Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:54:
[...]

Heb 'm zojuist bij algebeld.nl besteld. Morgen in de brievenbus (als het zou passen...)! Ze hadden er nog een paar over. Snel bij zijn dus!
Ik neem aan dat het niet in je brievenbus gaat passen en zal worden aangeboden als pakketje. Tenzij je een mega grote brievenbus hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
zoo de zending van Ritel.nl is binnen.

Sensation in combinatie met T-mobile verlenging woensdag besteld vandaag in huis.
Nu eerst maar eens opladen ... vanavond alles uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

Melkaz

Melkazar

[...]

Heb 'm zojuist bij algebeld.nl besteld. Morgen in de brievenbus (als het zou passen...)! Ze hadden er nog een paar over. Snel bij zijn dus!
Jammer dat de Sensation in combinatie met een T-Mobile abbo verschrikkelijk veel duurder is dan Vodafone en HI :( 400 euro bijbetalen bij een 2 jaar contract... |:( Nog even geduld dus..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus:
Afleverafspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 27-05-2011 00:00:00

Meer info:
Niet beschikbaar

Ben benieuwd .. nog geen telefoontje gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in je vorige bericht dat je vanmorgen nog een andere status had: 'nog in behandeling'. Dit had ik ook met een wijziging rond 06.00 uur, hoop dat die van mij ook vandaag nog in dezelfde status als die van jou gewijzigd wordt :D

Heb je besteld icm nummerbehoud?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:16:
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 27-05-2011 00:00:00

Meer info:
Niet beschikbaar

Ben benieuwd .. nog geen telefoontje gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:20:
Ik las in je vorige bericht dat je vanmorgen nog een andere status had: 'nog in behandeling'. Dit had ik ook met een wijziging rond 06.00 uur, hoop dat die van mij ook vandaag nog in dezelfde status als die van jou gewijzigd wordt :D

Heb je besteld icm nummerbehoud?

[...]
Ja klopt heel vaag dit ook weer..

Nee ik heb pre-order + nieuw abbo.. geen verlening nix zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mikk1 wanneer had jij gepre-orderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:21:
@mikk1 wanneer had jij gepre-orderd?
Besteldatum: 12-05-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Weer eens gebeld en ze zijn nog niet eens geleverd volgens de mensen bij de online winkel van Vodafone...

Terwijl verschillende websites als Ritel.nl en Belsimpel.nl de telefoon al binnen hebben en het versturen.

De online winkel verwacht dat de levering van de telefoons nog steeds deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Koerier stond net hier voor de deur zonder van te voren te bellen met een geannuleerde bestelling :S

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanmorgen gebeld en toen vertelde een medewerker an de KS dat ze eergisteren al binnen zijn..
We.are.cake schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:23:
Weer eens gebeld en ze zijn nog niet eens geleverd volgens de mensen bij de online winkel van Vodafone...

Terwijl verschillende websites als Ritel.nl en Belsimpel.nl de telefoon al binnen hebben en het versturen.

De online winkel verwacht dat de levering van de telefoons nog steeds deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Leeuw070 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:26:
Koerier stond net hier voor de deur zonder van te voren te bellen met een geannuleerde bestelling :S
Haha dan zal de mijne misschien ook nog voor de deur staan straks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
[...]

Serieus? wordt hij zo snel geleverd?
Meesten moeten minimaal 2 weken van te voren bestellen ;-)

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Lekkere exclusief eigenlijk dan voor vodafone als ze al door webshops worden geleverd in dezelfde week dat vodafone ze leverd :S

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Voor iedereen die gisteren en vandaag bij BELSIMPEL bestellen. Ik heb hem gisteren besteld en net gebeld om er zeker van te zijn dat hij via TNT bezorgd word en dat werd beloofd. Net de lokale TNT bezorger gesproken en die komt als hij hem heeft morgen als eerst bij mij langs.

Ik had 2 weken geleden de Sensation gereserveerd bij vodafone dordrecht. Deze hebben ze bijna altijd eerder in huis dan de rest. Wat gebeurt er ze raken mijn nummer kwijt en verkopen alle toestellen. Dus toen maar bij belsimpel besteld.

Mijn status staat op: "Word Verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Ik neem aan dat het niet in je brievenbus gaat passen en zal worden aangeboden als pakketje. Tenzij je een mega grote brievenbus hebt :)
Brievenbus gaat niet lukken nee :*) nu maar de hele dag thuis blijven morgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:09:
[...]

Hahaha... dan kan ik me helemaal voorstellen dat je naar de Sensation uitkijkt. Ik heb nu een HTC Desire, nog steeds een heel goede telefoon... alleen in vergelijking met de Sensation vind ik 'm qua design en Sense mogelijkheden wat achterhaald.

Als ik zo de berichten hier lees , dan is HTC goed bezig met het bevoorraden van de webshops :)
Ghehe, ik kom van een Nokia6300 af. Voor mij is dit een revolutie que telefoons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
vinom schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Ghehe, ik kom van een Nokia6300 af. Voor mij is dit een revolutie que telefoons :P
haha! Same here! Ik kom ook van Nokia 6300 af :P

Nogmaals mijn vraag op dit:
[quote[Contracten en kopieën dienen voor 31-05-2011 voor 14:00 uur compleet bij ons binnen te zijn in verband met de geldigheid van deze actie[/quote[

Houd dit in dat na de 31e deze actie niet meer geld van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou word het helemaal mooi mijn geannuleerde bestelling is in behandeling genomen en mijn nieuwe bestelling niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:37:
nou word het helemaal mooi mijn geannuleerde bestelling is in behandeling genomen en mijn nieuwe bestelling niet :S
Zijn ze goed in :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nog een mooie, mijn nummerbehoud is afgekeurd omdat de porterins datum fout was (1 dag te vroeg ingevuld) T-mobile kan echter niks meer vinden over de aanvraag en Vodafone kan geen nieuwe datum aanvragen zonder bericht van T-Mobile.

Dan maar weer even langs in de winkel om te vragen hoe we dit op kunnen lossen. (verkoper ziet me alweer aankomen)

[ Voor 20% gewijzigd door Rubman op 27-05-2011 11:48 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Laatst online: 02-10 15:25
Heb 19 april besteld, Wordt net gebeld om een aflever afspraak te maken.
Morge ochtend binnen :D Pre-order heeft niet echt voordeel gehad maar mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik_V schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:
Morge ochtend binnen :D Pre-order heeft niet echt voordeel gehad maar mag niet klagen.
Nou kom op telefoon ga is rinkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik_V schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:
Via VF via de website, met of zonder nummerbehoud en zo ja, welke provider? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jparts
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Nou kom op telefoon ga is rinkelen!
Haha, ze bellen je natuurlijk op je nieuwe sensation nou... pprrfffffff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Had ook Pre order gedaan op 18 april. Kreeg gisteren aan het eind van de middag een email dat mijn bestelling niet verwerkt kon worden. Toch raar na herhaaldelijk bellen dat alles goed was en mijn toestel bij de koerier was. Gelijk na mijn werk naar VF winkel en gelijk mijn abonnement verlengt en toestel mee

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Laatst online: 02-10 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:50:
[...]

Via VF via de website, met of zonder nummerbehoud en zo ja, welke provider? :)
Via VF website. zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rik_V ah jammer, dan zal ik nog wel even tot na het weekend moeten wachten, toch bedankt :)

@NokNok12 vreemde gang van zaken, werd er aangegeven waarom je bestelling niet verwerkt kon worden?
En was het een preorder via de VF website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, belnu.nl verwacht hem pas maandag binnen te krijgen ipv vandaag wat ze gister zeiden.
Hoop dat het nu een keer waar is wat ze zeggen en niet dat ze nog verder gaan uitstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Rubman schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:
Nog een mooie, mijn nummerbehoud is afgekeurd omdat de porterins datum fout was (1 dag te vroeg ingevuld) T-mobile kan echter niks meer vinden over de aanvraag en Vodafone kan geen nieuwe datum aanvragen zonder bericht van T-Mobile.

Dan maar weer even langs in de winkel om te vragen hoe we dit op kunnen lossen. (verkoper ziet me alweer aankomen)
Net weer terug van VF winkel, daar geven ze aan idd nog niks gehoord te hebben en het enige wat ik volgens hun kan doen is afwachten tot zij rejected binnenkrijgen op het nummerbehoud. Wat ze mijn inziens niet gaan krijgen aangezien T-Mobile niks kan vinden betreffende het nummerbehoud, hoewel het dus wel op My T-Mobile staat.

Word hier langzamerhand beetje gek van ik wil alleen een HTC Sensation met nieuw abbo bij VF is dat zoveel gevraagd?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Melkaz schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Jammer dat de Sensation in combinatie met een T-Mobile abbo verschrikkelijk veel duurder is dan Vodafone en HI :( 400 euro bijbetalen bij een 2 jaar contract... |:( Nog even geduld dus..
Bij Ritel.nl heb je bij een T-mobile-I abbo i-150 (30euro/maand) de sensation voor 149 euro (i.c.m. 2jarig abbo)

http://www.ritel.nl/gsm-p...254/6?p[2]=87-03027&b=317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bestelling op internet stond nog steeds op 'Binnenkort leverbaar', dus naar aanleiding van dit topic maar even naar de Vodafone Shop gereden.
Ze hadden er net vanmorgen een aantal binnen gekregen en er was er nog één vrij. Mazzel dus :)
Direct besteld, nu wachten tot Hi nummerbehoud goedkeurd, dus hopelijk vanmiddag al ophalen.

Daarna in de auto KS gebeld om online bestelling te annuleren. Volgens de beste man kon het verwerken en terugbetalen van de annulering wat langer duren dan normaal, want ze hadden het ineens ontzettend druk. Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
@NokNok12 vreemde gang van zaken, werd er aangegeven waarom je bestelling niet verwerkt kon worden?
En was het een preorder via de VF website?
Ja dat ik moest verlengen ipv nieuw abonnement en het was een pre order.
Dit hadden ze ook kunnen zeggen aan de telefoon heb ze maar 10 x gebeld ofzo.

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook maar even een belletje richting VF gegooid, de beste jongen kon mij vertellen dat mij preorder van 22 april zo ongeveer dinsdag of woensdag geleverd gaat worden. (over nummerbehoud bij T-Mobile gaf hij aan dat het meestal 2 tot 3 dagen duurt) De telefoons zijn gisteren binnengekomen en worden vandaag ingeboekt, dan gaat de aanvraag voor nummerbehoud de deur uit. Over branded of unbranded kon hij niks zien, de telefoon staat nu trouwens wel onder HTC Sensation in het systeem (en als enige versie), dus ga ik er maar vanuit dat het unbranded is.

edit: hoor net van m'n vriendin dat ik bij VF een oudklasgenoot van haar aan de lijn heb gehad XD maar de info is dan wel een stuk betrouwbaarder.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:32:
Ik heb net ook maar even een belletje richting VF gegooid, de beste jongen kon mij vertellen dat mij preorder van 22 april zo ongeveer dinsdag of woensdag geleverd gaat worden. (over nummerbehoud bij T-Mobile gaf hij aan dat het meestal 2 tot 3 dagen duurt) De telefoons zijn gisteren binnengekomen en worden vandaag ingeboekt, dan gaat de aanvraag voor nummerbehoud de deur uit. Over branded of unbranded kon hij niks zien, de telefoon staat nu trouwens wel onder HTC Sensation in het systeem (en als enige versie), dus ga ik er maar vanuit dat het unbranded is.
Goh, ik hoor al dagen dat ze aan het inboeken zijn :O Ze doen alsof ze duizenden telefoons hebben binnen gekregen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk zijn het er weer maar 100 ofzo :S duurt zoooo lang dit. het leukste is nog dat als je ze meerdere keren belt je heel veer verhalen te horen krijgt en dan moet je maar gokken welke wel en niet kloppen. word er een beetje moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heestp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 08:13
Ik heb 18 mei al besteld bij Ritel.nl en heb nog niets binnen. Gisteren gebeld en ze zeiden dat ze niks op voorraad hadden! Werd wel volgende week!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestellers bij Belsimpel.nl:

De mijne is verstuurd en volgens de website met TNT:
Je bestelling is op 27-05-2011 door Belsimpel verzonden via TNT post en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden
Wel vreemd dat ik een mail ontvangen heb waarin staat dat het met DPD verzonden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja dat gaf hij net aan de telefoon ook nog aan, dat de telefoon met de nederlands pakket dienst (o.i.d.) verzonden gaat worden, en dat ik een dag vantevoren een belletje krijg om een afspraak te maken. Ook kan ik kiezen voor ochtend, middag of avond en bellen ze een kwartier voordat ze er zijn.

Het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
BELSIMPEL bestellers:

De mijne is ook verzonden inderdag. Via de mail staat DPD maar online staat TNT. Moet wel zeggen dat beide codes hetzelfde 3S code hebben. Ik denk dus dat hij toch per TNT verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Upbeat schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:42:
[...]

Ja hier ook, volgens mij gaat het sneller. Ik bel straks wel met dat nummer om te vragen hoe het ermee staat :D
Laat even weten of je iets wijzer bent geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halilg85 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:47:
BELSIMPEL bestellers:

De mijne is ook verzonden inderdag. Via de mail staat DPD maar online staat TNT. Moet wel zeggen dat beide codes hetzelfde 3S code hebben. Ik denk dus dat hij toch per TNT verzonden is
Ik heb die mail ook gekregen, waarin staat dat het per DPD is verstuurd. Zal wel een standaard mail zijn, aangezien Belsimpel normaal gesproken het via DPD verstuurd. Online staat inderdaad dat het via TNT (eigenlijk nu PostNL) is verstuurd en wijzen ze erop dat deze ook op zaterdag afleverd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Laat even weten of je iets wijzer bent geworden ;)
Ik heb ook het idee dat ze hier in de VF winkel niet echt snel zijn... het is er ook altijd super druk, dus ik weet niet of ze hun nummerporteringsberichten in de gaten houden! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 16:15
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:09:
En ja hoor, belnu.nl verwacht hem pas maandag binnen te krijgen ipv vandaag wat ze gister zeiden.
Hoop dat het nu een keer waar is wat ze zeggen en niet dat ze nog verder gaan uitstellen!
Hmm dat zuigt. Tegen mij hadden ze gezegd dat het vandaag of maandag werd. Maar ze wisten wel dat VF ze gisteren naar hen verzonden had, dus ik ben verbaasd dat ze hem dan vandaag niet hebben. Nu gaat er weer een weekend overheen, getver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Jippie -.-, in de winkel hadden ze hem niet meer op voorraad. Had vorige week beter niet mijn reservering af kunnen zeggen, dan had ik 'm nu al gehad. Op internet schiet het ook voor geen k*t op.

LEKKER GEREGELD VODAFONE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Zo, zojuist een telefoontje gekregen van vodafone, het nummerbehoud van T-mobile naar vodafone is goedgekeurd. Dus ik verwacht dat Richi E. toch ook wel rond deze tijd goed gekeurd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:24
Aapenootjes schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:11:
Zo, zojuist een telefoontje gekregen van vodafone, het nummerbehoud van T-mobile naar vodafone is goedgekeurd. Dus ik verwacht dat Richi E. toch ook wel rond deze tijd goed gekeurd zal zijn.
@Aapenootjes .Wanneer is voor jou het nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone aangevraagd ?

Die van mij is gisterochtend aangevraagd door de Vodafone Shop.

[ Voor 7% gewijzigd door BB72 op 27-05-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Dat was bij mij woensdag, ik gok rond een uur of 3 a 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeeeh order is in behandeling kan ik verwachten dat ze hem vandaag nog opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:16:
yeeeh order is in behandeling kan ik verwachten dat ze hem vandaag nog opsturen ?
Als de telefoon op voorraad is wel, neem ik aan. Maar je hebt pas meer zekerheid als je order status aangeeft dat het is verzonden. In behandeling kan namelijk ook inhouden dat ze de aanvraag nog moeten goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@powerrick heb zonder nummer behoud of moeten ze dan ook iets goedkeuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even gebeld mijn orderstatus is in behandeling maar hij zal vandaag niet meer verstuurd worden dacht die meneer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:35:
net even gebeld mijn orderstatus is in behandeling maar hij zal vandaag niet meer verstuurd worden dacht die meneer, jammer.
Zou flink balen zijn voor je. Gaf hij ook een reden waarom ze vandaag niet meer versturen? Misschien zijn ze momenteel niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zei idd dat ze niet meer op voorraad waren maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat als je orderstatus op in behandeling komt dat ze er al een voor je hebben klaar liggen of is dat niet zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:38:
hij zei idd dat ze niet meer op voorraad waren maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat als je orderstatus op in behandeling komt dat ze er al een voor je hebben klaar liggen of is dat niet zo ?
Blijkbaar is dat niet in alle gevallen zo. In behandeling vat ik persoonlijk op als: "aanvraag ontvangen en in de wachtrij van het systeem gezet". Vanaf het moment dat er weer voorraad is, zal je telefoon worden verstuurd, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Iedereen heeft het erover dat HI heel snel (1 uur) is met een nummerbehoud aanvraag en goedkeuring. Ik ga namelijk van HI naar Vodafone.

Maar gisteren aan laten vragen door een medewerker van VF, vandaag nog niets er van gehoord. Wel al gebeld maar het kan nog een dag of 3 duren...

Ik ben helemaal niet ongeduldig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niet gebeld.. word volgende week denk dan -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:16:
Mijn order is al 2 dagen in behandeling en er is nog niks verandert... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb woensdagmiddag mijn abonnement verlengt, gister verzendbevestiging en net kwam GLS langs. Ik verhuis vanaf nu naar het andere topic! Iedereen succes/sterkte met wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Zojuist bij de VF winkel langs geweest en mijn nummerbehoud was inderdaad goedgekeurd. Dus van T-Mobile naar Vodafone heeft in mijn geval 2 werkdagen geduurd. Dus ben nu in het bezit van de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Damn, balen dat het morgen zaterdag is...neem aan dat ze dan geen nummerporteringen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog eventjes my t-mobile gechecked en m'n nummerbehoud is zowaar al goedgekeurd. Gisteren aangevraagd, dus ze hebben zich wat dat betreft netjes aan de wet gehouden.

Overigens wel jammer dat het toestel in Venlo niet meer verkrijgbaar is tot de volgende levering, dus daar wachten we dan nog maar even op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heestp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 08:13
Heeft iemand hem al binnen via Ritel.nl? Ik wacht nog steeds.....
Hoop nog op morgen maar geloof er eigenlijk niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone in rotterdam alexandrium had er nog een stuk of 13 in de winkel liggen. Rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes, ik begon net de hoop te verliezen dat ik hem morgen krijg, krijg ik een mailtje van Afgebeld.nl waarin staat dat ze ´m hebben verzonden :D

Ik zat waarschijnlijk bij de eerste voorraad die nu op is, want de levertijd is nu 1 week volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e keer, laatste keer Belnu.. Ze weten niet eens wat ze binnen gaan krijgen, willen niet even bellen voor de klanten wanneer de koerier komt. En gewoon laat, er zijn al een aantal shops die nu uit aan het leveren zijn. Belnu zegt de sensation nog niet eens binnen hebben gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:14:
1e keer, laatste keer Belnu.. Ze weten niet eens wat ze binnen gaan krijgen, willen niet even bellen voor de klanten wanneer de koerier komt. En gewoon laat, er zijn al een aantal shops die nu uit aan het leveren zijn. Belnu zegt de sensation nog niet eens binnen hebben gehad..
Hetzelfde geldt voor mij. Vind het zo raar dat bijna alle webshops ze binnen hebben behalve belnu.nl. Heb ook verhalen gelezen van mensen die daar besteld hebben en dan duurde het 3 dagen eerdat TNT het bezorgd had. Ook zo iets raars, omdat TNT normaal gesproken alles in 1 dag bezorgd heeft.

Net alsof ze hun klanten aan het lijntje proberen te houden. Maar waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, ik hoop maar dat hij snel geleverd word. Dan heb ik vrijwel niks meer met Belnu te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze vandaag niet bellen word ik gek -.- staat al de hele dag
Orderstatus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:50
Bij mij nog steeds "binnenkort leverbaar". denk niet meer dat ik bij de eerste lading zit en hoop dat ik volgende week gebeld wordt.
Mocht na het weekend de status niet zijn veranderd ga ik nog een keer bellen.

*kan niet wachten op zijn Sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dutchmanic schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:36:
Bij mij nog steeds "binnenkort leverbaar". denk niet meer dat ik bij de eerste lading zit en hoop dat ik volgende week gebeld wordt.
Mocht na het weekend de status niet zijn veranderd ga ik nog een keer bellen.

*kan niet wachten op zijn Sensation
Ik volg het al een tijdje hier en volgens mij kun je beter gewoon naar een winkel gaan, daar kijken of ze er 1 hebben, en vervolgens je bestelling annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:50
Ben ik gisteren geweest en daar hebben ze ook niets meer, eerste lading kwam ook volgende week pas weer (VF Enschede)
Wordt dus gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

Bij de Vodafone winkel in Leidschendam wist de verkoper mij te vertellen dat ze nog 4 toestellen op voorraad hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Niemand weet toevallig of een VF Veldhoven of Eindhoven nog iets op voorraad heeft? Misschien krijg ik mijn pa wel zover dat hij het toch een weekje op zijn naam pakt. Heb hem al zover dat hij ook een sensation gaat halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 08:18
Woensdagavond besteld. Vandaag even gebeld omdat ik nog steeds geen orderbevestiging heb gekregen via de mail. De beste man vertelde mij dat mijn order nog open stond en ik begin volgende een orderbevestiging zou kunnen vervachten. Ze hadden namelijk een achterstand. Kan gebeuren heb er verder helemaal geen haast mee.

Uur geleden staat opeens een busje van GLS op de stoep. En jawel hoor, een HTC Sensation =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Algebeld heeft de mijne uitgeleverd. morgen wordt hij bezorgt :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er bij iemand vandaag de bestelling van in behandeling nog verandert in verzenden of zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:07:
is er bij iemand vandaag de bestelling van in behandeling nog verandert in verzenden of zo iets?
Bij mij niet, ga zo dadelijk nog eens bellen, want hier wordt ik niet vrolijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 00:02
Nee, ook hier nog op in behandeling.

Weet nog steeds niets over nummerportering dus. Status is wel aangepast om iets over 6 vanochtend ... Vroege vogels.

Hoop natuurlijk op een Sensation this weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werd om half 1 gebeld dat ik hm kon ophalen, het is echt een kiegaaf ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Wat is VF traag met sturen van verzoeken voor nummerportering... gewoon 4 uur na mijn verzoek. Het was bij KPN binnen gekomen maar ze hadden nog geen antwoord geven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goed nieuws, net gehoord dat T-Mobile de HTC Sensation (unbranded) begin jullie verwacht in hun assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Upbeat schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:31:
Wat is VF traag met sturen van verzoeken voor nummerportering... gewoon 4 uur na mijn verzoek. Het was bij KPN binnen gekomen maar ze hadden nog geen antwoord geven. :(
Naar wie heb je gebeld dan? KPN of Vodafone? Anders ga ik ook even een belletje plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owen Reece
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 18:16
Heb op 21-5 een pre-order geplaatst op vodafoon.nl. Een nieuw abonnement 275 twee jaar nieuw telefoonnummer. Inloggen op orderstatus gaf een foutmelding. Niet naar Vodafoon gebeld. Gisteren 80km gereden :F om in de Vodafoon winkel te proberen een exemplaar te bemachtigen. Helaas niet meer voorradig. Rustig mijn beklag gedaan aan de vriendelijke medewerkster van Vodafoon Arnhem, zij mijn naam en telefoonnummer genoteerd en zou mij bellen zodra de sensation weer op voorraad zou zijn. Vanmorgen door koerier gebeld dat ze hem morgen komen afleveren. :)

Ik heb het vermoeden dat deze medewerkster contact heeft opgenomen met Vodafoon. Of het is gewoon toeval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
mjkl schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:26:
Hetzelfde geldt voor mij. Vind het zo raar dat bijna alle webshops ze binnen hebben behalve belnu.nl. Heb ook verhalen gelezen van mensen die daar besteld hebben en dan duurde het 3 dagen eerdat TNT het bezorgd had. Ook zo iets raars, omdat TNT normaal gesproken alles in 1 dag bezorgd heeft.

Net alsof ze hun klanten aan het lijntje proberen te houden. Maar waarom?
Ik heb mezelf ook even bang zitten maken door het lezen van reviews over Belnu.nl...
Maargoed, net weer contact gehad. Vodafone heeft hen bevestigd dat de telefoons gisteren verzonden zijn. Dus de koerier heeft nu nog een kwartier, maar anders wordt het maandag.
Als ze hem maandag nog niet binnen hebben betekend het waarschijnlijk dat ze aan het liegen zijn, maar voor nu vertrouw ik ze nog even.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:32:
Zeer goed nieuws, net gehoord dat T-Mobile de HTC Sensation (unbranded) begin jullie verwacht in hun assortiment.
Als je met jullie juli bedoelt betekend dat in elk geval wel dat Vodafone haar maand exclusiviteit volmaakt. (Gezien de officiele leverdatum van de telefoon 1 juni was).

[ Voor 18% gewijzigd door waaimasjien op 27-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Naar wie heb je gebeld dan? KPN of Vodafone? Anders ga ik ook even een belletje plegen.
Naar VF klantenservice (0900-0940) en naar KPN klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waaimasjien schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Ik heb mezelf ook even bang zitten maken door het lezen van reviews over Belnu.nl...
Maargoed, net weer contact gehad. Vodafone heeft hen bevestigd dat de telefoons gisteren verzonden zijn. Dus de koerier heeft nu nog een kwartier, maar anders wordt het maandag.
Als ze hem maandag nog niet binnen hebben betekend het waarschijnlijk dat ze aan het liegen zijn, maar voor nu vertrouw ik ze nog even.
Hoe weet je dat ze om 5 uur niet meer verzenden? Verzend de koerier dan niet meer? Want op de site van Belnu staat dat ze tot 7 uur nog leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Hoe weet je dat ze om 5 uur niet meer verzenden? Verzend de koerier dan niet meer? Want op de site van Belnu staat dat ze tot 7 uur nog leveren :)
Dat weet ik niet. Het zou inderdaad kunnen dat die koerier tot 6 uur levert en Belnu dan voor 7 uur de hele bups naar ons stuurt, but let's not get our hopes up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen! Want Belnu is zaterdag dicht, dus of we hebben hem morgen. Of op z'n vroegst pas dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waaimasjien schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:45:
[...]

[...]

Als je met jullie juli bedoelt betekend dat in elk geval wel dat Vodafone haar maand exclusiviteit volmaakt. (Gezien de officiele leverdatum van de telefoon 1 juni was).
Bedoelde inderdaad juli ja :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt scheitziek van vodafone -.-
Staat al heel de dag op afspraak word gemaakt... maar nee hoor geen telefoontje ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij een vodafone winkel, toen ik mijn pre-order annuleerde vertelde de man van de klantenservice dat ze toestemming moeten krijgen van vodafone (de medewerkers van vodafone) om nummerportering bij t-mobile aan te vragen, het zou vandaag of uiterlijk maandag gebeuren. Duurt dus allemaal veel te lang, daarom in vodafone shop direct nummerportering aangevraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Wat een badmutsen bij Hi. Ik vraag wanneer de nummerportering word gedaan, zegt hij 3 juni. Ik vraag of het zo kan zijn dat het ook eerder gebeurt, maar nee. Hoe kan dat dan met die mensen die in 10 minuten al een nummerportering goedgekeurd kregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahh net gebeld ze komen morgen tussen 9 en half 1 :D

edit: Pre Order op website 12 mei besteld.. Nieuw abbo zonder nummerbehoud!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikk, graag even erbij vermelden waar je hebt besteld. Is fijn voor de anderen om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
vinom schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:14:
Wat een badmutsen bij Hi. Ik vraag wanneer de nummerportering word gedaan, zegt hij 3 juni. Ik vraag of het zo kan zijn dat het ook eerder gebeurt, maar nee. Hoe kan dat dan met die mensen die in 10 minuten al een nummerportering goedgekeurd kregen..
Als je dat letterlijk zo hebt gevraagd kan ik me voorstellen dat hij dat zei. En dan wordt je nummer dus op 3 juni overgezet. De goedkeuring van een portering kan echter wel binnen 10 minuten geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Aha, ja nu je het zegt. Nu ben ik een badmuts :P
Kan ik weer opnieuw bellen om te vragen of deze al is goedgekeurd, lol.
EDIT: en na goedkeuring kan je het toestel toch ophalen?

[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 27-05-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

Pfff, dinsdag gemaild nooit wat van gehoord. Net klantenservice gebeld: 9 minuten wachttijd. Het is dat ze zo goedkoop zijn maar dat was bij Hi toch beter voor elkaar ....
Elke keer denk ik: ik wacht maar rustig af maar als ik dan lees dat mensen hier later besteld hebben dan ik en morgen al geleverd krijgen dan wordt ik toch weer onrustig ....

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:33

BrammT

The one and only!

Zo, nu voor de zoveelste keer naar VF gebeld. Moet wel zeggen dat ik met stomheid geslagen ben.

Ik heb gewoon een GOEDE helpdesker aan de telefoon gehad. Deze vertelde mij niet alleen dat ik beter een nieuwe bestelling kon plaatsen, omdat de oude waarschijnlijk niet helemaal goed was, maar heb er ook gezellig mee zitten babbelen! Gekletst over de nieuwste dingen omtrent telecomland e.d. Helemaal geweldig.

Hij vertelde mij ook dat hij zijn klanten altijd van A- tot Z volgt, en regelmatig statusmailtjes zal sturen. Heb een e-mailadres van hem gekregen waar ik naartoe kan mailen met vragen of problemen.

Heb er nu echt wel vertrouwen in, verwacht 'm eigenlijk woensdag al.

:)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heho schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:41:
Pfff, dinsdag gemaild nooit wat van gehoord. Net klantenservice gebeld: 9 minuten wachttijd. Het is dat ze zo goedkoop zijn maar dat was bij Hi toch beter voor elkaar ....
Elke keer denk ik: ik wacht maar rustig af maar als ik dan lees dat mensen hier later besteld hebben dan ik en morgen al geleverd krijgen dan wordt ik toch weer onrustig ....
Nu je het zegt, ik heb gisterenochtend een mail gestuurd en een DM via twitter, maar tot op heden nog helemaal niets terug gehad. Waarschijnlijk is het een drukke boel daar, had het zelf nog niet eens gemerkt omdat ik vanmiddag zelf al gebeld heb, was naar achteraf bleek nog een bekende van me ook :P

Heb je nummerbehoud aangevraagd?
Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.