Nogal negatief ingestoken maar het is niet zozeer alleen voor het duiken. Zoals je aangeeft een timelapse ermee maken langer dan normaal en waar je hem niet kan inprikken op een voeding bijvoorbeeld. Afgelopen november 18 dagen Bali aangedaan maar in de regen bij sommige tempels was het jammer dat een timelapse maar de accuduur kon en daarna moest wisselen, maar je krijgt hem nooit meer precies zoals ie stondVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:26:
[...]
Als ik eerlijk ben zie ik niet zo erg de toegevoegde waarde tijdens het duiken van de extra batterij-duur. Ik maak bijna geen duiken van 1 uur+, en tot nu toe heb ik nog nooit met een lege accu gezeten tijdens het duiken. Zelf kwam ik erachter dat een LCD wel makkelijk is tijdens het duiken zodat je direct kunt zien of het object dat je filmt goed in beeld hebt of niet. En met een dergelijke backpack is het gebruik van een LCD uitgesloten. Zelf gebruik ik extra accu's ( 2 stuks met lader voor 19 EUR bij DX) voor boven water, en als ik echt lang iets wil filmen (bijvoorbeeld een lange timelapse) dan gebruik ik "the frame" en geef de gopro gewoon direct voeding vanuit het lichtnet. Kortom, ik ben benieuwd waarom je 70 USD wil uitgeven voor iets wat je nauwelijks daadwerkelijk gebruikt tijdens het duiken en boven water met extra accu's voor 19 EUR ook kan. De enige situatie die ik me zo kan voorstellen is duiken en extreem koud water/wintersport, dan zal een normale accu het niet lang uithouden en deze waarschijnlijk wel.
Reden van aanschaf is het gelijk hebben van meerdere cases, met verschillende dieptes en of je dan de tijd volmaakt of niet die heb je, daarnaast de vergrote accuduur op momenten dat het nodig is is zeer welkom
(Koop veel via DX als mounts en dergelijke maar een accu en case wil ik van GoPro zelf hebben. Case was geknapt en kreeg netjes een nieuwe via de blauwe jongens )
[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 18-09-2015 07:27 ]