Ik kom nu voor de tweede keer vandaag bij de Vodafone winkel vandaan. Blijkbaar hadden ze wel Sensations binnengekregen, maar waren ze zoals ik al vermoedde voor reserveringen. Toen mezelf op de lijst van reserveringen laten zetten. Ik was nog maar net anderhalf uur thuis en ja hoor, een telefoontje of ik even naar de winkel kon komen want ze hadden een Sensation voor mij. Blijkbaar hadden van de zo'n twintig personen voor mij een aantal afgezegd.
In ieder geval heb ik het contract in orde gemaakt. Nummerportering van Hi naar Vodafone wordt nu geregeld, en ik hoop morgen een telefoontje te krijgen dat het goedgekeurd is en dan kan ik de telefoon ophalen!
Ook meteen toen ik thuis kwam maar even naar de Online shop gebeld om mijn order te annuleren. Meneer aan de telefoon stelde gelukkig geen moeilijke vragen, en het geld wat ik al had betaald krijg ik binnen 10 dagen terug!
In ieder geval heb ik het contract in orde gemaakt. Nummerportering van Hi naar Vodafone wordt nu geregeld, en ik hoop morgen een telefoontje te krijgen dat het goedgekeurd is en dan kan ik de telefoon ophalen!
Ook meteen toen ik thuis kwam maar even naar de Online shop gebeld om mijn order te annuleren. Meneer aan de telefoon stelde gelukkig geen moeilijke vragen, en het geld wat ik al had betaald krijg ik binnen 10 dagen terug!
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut