijn van de koerier van VF, ik zit namelijk vaak verder van huis en ben meestal in de avond pas thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Dat is dus wachten op een belletje vandaag hopelijk om de telefoon te leveren. Begin mijn iPhone 3G nu ook wel zat te worden, het wordt per dag vervelender wetende dat de Sensation er aan komt :) Overigens vraag ik me af wat de bezorgtijden zijn van de koerier van VF, ik zit namelijk vaak verder van huis en ben meestal in de avond pas thuis.
Je kunt met koerier tijd en plek afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Gebeld met 1200 - optie 3 verlengen. Volgende besteld :-).
  • HTC Sensation
  • Verlenging - 1000 belminuten (1 jaar)
  • Onbeperkt smsjes (maximaal 1000 stuks)
  • 1 GB Datalimiet.
Eenmalige kosten van € 69,00 inclusief BTW.
Maandelijkse kosten van € 100,00 inclusief BTW. (eerste 4 maanden 50 euro per maand)

Yeah... ben happy!
Over 5 tot 10 werkdagen binnen :)

Overigens heet het toestel anders bij Vodafone om verwarring te verkopen met de Galaxy Sensation.
Naam op order formulier: "HTC Pyramid GRY Vanilla"

[ Voor 25% gewijzigd door Vecodo op 25-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Net telefonisch, 1200 - opties 2-1, geprobeerd te verlengen met de HTC Sensation. Is nog niet mogelijk, nog niet beschikbaar in systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Vecodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:31:
Overigens heet het toestel anders bij Vodafone om verwarring te verkopen met de Galaxy Sensation.
Naam op order formulier: "HTC Pyramid GRY Vanilla"
Unbranded!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Dat gaf de medewerker van vodafone ook aan :).
Vind trouwens echt niet duur! 69,00 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Vecodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:45:
[...]

Dat gaf de medewerker van vodafone ook aan :).
Vind trouwens echt niet duur! 69,00 :).
Niet zo heel gek met jouw abonnement ;).
Maar inderdaad, voor een 1-jarig abonnement vragen ze in verhouding vaak erg hoge toestel prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zephaniah schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:38:
Net telefonisch, 1200 - opties 2-1, geprobeerd te verlengen met de HTC Sensation. Is nog niet mogelijk, nog niet beschikbaar in systeem?
Afdeling annuleringen proberen, vragen naar loyalty afdeling. Komt het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Net 2 keer gebeld, beide zeiden dat verlenging nog niet mogelijk was omdat het toestel nog niet binnen is. De eerste persoon zei dat ie hoopt dat de telefoon 1 juni binnen komt en de 2e zei pas over twee weken :s

Gaat lekker daar, weet niet wie of wat ik móet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Via facebook van VF een klein uurtje geleden:

We zoeken op dit moment even uit wanneer de eerste belafspraken worden gemaakt als je een pre-order hebt gedaan. We verwachten vandaag een update te kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net van de 0800 nummer te horen dat het nog steeds niet in voorrraad was en mensen die hem wel bestellen dat de bestelling gewoon geannulleerd werd .wat een onzin zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:13:
kreeg net van de 0800 nummer te horen dat het nog steeds niet in voorrraad was en mensen die hem wel bestellen dat de bestelling gewoon geannulleerd werd .wat een onzin zeg !
Dat lijkt mij niet. Dit is mijn orderbevestiging...
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

Order referentie: 64463496
Uw klantnummer: xxxx
Order datum: 25-05-2011

Mobiel nummer: xxxx

Uw nieuwe abonnementsvorm Bel + SMS + Web-2 1000
U ontvangt 4 maand(en) 50% korting op uw abonnementskosten en krijgt tot 50 euro hardwarekorting.

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 25-05-2011

Artikelen AantalPrijs
HTC Pyramid GRY Vanilla1€ 69,99

Totaal
Kosten levering € 0,00
Totaal (excl. btw)€ 58,82
btw 19%
Totaal (incl. btw)€ 69,99

Betaalwijze Automatische incasso
Afleveradres:
xxxx

Rekeningadres:
xxxx

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 25-05-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik 1200 bel en dan optie 3 doe krijg ik technische problemen of heeft u vragen over uw toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ALs je medewerker te horen krijgt en je zit op verkeerde afdeling, vragen naar de afdeling Loyalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:48
Net gebeld naar 1200 - 2 -1 (verlenging), en het was nog niet mogelijk voor verlengers om de Sensation te bestellen. Hij wist me ook te vertellen dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen de pre-orderlijst en de verlenging. Hij gaf ook aan dat hij eigenlijk vrij weinig kon zeggen, puur omdat hij het niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 16:26

E-Rick

I love it :7

Net gebeld met 0800-0560 -> optie 2 en mijn abo verlengd, helaas kreeg ik als vaste klant geen extra korting maar €0,- met een 2 -jarig BSW275 abo en het eerste jaar 50% korting vind ik het nog wel meevallen. De dame die ik aan de lijn had zei dat het toestel goed op voorraad is en dat het binnen 5 a 10 werkdagen wordt geleverd.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
Vodafone gaat lekker. Bel je met 0800-0560 optie 2 dan krijg ik gelijk te horen dat dat nog niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raympieo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Vecodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:17:
[...]

Dat lijkt mij niet. Dit is mijn orderbevestiging...

[...]
Kreeg je die prijs direct of heb je moeten bedelen? Voor nieuwe klanten is met dit abbo voor 1 jaar de prijs 120 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor... Maar wat een gezeik bij vodafone.... Ik wil gewoon die telefoon hebben. Is het zo moeilijk om de klanten even duidelijk te vertellen waar hun telefoon blijft :#. Ik krijg steeds minder vertrouwen in vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb het idee dat mensen niet kunnen lezen. Als je wilt verlengen moet je de klantenservice bellen en naar loyalty vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Net 1201 gebeld en gekozen voor optie 4. Telefoon nu besteld met verlenging BSW 200 voor 2 jaar, toestel prijs 79.99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:49:
Ik heb het idee dat mensen niet kunnen lezen. Als je wilt verlengen moet je de klantenservice bellen en naar loyalty vragen
Wat kunnen deze extra voor je doen? Zorgen dat je klant blijft? Wel handig om te weten dat er zo'n afdeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:49:
Neemt niet weg dat uniformiteit ver te zoeken is bij Vodafone. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar hij probeert jullie wel te helpen, dus naast klagen (wat geheel terecht is) kun je ook zeggen: Alwaysleft, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:47:
Sorry hoor... Maar wat een gezeik bij vodafone.... Ik wil gewoon die telefoon hebben. Is het zo moeilijk om de klanten even duidelijk te vertellen waar hun telefoon blijft :#. Ik krijg steeds minder vertrouwen in vodafone
Het ligt niet aan Vodafone dat het zo onduidelijk is, maar aan de fabrikanten en de leveranciers die de telefoons distribueren in Nederland. Heb lang genoeg in een telecomwinkel gestaan om te weten dat het nooit precies te zeggen is wanneer een toestel in de winkel ligt i.v.m. problemen met productie, transport, exclusiviteit deals en noem het allemaal maar op.

De leveranciers geven een datum en dat wordt vaak genoeg 2 of 3 keer veranderd omdat de telefoons er gewoon niet op tijd zijn of dat er laatste hick ups verholpen moeten worden door de fabrikanten. Of het gebeurd ook wel eens dat de markt in een ander land zo groot is dat de beloofde toestellen toch eerst in dat land worden uitgeleverd wegens de grote vraag en dan zul je toch uiteindelijk moeten wachten.

De medewerkers in de winkels en aan de helpdesk doen zo goed mogelijk hun best met de informatie die ze krijgen en ik zal je zeggen veel info krijg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
MaakmeGek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Het ligt niet aan Vodafone dat het zo onduidelijk is, maar aan de fabrikanten en de leveranciers die de telefoons distribueren in Nederland. Heb lang genoeg in een telecomwinkel gestaan om te weten dat het nooit precies te zeggen is wanneer een toestel in de winkel ligt i.v.m. problemen met productie, transport, exclusiviteit deals en noem het allemaal maar op.

De leveranciers geven een datum en dat wordt vaak genoeg 2 of 3 keer veranderd omdat de telefoons er gewoon niet op tijd zijn of dat er laatste hick ups verholpen moeten worden door de fabrikanten. Of het gebeurd ook wel eens dat de markt in een ander land zo groot is dat de beloofde toestellen toch eerst in dat land worden uitgeleverd wegens de grote vraag en dan zul je toch uiteindelijk moeten wachten.

De medewerkers in de winkels en aan de helpdesk doen zo goed mogelijk hun best met de informatie die ze krijgen en ik zal je zeggen veel info krijg je niet.
Dan zou ik zeggen dat ze geen datum moeten geven op het moment dat het nog niet zeker is, anders krijg je alleen maar dit soort discussies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Dan zou ik zeggen dat ze geen datum moeten geven op het moment dat het nog niet zeker is, anders krijg je alleen maar dit soort discussies :P
Dan krijg je weer gezeur (discussies) waarom we toch maar niks horen de hele tijd.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Dan krijg je de discussie dat het vreemd is dat er totaal geen informatie is. De providers en winkels gaan er natuurlijk ook vanuit dat wanneer de fabrikant en leveranciers een datum geven dat dat ook juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 11:51
Hi gaat hem met abonnementen vanaf 8 juni (online) leveren, de winkels wellicht een dag later ivm distributie. Pre-orderen kan al wel telefonisch. Zojuist telefonisch door hun helpdesk bevestigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
raympieo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Kreeg je die prijs direct of heb je moeten bedelen? Voor nieuwe klanten is met dit abbo voor 1 jaar de prijs 120 EUR.
Prijs kreeg ik direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gisteren bij de belcompany....om te vragen wanneer hun hem zouden moeten krijgen...dan blijkt ook ineens dat de VF 50%actie tot 31 mei is WTF en ze wisten ook niet of hij evt verlengd zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:11:
Via facebook van VF een klein uurtje geleden:

We zoeken op dit moment even uit wanneer de eerste belafspraken worden gemaakt als je een pre-order hebt gedaan. We verwachten vandaag een update te kunnen geven!
Klinkt goed... ik blijf de hele dag bij mijn telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Klinkt goed... ik blijf de hele dag bij mijn telefoon :9
Nou als ze moeten uitzoeken wanneer ze gaan bellen.. zal het vandaag wel niet worden -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:12:
ik was gisteren bij de belcompany....om te vragen wanneer hun hem zouden moeten krijgen...dan blijkt ook ineens dat de VF 50%actie tot 31 mei is WTF en ze wisten ook niet of hij evt verlengd zou worden
Gisteren heeft klanteservice van VF aangegeven dat die actie geldig blijft tot en met 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Nou als ze moeten uitzoeken wanneer ze gaan bellen.. zal het vandaag wel niet worden -.-
Nou lijkt me niet, zo moeilijk kan het niet zijn toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:16:
[...]

Tsja lijkt me ook niet.. ik zeg telefoon pakken en de mensen bellen? XD!
Achh tis en blijft vodafone he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
[...]

Onderschat de mogelijke problemen en overschat de medewerkers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We krijgen ieder geval meer duidelijkheid (als die 'update' er komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met vodafone gebelt die meneer kon mij vertellen dat ze vandaag bij hun gelevert werden ( of we dit nu moeten geloven weet ik natuurlijk ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

[...]

Vergis je hier niet in hoor, er moet namelijk nog. Bedacht worden waar ze gaan bellen, wie er gaan bellen, wie ze gaan bellen, hoe ze gaan bellen en of er de kans bestaat dat ze helemaal niet meer bellen vandaag omdat er nog zoveel geregeld moet worden omtrent het hoe en wat qua bellen.
Dit zijn dus al een boel dingen waarop het mis kan gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:23:
[...]

Vergis je hier niet in hoor, er moet namelijk nog. Bedacht worden waar ze gaan bellen, wie er gaan bellen, wie ze gaan bellen, hoe ze gaan bellen en of er de kans bestaat dat ze helemaal niet meer bellen vandaag omdat er nog zoveel geregeld moet worden omtrent het hoe en wat qua bellen.
Dit zijn dus al een boel dingen waarop het mis kan gaan. :+
Ja want dat bellen dat doen ze nooit.. of hebben zo ook nooit gedaan.... kom op man je hebt toch een SPECIAL PLAN voor dit soort dingen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja vergeten te zeggen, die meneer van VF zei erbij dat ze vandaag 800 toestellen gelevert kregen en hij dacht dat ik daar nog bij zat ( gister besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Net gebeld, 2 toestellen besteld à 79,90.
Dat worden 5-10 lange werkdagen geduld hebben voor de levering. Stiekem hoop ik dat de prognose 5-10 werkdagen veel te ruim genomen is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:36:
Net gebeld, 2 toestellen besteld à 79,90.
Dat worden 5-10 lange werkdagen geduld hebben voor de levering. Stiekem hoop ik dat de prognose 5-10 werkdagen veel te ruim genomen is natuurlijk.
Misschien dat de abonnementsvorm bij de prijs kan worden vermeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:48
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:39:
[...]

Misschien dat de abonnementsvorm bij de prijs kan worden vermeld :*)
Deze heb ik ook besteld. Het gaat om een Bel+sms+web 200 à 17,25 het eerste jaar en daarna 34,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 01-10 11:09
Mag ik vragen waarom jullie (diegene die het abo van 200 hebben genomen) niet voor het abo 275 hebben gekozen? Deze is in totaal een tientje duurder, maar heb je wel meer minuten/smsjes. Ik zelf heb meer dan genoeg aan die 200, maar voor dat tientje in twee jaar tijd neem ik de 275, of zie ik nou iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
mauricedb schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:48:
Mag ik vragen waarom jullie (diegene die het abo van 200 hebben genomen) niet voor het abo 275 hebben gekozen? Deze is in totaal een tientje duurder, maar heb je wel meer minuten/smsjes. Ik zelf heb meer dan genoeg aan die 200, maar voor dat tientje in twee jaar tijd neem ik de 275, of zie ik nou iets over het hoofd?
Inderdaad, ook mijn gedachte geweest. Toestel is dan gratis en eerste jaar 2,50 per maand duurder en 2e jaar 5 euro duurder en in totaal 1800 belminuten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je dan nog het toestel erbij rekend voor 80 euro....is dat dan wel een goede combi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Volgens mijn berekeningen is de 275 ook een stuk voordeliger inderdaad. Dat is ook de reden dat ik die heb gekozen i.p.v. de 200.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst ook een 200 toen ik erachter kwam dat over de hele 2 jaar de 275 eigenlijk maar 20 euro duurder is ong. maar dan heb je wel 150 smsjes per maand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 01-10 11:09
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:50:
en als je dan nog het toestel erbij rekend voor 80 euro....is dat dan wel een goede combi ?
Hoe bedoel je?
200 abo is gemiddeld 25,875 euro per maand en dat twee jaar lang kom je uit op 621 + 80,- toestelprijs is 701,-
275 abo is gemiddeld 29,625 euro per maand en dat twee jaar lang kom je uit op 711 + 0,- tostelprijs is 711,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Update, mensen krijgen morgen uiterlijk vrijdag hun toestel.

Zijn net 1200 toestellen ingeboekt. (ben vodafone medewerker. )

Net 1 minuut geleden gebeurd ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:55:

Dat is goed nieuws! Thanks voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat

_/-\o_ En worden dus vandaag gebeld neem ik aan (?)

Zijn er al mensen langs de winkels gegaan trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door Upbeat op 25-05-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@alwaysleft bedankt voor deze zeer waardevolle informatie na al die verhalen die er rond gingen dat hij pas over 2 weken kwam. weet je of we vandaag dan ook gebelt worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 12:54
WOOT \o/ bel me VF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

WOEI!!!! Bedankt voor de info _/-\o_ _/-\o_ alwaysleft _/-\o_ _/-\o_ . Goed nieuws dit, zeker als het gehoord word van een medewerker die snugger genoeg is om Tweakers te volgen/ te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 12:54
Rubman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:01:
[...]

WOEI!!!! Bedankt voor de info _/-\o_ _/-\o_ alwaysleft _/-\o_ _/-\o_ . Goed nieuws dit, zeker als het gehoord word van een medewerker die snugger genoeg is om Tweakers te volgen/ te informeren.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:56:
[...]

_/-\o_ En worden dus vandaag gebeld neem ik aan (?)

Zijn er al mensen langs de winkels gegaan trouwens?
Nee, ik ga zo even in Den Haag kijken. Maar ik kan hem sowieso niet gelijk meenemen, omdat ik mijn nummer mee wil nemen van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Richi E. schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Nee, ik ga zo even in Den Haag kijken. Maar ik kan hem sowieso niet gelijk meenemen, omdat ik mijn nummer mee wil nemen van T-Mobile.
Soms kan het, als ze een beetje lief zijn en met je mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:03:
[...]

Soms kan het, als ze een beetje lief zijn en met je mee leven ;)
Zonder goedkeuring zul je bij een Vodafone winkel nooit je toestel meekrijgen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
BuRningFire schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:14:
[...]

Zonder goedkeuring zul je bij een Vodafone winkel nooit je toestel meekrijgen hoor ;)
Oh nouja, er werd iets anders gezegd hier maar goed :)
Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.