Herberekening zie boven: Intel claimt een amplifier van 1.1. Een user beweerde 1.84, in dat laatste geval kom je op 18 jaar uit.
In het optimale geval slijten ze allemaal in 1x in de 3000e ronde en is het in de 2999 ronde nog allemaal heel (statistisch gezien slaat dit nergens op, maar ik hoop toch dat het het duidelijk maakt).
Het blijft natte vingerwerk natuurlijk, eigenlijk zou je de statistische data (bijv. ook de spreiding) en de algoritmes van Intel moeten hebben.
Dat zit al in de factor 2 voor niet optimale level wearing.Philflow schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de SSD versleten is na 8 jaar.
Als je er dan vanuit gaat dat er nog meer writes zijn dan Firefox dan lijkt me 5 i.p.v. 4 jaar nog niet eens zo'n gek idee... of zie ik dat verkeerd?
In het optimale geval slijten ze allemaal in 1x in de 3000e ronde en is het in de 2999 ronde nog allemaal heel (statistisch gezien slaat dit nergens op, maar ik hoop toch dat het het duidelijk maakt).
Het blijft natte vingerwerk natuurlijk, eigenlijk zou je de statistische data (bijv. ook de spreiding) en de algoritmes van Intel moeten hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door - J.W. - op 04-05-2011 13:45 ]