Gewoon knijpen en dan naar onder of boven schuiven zoals de rest van alle mounts.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:00:
[...]
Het lijkt er op dat je het makkelijk er kan afhalen, het werkt zo met van die dingen die je naar binnen moet knijpen.
Maar heb echt al heel hard geprobeerd maar het lukt me echt niet.
Misschien dat dit bij iemand anders wel al gelukt is en een tip heeft?
Al gedacht dat de magneet misschien kan gaan verschuiven als de gopro veel wind vangt? Ben je nog veel verder van huis want dan heb je krassen op je auto en heb je nog steeds geen goede opname. Daarnaast zijn veel auto bumpers tegenwoordig van plastic.Glenfiddich schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Aan de degelijkheid van mijn 'knutselwerk' twijfel ik niet hoor, en de deuken in het bodywork trekken zal ook wel loslopen
Maar ik twijfel wel aan de invloed van de magneet op de camera/geheugenkaart; temeer aangezien de camera zo laag mogelijk op de magneetvoet zou moeten komen ivm laag zwaartepunt.
Maar als de zuignap sterk genoeg is en gopro het zelf verkoopt moet ik daar misschien maar niet aan twijfelen
Koordje erbij voor de zekerheid en gaan.
Misschien ipv de gopro zelf het reservekoordje aan die sterke magneet bevestigen een beter idee, als er geen ander bevestigingspunt beschikbaar is voor het koord.
Koop gewoon een suction cup zoals de rest van nederland want schijnbaar gaat dat gewoon prima
don't mind me