Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:25
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Hopen dat ik deze week mijn telefoon mag ontvangen.
Vorige week woensdag besteld bij vodafone met nummerbehoud van Hi maar status staat bij mij nog steeds op "binnenkort leverbaar". We gaan het zien deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Xurk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:57:
Is er ook al iemand die via GSMWeb.nl de Sensation heeft besteld i.c.m. een abonnement bij een andere provider dan Vodafone, en deze al binnen heeft? Ik heb even teruggelezen en zie wel dat er in ieder geval twee postende gebruikers zijn die bij GSMWeb de Sensation i.c.m. een iPlan abonnement van T-Mobile besteld hebben. Bij één iemand stond zelfs dat het pakketje onderweg was op vrijdag. Maar klopte dat ook echt?
Vrijdag mail gehad van Gsmweb dat hij onderweg is, zaterdag helaas geen rembourszendingen bij TNT maar vandaag status "Chauffeur is onderweg"

edit:
met verlenging van T-mobile Relax

[ Voor 3% gewijzigd door db I Delirium op 30-05-2011 10:31 . Reden: verlenging toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Hier ook nog steeds in afwachting van de nummerportering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 22:34
db I Delirium schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Vrijdag mail gehad van Gsmweb dat hij onderweg is, zaterdag helaas geen rembourszendingen bij TNT maar vandaag status "Chauffeur is onderweg"

edit:
Chauffeurs van TNT-leveren nooit op Zaterdag Rembours-zedingen...
Maar hoop voor je dat hij vandaag geleverd wordt, kun je lekker spelen :)

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

[...]

edit:
Bedankt voor je reactie, dat is zeker goed om te horen :) Ik neem aan dat als er zelfs al "Chauffeur onderweg" staat bij Track&Trace(?) dat het betrouwbaar is. Als je 'm daadwerkelijk vandaag ontvangt dan ga ik ook spoedig bestellen!

Ik zit zelf nog even te twijfelen tussen (1-jaar) verlenging met T-Mobile Relax of met T-Mobile i-Plan. Via laatstgenoemde is volgens mij wel iets duurder qua bijbetalen voor het toestel, maar daar zitten de maandelijkse kosten voor het Internet pakket ook al bij en bij Relax met Internet Plus (wat ik nu ook heb) moet je nog EUR 15 bij de abonnementskosten optellen, dus of je daadwerkelijk duurder uit bent met i-Plan weet ik niet. Dat zal ik nog even uit moeten rekenen.

Daarnaast vraag ik me af of 7.2 Mbps Internet daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft vergeleken met het 3.6 Mbps wat Internet Plus geeft. Ik vind namelijk dat ik daar nu met mijn Desire al erg snelle Internet heb en ik stream niet echt vaak video's e.d. (al zou daar HTC Watch wellicht verandering in kunnen brengen).
Ook vind ik dat de dekking qua mobiel Internet toch nog vaak wat te wensen overlaat... op sommige plekken heb ik gewoonweg bijna 0,0 bereik met Internet - met andere woorden een GPRS icoontje in beeld en bijna geen dataoverdracht. Dit is vooral het geval op bepaalde treinstations waaronder Utrecht CS en in restaurants / eetgelegenheden. Laatstgenoemde is minder erg want je zit toch gezellig te eten maar ik ben ook een fervent Foursquare-gebruiker en het lukt me dan vaak niet hiervan gebruik te maken.

Kortom: twee keer zo snel Internet met daarbij horende extra kosten lost deze problemen niet op lijkt me. Waarschijnlijk ga ik dan toch weer voor Relax, tenzij iemand deze argumenten onderuit kan halen ;)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt het helemaal lekker. Ik had nog een vraagje voor de KS en vroeg daarna weer naar mijn status. Meneer aan de telefoon zei dat nummerbehoud nog niet aangevraagd was ookal zijn de toestellen wel op voorraad.. Dit komt doordat een zogenaamde externe partij hun orders verwerkt en hierin een enorme achterstand hebben. Pas als zij de order in behandeling nemen gaat Vodafone bezig met het nummerbehoud. Hij kon mij niet vertellen wanneer dit zou gaan gebeuren en kon dus ook niet met zekerheid zeggen dat ik hem deze week kan ontvangen.

* Heeft alle hoop opgegeven en gaat uit van volgende week *
kennyroberts schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Chauffeurs van TNT-leveren nooit op Zaterdag Rembours-zedingen...
Maar hoop voor je dat hij vandaag geleverd wordt, kun je lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen voor de Belnu bestellers(inclusief mezelf) dat ze hem deze week nog krijgen.
Die gasten blijven maar uitstellen! Zou me niks verbazen als het pas volgende week wordt..
Echt jammer dat ik niet meer kan cancelen, anders had ik dat allang gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:42:
Nu wordt het helemaal lekker. Ik had nog een vraagje voor de KS en vroeg daarna weer naar mijn status. Meneer aan de telefoon zei dat nummerbehoud nog niet aangevraagd was ookal zijn de toestellen wel op voorraad.. Dit komt doordat een zogenaamde externe partij hun orders verwerkt en hierin een enorme achterstand hebben. Pas als zij de order in behandeling nemen gaat Vodafone bezig met het nummerbehoud. Hij kon mij niet vertellen wanneer dit zou gaan gebeuren en kon dus ook niet met zekerheid zeggen dat ik hem deze week kan ontvangen.

* Heeft alle hoop opgegeven en gaat uit van volgende week *

[...]
Ga je bestelling niet annuleren, want je krijgt geheid gezeik met vodafone. Dan maar wachten, maar dat is beter dan een fout abo.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ga het gewoon afwachten. Uiteindelijk zal die wel komen en kan ik nog even voorruit vooruit (thanks Metalslave) op mijn oude Nokia e71 :-)
Metalslave666 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:44:
[...]

Ga je bestelling niet annuleren, want je krijgt geheid gezeik met vodafone. Dan maar wachten, maar dat is beter dan een fout abo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Bedoel je voorruit of vooruit? :D geintje

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:12
Ik wil hem zelf graag kopen bij de Phonehouse om de hoek, maar hoe kan het dan onafhankelijke webwinkels hem wel kunnen leveren, maar een winkelketen niet?
Die leggen uit dat VF hem een maand exclusief heeft, maar dan zou Belnu/Belsimpel/GSMWeb en dergelijke toch ook moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik ben geen expert, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat die webshops puur de telefoon geleverd krijgen en het contract bij de betreffende provider aanvragen / activeren, los van het toestel. Wanneer dat gereed is, doen ze gewoon het toestel en de SIM-kaart bij elkaar in een pakketje en sturen ze die aan je op.

Ik neem aan dat ze daarbij niet tegen bijv. T-Mobile zeggen dat het een klant betreft die de HTC Sensation wil i.c.m. met een abonnement. Daardoor zou het niet te traceren zijn door Vodafone dat de exclusiviteitsclausule overtreden wordt.

Dezelfde verklaring waarom je wel bepaalde toestellen via de online resellers i.c.m. een provider kunt kopen, maar dat in de fysieke en online winkels van diezelfde providers niet kunt.

[ Voor 18% gewijzigd door Xurk op 30-05-2011 11:06 ]

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

Melkaz

Melkazar

jopie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:59:
Ik wil hem zelf graag kopen bij de Phonehouse om de hoek, maar hoe kan het dan onafhankelijke webwinkels hem wel kunnen leveren, maar een winkelketen niet?
Die leggen uit dat VF hem een maand exclusief heeft, maar dan zou Belnu/Belsimpel/GSMWeb en dergelijke toch ook moeten wachten?
Het zit zelfs nog iets ingewikkelder, sommige webshops verkopen hem alleen los of in combinatie met een Vodafone abonnement(Bijvoorbeeld Coolblue), andere webshops verkopen hem ook met andere abonnementen maar vragen dan ineens insane hoge bijbetaling prijzen(350 euro bijbetalen voor 2 jaar abbo 40 euro per maand?) terwijl andere hem al gewoon voor de normale prijs wegdoen met T-Mobile en KPN.

Persoonlijk wacht ik tot hij op voorraad is(Voor TMobile verlengen) bij een webshop die een goede voorraad indicatie geeft. Heb tot 20 Juni om te verlengen en mijn huidige Desire doet het nog prima.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Melkaz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Het zit zelfs nog iets ingewikkelder, sommige webshops verkopen hem alleen los of in combinatie met een Vodafone abonnement(Bijvoorbeeld Coolblue), andere webshops verkopen hem ook met andere abonnementen maar vragen dan ineens insane hoge bijbetaling prijzen(350 euro bijbetalen voor 2 jaar abbo 40 euro per maand?) terwijl andere hem al gewoon voor de normale prijs wegdoen met T-Mobile en KPN.

Persoonlijk wacht ik tot hij op voorraad is(Voor TMobile verlengen) bij een webshop die een goede voorraad indicatie geeft. Heb tot 20 Juni om te verlengen en mijn huidige Desire doet het nog prima.
Klopt, dit is het geval bij de meeste webshops.
Er is alleen geen limiet voor verlengen omdat je abo gewoon door blijft lopen na de contractdatum. Vanaf dat moment kun je meteen verlengen zonder te hoeven wachten tot je huidige abo is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
mjkl schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:08:
Sprak daarnet de klantenservice van Belnu. ergens deze week maar bijna zeker niet morgen. Mooi is dat. Ze beloofden eerst vorige week. Vind het heel raar gezien andere winkels hem al sinds vorige week hebben.

1 ding weet ik wel ik koop daar nooit meer
Naar aanleiding van jouw post ook even contact gehad, ze zeiden vandaag of morgen (maar begonnen ook met 'deze week'). Wat ik vooral raar vind is dat ze zeggen geen contact op te kunnen nemen met Vodafone of de koerier over waar hun bestelling blijft. Eerder hadden ze gezegd dat Vf de telefoons donderdag hadden verzonden, maar nu werd gezegd dat ze daar niets van wisten.
'Helaas is het niet anders het zal echt vandaag of morgen zijn, dat is de informatie die wij tot nu toe hebben.'
Als ze vandaag niet binnen komen wordt het morgen waarschijnlijk weer 'vandaag of morgen'. Dit is echt mensen aan het lijntje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Ik volg dit topic nu een paar dagen omdat ik ook wel interesse heb in de HTC Sensation. Mijn Hi abonnement loopt nog 2 maanden. Dus was even aan het kijken wat ik nu het beste kan doen. 1 jaar of 2 jaar?

Ik heb nu een HTC Touch Diamond 2 icm een 2 jaar abonnement, maar deze is al een paar maanden niet helemaal 100% meer.

Waarom kiezen jullie juist voor 1 of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik kies altijd voor één jaar, puur omdat ik niet voor mijn gevoel over anderhalf jaar vast wil zitten aan een toestel die (ik) op dat moment verouderd is (/vind). De enige reden eigenlijk, met als sub-reden daarop dat ik het gewoon leuk vind om ieder jaar weer een toptoestel te hebben ;)

Ooit heb ik twee jaar vastgezeten aan een Nokia 3510 met een erg duur abonnement als ik buiten mijn bundel zat en al na drie-kwart jaar zag ik ineens allerlei superhippe telefoons met kleurenschermen en nog veel meer leuke functies. Zat ik daar met zo'n "prehistorisch" toestel en nog ruim een jaar torenhoge rekeningen :P

Maar twee jaar kan tegenwoordig prima denk ik. Ik heb nu een jaar en een maand mijn HTC Desire en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het werkt ook nog steeds prima en acceptabel snel, al is het in performance wel iets minder geworden voor mijn gevoel. Vooral het feit dat het door de weinige interne geheugen heel de tijd klaagt dat het vol zit is irritant, verder ben ik er nog steeds blij mee.

Dus het is erg persoonlijk denk ik. Voordeel van 1 jaar is dat je volgend jaar alweer een nieuwe telefoon kunt nemen, die welke op dat moment het paradepaardje is. Nadeel is dat je er wel veel geld bij moet leggen tenzij je een duur abonnement neemt. Neem je een abonnement van 2 jaar dan krijg je je toestel hoogstwaarschijnlijk (bijna) gratis, maar moet je even voor jezelf evalueren of je niet volgend jaar uitgekeken zal zijn op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gelul zeg, toen ik vrijdag belde waren de telefoons al binnen maar moesten ze nog binnengeboekt worden, nummerbehoud kon pas aangevraagd worden op het moment dat de telefoon binnengeboekt zou worden, maar dit zou op vrijdag nog gedaan worden en de aanvraag voor nummerbehoud zou vrijdag de deur nog uitgaan. Dit zou betekenen dat mijn toestel a.s. dinsdag/woensdag bezorgd zou worden.

Net gebeld, telefoons helemaal nog niet binnen, nummerbehoud nog niet aangevraagd, geen idee wanneer de telefoons binnenkomen, ik kan wel op de spoedlijst gezet worden (wat weer iets te maken heeft met vrij voorraad???) en ze gaat ook navragen wanneer het toestel binnenkomt.

Daarna werd het nog gekker, want ze had het over de aanvraag voor nummerbehoud zo snel mogelijk verzenden. Dus ik vroeg of het niet zo was dat dat pas kan als het toestel binnen is. Zegt ze: Ja precies, die zijn natuurlijk nog niet binnen.......

Ze gaf me wel het advies om langs te gaan in een winkel en te annuleren, maar daar heb ik deze week geen tijd meer voor.

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Annuleren levert erg vaak problemen op en meer gezeur en gedoe voor jou, dus ik zou dan maar gewoon wachten. Zorg wel dat ze iets van coulance regeling maken voor je voor het lange wachten. Misschien kun je er een gratis accesoire uit slepen.
Reken alleen niet op te veel korting of vergoeding, want dit is het probleem met als een van de eerste een nieuwe telefoon willen hebben.
Natuurlijk is het niet netjes dat je zo'n slechte info hier over krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
waaimasjien schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Naar aanleiding van jouw post ook even contact gehad, ze zeiden vandaag of morgen (maar begonnen ook met 'deze week'). Wat ik vooral raar vind is dat ze zeggen geen contact op te kunnen nemen met Vodafone of de koerier over waar hun bestelling blijft. Eerder hadden ze gezegd dat Vf de telefoons donderdag hadden verzonden, maar nu werd gezegd dat ze daar niets van wisten.
'Helaas is het niet anders het zal echt vandaag of morgen zijn, dat is de informatie die wij tot nu toe hebben.'
Als ze vandaag niet binnen komen wordt het morgen waarschijnlijk weer 'vandaag of morgen'. Dit is echt mensen aan het lijntje houden.
Ook voor mij laatste keer belnu! In feite hebben ze nog een dag natuurlijk, ze geven aan eind mei. Maar andere shops hebben al lang en breed voorraad en ze willen er zelf niet achteraan gaan waar hun bevoorrading blijft, dat is toch raar? Je wilt toch zsm voorraad zodat je kunt verkopen?

Maar goed, hij zal vast komen, afwachten maar. Annuleren is geen optie omdat mijn contract al verlengd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Belnu bestellers:

Ik heb net met iemand gesproken die met zekerheid wist te zeggen dat ze vandaag of morgen binnenkomen..
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Thx voor je antwoord Xurk.

[ Voor 115% gewijzigd door Phasis op 30-05-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Upbeat schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:32:
Hier ook nog steeds in afwachting van de nummerportering :(
Ik was naar de winkel gegaan en die zouden me bellen als nummerbehoud goed gekeurd zou worden. Nou is het volgens de KS al goedgekeurd maar ben ik nog niet gebeld door de VF winkel.

Vanmiddag even langs wandelen dus. Ik laat wel weten hoe het ging. Hoop hooop hoooop!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
Net volgende e-mail ontvangen....

Hoop dat ie snel komt....
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in
behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons
distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het
afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u
hierover nader berichten.

Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Ik heb zojuist mijn bestelling via de vodafone-site van 25-05 met nummerbehoud vanaf Hi die nog steeds op 'binnenkort leverbaar' stond geannuleerd.
Heb hem nu besteld bij belsimpel.nl. Daar hebben ze er vandaag 20 binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Ik ga vanmiddag eens langs VF in veldhoven, hopen dat ze er min. 1 in voorraad hebben (mijn pa wil ook een nieuwe telefoon ;p)

Maar als ze er maar hebben dan raad ik hem toch snel een andere telefoon aan. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Mochten er nog mensen zijn die net als ik bij GSMWeb een 1-jarig abonnement met de Sensation willen afsluiten, maar nog twijfelen tussen Relax en i-Plan - ik heb net even een simpel spreadsheetje gemaakt waarin duidelijk wordt wat het voordeligst is :) Bij Relax 1 jaar geldt er een kortingsactie van drie maanden lang vijf euro korting op het Internet (in mijn tabel gebruik ik de kosten van Internet Plus).

AbonnementPer maandExtra kostenTotaal per maandKortingsactiePrijs toestelTotaalprijs één jaar
i-150€ 29.50€ 0.00€ 29.50€ 0.00€ 284.00€ 638.00
i-200€ 34.50€ 0.00€ 34.50€ 0.00€ 261.00€ 675.00
i-300€ 42.50€ 0.00€ 42.50€ 0.00€ 231.00€ 741.00
Relax 60€ 12.50€ 14.95€ 27.45€ 15.00€ 368.00€ 682.40
Relax 130€ 19.50€ 11.95€ 31.45€ 15.00€ 308.00€ 670.40
Relax 190€ 25.00€ 11.95€ 36.95€ 15.00€ 243.00€ 671.40
Relax 250€ 29.50€ 11.95€ 41.45€ 15.00€ 219.00€ 701.40
Relax 330€ 35.00€ 9.95€ 44.95€ 15.00€ 189.00€ 713.40

Dat wordt dus voor mij denk ik óf de i-150 (allergoedkoopste in totaal, maar flink bijbetalen voor het toestel), óf de Relax 190 (iets minder bijbetalen en drie maanden Internet Plus voor € 6.95 maar uiteindelijk wel iets duurder uit). Allebei per maand dichtbij de dertig euro wat ik erg netjes vind... Nog even nadenken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een statusupdate:

Orderstatus:
Nummerbehoud aanvraag in behandeling.

Laatst gewijzigd: 30-05-2011 00:00:00

Meer info:
AANSLUITEN AUB

Het zal me benieuwen hoe lang het vanaf nu nog duurt! Het biedt in elk geval weer een sprankje hoop dat het toestel deze week nog geleverd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 14:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ja hoor T-Mobile weet het weer te verkloten voor me. waar ze vanochtend nog zeiden dat ze een aanvraag hadden voor 22 september (die goedgekeurd gaat worden) hebben ze de afkeuring voor 21 september nog niet eens doorgegeven aan Vodafone waarop deze dus nooit een aanvraag hebben kunnen doen voor de 22ste. moest er intern een opdracht voor aangemaakt worden en kan met 2 dagen verwachten dat de afkeuring is doorgegeven. Had gehoopt vandaag uiterlijk morgen mijn tel op te kunnen halen maar zo te zien moet ik nog langer wachten. Na het gezeur met Pre-orders dit weer, het is blijkbaar heel erg moeilijk om een nieuw abonnement af te sluiten met nummerbehoud.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

Melkaz

Melkazar

Xurk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:34:
Mochten er nog mensen zijn die net als ik bij GSMWeb een 1-jarig abonnement met de Sensation willen afsluiten, maar nog twijfelen tussen Relax en i-Plan - ik heb net even een simpel spreadsheetje gemaakt waarin duidelijk wordt wat het voordeligst is :) Bij Relax 1 jaar geldt er een kortingsactie van drie maanden lang vijf euro korting op het Internet (in mijn tabel gebruik ik de kosten van Internet Plus).

Dat wordt dus voor mij denk ik óf de i-150 (allergoedkoopste in totaal, maar flink bijbetalen voor het toestel), óf de Relax 190 (iets minder bijbetalen en drie maanden Internet Plus voor € 6.95 maar uiteindelijk wel iets duurder uit). Allebei per maand dichtbij de dertig euro wat ik erg netjes vind... Nog even nadenken dus!
Hmm interessant lijstje, als je het zo bekijkt is een 1 jaar abonnement op lange termijn niet eens veel duurder dan een 2 jaars maarrrr heeft GSMWEB de Sensation dan wel op voorraad? Ben niet zo'n fan van webshops zonder voorraad indicatie..

Nog wel kleine opmerking, als je kiest voor 1 jaar abbo in plaatst van een 2 jaar, als je dan volgend jaar weer een nieuwe mobiel wilt betaal je hiervoor ook weer flink bij, over 2 jaar ben je dan toch niet voordeliger uit?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 09:51
Phasis schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:56:
Thx voor je antwoord Xurk.

1 jaar:
Vodafone Bel+SMS WEB 150: 637,13 eu
Vodafone Bel+SMS WEB 150 gsmweb.nl: 616,80 eu

2 jaar:
Vodafone Bel+SMS WEB 150: 694,63 eu
Vodafone Bel+SMS WEB 150 gsmweb.nl: 590,34 eu

Die voor 2 jaar van gsmweb scheelt wel erg veel/

1 jaar:
Vodafone Bel+SMS WEB 200: 651,43 eu
Vodafone Bel+SMS WEB 200 gsmweb.nl: 598,50 eu

2 jaar:
Vodafone Bel+SMS WEB 200: 701,33 eu
Vodafone Bel+SMS WEB 200 gsmweb.nl: 574,84 eu
Hoe kom jij aan die prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ik dacht dat je bij Vodafone ook wel 4 maanden voor afloop van je abonnement alvast een nieuwe abbo met nummerbehoud kon afsluiten, ivm de mogelijkheid bij Hi om 4 maanden voor afloop van abonnement te verlengen maar dat is dus drie maanden. Meeehhh moet ik misschien toch nog een extra maand wachten als Hi mij geen interessante aanbieding kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:00:
Mmm ik dacht dat je bij Vodafone ook wel 4 maanden voor afloop van je abonnement alvast een nieuwe abbo met nummerbehoud kon afsluiten, ivm de mogelijkheid bij Hi om 4 maanden voor afloop van abonnement te verlengen maar dat is dus drie maanden. Meeehhh moet ik misschien toch nog een extra maand wachten als Hi mij geen interessante aanbieding kan doen.
Is gewoon 4 maanden hoor. Ga maar naar de VF winkel en zij vertellen je dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Is gewoon 4 maanden hoor. Ga maar naar de VF winkel en zij vertellen je dat ook.
Dat is aangepast naar 2 maanden. Staat ook op de website.

Ik heb trwns mijne net besteld bij Coolblue, ze hebben ze daar nog op voorraad en ze leveren er ook een gratis setje oordopjes bij.

[ Voor 20% gewijzigd door qwertyuio op 30-05-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

Gloeiende gloeiende, het toestel is niet op voorraad en het nummerbehoud wordt pas aangevraagd op het moment dat het toestel op voorraad is. Wanneer is het op voorraad ? Geen idee het is een populair toestel en er is een achterstand. Zorg dat je eerst je pré orders afhandelt VF !!!!

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Woensdag 25 mei heb ik ook een contract met VF incl. nummerbehoud afgesloten dat ingaat op 17 september a.s. Als het klopt dat dit inmiddels is aangepast naar twee maanden in plaats van vier, dan ben ik blijkbaar net op tijd geweest. Uit deze topic kan ik vaststellen dat het dus nog wel even kan duren eer de Sensation in mijn bezit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Xurk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:45:
Ik kies altijd voor één jaar, puur omdat ik niet voor mijn gevoel over anderhalf jaar vast wil zitten aan een toestel die (ik) op dat moment verouderd is (/vind). De enige reden eigenlijk, met als sub-reden daarop dat ik het gewoon leuk vind om ieder jaar weer een toptoestel te hebben ;)

Ooit heb ik twee jaar vastgezeten aan een Nokia 3510 met een erg duur abonnement als ik buiten mijn bundel zat en al na drie-kwart jaar zag ik ineens allerlei superhippe telefoons met kleurenschermen en nog veel meer leuke functies. Zat ik daar met zo'n "prehistorisch" toestel en nog ruim een jaar torenhoge rekeningen :P

Maar twee jaar kan tegenwoordig prima denk ik. Ik heb nu een jaar en een maand mijn HTC Desire en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het werkt ook nog steeds prima en acceptabel snel, al is het in performance wel iets minder geworden voor mijn gevoel. Vooral het feit dat het door de weinige interne geheugen heel de tijd klaagt dat het vol zit is irritant, verder ben ik er nog steeds blij mee.

Dus het is erg persoonlijk denk ik. Voordeel van 1 jaar is dat je volgend jaar alweer een nieuwe telefoon kunt nemen, die welke op dat moment het paradepaardje is. Nadeel is dat je er wel veel geld bij moet leggen tenzij je een duur abonnement neemt. Neem je een abonnement van 2 jaar dan krijg je je toestel hoogstwaarschijnlijk (bijna) gratis, maar moet je even voor jezelf evalueren of je niet volgend jaar uitgekeken zal zijn op het toestel.
Je kunt toch je telefoon na 1 jaar verkopen?
Ik denk dat iedereen gewoon persoonlijk moet kiezen wat hij wil. Uiteindelijk maakt het niet uit welke weg naar rome leid. Maar vastzitten aan je telefoon is een fabeltje als je het gewoon weer kan verkopen.

Ik heb ook toch voor een 2 jarig abbo gekozen (Bel-SMS-web 275) met de sensation gratis.
Had ik voor 1 jarig abbo gekozen, was hij ook gratis, want ik heb mijn HD2 net verkocht voor 225,-

Maar goed, ik zit nu 2 jaar vast aan Vodafone. Mocht er over 1 jaar een nieuwe komen, dan verkoop ik wel de Sensation en hoop ik evenveel geld over te hebben als iemand die dan zou moeten bijbetalen voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Sorry, had er niet bij gezet dat ik van Hi kom, dan is het voor zover ik nu weet wel 3 maanden ivm nummerbehoud.

Edit: @ Eyradir: zat jij ook al bij Vodafone of niet? Bij jou zit er inderdaad 4 maanden tussen, dan zou het voor mij ook moeten kunnen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
qwertyuio schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:03:
[...]

Dat is aangepast naar 2 maanden. Staat ook op de website.

Ik heb trwns mijne net besteld bij Coolblue, ze hebben ze daar nog op voorraad en ze leveren er ook een gratis setje oordopjes bij.
Zitten toch gewoon gratis oordopjes al bij je telefoon. Of gaan we nu ook zeuren over het geluidskwaliteit van oordopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Wombat13 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:50:
[...]

Hoe kom jij aan die prijzen?
Voorbeeld: Vodafone Bel+SMS WEB 150 gsmweb.nl:
Abonnnementskosten 1 jaar inclusief akte: 24,58 voor een Vodafone Bel+SMS WEB 150
Aktie 1 of 2 jaar: 4 of 12 maanden 50% korting.
HTC Sensation toestel (1 jaar) 371

24,58 : 2 = 12,29 x 4 = 49,16
24,58 x 8 = 196,64

196,64 + 49,16 + 371 = 616,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de HTC Sensation bij T-Mobile verkrijgbaar is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:09:
[...]
Edit: @ Eyradir: zat jij ook al bij Vodafone of niet? Bij jou zit er inderdaad 4 maanden tussen, dan zou het voor mij ook moeten kunnen :)
Ik zit tot 17 september nog bij T-Mobile. Op diezelfde dag zal mijn tweejarige VF-abonnement ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op My-T-Mobile staat dit:
1
Aanvraag ontvangen
2
Aanvraag in behandeling genomen
3
Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 30-5-2011 afgekeurd. Het mobiele nummer is niet in gebruik bij T-Mobile.

Ik wacht nog op stap 4

4
Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder

Betekent dit dat mijn nummer is afgekeurd of moet ik gewoon wachten op stap 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyradir schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:19:
[...]

Ik zit tot 17 september nog bij T-Mobile. Op diezelfde dag zal mijn tweejarige VF-abonnement ingaan.
Bedankt voor de info, top! Ik zit nog tot 3 oktober bij Hi, ga op 10 juni even langs de Hi-winkel en daarna dus wellicht langs Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:20:
Op My-T-Mobile staat dit:
1
Aanvraag ontvangen
2
Aanvraag in behandeling genomen
3
Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 30-5-2011 afgekeurd. Het mobiele nummer is niet in gebruik bij T-Mobile.

Ik wacht nog op stap 4

4
Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder

Betekent dit dat mijn nummer is afgekeurd of moet ik gewoon wachten op stap 4?
Dit heb ik ook, maar eerder in het topic zag ik dat het standaard zo staat, beetje knullig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het dan voordat stap 4 is voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Belachelijk, een klacht indienen kan alleen schriftelijk naar een postbus nummer. Maar goed mailen heeft ook geen zin heb ik ook al 2 keer gedaan en nooit weer wat van gehoord. Wat een wassen neus die pré order. Klanten trekken en vervolgens niet thuis geven ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:23:
Hoelang duurt het dan voordat stap 4 is voltooid?
Ik had het vrijdag aangevraagd en de Vodafone verkoper ging uit van dinsdag.
Dus ongeveer 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:52:

Ik heb net met iemand gesproken die met zekerheid wist te zeggen dat ze vandaag of morgen binnenkomen..
Ik ben benieuwd!
En wie was dat? Volgens mij is Sam de enige die de klantenservice doet, en die zegt elke keer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 15:44
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:52:

Ik ben benieuwd!
Heb de KS weer lastig gevallen en nu is het met zekerheid morgen geworden. (goh dat wist ik vanochtend al maar goed)

Natuurlijk ga ik weer woensdag op vakantie :/

Ach als hij op me ligt te wachten als ik van het weekend terug kom is het dan wel best.

Weet wel dat ik dus voortaan weer lekker in de winkel koop. Had ik hem een week eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
mjkl schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Weet wel dat ik dus voortaan weer lekker in de winkel koop. Had ik hem een week eerder gehad.
Onzin, degene die hem uit de winkel hebben hebben gewoon puur geluk gehad. Er lagen er echt niet zoveel in de winkel, en na een dag was alles weer uitverkocht of gereserveerd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:33:
[...]

Onzin, degene die hem uit de winkel hebben hebben gewoon puur geluk gehad. Er lagen er echt niet zoveel in de winkel, en na een dag was alles weer uitverkocht of gereserveerd.
Vrijdag hadden ze hier in Apeldoorn in ieder geval nog meerdere op voorraad.
Oh en over dat nummerbehoud nog een kleine toevoeging, ik belde de Vodafone klantenservice toen ik dat zag en volgens hun stond hij nog op aanvraag ontvangen o.i.d. dus lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat die T-mobile site gewoon niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Ik heb nu een Hi abonnement die duurt tot 8 augustus.
Nu lees ik op hi.nl dat opzeg termijn 1 maand is. verlenging kan 2 maanden van te voren al.

Betekend het dan dat je binnen die 1 maand opzeg je nieuwe contract moet afsluiten of kan dat al eerder?
Zonder dat je 2 abo's betaal natuurlijk.
Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Phasis schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Voorbeeld: Vodafone Bel+SMS WEB 150 gsmweb.nl:
Abonnnementskosten 1 jaar inclusief akte: 24,58 voor een Vodafone Bel+SMS WEB 150
Aktie 1 of 2 jaar: 4 of 12 maanden 50% korting.
HTC Sensation toestel (1 jaar) 371

24,58 : 2 = 12,29 x 4 = 49,16
24,58 x 8 = 196,64

196,64 + 49,16 + 371 = 616,80
Weet je zeker dat die prijzen niet gemiddeld zijn? Dus 24,58 gemiddeld per maand voor 12 maanden? Ik vind het namelijk bijzonder vreemd dat gsmweb dan 28,75 euro of 25.88 euro p/m kan vragen voor respectievelijk 1 en 2 jarig BSM 200 abonnement.. Iedere webshop gaat er namelijk vanuit dat je bij 1jr 4 mnd korting krijgt, en bij 2 jaar 12 mnd. Als ik er vanuit zou gaan dat de prijzen gemiddeld zouden zijn dan kom ik op een logischer klinkende totaalprijs uit.. Toch maar eens contact opnemen met gsmweb.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Wombat13 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Weet je zeker dat die prijzen niet gemiddeld zijn? Dus 24,58 gemiddeld per maand voor 12 maanden? Ik vind het namelijk bijzonder vreemd dat gsmweb dan 28,75 euro of 25.88 euro p/m kan vragen voor respectievelijk 1 en 2 jarig BSM 200 abonnement.. Iedere webshop gaat er namelijk vanuit dat je bij 1jr 4 mnd korting krijgt, en bij 2 jaar 12 mnd. Als ik er vanuit zou gaan dat de prijzen gemiddeld zouden zijn dan kom ik op een logischer klinkende totaalprijs uit.. Toch maar eens contact opnemen met gsmweb.. ;)
Ik heb het even berekend. Je hebt helemaal gelijk. Het betreft de gemiddelde maand prijs.

29,50 (prijs per maand vodafone website)

29,50 : 2 = 14,75
14,75 x 4 = 59
29,50 x 8 = 236

59 + 236 = 295 : 12 = 24,58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Telefoon is gewoon op voorraad bij VF. Ze hebben gewoon een enorme achterstand met de verwerking hoorde ik net via de telefoon. Kon deze week duren maar ook nog wel volgende week worden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Phasis schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:12:
[...]

Ik heb het even berekend. Je hebt helemaal gelijk. Het betreft de gemiddelde maand prijs.

29,50 (prijs per maand vodafone website)

29,50 : 2 = 14,75
14,75 x 4 = 59
29,50 x 8 = 236

59 + 236 = 295 : 12 = 24,58
Dank dank ik je voor de opheldering! :)
Ga ik m toch bij iets als GSMWijzer halen, denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Wombat13 op 30-05-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 15:44
waaimasjien schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:26:
[...]

En wie was dat? Volgens mij is Sam de enige die de klantenservice doet, en die zegt elke keer wat anders.
'sam' is dat vrouwtje dat ze als logo hebben. soort van alibi. als je namelijk telefonisch belt krijg je dus een blikken stem te horen die zich ook verstelt als sam. daarna wordt je doorverbonden met een daadwerkelijk persoon.

In het echt spreek je verschillende mensen die dus ook verschillenden dingen zeggen, althans dat neem ik aan.

On-topic

Hoop echt dat ze dan woensdag komen voor jullie. Maar zoals gewoonlijk komen ze wanneer ze komen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn geld is uiteindelijk na 4 dagen in Groningen aangekomen. Maar omdat het er naar uitzag dat het niet meer voor woensdag zou gaan lukken heb ik mijn afleveradres van het werk naar het woonadres laten veranderen. Krijg ik een paar uur later een mailtje dat er blijkbaar weer nieuwe Sensations binnen zijn gekomen en dat ie verzonden is.... :( Nu maar hopen dat ik DPD kan vragen of ik het toestel in een depot af kan halen ipv telkens te moeten afwachten of hij geweest is of niet. Probleem is dat ze ook precies op die tijden afleveren als ik werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb hem :D

Er waren er nog 3 in de VF Veldhoven.
Mijn abbo gaat vandaag pas in dus dan kan ik pas verder uitvogelen hoe alles werkt (1e smartphone :P)
Ik wens iedereen die hem nog niet heeft veel succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Melkaz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:45:
Hmm interessant lijstje, als je het zo bekijkt is een 1 jaar abonnement op lange termijn niet eens veel duurder dan een 2 jaars maarrrr heeft GSMWEB de Sensation dan wel op voorraad? Ben niet zo'n fan van webshops zonder voorraad indicatie..

Nog wel kleine opmerking, als je kiest voor 1 jaar abbo in plaatst van een 2 jaar, als je dan volgend jaar weer een nieuwe mobiel wilt betaal je hiervoor ook weer flink bij, over 2 jaar ben je dan toch niet voordeliger uit?
Ja, dan misschien wel weer maar zoals gezegd vind ik het leuk om ieder jaar een nieuw toestel te hebben. Als ik vorig jaar de Desire (de Sensation van toen) voor twee jaar had genomen, had ik het nu dus nog bijna een jaar mee "moeten" doen terwijl ik overal om me heen Sensations en (straks) iPhone5's zou zien ;)

Wat betreft de voorraad van GSMWeb, er zijn voor zover ik weet twee Tweakers die de Sensation via GSMWeb besteld hebben en eentje ervan heeft gisteren in dit topic gereageerd dat zijn orderstatus op "Chauffeur onderweg" stond. Dus ik gok dat ze 'm voorradig hebben daar!
bvbal79 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:09:
Je kunt toch je telefoon na 1 jaar verkopen?
Ik denk dat iedereen gewoon persoonlijk moet kiezen wat hij wil. Uiteindelijk maakt het niet uit welke weg naar rome leid. Maar vastzitten aan je telefoon is een fabeltje als je het gewoon weer kan verkopen.
Je hebt gelijk, als je echt van een toestel af wilt kan dat altijd wel. Maar gebruik jij dan de opbrengsten van de verkoop om een los toestel te kopen, aangezien het abonnement dan nog een jaar doorloopt? Ik gok dat je een jaar oude telefoon voor maximaal de helft van aankoopprijs kan verkopen (als je geluk hebt?), maar dan moet je alsnog voor een nieuw los toestel honderden euro's bijleggen. Dus dat komt op hetzelfde neer als (of duurder dan) wat ik nu doe. Of zie ik het verkeerd?
Hoe je het ook kan zien, is dat ik over een jaar als mijn contract voorbij is en ik weer een nieuw toestel neem, ik mijn oud toestel verkoop en de opbrengsten daarvan gebruik om het bedrag te financiëren wat ik bij een nieuw 1-jarig abonnement bij moet leggen voor de nieuwste high-end smartphone :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voor nummerbehoud verwerkt is (online besteld in de VF-shop).
Gisterenmiddag werd mijn status veranderd in: Nummerbehoud aanvraag in behandeling.

Maak de overstap van Hi naar Vodafone..
Toevallig iemand in dezelfde situatie zit en het toestel al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Phasis schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:59:
Ik heb nu een Hi abonnement die duurt tot 8 augustus.
Nu lees ik op hi.nl dat opzeg termijn 1 maand is. verlenging kan 2 maanden van te voren al.

Betekend het dan dat je binnen die 1 maand opzeg je nieuwe contract moet afsluiten of kan dat al eerder?
Zonder dat je 2 abo's betaal natuurlijk.
Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Als je wilt verlengen kan dat 2 maanden van te voren. Je nieuwe abo wordt dan 2 jaar en 2 maanden omdat de tijd die je huidige abo nog moet doen, mee wordt genomen in je nieuwe abo. Voor verlengen hoef je niets op te zeggen.

Als je je nummer wil behouden en wilt overstappen, kan je 3 maanden - 2 dagen van te voren (120 dagen) een nieuw abo met telefoon aanvragen met nummerbehoud. Je nieuwe provider regelt het opzeggen van je huidige abo en zorgt voor nummerbehoud.

Bedenk me net dat ik een maand eerder een nieuwe telefoon kan gaan halen, want ik ga overstappen :P
Nu dus nog maar een maandje wachten voordat ik mijn HTC Sensation kan gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Metalslave666 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:
[...]

Als je wilt verlengen kan dat 2 maanden van te voren. Je nieuwe abo wordt dan 2 jaar en 2 maanden omdat de tijd die je huidige abo nog moet doen, mee wordt genomen in je nieuwe abo. Voor verlengen hoef je niets op te zeggen.

Als je je nummer wil behouden en wilt overstappen, kan je 3 maanden - 2 dagen van te voren (120 dagen) een nieuw abo met telefoon aanvragen met nummerbehoud. Je nieuwe provider regelt het opzeggen van je huidige abo en zorgt voor nummerbehoud.

Bedenk me net dat ik een maand eerder een nieuwe telefoon kan gaan halen, want ik ga overstappen :P
Nu dus nog maar een maandje wachten voordat ik mijn HTC Sensation kan gaan halen!
Bedankt voor de heldere uitleg. Dit is heel goed nieuws want dat betekend dat ik direct zou kunnen overstappen.
Nog één vraag. Ik heb nu een Hi abonnement, heeft het nog nut om te wachten, ivm verlenging. Dat dit voordeliger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Metalslave666 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:

Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar dit moet dan dus vier maanden zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Phasis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:35:
[...]

Bedankt voor de heldere uitleg. Dit is heel goed nieuws want dat betekend dat ik direct zou kunnen overstappen.
Nog één vraag. Ik heb nu een Hi abonnement, heeft het nog nut om te wachten, ivm verlenging. Dat dit voordeliger is?
Ik wacht tot het toestel ook uit is bij Hi. Als ik wil verlengen moet ik 279 euro bijbetalen voor de Sensation. Als ik wil verlengen met een SGS2 dan hoef ik maar 149 euro bij te betalen (gaat om 1 jarig abo).

Ik verwacht dat Hi de prijzen verlaagt wanneer het toestel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
XENTiC schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Ik wacht tot het toestel ook uit is bij Hi. Als ik wil verlengen moet ik 279 euro bijbetalen voor de Sensation. Als ik wil verlengen met een SGS2 dan hoef ik maar 149 euro bij te betalen (gaat om 1 jarig abo).

Owk de goedkoopste icm vodafone abo die ik tot nu toe ben tegen gekomen is 318 eu
Dan is 279 wel de moeite (welk abo is dat). Waar heb je deze prijs vandaan?

Als ik op contract verlengen klik moet ik wachten tot 5 juni, voor ik mijn voordeel kan bekijken.

Als ik nu kijk bij hi zie ik met een Hi online 15 dat ie 429 eu kost het toestel. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Phasis op 31-05-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 14:22
@ XENTiC: De Samsung Galaxy S2 is tijdelijk voordeliger.
Klopt, maar de Galaxy S2 is nu gewoon bijzonder voordelig geprijsd. Doe er je voordeel mee ;-)
Als deze actie niet zou bestaan, zouden beide toestellen ongeveer even duur zijn.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

[...]

edit:
En, toestel al binnen? O-) Ik wil ook bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
Heb net wederom contact gehad met de klantenservice van belnu. Gelukkig wisten ze mij te vertellen dat de telefoon ook vandaag niet binnen is gekomen. Ze hebben contact gehad met Vodafone en hij zou morgen binnen moeten komen. Natuurlijk moet ik dan weer een extra dag wachten voordat hij binnenkomt omdat de TNT niet bezorgt op donderdag.

Ik ga hier nooit meer iets bestellen, dat is één ding dat zeker is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Phasis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Owk de goedkoopste icm vodafone abo die ik tot nu toe ben tegen gekomen is 318 eu
Dan is 279 wel de moeite (welk abo is dat). Waar heb je deze prijs vandaan?

Als ik op contract verlengen klik moet ik wachten tot 5 juni, voor ik mijn voordeel kan bekijken.

Als ik nu kijk bij hi zie ik met een Hi online 15 dat ie 429 eu kost het toestel. :/
Prijs heb ik gewoon via de verlengpagina van Hi icm Hi Online 20 1 jaar & Internet Extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
-Timmie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:40:
Heb net wederom contact gehad met de klantenservice van belnu. Gelukkig wisten ze mij te vertellen dat de telefoon ook vandaag niet binnen is gekomen. Ze hebben contact gehad met Vodafone en hij zou morgen binnen moeten komen. Natuurlijk moet ik dan weer een extra dag wachten voordat hij binnenkomt omdat de TNT niet bezorgt op donderdag.

Ik ga hier nooit meer iets bestellen, dat is één ding dat zeker is!!
Ik begin er nu toch ook echt wel van te balen en weet ook niet of ik ze deze keer geloof, ze zeggen het al zo lang dat hij echt morgen komt... Ze weten het zelf niet eens volgens mij. Om te huilen dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik begin mij af te vragen of ik niet hardere moet optreden omtrent mijn nummerbehoud.
Donderdag aangevraagd en afgewezen (binnen 2 uur vanwege te vroege porteringsdatum fout) maar hierna niks meer gehoord over de nieuwe aanvraag. Vodafone zegt nog niks gehoord te hebben van T-mobile en T-mobile snapt er zelf ook niks meer van. nu is het zo dat het binnen 24 uur geregeld moet zijn en ik ben ondertussen al meer dan 72 uur verder. dat is dus ruim voldoende tijd om 2 keer nummerbehoud aan te vragen. Bij wie moet ik het balletje leggen, kan ik naar vodafone/T-mobile gaan en eisen dat ze contact opnemen met elkaar en het vanaf nu binnen 24 uur voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:59:
Ik begin mij af te vragen of ik niet hardere moet optreden omtrent mijn nummerbehoud.
Donderdag aangevraagd en afgewezen (binnen 2 uur vanwege te vroege porteringsdatum fout) maar hierna niks meer gehoord over de nieuwe aanvraag. Vodafone zegt nog niks gehoord te hebben van T-mobile en T-mobile snapt er zelf ook niks meer van. nu is het zo dat het binnen 24 uur geregeld moet zijn en ik ben ondertussen al meer dan 72 uur verder. dat is dus ruim voldoende tijd om 2 keer nummerbehoud aan te vragen. Bij wie moet ik het balletje leggen, kan ik naar vodafone/T-mobile gaan en eisen dat ze contact opnemen met elkaar en het vanaf nu binnen 24 uur voor elkaar krijgen?
Moet Vodafone niet nog een aanvraag indienen? Of hebben ze dit al wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Phasis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:35:
[...]

Of je wilt wachten, hangt van je klantwaarde af. Als je namelijk een D, E of F klantwaarde hebt, kun je best wel blijven. Heb je een A of B klantwaarde, dan kun je eigenlijk zeker over omdat je dan wel heel veel bij moet betalen. Bij C hangt het van aanbiedingen af.
Ik heb zelf een klantwaarde B bij Hi en ik ga nu over naar Vodafone omdat dit veel goedkoper per maand is en ik krijg dan volledige korting omdat ik een nieuwe klant ben.
Je zou vanaf nu (8-8 min 90 dagen is 10-5) kunnen overstappen. Verlengen kan vanaf 8-6.
Eyradir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar dit moet dan dus vier maanden zijn 8)
Ik was zelf nog niet helemaal wakker, maar ik bedoelde 90 dagen ipv 120 dagen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:59:
Als Vodafone al voor de 2e keer een aanvraag heeft gedaan, dan moet je bij TMobile zijn. Ze kunnen in het systeem wel zien wat de status is en anders vraag je maar naar de afdeling Nummerbehoud. Die zouden je meer moeten kunnen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Moet Vodafone niet nog een aanvraag indienen? Of hebben ze dit al wel gedaan?
Dat is dus hetgene wat onduidelijk is, in de vodafone winkel staat nog de oude datum, op my T-mobile is de aanvraagdatum voor nummerbehoud wel aangepast maar nog steeds afgekeurd en bij beide klantenservices hoor ik steeds een ander verhaal. (Af en toe staat het schelden van lees eens goed en zeg niet wat ik wil horen me erg na)
Upbeat schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Als Vodafone al voor de 2e keer een aanvraag heeft gedaan, dan moet je bij TMobile zijn. Ze kunnen in het systeem wel zien wat de status is en anders vraag je maar naar de afdeling Nummerbehoud. Die zouden je meer moeten kunnen vertellen :)
Nee heb al 4 verschillende verhalen gehoord, ja er is een nieuwe aanvraag gedaan, nee hij staat er nog in voor de 21ste, we hebben geen aanvraag in het systeem staan omdat hij is afgekeurd kunnen we dat niet terugvinden en u moet bij Vodafone zijn voor een nieuwe aanvraag

[ Voor 37% gewijzigd door Rubman op 31-05-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
(jarig!)
Metalslave666 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Of je wilt wachten, hangt van je klantwaarde af.
Hoe weet je wat je klantwaarde is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Dat is dus hetgene wat onduidelijk is, in de vodafone winkel staat nog de oude datum, op my T-mobile is de aanvraagdatum voor nummerbehoud wel aangepast maar nog steeds afgekeurd en bij beide klantenservices hoor ik steeds een ander verhaal. (Af en toe staat het schelden van lees eens goed en zeg niet wat ik wil horen me erg na)
Als de oude datum nog erin staat dan moet het voor de 2e keer aangevraagd worden in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Als de oude datum nog erin staat dan moet het voor de 2e keer aangevraagd worden in de winkel.
Kunnen zie niet, want ze hebben niks teruggehoord van T-Mobile (of dat werkelijk zo is weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:11:
[...]

Kunnen zie niet, want ze hebben niks teruggehoord van T-Mobile (of dat werkelijk zo is weet ik niet)
Dus volgens VF hebben ze niks van TM gehoord en TM zegt dat ze het afgekreurd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:14:
[...]

Dus volgens VF hebben ze niks van TM gehoord en TM zegt dat ze het afgekreurd hebben?
Juist, er is ook al eens snel gezegd dat ze dan misschien niks doorgeven aan VF omdat dat niet de procedure is. (Hoe moet VF dan in vredesnaam weten dat het is afgekeurd?)

Waar het mij vooral om gaat is dat ze beide flink die 24 uurs regeling aan hun laars lappen en mij van het kastje naar de muur blijven sturen, terwijl ik zo langzamerhand mijn telefoon wel eens wil ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:16:
[...]

Juist, er is ook al eens snel gezegd dat ze dan misschien niks doorgeven aan VF omdat dat niet de procedure is. (Hoe moet VF dan in vredesnaam weten dat het is afgekeurd?)

Waar het mij vooral om gaat is dat ze beide flink die 24 uurs regeling aan hun laars lappen en mij van het kastje naar de muur blijven sturen, terwijl ik zo langzamerhand mijn telefoon wel eens wil ophalen.
Dan moet je toch TM hebben. Als zij niet mee willen werken dan zou je de eerste aanvraag moeten annuleren en dat nog een keer doen.

Ja van die 24 uur klopt echt niks van. VF was bij mij ook lekker traag met de aanvraag bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Dan moet je toch TM hebben. Als zij niet mee willen werken dan zou je de eerste aanvraag moeten annuleren en dat nog een keer doen.

Ja van die 24 uur klopt echt niks van. VF was bij mij ook lekker traag met de aanvraag bij KPN.
Vodafone heeft de aanvraag ook echt meteen opgestuurd en toen ik gister in de winkel ernaar vroeg hadden ze nog geen reactie ontvangen van T-Mobile, betreffende de aanvraag van 26-05.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 31-05-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Nu online
Xurk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:29:
[...]

En, toestel al binnen? O-) Ik wil ook bestellen ;)
Nope, was niet thuis toen TNT aan de deur stond, straks na het werk ophalen bij postkantoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:23:
[...]

Vodafone heeft de aanvraag ook echt meteen opgestuurd en toen ik gister in de winkel ernaar vroeg hadden ze nog geen reactie ontvangen van T-Mobile.
Dan moet je TM even achter hun broek aanzitten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
tiguan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:09:
[...]
Hoe weet je wat je klantwaarde is dan?
Die kun je zelf niet opzoeken, maar dat kan elke telefoonwinkel voor je doen. Als je eigenlijk zelden tot nooit buiten je bundel belt, kun er van uit gaan dat je klantwaarde A of B hebt. Dan is het gunstiger om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
Maak allemaal de borst maar nat....

Vrijdag is nummerbehoud goedgekeurd en Toestel vrijgegeven voor verzending.
Maandag - niets bekend bij VF
Dinsdag - toestel gaat vandaag naar koerier en er wordt morgen of overmorgen contact gezocht

Dat betekend dat ik met heel veel geluk het toestel morgen heb en anders donderdag of vrijdag...
Schiet allemaal totaal niet op bij VF

Het ergste in nog dat een PRE-order van 10 mei nog later in behandeling wordt genomen dan een telefonische order van 26 mei die ik later heb geplaatst....

Ik houd je op de hoogte wanneer het toestel er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Mochten er nog mensen de Sensation willen afhalen:
Bij VF in Heerlen (op de Saroleastraat) hebben ze er genoeg op voorraad.
De verkoper wilde me het toestel verkopen aangezien de SGS2 niet op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 13:17
Beste mensen van het goede leven!
Even een vraag ter bevestiging. (Een simpele ja of nee is dus genoeg ;))

Ik las een paar dagen/weken terug dat een Sensation met een vodafone bel, sms en web 270 over de gehele 2jaar gezien maar een 10e duurder is dan een vodafone bel, sms en web 200. Ook al komt er bij de 200 nog eenmalig €80? euro bij.

Klopt dit?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik weet niet of de mensen die hier over de 24 uurs regeling zitten te zeuren (zo noem ik het maar even :p) Nederlanders of Belgen zijn, maar ik begon hier over in de VF en die wisten mij te vertellen dat Nederland hetzelfde wilt gaan doen als België en dat het de 25ste is aangevraagd maar nog niet ingediend ofzowiets.

EDIT: De aanvraag is ingediend maar de 24uurs regeling is nog niet ingevoerd (zo klopt het toch wel he? :p)

[ Voor 14% gewijzigd door DivineNL op 31-05-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik ben ook de trotse bezitter van de sensation..
Net eentje opgehaald in de winkel in Heerlen.
De mooie dame die het toestel verkocht vond het wel raar dat'ik in plaats van een hoger abbo (tel. voor niks),
koos voor de bel sms web 200... icm met 80 euries voor t toesel.
ze probeerde eerst de 270 te verkopen aan me...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
back2basic schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:08:
Ik ben ook de trotse bezitter van de sensation..
Net eentje opgehaald in de winkel in Heerlen.
De mooie dame die het toestel verkocht vond het wel raar dat'ik in plaats van een hoger abbo (tel. voor niks),
koos voor de bel sms web 200... icm met 80 euries voor t toesel.
ze probeerde eerst de 270 te verkopen aan me...
Idd, mooie brunette daar in het Coriocenter! :9~
Niet echt OT, maar daarvoor zou ik alleen al naar de winkel gaan ipv online bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yea! Net gebeld door de Online Pakket Dienst! Morgen tussen 1600 en 2100 komen ze de HTC Sensation brengen! Gisteren is nummerbehoud aangevraagd bij Hi en vandaag issie verzonden. Ze kúnnen het wel, het komt er alleen niet zo snel uit!

Het heeft vanaf het moment van bestellen tot de levering dan 10 dagen geduurd.. Lang, maar hopelijk het wachten waard! Ben erg benieuwd naar dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
JKratos schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:01:
Beste mensen van het goede leven!
Even een vraag ter bevestiging. (Een simpele ja of nee is dus genoeg ;))

Ik las een paar dagen/weken terug dat een Sensation met een vodafone bel, sms en web 270 over de gehele 2jaar gezien maar een 10e duurder is dan een vodafone bel, sms en web 200. Ook al komt er bij de 200 nog eenmalig €80? euro bij.

Klopt dit?
12*2,50 en 12*5 euro betaal je per maand meer is 90 euro.. dus een tientje meer. Je krijgt dan 1680 belminuten meer.. dat vind ik 10 euro wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 mei heb ik het toestel besteld (nieuw nummer) en zaterdag een mail gekregen na een vraag van mij dat de order maandag in behandeling zou worden genomen. Hierbij werd gemeld dat de voorraad op was en er inmiddels weer nieuwe voorraad is. Bij orderstatus echter nog geen verandering, die staat sinds 26 mei al op 'in behandeling'. Hopelijk kan ik snel een telefoontje van de koerier verwachten, zo frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hoe ik het hier zo heb gelezen ga ik dus nooit van te voren bestellen en altijd gewoon langs de winkel. Ben er 1x geweest en had hem meteen zonder allemaal moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 00:19

The_Worst

Unox

XENTiC schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Je kan ook de afdeling opzeggingen proberen. Bij de verlengpagina moest ik meer bij betalen dan als nieuwe klant bij Hi. Ik zou bij Hi ruim €900 kwijt zijn. Na een telefoontje richting de klantenservice ben ik na 2 jaar maar €690 kwijt. Dat is zelfs goedkoper dan bij Vodafone. Enig nadeel is dat je moet wachten tot 8 juni maar als ik de verhalen hier zo lees maakt dat ook niet veel uit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 13:17
dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:24:
[...]

12*2,50 en 12*5 euro betaal je per maand meer is 90 euro.. dus een tientje meer. Je krijgt dan 1680 belminuten meer.. dat vind ik 10 euro wel waard!
Mooi, klopt dus. Ja, precies. Dat is het zeker waard. Zat er namelijk over te denken om van 270 (dat ik nu heb) over te stappen naar 270 omdat ik steeds 1/3 of zelfs 1/2 per maand over heb maar voor die 10 euri neem ik toch weer mooi de 270 uiteraard!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
The_Worst schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:40:
[...]

Je kan ook de afdeling opzeggingen proberen. Bij de verlengpagina moest ik meer bij betalen dan als nieuwe klant bij Hi. Ik zou bij Hi ruim €900 kwijt zijn. Na een telefoontje richting de klantenservice ben ik na 2 jaar maar €690 kwijt. Dat is zelfs goedkoper dan bij Vodafone. Enig nadeel is dat je moet wachten tot 8 juni maar als ik de verhalen hier zo lees maakt dat ook niet veel uit.
Heb ik een keer geprobeerd, en toen had ik opeens mijn abo opgezegd zonder dat hun een aanbieding hadden gedaan. :P
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.