[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Ben laatste dagen alleen maar aan het rondracen in de Leopard en de PzIII Ausf.
Wat een lol soms om via de chat zeer geirriteerde tegenstanders te zien.

Gisteren zelfs in 1 potje 4 arty's dood gereden door er gewoon tegen aan te crossen. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door solique op 11-04-2011 12:16 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Voor degenen die duits kunnen lezen en geinteresseerd zijn over de 0.6.4.0 patch... Hier het verhaal van een tester in het duits:

http://forum.worldoftanks...__pid__464690#entry464690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Even de vertaling erover werkt ook wel ;)
The work on the patch has been what I've seen to date, very worthwhile. The revision of the graphics routines and are successful. Everything runs much smoother and overall from the pop-ups by tanks has declined significantly.

- Extra markers for the visibility check -> Works very well (Aufploppen the tank is almost gone)
- Succeeded Super - Redesign the map "Hills"
- Chain revised damage -> Works very well (it has to make the drive wheels or rollers)
- Catching on corners and edges -> significantly less non-existent
- Succeeded> very good - changes to the GUI and game card
- Ghost Shells I have so far not had or seen.
- At the mini icons are now shown what type of tank that is
- Many new textures and some sounds
- Panzer push away go, albeit slowly
- The Fix covers the canon of German tanks seem to work
to be continued

Panzer "lion"
It was clear that I instantly once made the lion and is a tank of premium managed to beat me. Many are asking the price, I only say so much, is a round sum, and has also been called several times. I do not know if I should write it now, so the excuses.

The gun is very very precise and also allows quick shots with riding out on targets in middle distance. Action of the gun is pretty good, you can also exist very well against IS-4 and even a T30. (3 matches on the T30, he still had 21% before I had caught the Arty) The tank is quite slow, with its 24km / h. Rotate on the vertical axis it can quickly and do allow such a good effect against medium. (Won easily against 3 Shermans E4 have gecircled). Module failures up to date on the chains There Were None, even in combat with an IS-7. Armor is as expected quite thin, but its speed eh no front armor. People who like the Tiger I will love the lion by the very good gun.

What has struck me in the lion, up ramming a tank of some animal under you, it is often destroyed itself. Even an 8% lion has broken down on my. All in all, I would prefer him as a normal tank have in the tree, rather than later, the UK or another. It's fun but the price is definitely too high.

Panzer "KV-5"
I have not even driven it yet, but what I've seen so far is not so convincing. The 107mm is for his class, I think too small. Since an IS or T29 is much better.

Maps
Pangorki:
was completely redesigned and now includes many more bushes and houses at the critical points. Specifically, the northern starting point of view is no longer as free as before. Even the approach to the hill offers more protection. Good opportunity to do in normal combat scouts for their jobs. Takes place much more relaxed.

Komarin: The houses on the island offer good protection and ensure that there can keep longer tanks and scouts. The flag of the bushes disappear at the points does not have as serious consequences. The defense attorney have been limited but very. I think the camp will be significantly less.

Prairie: A very nice card, made ​​for tanks with long range and accurate guns. There are many places where stones and hollows can hide armor. If you drive to the starting points on a slope it is possible to base the opponent to take a fire. The Arty has been precisely targeted to meet if it wants, through the many hiding on the side. It is possible to flank the positions can be covered very well. Here it depends on the nerves, who is making better gains ....

Caucasus: a battle in the mountains ... it is most likely. A typical mountainous region with snow and scattered shrubs and trees. Many places where TDs and Arty hide. There are again three access roads, the middle is separated by a bridge. What stands out here are the key positions and the open terrain that can be very good shot from an elevated position. The motion with caution is advised. Overall, a great map with lots of variety.
Klinkt in ieder geval veel belovend en de patch notes vond ik al goed eruit zien!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

solique schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:15:
Ben laatste dagen alleen maar aan het rondracen in de Leopard en de PzIII Ausf.
Wat een lol soms om via de chat zeer geirriteerde tegenstanders te zien.

Gisteren zelfs in 1 potje 4 arty's dood gereden door er gewoon tegen aan te crossen. >:)
Dan kan het nog wezen dat jij en ik nog naast elkaar gereden hebben.
Ik ben ook sinds kort beetje aan het kloten gegaan met die light vehicles. Vooral leuk om die Koffie Potten (KV's) voor bij te rijden en dat ze dan hun loop zo snel mogelijk willen om draaien om je kapot te schieten voordat je bij hun SPG's bent. Echt heerlijk.

Een tank die 67 km/h +/- gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:31:
[...]

Dan kan het nog wezen dat jij en ik nog naast elkaar gereden hebben.
Ik ben ook sinds kort beetje aan het kloten gegaan met die light vehicles. Vooral leuk om die Koffie Potten (KV's) voor bij te rijden en dat ze dan hun loop zo snel mogelijk willen om draaien om je kapot te schieten voordat je bij hun SPG's bent. Echt heerlijk.

Een tank die 67 km/h +/- gaat.
Dat zou kunnen. :?
Al ben ik geloof ik nog niemand van Tweakers tegen gekomen online, of niet opgevallen.

Zal vanavond een DM sturen met mijn WoT link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik speel ook niet onder de tag van Tweakers ^^. Speel onder de vG tag. :)
Ik heb een aantal potjes gehad waar ik met een andere PzIII AusfA echt naast / achter elkaar reden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
rgras schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:42:
Zojuist enkele leuke potjes gespeeld met Quantor en MStinos. :)

Het GoT-vuurpeleton...
Zie mijn naam nu al twee keer terug komen, volgens mij speel ik teveel ;)

Merk wel dat ik voorheen altijd in m'n eentje aan het rondcrossen was, meestal voorop reed en daardoor veelal snel werd afgeschoten. Het spelen in een platoon maakt mij al veel voorzichtiger (vooral als de andere in de platoon hogere tiers hebben) en is het een nog leuker en tactischer spel.

Was gisteravond toch best leuk om met m'n net vrijgespeelde King Tiger een paar potjes te kunnen spelen, de fabrieksgarantie is ondertussen al vervallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Quantor schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:58:
Zie mijn naam nu al twee keer terug komen, volgens mij speel ik teveel ;)
Het was dan ook wel erg gezellig. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Quantor schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:58:
[...]

Was gisteravond toch best leuk om met m'n net vrijgespeelde King Tiger een paar potjes te kunnen spelen, de fabrieksgarantie is ondertussen al vervallen :D
Bevalt de KT jou? Ik heb mijnes direct verkocht, het ding kost me meer geld dan dat ik er aan verdien.
En dan had ik nog premium aan staan. Wil niet weten hoe het in de live versie er aan toe gaat.

Nee geef mij maar de TD' ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Ik denk dat ik toch weer voor de heavy amerikaanse tanks ga. Het zal minder prettig gaan aangezien ik geen gold heb om te besteden, maar misschien dat ik dat later koop voor de hogere tier tanks.

Hoorde ook dat je credits kan verdienen in-game, dat zou dan ook een optie kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ik vind de russian TD erg tegenvallen moet ik zeggen. De Su-85 met 107 is leuk en krachtig, maar kan nou niet bepaald tegen een shot of 2. Is dat bij andere TD lijnen beter?

offtopic: Wat wordt er nu eigenlijk gebruikt om met elkaar te spreken? Mumble of iets anders? DM please

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gizzy schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:12:
Ik vind de russian TD erg tegenvallen moet ik zeggen. De Su-85 met 107 is leuk en krachtig, maar kan nou niet bepaald tegen een shot of 2. Is dat bij andere TD lijnen beter?

offtopic: Wat wordt er nu eigenlijk gebruikt om met elkaar te spreken? Mumble of iets anders? DM please
Ik moet zeggen dat ik redelijk verbaasd was een tijd terug, dat een Hetzer mijn JadpzIV met 1 schot door de frontal armor kapot schoot. En ik het niet bij hem kon.

Moet zeggen dat je beter zit bij de Russische TD's dan de Duitse aangezien de Duitse een flinke camouflage drop krijgen. En de Russische bijna niks. Ook werd er op een Russisch forum geplaatst.

Russian TD's = Easy Mode
American = Normal Mode
German = Hard / Hardcore Mode

Wat wel grappig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik vind het wel grappig aangezien er nog geen amerikaanse TD's publiekelijk zijn :)
Was het een poster met supertest rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

De russische hebben een front armor van karton maar als je ermee weet om te gaan dan zijn het echt fijne tanks :)
Zie de eerste pagina, (4e of 5e post) we gebruiken mumble.
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:15:
[...]

Moet zeggen dat je beter zit bij de Russische TD's dan de Duitse aangezien de Duitse een flinke camouflage drop krijgen. En de Russische bijna niks. Ook werd er op een Russisch forum geplaatst.
Daar komt met v0.6.4 verandering in :)
patrickos85 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:23:
Ik vind het wel grappig aangezien er nog geen amerikaanse TD's publiekelijk zijn :)
Ik gok een russische supertester of anders iemand die gewoon een leuke opmerking maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 11-04-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

patrickos85 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:23:
Hij vermelde er bij dat hij het globaal over de Amerikaanse Tanks had.
En aangezien de huidige teams niet geheel gebalanceerd zijn klopt het inderdaad ;).

Kijk maar naar de Tiger ten opzichte van de T29 ;), De T29 wordt daarom ook in armor generved en ook zijn koepel krijgt een update.

@Pyscho das inderdaad netjes. :)

Ik zal het topic even opzoeken/vragen aan mijn Russische (ex-)clangenoot.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 11-04-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Is er al iets bekend over welke tanks er in de Franse lijn komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50

De Hetzer en Stug III van de germans kunnen met hun front armor nog wel wat shots bouncen van lagere tier tanks, maar ze gaan gegarandeerd dood door die 107 of 152mm van de russen. De SU-85 is met zijn 107mm echt zwaar overpowered voor zijn tier imo. Bedenk wel dat dat een tier 7 gun is!! Ok je kan dan weinig dmg incasseren, maar dat geld voor veel TD's en je moet gewoon achter de linies blijven en lekker vanuit cover schieten. Die SU-85 heeft een camo waarde van 0,6 wat zeer hoog is. Men zal je dus niet snel spotten, en al helemaal niet wanneer je achter een bush gaat zitten.

Russen TD lijn is echt easy mode.
German is ok tot tier 6, daarna hebben ze gewoon geen camo meer en is het erg moeilijk. Daarnaast zijn bijna alle german TD's undergunned (vooral de unupgraded starting gun is erg zwak).

Ze gaan die camo problemen wel fixen, maar die patch duurt dus nog ff. Ook heb ik gelezen dat ze waarschijnlijk iets gaan doen aan de zwakke german TD guns, maar wat dat word moeten we nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

JapyDooge schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:29:
Is er al iets bekend over welke tanks er in de Franse lijn komen? :)
http://blog.worldoftanks.eu/armor-from-france/

Alstublieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarnaast is er de voorlopige franse tank tree:
Afbeeldingslocatie: http://statcdn.worldoftanks.eu/comeu_v2/uploads/eu_art/tank_trees/french_tree_full(eng)_for_book_medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Nice! Thanks :)

Sinds vorige week een beetje gespeelt, best leuk eigenlijk :Y

Ik heb het geschopt tot een Pz.III en een Marder II, toch best aardig in zo'n 120 battles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weet iemand waarom de Russen de Churchill hebben? Voor zo ver ik weet is het echt altijd nog een Britse tank geweest en hebben de Russen die nooit gebruikt. Wat ik ook wel spijtig vind is dat de M26 Pershing als Medium is neer gezet (dit is pas na de oorlog gedaan) maar het is altijd een Super Heavy geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Misschien omdat de britse tank tree nog moet komen, geen idee waarom ze dat gedaan hebben.
Dat van de Pershing vind ik ook jammer maar ze gaan heel de USA tree nog overhoop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:43:
Weet iemand waarom de Russen de Churchill hebben? Voor zo ver ik weet is het echt altijd nog een Britse tank geweest en hebben de Russen die nooit gebruikt. Wat ik ook wel spijtig vind is dat de M26 Pershing als Medium is neer gezet (dit is pas na de oorlog gedaan) maar het is altijd een Super Heavy geweest.
Er zijn destijds als "hulp" tanks gestuurd naar de russen... Ook shermans dacht ik en vliegtuigen...

edit: Ok correctie geen shermans voor rusland...
Wikipedia: Lend-Lease

Wel vliegtuigen, locomotieven, wagons etc...

[ Voor 14% gewijzigd door UdiBenLudi op 11-04-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

UdiBenLudi schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:46:
[...]

Er zijn destijds als "hulp" tanks gestuurd naar de russen... Ook shermans dacht ik en vliegtuigen...
Voor zover ik de geschiedenis ken, zijn dit altijd Shermans geweest, maar de Churchill niet. Aan gezien de Churchill vooral operatief was binnen Afrika, tegen de platoons van Rommel. Maar Churchills kan ik me niet herinneren.

Ik hoop ook overigens de Italianen en de Japanners te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:49:
[...]

Die komen er ook nog aan, daarnaast dus de fransen en britten en ook nog de zweden (in ieder geval een land in die contreien) en mixed europese :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:49:
[...]

Voor zover ik de geschiedenis ken, zijn dit altijd Shermans geweest, maar de Churchill niet. Aan gezien de Churchill vooral operatief was binnen Afrika, tegen de platoons van Rommel. Maar Churchills kan ik me niet herinneren.

The Soviet Union received a total of 301 Churchill Mk III and Mk IV types as part of the Lend-Lease programme.

Wikipedia: Churchill tank

edit:

of er meer mee gedaan is dan die dingen als schietschijf gebruiken of ingraven en als bunkere geen idee... Maar blijkbaar wel een behoorlijk aantal die kant op gegaan...

[ Voor 12% gewijzigd door UdiBenLudi op 11-04-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aah inderdaad! Weer wat geleerd.

@Psycho, jammer dat we niks van Polen terug zien, waren ook goeie soldaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je weet niet wat ze nog allemaal gaan doen, de laatste 3 die ik noemde zijn overigens alleen nog in bedenkfase. Ik zou in ieder geval lekker afwachten maar de posts/blogs van de devers in de gaten houden is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ja daarom, ben ook heel erg benieuwd. Ook de geruchten van infanterie lijkt me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:37
psychoclown schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:46:
Misschien omdat de britse tank tree nog moet komen, geen idee waarom ze dat gedaan hebben.
Dat van de Pershing vind ik ook jammer maar ze gaan heel de USA tree nog overhoop gooien.
Ah dit is voor mij wel goed om te weten :P. Ben benieuwd of dit ook betekend dat de tank duurder in onderhoud zal worden.

Maar had het ook wel verwacht dat de tree nog overhoop zou worden gehaald, de SPG's zitten er ook nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Mensen hier laatst nog pauw en witteman gezien over tanks?

Ze hadden wel leuke video beelden van onze oude renault tank en hoe een tank ontploft als ie geraakt wordt. Wel leuk vuurwerk om te zien. Zouden ze ook wel in de game mogen doen.Vooral bij die m4 shermans aka tommycookers. :P

Zie hier het fragment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Interessant stukje :)
Echter zou ik zulke enorme explosies niet ingame willen, dan zie je op een gegeven moment niks meer omdat er een aantal flink staan te fikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:56:
Aah inderdaad! Weer wat geleerd.

@Psycho, jammer dat we niks van Polen terug zien, waren ook goeie soldaten.
Ja de Polen hadden toen de Duitsers binnen vielen eigenlijk betere tanks, echter was hun tactiek niet de betere en tevens hadden ze volgens mij ook kleinere aantallen. Blitz en aantallen werkten toen goed. Weet niet meer waar, maar heb ergens gelezen dat de Duitsers flink wat tanks hebben verloren tijdens de invasie van Polen.

Daarnaast heeft een Pools para (divisie/compagnie oid) rondom Arnhem flink gevochten tijdens Market Garden. Veel verliezen geleden tijdens het oversteken van de Rijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Daarnaast ook nog is de Frame Lag, heb een 2 jaar oude PC, maar kom echt niet boven de 40 FPS uit.

@Gizzy, daarom, de Polen hadden 1 van de beste infanterie / parachutisten. En hun armor divisies waren ook niet slecht voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 08-05 20:10
Rutger Mulder schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:21:
Mensen hier laatst nog pauw en witteman gezien over tanks?

Ze hadden wel leuke video beelden van onze oude renault tank en hoe een tank ontploft als ie geraakt wordt. Wel leuk vuurwerk om te zien. Zouden ze ook wel in de game mogen doen.Vooral bij die m4 shermans aka tommycookers. :P

Zie hier het fragment.
Je weet dat die tank die 'ontploft' alleen maar geraakt wordt door een antitank raket?

Als een tank geraakt wordt door een raket/granaat kan hij een paar dingen gaan doen.
- Ontploffen. Maar dan niet zoals in het filmpje van P&W maar op een manier dat de koepel vliegles gaat nemen. Alle munitie ontploft in 1 keer.
- Ontbranden. Tank vliegt simpelweg in brand, munitie ontploft stuk voor stuk.

YouTube: Pershing vs Panther Cologne 1945

[ Voor 46% gewijzigd door User op 11-04-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:38:
[...]

Je weet dat die tank die 'ontploft' alleen maar geraakt wordt door een antitank raket?

Als een tank geraakt wordt door een raket/granaat kan hij een paar dingen gaan doen.
- Ontploffen. Maar dan niet zoals in het filmpje van P&W maar op een manier dat de koepel vliegles gaat nemen. Alle munitie ontploft in 1 keer.
- Ontbranden. Tank vliegt simpelweg in brand, munitie ontploft stuk voor stuk.

YouTube: Pershing vs Panther Cologne 1945
Of hij weerkaatst het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
I wasn't stating the obvious there smartass.

En dan nog, tegenwoordig is nagenoeg elke voltreffer een penetrerende. Ja, ook op zhe mighty Abrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:52:
[...]

En dan nog, tegenwoordig is nagenoeg elke voltreffer een penetrerende. Ja, ook op zhe mighty Abrams.
Ik dacht voeg de optie even toe, aangezien zelfs de sterkste tank/schip nog een shell/torpedo kan weer kaatsen. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:55:
[...]

Ik dacht voeg de optie even toe, aangezien zelfs de sterkste tank/schip nog een shell/torpedo kan weer kaatsen. ;).
Dan faalt de schutter gewoon keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Iklas trouwens op het WOT forum dat de IS-7 ook wordt aangepast voor wat betreft armor model / hitboxes. Hetzelfde idee als de KT? (alleen dan niet de gun mantle). Weet iemand hier wellicht meer van? Lijkt me toch niet dat die nog gebuft moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:58:
[...]

Dan faalt de schutter gewoon keihard.
Je weet dat een shell / torpedo afhankelijk is van een heleboel factoren.
Een shell heeft al gauw last van de wind, snelheid en bijvoorbeeld de impact op het oppervlak. Daarbij kan een shell ook nog eens niet af gaan.

Bij een torpedo kan het zo zijn, dat hij door het water een enorme vertraging kan oplopen, daarbij denk aan de romp van een schip, deze kan een torpedo gemakkelijk weer kaatsen. Er zijn genoeg verhalen te vinden op het internet waar bij dit is gebeurd.

Vroeger gebruikte men stoom aangedreven torpedo's die een leuke streep over het water liet zien. Wat mensen op hun af zagen komen, en wat het schip als nog weerkaatst had. ;)

Mensen maken veel fouten, maar niet alles is de fout van de mens ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 11-04-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:07:
[...]

Je weet dat een shell / torpedo afhankelijk is van een heleboel factoren.
Een shell heeft al gauw last van de wind, snelheid en bijvoorbeeld de impact op het oppervlak. Daarbij kan een shell ook nog eens niet af gaan.

Bij een torpedo kan het zo zijn, dat hij door het water een enorme vertraging kan oplopen, daarbij denk aan de romp van een schip, deze kan een torpedo gemakkelijk weer kaatsen. Er zijn genoeg verhalen te vinden op het internet waar bij dit is gebeurd.

Vroeger gebruikte men stoom aangedreven torpedo's die een leuke streep over het water liet zien. Wat mensen op hun af zagen komen, en wat het schip als nog weerkaatst had. ;)

Mensen maken veel fouten, maar niet alles is de fout van de mens ;).
Ik kan in een paar woorden je hele verhaal ontkrachten en in de prullenbak flikkeren.

Kinetic energy penetrator.

Magnetic pistol, Contact pistol.

Groot schip, grote draaicircel. Kleine torpedo, 80km/h. Homing.

Zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zullen we die offtopic discussie anders via DM/MSN/whatever voeren?
Dat voegt namelijk niet zoveel toe aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 22:58

M2M

medicijnman

Wat een verschrikkelijk spel. Oké, het concept is leuk, maar de uitvoering mag nog wel wat bijgeschaafd worden.

Zoals: Underpowered medium tanks. Sommige heavy tanks zijn bijna even snel als een vergelijkbare tier medium tank. Wat is dan nog het nut van de medium tank route? Idem met de light (scout) tanks. Nauwelijks armor en een gegarandeerde suicide run en hopen dat je wat kunt scouten voor de artillery of TD's. Bovendien hebben die dingen ook niet echt een noemenswaardige gun.

Camperen geeft te veel voordeel. Gatverdamme wat verschrikkelijk is het als je eerst moet wachten tot mensen op een 486 het spel ingeladen hebben, vervolgens nog 30 seconden moet wachten voordat we mogen beginnen en daarna een kleine 8 minuten in een bosje staat te wachten op tegenstanders. Als je zelf op pad gaat mag je hopen dat je halverwege komt voordat je door 8 bosjesmannen genomen wordt. (ligt overigens wel aan de map, sommige zijn wel heel erg tentjeopzettenmaps.

Dat brengt ons bij het mapdesign in combo met de medium tanks. Eigenlijk zou een medium tank een tank moeten zijn die de tegenstander kan flanken, vervolgens wat damage doen en zich ook weer redelijk snel terugtrekken. Echter zijn de mappen daar te klein voor, en de medium tanks te langzaam. Je kunt niet echt omrijden. Nagenoeg elke map die er is heeft wel iets wat lijkt op een omrij route, maar daar rijden dan zoveel tanks dat dat eigenlijk het nieuwe centrum van de map wordt.

En de overpoweredheid van de Russische tanks. Het valt me op dat voor de tierhoogte, de russische tanks (tot tier 7 ongeveer) behoorlijk aan de krachtige kant zijn, in vergelijking met de tanks van overige facties.

Gelukkig wordt het morgen moeilijker om de tracks van een tank eraf te schieten, want dat was helemaal een dooddoener als medium of light tank. Of tankdestroyer. Hoewel de TD's dat eigenlijk hun enige zwakke punt hoort te zijn. Dik armor aan de voorkant, en nauwelijks iets aan de zij of achterkant in combo met een enorm kanon en laag profiel.

Misschien zou het ook wel verstandig zijn als ze de randomheid in schoten zouden vergroten. Zo hebben medium tanks nog enigszins kans om een charge uit te voeren.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Met alleen woorden zonder uitleg win je nog geen discussie ;).

Mijn vraag is dan ook direct aan jou, hoeveel jij je überhaupt heb verdiept in de techniek van schepen.
Waarom de 2e WO mij zo boeit, is vooral door het feit wat voor techniek er in bepaalde schepen heeft gezeten, en extra toevoeging is dat mijn familie altijd in de vaart heeft gezeten. En er bepaalde kennissen ook bij de Marine zitten.

Wat mij opvalt in jouw bericht, is dat jij je richt op het theoretische deel, maar voor de rest zie ik weinig van praktijk of daadwerkelijk een bron. Ik zou zeggen ga eens wat (log)boeken lezen van Engelse Koopvaardij schepen, mijnen jagers enzovoorts.

Desnoods ga je ook even gelijk in het verhaal van de Bismarck verdiepen.
In all, 2,876 shells of various calibres were fired by the British ships; approximately 300-400 hit. Of the total fired, 714 were heavy-calibre 14-inch (360 mm) and 16-inch (410 mm) shells from two battleships, about 80 of which hit Bismarck, but only a few shells penetrated its armour.[59]
Wikipedia: German battleship Bismarck

Hier nog even wat leuke informatie om je in te verdiepen;
http://www.bismarck-class...y/bisfataltorpedohit.html

Voor de rest ga ik er verder niet op in, ik zou zeggen leer eens met feiten te komen, i.p.v. met theorie en dan rond uit dingen neer te strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:12
[...]

Uhhh.... dat deed je wel. Het ontploffen of in de fik vliegen zijn namelijk ook nogal "obvious"... ;)

Anyways.... Afgelopen dagen maar weinig gespeeld. Die aankomende hardwipe zorgt ervoor dat ik minder gemotiveerd ben om exp/credits te halen. Over een dag is immers toch alles kwijt. Ik wacht wel lekker tot 12 april en ga dan weer spelen. Iemand hier die hetzelfde probleem heeft?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:27:
[...]

Hij vermelde er bij dat hij het globaal over de Amerikaanse Tanks had.
En aangezien de huidige teams niet geheel gebalanceerd zijn klopt het inderdaad ;).

Kijk maar naar de Tiger ten opzichte van de T29 ;), De T29 wordt daarom ook in armor generved en ook zijn koepel krijgt een update.

@Pyscho das inderdaad netjes. :)

Ik zal het topic even opzoeken/vragen aan mijn Russische (ex-)clangenoot.
De T29 armor nerf zou ik onterecht vinden aangezien deze tank al aardig wat zwakke punten heeft. Ik zou het terechter vinden als de duitsers een armor buff krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ChojinZ schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:37:
[...]

Uhhh.... dat deed je wel. Het ontploffen of in de fik vliegen zijn namelijk ook nogal "obvious"... ;)

Anyways.... Afgelopen dagen maar weinig gespeeld. Die aankomende hardwipe zorgt ervoor dat ik minder gemotiveerd ben om exp/credits te halen. Over een dag is immers toch alles kwijt. Ik wacht wel lekker tot 12 april en ga dan weer spelen. Iemand hier die hetzelfde probleem heeft?
Blijkbaar was het nodig om dat wel uit te leggen omdat iemand dacht dat het geraakt worden hetzelfde was als het ontploffen ;)

Herkenbaar, ik heb zelf ook minder motivatie om te spelen. Morgen er weer vol tegenaan. :)
Ik heb mezelf als doel gesteld om de eerste 1000 battles in de pre-order heavy te doen. :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door User op 11-04-2011 15:41 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
M2M schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:16:
Wat een verschrikkelijk spel.
Niet verder spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Mag het [MMO] gedeelte weg uit het topic?
Als dit een MMO is, dan is Counter-Strike/Quake/UT het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paar duizend mensen op 1 server = MMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:41:
[...]

Blijkbaar was het nodig om dat wel uit te leggen omdat iemand dacht dat het geraakt worden hetzelfde was als het ontploffen ;)

Herkenbaar, ik heb zelf ook minder motivatie om te spelen. Morgen er weer vol tegenaan. :)
Ik heb mezelf als doel gesteld om de eerste 1000 battles in de pre-order heavy te doen. :Y)
En dan naar de maus te levelen op free-xp? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:04:
Paar duizend mensen op 1 server = MMO?
Maar als je maar alleen je teamgenoten en tegenstanders kan zien in een potje.
Zelfde waarom GW geen MMO is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gizzy schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:05:
[...]

En dan naar de maus te levelen op free-xp? ;-)
Meh, wachten op de US TD lijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:08:
[...]

Meh, wachten op de US TD lijn :9
Inderdaad wordt misschien ook wel een leuke ja. Ben trouwens benieuwd of ik die gift tank wel ga krijgen. Heb wel op tijd gejoind, maar heb geen 1000 battles gedaan. :o . Weet niet of de voorwaarden een combinatie vereisen of 1 van beide.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizzy op 11-04-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gizzy schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:09:
[...]

Inderdaad wordt misschien ook wel een leuke ja. Ben trouwens benieuwd of ik die gift tank wel ga krijgen. Heb wel op tijd gejoind, maar heb geen 1000 battles gedaan. :o . Weet niet of de voorwaarden een combinatie vereisen of 1 van beide.
Beide.

Ik ben alleen bang dat de T95 uit de US TD lijn een arty magnet gaat worden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:41:
Ben niet helemaal dom. Ik zie toch ook wel dat dat ding niet uit elkaar ploft ofzo. Als de ammo in de tank aan het af gaan is noem ik dat ook een explosie, daar hoeft voor mij de turret er niet van af te knallen. Je ziet het er ook aan alle kanten uit de tank spuwen. Dat is geen gewoon brandje.

Een tank die ontploft komt namelijk praktisch altijd door zijn eigen ammo en brandstof. Zie bijvoorbeeld deze T72 die door een TOW boven in de lucht geraakt wordt. De turret knalt er hier af door een tweede explosie van de tank zelf. En of de tank nou geraakt wordt door een missle of een AP shell maakt verder niet uit, beide kunnen de tank ammo/fuel laten afgaan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QUMxZ34Ptco]
Verder is het theoretisch mogelijk dat een tank die geraakt wordt helemaal niet ontploft/brandt afhankelijk van waar je hem raakt. Maar over het algemeen zitten ze zo vol met ammo/fuel dat het meestal wel een leuke vuurwerkshow geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:11:
[...]

Beide.
Ik ben alleen bang dat de T95 uit de US TD lijn een arty magnet gaat worden. :-(
Shit wat balen zeg. :'( . Moet ik vanavond nog iets van 140 battles af gaan werken, dat gaat m niet worden ben ik bang. Iemand hier nog wat tijd over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Ik kreeg net een berichtje ingame in WoT dat de servers er vanaf morgen 0400 UTC uur uit zullen liggen en dat het onderhoud/upgraden maximaal 18 uur in beslag neemt :).

[ Voor 4% gewijzigd door Annihilism op 11-04-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

ai ai ai, ik had juist zin om na het werk gelijk te gaan spelen. dat lijkt dus niet te lukken :(

oh well, dan woensdag maar

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rutger Mulder schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:12:
[...]

Ben niet helemaal dom. Ik zie toch ook wel dat dat ding niet uit elkaar ploft ofzo. Als de ammo in de tank aan het af gaan is noem ik dat ook een explosie, daar hoeft voor mij de turret er niet van af te knallen. Je ziet het er ook aan alle kanten uit de tank spuwen. Dat is geen gewoon brandje.
Waar zie jij mij zeggen dat jij dom bent?

Anyway, die lichtflits in de tank in dat P&W filmpje is afkomstig van de raket zelf, niet van de ammo/brandstof.

Volgens mij vinden de mods het leuker als we dit via DM doen, maar je hebt DM niet aanstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik zal het dit keer nog maar eens herhalen maar dan met kleurtje. Voer die offtopic discussie lekker via DM/MSN want dit is niet bepaald relevant voor het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:33
Annihilism schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:23:
Ik kreeg net een berichtje ingame in WoT dat de servers er vanaf morgen 0400 UTC uur uit zullen liggen en dat het onderhoud/upgraden maximaal 18 uur in beslag neemt :).
En bij ons kwam er net een modje langs die zei dat waaschijnlijk de servers rond een uur of 16:00 weer up zouden zijn. Ach, we zullen wel zien, morgen kan ik toch pas 's avonds spelen. Zolang de servers het de dagen erna maar doen want dan ben ik vrij :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
redwing schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:34:
[...]

En bij ons kwam er net een modje langs die zei dat waaschijnlijk de servers rond een uur of 16:00 weer up zouden zijn. Ach, we zullen wel zien, morgen kan ik toch pas 's avonds spelen. Zolang de servers het de dagen erna maar doen want dan ben ik vrij :P
Dat zou wel mooi zijn, kan ik gelijk savonds beginnen met de eerste tanks :P. Ben echt benieuwd hoe de sherman die ik krijg speelt, ik vond de M4A3E8 ook een erg leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:00
Hoe kan het dan dat de raket horizontaal boven de tank vliegt, en dan toch de tank ontploft?
In mijn beleving zou hij over het doel schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Zolang vanavond de servers nog online zijn vind ik het goed. Heb zowat de 1000 battles gehaald, gratis tank is altijd goed. :P

Zit alleen nog te twijfelen op welke tier ik mijzelf ga concentreren, vermaak mij wel met de T-34-85 en heb nog de T-43 op zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
solique schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:46:
Zolang vanavond de servers nog online zijn vind ik het goed. Heb zowat de 1000 battles gehaald, gratis tank is altijd goed. :P

Zit alleen nog te twijfelen op welke tier ik mijzelf ga concentreren, vermaak mij wel met de T-34-85 en heb nog de T-43 op zicht.
Man vanavond dan maar 200 suicide runs proberen te doen om toch nog 1000battles te halen, is wel heel slecht. Maar ja zonde als je op die "paar" battles zo wordt afgerekend. Zouden ze beter naar tijd spent in battle kunnen kijken imho. GRRR

@Post hieronder nu nog 1000 battles halen heeft dus geen zin meer. Nou dan maar duimen dat ik er nog ergens tussendoor glip, maar ja zal wel niet met mijn geluk |:( . Ow well loltracktor here I Come. (Again)

[ Voor 14% gewijzigd door Gizzy op 11-04-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://overlord-wot.blogs...-release-maintenance.html
World of Tanks goes live April 12, 2011.

The maintenance works are scheduled for 4:00 am UTC / 0:00 am EDT, April 12.
Esimated downtime - up to 18 hours.

Technical details of the upcoming hardwipe / full reset:

- Banned accounts (the ones on the non-selected server) created during the server-split on January 17 are to be removed.
- Social contacts are to be removed (friends and ingnore lists).
- Registered clans and their members are to be carried over to the release.
- Hardwipe / full reset is to be performed: experience, gold, credits, research progress, modules, equipment, achievements and medals are to be reset.
- Premium tanks for those players who registered using special CBT keys are to be assigned (extra slot included).
- CBT participants registered prior to 27 January 2011 00:00:00 UTC with 1.000 or more battles played according to profile statistics are to be rewarded with M4A2E4 gift tank (extra slot included).

Release version - 0.6.3.11. It will be available for downloading upon the server launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nice, heb ik dus 8 tanks in de garage staan morgen. :)

- 3x tier 1
- Pre-order heavy
- Pre-order medium
- Pre-order light
- Valentine
:*)

[ Voor 46% gewijzigd door User op 11-04-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:49

rapture

Zelfs daar netwerken?

30k free xp uitgegeven en T-43 verkocht om een T-54 te halen. Free xp op beste gun + turret gezet. Gold gebruikt om de ervaren T-43 crew met 100% te hertrainen.

Eerste ritje in El Halluf was wel lekker in een team met 6 T-54. Lekkere gun die overal damage kan uitdelen, goede survivability tegen een IS-4 en VK rear seater. Ik begon in zuidwesten, ging aan de linkerflank scouten en de vijand zat allemaal op een hoopje in het noorden te basecampen in de hoop de T-54's tegen te houden. Deuls tegen heavies duurde niet langer dan 2 schoten van mijn gun, de team levert veel vuursteun.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.eu/images/8/85/El_Hallouf_mini.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hVkdyZLfy7AWf1Qmq6boxle2/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t1cio8wMJIdZYrRWEsgo1g66/full.gif

Dan een potje in Murovanka, ik begon in het noordoosten, snel door het bos rijden, liet de hp van een SU-152 in zuidoosten in vrije val gaan, dan wat damage op een IS, een IS-4 afgemaakt, een Panther II spotten en wat damage erop. Arties moesten ook gloeien, de Maus werd ook zicht voor onze arty, een T32 lastig vallen,... en bepaalde targets gingen na door mij gespot te worden zo snel dood dat ik niet eens een schot op hen kon plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.eu/images/3/3e/Murovanka_mini.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aN1Gtind4RxqrdcESoOAS2tV/full.gif

ISU rampage in Ensk. Ik begon in het zuiden en keek kat uit de boom om te zien hoe de vijand zich over de flanken deelt. Een Panther kwam in center eventjes kijken, 2 schoten en afgemaakt. Dan kwam een blinde medium kijken, boem. Een Jagdpanther keek van achter een muurtje naar mij en ik kon alleen zijn dak zien (zijn gun zat veel te laag), dus lekker one-shotten zonder dat hij wist vanwaar dat kwam. Een friendly VK rear seater raakte een medium zacht en ik pompte een 152 mm shell erdoor voor de kill. Dan doet de rear seater een rare manoeuvre (om te voorkomen dat de voorkant tracked wordt voordat zijn gun op de Tiger II kan schieten), achteruit rijden met de gun naar achteren gericht om een Tiger II te beschieten, tracked en de rear seater rijdt weg. Ik reed erin, werd geraakt en boem daar ging de Tiger II. Ik hoop dat er nog wat van de 3 arties overblijft, rear seater pakt er eentje, Ferdinand pakt de 2de en ik nam de derde, een GW Panther.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.eu/images/0/09/Ensk_mini.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2qtv7z30lYwOtzypKYhmGd29/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

[...]
Haha exact hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Voor mij is het de laatste dag met een lekkere tier 9 rondtoeren. Gold, xp, credits en oude tanks mogen daarvoor opgeofferd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heb al weekje niet meer gespeeld. Ga er met de release dik tegenaan met die M6 en de Lowe. Free exp farmen tot ik erbij neer val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

75 euro of 3 maanden EVE gametime voor een heavy pakket blijft verleidelijk. Daarmee kan ik redelijk wat free xp aanmaken en premium account draaien totdat er voldoende tanks unlocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
[...]

Je weet dat 'zhe mighty Abrams' allang voorbij gestreefd is door bijv. de Duitse Leopard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Daar zijn de meningen over verdeeld. ;)

Maar je hebt gelijk. :)
Leopard > Abrams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:30:
Daar zijn de meningen over verdeeld. ;)

Maar je hebt gelijk. :)
Leopard > Abrams!
Uiteraard ligt het eraan welk doel de tank dient, maar overall is de Leopard 2A6 de beste tank ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Doen er nog mensen mee met 'le epic last night company party'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:58:
Doen er nog mensen mee met 'le epic last night company party'? :P
:F
Epic, QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:31:
[...]

Uiteraard ligt het eraan welk doel de tank dient, maar overall is de Leopard 2A6 de beste tank ter wereld.
De beste tank, maar helaas worden er bijna geen tanks meer gebruikt omdat de technologie achterhaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:08:
[...]

De beste tank, maar helaas worden er bijna geen tanks meer gebruikt omdat de technologie achterhaald is.
De technologie is niet achterhaald, zijn plaats in de moderne oorlogvoering is achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44

wontcachme

You catch me? No you wont

Ben dit spel nu ook aan het spelen. Mijn naam is hetzelfde als die hier.

Maar hoe zit het nu met die wipe die komt. Je verliest alles wat je behaald hebt? Ik heb nu een T2 Medium Tank, 430 Gold, 56000 credits, 550 experience en 6000 research. Dat ben ik dus allemaal kwijt morgen en kan opnieuw beginnen dan.

Anders toch misschien maar een tank van 38 euro kopen. Gelijk een lading goud erbij.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:09:
[...]

De technologie is niet achterhaald, zijn plaats in de moderne oorlogvoering is achterhaald.
De eerste Leopard werd in 1979 beschikbaar gemaakt. Dat is al naar mijn weten een flinke stap terug in de tijd.
De tank is niet meer zoals het vroeger gebruikt werd ;). De technologie is naar mijn weten wel achterhaald. Denk hierbij eens aan de nieuwste vliegtuigen, die zijn niet eens meer zichtbaar op de radar. Vanwege nieuwere technologieën. Laat de Britten met hun "onzichtbare tank" komen, dan wil ik nog wel van mening veranderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wontcachme schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:10:
Ben dit spel nu ook aan het spelen. Mijn naam is hetzelfde als die hier.

Maar hoe zit het nu met die wipe die komt. Je verliest alles wat je behaald hebt? Ik heb nu een T2 Medium Tank, 430 Gold, 56000 credits, 550 experience en 6000 research. Dat ben ik dus allemaal kwijt morgen en kan opnieuw beginnen dan.

Anders toch misschien maar een tank van 38 euro kopen. Gelijk een lading goud erbij.
Heb m besteld.
En een tier 8 op te geven :(
Dus je hebt t niet zo erg als anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:13:
[...]

De eerste Leopard werd in 1979 beschikbaar gemaakt. Dat is al naar mijn weten een flinke stap terug in de tijd.
De tank is niet meer zoals het vroeger gebruikt werd ;). De technologie is naar mijn weten wel achterhaald. Denk hierbij eens aan de nieuwste vliegtuigen, die zijn niet eens meer zichtbaar op de radar. Vanwege nieuwere technologieën. Laat de Britten met hun "onzichtbare tank" komen, dan wil ik nog wel van mening veranderen ;).
Granted, de gedachte erachter is ongeveer nog hetzelfde als die van dertig jaar terug, maar de Leopard ontvangt wel om de zoveel jaar updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:20:
[...]

Granted, de gedachte erachter is ongeveer nog hetzelfde als die van dertig jaar terug, maar de Leopard ontvangt wel om de zoveel jaar updates.
Natuurlijk ben het wel met je eens dat het 1 van de meest geavanceerde tank is, maar de huidige tanks hebben nu zoveel dingen waar ze niet meer tegen op kunnen.

Ik zit nog eigenlijk nog steeds te twijfelen of ik nu wel of niet een package zou nemen, aangezien ik wacht op Battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44

wontcachme

You catch me? No you wont

hexta schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:15:
[...]

Heb m besteld.
En een tier 8 op te geven :(
Dus je hebt t niet zo erg als anderen ;)
Nu ook gedaan. Hoef ik niet compleet opnieuw te beginnen morgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Groepfoto:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sRhgRPzvWOLSvHEVSyyixnFa/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nice _/-\o_

Net mijn 1000 potjes behaald op tijd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:23:
Natuurlijk ben het wel met je eens dat het 1 van de meest geavanceerde tank is, maar de huidige tanks hebben nu zoveel dingen waar ze niet meer tegen op kunnen.
Elk specifiek wapensysteem kan uitgeschakeld worden door een ander specifiek wapensysteem.
Dat werd akelig duidelijk tijden de Yom Kippur oorlog. De infanterie werd geraped door de verrassingsaanval, de infanterie riepen de tanks in, die tanks werden geraped door de Sagger, de tanks riepen de Phantoms etc in, de Phantoms werden geraped door de SAM-installaties die op hun beurt weer uitgeschakeld moesten worden door de infanterie. En ziedaar, het welbekende kringetje. :)

Ik heb trouwens alle 3 de packages gepre-ordered. :9 (geld over :P)

Coole groepsfoto, zeker gemaakt nadat ik weg was. :-(

Edit: volgens mij is het beter als er even een apart topic geopend word over wapens etc :)

[ Voor 5% gewijzigd door User op 11-04-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tijd om weer ontopic te gaan, ik vroeg vorige pagina al om die offtopic discussie over explosies etc ergens anders te voeren. Laten we het weer hebben over World of Tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
waarom ben jij zo weinig aan t gamen psycho?
We kunnen nog iemand gebruiken voor d company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het was weer leuk. :)

Clickable:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotgot1.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotgot2.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotgot3.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotgot4.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotgot5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i1231.photobucket.com/albums/ee515/Quantor/Don_surroundedklein.jpg
Ook nog even een leuk plaatje van Don die als laatste overlevende te maken kreeg met een kleine overmacht. Heb geen betere afbeelding van de groepsfoto dan al gepost is.

Heb ook maar even een small tank gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond toen ik nog even tijd had 4 battles gedaan.
Het was tijd om afscheid te nemen (voorlopig) van mijn T-54, 704 (waarmee ik meteen een mooi potje speelde) en KV-3. Daarna ook nog snel de IS geresearched en ik kon bijna alle upgrades kopen, 100% crew erin en nog een potje kunnen doen. Kreeg alleen een minder potje maar wel heb ik nog even kunnen ervaren hoe die aanvoelt en dat is toch wel een heel stuk beter dan een KV-3 met 85% crew. Veel wendbaarder en accelereert vele malen sneller. Was wel even leuk dus maar binnenkort overnieuw beginnen is ook wel weer erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren nog mijn su-85 van de 107mm voorzien wat een relaxte gun voor zijn tier.

Maar toch blijf ik erbij dat een su wel een enorme magneet is, speel ik wat potjes met de hetzer weinig tot geen shells terug ontvangen. De potjes met de su komen er steeds stapels shells mijn kant op, beiden steeds in dekking of bosjes.

Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet, twijfel nog steeds hoe te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Heb inderdaad zelfde probleem, waar te beginnen straks weer. Vind het voorlopig nog te duur en het spel heeft zich nog niet voldoende bewezen voor het geld. Eerst maar even gratis gamen en we zien wel hoe het gaat. Denk dat de kloof tussen wel of geen premium vrij snel erg groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
x-cessive schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:59:
Vind het voorlopig nog te duur en het spel heeft zich nog niet voldoende bewezen voor het geld. Eerst maar even gratis gamen en we zien wel hoe het gaat. Denk dat de kloof tussen wel of geen premium vrij snel erg groot wordt.
Maar elk ander spel uit je genres had je 40,- voor de boxed versie betaald zonder ooit een open beta gezien te hebben?

Niks duurs aan dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Poll: Welke tree wordt jouw main tree?
German medium/light
German heavy
German tank destroyers
German artillery
USA medium/light
USA heavy
USA artillery
USSR medium/light
USSR heavy
USSR tank destroyers
USSR artillery
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=370511&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 15:11
Vanaf wanneer kunnen we de preorder codes eigenlijk gebruiken, vanaf vandaag lijkt me toch ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!