Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
JKratos schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Mooi, klopt dus. Ja, precies. Dat is het zeker waard. Zat er namelijk over te denken om van 270 (dat ik nu heb) over te stappen naar 270 omdat ik steeds 1/3 of zelfs 1/2 per maand over heb maar voor die 10 euri neem ik toch weer mooi de 270 uiteraard!
Dacht eerst aan een typo, maar eh... het is 275 en niet 270...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 16:15
Stokpaard schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:49:
Ik begin er nu toch ook echt wel van te balen en weet ook niet of ik ze deze keer geloof, ze zeggen het al zo lang dat hij echt morgen komt... Ze weten het zelf niet eens volgens mij. Om te huilen dit!
De klantenservice zuigt ook bijzonder hard. Ze hebben blijkbaar schijt aan hun klanten, en aan het typen van leesbare zinnen:
Belnu Chat
Sam: We gaan er vanuit dat morgen binnen is.

jij: Ja, maar dat ging je gisteren ook al, en vrijdag ook en donderdag ook, dus ik geloof er weinig van. Laat ik het zo vragen: jullie hebben een bevestiging van Vodafone gehad dat de telefoons naar jullie verzonden zijn?

Sam: Helaas kan ik niks meer zeggen dan dat de verwachting morgen is.

jij: Een verwachting is toch ergens op gebaseerd of wat? Jullie houden nu gewoon klanten aan het lijntje door elke dag je 'verwachting' een dag op te schuiven. Zo moeilijk moet het niet zijn om even contact op te nemen met Vodafone of de koerier.
Hier volgde een pauze van 8 minuten, waarna de sessie werd beeindigd met een zin waarvan ik niet precies weet waarnaar hij verwijst:
Sam: hebben we ook en dat zal morgen zijn.
Of ben ik nu een zeikert die het onmogelijke vraagt?

Ik zie het echt gebeuren dat het toestel morgen nog niet binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:10
Peatsmoke schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:31:
[...]

Dacht eerst aan een typo, maar eh... het is 275 en niet 270...
Sorry je hebt helemaal gelijk. Ik heb nu wel 270 vandaar. Maar het wordt dus 275.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:07:
Ik weet niet of de mensen die hier over de 24 uurs regeling zitten te zeuren (zo noem ik het maar even :p) Nederlanders of Belgen zijn, maar ik begon hier over in de VF en die wisten mij te vertellen dat Nederland hetzelfde wilt gaan doen als België en dat het de 25ste is aangevraagd maar nog niet ingediend ofzowiets.

EDIT: De aanvraag is ingediend maar de 24uurs regeling is nog niet ingevoerd (zo klopt het toch wel he? :p)
Leuk dat VF dat zegt, maar volgens nieuwsberichten die hier eerder gepost zijn is het vanaf 25 mei daadwerkelijk ingegaan als eu-wet. Dus nl en belgie los hebben er niks mee te maken. Heb het bericht er even niet bij want zit vanaf mobiel te typen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Maar als die kerel daar dat zegt en nog niet iedereen zich er aan houdt zou het toch zomaar kunnen dat die gelijk heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
@waaimasjien:

Tsja... mooi balen, want de post ligt donderdag ook stil! Al met al een hele slechte ervaring met Belnu.nl, vandaag is de laatste dag van eind mei! Ik bestel er in ieder geval nooit meer iets, en dat heb ik hier vaker gelezen. Belnu.nl moest eens weten ;)

Denk dat het ze verder weinig uitmaakt, er zijn (veel) meer negatieve reacties over Belnu te vinden op het internet...

Maarja, zoals ik eerder al schreef: heb geen andere keus dan te wachten, m'n contract is al verlengd via hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb mijn HTC bij Smartphoneshop besteld en we hadden een afspraak gemaakt tussen half 9 en 13 uur. Komen ze niet opdagen. Ik kreeg een mail met dit:
Geachte heer ********,

Zoals eerder met u afgesproken zal uw bestelling met ordernummer ******** dinsdag 31 mei 2011 tussen 08:30 uur en 13:00 uur bij u worden aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Aflevering zal plaatsvinden op het volgende adres:

Naar verwachting zal de koerier tussen 16:35 uur en 18:00 uur bij u arriveren. Houd er s.v.p. rekening mee dat dit een geschatte tijd is. Het daadwerkelijke tijdstip kan afwijken.

Om de contractaanvraag aan de deur af te handelen is het belangrijk dat u persoonlijk aanwezig bent. Wanneer u bij de levering niet aanwezig bent, of dat het abonnement niet kan worden afgeleverd wordt er de volgende werkdag door ons contact opgenomen.
Daarnaast vragen wij u de volgende bescheiden bij de hand te houden:

HTC Sensation Vodafone - Vodafone Bel+Sms+Web 275 2 jaar

- Opgegeven identiteitsbewijs op naam van de contractant.
- Bank- of giropas op naam van de contractant voor de 1-cent-pincontrole.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik had in eerste instantie een pre-order aangevraagd op 14 mei voor de sensation.
Dit duurde me te lang en ik hoorde van heel veel tweakers dat je gewoon naar de winkel zelf moest gaan. Dit heb ik uiteindelijk ook gedaan donderdag de 26e. Ik had nummerbehoud aangevraagd en dat was gisteren goedgekeurd. Nou ga ik hem EINDELIJK vanmiddag ophalen.

Voor iedereen die nog een pre-order heeft staan en nog steeds in afwachting is, ga langs de winkel, grote kans dat je de telefoon deze week nog hebt. Ik was overigens naar de VF winkel in Ede geweest.
Succes allemaal, ik leef nog steeds met de mensen mee die maar wachten op hun mooie telefoon. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Drekonai schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:
Ik had in eerste instantie een pre-order aangevraagd op 14 mei voor de sensation.
Dit duurde me te lang en ik hoorde van heel veel tweakers dat je gewoon naar de winkel zelf moest gaan. Dit heb ik uiteindelijk ook gedaan donderdag de 26e. Ik had nummerbehoud aangevraagd en dat was gisteren goedgekeurd. Nou ga ik hem EINDELIJK vanmiddag ophalen.

Voor iedereen die nog een pre-order heeft staan en nog steeds in afwachting is, ga langs de winkel, grote kans dat je de telefoon deze week nog hebt. Ik was overigens naar de VF winkel in Ede geweest.
Succes allemaal, ik leef nog steeds met de mensen mee die maar wachten op hun mooie telefoon. _/-\o_
bij welke provider zat je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-05 12:04
Drekonai schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:

Heb bestelling gedaan op 13 mei, BSW200 2jr + nummerbehoud vanaf Hi...
Laatste update (net als vele andere) is van 27 mei, order in behandeling.

Kan ik deze ook annuleren aangezien ik al € 68,43 heb betaald voor het toestel zelf?
Word dit teruggestort als ik annuleer?

Anders ga ik donderdag of vrijdag even langs de VF shop 8) dit duurt me allemaal te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

Halleluja, de orderstatus is veranderd !!! 20-05 aangevraagd en nu is nummerbehoud aangevraagd ....
Ben benieuwd of dat deze week nog lukt. Gezien de hele gang van zaken vraag ik me dat af ...

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Voor de mensen uit (de omgeving van) Vlaardingen: ik werd net gebeld door een medewerkster van Telefoonkopen.nl (010 248 01 66). Ze heeft Sensations klaarliggen. Check it out. Ik heb de mijne al via Vodafone besteld, dus ik haal 'm daar niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Eyradir op 31-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
In de winkel heb ik ook niet veel succes tot nu toe... De vodafone winkel heb ik vorige week gereserveerd, en ze zouden me bellen als hij binnen was. Maandag terug gegaan, ze waren weer op. Toen hadden ze er blijkbaar wel binnen gehad maar ik heb niks gehoord, dus ik neem maar even aan dat er meer mensen voor mij gereserveerd hadden (anders vind ik het ronduit schandalig). Toen langs een andere winkel (geen vodafone, meer een algemene telecom winkel) en ze zouden hem vandaag binnen krijgen. Weer gereserveerd met de vraag of ze me wilden bellen, weer niks gehoord...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Lichtelijk offtopic misschien omdat het om een winkel gaat en niet meer specifiek over de telefoon + abonnementen, maar de voorraadproblemen van Belnu.nl lijken een constante te zijn als ik hier zo lees: http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belnu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:25

BrammT

The one and only!

Nog steeds geen telefoontje gehad hier, heb onderhand al bijna 3 weken geleden besteld. ;(

Heb zo'n vermoeden dat het op z'n vroegst aanstaande maandag gaat worden.. :'(

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 10 mei jl. middels een pre order de Sensation online besteld bij VF. Vanaf vorige week met de o.a hier verzamelde lotgenoten in spanning afgewacht. Vanaf woensdag de status in behandeling...Vanaf donderdag eens gebeld met de KS.."zijn ingeboekt, u kunt een telefoontje afwachten voor aflevering" Vrijdag nog eens gebeld.."U kunt elk moment bericht krijgen voor aflevering" Maandag, gisteren, nog eens gebeld.."euhm, oeps sja..toestel is er niet. Ik ga dit doorsturen naar de baas, u wordt vandaag nog teruggebeld"
Zucht, al wie er belde...geen vodafone. Vandaag nog eens gebeld, warempel dezelfde aardige Tamara ( die een rapportcijfer wilde krijgen van mij voor haar dienstverlening) van vorige week. "dag Tamara, vorige week zou de telefoon bezorgd worden zei je" "Ja mevrouw, ik zie in het systeem dat er iets fout is gegaan, de telefoons zijn al op"
" Weet je wat Tamara, annuleer mijn bestelling maar en bezorg mij het betaalde bedrag z.s.m. terug, krijg je van mij dit keer een 10!" "Goed mevrouw, ik begrijp het, hier is uw casenummer, mocht het langer dan 3 weken duren dat u uw geld terug heeft, kunt u die referentie noemen bij navraag"
Vanmiddag in een winkel van Belcompany in Doetinchem geweest, "Sensation mevrouw? Ja hoor, en de vrolijke verkoper zwaait met zijn eigen gloednieuwe toestel en haalt een nagelnieuwe in de doos tevoorschijn voor mij. Hij kijkt voor de zekerheid even voor me na hoe het bereik in mijn woonomgeving is van VF. Hij trekt een strak gezicht en is zichtbaar teleurgesteld voor en met mij. "Mevrouw, hoe graag ik u het ding zou willen meegeven,(zichtbaar medelijden met mij) In mijn woonomgeving heeft VF geen tot amper bereik! Ik mag het alleen met een abbo van VF aan u verkopen. Los zonder abbo €600,-) Over een maand mag het met iedere andere provider verkocht worden"
Na een week ergernis over VF ben ik nu opgelucht dat de aflevering op zich liet wachten. Ik heb een provider zoals KPN nodig kennelijk. Nu ben ik verder gaan kijken en kom terecht bij algebeld.nl. Die melden op hun website dit toestel vanaf 1 juni te kunnen leveren voor €499.-. Vraag aan jullie: iemand ervaring met algebeld.nl? Ik overweeg de sensation nu daar te kopen met een simonly van Telfort of Hi, wie heeft tips? Ik bel zeer weinig, maar wil razendsnel onbeperkt internet.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 18:36 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Dus Vodafone is al door hun voorraad Sensations heen?! Dan mag ik nu toch echt hopen dat Vodafone geleverd heeft aan Belnu, anders hebben bestellers bij Belnu echt een probleem! :-O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
Op 10 mei jl. middels een pre order de Sensation online besteld bij VF. Vanaf vorige week met de o.a hier verzamelde lotgenoten in spanning afgewacht. Vanaf woensdag de status in behandeling...Vanaf donderdag eens gebeld met de KS.."zijn ingeboekt, u kunt een telefoontje afwachten voor aflevering" Vrijdag nog eens gebeld.."U kunt elk moment bericht krijgen voor aflevering" Maandag, gisteren, nog eens gebeld.."euhm, oeps sja..toestel is er niet. Ik ga dit doorsturen naar de baas, u wordt vandaag nog teruggebeld"
Zucht, al wie er belde...geen vodafone. Vandaag nog eens gebeld, warempel dezelfde aardige Tamara ( die een rapportcijfer wilde krijgen van mij voor haar dienstverlening) van vorige week. "dag Tamara, vorige week zou de telefoon bezorgd worden zei je" "Ja mevrouw, ik zie in het systeem dat er iets fout is gegaan, de telefoons zijn al op"
" Weet je wat Tamara, annuleer mijn bestelling maar en bezorg mij het betaalde bedrag z.s.m. terug, krijg je van mij dit keer een 10!" "Goed mevrouw, ik begrijp het, hier is uw casenummer, mocht het langer dan 3 weken duren dat u uw geld terug heeft, kunt u die referentie noemen bij navraag"
Vanmiddag in een winkel van Belcompany in Doetinchem geweest, "Sensation mevrouw? Ja hoor, en de vrolijke verkoper zwaait met zijn eigen gloednieuwe toestel en haalt een nagelnieuwe in de doos tevoorschijn voor mij. Hij kijkt voor de zekerheid even voor me na hoe het bereik in mijn woonomgeving is van VF. Hij trekt een strak gezicht en is zichtbaar teleurgesteld voor en met mij. "Mevrouw, hoe graag ik u het ding zou willen meegeven,(zichtbaar medelijden met mij) In mijn woonomgeving heeft VF geen tot amper bereik! Ik mag het alleen met een abbo van VF aan u verkopen. Los zonder abbo €600,-) Over een maand mag het met iedere andere provider verkocht worden"
Na een week ergernis over VF ben ik nu opgelucht dat de aflevering op zich liet wachten. Ik heb een provider zoals KPN nodig kennelijk. Nu ben ik verder gaan kijken en kom terecht bij algebeld.nl. Die melden op hun website dit toestel vanaf 1 juni te kunnen leveren voor €499.-. Vraag aan jullie: iemand ervaring met algebeld.nl? Ik overweeg de sensation nu daar te kopen met een simonly van Telfort of Hi, wie heeft tips? Ik bel zeer weinig, maar wil razendsnel onbeperkt internet.
Algebeld is onderdeel van de Belpunt, om de hoek bij de BelCo in Doetinchem. ;) Alleen doen ze niet aan algebeld prijzen in die shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Laatst online: 10:38
Hij is binnen, van gsmweb, geen vodafone logo, geen vodafone apps, gewoon een standaard Sensation ROM.
Met verlenging van TM Relax!

edit: hier kunnen vodafone en HTC toch niet blij mee zijn lijkt me...

[ Voor 21% gewijzigd door db I Delirium op 01-06-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:26

Whuzz

Dodgeball!

Op "My T-Mobile" zie ik het volgende voor mijn nummerbehoud aanvraag:

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/7684/nummerbehoud.jpg

Wut :?
Is het nou afgekeurd of omgezet?
3 -> Afgekeurd (met onzinreden. Het nummer bovenaan is wél mijn nummer en wél in gebruik bij T-Mobile |:( )
4 -> Nummer omgezet (maar ander kleur blokje)

Ben ik nu (3) of (4) :?

[ Voor 22% gewijzigd door Whuzz op 01-06-2011 08:35 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

db I Delirium schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:25:
Hij is binnen, van gsmweb, geen vodafone logo, geen vodafone apps, gewoon een standaard Sensation ROM.
Met verlenging van TM Relax!

edit: hier kunnen vodafone en HTC toch niet blij mee zijn lijkt me...
Erg fijn om te lezen, bedankt! Ik ga er vanochtend maar meteen mee aan de slag dan, ook GSMWeb T-Mobile Relax verlenging hier :)

Zou je misschien een indicatie kunnen geven van hoe lang het in totaal geduurd heeft totdat je het toestel ontvangen hebt (vanaf het moment dat het voorradig was, niet als je het al een maand geleden besteld hebt ;))? Dus eigenlijk vanaf het moment dat je op GSMWeb.nl een contract uitgeprint en opgestuurd hebt. Dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten (mits het nog voorradig is) :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Whuzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:33:
Op "My T-Mobile" zie ik het volgende voor mijn nummerbehoud aanvraag:

[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us

Wut :?
Is het nou afgekeurd of omgezet?
3 -> Afgekeurd (met onzinreden. Het nummer bovenaan is wél mijn nummer en wél in gebruik bij T-Mobile |:( )
4 -> Nummer omgezet (maar ander kleur blokje)

Ben ik nu (3) of (4) :?
Dit heb ik dus ook, alleen met afgekeurd omdat datum niet klopt, als je vervolgens klantenservice opbelt hebben ze nog niks in het systeem staan. ik zou deze pagina niet al te veel vertrouwen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Rubman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:35:
[...]

Dit heb ik dus ook, alleen met afgekeurd omdat datum niet klopt, als je vervolgens klantenservice opbelt hebben ze nog niks in het systeem staan. ik zou deze pagina niet al te veel vertrouwen als ik jou was.
En wat zegt vodafone er dan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Whuzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:37:
[...]

En wat zegt vodafone er dan van?
We hebben nog niks gehoord van T-mobile over afkeuring dus we kunnen geen nieuwe aanvraag indienen. (dat de datum in eerste instantie fout is, klopt dat is mijn eigen stomme schuld) maar ben er nu al 5 dagen op aan het wachten dat er iets word doorgegeven aan VF terwijl op dag 1 al stond dat hij was afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:25

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb op 22 mei de sensation besteld bij VF met nummerbehoud (kom van Hi)
Als het goed is loopt volgende week maandag m'n abbo bij Hi af.
Tot nu toe stond de status op de VF website op "order in behandeling"

Ik kijk net naar de status en zie het volgende:
Orderstatus:
Nummerbehoud aanvraag in behandeling.
Laatst gewijzigd: 31-05-2011 00:00:00

Hopelijk volgende week een nieuwe telefoon *O*

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Heb jij dan ook dat blokje (4) op het eind?
Rare is dat bij jou in elk geval de reden voor afkeur "geldig" is. In mijn geval slaat het nergens op natuurlijk.
Rechts: "Ingelogd als Blahblah, uw nummer is: 06-1234"
Aanvraag nummberbehoud voor nummer: 06-1234.
(3) Afgekeurd, dit nummer is niet in gebruik bij T-Mobile. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Whuzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:44:
Heb jij dan ook dat blokje (4) op het eind?
Rare is dat bij jou in elk geval de reden voor afkeur "geldig" is. In mijn geval slaat het nergens op natuurlijk.
Rechts: "Ingelogd als Blahblah, uw nummer is: 06-1234"
Aanvraag nummberbehoud voor nummer: 06-1234.
(3) Afgekeurd, dit nummer is niet in gebruik bij T-Mobile. :?
Dat is inderdaad heel erg vreemd, heb ik gelukkig niet (moest er nog eens bij komen).
Het enige advies wat ik je kan geven is KS bellen van T-Mobile en vragen om dit grondig na te kijken. bij mij gingen ze toen eindelijk erachteraan dat ze VF gingen contacten over nummerbehoud. Iets met intern onderzoek aanvragen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok... lekker. Net T-Mobile KS gebeld.
De aanvraag is inderdaad afgekeurd. De reden is dat Vodafone de aanvraag heeft ingediend met als provider "Ben" in plaats van "T-Mobile". Terwijl bij mijn aanvraag toch duidelijk is vermeld dat het om "T-Mobile" gaat.

Vodafone |:(

Ik begin nu serieus te twijfelen of ik hier wel mee door moet gaan... Ik heb in dit topic al zo veel fail van Vodafone voorbij zien komen, terwijl ik in 12 jaar T-Mobile-klantentijd nog nooit een probleem heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik ben bezig met een laatste check van de mogelijkheden voordat ik definitief ga bestellen via GSMWeb met T-Mobile. En weer erger ik me eraan dat nieuwe abonnementen voordeliger zijn dan verlengingen :P

Dus vraag ik me het volgende af: ik heb op dit moment een T-Mobile Relax abonnement en wil deze eigenlijk verlengen. Maar stel, ik zou een T-Mobile i-plan abonnement afsluiten. Valt dit dan ook onder verlenging omdat ik bij T-Mobile blijf, of wordt het als een nieuw abonnement gezien doordat het een ander pakket is, en zou ik daardoor gebruik kunnen maken van de voordeligheid van een nieuw abonnement ten opzichte van een verlenging?

Mocht dat zo zijn, dan neem ik misschien alsnog een i-plan abonnement die ongeveer even duur is qua maandkosten als de Relax die ik op het oog heb, maar dan met sneller Internet en minder geld wat ik bij hoef te leggen voor het toestel (1-jarig abonnement, vandaar).

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Whuzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:14:
De aanvraag is inderdaad afgekeurd. De reden is dat Vodafone de aanvraag heeft ingediend met als provider "Ben" in plaats van "T-Mobile". Terwijl bij mijn aanvraag toch duidelijk is vermeld dat het om "T-Mobile" gaat.

Ik begin nu serieus te twijfelen of ik hier wel mee door moet gaan... Ik heb in dit topic al zo veel fail van Vodafone voorbij zien komen, terwijl ik in 12 jaar T-Mobile-klantentijd nog nooit een probleem heb gehad...
Daar staat tegenover dat je met Vodafone een veel beter netwerk hebt. Moet je je afvragen of je dat de moeite waard vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik heb dus slechte ervaringen met T-Mobile, ook al verschillende klachten gehad qua netwerk enzo. Nu komt dit gezeik van nummerbehoud er nog eens bij (lees al mijn vorige posts maar door, bijna alles beschreven wat er mis gaat) dat ik graag over wil naar VF. Dit gedoe met nummerbehoud komt ook niet door hun maar T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Rubman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:31:
Dit gedoe met nummerbehoud komt ook niet door hun maar T-Mobile.
In mijn geval is de fout door VF gemaakt, niet door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Dat is dus NIET de reden van afkeur bij T-mobile, T-mobile en BEN zitten onder het zelfde kopje bij aanvraag van nummerbehoud weet ik uit ervaring.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Flappiewappie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:36:
[...]

Dat is dus NIET de reden van afkeur bij T-mobile, T-mobile en BEN zitten onder het zelfde kopje bij aanvraag van nummerbehoud weet ik uit ervaring.
KS zegt van niet.
KS: Ben is wel onderdeel van T-Mobile, maar de hele administratie zit ergens anders, met andere personen en andere procedures.

Daarnaast is het uiteraard een procedurele fout van VF. Ze sturen een anvraag naar T-Mobile om een Ben-nummer te porteren, met een T-Mobile-nummer in de aanvraag. Uiteraard had T-Mobile wat uitzoekwerk kunnen doen en zien dat het enige foutje "Ben vs T-Mobile" was... maar het blijft fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Xurk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:29:
Ik ben bezig met een laatste check van de mogelijkheden voordat ik definitief ga bestellen via GSMWeb met T-Mobile. En weer erger ik me eraan dat nieuwe abonnementen voordeliger zijn dan verlengingen :P

Dus vraag ik me het volgende af: ik heb op dit moment een T-Mobile Relax abonnement en wil deze eigenlijk verlengen. Maar stel, ik zou een T-Mobile i-plan abonnement afsluiten. Valt dit dan ook onder verlenging omdat ik bij T-Mobile blijf, of wordt het als een nieuw abonnement gezien doordat het een ander pakket is, en zou ik daardoor gebruik kunnen maken van de voordeligheid van een nieuw abonnement ten opzichte van een verlenging?

Mocht dat zo zijn, dan neem ik misschien alsnog een i-plan abonnement die ongeveer even duur is qua maandkosten als de Relax die ik op het oog heb, maar dan met sneller Internet en minder geld wat ik bij hoef te leggen voor het toestel (1-jarig abonnement, vandaar).
Een verlenging is eigenlijk een nieuw contract zonder nieuw nummer of aansluitkosten. Je gaat dus wel overeen met een heel set nieuwe gebruiksvoorwaarden. Als je dus dezelfde voorwaarden wilt houde, moet je je huidige abo houden. Anders ga je gewoon over naar een nieuw abo en dat zou voor jou in dit geval icm met een i-abo kunnen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Whuzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:40:
[...]

KS zegt van niet.
KS: Ben is wel onderdeel van T-Mobile, maar de hele administratie zit ergens anders, met andere personen en andere procedures.

Daarnaast is het uiteraard een procedurele fout van VF. Ze sturen een anvraag naar T-Mobile om een Ben-nummer te porteren, met een T-Mobile-nummer in de aanvraag. Uiteraard had T-Mobile wat uitzoekwerk kunnen doen en zien dat het enige foutje "Ben vs T-Mobile" was... maar het blijft fout.
Leuk dat de KS van T-Mobile dat zegt, maar heb bij VF winkel meegekeken toen nummerbehoud werfd aangevraags en daar stonden BEN en T-Mobile wel degelijk bij elkaar onder 1 kopje. Er waren ook niet meerdere varianten van BEN te zien. Bij mij ging het ook via de optie BEN T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Rubman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:48:
[...]

Leuk dat de KS van T-Mobile dat zegt, maar heb bij VF winkel meegekeken toen nummerbehoud werfd aangevraags en daar stonden BEN en T-Mobile wel degelijk bij elkaar onder 1 kopje. Er waren ook niet meerdere varianten van BEN te zien. Bij mij ging het ook via de optie BEN T-Mobile.
Dus wellicht heeft VF de verkeerde BEN-variant gekozen :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Ben en T-mobile staan bij elkaar, maar misschien is er een ander onderdeel verkeerd ingevult bij Vodafone. Dit kan bijvoorbeeld ook SIM nummer of 06 nummer zijn.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Metalslave666 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:47:
[...]

Een verlenging is eigenlijk een nieuw contract zonder nieuw nummer of aansluitkosten. Je gaat dus wel overeen met een heel set nieuwe gebruiksvoorwaarden. Als je dus dezelfde voorwaarden wilt houde, moet je je huidige abo houden. Anders ga je gewoon over naar een nieuw abo en dat zou voor jou in dit geval icm met een i-abo kunnen.
Bedankt voor je reply!

Ik heb op het moment Relax 250 en als ik verleng dan wordt het met Relax 190 (neem aan dat dat gewoon kan aangezien het nog steeds Relax is, of gelden er zelfs binnen een abonnementsvorm al andere voorwaarden als je een ander aantal belminuten/SMS'jes neemt?).
Maar als ik in plaats daarvan dus kies voor een i-plan abonnement dan geldt het "gewoon" als nieuw abonnement ook al ben ik een bestaande klant van T-Mobile(?). Dan wordt het al een stukje aantrekkelijker om dat te doen!

Nieuw abonnement, 1 jaar, i-150 » per maand € 29,50 » bijbetalen € 243
Verlenging abonnement, 1 jaar, Relax 190 » per maand € 36,95 » bijbetalen € 243

Bijbetalen is dus evenveel, abonnement is goedkoper en Internet is 2x zo snel. Enig nadeel wat ik bespeur is dat ik dan in plaats van 60, 100 minuten/SMS'jes er op achteruit ga. Ik zit nu bijna nooit over mijn bundel heen, maar ik weet niet of ik aan 150 minuten genoeg heb... Lastig, lastig. Ik ga eens even MyT-Mobile raadplegen voor mijn gemiddelde gebruiksgedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
Waar woon je dan? Bij Belpunt in Doetinchem verzekerde hij mij dat er in de omgeving zeer goed bereik was met Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-10 00:10

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Xurk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:40:
[...]

Bedankt voor je reply!

Ik heb op het moment Relax 250 en als ik verleng dan wordt het met Relax 190 (neem aan dat dat gewoon kan aangezien het nog steeds Relax is, of gelden er zelfs binnen een abonnementsvorm al andere voorwaarden als je een ander aantal belminuten/SMS'jes neemt?).
Maar als ik in plaats daarvan dus kies voor een i-plan abonnement dan geldt het "gewoon" als nieuw abonnement ook al ben ik een bestaande klant van T-Mobile(?). Dan wordt het al een stukje aantrekkelijker om dat te doen!

Nieuw abonnement, 1 jaar, i-150 » per maand € 29,50 » bijbetalen € 243
Verlenging abonnement, 1 jaar, Relax 190 » per maand € 36,95 » bijbetalen € 243

Bijbetalen is dus evenveel, abonnement is goedkoper en Internet is 2x zo snel. Enig nadeel wat ik bespeur is dat ik dan in plaats van 60, 100 minuten/SMS'jes er op achteruit ga. Ik zit nu bijna nooit over mijn bundel heen, maar ik weet niet of ik aan 150 minuten genoeg heb... Lastig, lastig. Ik ga eens even MyT-Mobile raadplegen voor mijn gemiddelde gebruiksgedrag.
Wanneer je al klant bent van een provider en kiest om er te blijven ook al is het een ander tariefplan of abonnementsvorm dan blijft het een verlenging.

Pas wanneer je overstapt naar een provider anders dan je huidige provider zien ze dat als een nieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Waar woon je dan? Bij Belpunt in Doetinchem verzekerde hij mij dat er in de omgeving zeer goed bereik was met Vodafone?
Ik woon 5km van Doetinchem.

Heb vanmorgen trouwens besteld bij algebeld en verwacht de telefoon met telfort abbo op vrijdag te ontvangen onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-10 00:10

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:36:
[...]

Ik woon 5km van Doetinchem.

Heb vanmorgen trouwens besteld bij algebeld en verwacht de telefoon met telfort abbo op vrijdag te ontvangen onder rembours.
Ik heb m dinsdag besteld bij algebeld.nl en verwacht het toestel ook vrijdag i.c.m. Telfort.

Heb ook zelf +/- een half jaar in Doetinchem gewerkt bij Belcompany en het klopt dat er hier en daar in de buurt van Doetinchem "gaten" in het Vodafone netwerk zitten. Als je net in zo'n vlek zit dan is het idd niet raadzaam om voor Vodafone te gaan.

Maar goed zo heeft elk netwerk z'n gaten zelfs KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HOERA!! nieuwe ontwikkeling betreffende het nummerbehoud drama bij T-Mobile. Kreeg net van de (eerste) aardige KS medewerkster te horen dat mijn nummerbehoud toch goedgekeurd is en deze word doorgestuurd naar VF.
Maarrrr er zit natuurlijk een addertje onder het gras, er is een storing waardoor de goedkeuring niet doorgestuurd kan worden en ik dus nog steeds zal moeten wachten tot VF het binnen heeft. |:(
Ik hoop dus vandaag al naar VF te kunnen om mijn tel op te halen, ik verwacht echter dat dit pas vrijdag word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Nou met mijn bestelling bij Belsimpel gaat het lekker ruk. Ik was al niet zo blij toen ik DPD als pakketdienst kreeg gemaild, en mijn vrees is weer eens bewaarheid. Zie deze tracking:

Afbeeldingslocatie: http://ompldr.org/tOHZtMg

Na veel omzwervingen wordt er eindelijk een poging tot leveren gedaan, en vervolgens afgekapt met code 25: Gesloten (bv afdeling) (KWA). Ik bellen met die gasten:

DPD: "Oh u bent geen bedrijf, en u had de hele dag vrij genomen om de zending te ontvangen? Nou dan zal de bezorger wel een foutje hebben gemaakt."

Ik: "Nou dan hoop ik dat het vandaag wel goed gaat."

DPD: "Oh maar hij zit vandaag niet in de afleverronde hoor meneer, omdat het pakket als KWA gescand is."

Ik: "WTF, morgen dan?"

DPD: "Nee morgen zijn we gesloten meneer, dus vrijdag kan er op het vroegst een nieuwe poging ondernomen worden."

Ik: "En hoe weet ik dan zeker dat de bezorger vrijdag wél langskomt, en niet weer zo'n fictieve code 25 noteert?"

DPD: "Anders kunt u het pakket vanaf volgende week ophalen in het depot."

Ik: "Volgende week.... En waar mag dat depot zijn?"

DPD: "Het dichtsbijzijnde depot voor u is Veenendaal".

OMG.... En ik woon dus in Utrecht.... Wat is dit voor geklooi???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
  • Laatst online: 25-09 15:39
Net een chat gehad met de klantenservice van Belnu en ze zeiden dit:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
jij: kunt u mij vertellen of de HTC Sensation is binnengekomen?
Sam: Nee vandaag, tijdstip onbekend.
jij: Maar hij komt wel sowieso vandaag binnen?
Sam: Inderdaad.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat ze het waar kunnen maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
Nou het scheelt dat ze niet meer 'vandaag of morgen' van maken. Nu maar hopen datie binnenkomt, dan hebben we hem vrijdag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
Ja ik ga er ook vanuit dat ze hem vandaag nog op de post kunnen doen omdat op hun website staat 'Voor 19:00 besteld, de volgende dag in huis!'

Helaas vertelde de medewerker mij dat het zaterdag of uiterlijk maandag kon gaan worden. De reden die hij hierbij gaf is dat ze zelf gesloten zijn vrijdag. Ik heb hem er daarna op gewezen dat de TNT gewoon bezorgt aanstaande vrijdag dus als hun hem vandaag op de post gaan doen moet dat te halen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof die lui van Belnu allang niet meer.
Ze zeggen me elke keer wat anders en ze zeggen het ook allemaal zeker te weten.
Ik zie wel wanneer die komt, zal wel weer volgende week worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Ook mij heeft belnu verzekerd dat ze vandaag echt binnenkomen, ze zouden nu wel gebeld hebben met de leverancier. Even keihard op het beste hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, bel ik om 13:00 de Vodafone KS of mijn nummerbehoud is goedgekeurd (afgelopen vrijdag ingediend), krijg ik te horen dat het is goedgekeurd.

Dus ik stap blij op mijn fiets, genietend van de zon en het feit dat ik mijn Sensation spoedig heb.

Niet dus, nummerbehoud is de eerste keer afgekeurd en er is een nieuwe aanvraag gedaan, de (aardige, maar helaas aan regels gebonden) Vodafone medewerker laat me de klantenservice in de winkel nog eens bellen en die medewerkster vraagt om de Vodafone medewerker. Blijkt dat hij daar dus inderdaad niet goedgekeurd stond.

Winkelmedewerker adviseerde me om maar even langs T-mobile te gaan om te kijken of ze daar wat duidelijkheid konden verschaffen.

Blijkt dat daar die aanvraag van vrijdag vandaag pas om 11:30 was binnengekomen, WTF.

Ben benieuwd wanneer ik hem nu eindelijk ga krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:12:
Grrr, bel ik om 13:00 de Vodafone KS of mijn nummerbehoud is goedgekeurd (afgelopen vrijdag ingediend), krijg ik te horen dat het is goedgekeurd.

Dus ik stap blij op mijn fiets, genietend van de zon en het feit dat ik mijn Sensation spoedig heb.

Niet dus, nummerbehoud is de eerste keer afgekeurd en er is een nieuwe aanvraag gedaan, de (aardige, maar helaas aan regels gebonden) Vodafone medewerker laat me de klantenservice in de winkel nog eens bellen en die medewerkster vraagt om de Vodafone medewerker. Blijkt dat hij daar dus inderdaad niet goedgekeurd stond.

Winkelmedewerker adviseerde me om maar even langs T-mobile te gaan om te kijken of ze daar wat duidelijkheid konden verschaffen.

Blijkt dat daar die aanvraag van vrijdag vandaag pas om 11:30 was binnengekomen, WTF.

Ben benieuwd wanneer ik hem nu eindelijk ga krijgen :(
Dit gezeur heb ik ook, T-mobile zit met een of andere storing, waardoor ze het niet kunnen doorgeven aan VF wanneer een nummerbehoud is goedgekeurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 01-06-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:51:
[...]

bij welke provider zat je?
Sorry voor de late reactie maar was nogal druk. Ik zat overigens bij HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
T-NuZ schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Heb bestelling gedaan op 13 mei, BSW200 2jr + nummerbehoud vanaf Hi...
Laatste update (net als vele andere) is van 27 mei, order in behandeling.

Kan ik deze ook annuleren aangezien ik al € 68,43 heb betaald voor het toestel zelf?
Word dit teruggestort als ik annuleer?

Anders ga ik donderdag of vrijdag even langs de VF shop 8) dit duurt me allemaal te lang...
Phoe, dat is lastig om te zeggen. Ik ga er wel van uit dat je je geld gewoon terug krijgt! En dat zou ik ook doen als ik jou was, lekker langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 00:19

The_Worst

Unox

Bij Hi is ondertussen de leverdatum opgeschoven naar 28 juni. Ik hoop dat ze dit hebben gedaan vanwege de vele bestellingen. Achja, anders iets langer wachten. :Y)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Aangezien ik een paar verschillende reacties heb gekregen in dit topic met betrekking tot de keuze tussen een i-plan en een Relax abonnement bij T-Mobile, heb ik even per e-mail de helpdesk hetzelfde gevraagd. Daaruit is gekomen dat als je bij dezelfde provider blijft, je voor een verlenging moet kiezen. Een i-plan abonnement aanvragen als "nieuw" kan dus niet als je vanaf Relax komt. Ook dan moet je voor verlenging kiezen. Balen, dat had me toch weer wat euro's gescheeld :P

Goed, nu ik alles helder heb ga ik vanavond / morgen maar eens écht de Sensation bestellen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
The_Worst schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:24:
Bij Hi is ondertussen de leverdatum opgeschoven naar 28 juni. Ik hoop dat ze dit hebben gedaan vanwege de vele bestellingen. Achja, anders iets langer wachten. :Y)
Nu nog net zo'n aanbieding als met de SGS2, dan vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een aantal dagen. Met name om de berichten over belnu te volgen waar ik de telefoon besteld heb. Ik las vandaag in een aantal posts dat belnu zou hebben gezegd dat de telefoon vandaag zeker binnen komt.

Maar helaas....net contact gehad met de klantenservice en ze hebben de telefoon nog niet binnen gehad en betwijfelen of dit nog gaat gebeuren aangezien het al 16.50 is. Wordt er nu echt een beetje gek van. Vrijdag zijn ze ook al gesloten dus ze krijgen de telefoon dan op ze vroegst zaterdag binnen (wat maar de vraag is) en hij wordt dan pas maandag of dinsdag thuis geleverd.

Eén ding is zeker...nooit meer bij belnu bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:51:
Ik volg dit topic al een aantal dagen. Met name om de berichten over belnu te volgen waar ik de telefoon besteld heb. Ik las vandaag in een aantal posts dat belnu zou hebben gezegd dat de telefoon vandaag zeker binnen komt.

Maar helaas....net contact gehad met de klantenservice en ze hebben de telefoon nog niet binnen gehad en betwijfelen of dit nog gaat gebeuren aangezien het al 16.50 is. Wordt er nu echt een beetje gek van. Vrijdag zijn ze ook al gesloten dus ze krijgen de telefoon dan op ze vroegst zaterdag binnen (wat maar de vraag is) en hij wordt dan pas maandag of dinsdag thuis geleverd.

En dan ga je nog van een aardig positief scenario uit... als ik hier in de topic lees dat Vodafone al door hun eigen voorraad heen is, dan mag je toch hopen dat de telefoons echt al onderweg zijn! Anders wordt het heeeel lang wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokpaard schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:55:
[...]

En dan ga je nog van een aardig positief scenario uit... als ik hier in de topic lees dat Vodafone al door hun eigen voorraad heen is, dan mag je toch hopen dat de telefoons echt al onderweg zijn! Anders wordt het heeeel lang wachten nog.
Laten we dan maar hopen dat Vodafone door hun 'eigen' voorraad heen is en dat de telefoons die voor de verschillende andere leveranciers gewoon apart gehouden zijn. Maar ja, kan maar beter uit gaan van het ergste! Contract is al ondertekend, geld is al betaald dus kan ook moeilijk nog annuleren.

Die gasten van de klantenservice beginnen ook steeds irritanter te worden btw. Dit geintje zal ze denk ik wel klanten gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:02:
[...]

Laten we dan maar hopen dat Vodafone door hun 'eigen' voorraad heen is en dat de telefoons die voor de verschillende andere leveranciers gewoon apart gehouden zijn. Maar ja, kan maar beter uit gaan van het ergste! Contract is al ondertekend, geld is al betaald dus kan ook moeilijk nog annuleren.

Die gasten van de klantenservice beginnen ook steeds irritanter te worden btw. Dit geintje zal ze denk ik wel klanten gaan kosten.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje, mijn contract is al verlengd via hun, kan dus ook niet meer terug. Maar ooohhhh, wat zou ik het graag terugdraaien en gewoon naar een winkel rennen!

Op de website van Vodafone is wel te vinden dat als je je verlenging of nieuwe contract wilt annuleren, je contact met de klantenservice kunt opnemen. Maar ik ben bang dat dat meer gezeur oplevert dan gewoon wachten tot hij geleverd wordt, hoe zuur dat ook is.

En klanten kost het ze zeker, sowieso al twee en ik heb meer mensen horen klagen hier... erg jammer dat het zo loopt!

[ Voor 5% gewijzigd door Stokpaard op 01-06-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
Ze lijken tegen iedereen wat anders te zeggen. Ik heb 2 min geleden dit gesprek gehad met de klantenservice, of ik het moet geloven is een tweede.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jij: Ik dacht dat deze vandaag zeker binnen zou komen?!
Sam: Kan ook nog en gaan we ook nog vanuit.
jij: tot hoe laat verzenden jullie nog vandaag?
Sam: 19:00
jij: oké, dus het is mogelijk dat hij vandaag nog verzonden wordt?
Sam: Inderdaad.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze gaan er elke dag vanuit dat hij binnen gaat komen en zo niet dan is morgen de verwachting.
We zullen het vanavond zien na 19.00 uur. Maar ik ben bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik vooropstellen dat ik geen moeilijk persoon ben maar wat wordt ik moe van belnu :-(
met het boeken en helpen van een nieuwe klant gaat het natuurlijk alemaal prima maar wat zijn ze slecht met het informeren of, en vooral wanneer, de sensation binnenkomt.
Al en week lang hoor ik dat ze nu echt morgen binnenkomen maar die belofte (welke toch enigzins schuld maakt) komen ze keer op keer niet na.
Heel erg slecht; dit is mijn eerste ervaring met belnu en wat mij betreft ook meteen de laatste keer. Een familielid vroeg mij of ik ervaring had met belnu. Een keer raden wat ik haar voor advies heb gegeven.....
Wat ik niet begrijp is dat het toestel na een exclusieve levering voor de duur van een maand via Vodafone nu ineens op elke hoek van de (web) straat te verkrijgen is (geweest) en ik als preorder klant het nakijken heb.
Laat duidelijk zijn ik gun iedereen zijn sensation maar preorderen heeft, zo leer ik nu, geen enkele zin meer.
Voor mijzelf heb ik besloten dat als ik het toestel a.s. zaterdag niet binnen heb ik de order bij belnu cancel.
Jammer hoor; zo raak je klanten kwijt belnu. Aan het lijntje houden is niet de manier om klanten te winnen/houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me echt opgelicht, ze gooien nu de chat dicht. En het toestel is niet binnen gekomen bij ze, waar ze gister nog zeiden dat hij vandaag '100%' binnen zou komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:29

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

De status van je bestelling bij www.belnu.nl is op 01-06-2011 20:00:31 gewijzigd naar:

In verband met tijdelijk niet op voorraad zijn toestel hebben wij alvast uw simkaart verzonden.
Ik heb zo 't flauwe vermoeden dat het nog wel even kan duren :'(

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
VERINGTENTJE schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Ik heb zo 't flauwe vermoeden dat het nog wel even kan duren :'(
oh? ik kreeg mijn simkaart meteen nadat ik besteld had. En ik ga er maar gewoon vanuit dat het eind volgende week wordt, om teleurstellingen te voorkomen. Pauperbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we met alle Belnu bestellers op zoveel mogelijk sites slechte reviews geven? Hopelijk gaat dit bedrijf failliet, wat een slecht bedrijf zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Belnu de enige winkel waar dit gezeur bij is of hebben meer mensen bij andere winkels problemen met het leveren van hun telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou graag weten hoe de ervaringen met GSMwijzer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:32:
Zullen we met alle Belnu bestellers op zoveel mogelijk sites slechte reviews geven? Hopelijk gaat dit bedrijf failliet, wat een slecht bedrijf zeg..
Ik ben op zich wel benieuwd hoeveel mensen hier nu met het belnu-probleem zitten. Heb al wel wat berichten zien langskomen, maar echt goed kan ik het niet inschatten...

Volgens mij krijgen ze voorlopig helemaal geen levering van Vodafone. Andere shops zijn al lang en breed bevoorraad en zij zouden al een dikke week op een levering zitten te wachten die er normaal 1 dag over doet om per koerier van depot naar belnu te gaan? Dat gelooft toch niemand? Mij maak je niet meer wijs dat belnu opgenomen is in de eerste bevoorradingsronde.

Ik zou heel graag onder mijn aankoop bij belnu uitkomen, maar dat zal niet gaan omdat mijn contract al ingegaan is! Mooi balen, maar ik neem mijn "verlies" maar, had ik maar op eerdere reviews over deze shop moeten afgaan!

Misschien moeten we deze pagina eens van wat updates voorzien met z'n allen: http://tweakers.net/shopreview/7822/belnu-punt-nl.html

[ Voor 6% gewijzigd door Stokpaard op 02-06-2011 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:29

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

waaimasjien schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:26:
[...]

oh? ik kreeg mijn simkaart meteen nadat ik besteld had.
Ik ben van provider veranderd en heb nummerbehoud aangevraagd, misschien dat ik hem daarom niet gelijk kreeg?

Op zich is Belnu maar 2-3 dagen te laat nu. Ze hadden gezegd eind mei. Het is alleen jammer dat ze niet eerlijk zijn wat betreft hun leveringen. Dat maakt het een beetje zuur.

Als ze gewoon hadden gezegd dat ze ze niet hadden en niet precies weten wanneer ze ze binnenkrijgen had ik het niet zo erg gevonden. Nu zit je er toch op te hopen dat ie de volgende dag komt.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERINGTENTJE schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 05:54:
[...]Ik ben van provider veranderd en heb nummerbehoud aangevraagd, misschien dat ik hem daarom niet gelijk kreeg?
Ik ben ook van provider veranderd en ook geen sim kaartje ontvangen.
Je hebt helemaal gelijk v.w.b. de communicatie; als ze eerlijk waren geweest hadden ze gewoon net als een aantal andere aanbieders aan de afnemers moeten vertellen dat de levering laterzou gaan plaatsvinden maar waar ik echt een schurfthekel aan heb is als bedrijven niet eerlijk zijn en elke dag vertellen dat het nu "echt"gaat binnenkomen. Alsof ze niet weten waneer de toestelen gaan komen; komop zeg het is 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

ach T-mobile maakt er ook weer een zooitje van, na van de KS van T-Mobile te horen hebben gekregen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud voor 21 september toch goedgekeurd is en na de storing doorgestuurd zou worden word ik gister laat in de middag gebeld door VF om te horen dat ze de afkeuring van 21 september binnen hebben en ze een nieuwe aanvraag hebben ingediend. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:51:

Ik neem aan dat je die mening ook in de Shopreviews tot uiting laat komen.
Geldt btw niet alleen voor jou topic, maar ik lees hier zoveel klachten over winkels en KS. Dat is prima natuurlijk, maar als ik dan kijk hoe die zaken scoren in de shopreviews, dan is dat niet meer objectief.

Bij deze roep ik dan ook iedereen op om je ontevredenheid over shops te verwerken in de shopreviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:08:
[...]Bij deze roep ik dan ook iedereen op om je ontevredenheid over shops te verwerken in de shopreviews![/b]
Peatsmoke; je hebt helemaal gelijk; ik ga m meteen invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smelt
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 17:03
maandag maar is met vodafone gebeld voor het verlengen van mijn abo deze was in januari al afgelopen.
even gevraagd naar de kosten van 2 jarig bel+sms+web 200 abo + HTC sensation en 2 jarig bel+sms+web 200 abo + Samsung galaxy S II

abonnement zou mij eerste jaar 17,25 p/m kosten en 2de jaar 34,50 p/m geen aansluit kosten ivm verlengen

voor HTC sensation zou ik 80 euro bij moeten betalen

op internet had ik gezien dat Samsung Galaxy S II 86 euro zou kosten alleen vertelde de telefoon medewerker mij dat het 56 euro zou zijn na extra navraag of het echt om S II zou gaan heeft hij dit nog even gecontroleerd en zou dus echt 56 euro kosten

tot laatste minuut getwijfeld maar uiteindelijk toch HTC Sensation gekozen

om maandag (30mei) 16:30 had ik order bevestiging binnen
op dinsdag (31mei) kreeg ik volgende email:

Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
HTC Sensation (was Pyramid) GRY Vanilla

aangezien de telefoon medewerker mij maandag niet kon vertellen wanneer ik de telefoon zou krijgen vond ik dit wel erg snel.

maar toch toen ik woensdag(1 juni) thuis kwam lag de telefoon al op me te wachten.

pakket was niet heel netjes ingepakt. was in verhouding grote doos en hierin zat geen extra vulling. waardoor de telefoon los door de doos heen en weer kon schuiven.

toestel wat ik heb ontvangen is unbranded en de achter kant bestaat uit 3 kleuren(boven grijs, midden is bruin - donker bronze, onder is zwart)
inhoud verpakking:
toestel, USB kabel, lader, headset, 8gb microSD en wat boekjes

blijkbaar had vodafone hem nog op voorraad. erg vreemd want collega van me heeft Sensation op vrijdag (27 mei) ook besteld bij verlenging van bel+sms+web 150 abo en hij had deze op dinsdag nog niet binnen. misschien dat hij hem ook op woensdag heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Xurk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:34:
Aangezien ik een paar verschillende reacties heb gekregen in dit topic met betrekking tot de keuze tussen een i-plan en een Relax abonnement bij T-Mobile, heb ik even per e-mail de helpdesk hetzelfde gevraagd. Daaruit is gekomen dat als je bij dezelfde provider blijft, je voor een verlenging moet kiezen. Een i-plan abonnement aanvragen als "nieuw" kan dus niet als je vanaf Relax komt. Ook dan moet je voor verlenging kiezen. Balen, dat had me toch weer wat euro's gescheeld :P

Goed, nu ik alles helder heb ga ik vanavond / morgen maar eens écht de Sensation bestellen :9~
Er is wel een manier, maar die is super omslachtig en het is de vraag of je het de moeite waard vindt. Je kunt gewoon je huidige abo opzeggen en nummerbehoud doen naar een pre-paid sim. Hierna neem je een nieuw abo met nummerbehoud van de pre-paid sim. Nu ben je een nieuwe klant en heb je je eigen nummer, maar je bent hier toch al gauw een maand mee bezig, dus het is geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:51:
[...]

Ik ben ook van provider veranderd en ook geen sim kaartje ontvangen.
Ik ben ook overgestapt, van Hi naar Vodafone. Dat was binnen tien minuten geregeld, en ik had de volgende dag mijn simkaart binnen. Het is alleen jammer dat het nieuwe abbo morgen ingaat en de telefoon er dus waarschijnlijk voorlopig nog niet is.

Ik wacht met reviews plaatsen tot ik de telefoon heb, aangezien ik het vermoeden heb dat dit nog niet klaar is en de Belnu KS de 'hij komt vandaag of morgen'-gimmick nog wel een paar dagen vol gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Smelt schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:28:
maandag maar is met vodafone gebeld voor het verlengen van mijn abo deze was in januari al afgelopen.
even gevraagd naar de kosten van 2 jarig bel+sms+web 200 abo + HTC sensation en 2 jarig bel+sms+web 200 abo + Samsung galaxy S II

abonnement zou mij eerste jaar 17,25 p/m kosten en 2de jaar 34,50 p/m geen aansluit kosten ivm verlengen

voor HTC sensation zou ik 80 euro bij moeten betalen

op internet had ik gezien dat Samsung Galaxy S II 86 euro zou kosten alleen vertelde de telefoon medewerker mij dat het 56 euro zou zijn na extra navraag of het echt om S II zou gaan heeft hij dit nog even gecontroleerd en zou dus echt 56 euro kosten

tot laatste minuut getwijfeld maar uiteindelijk toch HTC Sensation gekozen

om maandag (30mei) 16:30 had ik order bevestiging binnen
op dinsdag (31mei) kreeg ik volgende email:

Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
HTC Sensation (was Pyramid) GRY Vanilla

aangezien de telefoon medewerker mij maandag niet kon vertellen wanneer ik de telefoon zou krijgen vond ik dit wel erg snel.

maar toch toen ik woensdag(1 juni) thuis kwam lag de telefoon al op me te wachten.

pakket was niet heel netjes ingepakt. was in verhouding grote doos en hierin zat geen extra vulling. waardoor de telefoon los door de doos heen en weer kon schuiven.

toestel wat ik heb ontvangen is unbranded en de achter kant bestaat uit 3 kleuren(boven grijs, midden is bruin - donker bronze, onder is zwart)
inhoud verpakking:
toestel, USB kabel, lader, headset, 8gb microSD en wat boekjes

blijkbaar had vodafone hem nog op voorraad. erg vreemd want collega van me heeft Sensation op vrijdag (27 mei) ook besteld bij verlenging van bel+sms+web 150 abo en hij had deze op dinsdag nog niet binnen. misschien dat hij hem ook op woensdag heeft gekregen.
Dat jij je toestel eerder heb dan iemand die hem daadwerkelijk eerder heeft besteld is blijkbaar normaal bij VF. Als je verder terug leest in dit topic over de pre-orderaars zal je zien dat de mensen die hem het eerst hebben besteld hem zeker niet als eerste hebben ontvangen.
Betreffende het slechte verpakken zou ik voor jezelf even goed je tel controleren op eventuele beschadigingen/mankementen. Het is natuurlijk erg slecht van VF dat ze een dergelijk product niet goed verpakken voor verzending. Het is volgens mij ook mogelijk om naar VF te gaan en een vervangend toestel te vragen omdat er een goede kans is dat deze tijdens het versturen is beschadigd door onjuist verpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:08:
[...]

Ik neem aan dat je die mening ook in de Shopreviews tot uiting laat komen.
Geldt btw niet alleen voor jou topic, maar ik lees hier zoveel klachten over winkels en KS. Dat is prima natuurlijk, maar als ik dan kijk hoe die zaken scoren in de shopreviews, dan is dat niet meer objectief.

Bij deze roep ik dan ook iedereen op om je ontevredenheid over shops te verwerken in de shopreviews!
Je moet de zaken wel in het perspectief zien natuurlijk.
Ik zit nu ook als sinds 2 mei op mijn sensation te wachten via Belnu. En ja het duurt lang en ja het lijkt wel of iedereen hem al heeft behalve wij.
Maar al de keren dat ik contact heb gehad met Belnu ben ik vriendelijk te woord gestaan en wordt er snel gereageerd. Het is jammer dat de telefoon er nog niet is, maar klantonvriendelijk zijn ze nu ook weer niet.
sterker nog. heb gelijk met mijn telefoon een Desire S voor mijn vrouw besteld om 16:00 en die was er de volgende dag om 12:00 al. inclusief nummerbehoud vanuit HI. Dus afgezien van de levering van de sensation doen ze het echt niet zo slecht vind ik. De reacties hier geven natuurlijk alleen een beeld over de sensation.

Alleen duurt wachten altijd zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
  • Laatst online: 14-06 22:34

Waar heb je hem besteld?
Bij Vodafone zelf?
(na mijn pre-order van 10 mei geannuleerd te hebben op advies van VF...)
Ik heb namelijk een nieuw abo afgesloten op 25-5 en zit nog steeds op m'n foon te wachten, terwijl nummerbehoud op 26-5 al geregeld was!

[ Voor 6% gewijzigd door kennyroberts op 02-06-2011 14:36 . Reden: Pre-order toegevoegd ]

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:07:
[...]

Je moet de zaken wel in het perspectief zien natuurlijk.
Ik zit nu ook als sinds 2 mei op mijn sensation te wachten via Belnu. En ja het duurt lang en ja het lijkt wel of iedereen hem al heeft behalve wij.
Maar al de keren dat ik contact heb gehad met Belnu ben ik vriendelijk te woord gestaan en wordt er snel gereageerd. Het is jammer dat de telefoon er nog niet is, maar klantonvriendelijk zijn ze nu ook weer niet.
sterker nog. heb gelijk met mijn telefoon een Desire S voor mijn vrouw besteld om 16:00 en die was er de volgende dag om 12:00 al. inclusief nummerbehoud vanuit HI. Dus afgezien van de levering van de sensation doen ze het echt niet zo slecht vind ik. De reacties hier geven natuurlijk alleen een beeld over de sensation.

Alleen duurt wachten altijd zo lang ;)
Ik ben het deels met je eens, ik ben ook elke keer netjes te woord gestaan per mail en chat... alleen beloven ze dus wel steeds dingen (ik citeer: "hij komt echt vandaag, we weten alleen niet hoe laat") die niet waar zijn! En dan kunnen ze nog zo vriendelijk zijn, dát an sich is al niet netjes te noemen! Ze houden ons voor de gek / aan het lijntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokpaard schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Ik ben het deels met je eens, ik ben ook elke keer netjes te woord gestaan per mail en chat... alleen beloven ze dus wel steeds dingen (ik citeer: "hij komt echt vandaag, we weten alleen niet hoe laat") die niet waar zijn! En dan kunnen ze nog zo vriendelijk zijn, dát an sich is al niet netjes te noemen! Ze houden ons voor de gek / aan het lijntje...
Ja dat is ook vooral waar het mij om gaat. Als ze vanaf het begin hadden gezegd dat ze niet weten wanneer hij binnen gaat komen dan is het nog een beetje een ander verhaal.

Blijft het nog steeds vaag dat ze dit niet weten. Als je als bedrijf spullen besteld bij je leverancier dan moet die leverancier lijkt mij gewoon kunnen vertellen wanneer hij deze spullen gaat leveren.

Over het algemeen ben ik ook wel netjes te woord gestaan. Maar je wordt inderdaad behoorlijk aan het lijntje gehouden. Ik voeg mijn review ook pas toe als ik de telefoon binnen heb. Als hij bijvoorbeeld maandag thuis geleverd wordt dan is het nog te overzien. Maar voor mijn gevoel gaat het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Heb een klachtenbrief naar VF gestuurd betreffende het wachten op de Sensation en dan vooral het feit dat er niet gekeken is naar wanneer er besteld en de 1e lading gewoon op gegaan is. Ben benieuwd of ik er wat van weer hoor. Ik zal het hier posten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Hmmm op de site van Hi.nl staat nu dat de introductiedatum 28 juni is, terwijl daar eerst 8 juni stond geloof ik..

[ Voor 29% gewijzigd door Tiroz op 02-06-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Nu online
Volgens mij weet Hi nog geen eens wanneer ze het toestel echt binnen krijgen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-05 12:04
heho schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:17:
Heb een klachtenbrief naar VF gestuurd betreffende het wachten op de Sensation en dan vooral het feit dat er niet gekeken is naar wanneer er besteld en de 1e lading gewoon op gegaan is. Ben benieuwd of ik er wat van weer hoor. Ik zal het hier posten ....
Hoop er maar niet al te hard op... heb afgelopen maandag ook een "vriendelijke" klachtenbrief gestuurd... nog steeds geen reactie op.
*knip*

Ik heb mijn toestel gepre-ordered op 13 mei... tot op heden nog geen iets over te weten gekomen. laatste update via orderstatuspagina is van 27 mei: order in behandeling.
Vanmiddag maar naar Tilburg gegaan. Bij VF shop niets, phonehouse niets... belcompany het shopmodel uit de vitrine, was de laatste :*)
Morgenvroeg maar ff KS bellen, dat ze die order mogen annuleren. Ze zijn niet echt slim omgegaan met FIFO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
kennyroberts schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Ik snap er helemaal niets meer van...Vorige week werd nog gezegd dat het toestel was gereserveerd en dat er waarschijnlijk maandag een bezorg-afspraak zou worden gemaakt....

Ik belde trouwens niet met de vraag wanneer ik het toestel kreeg, maar had een brief gekregen van Vodafone met een verkeerde tenaamstelling.... Dhr van Rooijen... Nou zo heet ik niet hoor...
Dus wilde ff checken of alles goed was...

We wachten nu dus maar ff af wanneer de koerier komt....
Even een quote van mezelf....
Vandaag nog maar weer eens met VF besteld wanneer ik mijn toestel ging ontvangen...
* "Ja dat kan ik niet zeggen meneer, ik zie dat mijn collega de datum weer heeft opgeschoven... WTF :( "
- "Maar mijn toestel is toch gereserveerd als het nummerbehoud is goedgekeurd"
* "Daar durf ik niets op te zeggen meneer, ik weet dat het bedrijf dat de bestellingen uit voert een achterstand heeft"
- "Jullie zijn lekker bezig daar; iedere keer als ik bel, wordt ik met een ander lul-verhaal naar huis gestuurd."
* "sorry meneer daar kan ik ook niets aan doen"
- "daar kunnen jullie wel iets aan doen; gewoon de pre-orders als eerste uitleveren en daarna de volgende bestellingen; maar dat hele pre-orderen is bij VF een grote FLOP" |:(
* " Sorry meneer"
- " Daar koop ik niets voor, ik wil gewoon weten wanneer ik mijn toestel krijg; wanneer staat nu de vertrekdatum naar de koerier?"
* "als het goed is gaat hij er maandag heen"
- "ik mag het hopen, want ik ga niemand aanbevelen na VF over te stappen als ze een nieuw toestel willen ;w "

Ik wordt er helemaal simpel van, wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd! 8)7
Dus nu maar weer afwachten (en lijden in stilte....)

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre order van 10mei bij VF geannuleerd. Woensdag jl. besteld bij algebeld.nl. Via track en trace zojuist gezien dat de chauffeur nu onderweg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie kwartier na mijn vorige post al ontvangen. Keurig verpakt incl. telfort abbo en aan de bezorger betaald (rembours)
Ik had nog nooit van algebeld.nl gehoord, maar ben tot nu meer dan tevreden! Ze bestaan nog...bedrijven die doen wat ze beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Iemand een idee hoelang dit nu weer kan duren?

Snap niet wat er mis is gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/143qfef.jpg

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom zojuist van Vodafone Enschede, het toestel is op voorraad, mijn nummerbehoud was alleen nog niet goedgekeurd. Ik kom van Hi! en wacht al ruim een week.. geduld wordt op de proef gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:25
Zojuist is de status veranderd in "Order in behandeling.".
Ik hoop hem begin volgende week te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Mijn order staat al een week op "in behandeling", don't get too excited ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
Dutchmanic schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:28:
Zojuist is de status veranderd in "Order in behandeling.".
Ik hoop hem begin volgende week te hebben...
Nee zeker niet, mijne is geheel behandeld en wacht al een week p mijn toestel...
Misschien dat ik hem dinsdag of woensdag heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:11:

[afbeelding]
Ik zou T-Mobile bellen en eisen dat je iemand spreek buiten de klantenservice, ze zullen eerst zeggen dat dit niet kan etc etc. Goed doorvragen en beetje kwaad worden dingen eisen enzo en word je uiteindelijk wel doorverbonden met iemand die je beter kan helpen. (ik heb ook gezeik met nummerbehoud en er word nu eindelijk door iemand naar gekeken die meer zien dan de KS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:11:

[afbeelding]
Die melding kreeg ik eerst ook, toen was de datum van het overzetten van mijn nummer verkeerd. Maar daar kreeg ik na 1 dag ook al een melding van. Weet je zeker dat je je nummer over laat zetten nadat je abonnement bij t-mobile is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Nummerbehoud afgewezen, verkeerde simkaartnummer. Het nummer dat bij vodafone bekend was leek nog niet op mijn eigen simkaartnummer .....
Pffffff, volgende keer toch maar geen telefonische bestelling meer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk binnen. Nummerbehoud woensdag opnieuw aangevraagd werd net gebeld door de shop.
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.