Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kom nu voor de tweede keer vandaag bij de Vodafone winkel vandaan. Blijkbaar hadden ze wel Sensations binnengekregen, maar waren ze zoals ik al vermoedde voor reserveringen. Toen mezelf op de lijst van reserveringen laten zetten. Ik was nog maar net anderhalf uur thuis en ja hoor, een telefoontje of ik even naar de winkel kon komen want ze hadden een Sensation voor mij. Blijkbaar hadden van de zo'n twintig personen voor mij een aantal afgezegd.

In ieder geval heb ik het contract in orde gemaakt. Nummerportering van Hi naar Vodafone wordt nu geregeld, en ik hoop morgen een telefoontje te krijgen dat het goedgekeurd is en dan kan ik de telefoon ophalen!

Ook meteen toen ik thuis kwam maar even naar de Online shop gebeld om mijn order te annuleren. Meneer aan de telefoon stelde gelukkig geen moeilijke vragen, en het geld wat ik al had betaald krijg ik binnen 10 dagen terug!

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
voor de mensen waar tegen in gezegt dat de telefoon duurder gaat worden, ga hier maar wel van uit.

is ook bij de SGS1 gebeurt bij VF, was eerst gratis bij een 200 bsw abbo en daarna moest je sown 60 euro bij betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

Net nog even gebeld en ben een beetje teleurgesteld in VF.
Vorige week besteld en ze gaan nu pas de nummerportering aanvragen omdat het toestel nu pas op voorraad zou zijn. Dat had toch allang klaar kunnen zijn ? Gaat dus nog wel een dag of 4 duren dachten ze ...
Als je besteld hebt kan het nooit duurder worden lijkt me. Je moet geleverd krijgen voor de prijs waarvoor je hem besteld hebt !!

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 22:34
Net Vodafone nogmaals gebeld over de status etc. etc. via internet pre-orderen is echt een lachertje, de beste man zei me dat ik beter de bestelling kon annuleren en via de telefonische verkoop een nieuwe aanvraag kon doen...!
Tijdens de telefonische verkoop werd mij verteld dat ze 1000 Sensations binnen hadden gekregen en dus alles goed konden gaan uitleveren...!!!
De uitleveren zou binnen 4 dagen gebeuren ivm nummerbehoud, maar dat zal tegenwoordig toch sneller gaan met de nieuwe wetgeving....

Ben dus erg benieuwd

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net terug uit de VF store in Venlo, helaas zonder Sensation -O-. De Voorraad die ze hadden liggen was allemaal gereserveerd, maar ze verwachten een nieuwe levering binnen 1 a 2 weken. Op zich voor mij niet zo'n punt aangezien ik over stap van T-mobile naar VF met nummerbehoud, wat betekend dat ik de telefoon pas op kan halen wanneer T-mobile de "overstap" heeft goedgekeurd, wat ook 1 a 2 weken gaat duren, aldus de verkoper...Oh well, nog maar even geduld dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 13:05
Jongens (meisjes?), Ik heb net de Sensation even mogen bekijken in de Vf shop in Arnhem! Ze hebben er nog een aantal op voorraad liggen, je kan ze zo ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus op de vodafone site is verandert, nu staat er: order in behandeling!!!!!
Dus morgen of zaterdag zullen de telefoons geleverd worden, dat hoop ik ten minste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister rond 4 uur besteld en een uur geleden heb ik ook een e-mail van Vodafone mogen ontvangen dat hij verstuurd is! Met een beetje mazzel ligt hij morgen thuis als ik klaar ben met m'n examens! Zou wel super zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:34
Dom mens van de Vodafone winkel had het nummer van mij SIM-kaart verkeerd ingevoerd... Nu wachten tot T-Mobile het nummerbehoud verzoek definitief afkeurt, dan pas kunnen ze weer een nieuw verzoek indienen en dan weer een paar dagen wachten... Hopelijk wordt het voor mij begin volgende week.
Mijn eerste ervaringen met Vodafone zijn dus echt geweldig... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
FabianNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:
Dom mens van de Vodafone winkel had het nummer van mij SIM-kaart verkeerd ingevoerd... Nu wachten tot T-Mobile het nummerbehoud verzoek definitief afkeurt, dan pas kunnen ze weer een nieuw verzoek indienen en dan weer een paar dagen wachten... Hopelijk wordt het voor mij begin volgende week.
nee joh, lekker handig..
hoorde dat Tmobile erg lang er over doet, terwijl die nieuwe wet er is,
maar daar houden ze zich blijkbaar niet echt aan..

ze vroegen bij mij trouwens om mn simkaartje uit mn telefoon,
ik die er (met moeite) uithalen, vraagt hij om mn nummer,
laat ik die nou net niet uit mn hoofd weten (ik bel tenslotte mezelf nooit)
Maar na wat hard denkwerk wist ik em toch nog wel in mn hoofd te achterhalen (viel me niet tegen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
FabianNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:
Daardoor is het ook gelijk een dom mens. In wat voor maatschappij leven we toch als iemand die een fout maakt wat menselijk is als dom wordt bestempeld?! Grow up man, please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:34
alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Daardoor is het ook gelijk een dom mens. In wat voor maatschappij leven we toch als iemand die een fout maakt wat menselijk is als dom wordt bestempeld?! Grow up man, please
Nee, die collega van haar gaf aan "zo, wie heeft jouw de vorige keer geholpen?! Die is dom, wat een stomme fout zeg...". Ik stond er ook vreemd van te kijken, maar blijkbaar had ze echt iets totaal verkeerd gedaan.
En ik snap dat er fouten gemaakt worden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Nou ik ben ook naar de VF winkel gegaan hier in Ede. Ik ben op dit moment aan het bellen naar de KS om mijn oude order te cancelen. De order is gecanceled.

Nu snap ik alleen 1 ding niet. Ik kon mijn telefoon nog niet mee krijgen omdat ik moet wachten op nummerbehoud. Nou loopt HI me te verkondigen dat dat wel een maand kan duren voordat het nummer is overgezet. (er zit een opzeg termijn van 1 maand op) Betekend het dan dat ik een maand moet wachten tot ik m'n telefoon op kan halen of dat ik me telefoon wel op kan halen na goedkeuring maar dat m'n nieuwe abbo pas in gaat na die ene maand ? Ik snap het even niet meer ??

(mijn abbo is trouwens wel afgelopen bij HI, ik bel er op dit moment nog wel mee maar dat komt omdat het elke keer verlengd wordt met een maand, ik zou in principe dan nog tot ongeveer 11 juni aan het abbo van HI vastzitten)

[ Voor 15% gewijzigd door Drekonai op 26-05-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

In principe als het nummerbehoud is goedgekeurd kan je je telefoon krijgen ....

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
heho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:10:
In principe als het nummerbehoud is goedgekeurd kan je je telefoon krijgen ....
Dan zal het geen probleem zijn. Dan bestaat er een grote kans dat ik de telefoon morgen in ontvangst kan nemen. >:) :*) 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik ga morgen naar de Vodafone shop om het proberen te bestellen. Moet ik naast mijn ID, pinpas, huidige telefoon nog iets anders meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

vinom schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:33:
Ik ga morgen naar de Vodafone shop om het proberen te bestellen. Moet ik naast mijn ID, pinpas, huidige telefoon nog iets anders meenemen?
Patience my dear boy, patience! het kunnen echt idioten zijn

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
jullie hadden trouwens het hoofd van de verkoper moeten zien, toen hij mijn id ging kopieeren en ik hem vertelde dat dat niet mag en wat hij nu deed zelfs strafbaar was.. 8)
Hij wist ook even niet meer wat hij moest doen, vertelde hem maar dat ik er niet over zou zeuren ofzo, maar dat het eigenlijk niet mocht enzo. Hij wist dat het poosje terug op tv was geweest, maar meer als .. 'ja ik moet' en 'hij kopiert al' kwamen er niet uit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

Whuzz

Dodgeball!

Kid_Stevie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:11:
jullie hadden trouwens het hoofd van de verkoper moeten zien, toen hij mijn id ging kopieeren en ik hem vertelde dat dat niet mag en wat hij nu deed zelfs strafbaar was.. 8)
Hij wist ook even niet meer wat hij moest doen, vertelde hem maar dat ik er niet over zou zeuren ofzo, maar dat het eigenlijk niet mocht enzo. Hij wist dat het poosje terug op tv was geweest, maar meer als .. 'ja ik moet' en 'hij kopiert al' kwamen er niet uit _O-
Wie was dat? Dan geef ik hem aan, laat ik jouw order annuleren (want illegaal gedaan) en pik ik je foon in :P

Mijn status staat ondertussen nog steeds op "Binnenkort leverbaar"... wat mij nou verbaasd is dat het lijkt dat verlengingen voor gaan op nummerbehoud-aanmeldingen. Vanuit het klant-perspectief netjes hoor, maar je zou toch denken dat ze liever éérst abonnees van een ander afpakken (nummerbehouders) en dan pas bestaande klanten verlengen :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 12-05-2011 heeft ordernummer: 2***********.

Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: 3SZ************* en uw postcode.

De bestelling wordt twee keer door TNT Post aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Daarna wordt het pakket bij het postkantoor afgeleverd. U ontvangt van TNT Post bericht bij welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen. Indien u onder rembours heeft besteld, dient u de bestelling aan de deur of op het postkantoor te betalen.

OMG !!!

1. ik heb vanmorgen al geannuleerd !!
2. ik heb gewoon een los toestel besteld en geen prepaid pakket !!!

sigh*

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Whuzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:21:
[...]

Wie was dat? Dan geef ik hem aan, laat ik jouw order annuleren (want illegaal gedaan) en pik ik je foon in :P

Mijn status staat ondertussen nog steeds op "Binnenkort leverbaar"... wat mij nou verbaasd is dat het lijkt dat verlengingen voor gaan op nummerbehoud-aanmeldingen. Vanuit het klant-perspectief netjes hoor, maar je zou toch denken dat ze liever éérst abonnees van een ander afpakken (nummerbehouders) en dan pas bestaande klanten verlengen :P
hahah dan zeg ik niks meer :X :P

Ik neem aan dat je het over online bestellingen/pre orders?
want in de winkel maakt dat volgens mij niet echt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kid_Stevie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:24:

Ik neem aan dat je het over online bestellingen/pre orders?
want in de winkel maakt dat volgens mij niet echt uit
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik was net in de stad en kon zo kiezen voor een htc sensation 580.- of een Galaxy s 2 560.- gekkenhuis zeg! beiden op voorraad

Nu heb ik lekker de galaxy S2 genomen elders voor 454.- die sensation koop ik later wel als die gezakt is! kan hem morgen ophalen.

Wou in eerste instansie voor de Sensation gaan maar niet voor 580.-

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:45:
Ik was net in de stad en kon zo kiezen voor een htc sensation 580.- of een Galaxy s 2 560.- gekkenhuis zeg! bijden op voorraad

Nu heb ik lekker de galaxy S2 genomen elders voor 454.- die sensation koop ik later wel als die gezakt is! kan hem morgen ophalen.

Wou in eerste instansie voor de Sensation gaan maar niet voor 580.-
Bij Afgebeld.nl krijg je 'm voor 499-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag vodafone klantenservice even gebeld en ik kreeg te horen dat de htc sensation deze week is binnen gekomen bij vodafone. Deze meneer zei dat ze bezig zijn met het inboeken van de telefoons en dat ze volgende week worden verstuurd. Ik hoop dat deze meneer gelijk heeft want ik kan niet wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:50:
Heb vanmiddag vodafone klantenservice even gebeld en ik kreeg te horen dat de htc sensation deze week is binnen gekomen bij vodafone. Deze meneer zei dat ze bezig zijn met het inboeken van de telefoons en dat ze volgende week worden verstuurd. Ik hoop dat deze meneer gelijk heeft want ik kan niet wachten :O
Uh, dat was de info van eergister ongeveer ja :P
De info van vandaag is dat het binnenkomen en versturen inmiddels zo'n beetje is gebeurd en dat ze al weer op zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dkarmelk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 12:11
ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Zie bold+underline.... oepsie??? geen vanilla meer, maar vf van vodafone????
Vandaag mijn Sensation ontvangen van mijn pre-order. Gelukkig was ralph075 zijn opmerking dat het misschien een Vodafone ROM zou zijn vals alarm :D

Dus voor de gene die hem ge-pre-ordered hebben, ik kreeg gisteren einde van de middag een mail dat mijn toestel verzonden was en vandaag is hij bezorgd door GLS. Geen Vodafone bloatware, dus ik denk dat in NL geen VF branded tels worden uitgeleverd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:52:
[...]

Uh, dat was de info van eergister ongeveer ja :P
De info van vandaag is dat het binnenkomen en versturen inmiddels zo'n beetje is gebeurd en dat ze al weer op zijn ;)
Hoe weet jij dat als ik vragen mag???

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij belsimpel.nl is de "HTC Sensation Vodafone" uit voorraad leverbaar.
Iemand enig idee of deze branded zijn? Volgens mij heeft tot op heden nog niemand een branded toestel ontvangen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom blijft alléén belnu achter? Ik ga er vanuit dat Belnu dan morgen toch echt de Sensation moet ontvangen. Wel jammmer dat ik het weekend weg ben, had hem graag morgen al gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Mij werd 2 uur geleden nog verteld door de klantenservice dat ze op vooraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Ik ga nu gelijk even chatten met ze, bedankt voor het bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag ook nog met Belnu gechat, ze zeiden dat ze hem morgen of maandag pas binnen zouden krijgen..
Beetje jammer weer dat ik nou precies daar mijn sensation besteld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 1 minuut geleden gechat, en ze verwachten hem waarschijnlijk morgen binnen te krijgen. Dat betekent dus dat ik hem waarschijnlijk zaterdag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:11:
Bij belsimpel.nl is de "HTC Sensation Vodafone" uit voorraad leverbaar.
Iemand enig idee of deze branded zijn? Volgens mij heeft tot op heden nog niemand een branded toestel ontvangen, toch?
Heb 'm daar zojuist besteld. Op het bestelforumulier staat HTC Sensation Vodafone. In het bestelveld stond daar echter Vanilla achter, meen ik. Dus ik twijfel nu erover. Maar ik ga er vanuit dat dit alsnog de Vanilla versie is.

Heb hem voor de zekerheid maar verzekerd tegen verlies of diefstal (2,95 Euro extra) en incl. verzendkosten kom ik op 512,90 Euro. Er staat dat hij op voorraad is. De verwachte levertijd 2-5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd, paar dagen geleden zeiden ze nog dat hij in de loop van deze week binnen kwam maarja het zou me niks verbazen als ze hem maandag pas krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:04:
[...]

Hoe weet jij dat als ik vragen mag???
Door gewoon dit topic te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:24:
[...]

Door gewoon dit topic te volgen?
iedereen zegt wat anders... dus ik ga er van uit dat ik hem volgende week krijg.
en het zijn Volgens mij allemaal geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:19:
[...]

Heb 'm daar zojuist besteld. Op het bestelforumulier staat HTC Sensation Vodafone. In het bestelveld stond daar echter Vanilla achter, meen ik. Dus ik twijfel nu erover. Maar ik ga er vanuit dat dit alsnog de Vanilla versie is.

Heb hem voor de zekerheid maar verzekerd tegen verlies of diefstal (2,95 Euro extra) en incl. verzendkosten kom ik op 512,90 Euro. Er staat dat hij op voorraad is. De verwachte levertijd 2-5 werkdagen.
Ik heb zojuist geprobeerd de klantenservice te bellen die tot 22.00u bereikbaar is volgens de site, maar helaas. Wel raar dat er bij het product "binnen 24 uur leverbaar" staat en ergens anders op de site 2-5 werkdagen.

Als ik 'm vandaag bestel, wil ik 'm ook graag dit weekend hebben... :P

EDIT: zojuist toch de klantenservice gesproken: ze zijn op voorraad, maar ze bezorgen niet op zaterdag. Dus morgen verzenden betekent maandag in huis.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Ik heb zojuist geprobeerd de klantenservice te bellen die tot 22.00u bereikbaar is volgens de site, maar helaas. Wel raar dat er bij het product "binnen 24 uur leverbaar" staat en ergens anders op de site 2-5 werkdagen.

Als ik 'm vandaag bestel, wil ik 'm ook graag dit weekend hebben... :P
Ja, dat vond ik ook vreemd. En natuurlijk zou ik 'm dit weekend ook al willen hebben. We moeten het maar afwachten. Ze leveren het ivm andere webshops voor nagenoeg de goedkoopste prijs. Bij Vodafone zelf betaal je 580 Euro voor een los toestel.

Edit: zag je edit en balen zeg dat ze op zaterdag niet leveren. Dat wordt dus wachten tot maandag.

Had je trouwens aan de klantenservice ook gevraagd of die Vanilla was? (dus unbranded)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook maar besteld bij Belsimpel.nl.
Heb bij opmerkingen het verzoek gezet om 'm morgen met TNT (i.p.v. DPD) te verzenden, zodat ik 'm wel zaterdag ontvang. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:30:

Had je trouwens aan de klantenservice ook gevraagd of die Vanilla was? (dus unbranded)
Stom, ik hing op en dacht eraan. Oeps, vergeten. Maar goed, kleine kans dat die branded is, heb er tot nu nog geen gezien/gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Gisteren omstreeks 16:30u telefonisch verlengd.
Vandaag e:mail
"Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:37:
Ik heb 'm ook maar besteld bij Belsimpel.nl.
Heb bij opmerkingen het verzoek gezet om 'm morgen met TNT (i.p.v. DPD) te verzenden, zodat ik 'm wel zaterdag ontvang. Ben benieuwd...
Mooi, ik hoop dat je 'm ook snel binnen zult hebben :)

Ik probeer de helpdesk te bellen om ook te proberen 'm via TNT te laten versturen, maar ik kreeg eerst een voicemail dat het momenteel heel druk was en later terug moest bellen. Probeer ik het net weer, krijg ik de melding dat het nummer niet bereikbaar is.

Die worden dus echt simpel daar van al die telefoontjes over de Sensation _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Mooi, ik hoop dat je 'm snel binnen zult hebben :)

Ik probeer de helpdesk te bellen om ook te proberen 'm via TNT te laten versturen, maar ik kreeg eerst een voicemail dat het momenteel heel druk was en later terug moest bellen. Probeer ik het net weer, krijg ik de melding dat het nummer niet bereikbaar is.

Die worden dus echt simpel daar van al die telefoontjes over de Sensation _O-
Zo was het bij mij ook: 2x geen verbinding, 2x voicemail en bij de vijfde keer was het raak en ging 'ie over... Volhouden, het kan nog tot 22.00u! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:48:
[...]

Zo was het bij mij ook: 2x geen verbinding, 2x voicemail en bij de vijfde keer was het raak en ging 'ie over... Volhouden, het kan nog tot 22.00u! Succes!
Ben er zojuist doorheen gekomen en ze heeft er een notitie bijgezet om het via TNT te versturen. Hij was op voorraad en zou dan zaterdag moeten aankomen. Ze kon alleen niet beloven of het versturen via TNT ging lukken, aangezien ze normaal hun eigen vervoerder gebruiken. En de telefoon is inderdaad unbranded :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Bij mij is het inmiddels dit geworden:
Orderstatus:

Order in behandeling.

Laatst gewijzigd: 26-05-2011 12:34:10

Meer info:
Niet beschikbaar
Hoop dat ze hem morgen versturen, heb geen zin om nog veel langer te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het lijkt toch dat HTC de webshops beter op voorraad heeft gebracht dan Samsung.
Op belsimpel.nl toch al de hele dag op voorraad de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op htcsensation.nl dat vodafone belnu beloofd heeft morgen begin van de middag de HTC's aan te leveren bij hun, en dat ze daarna meteen gaan leveren. Dus als we deze bron mogen geloven krijgen wij onze htc's zaterdag, want ze leveren met TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Orderstatus:

Afleverafspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 26-05-2011 00:00:00
Naar mijn mening is het nog geen 00:00:00, maar dit klinkt als muziek in mijn oren! :D Hopend dat ze morgen al kunnen leveren en niet pas zaterdag want dan ben ik er niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris_NL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Naar mijn mening is het nog geen 00:00:00, maar dit klinkt als muziek in mijn oren! :D Hopend dat ze morgen al kunnen leveren en niet pas zaterdag want dan ben ik er niet :S
De datum staat op vandaag om 00:00:00 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:39:
[...]

De datum staat op vandaag om 00:00:00 uur ;)
How ik snap je maar vanmiddag was het nog niet veranderd! vanmiddag stond er in behandeling

[ Voor 29% gewijzigd door Chris_NL op 26-05-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus:
Order in behandeling.

Laatst gewijzigd: 27-05-2011 06:37:04

Mmm stond gister maar alleen de tijd is veranderd.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:50
Gisteren ook maar even naar de vodafone winkel gegaan in Enschede.
Moest eerst 15 min wachten totdat iemand mij te woord kon staan, ondertussen hoorde ik al iemand anders vragen over de Sensation en dat deze er niet meer was maar wou toch nog een poging wagen (laatste sprankje hoop).
Toen eindelijk iemand beschikbaar was en ik begon over de Sensation kreeg ik de indruk dat hij er een beetje genoeg van had (te veel vragen al gehad vandaag of zo) en er werd mij gelijk gevraagd of ik hem toevallig al op internet had verlengt, ik zeggen dat ik dat inderdaad had gedaan maar omdat mensen die in de winkel verlengen hem veel sneller had en dat ik dit vreemd vond.
Het antwoord van zijn kant was vooral een heleboel "ja" en "nee" en ik had niet echt het gevoel dat ik hier verder kwam.

Na 10 min met de man gepraat te hebben ben ik maar, zonder succes, naar huis gegaan.
Toch een beetje jammer van de service van VF maar kan me wel iets bij voorstellen als je de hele dag dezelfde vraag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:51:
[...]

Ben er zojuist doorheen gekomen en ze heeft er een notitie bijgezet om het via TNT te versturen. Hij was op voorraad en zou dan zaterdag moeten aankomen. Ze kon alleen niet beloven of het versturen via TNT ging lukken, aangezien ze normaal hun eigen vervoerder gebruiken. En de telefoon is inderdaad unbranded :)
Gisteravond over je bericht heen gelezen. Goed nieuws! Nu maar hopen dat ze zo aardig zijn die van ons toch via TNT te verzenden... _/-\o_

Staat er bij jou bij orderstatus trouwens ook "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:57:
Net bij de BelCompany geweest en een maatje die daar werkt wist mij te vertellen dat zij hem morgen of zaterdag verwachten. Dat betekent dat ik er ook eentje heb van het weekend!
Weet je toevallig of je de Sensation dan ook kan verlengen met een T-Mobile abbonement? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2023
Ok, ook ik ben om, ik wil een Sensation! Wil een tweejaars abbo met weinig belminuten en uiteraard internet. Ben ook niet aan een provider gebonden, heb nu tele2 *bloos*, maar mijn abbo twee jaar oud en wordt maandelijks verlengd.

Ik heb echter niet echt veel haast en kan best nog een maand wachten met bestellen. Maar ik vraag me af wat de prijzen van dit toestel zullen gaan doen? Is het te verwachten dat de prijzen na een maand zullen dalen, of zijn de openingsaanbiedingen nu van bijv. VF zo scherp dat ik er net zo goed nu al een kan afsluiten? Of kan ik beter wachten tot bijv. Hi weer een aanbieding heeft?

Wie kan er even in zijn glazen bol kijken, en zijn wijsheid met mij delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Guys,

IK HEB HEM!!!

In breda waren er gister 2 geleverd, was de 1e:).
Meteen verlengd en na 2 min akkoord van HI, goeie service!!

Ga is kijken wat het allemaal kan!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Beter accepteren ze hem ook zo snel bij mij...kan ik hem hopelijk ook gelijk meenemen als ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 22:25
Reutel schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:53:
Ok, ook ik ben om, ik wil een Sensation! Wil een tweejaars abbo met weinig belminuten en uiteraard internet. Ben ook niet aan een provider gebonden, heb nu tele2 *bloos*, maar mijn abbo twee jaar oud en wordt maandelijks verlengd.

Ik heb echter niet echt veel haast en kan best nog een maand wachten met bestellen. Maar ik vraag me af wat de prijzen van dit toestel zullen gaan doen? Is het te verwachten dat de prijzen na een maand zullen dalen, of zijn de openingsaanbiedingen nu van bijv. VF zo scherp dat ik er net zo goed nu al een kan afsluiten? Of kan ik beter wachten tot bijv. Hi weer een aanbieding heeft?

Op dit moment heeft Hi een aanbieding (12 maanden tot 20 euro korting bij een internet abonnement), maar ze blijven nog erg duur.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je nummerbehoud aangevraagd?
Dkarmelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:53:
[...]

Vandaag mijn Sensation ontvangen van mijn pre-order. Gelukkig was ralph075 zijn opmerking dat het misschien een Vodafone ROM zou zijn vals alarm :D

Dus voor de gene die hem ge-pre-ordered hebben, ik kreeg gisteren einde van de middag een mail dat mijn toestel verzonden was en vandaag is hij bezorgd door GLS. Geen Vodafone bloatware, dus ik denk dat in NL geen VF branded tels worden uitgeleverd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Goed nieuws voor de mensen welke wachten op nummerbehoud bij T-Mobile.
Woensdag om 13:00 heb ik in een VF shop mijn abonnement afgesloten (incl. nummerbehoud van T-Mobile).

En nu vanochtend zie ik op My T-Mobile staan dat het nummerbehoud is goedgekeurd:
"Je aanvraag is op 27-5-2011 goedgekeurd."

Hier stond eerst een andere tekst dat er nog een controle moest plaatsvinden, maar die tekst is nu weg. Dus zo even met VF bellen om te vragen of ik nu mijn toestel kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Reutel schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:53:

Lijkt een beetje op wat ik wil: Weinig belminuten met internet. Maar aangezien ik nog nooit een abbo heb gehad (wordt zoals vele mss al gelezen hebben binnenkort pas 18) wil ik wel weten hoe het ong. zit met het smsen dan?

EDIT: En hoe zit het met het nummerbehoud als je een prepaid kaartje hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 27-05-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Richi E.

Dat is mooi nieuws, ik wacht zelf op nummerbehoud met T-mobile na preorder via internet.

Weet je vanaf wanneer ongeveer bij My T-mobile aangegeven stond dat de aanvraag voor nummerbehoud in behandeling was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:34:
@Richi E.

Dat is mooi nieuws, ik wacht zelf op nummerbehoud met T-mobile na preorder via internet.

Weet je vanaf wanneer ongeveer bij My T-mobile aangegeven stond dat de aanvraag voor nummerbehoud in behandeling was?
Dat stond er eigenlijk vrijwel direct.
Bij stond er ook op 25-05 al dat de aanvraag was goedgekeurd. Er stond toen echter achter dat deze goedkeuring nog gecontroleerd moest worden voordat het aan Vodafone doorgegeven zou worden. Dat is nu ook weggehaald en nu is hij dus officieel goedgekeurd vanaf 27-05.

Net de klantenservice van VF gebeld, daar is de goedkeuring echter nog niet binnen. Wat een omslachtig gedoe allemaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu even geen vodafone :)

Welke andere aanbieder/winkel/webshop (buiten Vodafone!) gaat de Sensation als eerste verkopen? Is er dus al iets bekend over meer algemene beschikbaarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Ik begin nu lichte haatgevoelens te krijgen voor Vodafone. Denk je eindelijk iets anders te zien op je orderstatus pagina, is alleen de tijd gewijzigd, maar staat er nog steeds: "Order in behandeling".

Daarna vraag ik een online chatsessie aan en krijg ik meteen het bericht: "Uw order kan niet worden gevonden in ons systeem."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Richi E. schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:39:
[...]

Dat stond er eigenlijk vrijwel direct.
Bij stond er ook op 25-05 al dat de aanvraag was goedgekeurd. Er stond toen echter achter dat deze goedkeuring nog gecontroleerd moest worden voordat het aan Vodafone doorgegeven zou worden. Dat is nu ook weggehaald en nu is hij dus officieel goedgekeurd vanaf 27-05.

Net de klantenservice van VF gebeld, daar is de goedkeuring echter nog niet binnen. Wat een omslachtig gedoe allemaal. :(
Het pre-orderen via VF werkt echt krom. Ik ging gisteren naar de winkel en die konden helemaal geen pre-order vinden, terwijl ik er zeker van ben dat ik een week of twee terug nog de VF KS gesproken had die het verifieerden.

Daarna in de winkel meteen gevraagd of ze het toestel nog hadden, ze hadden hem nog binnen. Ik had hem bijna aan kunnen nemen maar ik moet nog wachten op de goedkeuring van nummerbehoud, ik HOOP echt dat het vandaag nog wordt goedgekeurd en dat ik een belletje krijg van de winkel hier in Ede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

donvalentino schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:54:
Guys,

IK HEB HEM!!!

In breda waren er gister 2 geleverd, was de 1e:).
Meteen verlengd en na 2 min akkoord van HI, goeie service!!

Ga is kijken wat het allemaal kan!! _/-\o_ _/-\o_
Heb je hem nou verlengd met Hi?? Ik ben benieuwd of algebeld hem al heeft. Ben van plan om hem los aan te schaffen. Kan niet wachten om er mee te spelen. :9~

[ Voor 15% gewijzigd door BPP op 27-05-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
DimitryK schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:44:
Ik begin nu lichte haatgevoelens te krijgen voor Vodafone. Denk je eindelijk iets anders te zien op je orderstatus pagina, is alleen de tijd gewijzigd, maar staat er nog steeds: "Order in behandeling".

Daarna vraag ik een online chatsessie aan en krijg ik meteen het bericht: "Uw order kan niet worden gevonden in ons systeem."
Als ik jou was zou ik langs de VF winkel bij jou in de buurt gaan, vandaag of begin volgende week. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik zal ook nooit meer iets pre-orderen voor een telefoon. Het snelste is en blijft gewoon naar de winkel toe gaan. Ik had hem ook als sinds 10 mei ongeveer gepre-ordered, totaal geen resultaat. In de winkel en op de KS van VF konden ze mijn pre-order allemaal niet vinden. Het lijkt wel of je gewoon in de zeik genomen wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
BPP schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:50:
[...]

Heb je hem nou verlengd met Hi??
Denk dat hij nummerbehoud met vodafone bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Heb je hem nou verlengd met Hi?? Ik ben benieuwd of algebeld hem al heeft. Ben van plan om hem los aan te schaffen. Kan niet wachten om er mee te spelen. :9~
Bestel hem gewoon op belsimpel, die hebben nog voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2023
RobinNL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:12:
[...]

Op dit moment heeft Hi een aanbieding (12 maanden tot 20 euro korting bij een internet abonnement), maar ze blijven nog erg duur.
Hi is geen optie momenteel, die zijn veel te duur. Vodafone is veel goedkoper volgens mij, maar ik vraag me af of de prijzen de komende maand nog verder omlaag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Contracten en kopieën dienen voor 31-05-2011 voor 14:00 uur compleet bij ons binnen te zijn in verband met de geldigheid van deze actie

Wil dit zeggen dat die actie van de eerste 12 maanden voor 20 euro daarna voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Reutel schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Hi is geen optie momenteel, die zijn veel te duur. Vodafone is veel goedkoper volgens mij, maar ik vraag me af of de prijzen de komende maand nog verder omlaag gaan?
Heb net Hi gebeld omdat je niet voor 1-jarig kan kiezen. Dit moet blijkbaar nog worden aangepast op de site. Probeerde mij wel 2-jarig abo aan te smeren maar niet op ingegaan. Hi is op dit moment inderdaad duurder dan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:00:
[...]

Gisteravond over je bericht heen gelezen. Goed nieuws! Nu maar hopen dat ze zo aardig zijn die van ons toch via TNT te verzenden... _/-\o_

Staat er bij jou bij orderstatus trouwens ook "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"?
Ik hoop het ook *O*

Nee, bij mijn orderstatus staat: Wordt verzonden. Hopelijk dat dit ondertussen nu ook bij jouw orderstatus staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Kan je met 0800-0200043 bellen om de status van je nummerportering aan te vragen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Ik hoop het ook *O*

Nee, bij mijn orderstatus staat: Wordt verzonden. Hopelijk dat dit ondertussen nu ook bij jouw orderstatus staat ;)
Jep, bij mij staat nu ook "wordt verzonden"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat er nog steeds binnekort leverbaar :S dalijk maar even bellen met VF heeft iemand nog steeds binnekort leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Bij mij ook nog steeds "binnenkort leverbaar" :S
Heb wel pas 26-05-2011 besteld.

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchmania op 27-05-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan! Ik heb zojuist ook gebeld, en ze gaan vandaag mijn nummerbehoud aanvragen.. De beste man vertelde daarbij dat het 5 dagen duurt voordat Hi goedkeuring geeft. Ik hoop dat hij hierin ongelijk in heeft en dat het sneller gaat! Het kan sowieso sneller, als ik op dit forum lees dat het binnen 10 minuten kan..
Upbeat schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:35:
Kan je met 0800-0200043 bellen om de status van je nummerportering aan te vragen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:41:
Ja, dat kan! Ik heb zojuist ook gebeld, en ze gaan vandaag mijn nummerbehoud aanvragen.. De beste man vertelde daarbij dat het 5 dagen duurt voordat Hi goedkeuring geeft. Ik hoop dat hij hierin ongelijk in heeft en dat het sneller gaat! Het kan sowieso sneller, als ik op dit forum lees dat het binnen 10 minuten kan..

[...]
Ja hier ook, volgens mij gaat het sneller. Ik bel straks wel met dat nummer om te vragen hoe het ermee staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:41:

[...]
Ja, dat is gewoon een standaard termijn wat ze aanhouden. Zeker bij Hi is het soms binnen een uur geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Richi E. schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Ja, dat is gewoon een standaard termijn wat ze aanhouden. Zeker bij Hi is het soms binnen een uur geregeld.
Nou dan moet KPN ook snel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
DivineNL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:07:
Contracten en kopieën dienen voor 31-05-2011 voor 14:00 uur compleet bij ons binnen te zijn in verband met de geldigheid van deze actie

Wil dit zeggen dat die actie van de eerste 12 maanden voor 20 euro daarna voorbij is?
Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:39:
bij mij staat er nog steeds binnekort leverbaar :S dalijk maar even bellen met VF heeft iemand nog steeds binnekort leverbaar?
Ja daar staat ie bij mij ook nog op helaas, vanmiddag even bellen (ik heb wel nummerbehoud btw)

Alleen jammer dat er geen bericht bij Vodafone vandaan komt, een mailtje met iets in de richting van;
Je telefoon is binnen, nog even geduld aub, nummerbehoud, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richi E. schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:27:
Goed nieuws voor de mensen welke wachten op nummerbehoud bij T-Mobile.
Woensdag om 13:00 heb ik in een VF shop mijn abonnement afgesloten (incl. nummerbehoud van T-Mobile).

En nu vanochtend zie ik op My T-Mobile staan dat het nummerbehoud is goedgekeurd:
"Je aanvraag is op 27-5-2011 goedgekeurd."

Hier stond eerst een andere tekst dat er nog een controle moest plaatsvinden, maar die tekst is nu weg. Dus zo even met VF bellen om te vragen of ik nu mijn toestel kan ophalen.
Waar precies zie jij dat staan op de my T-mobile pagina, want ik heb gisteren hetzelfde gedaan in een VF shop. Dus ik was even nieuwsgierig waar je de status van de goedkeuring kon vinden en nu blijkt dat dus op de my t-mobile pagina te vinden te zijn, alleen zie ik het niet -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Jep, bij mij staat nu ook "wordt verzonden"!
Mooi voor je d:)b

Het is even een flinke uitgave, maar ik verwacht dat we met de Sensation een flinke tijd vooruit kunnen. Zeker als eind dit jaar de Icecream Sandwich update beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Kun je trouwens nog ergens op de Hi site zien of ze bezig zijn met de nummeraanvraag, heb gezocht maar kon zo niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Waar precies zie jij dat staan op de my T-mobile pagina, want ik heb gisteren hetzelfde gedaan in een VF shop. Dus ik was even nieuwsgierig waar je de status van de goedkeuring kon vinden en nu blijkt dat dus op de my t-mobile pagina te vinden te zijn, alleen zie ik het niet -O-.
Als je inlogt op my t-mobile dan is er links onder een link naar mijn sim en telefoon of iets dergelijks toestel & sim. Op die pagina staan 2 kolommen waar ergens 2x nummerbehoud status tussen staat. Als je op de link in de rechter kolom klikt ben je er ;)
De link in de linker kolom van nummerbehoud is als je van een andere provider naar T-mobile toe gaat. Maar goed, het staat er allemaal ook bij :P

Bij mij is de status ook verandert. Ik bel straks wel even met de vodafone helpdesk maar ik verwacht er nog niet teveel van.

[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 27-05-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb 'm zojuist bij algebeld.nl besteld. Morgen in de brievenbus (als het zou passen...)! Ze hadden er nog een paar over. Snel bij zijn dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dutchmanic schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:53:
Kun je trouwens nog ergens op de Hi site zien of ze bezig zijn met de nummeraanvraag, heb gezocht maar kon zo niets vinden.
Gewoon bellen met de Hi Klantenservice. Zij kunnen dat zien bij je gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@upbeat had jij al iets gehoord over de levering? bij mij staat die nog steeds op binnekort leverbaar heb 24-5 besteld maar stond blijkbaar op datum 16-5 pre-order hoe dat komt geen idee. zou het iets van nut hebben op met de KS te bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:52:
[...]

Het is even een flinke uitgave
Ik heb het er graag voor over. Eindelijk kan ik de slechtste telefoon van Samsung ooit, namelijk de Omnia Qwerty B7610, tegen de muur kapot gooien ;w >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:57:
@upbeat had jij al iets gehoord over de levering? bij mij staat die nog steeds op binnekort leverbaar heb 24-5 besteld maar stond blijkbaar op datum 16-5 pre-order hoe dat komt geen idee. zou het iets van nut hebben op met de KS te bellen ?
Ik heb de bestelling al geannuleerd en gewoon in de winkel gehaald :) maar gister stond dat ie in behandeling is dus sorry geen idee.

Ik zou gewoon even met 0800-0200 043 bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Upbeat op 27-05-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@upbeat oke dankje, en waneer had jij besteld ? heeft die alwaysleft ( VF medewerker) nog iets verteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:59:
@upbeat oke dankje, en waneer had jij besteld ? heeft die alwaysleft ( VF medewerker) nog iets verteld ?
4 mei had ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Aapenootjes: Thanks, gevonden, aanvraag is nog niet binnen bij t-mobile blijkbaar. Zal wel na het weekend worden dan. Overigens was het toestel in Venlo ook niet meer op voorraad, dus dat zou sowieso nog even duren.

offtopic:
Ooit zei ik tegen mijzelf dat ik dit soort ongein niet meer wilde, dat wachten, de frustratie of ie er wel of niet is, de uitlevering, wachten op goedkeuringen enz. enz. dat was ten tijde van de iPhone...Bij mijn volgende telefoon zou ik alles lekker rustig doen, maandje na introductie eens de store binnen wandelen, en vrolijk met een nieuwe foon de winkel uitlopen, geen gestress meer, haha...En jawel hoor, 2 jaar later precies hetzelfde liedje, het lukt me gewoon niet, als het op gadgets enzo aankomt heb ik gewoon geen geduld >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:54:
[...]

Heb 'm zojuist bij algebeld.nl besteld. Morgen in de brievenbus (als het zou passen...)! Ze hadden er nog een paar over. Snel bij zijn dus!
Besteld. Hopen dat die morgen binnenkomt. _/-\o_ 500 euries. :'(
Maar gelukkig brengt mijn gesealde SGS2 die ik morgen binnen krijg ook weer wat centjes op. *O*

[ Voor 15% gewijzigd door BPP op 27-05-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:57:
[...]

Ik heb het er graag voor over. Eindelijk kan ik de slechtste telefoon van Samsung ooit, namelijk de Omnia Qwerty B7610, tegen de muur kapot gooien ;w >:)
Hahaha... dan kan ik me helemaal voorstellen dat je naar de Sensation uitkijkt. Ik heb nu een HTC Desire, nog steeds een heel goede telefoon... alleen in vergelijking met de Sensation vind ik 'm qua design en Sense mogelijkheden wat achterhaald.

Als ik zo de berichten hier lees , dan is HTC goed bezig met het bevoorraden van de webshops :)
Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.