Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:24
Soms kan het schermpje handig zijn. Met mijn 3+ BE gebruik ik af en toe de GoPro app op mijn telefoon om het beeld te controleren.

In de praktijk blijkt echter dat superview zo'n grote kijkhoek heeft dat alles er wel op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:14
Beste Go-Pro fanaten,

Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een GoPro Hero Silver 4. Ik heb inmiddels een Brofish wall charger met 2 batterijen erbij binnen. (http://www.klein.nl/brofi...ger-battery-kit-for-hero4)

Echter, deze kan ik uiteraard enkel met USB opladen, is het ook een optie om een 220volt usb apparaat te kopen zodat ik ze echt direct in het stopcontact kan doen ipv opladen via de computer. Een zoekactie heeft mij helaas nog niet het antwoord gegeven. Volgens mij moet dit kunnen maar heeft iemand een idee welk type usb-lader ik dan nodig heb?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 00:56
Ik wil gelijk aanhaken op het berichtje van ljwilliam88 van zojuist. Ik ben op zoek naar een lader om op reis mee te nemen. Nu zie ik een wallcharger staan maar kan ik alleen verbinden met een usb kabel aan de camera zelf. Ik zou het liefst 2 batterijen gewoon via stroom opladen.

Met andere woorden, hoe laden jullie je gopro op als je bijvoorbeeld op vakantie bent? (ik ben niet van plan om mijn laptop mee te gaan nemen)

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Euh, je hebt eventueel toch ook zát van die chargers voor mobiele telefoon met een USB-socket als 'output'? Bij de Action heb je ze zelfs wel gok ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:14
Klopt maar de vraag is, hoeveel volt/ampere etc moet je op letten? Ik wil niet mijn batterijen opblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
De spanning van USB is per definitie altijd 5 V (maar dat mag je natuurlijk altijd double checken ;)). Qua stroomsterkte geldt: hoe meer hoe beter. 't Geeft namelijk een maximum aan, de spanning (altijd 5 V) en vraag (weerstand) van het apparaat wat er aanhangt bepalen de stroomsterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Osiris schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:54:
De spanning van USB is per definitie altijd 5 V (maar dat mag je natuurlijk altijd double checken ;)). Qua stroomsterkte geldt: hoe meer hoe beter. 't Geeft namelijk een maximum aan, de spanning (altijd 5 V) en vraag (weerstand) van het apparaat wat er aanhangt bepalen de stroomsterkte.
Dit.

Ik gebruik zelf altijd de lader van de iPad, die is behoorlijk 'sterk' en laadt je batterijen vrij snel op. (niet die van de iPhone gebruiken, die is veel minder sterk!)

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Beetje een gekke vraag maar het schoot me ineens te binnen. Ben nog een redelijke newbie, Hero 4 Silver net week binnen ;) Hoe maken jullie een foto of starten jullie een opname wanneer de camera op een stick zit en op jezelf gericht is? In een opname kan ik natuurlijk nog knippen, maar een foto van jezelf of groep lijkt me toch maf als je dan met je telefoon in je hand staat? Remote heb ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:45

Dentheman

Zie signature

jelle. schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:44:
Hoe maken jullie een foto of starten jullie een opname wanneer de camera op een stick zit en op jezelf gericht is? In een opname kan ik natuurlijk nog knippen, maar een foto van jezelf of groep lijkt me toch maf als je dan met je telefoon in je hand staat? Remote heb ik namelijk niet.
Dan zet ik 'm even op timelapse, meestal 2 seconden zodat je meerdere shots kan maken in relatief korte tijd

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Had deze thread niet gezien voor ik mijn andere thread over een GoPro startte.

Ik zoek dus een GoPro voor te parapenten/paramotor. Foto's trekken zal er wrs niet meegedaan worden (wrs wel als ik hem heb...), maar het is dus voornamelijk om de vluchten te filmen.

4k is niet nodig, als hij maar deftig genoeg kwaliteit filmt, maar ik zie dat 1080p standaard is tegenwoordig.

Ik wil er ook zo lang mogelijk mee 'toekomen', dus ik denk dat de gewone Hero van 139 euro een beetje uit de boot valt, maar mss kan iemand toch met goede punten over de brug komen, het verschil van minimum 250 euro met een 'deftigere' editie is natuurlijk serieus wat geld.

Nu denk ik wel dat in mooie gebieden een soort van slowmotion welkom zou zijn, maar ik weet het niet, ik ben nog nooit met film bezig geweest en hoewel ik filmpjes zal terugbekijken, denk ik dat het hier bij zal blijven en dat ik niet zou editen etc...

Tips en advies zijn welkom! Bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door RestUnknown op 30-07-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ook even een vraag onder de snorkelaars onder ons. Naast de housing en een pole, zijn er nog andere Accessoires die handig zijn voor het snorkelen?

Had al gezocht op snorkelen in dit topic maar volgens mij kwam ik niets geen aparte accessoires tegen. Misschien mis ik wat dus vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:
Ook even een vraag onder de snorkelaars onder ons. Naast de housing en een pole, zijn er nog andere Accessoires die handig zijn voor het snorkelen?

Had al gezocht op snorkelen in dit topic maar volgens mij kwam ik niets geen aparte accessoires tegen. Misschien mis ik wat dus vandaar de vraag :)
Ik gebruik zelf tijdens snorkelen niets anders dan de Pole. Reden hiervoor is dat je met de pole een langere reach hebt en dus vissies van dichterbij kunt filmen. Sommigen vinden een bobber fijn, zelf heb ik deze nog nooit gebruikt (heb er wel 1, maar dus ongebruikt) filters is niet echt nodig alhoewel een UV filter in erg helder water met veel zonlicht nog wel iets verbetering geeft. Roodfilter is eigenlijk niet nodig op snorkel-diepte, (sterker nog, roodfilter pas gebruiken beneden de 4 meter) er zijn wel speciale snorkelfilters maar ik betwijfel of die iets toevoegen. Algemene tip: probeer je cam zo stil mogelijk te houden tijdens het filmen(desnoods je hand laten rusten op een vaste ondergrond) snorkel filmpjes worden bij mij vaak erg schokkerig als ik hier niet goed op let.Zorg ook even dat je alles met een koordje om je pols hebt of een floaty gebruikt, het zou vervelend zijn als je per-ongeluk je cam loslaat en hij 20 meter dieper de oppervlakte slechts nog filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Ik gebruik zelf tijdens snorkelen niets anders dan de Pole. Reden hiervoor is dat je met de pole een langere reach hebt en dus vissies van dichterbij kunt filmen. Sommigen vinden een bobber fijn, zelf heb ik deze nog nooit gebruikt (heb er wel 1, maar dus ongebruikt) filters is niet echt nodig alhoewel een UV filter in erg helder water met veel zonlicht nog wel iets verbetering geeft. Roodfilter is eigenlijk niet nodig op snorkel-diepte, (sterker nog, roodfilter pas gebruiken beneden de 4 meter) er zijn wel speciale snorkelfilters maar ik betwijfel of die iets toevoegen. Algemene tip: probeer je cam zo stil mogelijk te houden tijdens het filmen(desnoods je hand laten rusten op een vaste ondergrond) snorkel filmpjes worden bij mij vaak erg schokkerig als ik hier niet goed op let.Zorg ook even dat je alles met een koordje om je pols hebt of een floaty gebruikt, het zou vervelend zijn als je per-ongeluk je cam loslaat en hij 20 meter dieper de oppervlakte slechts nog filmt.
Floaty gaat je Pole niet kunnen dragen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isniedood schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Floaty gaat je Pole niet kunnen dragen.
Niet aan gedacht 8)7 , maar ik denk dat je volkomen gelijk hebt (al zal dit wellicht ook een beetje van het gewicht van je pole afhangen) Heb het nog nooit geprobeerd, zal het de volgende keer eens uitproberen in het zwembad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje een gekke vraag maar het schoot me ineens te binnen. Ben nog een redelijke newbie, Hero 4 Silver net week binnen ;) Hoe maken jullie een foto of starten jullie een opname wanneer de camera op een stick zit en op jezelf gericht is? In een opname kan ik natuurlijk nog knippen, maar een foto van jezelf of groep lijkt me toch maf als je dan met je telefoon in je hand staat? Remote heb ik namelijk niet.
Ik had dit probleem ook. Uiteindelijk heb ik veel gehad aan de tips van Mic Bergsma. YouTube: Best Selfie Photo Setting - GoPro Tip #417

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Wat ik zelf altijd doe is om de x seconde een foto laten maken, schiet er een stuk of 5 en dan zet ik hem uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
Ik ben aan het kijken voor een oplader voor de Gopro hero 4 die ik mee kan nemen tijdens vakantie. Kan ik bijvoorbeeld de Gopro dual battery charger gebruiken i.c.m. een ipad kabel? Ik vind de dual battery charger al aan de prijs en als ik daar dan ook nog een wall charger bij moet kopen wordt het helemaal een dure grap.

Of weten jullie een goedkopere oplossing om je gopro op te laden tijdens vakanties (zonder een laptop mee te nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martin484 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:04:
Ik ben aan het kijken voor een oplader voor de Gopro hero 4 die ik mee kan nemen tijdens vakantie. Kan ik bijvoorbeeld de Gopro dual battery charger gebruiken i.c.m. een ipad kabel? Ik vind de dual battery charger al aan de prijs en als ik daar dan ook nog een wall charger bij moet kopen wordt het helemaal een dure grap.

Of weten jullie een goedkopere oplossing om je gopro op te laden tijdens vakanties (zonder een laptop mee te nemen)
Heb je al nagedacht om een powerbank aan te schaffen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen tussen de Gopro hero4 silver en de Sony as200v. Na talloze reviews gelezen te hebben wou ik eigenlijk gaan voor de Sony vanwege de betere prijs, betere batterij en de image stabilisation.
Maar blijkbaar heb je bij de Sony last van fisheye en dat stoort me echt wel enorm.
Dit duwt me dan alweer wat dichter naar de Gopro ook al is hij een pak duurder. Maar ik ken mijn eigen, ik zou me opjagen aan die fisheye beelden.

Nu is mijn vraag: het enige wat me nog tegenhoudt is het feit dat de Gopro geen image stabilisation heeft. Kan dit achteraf met software nog verbeterd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:09
martin484 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:04:

Als je nou eens een post of 10 boven die van jou kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
rjvisje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:20:
[...]

Als je nou eens een post of 10 boven die van jou kijkt...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

[ Voor 60% gewijzigd door martin484 op 31-07-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, de I-applewhatever USB kabel heeft een ander aansluiting dan die in de GoPro. dus je zal even de gopro of een andere geschikte USB kabel die wel in je GoPro past mee moeten nemen, dan kun je op elk apparaat wat een powered USB poort heeft je GoPro opladen (of dit nou een wall charger, een autoaansteker-lader, een TV met USB aansluiting of een laptop is,.. het kan allemaal. (dus ook je wall cahrger van je Ipad, en dan daar de GoPro USB kabel insteken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:53:
nee, de I-applewhatever USB kabel heeft een ander aansluiting dan die in de GoPro. dus je zal even de gopro of een andere geschikte USB kabel die wel in je GoPro past mee moeten nemen, dan kun je op elk apparaat wat een powered USB poort heeft je GoPro opladen (of dit nou een wall charger, een autoaansteker-lader, een TV met USB aansluiting of een laptop is,.. het kan allemaal. (dus ook je wall cahrger van je Ipad, en dan daar de GoPro USB kabel insteken)
Bedankt!! Dan neem ik gewoon de wall charger van de ipad mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:38:
[...]

Heb je al nagedacht om een powerbank aan te schaffen? ;)
Nee nog niet, maar je zet me wel aan het denken :-), dat is wel een mooie oplossing inderdaad! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Dentheman schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:51:
Dan zet ik 'm even op timelapse, meestal 2 seconden zodat je meerdere shots kan maken in relatief korte tijd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:05:
Ik had dit probleem ook. Uiteindelijk heb ik veel gehad aan de tips van Mic Bergsma. YouTube: Best Selfie Photo Setting - GoPro Tip #417
mfreriks schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:35:
Wat ik zelf altijd doe is om de x seconde een foto laten maken, schiet er een stuk of 5 en dan zet ik hem uit:)
Bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 19-09 19:48
Beetje vreemd inderdaad dat op de Gopro geen timertje zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Cronimet schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:14:
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen tussen de Gopro hero4 silver en de Sony as200v. Na talloze reviews gelezen te hebben wou ik eigenlijk gaan voor de Sony vanwege de betere prijs, betere batterij en de image stabilisation.
Maar blijkbaar heb je bij de Sony last van fisheye en dat stoort me echt wel enorm.
Dit duwt me dan alweer wat dichter naar de Gopro ook al is hij een pak duurder. Maar ik ken mijn eigen, ik zou me opjagen aan die fisheye beelden.

Nu is mijn vraag: het enige wat me nog tegenhoudt is het feit dat de Gopro geen image stabilisation heeft. Kan dit achteraf met software nog verbeterd worden?
Achteraf stabiliseren is in veel gevallen prima mogelijk. Je verliest soms wel wat resolutie omdat je moet inzoomen. Schiet je op hogere resoluties is dat ook wel weer te compenseren wanneer je op 1080p of 720p output. De fisheye opmerking snap ik niet helemaal. Dat heb je toch ook met de gopro wanneer je op wide filmt? De gopro studio software haalt dat eruit maar daar verlies je beeld oppervlakte mee. In after effects kan je het ook zelf eruit halen met behoud van de breedte. Dit zou toch ook mogelijk moeten zijn met de sony lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
keepitfrosty schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

Achteraf stabiliseren is in veel gevallen prima mogelijk. Je verliest soms wel wat resolutie omdat je moet inzoomen. Schiet je op hogere resoluties is dat ook wel weer te compenseren wanneer je op 1080p of 720p output. De fisheye opmerking snap ik niet helemaal. Dat heb je toch ook met de gopro wanneer je op wide filmt? De gopro studio software haalt dat eruit maar daar verlies je beeld oppervlakte mee. In after effects kan je het ook zelf eruit halen met behoud van de breedte. Dit zou toch ook mogelijk moeten zijn met de sony lijkt mij?
Geen idee of dit mogelijk is met de Sony?
Veel filmpjes die ik zie op Youtube van de Sony hebben hier last van en ook al is de kwaliteit super, ik vind het echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

stefijn schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:07:
[...]

Beetje vreemd inderdaad dat op de Gopro geen timertje zit
Heb hier zelf lang naar gezcoth op vakantie, maar hij zit er wel degelijk in.

Zet hem op burst mode, en dan instellingen van burst mode.

Dan naar Time lapse en zet hem op het aantal seconden wat je wilt. Hierdoor maakt hij elke 1-2-5-10 seconden(wat je instelt) een foto, je drukt hem dan zelf weer uit als je denkt dat foto gemaakt is en hij heeft er dan een x aantal opgeslagen. Dit werkte voor mij prima op vakantie!

Afbeeldingslocatie: http://www.dcrainmaker.com/images/2015/03/GoPro-Hero4-TimelapseModes_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27
Als je YT filmpjes kijkt, zie je de vervorming van de Sony goed, als je de camera pant, Dit is iets minder bij de Gopro. Al als je niet te veel pant, dan ga je het 'effect' niet veel zien. En je hebt wel beeld stabilisatie t/m 1080p op de Sony.

Gopro:
Voordeel:
  • Minder wobly effect bij pannen
  • Heel veel accessoires
Nadeel:
  • Geen beeld stabilisatie.
  • Geen GPS
  • Hoge Prijs
  • Bitrate lager dan de Sony
Voordeel Sony:
  • Stablisatie t/m 1080p
  • GPS
  • Kost minder dan de Gopro
  • Filmen op hoge bitrate
Nadeel :
  • Meer wobly effect bij pannen. (op te lossen door 4k te filmen, en dan beeld te croppen? Maar met 4k heb je geen beeld stabilisatie meer)
  • Bij onderwater filmen een flat lens een must, en dit kost €30
Verder kan de Sony 120 FPS @ 1080p, en 30 FPS @ 4K filmen. Wil je dit op de Gopro, moet je wel de Black kopen

[ Voor 29% gewijzigd door Dacuuu op 01-08-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
ik ervaar sinds vandaag een probleem met mijn 2 weken oude gopro 4 hero black. Sinds vandaag is het beeld schokkerig, af en toe groen beeld en het opgenomen materiaal (1080 / 60 ) en (4k / 30) niet zoals het hoort te zijn. Dit ervaar ik sinds vandaag nadat ik gisteren de gopro een update heb gegeven (3.0). Zou dit kunnen komen door de update of is mijn gopro niet helemaal goed? Ik heb niets veranderd aan de instellingen vanaf het moment dat de opnames nog wel goed gingen. zijn er meer mensen die dit probleem kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Dacuuu schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:24:
Als je YT filmpjes kijkt, zie je de vervorming van de Sony goed, als je de camera pant, Dit is iets minder bij de Gopro. Al als je niet te veel pant, dan ga je het 'effect' niet veel zien. En je hebt wel beeld stabilisatie t/m 1080p op de Sony.

Gopro:
Voordeel:
  • Heel veel accessoires
Nadeel:
  • Geen GPS
  • Hoge Prijs
Voordeel Sony:
  • Stablisatie t/m 1080p
  • GPS
  • Filmen op hoge bitrate
Nadeel :
  • Meer wobly effect bij pannen. (op te lossen door 4k te filmen, en dan beeld te croppen? Maar met 4k heb je geen beeld stabilisatie meer)
Verder kan de Sony 120 FPS @ 1080p, en 30 FPS @ 4K filmen. Wil je dit op de Gopro, moet je wel de Black kopen
De as200v heeft geen 4k, ik denk dat je je vergist met de x1000v. Deze is identiek aan de as200v maar heeft wel 4k.

Wat bedoel je juist met pannen? Is dit het volgen van een voorwerp in beweging? Dit is toch net een van de bedoelingen van een action cam?
Jammer dat er net dan een wazig effect is.

Betreffende de accessoires : ik merk dat er heel wat minder zijn voor de Sony, maar met een Sony gopro mount kan je blijkbaar alle accessoires van de gopro gebruiken. Wel geen idee of dit goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 14:17
Hoe werken jullie trouwens met de verschillende FOV's op de gopro? Schiet je alles op wide en maak je dit kleiner in post-productie? Of is dat niet goed voor de beeldkwaliteit?

Edit: Antwoord gevonden: YouTube: GoPro HERO3 - WIDE VS MEDIUM VS NARROW FOV ( Quality Comparison )

[ Voor 31% gewijzigd door Jasper op 05-08-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Dacuuu schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:24:

Gopro:
Voordeel:
  • Heel veel accessoires
Nadeel:
  • Geen GPS
  • Hoge Prijs
Voordeel Sony:
  • Stablisatie t/m 1080p
  • GPS
  • Filmen op hoge bitrate
Nadeel :
Ik kon via amazon de x1000v voor €300,- kopen ,maar heb het niet gedaan. Je kan je field of view niet aanpassen, hebt minder resoluties, maar vooral de barrel distortion is echt TE erg. Anders was ik voor de Sony gegaan. Bijna misselijkmakend. De digitale stabilisatie kan ook in pre productie.

Ander puntje was de dure sony batterijen waar geen third party alternatieven zijn, zo ook voor de overige accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

keepitfrosty schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

Je zou eens filmpjes van de Sony moeten kijken. Ja de Go Pro heeft het ook, maar het is echt totaal niet te vergelijken met dat van die Sony. Het is echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Sinds een paar weken de eigenaar van de GoPro Hero 4 Silver. Prachtig apparaatje.
Meerdere accessoires (van DX, ebay etc..) zijn onderweg.

Helaas gaat de batterij redelijk snel leeg.

Omdat ik goede ervaringen heb met batterijen van DSTE (die had ik ook voor me Hero 3), ben ik eens gaan zoeken of deze er ook zijn voor de Hero 4. Op sites als Ebay en DX kon ik ze zo snel niet vinden, op aliexpress (1400mAh) gelukkig wel.

http://www.aliexpress.com...8-Travel/32348976128.html

Mochten er mensen zijn die goede ervaringen hebben met andere batterijen voor de Hero 4, dan hoor ik dat graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Hendrikje1 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:11:
Sinds een paar weken de eigenaar van de GoPro Hero 4 Silver. Prachtig apparaatje.

Omdat ik goede ervaringen heb met batterijen van DSTE (die had ik ook voor me Hero 3), ben ik eens gaan zoeken of deze er ook zijn voor de Hero 4. Op sites als Ebay en DX kon ik ze zo snel niet vinden, op aliexpress (1400mAh) gelukkig wel.

Mochten er mensen zijn die goede ervaringen hebben met andere batterijen voor de Hero 4, dan hoor ik dat graag :).
Het is al vaker genoemd, maar ik heb goede ervaringen met wasabi en Patona. Gebruik ze al een tijdje en doen niet onder voor de originele.

andere merken zullen vast ook wel goed zijn, grote kans dat alles uit dezelfde fabriek komt ;)

Gewoon bij twijfel voorafgaand aan de koop even reviews zoeken.

Maar zoals gezegd: wasabi en patona kan ik uit eigen ervaring aanbevelen.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Isniedood schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:47:
[...]

Je zou eens filmpjes van de Sony moeten kijken. Ja de Go Pro heeft het ook, maar het is echt totaal niet te vergelijken met dat van die Sony. Het is echt om te janken.
Ok ja ik ken de filmpjes van de Sony verder niet. Als het met software niet te fixen is dan is dat inderdaad vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:56

€ 13,49 voor twee batterijen, lader én verzendkosten.
Heb maar besteld :-)
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Glenfiddich schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:33:
[...]

Het is al vaker genoemd, maar ik heb goede ervaringen met wasabi en Patona. Gebruik ze al een tijdje en doen niet onder voor de originele.

andere merken zullen vast ook wel goed zijn, grote kans dat alles uit dezelfde fabriek komt ;)

Gewoon bij twijfel voorafgaand aan de koop even reviews zoeken.

Maar zoals gezegd: wasabi en patona kan ik uit eigen ervaring aanbevelen.
Bedankt voor de tip. Die schrijf ik even op.
Smatree zie ik hier en in reviews op andere websites, ook voorbij komen.
Ook dat schijnen prima batterijen te zijn.

Die van Smatree ga ik bestellen. 26 euro voor 2 batterijen, een lader en usb-kabel lijkt me een prima prijs :).
Rudolfus schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:56:
[...]

€ 13,49 voor twee batterijen, lader én verzendkosten.
Heb maar besteld :-)
Bedankt voor de tip.
_/-\o_

Ik bestel het setje ook. Een erg mooie prijs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

http://www.digipowersolutions.com/ komt binnenkort met een oplossing voor de 4, voor de 3 hebben ze nu al een oplossing voor t/m 24 uur bedrijfstijd. Wel wat prijzig er zijn natuurlijk alternatieven maar niks van gopro zelf volgens mij. Ben zelf wel benieuwd hoe de batterij er dan precies uit gaat zien voor de 4, want lijkt me niet zo makkelijk als voor de 3 om het batterijklepje weg te laten en daar dan een hele andere batterij voor in de plaats. Als je zoekt naar een preview of review vind je vast wat tests en zo en dan ook andere merken/alternatieven.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik ga straks zeilen en neem mijn gopro mee, en vroeg me af of jullie ideeën of tips hebben om hem te mounten of dmv een pole te filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2015/07/251594bb.jpg
Inmiddels deze led lamp binnen van banggood.
Hij geeft echt goed licht en ziet er stevig uit. Vanavond eens in het donker filmen met de gopro.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/gallery/upload/2015/04/87877a.jpg
Deze ook binnen maar krijg hem nog niet echt onder controle. Vanavond even verder uitproberen.

[ Voor 28% gewijzigd door T.E op 04-08-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
T.E schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:38:
[afbeelding]
Deze ook binnen maar krijg hem nog niet echt onder controle. Vanavond even verder uitproberen.
ik ben erg benieuwd, keep us posted.

Ik heb afgelopen week een weekje in Frankrijk gespendeerd onder mijn parachute. Ik gebruik een chesty en de J-buckle om naar boven/gezicht te filmen. Geven vaak mooie en rustige beelden. Voor het eerste ben ik de super view gaan gebruiken en... wauw... wat zijn het mooie beelden geworden. Je ziet echt super veel, nadeel is dat een onderwerp dat verweg is (vliegtuig na exit) snel niet meer zichtbaar is. Maar in de vrije val is het de bedoeling om dicht bij elkaar te blijven.

Ik ga kijken of ik via mn phone iets kan uploaden. Anders zal ik het later nog posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gisteren de Yuteng stick binnen gekregen, precies wat ik zocht!
Maar het ding is wel 45cm lang, en 250gram zwaar.

Ik ga zonder ruimbagage op vakantie. Krijg ik hier geen problemen mee als ik hem als handbagage wil meenemen in het vliegtuig? :P

http://i.imgur.com/amRCSoZ.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Universal Creations op 04-08-2015 17:38 . Reden: Plaatje verkleinen naar maximaal 800pixel breed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Dacuuu schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:58:
Gisteren de Yuteng stick binnen gekregen, precies wat ik zocht!
Maar het ding is wel 45cm lang, en 250gram zwaar.

Ik ga zonder ruimbagage op vakantie. Krijg ik hier geen problemen mee als ik hem als handbagage wil meenemen in het vliegtuig? :P

[afbeelding]
Nee, waarom zou dat? Ze zullen het hooguit even nader bekijken bij de bagagecontrole, maar zolang het niet uit zichzelf aangedreven kan worden of scherpe delen bevat zijn er volgens mij geen problemen. Ik heb ook een keer een laspistool (voor een industriële robot) meegenomen als handbagage, toen stonden ze ook wel even raar op te kijken bij de bagagescanners :+

edit: let wel even op de maximale afmetingen van je handbagage!

[ Voor 4% gewijzigd door jelle. op 04-08-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 13:45

jbbrans

T.E schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:38:
[afbeelding]
Inmiddels deze led lamp binnen van banggood.
Hij geeft echt goed licht en ziet er stevig uit. Vanavond eens in het donker filmen met de gopro.
Ga je er mee duiken?

Ik ben raad aan het zoeken hierover.
Ik ben beginnend duiker en wil bij bonaire (dus vrij helder water) tot een 15 meter diepte gaan duiken en filmen.
Ik heb nu een gopro 2 met dive housing en heb al een rood filter hiervoor liggen. Het filter heb ik tot nu toe niet gebruikt aangezien ik alleen maar snorkelde.

Kan iemand mij vertellen wat een goede combinatie is? Heb ik voldoende aan alleen een rood filter, heb ik een lamp zoals die van T.E. nodig (SP POV of Knog qudos), of heb ik beide nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik heb deze mic voor mijn DSLR en maakt gebruik van de hot shoe op de camera.

Weten jullie een manier om hem te plaatsen op de GoPro met frame?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sRtAP.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door MmarkM op 04-08-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
MmarkM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:50:
Ik heb deze mic voor mijn DSLR en maakt gebruik van de hot shoe op de camera.

Weten jullie een manier om hem te plaatsen op de GoPro met frame?

[afbeelding]
Een externe mic aan de gopro zelf bevestigen heb ik nog niet geprobeerd maar wat ik tot nu toe met externe mic heb gefilmd was altijd vanaf een statief. Ik gebruikte daarvoor een klem+spigot.
Ik zou mij kunnen voorstellen dat je hem op die manier ook aan een monopod/pole kan klemmen.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Sinds enkele dagen heb ik een Gopro 4 silver. Valt genoeg aan in te stellen zeg. Zelf ben ik meer van de fotografie waarin ik altijd in Raw fotografeer. Niet voor niks kijk ik nu dan ook naar de Protune instellingen.

Paar dingen zijn mij onduidelijk:

- Ik lees verschillende berichten dat protune ongeschikt zou zijn voor de avond. Klopt dat of is dat inmiddels achterhaald?
- Welke voordelen biedt Protune met gopro color ten op zichten van protune uit? Hogere bitrate? Meer scherpte? of ook meer ruimte in de nabewerking (dynamisch bereik?)

Normaal zou ik alles uitgebreid zelf willen testen, maar daar heb ik simpelweg niet de tijd voor ivm mijn vakantie van over een week. Neemt niet weg dat ik zoveel mogelijk de camera van te voren wil proberen, maar hopelijk kunnen jullie mij al een paar stappen in de goede richting laten zetten.

Ik las ook ergens dat de silver in de avond graag wil overbelichten en in de hogere iso's schiet. Iso zou gelocked moeten worden op max 1600 voor de beste kwaliteit. Van wat ik gelezen heb moet ik voor protune met go pro colors gaan + auto white balance, als ik niet te veel wil nabewerken. Flat als ik iets meer speelruimte wil hebben en flat en auto white balance voor de meeste speelruimte.

In alle gevallen de Iso niet laten oplopen boven de 1600.

Tot slot nog een vraag betreffende de nightlapse. Is dit nou niks anders dan een timelapse met een unlocked sluiter? Als dat zo is snap ik echt totaal niet waarom dit een hele aparte functie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Jasper schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:56:
Hoe werken jullie trouwens met de verschillende FOV's op de gopro? Schiet je alles op wide en maak je dit kleiner in post-productie? Of is dat niet goed voor de beeldkwaliteit?
Antwoord gevonden: YouTube: GoPro HERO3 - WIDE VS MEDIUM VS NARROW FOV ( Quality Comparison )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tijdje geleden de 2.x firmware op de gopro 4 silver gezet, dmv gopro studio te starten, en die gaf de melding "hey er is een update". Nu is firmware 3.x uit, maar ik krijg geen melding. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dat staat hier http://gopro.com/update/hero4

heb zelf geen flauw idee hoe het via de app zou moeten, ik heb het vorige keer via SDcard gedaan

[ Voor 53% gewijzigd door Stefke op 05-08-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
stefijn schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:17:
Dat staat hier http://gopro.com/update/hero4

heb zelf geen flauw idee hoe het via de app zou moeten, ik heb het vorige keer via SDcard gedaan
Die pagina al gezien, op de app ook nergens een optie van "check firmware" of iets dergelijks. De huidige firmware is dan wel te zien, maarja, die wist ik al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Via het hoofdmenu van de app kun je naar een pagina "How to update Camera software with the Gopro App" maar ik kom niet uit die procedure (en uiteindelijk zie ik dan ook geen pijl met cirkel in het previewscherm).

Updaten via de SD is overigens nog veel simpeler.

edit: zojuist geupdate, ik zie nu in mijn scherm voor beschikbare opnametijd 4:21 staan (bij 1080p60 setting). Dat was eerst 2:56

nice? :) (of is het een foutje....of hebben ze de video sterker gecomprimeerd...staat niks over bij de release notes)

[ Voor 32% gewijzigd door Stefke op 05-08-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Het is voor mij dus uiteindelijk toch de Gopro Hero 4 Silver geworden ten voordele van de Sony as200v. Grootste reden was het fisheye effect bij de Sony, dit vind ik echt bagger.

Ik ga hem vooral gebruiken om te filmen op reis en daarvoor heb ik volgende accessoires uitgezocht:

http://www.amazon.de/GOPO...r=8-1&keywords=Gopole+evo

http://www.amazon.de/GoPr...eywords=Gopro+chest+mount

pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB for Action Cameras

En dan nog een suction cup om hem vast te kunnen maken in de huurauto.

Zijn dit goede keuzes denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:45:
Het is voor mij dus uiteindelijk toch de Gopro Hero 4 Silver geworden ten voordele van de Sony as200v. Grootste reden was het fisheye effect bij de Sony, dit vind ik echt bagger.

Ik ga hem vooral gebruiken om te filmen op reis en daarvoor heb ik volgende accessoires uitgezocht:

http://www.amazon.de/GOPO...r=8-1&keywords=Gopole+evo

http://www.amazon.de/GoPr...eywords=Gopro+chest+mount

pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB for Action Cameras

En dan nog een suction cup om hem vast te kunnen maken in de huurauto.

Zijn dit goede keuzes denken jullie?
Als ik zie in jouw eerste post waar je de camera voor gaat gebruiken, dan lijkt dat sterk op hoe ik de gopro inzet op vakantie.

Ik heb veel verschillende soorten mounts etc geprobeerd maar eigenlijk kom ik steeds weer terug bij mijn feiyu G3. Koop je voor 250.-.

Die levert eigenlijk altijd en onder de meeste omstandigheden met stip de beste beelden op. Lopend maar ook vanuit de auto, en uit het raam van de rijdende auto (vanuit de auto kan natuurlijk alleen als je met zijn tweeën bent). Je filmt vanuit de hand dus altijd flexibel met waar je op richt, maar je kan ook vastzetten op 1 punt, en altijd stabiel en horizontaal beeld.

Voor de aanschaf was ik wat bang dat ik hem weinig zou gebruiken maar eigenlijk gebruik ik hem steeds.

Ook voor de feiyu heb je een chest mount trouwens als je hem niet vast wil houden steeds.

Ik zou zelf zeggen: koop een suction cup en een feiyu+extra batterijen daarvoor, en eventueel een chest mount voor de feiyu.

Het kost wel wat, dat is natuurlijk zo. Zelf heb ik er geen seconde spijt van, het tilt je beelden naar een veel hoger niveau.

Die geheugenkaart is prima, heb ik ook, gebruik hem intensief en geen problemen mee gehad. Ik heb ook de Hero 4 silver.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Hmm dat ziet er inderdaad goed uit, maar 250€ vind ik echt teveel van het goede. Ik had eerder gedacht aan 150€ voor alle accessoires anders wordt het een zeer duur grapje 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:28:
Hmm dat ziet er inderdaad goed uit, maar 250€ vind ik echt teveel van het goede. Ik had eerder gedacht aan 150€ voor alle accessoires anders wordt het een zeer duur grapje 😁
Dat dacht (hoopte) ik een paar honderd euro geleden ook nog :+

Het is wel een hobby waarin je je een beetje kan verliezen hoor, elke keer zie ik weer iets waarvan ik denk: hé, dat is misschien ook wel tof!

Ik kan alleen maar adviseren: denk goed na wat je wil en wat je eisen zijn, en koop meteen het juiste ook al is het duurder.

Zelf dacht ik eerst: ik film wel gewoon uit de hand met zo'n kort handvat. Viel tegen, bleek niet zo'n vaste hand te hebben. Toen zo'n goedkope stabiliser gekocht (zo'n sevenoak ding, Google er maar eens op). Gebruikte ik nooit, en een geklooi met instellen van de gewichtjes enzo, dus zonde van het geld. Toen de feiyu, en dat is precies wat ik eigenlijk meteen had moeten kopen.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:28:
Vergeet trouwens niet de batterijen he. Neem er voldoende. Niets vervelender dan halverwege de dag niets meer te kunnen opnemen omdat de batterijen leeg zijn.

Zelf heb ik er zes. Dat is absoluut overkill, maar heb liever teveel dan te weinig. In de praktijk heb ik op vakantie genoeg aan drie volle batterijen aan het begin van de dag als ik veel opneem, heel incidenteel vier als ik de gopro aan de zuignap heb en gewoon hele stukken laat opnemen en later wel uitzoek wat ik hou.

Meestal red ik het met twee batterijen als ik nu en dan stukjes film en de gopro uitzet als ik hem niet verwacht voorlopig nodig te hebben.

Met drie of wellicht vier batterijen denk ik dat de gemiddelde vakantiefilmer het prima redt, mits je dagelijks kan laden.

De gopro staat meestal aan om stand-by te zijn als ik iets zie dat ik snel op wil nemen. Hij verbruikt dan wel wat stroom.

Een dual charger is handig om aan het einde van de dag snel weer bij te laden.

Ik heb trouwens twee 64GB geheugenkaarten maar kan je melden dat ik de tweede nog nooit nodig heb gehad, als je (zoals ik doe) een externe HD meeneemt krijg je 64 GB in de praktijk niet vol voordat je hem weer kan legen aan het einde van de dag. Als je geen externe HD hebt of maar sporadisch in staat bent de gopro te 'legen' dan kan dat heel goed anders zijn, want met een paar dagen veel opnamen maken krijg je 64 GB natuurlijk wel vol. Opnemen is circa 300-350 MB per minuut dus ga maar na.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Is die Feiyu g4 trouwens ook te programmeren? Dat hij subtiel een rondje draait in 30 minuten bijvoorbeeld? Zo zou het een mooie tool kunnen zijn voor timelapses met beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Niet standaard. Maar de motortjes hebben elk hun eigen stukjes software, wellicht dat een handige Tweaker zelf wat kan programmeren? ;)

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Nog 4 batterijen en een extra sd kaartje ook nog! Die Gopro is nog niet duur genoeg zeker 😀

Kan je van de Gopro rechtstreeks op je HD overzetten of heb je daar een laptop voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:32:
Nog 4 batterijen en een extra sd kaartje ook nog! Die Gopro is nog niet duur genoeg zeker 😀

Kan je van de Gopro rechtstreeks op je HD overzetten of heb je daar een laptop voor nodig?
Vlogens mij kan het niet rechtstreeks maar je kan als het goed is wel via WiFi naar je telefoon of tablet kopiëren met de app. Wellicht kan je het dan via de telefoon of tablet weer naar een externe HD kopiëren?

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Die Feiyu ziet er vet uit maar is me echt te duur, ik ga pas beginnen dus om al direct een accessoire van 250€ te gaan gebruiken is een beetje teveel van het goede.
Ik zie ook regelmatig verschillende sets terugkomen bv box van 24in 1, is dit soms de moeite of zijn het eerder overbodige sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:50

13art

Moderator Mobile
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:32:

Hier is nog niet zo lang geleden een discussie over geweest met oplossingen. Even terug lezen dus :-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
l3art schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:33:
[...]

Hier is nog niet zo lang geleden een discussie over geweest met oplossingen. Even terug lezen dus :-)
Ja sorry heb nog geen tijd gehad om 247 pagina's door te bladeren, maar ik ga het zeker nog doen want er zullen een pak tips verschijnen denk ik 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Nog een tip naar aanleiding van een fout van mijzelf waar ik van geleerd heb: bij het snorkelen altijd op wide angle filmen, niet op medium. Het is lastig tr bepalen waar je nu precies op richt onder water en met medium kan je dus net dat onverwachte mooie moment missen!

Ik was vandaag dus aan het snorkelen en volgde een vrolijk gekleurd visje. Ik had de gopro op medium staan want ik was bang dat het anders een zoekplaatje zou worden. Ineens zie ik een stuk naast het visje iets bewegen. Ik kijk op: een groot schildpad! Ik zat er bijna tegenaan, was zo op het visje gefocust dat ik het niet door had. Snel wat naar achteren gegaan maar het schildpad is helaas maar heel kort volledig in beeld. De rest van het filmfragment zie je hem maar half. Had ik hem op wide gehad, dan had ik hem zeker weten veel langer volledig in beeld gehad :(

Desalniettemin een mooie ervaring!

Later het schildpad opnieuw opgezocht maar niet meer zo dichtbij kunnen komen als eerst. Water was er ook ies troebeler dus ook niet meer zo scherp in beeld gekregen als de glimp bij mijn eerste video.

Beest was enorm, durfde er niet al te dicht bij te komen, weet niet of ze kunnen bijten ofzo :+

Still van het korte moment dat hij volledig in beeld was:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ugsk90nv6ydcydr/2015-08-06%2018.09.43.jpg?dl=1

[ Voor 20% gewijzigd door Glenfiddich op 07-08-2015 06:12 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:50

13art

Moderator Mobile
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

Ja sorry heb nog geen tijd gehad om 247 pagina's door te bladeren, maar ik ga het zeker nog doen want er zullen een pak tips verschijnen denk ik 😉
Er is ook zoiets als een zoekfunctie ;-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:09
Cronimet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:29:
Die Feiyu ziet er vet uit maar is me echt te duur, ik ga pas beginnen dus om al direct een accessoire van 250€ te gaan gebruiken is een beetje teveel van het goede.
Ik zie ook regelmatig verschillende sets terugkomen bv box van 24in 1, is dit soms de moeite of zijn het eerder overbodige sets?
Ik heb onlangs deze http://www.ebay.nl/itm/27...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT set aangeschaft.
Kwaliteit valt mij heel erg mee, monopod en de verdeler van de case zijn niet zo geweldig, maar daar had ik toch al een andere oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Die selfiestick ziet er wel wat zwaarder uit. Als je goed zwaardere dingen met je hand vast kan houden dan geen probleem. Verder zou ik je micro SD kaartjes gewoon bij Dataio.nl kopen. Goedkoop en snel binnen (en betrouwbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ok thanks voor de feedback!

Zou ik anders eventueel voor de Gopole Evo gaan? Die is wel wat duurder maar ziet er wel kwaliteit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeRui
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 19:31
Cronimet schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:07:
Ok thanks voor de feedback!

Zou ik anders eventueel voor de Gopole Evo gaan? Die is wel wat duurder maar ziet er wel kwaliteit uit
Zonet een Gopole Evo gescoord bij de Mediamarkt voor 40 euro! Ik heb nog niet getest in het water maar over het gewicht ben ik te spreken over. Alleen de plastic feel is niet echt geweldig. Het voelt goedkoop en ik ben ook bang als ik te strak draai dat het dan in stukken barst 8)7.

Edit: Toen ik dat ding uitpakten viel mij meteen op de hoeveelheid lijmresten aan de binnenkant. Ik heb het na gevraagd aan gopole en ze zeiden dat het normaal was en ik hoefde daarover geen zorgen te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door CallMeRui op 07-08-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
MLPN schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

Die selfiestick ziet er wel wat zwaarder uit. Als je goed zwaardere dingen met je hand vast kan houden dan geen probleem. Verder zou ik je micro SD kaartjes gewoon bij Dataio.nl kopen. Goedkoop en snel binnen (en betrouwbaar).
http://gathering.tweakers...message/44690969#44690969

250 gram. Het is wel echt een goede stick. Door de 2 gleuven, zal de stick niet om zijn as draaien. Wat bij die cheap ass sticks wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Timelapse gemaakt van een Pont/veerdienst met mijn gopro hero 4 silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 20:58

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Compilatie gemaakt van TT Assen echter veel windgeruis op de snelweg, daarom maar een muziekje eronder gezet. Had de waterdichte case om de camera zitten, dan zou het geruis toch minder moeten zijn?

YouTube: Street Bits 3 - TT Assen 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik heb gisteren de laatste 100 pagina's van deze topic doorgebladerd en heb de onderstaande accessoires besteld. Kan er iemand eens kijken of ik niks vergeten ben? Ik hoop dat het op tijd geleverd wordt want 31 augustus vertrek ik op vakantie...

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2czcavs.png

[ Voor 94% gewijzigd door Cronimet op 09-08-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het plaatje is een beetje aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
MmarkM schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:51:
Het plaatje is een beetje aan de kleine kant.
Heb het aangepast.
Ik heb via Amazon ook een sd kaart en een opbergtas besteld.

Komen de goederen van DX eigenlijk uit de EU of komt hier nog belasting bij het bedrag?

[ Voor 11% gewijzigd door Cronimet op 09-08-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Cronimet schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:55:
[...]

Heb het aangepast.
Ik heb via Amazon ook een sd kaart en een opbergtas besteld.

Komen de goederen van DX eigenlijk uit de EU of komt hier nog belasting bij het bedrag?
Volgens mij is komt het allemaal uit China bij DX. Ik heb meermalen uut China dingen besteld (nog nooit via DX trouwens), ook wel eens wat duurdere dingen, en nog nooit is iets door de douane bekeken ivm importheffing. Terwijl als ik iets uit de VS bestel, het bijna altijd bekeken wordt.

Wat je lijstje betreft: Bij dat frame mist een beschermlensje, dus die zou ik nog wel bestellen. Ik film nooit zonder zo'n lensje. Stof was je er zo weer af en als je een krasje krijgt heb je dat liever op zo'n vervangbaar lensje dan op je gopro.

Zoiets als dit bedoel ik dan (link slechts als voorbeeld, je vindt ze elders goedkoper): http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Oh, en die goedkope zuignappen geven in mijn ervaring heel veel vibraties bij het opnemen vanuit de auto. Dit vanwege de lange plastic arm. De originele gopro zuignap heeft in tegenstelling tot de imitaties de mogelijkheid om de arm er af te halen en de gopro direct aan de basis te bevestigen, dat zal veel beter zijn.

Ik zelf heb echter een zeer stevige en stabiele mount gemaakt van zo'n soort zuignap: (afbeelding wederom slechts ter illustratie)
http://www.weiku.com/prod...Glass_Suction_Lifter.html

Zaag hem doormidden bij het handvat, want als dubbele zuignap is hij niet bruikbaar op bijvoorbeeld voorruit want die is gebogen. Vervolgens een mount aan het handvat bevestigen. Stevig, en stabiel en vibratievrij beeld gegarandeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Glenfiddich op 10-08-2015 00:33 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Cronimet schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:13:
Ik heb gisteren de laatste 100 pagina's van deze topic doorgebladerd en heb de onderstaande accessoires besteld. Kan er iemand eens kijken of ik niks vergeten ben? Ik hoop dat het op tijd geleverd wordt want 31 augustus vertrek ik op vakantie...

[afbeelding]
Het is kort dag voor je. Anders had je deze bestelling in 2e of 3e kunnen splitsen. Heb je nog minder risico op dat je nog wat centjes moet aftikken aan de deur. Al zal dat nu ook wel loslopen.

Probeer als je het binnen hebt allemaal even uit, zodat je op vakantie je spulletjes snel kan inzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 10-08-2015 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Dacuuu schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:13:
[...]

Het is kort dag voor je. Anders had je deze bestelling in 2e of 3e kunnen splitsen. Heb je nog minder risico op dat je nog wat centjes moet aftikken aan de deur. Al zal dat nu ook wel loslopen.

Probeer als je het binnen hebt allemaal even uit, zodat je op vakantie je spulletjes snel kan inzetten.
Oei dat wordt dus kantje boordje. Als het niet op tijd is zal ik maar wat spulletjes van Coolblue bestellen, tenminste de monopod, harnas en Suction cup. Dan betaal je wel meer maar je bent zeker dat het op tijd aankomt.

@Glenfiddich: thanks voor de tip, ik heb zo een lens besteld. De Suction cup zal ik waarschijnlijk origineel gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks naar sziget toe nu vraag ik me af welke setting beter is 4k of 4k supervieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:47:
Ik ga straks naar sziget toe nu vraag ik me af welke setting beter is 4k of 4k supervieuw?
Dit is mi de beste uitleg bij de verschillende opties:

http://abekislevitz.com/understanding-video-in-the-hero4/

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
Even een vraag of iemand hier ervaring ermee heeft. Ik heb afgelopen oktober (2014) de Hero 4 aangeschaft bij de blauwe jongens. Afgelopen week is op vakantie mijn onderwatercase geknapt waardoor ik deze niet meer kan vastzetten. Contact opgenomen en blijkt onder de garantie te vallen, nadeel is dat ik alles moet opsturen (Hero 4 in orginele verpakking). Nou is dat niet het probleem want ik ben iemand die altijd die zaken nog heeft voor een eventuele verkoop maar voor het repareren / vervangen van mijn onderwatercase moet ik dus alles opsturen, is dit normaal? Bedoel ik neem aan dat ik niet een geheel nieuwe Hero 4 ga krijgen voor alleen die kapotte onderwatercase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueliez
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-01-2024
Glenfiddich schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:23:
[...]

Vlogens mij kan het niet rechtstreeks maar je kan als het goed is wel via WiFi naar je telefoon of tablet kopiëren met de app. Wellicht kan je het dan via de telefoon of tablet weer naar een externe HD kopiëren?
Ter aanvulling op jouw reactie:

Als je een Android smartphone tot je beschikking hebt met een ingebouwde microSD slot, kan je in combinatie met een USB OTG (on-the-go) kabel en een externe HDD je GoPro opnamens veilig stellen en je microSD kaartje weer legen voor de volgende shoot. Deze optie om je microSD kaartje te legen heeft zo zijn voordelen:

1.) Je hoeft geen "zware" laptop mee te sjouwen want je smartphone is al inprincipe een pocket-computer

2.) Je hoeft niet te zuilen met veel (dure) SD-kaartjes en bang zijn dat je ze gaat verliezen op vakantie

3.) Snellere data overdracht tussen microSD en externe HDD in vergelijking tot Wi-Fi verbinding tussen GoPro en je smartphone.

Enige nadeel is dat je je smartphone niet kan opladen tijdens de data overdracht tussen de microSD en aangesloten externe HDD. Dus zorg er voor dat je batterij van je smartphone redelijk vol is opgeladen voordat je je waardevolle opnamens gaat overzetten en back-uppen. Het overzetten van bestanden is dan ook een goede avond klus op je vakantie adres, zo kan je de volgende dag er weer volop tegen aan ;-)

Voordat je je externe HDD koppelt aan je smartphone d.m.v. USB-OTG kabel raad ik je aan om de app 'Total Commander' + bij behorende 'USB plug-in' te downloaden (gratis verkrijgbaar via de Play Store) Zo hoef je je externe HDD niet perse te formateren naar Fat32 (wat oorspronkelijk nodig was).
Edit*
Externe HDD 'handmatig' formateren naar fat32 aangeraden.

Ik ben sindskort ook een trotse eigenaar van een GoPro Hero 4 Silver en ik zocht ook naar een fijne manier, om on-the-road, back-ups te maken van mijn waardevolle data. Omdat we binnenkort voor 3 weken gaan backpacken in Indonesië willen we zo licht mogelijk op pad gaan. Daarom heb ik geen zin om mijn laptop mee te sjouwen en zocht ik naar een goed alternatief.

Via bangood.com(http://www.banggood.com/W...Adapter-Port-p-50829.html) een micro USB-OTG kabeltje besteld voor een spotprijsje van 1.31 Euro (zonder verzendkosten), betaald met iDeal, vanuit China verscheept en binnen 7 dagen geleverd(hoe is het mogelijk!?!?) Vorig weekend wat test footage gemaakt van 5 GB en de back-up methode op de proef gesteld. In eerste instantie was ik bang dat de USB-OTG kabeltje onvoldoende stroom zou leveren aan mijn externe HDD maar gelukkig was dit niet het geval en herkende m'n Galaxy S5 het apparaat als een 'USB device'. Ik moet zeggen dat ik aardig was verrast door de overdracht snelheid tussen microSD en externe HDD. Ik haalde namelijk overdracht snelheden tussen 3 en 50 Mbps en het duurde ongeveer 6 minuutjes om alle data van 5 GB over te zetten naar m'n externe HDD.

Deze manier van back-ups maken is zeer aan te raden voor degenen die wat lichter bepakt op vakantie willen gaan :-)

EDIT:

Vorig week zaterdag de night lapse feature uitgetest (4K) :)

[YouTube: https://youtu.be/5VWN_4IMT-U]

[ Voor 6% gewijzigd door trueliez op 25-08-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
trueliez schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:12:
[...]

Ter aanvulling op jouw reactie:

Als je een Android smartphone tot je beschikking hebt met een ingebouwde microSD slot, kan je in combinatie met een USB OTG (on-the-go) kabel en een externe HDD je GoPro opnamens veilig stellen en je microSD kaartje weer legen voor de volgende shoot. Deze optie om je microSD kaartje te legen heeft zo zijn voordelen:

1.) Je hoeft geen "zware" laptop mee te sjouwen want je smartphone is al inprincipe een pocket-computer

2.) Je hoeft niet te zuilen met veel (dure) SD-kaartjes en bang zijn dat je ze gaat verliezen op vakantie

3.) Snellere data overdracht tussen microSD en externe HDD in vergelijking tot Wi-Fi verbinding tussen GoPro en je smartphone.

Enige nadeel is dat je je smartphone niet kan opladen tijdens de data overdracht tussen de microSD en aangesloten externe HDD. Dus zorg er voor dat je batterij van je smartphone redelijk vol is opgeladen voordat je je waardevolle opnamens gaat overzetten en back-uppen. Het overzetten van bestanden is dan ook een goede avond klus op je vakantie adres, zo kan je de volgende dag er weer volop tegen aan ;-)

Voordat je je externe HDD koppelt aan je smartphone d.m.v. USB-OTG kabel raad ik je aan om de app 'Total Commander' + bij behorende 'USB plug-in' te downloaden (gratis verkrijgbaar via de Play Store) Zo hoef je je externe HDD niet perse te formateren naar Fat32 (wat oorspronkelijk nodig was).

Ik ben sindskort ook een trotse eigenaar van een GoPro Hero 4 Silver en ik zocht ook naar een fijne manier, om on-the-road, back-ups te maken van mijn waardevolle data. Omdat we binnenkort voor 3 weken gaan backpacken in Indonesië willen we zo licht mogelijk op pad gaan. Daarom heb ik geen zin om mijn laptop mee te sjouwen en zocht ik naar een goed alternatief.

Via bangood.com(http://www.banggood.com/W...Adapter-Port-p-50829.html) een micro USB-OTG kabeltje besteld voor een spotprijsje van 1.31 Euro (zonder verzendkosten), betaald met iDeal, vanuit China verscheept en binnen 7 dagen geleverd(hoe is het mogelijk!?!?) Vorig weekend wat test footage gemaakt van 5 GB en de back-up methode op de proef gesteld. In eerste instantie was ik bang dat de USB-OTG kabeltje onvoldoende stroom zou leveren aan mijn externe HDD maar gelukkig was dit niet het geval en herkende m'n Galaxy S5 het apparaat als een 'USB device'. Ik moet zeggen dat ik aardig was verrast door de overdracht snelheid tussen microSD en externe HDD. Ik haalde namelijk overdracht snelheden tussen 3 en 50 Mbps en het duurde ongeveer 6 minuutjes om alle data van 5 GB over te zetten naar m'n externe HDD.

Deze manier van back-ups maken is zeer aan te raden voor degenen die wat lichter bepakt op vakantie willen gaan :-)

EDIT:

Vorig week zaterdag de night lapse feature uitgetest (4K) :)

[video]
Goeie tip voor de gopro'ers met Android!

En leuke timelapse! blijft altijd fascinerend, hoe 'saai' het onderwerp op zichzelf ook is.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Ik had een eigen topic gemaakt maar ik hoop dat ik evengoed de vraag hier nog even kwijt kan. Hier zitten de ervaring mensen waarschijnlijk.

Na 3 dagen volop alles testen moet ik hulp inschakelen. Mijn dochter heeft een Gopro 4 gekocht en wil graag de filmpjes editen. De output moet wel 60fps zijn en hier laten veel editors het afweten op 1080p.
De gratis Gopro studio doet dit in ieder geval wel. Ik heb overigens veel andere pakketten getest en inderdaad is 60 fps vaak alleen maar beschikbaar bij 720p.

Het probleem is het volgende.

Op meerdere pc's (i3, dual-core ) gaat het editen wel goed maar natuurlijk wat traag i.v.m. de specs.
Mijn I7 met veel betere specs (meer geheugen, hogere kloksnelheid) wil in de edit modus niet goed werken. Als je hier het filmpje start begint hij pas secondes later, om daarna om de paar seconden te stoppen.

Inmiddels van alles getest.

- bios naar default
- nieuwe ssd
- nieuwe windows 8
- nieuwe windows 10
- memtest86

Maakt allemaal niet uit. In de edit modus gaat ieder filmpje zeer traag. De preview kwaliteit kan je instellen maar hier zit het hem niet in. Ook op 1/4 resolutie gaat het niet beter, terwijl ik op volle resolutie kan editen op een 10 jaar oude laptop.

Drivers te kort of teveel ook uit gesloten omdat ik exact hetzelfde (ssd, besturing, software) getest heb op een I3 en dan gaat het prima.

Wat kan ik nog over het hoofd hebben gezien hier? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12
Heb je al geprobeerd via de task manager het process van het programma een hogere prioritet te geven?
Ik gebruik zelf Sony Vegas om te edditen op een laptop met I7 cpu 12GB mem en Radeon 6470M gaat opzich prima. Afspelen met windows media player gaan zga niet (haperen enz) terwijl het afspelen met VLC prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb een ouwe i5 750 (overclocked) met 8Gb en SSD maar ik kan met WMP prima 1080p60 bronmateriaal van de Gopro afspelen (staat niet eens op SSD dan, maar op één van de harddisks) Ik heb wel cccp-codecpack geinstalleerd.

Voor montage gebruik ik Premiere CC. Werkt over het algemeen als een tierelier. Premiere CS6 was gek genoeg niet vooruit te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
stefijn schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:17:
Ik heb een ouwe i5 750 (overclocked) met 8Gb en SSD maar ik kan met WMP prima 1080p60 bronmateriaal van de Gopro afspelen (staat niet eens op SSD dan, maar op één van de harddisks) Ik heb wel cccp-codecpack geinstalleerd.

Voor montage gebruik ik Premiere CC. Werkt over het algemeen als een tierelier. Premiere CS6 was gek genoeg niet vooruit te branden
Afspelen gaat ook prima, de meest belastende filmpjes speelt de I7 wel af, ook op 60fps. Alleen bij het EDIT beeld nadat de mp4 een avi is geworden stopt het beeld om de 2 seconden.
wokkelz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:28:
Heb je al geprobeerd via de task manager het process van het programma een hogere prioritet te geven?
Ik gebruik zelf Sony Vegas om te edditen op een laptop met I7 cpu 12GB mem en Radeon 6470M gaat opzich prima. Afspelen met windows media player gaan zga niet (haperen enz) terwijl het afspelen met VLC prima gaat.
Het is niet de rekenpower oid. Bij taakbeheer tijdens afspelen zit hij op 20% en ook nog meer dan genoeg geheugen beschikbaar.

[ Voor 30% gewijzigd door bfrqrv op 12-08-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Misschien je bronmateriaal op SSD zetten (als dat nog niet zo is en als je een SSD hebt).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
stefijn schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:19:
Misschien je bronmateriaal op SSD zetten (als dat nog niet zo is en als je een SSD hebt).?
Staat het al. Het is een beest van een machine. De gewone bottlenecks zijn het niet hoor, het zit niet in de gewone koker. Ik kan het het editen op meerdere pc's doen hier, maar als tweaker kun je niet rusten als het editen niet gaat op de snelste pc die je tot je beschikking hebt. De pc trekt heel veel, hoge scores op alle gebieden. Het moet iets zijn in combinatie met de Gopro studio software.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
bfrqrv schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:51:

Na 3 dagen volop alles testen moet ik hulp inschakelen. Mijn dochter heeft een Gopro 4 gekocht en wil graag de filmpjes editen. De output moet wel 60fps zijn en hier laten veel editors het afweten op 1080p.
De gratis Gopro studio doet dit in ieder geval wel. Ik heb overigens veel andere pakketten getest en inderdaad is 60 fps vaak alleen maar beschikbaar bij 720p.
Een pakket als premiere of after effects al geprobeerd? En je gopro video omzetten naar een formaat voor editing (GoPro studio kan dat via export). Op mijn mac (final cut pro x) zet ik alles altijd om naar prores of voor de gopro naar cineform en dan gaat het de editor in. Het speelt dan altijd soepel af en scrubben door de timeline dan ook. Tenzij je er een berg filters overheen gooit natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door keepitfrosty op 12-08-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik ga morgenavond op vakantie waar kan ik zo'n USB-OTG halen ipv het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Shadow343 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:12:
Ik ga morgenavond op vakantie waar kan ik zo'n USB-OTG halen ipv het internet?
Ik heb ze zelfs wel eens bij de lokale Action zien liggen in het "digitale meuk en kabeltjes"-schap. Maarja, as always bij de Action, YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Prikte net de 4 silver aan mijn xiaomi powerbank 10400 powerbank, maar op de gopro verscheen het schermpje van "externe schijf". Maar op deze manier kan ik de gopro dus niet gebruiken en laden tegelijkertijd.
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueliez
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-01-2024
Glenfiddich schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:20:
[...]

Goeie tip voor de gopro'ers met Android!

En leuke timelapse! blijft altijd fascinerend, hoe 'saai' het onderwerp op zichzelf ook is.
Thanks! Het was even zoeken naar de gewenste settings maar dat was zeer de moeite waard. Ik heb zelf ook tig time lapses gezien maar het blijft inderdaad altijd fascinerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik kan het precies nergens vinden maar wie kan mij helpen.

Wat gebeurt er met de opname (filmen of time lapse) indien de batterij het begeeft? Slaat hij dan de opname nog op of ben ik dan alles kwijt?

Ik heb de hero4 silver en zou graag een night lapse doen maar ik heb geen open case dus kan het apparaat niet opladen terwijl ik deze zolang mogelijk de nacht zou laten filmen..

Hopelijk iemand die het antwoord hierop heeft.

Grts
Kris
Pagina: 1 ... 62 ... 81 Laatste