Bedankt voor je reactie, dat is zeker goed om te horen

Ik neem aan dat als er zelfs al "Chauffeur onderweg" staat bij Track&Trace(?) dat het betrouwbaar is. Als je 'm daadwerkelijk vandaag ontvangt dan ga ik ook spoedig bestellen!
Ik zit zelf nog even te twijfelen tussen (1-jaar) verlenging met T-Mobile Relax of met T-Mobile i-Plan. Via laatstgenoemde is volgens mij wel iets duurder qua bijbetalen voor het toestel, maar daar zitten de maandelijkse kosten voor het Internet pakket ook al bij en bij Relax met Internet Plus (wat ik nu ook heb) moet je nog EUR 15 bij de abonnementskosten optellen, dus of je daadwerkelijk duurder uit bent met i-Plan weet ik niet. Dat zal ik nog even uit moeten rekenen.
Daarnaast vraag ik me af of 7.2 Mbps Internet daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft vergeleken met het 3.6 Mbps wat Internet Plus geeft. Ik vind namelijk dat ik daar nu met mijn Desire al erg snelle Internet heb en ik stream niet echt vaak video's e.d. (al zou daar HTC Watch wellicht verandering in kunnen brengen).
Ook vind ik dat de dekking qua mobiel Internet toch nog vaak wat te wensen overlaat... op sommige plekken heb ik gewoonweg bijna 0,0 bereik met Internet - met andere woorden een GPRS icoontje in beeld en bijna geen dataoverdracht. Dit is vooral het geval op bepaalde treinstations waaronder Utrecht CS en in restaurants / eetgelegenheden. Laatstgenoemde is minder erg want je zit toch gezellig te eten maar ik ben ook een fervent Foursquare-gebruiker en het lukt me dan vaak niet hiervan gebruik te maken.
Kortom: twee keer zo snel Internet met daarbij horende extra kosten lost deze problemen niet op lijkt me. Waarschijnlijk ga ik dan toch weer voor Relax, tenzij iemand deze argumenten onderuit kan halen
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X