Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51
THxZ0NE schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:23:
Gebruiken jullie allemaal superview? Of zijn de meningen verdeeld? Ik wil hem oa voor op vakantie gebruiken en vraag mij af wat de beste setting is.. Superview, wide of medium. Ik heb de vergelijkingsvideos gekeken maar vraag mij af wat jullie veelal gebruiken? Ook voor hikes bv.
Ik gebruik bijna uitsluitend superview voor mijn footage tijdens het Airsoften. Deze modus geeft voor mij gevoel een hele ander look aan het filmpje dan de reguliere standen.

(Ik film overigens vaak in 4K 24 fps Superview en zet dat vaak om in 1080P wat op Youtube komt. Hierdoor heb ik ook de mogelijkheid in te zoomen als ik dat nodig acht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GustavSan schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:51:
Ik hoop dat die drone zeer compact kan worden vervoerd. Ik zou een drone vooral bij mij reizen willen gebruiken maar die dji phantom is een reusachtig apparaat...ben ik meteen alle ruimte in mijn backpack kwijt...
wat denk je hiervan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Probeer stap 6 eens: http://www.makeuseof.com/...on-errors-on-a-usb-stick/
RedRayMann schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:14:
[...]

True, maar heb het gecheckt. Tnx.
Ik ga de winkel mailen. Kaartje is een jaar oud :-(

Nu back on topic >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Tnx, had ik nog niet gedaan, maar gisteren de kaart retour gestuurd naar DataIO. Ze willen hem omruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
Hogader schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Ik gebruik bijna uitsluitend superview voor mijn footage tijdens het Airsoften. Deze modus geeft voor mij gevoel een hele ander look aan het filmpje dan de reguliere standen.

(Ik film overigens vaak in 4K 24 fps Superview en zet dat vaak om in 1080P wat op Youtube komt. Hierdoor heb ik ook de mogelijkheid in te zoomen als ik dat nodig acht.)
Inderdaad, superview laat veel maar ook ver weg zien. Ik heb nu gekozen voor medium, ik denk dat dit een juiste tussenweg is. Lijkt mij dat dit prima is voor verschillende toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Wat zijn jullie ervaringen met accu's uit azie? Kan ik beter een paar goedkope accu's aanschaffen met gelijke of meer capacititeit? Of toch beter bij het originele spul houden?

Zelfde vraag gaat eigenlijk uit naar alle accessoires die jullie gebruiken van monopods tot chestrigs?

Ik heb zelf nu net een GoPro 3+ Silver en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb er een aantal, de meeste doen niet onder voor het origineel (althans, niet in het normale gebruik).

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Nohead schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:29:
Wat zijn jullie ervaringen met accu's uit azie? Kan ik beter een paar goedkope accu's aanschaffen met gelijke of meer capacititeit? Of toch beter bij het originele spul houden?

Zelfde vraag gaat eigenlijk uit naar alle accessoires die jullie gebruiken van monopods tot chestrigs?

Bij mij is eigenlijk alleen de GoPro origineel. In dit topic kun je genoeg accesoires en accu's van andere merken dan GoPro vinden die door andere Tweakers goed zijn bevonden. Ik heb zelf accu's van Wasabi die mij goed bevallen. Verder heb ik alle accesoires van DX.com, prima kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Nohead schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:29:

De batterijen die ik besteld heb op ebay/dx.com zijn wel ok, maar voor mijn gevoel over het algemeen minder. Haal ongeveer 45-60 minuten en met de originele batterij 50-75 minten filmen.

De monopods zijn ok, je moet even goed kijken welke soort je wilt hebben. Ik had er eentje die relatief licht was en prima vast hield, alleen hierdoor was het zwarte punt de GoPro. Ik heb pas gefilmd met een monopod van een maat die hem van de mediamarkt had en er gewoon beter afgewerkt uit zag en die hield niet alleen fijner vast ook kon ik makkelijker stabiele beelden filmen. Het gewicht was beter gebalanceerd.

Dus kort gezegd, het is goed genoeg, maar ik merk enig verschil. Het is dus aan je zelf of je liever ca. 10 euro voor china spul uitgeeft of origineel 30 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
GoPro Adds Touch Screen Convenience to Entry-Level Camera Lineup
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HdFWM2f9LVv0UzNyZWoZuqDZ/full.jpg
New HERO+ LCD makes it easier than ever to GoPro with Built-In Touch Display, In-Camera Video Trimming and Integrated Wi-Fi
SAN MATEO, CALIF. (June 1, 2015) – GoPro, Inc. (NASDAQ:GPRO), enabler of some of today's most immersive and engaging content, has announced the availability of its new HERO+ LCD camera. Capturing life-like high definition 1080p60 video and 8MP photos, the HERO+ LCD features a convenient touch display for easy shot framing, settings control and access to an all-new in-camera video trimming feature. Like the entry-level HERO, the HERO+ LCD is built directly into its waterproof housing. The simplicity of this all-in-one design now combines with expanded features to make capturing life’s memorable moments easier than ever.

Rugged and waterproof to 131’ (40m), HERO+ LCD also includes advanced features like HiLight Tagging and in-camera video trimming to make it easier to identify and share your favorite moments. HiLight Tagging lets you mark key moments while recording and during playback so you can easily find them later, and the all-new video trimming feature allows you to create short clips in-camera for easier sharing without a computer.

Built-in Wi-Fi and Bluetooth® connect the HERO+ LCD to your GoPro App-enabled smartphone or tablet for easy camera control and shot preview when your camera is mounted or out of reach. The GoPro App also allows for easy content sharing to Instagram, Facebook, Twitter and more and combines with the new in-camera video trimming feature to form a convenient content sharing solution.

“HERO+ LCD illustrates that even as we push the limits of life capture with bleeding-edge devices like the HERO4 Black, we’re also focused on delivering accessible, high-quality capture solutions to anyone wanting to GoPro,” said Nick Woodman, founder and CEO of GoPro.

Whether you are a first-time user or a GoPro veteran, the HERO+ LCD is an impressive capture solution. It combines GoPro’s famed image quality, versatility and durability with WiFi connectivity, long battery life and touch display convenience in an all-in-one design. Watch a new HERO+ LCD overview video on our YouTube Tutorials page.

HERO+ LCD $299.99 MSRP – All-in-one awesome + touch-display convenience
  • Professional-quality 1080p60 video and 8MP photo capture
  • Touch display for convenient camera control, shot framing, and in-camera playback
  • Built-in WiFi and Bluetooth enables connectivity to the GoPro App and Smart Remote
  • HiLight Tagging lets you mark key moments while recording or during playback for quick editing
  • In-camera video trimming allows you to create short clips for easy content sharing without a computer
  • Power on and record automatically with the press of a single button with QuikCapture setting
  • Long-lasting battery delivers approximately two hours of recording time
  • Integrated housing design for simplicity and ease of use
  • Supports microSD cards (at least Class 10 or UHS-I) up to 64GB
HERO+ LCD will be available for purchase in the U.S. at authorized GoPro retailers and GoPro.com beginning June 7, 2015. International availability will begin July 12.

Helaas!
De video die je probeert te bekijken is niet langer beschikbaar op Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
hip, slimme verkooptechniek, maar ik zou hem persoonlijk niet kopen vanwege het niet kunnen vervangen van de accu en de toch weer hogere prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door MLPN op 01-06-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Qua prijs komt 'ie wel heel erg in de buurt van de Hero 4 Silver, weet niet of dat nou zo'n sterk punt is :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Hahn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:47:
Qua prijs komt 'ie wel heel erg in de buurt van de Hero 4 Silver, weet niet of dat nou zo'n sterk punt is :P
Dat was ook mijn gedachte :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden, komende zomer ga ik op vakantie en ben ik eigenlijk opzoek naar een manier om zijn gopro filmpjes direct over te zetten op een harde schrijf (zonder een computer/laptop) zijn hier manieren voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:50:
Beste leden, komende zomer ga ik op vakantie en ben ik eigenlijk opzoek naar een manier om zijn gopro filmpjes direct over te zetten op een harde schrijf (zonder een computer/laptop) zijn hier manieren voor?
Ja, met een z.g.n. imagetank, bijvoorbeeld:

http://www.cameranu.nl/nl...eugen-en-opslag/imagetank

En lees ook even onderstaand waarop je moet letten bij aanschaf:

Wikipedia: Imagetank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Wat zijn die dingen bezopen duur, het is toch niet meer dan een HD met een cardslot? (Oke, deze hebben nog een schermpje)

Een minilaptopje is de helft goedkoper (en oke, ook iets groter)

Edit: kom toevallig dit tegen
http://www.photofacts.nl/...eme_nd_2700_imagetank.asp

[ Voor 25% gewijzigd door Stefke op 08-06-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:42
Vervolg vraag, klopt het dat je met de GoPro 4 Silver video en foto bestanden kan overzetten via bluetooth en/of Wifi naar je telefoon?

Dat zou dan een back-up mechanisme zijn! (van telefoon naar DropBox bijv.)

[ Voor 7% gewijzigd door Ruvetuve op 08-06-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Afhankelijk van je toestel, koop een OTG kabel...

Gopro -> wifi -> telefoon
dan
telefoon -> OTG kabel -> grote usbstick/externe hardeschijf

Dan heb je geen Internet nodig en kan je alles toch backuppen. Kost het minste (als je telefoon OTG ondersteunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Ruvetuve schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Vervolg vraag, klopt het dat je met de GoPro 4 Silver video en foto bestanden kan overzetten via bluetooth en/of Wifi naar je telefoon?

Dat zou dan een back-up mechanisme zijn! (van telefoon naar DropBox bijv.)
Dat klopt inderdaad.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:59:

dan

Dan heb je geen Internet nodig en kan je alles toch backuppen. Kost het minste (als je telefoon OTG ondersteunt)
Kan dit ook niet, dat je met je mobiel een en het kastje een wifi signaal creeërd net als de gopro en je mobiel. Om het vervolgens via een kabel over te zetten?

https://www.youtube.com/watch?v=4QCKHTfqDK4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:45:
[...]

Kan dit ook niet, dat je met je mobiel een en het kastje een wifi signaal creeërd net als de gopro en je mobiel. Om het vervolgens via een kabel over te zetten?

YouTube: Transfer GoPro Video to an External Hard Drive with NO Computer!! GUIDE!
Ik volg je niet helemaal...
zoals op het filmpje kan ook. Maar dan zeul je weer een apparaat.

Op mijn manier heb je alleen je GoPro en telefoon nodig + een klein en cheap kabeltje + usbstick/externe hdd

Zoek op ebay naar OTG of OTG cable. Heb er zelf drie voor minder dan 2 dollar.

Via wifi verplaats ik de beelden naar mijn telefoon. Dan kabeltje in mijn telefoon (galaxy S3) en usb stick in de andere kant.

Dan ziet je phone de usb stich als een extra sd slot. Dus ik zie 1) intern geheugen 2) micro SD in phone 3) extern geheugen.

En dan met je favoriete explorer alles naar de stick copieren. Sticks zijn klein en goedkoop. Een externe schijf is toch eerr groter en gevoeliger tijdens het reizen. (Of je moet een ssd nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
RedRayMann schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Ik volg je niet helemaal...
zoals op het filmpje kan ook. Maar dan zeul je weer een apparaat.

Op mijn manier heb je alleen je GoPro en telefoon nodig + een klein en cheap kabeltje + usbstick/externe hdd

Zoek op ebay naar OTG of OTG cable. Heb er zelf drie voor minder dan 2 dollar.

Via wifi verplaats ik de beelden naar mijn telefoon. Dan kabeltje in mijn telefoon (galaxy S3) en usb stick in de andere kant.

Dan ziet je phone de usb stich als een extra sd slot. Dus ik zie 1) intern geheugen 2) micro SD in phone 3) extern geheugen.

En dan met je favoriete explorer alles naar de stick copieren. Sticks zijn klein en goedkoop. Een externe schijf is toch eerr groter en gevoeliger tijdens het reizen. (Of je moet een ssd nemen)
Zo goedkoop zie ik ze niet, zoek ik niet goed?

Ik heb een Nexus 5, out-of-the-box heeft die geen OTG ondersteuning, via een applicatie kan het wel. Wil het wel is proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Ok heb ze uit de ebay app, thuis locatie als china ingesteld en ik heb ze alle drie met de veiling gewonnen. Denk ik nu pas. Zonder veiling zie ik ze rond de dollar...

snel linkje

Ik heb een kabeltje en twee robotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
RedRayMann schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:29:
Ok heb ze uit de ebay app, thuis locatie als china ingesteld en ik heb ze alle drie met de veiling gewonnen. Denk ik nu pas. Zonder veiling zie ik ze rond de dollar...

snel linkje

Ik heb een kabeltje en twee robotjes
Ik zie niks als ik op je link klik? Alleen de Ebay homepage... thanks though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Bijzonder, ik kom op de mobile site van Ebay met de zoek resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
RedRayMann schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:02:
Bijzonder, ik kom op de mobile site van Ebay met de zoek resultaten.
Ah moet ik hem wel openen op mijn telefoon ;) werkt! Thanks ga is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:30
Ik heb al een tijdje dat de WiFi op mijn 4 Black het niet meer doet. Weet niet of er meer mensen last van hebben? Kan wel pairen en SSID+pass instellen en hij geeft netjes aan dat wifi aanstaan maar met geen enkel apparaat is het wifi signaal te ontvangen.

Momenteel met gopro in gesprek, maar denk dat het uiteindelijk een RMA wordt. Gelukkig net op vakantie geweest dus ik kan hem eventjes missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZFIDczw.jpg

Ik heb ook een probleem met mijn Hero 4 Black. Zie foto hierboven, dat zachte 'kussentje' is gebroken terwijl ik daar helemaal niets mee heb gedaan. Ik heb het vermoeden dat dit door de hitte is gebeurt, zijn er andere mensen die dit ook hebben?

Wat moet ik hier verder mee? Hoe heet dat 'kussentje' in het Engels? Heb niet zo snel iets kunnen vinden via Google.

Daarnaast heb ik opnieuw mijn GoPro meegenomen op vakantie en freezede mijn GoPro de hele tijd en moest ik de hele tijd de batterij er uit halen, neemt 30 seconden op en freezed dan volledig, WTF??

Hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Gekke vraag maar afgelopen weekend van de schoonouders een GoPro Hero (die goedkope versie dus) in de handen gedrukt gekregen met een kapotte mount. Officieel is de case niet te vervangen maar zijn hier ervaringen mee (uiteraard met het een en ander aan geknutsel of DIY)? Ik heb er spijtig genoeg niets van mogen vinden via Google.

Als ik dit apparaat zo zie ben ik blij met mijn Hero3 Black welke uitwisselbare cases heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:59

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Pat-Juh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:18:
Gekke vraag maar afgelopen weekend van de schoonouders een GoPro Hero (die goedkope versie dus) in de handen gedrukt gekregen met een kapotte mount. Officieel is de case niet te vervangen maar zijn hier ervaringen mee (uiteraard met het een en ander aan geknutsel of DIY)? Ik heb er spijtig genoeg niets van mogen vinden via Google.

Als ik dit apparaat zo zie ben ik blij met mijn Hero3 Black welke uitwisselbare cases heeft.
Ik weet dat hij er wel uit te halen is (in stukjes weliswaar), maar een vervangende case vinden wordt lastig. Deze worden namelijk niet verkocht. Misschien kan je er op ebay eentje met waterschade o.i.d. kopen? van 2 stukke 1 goede maken.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

KofjeKoppie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:58:
[...]

Ik weet dat hij er wel uit te halen is (in stukjes weliswaar), maar een vervangende case vinden wordt lastig. Deze worden namelijk niet verkocht. Misschien kan je er op ebay eentje met waterschade o.i.d. kopen? van 2 stukke 1 goede maken.
Dat dacht ik al :X. Het blijft zonde een apparaat van €140 wat niet meer fatsoenlijk te gebruiken is ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Juh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:31:
[...]

Dat dacht ik al :X. Het blijft zonde een apparaat van €140 wat niet meer fatsoenlijk te gebruiken is ;w .
http://www.gopro.com/support

Zijn vaak erg behulpzaam als je aardig mailt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:59

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Pat-Juh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:31:
[...]

Als defect verkopen kan altijd nog. Er zijn mensen die er nog wat leuks mee kunnen doen (zoals ik :9 )

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

KofjeKoppie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:35:
[...]

Als defect verkopen kan altijd nog. Er zijn mensen die er nog wat leuks mee kunnen doen (zoals ik :9 )
Ben ook goed in knutselen :+. Ik ga even verder zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Ik zou het op de support gooien. Ze hadden die aan zien moeten komen en je bent vast niet de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56

hstoker

Yatta!

Ik gebruik een Western Digital Passport Wireless, kaartje er in en kopieren maar...

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij zoals beloofd het eerste resultaat van een fimpje dat gemaakt is tijdens een nachtduik in Zeeland met behulp van de Qudos onderwater videolamp. (als altijd: commentaar/kritiek is welkom !!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:36:
[afbeelding]

Ik heb ook een probleem met mijn Hero 4 Black. Zie foto hierboven, dat zachte 'kussentje' is gebroken terwijl ik daar helemaal niets mee heb gedaan. Ik heb het vermoeden dat dit door de hitte is gebeurt, zijn er andere mensen die dit ook hebben?

Wat moet ik hier verder mee? Hoe heet dat 'kussentje' in het Engels? Heb niet zo snel iets kunnen vinden via Google.

Daarnaast heb ik opnieuw mijn GoPro meegenomen op vakantie en freezede mijn GoPro de hele tijd en moest ik de hele tijd de batterij er uit halen, neemt 30 seconden op en freezed dan volledig, WTF??

Hoe nu verder?
Heb 'm opgestuurd, kreeg een RMA nummer... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
hstoker schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Ik gebruik een Western Digital Passport Wireless, kaartje er in en kopieren maar...
Das een mooi ding! :) En tenminste voor een normale prijs

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 15-06-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
sheeppower schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:01:
Ik heb al een tijdje dat de WiFi op mijn 4 Black het niet meer doet. Weet niet of er meer mensen last van hebben? Kan wel pairen en SSID+pass instellen en hij geeft netjes aan dat wifi aanstaan maar met geen enkel apparaat is het wifi signaal te ontvangen.

Momenteel met gopro in gesprek, maar denk dat het uiteindelijk een RMA wordt. Gelukkig net op vakantie geweest dus ik kan hem eventjes missen.
Het is een RMA geworden. Iemand een idee hoelang zoiets duurt voordat je hem weer terug hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hstoker schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Heb helaas al een Digital Passport in mijn bezit :) Dus wordt denk toch de Kingston MobileLite G2!

Iemand nog een leuk statief?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
sheeppower schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:37:
[...]

Het is een RMA geworden. Iemand een idee hoelang zoiets duurt voordat je hem weer terug hebt?
Ik had hem terug binnen een week, een collega moest 3 weken wachten. Die van mij kwam uit venray en die van hem uit de USA begreep ik van hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Afgelopen weekend Storng Viking Water Edition 2015 gelopen
YouTube: Strong Viking Water Edition 2015

Ik heb Twixtor gebruikt voor een paar slowmo's. Nog iets aan de lange kant maar ben dr zelf erg tevreden mee :D Mijn doel is max 3,5min

Gisteren een bacpac battery besteld en binnenkort zo'n uitgebreide set bevestigingen via ebay (spotgoedkoop), dan krijg ik de volgende keer nog leukere beelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
stefijn schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:16:
Afgelopen weekend Storng Viking Water Edition 2015 gelopen
YouTube: Strong Viking Water Edition 2015

Ik heb Twixtor gebruikt voor een paar slowmo's. Nog iets aan de lange kant maar ben dr zelf erg tevreden mee :D Mijn doel is max 3,5min

Gisteren een bacpac battery besteld en binnenkort zo'n uitgebreide set bevestigingen via ebay (spotgoedkoop), dan krijg ik de volgende keer nog leukere beelden
Ten eerste: Bikkel! Ik doe je zoiets niet snel na :P.
Leuk filmpje verder. Misschien een volgende keer uitschuifbare monopod mee? Zodat je ook je zelf van hoger/verder weg kan filmen?

Dan nog 2 dingen die mij opvielen. Je Twixtor vertraging heeft nog wel erg veel warping/ghosting. Meestal moet ik echt goed kijken of ik het op filmpjes zie, maar hier zag ik het helaas meteen. Misschien nog beetje mee spelen om dit te verminderen?
Daarnaast stopt op het einde je beeldmateriaal, krijg je een zwart scherm en loopt de muziek door. Is dit een foutje of wilde je dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:27:
Hierbij zoals beloofd het eerste resultaat van een fimpje dat gemaakt is tijdens een nachtduik in Zeeland met behulp van de Qudos onderwater videolamp. (als altijd: commentaar/kritiek is welkom !!)

[video]
offtopic:
Nederland onderwater is mooier dan ik dacht - ben een tropenduiker maar dit doet met Nederland overwegen

Geen 60fps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orginele beelden zijn wel op 60 FPS, (1080 N 60) ik zie nu pas dat gopro studio bij de export naar 1080P het standaard terugzet naar 30 FPS. Dit was me nog niet eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Gopro studio heb ik zelf nooit gebruikt, moet bij importeren meteen converteren, terwijl imovie/fcpx er direct mee kan omgaan. Maar daar zal het idd door komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
MLPN schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:36:
[...]

Ten eerste: Bikkel! Ik doe je zoiets niet snel na :P.
Leuk filmpje verder. Misschien een volgende keer uitschuifbare monopod mee? Zodat je ook je zelf van hoger/verder weg kan filmen?

Dan nog 2 dingen die mij opvielen. Je Twixtor vertraging heeft nog wel erg veel warping/ghosting. Meestal moet ik echt goed kijken of ik het op filmpjes zie, maar hier zag ik het helaas meteen. Misschien nog beetje mee spelen om dit te verminderen?
Daarnaast stopt op het einde je beeldmateriaal, krijg je een zwart scherm en loopt de muziek door. Is dit een foutje of wilde je dat zo?
Tnx :*)

Een pod lijkt me erg onhandig tijdens de run (je hebt toch vaak je handen nodig) en de blubber maakt denk ik ook het uitschuifmechanisme onklaar? Wilde het niet met mijn Gopro pod uitproberen. Heb wel een hele set van allerlei goedkope dingen op ebay in de bestelling dus wellicht.

Ik vond het wel meevallen met de warping (al zit het er wel in, ik zag het ook, ik denk dat de doelgroep van dit filmpje er niks van zit). Heb Twixtor pas voor het eerst gebruikt dus het was al even uitzoeken hoe het uberhaupt toegepast moest worden, maar voor sommige beelden is het m.i. ook gewoon minder geschikt en valt er niet zoveel beters van te maken? Als je tips hebt qua settings of zo hoor ik het graag. Moet nog wat experimenteren.

Eind is geen foutje, maar ik liep uit het liedje maar wilde desondanks nog wat beelden toevoegen. Had weinig tijd mee dus dat heb ik wat afgeraffeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb afgelopen zaterdag ook meegedaan met Strong Viking:

Het filmpje is meer voor ons en daarom ook wat langer. Overigens m'n eerste montage :)

[ Voor 3% gewijzigd door CrashOne op 17-06-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Waarom is alles zo smal in het midden? Dat komt toch niet zo uit je gopro? Maakt de beelden volgens mij extra onrustig om naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Het is gefilmd in Superview, wellicht dat dat het is? Daarnaast is alles (op de glijbaan na) via een head mount gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Bij mij ziet het er in Superview ook niet zo uit. Dan is alleen de zijkant proportioneel gestretched maar het midden niet. Een cirkel is nog steeds gewoon een cirkel. Het ziet er bij mij eigenlijk gewoon als een supergroothoek uit, heel goed te doen. Bij jou is het beeld in het midden verticaal helemaal in elkaar gedrukt. Een cirkel wordt dan een ovaal (zie al die smalle mensen)
Ziet er niet fijn uit, maar doordat dan alles smaller wordt worden horizontale bewegingen ook nog eens versneld/versterkt (en die heb je veel met een headmount, want je kijkt continue om je heen op zon run).

Ik gebruik ook zon headmount overigens. Lekker makkelijk. Ik zag iemand met een schoudermount, dat is ook wel handig. Op je borst is helemaal niks voor zon run imo

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 17-06-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
stefijn schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:03:
[...]

Tnx :*)

Een pod lijkt me erg onhandig tijdens de run (je hebt toch vaak je handen nodig) en de blubber maakt denk ik ook het uitschuifmechanisme onklaar? Wilde het niet met mijn Gopro pod uitproberen. Heb wel een hele set van allerlei goedkope dingen op ebay in de bestelling dus wellicht.

Ik vond het wel meevallen met de warping (al zit het er wel in, ik zag het ook, ik denk dat de doelgroep van dit filmpje er niks van zit). Heb Twixtor pas voor het eerst gebruikt dus het was al even uitzoeken hoe het uberhaupt toegepast moest worden, maar voor sommige beelden is het m.i. ook gewoon minder geschikt en valt er niet zoveel beters van te maken? Als je tips hebt qua settings of zo hoor ik het graag. Moet nog wat experimenteren.

Eind is geen foutje, maar ik liep uit het liedje maar wilde desondanks nog wat beelden toevoegen. Had weinig tijd mee dus dat heb ik wat afgeraffeld ;)
Daar heb je wel een punt met het gebruik van je handen :P.

Verder heb ik helaas ook nog niet veel ervaring met twixtor. Ik ben juist begonnen met inlezen en tutorials kijken om warping te voorkomen e.d. Vandaar dat het me ook opviel, omdat ik nu weet waar ik naar moet kijken. Dus inderdaad zal iemand die twixtor e.d. niet kent het niet zomaar opvallen :P.
CrashOne schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:38:
Ik heb afgelopen zaterdag ook meegedaan met Strong Viking:

[video]

Het filmpje is meer voor ons en daarom ook wat langer. Overigens m'n eerste montage :)
Het is inderdaad een filmpje voor iemand die mee is. Wel nog een tip voor een volgende keer als je een head mount gebruikt, richt hem meer naar beneden. Nu heb je heel veel lucht. Het is leuk om af en toe je handen en voeten te zien. Wat ik zelf altijd doe met mounts op mijn skihelm of met de strap op mijn hoofd is thuis voor alle actie even kijken hoe het staat met beeld op de telefoon via wifi. Dan weet je daarna ook hoe je hem ongeveer moet richten.

Dit wist je vast al wel, maar ik zeg het toch even. Als je filmpjes voor wild vreemden/iedereen wilt maken. Zorg dat je filmpje niet langer dan 4 minuten is en shots niet te lang. Vuistregel die ik zelf aanhoud is shots 1-4 seconden met uitschieters naar 10 seconden als er veel actie gebeurt of juist even een overzicht/uitzicht mooi is. Ook belangrijk, zorg dat je muziek klopt met overgang van beelden. Verder ben ik ook maar een amateur, maar dit viel mij op dat men deze stijl wel kan waarderen op youtube :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb gezien wat het is. Voordat ik deze in elkaar heb gezet heb ik wat lopen spelen en twee vinkjes aangezet: Remove fisheye en het onthouden van de instellingen... Balen dus.

Ik ga hem zo nog een keer maken, maar dan zonder dit :)

Edit:
Net geupload:

Ook iets korter geworden doordat ik wat langdradige stukken heb ingekort. Stuk beter al zeg ik het zelf :)

[ Voor 29% gewijzigd door CrashOne op 19-06-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
RedRayMann schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:59:

dan

Goede tip! Alleen.. Ik heb een non rooted Nexus 5, deze werkt pefect met een otg kabel icm wd passport. Nu wil ik data direct van de gopro op de externe disk downloaden, geheugen op de nexus5 is klein.. Te klein om even 10 GB op te zetten. Heb jij of iemand anders een tip hoe ik dit kan fixen? Ik ga binnenkort op vakantie en als ik zonder PC kan werken zou dat fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Laatst online: 19:54

Red Boll

Kick Ass!

Voor het eerst een filmpje met een chestmount gemaakt, hiervoor alleen op de helm/motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich strakke beelden, maar de snelheid krijg je niet echt mee doordat je een chesty gebruikt. beter is de GoPro net iets hoger te zetten (dus wel op je helm:-) zodat je iets meer snelheidsgevoel krijgt. Kijk bv eens hier YouTube: (GoPro) rodelen met Vincent waarschijnlijk langzamer dan jij gaat, maar toch lijkt het eens stuk sneller doordat je meer baan ziet (de camera net wat hoger gemount)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 03:18:
Op zich strakke beelden, maar de snelheid krijg je niet echt mee doordat je een chesty gebruikt. beter is de GoPro net iets hoger te zetten (dus wel op je helm:-) zodat je iets meer snelheidsgevoel krijgt. Kijk bv eens hier YouTube: (GoPro) rodelen met Vincent waarschijnlijk langzamer dan jij gaat, maar toch lijkt het eens stuk sneller doordat je meer baan ziet (de camera net wat hoger gemount)
Normaal is het zo, hoe lager de camera zit, hoe groter de snelheidservaring is. Verwacht dat het hier de de verschillende setting van de camera + omgeving van het gebied waar het filmpje Is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 03:18:
Mijn helm had ik niet mee omdat ik op koekblik vakantie was. :/

Vanaf een helm filmpen maakt het soms onrustig, ik deel je punt echter wel. Het lijkt alsof YouTube wat roet in het eten gooit want het bronbestand geeft de snelheid wel (iets) beter weer.

Gaat het volgens jou echt om de hoogte of ook de hoek? Of beide? Zou een Gooseneck/Extender nog iets/voldoende kunnen verbeteren aan de hoek?

(Veel sneller dan 50-55km p/u ben ik waarschijnlijk niet gegaan trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Wat doet dat gele icoon rechtsonder ook alweer?
Afbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aasj_prd/on/demandware.static/Sites-GoProEMEA-Site/Library-Sites-sharedGoProLibrary/default/dw68ad92c5/images/pdp-features/GoProApp_v2.7_ControlRemotely_iPhone6.png

[ Voor 56% gewijzigd door dodge_911 op 21-06-2015 23:14 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Daarmee kun je leuke momenten markeren. Zal wel gebruikt worden in GoPro Studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
THxZ0NE schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:45:
[...]

Goede tip! Alleen.. Ik heb een non rooted Nexus 5, deze werkt pefect met een otg kabel icm wd passport. Nu wil ik data direct van de gopro op de externe disk downloaden, geheugen op de nexus5 is klein.. Te klein om even 10 GB op te zetten. Heb jij of iemand anders een tip hoe ik dit kan fixen? Ik ga binnenkort op vakantie en als ik zonder PC kan werken zou dat fijn zijn.
ik ken de nexus niet, als hij een micro sd slot heeft, dan kan je de beelden misschien direct van het kaartje kopieren?
Ik gebruik Total Commander als explorer, dan kan je twee schermen creëren. Met het ene scherm ga ik naar de OTG stick en met de andere naar de SD kaart.
selecteer en kopieer.

Of de GoPro App ook naar de sd kaart/externe schijf kan kopiëren weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:40:
[...]

Heb helaas al een Digital Passport in mijn bezit :) Dus wordt denk toch de Kingston MobileLite G2!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
RedRayMann schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:07:
[...]
ik ken de nexus niet, als hij een micro sd slot heeft, dan kan je de beelden misschien direct van het kaartje kopieren?
Ik gebruik Total Commander als explorer, dan kan je twee schermen creëren. Met het ene scherm ga ik naar de OTG stick en met de andere naar de SD kaart.
selecteer en kopieer.

Of de GoPro App ook naar de sd kaart/externe schijf kan kopiëren weet ik eigenlijk niet.
Bedankt voor het meedenken! Helaas geen SD card slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Zo en hier even 2x een hero 3+ black gesloopt. Vorige week even snel met mijn quad gevlogen en bij een harde landing is de kabel die aan de usb poort zat, beschadigd geraakt. Alles werkte nog, totdat ik deze van de week weer ging proberen. Resultaat, de Gopro was compleet dood. RMA gekregen en vandaag opgestuurd. Daar ik volgende week op vakantie ga en niet verwacht de GoPro terug te hebben, heb ik even een andere gekocht en gisteren weer even op de quad gezet. Resultaat was dat nr.2 de geest gaf. Bij inspectie bleek dat de video out dus ergens sluiting maakt en dus de GoPro compleet dood maakt. Deze RMA maar na de vakantie aanmelden en nu maar ergens een gopro gaan huren. Grrrrrrrrrrr.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Dat zuigt...

...morgen ga ik quad rijden BTW :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:50
marco899 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:00:
Zo en hier even 2x een hero 3+ black gesloopt. Vorige week even snel met mijn quad gevlogen en bij een harde landing is de kabel die aan de usb poort zat, beschadigd geraakt. Alles werkte nog, totdat ik deze van de week weer ging proberen. Resultaat, de Gopro was compleet dood. RMA gekregen en vandaag opgestuurd. Daar ik volgende week op vakantie ga en niet verwacht de GoPro terug te hebben, heb ik even een andere gekocht en gisteren weer even op de quad gezet. Resultaat was dat nr.2 de geest gaf. Bij inspectie bleek dat de video out dus ergens sluiting maakt en dus de GoPro compleet dood maakt. Deze RMA maar na de vakantie aanmelden en nu maar ergens een gopro gaan huren. Grrrrrrrrrrr.
Wel netjes dat ze RMA doen als je zelf schade hebt veroorzaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

marco899 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:00:
Is het uberhaupt verstandig dat je je GoPro gebruikt (tijdens dit soort actieve gebruik) met een kabel in de USB poort? Dat gaat geen enkele GoPro lang overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

De GoPro's zitten tegenwoordig allemaal op een gimbal met een USB aansluiting en meestal gaat dit goed en wordt de schade door iets anders veroorzaakt. Dat de schade door mij is veroorzaakt is waarschijnlijk maar toch vind ik het een ontwerpfout. Als er 5V spanning door de bekabeling loopt dan kan ik mij dat heel goed voorstellen, in dit geval is er slecht sprake van het video out signaal die een hele GoPro lam legt. Dit moet toch wel beveiligd zijn in mijn optiek.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ga tijdens mijn zomervakantie zeilen en hier wil ik beelden van maken, iemand een idee of er een rollbarmount is en desnoods met een koppelstuk zodat de camera altijd horizontaal staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

marco899 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:20:
De GoPro's zitten tegenwoordig allemaal op een gimbal met een USB aansluiting en meestal gaat dit goed en wordt de schade door iets anders veroorzaakt. Dat de schade door mij is veroorzaakt is waarschijnlijk maar toch vind ik het een ontwerpfout. Als er 5V spanning door de bekabeling loopt dan kan ik mij dat heel goed voorstellen, in dit geval is er slecht sprake van het video out signaal die een hele GoPro lam legt. Dit moet toch wel beveiligd zijn in mijn optiek.
Het ligt denk ik aan twee dingen:
  1. Of de kabel druk op de aansluiting zet en of dat door bewegen versterkt kan worden
  2. Een gimbal gebruik je over het algemeen niet bij zware stoten zoals de klap van het neerkomen van een quad
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat GoPro te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Nu online
Heeft iemand tips voor software om op een gebruikersvriendelijke manier trillingen uit het beeld te halen?

Ik heb al eens wat zitten pielen met VirtualDub en dan de deshaker mod, maar dat is allemaal nog best ingewikkeld met die instellingen.

Is er ook een programmatje waarin je gewoon je gopro video kan openen, aanklikken "trillingsvrij maken", opslaan als..., en klaar?

Het hoeft niet per se freeware of "shareware" (bestaat die term nog of word ik oud? :P) te zijn hoor, een betaald programmaatje mits consumentvriendelijk geprijsd (dus geen adobe-achtige toestanden) mag ook aangedragen worden hoor! Maar gratizz heeft natuurlijk wel de voorkeur >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Glenfiddich op 25-06-2015 08:31 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Sinds kort een Hero 4 Silver aangeschaft en dus helemaal nieuw in de wereld van GoPro. Wat zijn nou de beste settings om mee te starten? En wat doet bijvoorbeeld Protune en Superview. Graag jullie meningen en ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Google? ;)
Protune is simpel gezegt alles zelf instellen van witbalans tot kleurtemperatuur.
Superview doet precies wat de naam zegt.
Wat betreft de beste instellingen, deze zijn er niet want dat verschilt per situatie en wat jij wil bereiken. Het makkelijkste is wel gewoon alles op automatisch laten staan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Had mijn Phantom mee naar bruiloft in de Ardennen paar weken geleden. Zie hier het resultaat:

Tip: ik had voor edit nu Premiere CC geprobeerd, daar blijkt nu ook lens distortion functie in te zitten die eenvoudig het fish effect van de GoPro weghaald. Handig! http://www.tricedesigns.c...ge-has-never-been-easier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:36:
[afbeelding]

Hoe nu verder?
Tijdje terug opgestuurd, en nu een vervanger gekregen. Snel geregeld van GoPro en ook nog eens een extra batterij, netjes hoor. Net even uitgetest en lag gelukkig niet aan mijn SD kaart, aangezien ik nu geen freezes meer heb. Ben wel benieuwd wat nou het probleem was, zal ik daar nog terugkoppeling op krijgen van GoPro?

http://i.imgur.com/lbB7AdB.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Universal Creations op 27-06-2015 21:41 . Reden: Plaatje graag verkleinen naar maximaal 800pixel breed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:03:
[...]

Tijdje terug opgestuurd, en nu een vervanger gekregen. Snel geregeld van GoPro en ook nog eens een extra batterij, netjes hoor. Net even uitgetest en lag gelukkig niet aan mijn SD kaart, aangezien ik nu geen freezes meer heb. Ben wel benieuwd wat nou het probleem was, zal ik daar nog terugkoppeling op krijgen van GoPro?

http://i.imgur.com/lbB7AdB.jpg
Hier afgelopen week opgestuurd en vrijdag pakketje ontvangen met de vervanging. Ook ik kreeg een batterij erbij. Netjes afgehandeld. Ik verwacht niet dat er van GoPro terugkoppeling komt wat het probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
vanardenne schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:42:
Had mijn Phantom mee naar bruiloft in de Ardennen paar weken geleden. Zie hier het resultaat:

[video]

Tip: ik had voor edit nu Premiere CC geprobeerd, daar blijkt nu ook lens distortion functie in te zitten die eenvoudig het fish effect van de GoPro weghaald. Handig! http://www.tricedesigns.c...ge-has-never-been-easier/
Mooi hoor. Ziet er professioneel uit! (maar dat is t ws. ook aangezien je dit vast niet gratis doet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
stefijn schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Mooi hoor. Ziet er professioneel uit! (maar dat is t ws. ook aangezien je dit vast niet gratis doet ;) )
Thx!

Toch wel :). Doe (nog) geen betaalde opdrachten omdat je daar op dit moment nog allerlei vergunningen/ontheffingen voor nodig hebt. 1 okt gaat dat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam zelf deze tegen

http://www.dx.com/p/10-in...tripod-13610#.VZAQ5kZxa1w

Iemand anders nog wellicht een beter alternatief?

Update:

Kwam net deze tegen,iemand hiermee ervaring?

http://www.v-nix.nl/gorillapod

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenskemie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2015
Mijn eerste gopro filmpje met roofvogels en uilen. Zeker moeite waard om te bekijken.
YouTube: Topvogel roofvogelpark Diessen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Misschien kan hier iemand mij helpen ? Ik heb sinds vorige week een GO PRO SILVER.
Ik heb de GO PRO STUDIO gedownload, maar die opent niet.
Als ik mijn GO PRO camera aan de PC connecteer dan opent er wel een venstertje om die video's te importeren, maar die go pro studio om de video's te bewerken wil maar niet openen.
Iemand een idee hoe dat kan ? of wat ik kan doen ?
BEdankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
vanardenne schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:42:

[video]

Als het gifje bekijk in die link dat pakt hij (logisch) ook een stuk minder beeld om het recht te trekken. Kan je dan niet net zo goed op medium filmen met je GoPro als je minder fish eye wilt hebben?
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:34:

Kwam zelf deze tegen

Update:

Ik heb die van Dx. Maar gebruik hem niet zo vaak. Als je puur een statief zoekt, dan zou ik een echt statief zoeken. Die pootjes van een gorillapot zijn natuurlijk harstikke hip als je je camera ergens aan wil klemmen o.i.d. maar als je hem puur als statief wilt gebruik op bijv je tafel, merk ik altijd dat hij toch een beetje scheef staat en moet ik veel worstelen om hem 'perfect' recht te krijgen. Maakt perfect recht je geen drol uit en/of wil je de gorillapod op veel aparte plekken gebruiken. Dan is dit zeker een leuk speeltje ;).
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:38:
Hallo,

Misschien kan hier iemand mij helpen ? Ik heb sinds vorige week een GO PRO SILVER.
Ik heb de GO PRO STUDIO gedownload, maar die opent niet.
Als ik mijn GO PRO camera aan de PC connecteer dan opent er wel een venstertje om die video's te importeren, maar die go pro studio om de video's te bewerken wil maar niet openen.
Iemand een idee hoe dat kan ? of wat ik kan doen ?
BEdankt !!!
Al geprobeerd gopro studios te runnen als administrator? Al een keer opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
MLPN schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:19:
[...]

Als het gifje bekijk in die link dat pakt hij (logisch) ook een stuk minder beeld om het recht te trekken. Kan je dan niet net zo goed op medium filmen met je GoPro als je minder fish eye wilt hebben?
Ik vind 2.7k wide wel lekker omdat ik daarmee nog wat kan spelen met welk deel van het beeld ik neem als ik het edit naar 1080p. Daarnaast is fish eye removal niet echt nodig als je recht vooruit filmt richting de horizon, dus dan is wide juist wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
vanardenne schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:24:
[...]

Ik vind 2.7k wide wel lekker omdat ik daarmee nog wat kan spelen met welk deel van het beeld ik neem als ik het edit naar 1080p. Daarnaast is fish eye removal niet echt nodig als je recht vooruit filmt richting de horizon, dus dan is wide juist wel prima.
Ah ok, duidelijk. Dan heeft zo'n hippe tool wel veel toegevoegde waarde ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

GoPro Hero 4 Silver voor 360 euro bij 1dayfly.com. Ook verschillende accessoires zoals de removu R1 voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14
Roadtrip in de USA. 3,5 weken onderweg geweest en verwerkt in 5 min :)

De kwaliteit is wel aardig achteruit gegaan. Heb ook nog een lange versie van 35 min, maar die is voor onbekende mensen wat langdradig denk ik zo :P (die heeft wel een betere kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mutybay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:44:
Roadtrip in de USA. 3,5 weken onderweg geweest en verwerkt in 5 min :)

De kwaliteit is wel aardig achteruit gegaan. Heb ook nog een lange versie van 35 min, maar die is voor onbekende mensen wat langdradig denk ik zo :P (die heeft wel een betere kwaliteit)

[video]
Waarom de kwaliteit zo laag dan? Ook wat zwarte borders links en rechts. Leuke beelden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Dacuuu schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Waarom de kwaliteit zo laag dan? Ook wat zwarte borders links en rechts. Leuke beelden! :P
Verkeerde instelling gepakt denk ik :P Maar renderen duurt 2 uur. Zal er vanavond nog eens een proberen. Ook zijn niet alle beelden met een gopro gemaakt. Zit ook sony action cam en telefon materiaal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mutybay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:57:
[...]

Verkeerde instelling gepakt denk ik :P Maar renderen duurt 2 uur. Zal er vanavond nog eens een proberen. Ook zijn niet alle beelden met een gopro gemaakt. Zit ook sony action cam en telefon materiaal tussen.
Heb al vele video software pakketen getest. Maar voor mij is er maar 1 die echt fijn werkt, Adobe Premiere Pro. Fijn om in te werken, en genoeg render opties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Dacuuu schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:02:
[...]

Heb al vele video software pakketen getest. Maar voor mij is er maar 1 die echt fijn werkt, Adobe Premiere Pro. Fijn om in te werken, en genoeg render opties. :)
Die heb ik ook gebruikt (CS^6). H.246 Youtube 1080p 23,9 als het goed is. Bitrate op 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mutybay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:06:
[...]

Die heb ik ook gebruikt (CS^6). H.246 Youtube 1080p 23,9 als het goed is. Bitrate op 15.
Ik heb Custom als pre-set, en dan als je een nieuw project start, pakt hij de settings van het filmpje wat je als 1e importeert. Dus dan pak je even een gopro bestand, en vervolgens begin je met het editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Dacuuu schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Ik heb Custom als pre-set, en dan als je een nieuw project start, pakt hij de settings van het filmpje wat je als 1e importeert. Dus dan pak je even een gopro bestand, en vervolgens begin je met het editten.
Ah dat zal het zijn. Staat me iets bij dat ik bij de lange versie dat wel heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:34:

Kwam zelf deze tegen

Update:

Ik gebruik de Gorillapod SLR voor zowel m'n GoPro als m'n DSLR, perfecte reistripod MET waterpas op de kop ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
http://youtu.be/gFevk3W6R2M
Heb mijn vakantie in thailand ook maar gefilm :P
Mijn eerste keer met filmen en editen. Hoop dat jullie het beetje mooi vinden.

Zie dat er veel mensen een oplossing zoeken voor een externe opslag voor al je gopro filmpjes en foto's.
Heb zelf de WD wireless passport (500gb 130€) gekocht. Een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
elmalonl schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:39:
Ik denk dat dat deze film voor jullie zelf heel mooi de vakantie samenvat. Voor mij als buitenstaander is die wat te lang(dradig) en zou ik het interessanter vinden om de hightlights te zien van thailand ipv chronologisch alle stappen van jullie reis.

Zelf vind ik het ook altijd een uitdaging om films zo kort mogelijk te houden. Stel jij zou van dit materiaal maar een film van 2 minuten mogen maken. Hoe zou die er dan uit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Zie dat er veel mensen een oplossing zoeken voor een externe opslag voor al je gopro filmpjes en foto's.
GAAF om te zien! Ik ga as. donderdag naar thailand voor 3 weken en ga hem dan ook echt gebruiken! Backpacken, ziplinen, duiken, etc etc. Wat zijn jou settings geweest? _/-\o_

Heb je hem hele tijd vast gehouden? Of soms ook een chest mount? Soms lijkt hij namelijk vanaf iets onder gefilmd.
EDIT: Denk dat ik het al weet, vast geklemt op je tas met die clipper zeker :+

[ Voor 13% gewijzigd door ralph0603 op 03-07-2015 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke

Leuk filmpje, zeker voor een eerste montage, maar wel jammer dat je het misbruiken van dieren ondersteund :'( daar ben ik afgehaakt

Kijk hier maar eens naar, die olifanten doen dat niet uit vrije wil :r
YouTube: Breaking the spirit of the elephant
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11393224_446193035550645_1211416377384988324_n.jpg?oh=3c33428cdfee3816c795216db12efa6d&oe=561A9B78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
Heb inderdaad zo'n clipper gebruikt voor om je tas. Voor het lopen is het geen aanrader. Was meer voor het quad rijden. En het kanoen.
Olifant tochtje had ik achteraf wel een beetje spijt van.

Settings waren 1080p 60fps
Heb een gopro selfie stick en een backpack Mount gebruikt

[ Voor 18% gewijzigd door elmalonl op 03-07-2015 11:59 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 81 Laatste