Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daarom doe ik nu dus ook wel een keertje mee, en voor gewoon doelloos rekenen zonder enig maatschappelijk nut niet.HetMes schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:53:
True, maar ik bedoel dat je vrienden/familie die niks weten van DPC en stampedes niet zover krijgt E10 in electriciteit te doneren aan gewoon doelloos rekenen zonder enig maatschappelijk nut.
En dat we bij dit project nu ruim 50% van het totaal vormen zorgt ervoor dat het extra leuk wordt, waardoor vrienden/familie ook eerder enthousiast worden. Het doel van een stampede is toch ook om de stats een maand lang compleet en geheel en al te overheersen? Dat wordt hier nu op een leuke manier bereikt wat op zijn beurt weer voor nog meer enthousiasme zorgt. In ieder geval leuker dan meedoen aan F@H en dan als we mazzel hebben (met een flinke flush) een keer in de maand de daily #1 pakken, en in het totaal klassement van #30 naar #25 gaan ofzo. (pin me niet vast op de nummers)
[ Voor 41% gewijzigd door JDVB op 13-04-2011 15:17 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Malaria afgesloten en een uurtje idle laten draaien maar er veranderde niets. Is speedfan van slag (ik gebruik het al lang op vorige machine met XP. Nooit zulke extreme getallen gezien) of moet ik er ernstig rekening mee houden dat er iets fout zit. Niet zelf in elkaar geknutseld maar door bedrijf laten doen waar ik al 10 jaar mijn spullen koop. De core temperaturen zijn normaal. Zoeken met google werd ik ook niet wijzer van. Ik heb totdat ik meer kan vinden Malaria voorlopig maar afgesloten.
Best wel jammer want de wu's vlogen er doorheen, tenminste als je zoals ik van c2d naar een i7 960 overstapt.
Klinkt als brakke sensors, of een brakke interpretatie ervan van speedfan. Je kunt ook eens andere programmaatjes proberen om de temps te checken. Speedfan is sowieso niet een van de betere naar mijn mening (zie vaker dit soort berichten met speedfan voorbij komen, bij mij ziet ie ook vaak minder dan coretemp bijvoorbeeld).Loose Ends schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:15:
OT: Net een nieuwe machine i7 aangeschaft en doe met de malaria stampede mee. Twee uurtje geleden Speedfan 4.43 geïnstalleerd en daar kreeg ik voor mijn gevoel toch belachelijk hoge temperatuurwaarden voorgeschoteld. Van 95C tot 124C op 4 stuks Winbond W83677HG-I chips.
Malaria afgesloten en een uurtje idle laten draaien maar er veranderde niets. Is speedfan van slag (ik gebruik het al lang op vorige machine met XP. Nooit zulke extreme getallen gezien) of moet ik er ernstig rekening mee houden dat er iets fout zit. Niet zelf in elkaar geknutseld maar door bedrijf laten doen waar ik al 10 jaar mijn spullen koop. De core temperaturen zijn normaal. Zoeken met google werd ik ook niet wijzer van. Ik heb totdat ik meer kan vinden Malaria voorlopig maar afgesloten.
Best wel jammer want de wu's vlogen er doorheen, tenminste als je zoals ik van c2d naar een i7 960 overstapt.
Welke dan?HetMes schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:36:
[...]
fokschaap = ezelsbruggetje. Vroeger welbekend, tegenwoordig is er een andere.

[ Voor 9% gewijzigd door crizyz op 13-04-2011 15:27 ]
Nu: 734 987 @ 16:30
(24/16.5) * 734 987 = ...
Verwachting eind v.d. dag: 1 069 072 !
Even volhouden jongens.
p.s. wel gek dat alle statsites die ik heb bekeken aangeven dat DPC gisteren 941 154 heeft gehaald, terwijl de eigen stats (mc.qik.nl) gisteravond iets van 999 *** aangaven. Ook staat BOINC4Africa overal ver bovenaan, maar tonen de 'eigen' stats een veel lager totaal voor dit team...
bron: setibzh.com / BOINCstats.com
[ Voor 18% gewijzigd door Propheticus op 13-04-2011 16:34 ]
Als je bij de.project site Team Afrika deelnemers bekijkt kom je op dezelfde stats als qik.nl... De andere websites geven het team een score die 100 maal groter is dan al hun deelnemers samen.
[ Voor 77% gewijzigd door Paprika op 13-04-2011 16:39 ]
Daarnaast zijn mijn stats opgebouwd uit de realtime gegevens van MC, de andere stats gebruiken de export file die maar 4 keer per dag wordt geupdate.Paprika schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:36:
Tijdstip van het ophalen....
Als ze achterlopen verwacht je minder punten...Of doen ze nog meer fout?
Als wij op tijdstip X 100 punten hebben bij DukeBox' stats en 90 punten bij <insert random shizzor> dan zullen we op tijdstip Y (welke later is dan tijdstip X) bv 60 punten bij DukeBox' stats hebben maar die 10 verschil bij tijdstip X zit nu wel bij <insert random shizzor>.Paprika schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:36:
Tijdstip van het ophalen....
999500 (qik.nl gisteren) - 941154 (random site gisteren) = 58346
672000 + 58346 = 730 346 --> 734.XXX (met wat afronden en tijdstip van ophalen).
(Vanaf mijn telefoon, dus zal een beetje rommelig uitzien)
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 13-04-2011 17:16 ]
Ik haal niets anders op dan http://www.malariacontrol.net/team_email_list.php?teamid=192 en tel dat bij elkaar op (als totaal score van het team).Propheticus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:57:
Hoe kan het dan dat op de site van setibzh.com we nu al 734.*** punten hebben en op onze stats 'pas' 672.***
Dat doe ik om 23:59 en om 0:01 (en vervolgens iedere 30 min)
Toch jammer: (24/17.5) * 682.088 (van mc.qik.nl) = 935.434
Die 1M gaat dan lastig worden vandaag.
Volgens mij gaan we 's avonds vaak wat harder dan normaal, maar dat kunnen we niet echt afleiden uit de staks. Dukebox, kun je een grafiekje klussen dat de progress op basis van die 49 dagelijkse datapunten laat zien, en daarbij vergelijken tussen vandaag en morgen. Tijdens een stampede wel leuk, maybe. Ik wil het ook wel doen, maar dan duurt het tot na het weekend.Propheticus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:25:
Klinkt fail-proof. En bedankt voor uitleg. Allemaal kwestie van tijdstip dus (misschien nog tijdzone verschil en dus ten opzichte van elkaar verschoven dagen?).
Toch jammer: (24/17.5) * 682.088 (van mc.qik.nl) = 935.434
Die 1M gaat dan lastig worden vandaag.
Edit: Als Dukebox dus elk half uur stats neemt, moet je delen door het laatste halve uur. Dus om 17:20u deel je door 17 ipv 17.33.
[ Voor 8% gewijzigd door HetMes op 13-04-2011 17:34 ]
Een overlay/vergelijking met de curve van de dag ervoor, zoals hierboven voorgesteld, is dan ook leuk.
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
There, i fixed itterblango schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:51:
absoluut, alle kleine koetjes vormen samen een kudde Stampede
(*(*&(^&$@#*()$ Zat er DDR1 op het oude bord en moet er DDR2 op het nieuwe bord Kan ik ook nog geheugen aanschaffenjbhc schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:00:
Sorrie, het wordt gewoon een Pentium D 2.8 (Als tenminste mijn moederbord het probleem is)
Op zich tog wel leuk zo'n stampede. Ik ben eindelijk weer eens met hardware aan het klooien (Athlon XP, P4, P4 D......... Als er nou nog eens een ging werken dan zou het hier nog wat puntjes toevoegen.
Verwijderd
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Nee, stats werkt met ID's dus dat heeft nooit invloed. Zoals FreeXJ al meldt, hij is pas sinds vandaag team Guru Mountain gejoined (kwam uit team US Navy)Xaverius schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:14:
Nickchange?
De 1.668.046 punten hijft hij opgebouwd sinds 4 Jan 2007. Hoe dan ook is het geen kleintje, maar bij ons valt zou hij niet eens in de daily topx opvallen met zijn gemiddelde van 4.347.
Overigens, heb een tauntje achtergelaten bij de Fransen. Eens kijken wat voor een reacties dat oplevert.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ze weten in ieder geval dat ze geprovoceerd worden.Bubbles schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:24:
Zou niet eens de top30 daily halen bij ons.
Overigens, heb een tauntje achtergelaten bij de Fransen. Eens kijken wat voor een reacties dat oplevert.
stokbrood1: "Het zal lang duren voordat zij ons inhalen"
stokbrood2: "De DPC zullen ons op dit tempo werkelijk met een week inhalen. Ze dagen ons uit."
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Uhuh, en sinds afgelopen nacht staan er inmiddels drie koeien in mijn weiland. Morgen zijn we ruim over de 1M per dag heen._Sunnyboy_ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:31:
We doen wel meer dan uitdagen. We blazen ze weg
Trouwens, is het vreemd als ik het gek vind dat een Sempron 140 ogenschijnlijk meer werk verzet dan een Athlon64 X2 3800+ EE?
Dat vage apparaat trapt er in en ruim kwartier een WU doorheen (met remote view open! kost CPU tijd) terwijl mijn desktop voor elke WU toch wel gauw 45min nodig heeft.
Desktop heeft dan wel 2 cores dus werkt aan 2 WU's tegelijk, maar zelfs dan zou de Sempron hem inhalen...

Verwijderd
(heeft iemand trouwens een oplossing voor het feit dat op Ubuntu 10.10 BOINC echt heel lang over 1 opdracht doet? op Vista doet hij er 1 in een half uur...)
De lengte van workunits varieert nogal. Ik heb ze gehad die in 10 minuten klaar waren en die meerdere uren duurden. Aantal workunits zegt dus niet zo veel. Je moet naar de punten per compu kijken.McKaamos schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:42:
[...]
Trouwens, is het vreemd als ik het gek vind dat een Sempron 140 ogenschijnlijk meer werk verzet dan een Athlon64 X2 3800+ EE?
Dat vage apparaat trapt er in en ruim kwartier een WU doorheen (met remote view open! kost CPU tijd) terwijl mijn desktop voor elke WU toch wel gauw 45min nodig heeft.
Desktop heeft dan wel 2 cores dus werkt aan 2 WU's tegelijk, maar zelfs dan zou de Sempron hem inhalen...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Ik vergelijk hier dan ook twee soortgelijke items.
Maja, zal hier wel te maken hebben met het feit dat het 2x 2.0Ghz vs 1x 2.7Ghz is, en daarbij ook nog 1 generatie CPU architectuur verschil. Zal wel efficienter zijn.
Denk dat ik m'n desktop maar de snelste CPU moet geven die ik kan krijgen...
Edit:
@ sunnyboy, ik zal het morgen over de gehele dag eens bijhouden, hoeveel er gescoord wordt. Dan weet ik zeker wat er voor verschil in zit.
[ Voor 14% gewijzigd door McKaamos op 13-04-2011 22:55 ]
We hebben de gewilde 1M bereikt!

Assimilate, Graze, Stampede !!
Verwijderd
Is dit misschien nog een FP post waard? Toch wel een redelijk unieke gebeurtenis.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 00:38 ]
Als een koefokschaap over de dam is volgen er meer.... Dan krijgen we nog flinke concurrentie.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:08:
Daarom juist. En dan komen er hopelijk nog wat meer koetjes bij.
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Ik heb er zojuist een news submit van gemaakt op de FPVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:32:
Nice
Is dit misschien nog een FP post waard? Toch wel een redelijk unieke gebeurtenis.
Ik zeg, op naar de 1.5M/dag! Ronsel elke PC die je kan!
Vandaag ga ik koe nummer 4 in mijn wei zetten, in de vorm van m'n HTPC. Hoop dat dat kreng niet oververhit
Vanavond m'n buurman ook maar ff vragen, dan komt er wat fatsoenlijks bij (C2D E8400, die wil vast wel lekker grazen)
[ Voor 35% gewijzigd door McKaamos op 14-04-2011 08:28 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Maargoed, ok, ik had het ook wel even kunnen overleggen. My bad...
Op dit moment de stats van vandaag:
336.919 voor DPC
414.860 voor het totaal
-------------------------------------
81,21% = DPC
En dat percentage maar vasthouden dan he
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Lijkt me lachen als dat lukt, maar vermoed dat het wel iets gelijker komt te liggen overdag.JDVB schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:12:
Whahaha, uhm, lol.
Op dit moment de stats van vandaag:
336.919 voor DPC
414.860 voor het totaal
-------------------------------------
81,21% = DPC
En dat percentage maar vasthouden dan he
M'n desktop heeft inmiddels een stuk of 10 WU's staan die nog niet opgestuurd zijn en m'n server heeft er ook 5 stuks klaar staan.
Ik heb het idee dat op een of andere manier de hele voorraad doorgeploegd wordt, voordat er iets verstuurd wordt. Is het raadzaam om handmatig te flushen?
Alleen m'n HTPC lijkt elke keer 1 weg te sturen en weer 1 nieuwe op te halen om de queue in stand te houden.
Moet wel zeggen dat m'n desktop om een of andere vreemde reden een gruwelijke hoeveelheid werk binnen gehaald heeft. Zijn er minstens 30.
Instellingen zijn verder niet veranderd (alleen CPU tijd settings zodat BOINC wat minder snel uitschakelt bij andere bezige processen)
@Vipeax: Dat is me bekend.
Project selecteren en dan bovenste knop in de linker kolom.
Edit:
Maar ff geupdate/geflushed. Nu nog wachten tot de items gevalideerd zijn. Vandaag naar de 1000 punten marker?
[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 14-04-2011 11:00 ]
Hier in elk geval wel, ik heb het zelf aangepast tot 0.1
En dan ook even vraagje of dat fokschaap wat hulp erbij kan krijgen? (met een naamsverandering omdat er schijnbaar alleen tweakerts lid zijn?)iisschots schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:53:
Waarom doen jullie een nieuwssubmit zonder even met de crew te overleggen? De DPC-Crew kan bekijken of het zin heeft en heeft daarnaast ook andere ingangen
Kunnen zij wellicht ook nog mee gaan doen voor de #1 plaats in het algemeen klassement
[ Voor 9% gewijzigd door JDVB op 14-04-2011 12:21 ]
Ik wil daar best bij om de strijd wat te verhitten maar dat is uiteraard niet aan mijJDVB schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:20:
[...]
En dan ook even vraagje of dat fokschaap wat hulp erbij kan krijgen? (met een naamsverandering omdat er schijnbaar alleen tweakerts lid zijn?)
Kunnen zij wellicht ook nog mee gaan doen voor de #1 plaats in het algemeen klassement
In dat licht wil ik b.v. wel op andere fora een oproep doen voor DPC. Ik ben ook lid bij opelforum.nl en kan daar wel vragen of mensen mee willen doen.
Als dat is toegestaan uiteraard...
stokbrood3: Ik maakte een gat in een van hun dijkenPropheticus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:27:
Haha:
stokbrood1: "Het zal lang duren voordat zij ons inhalen"
stokbrood2: "De DPC zullen ons op dit tempo werkelijk met een week inhalen. Ze dagen ons uit."
stokbrood4: het moet effectief! Ik zie altijd hun pc cruncher tot de dood!
Ik maakte net een tweede gat
Is dat dan gelijk aan het erkennen van hun verlies?
[ Voor 6% gewijzigd door JDVB op 14-04-2011 15:24 ]
J'ai pris quelques ordinateurs de l'Alliance Francophone pour remplir les trous.
(Ik heb enkele computers van de Alliance Francophone genomen om de gaten te vullen.)
Ik heb geen zin om mezelf te registreren bij het Franse forum.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Of deze top 3: http://www.malariacontrol.net/top_users.php

Heb je gister genomineerdWitlof schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:50:
Hebben jullie de 'user of the day' al gezien @ http://www.malariacontrol.net/

De eerste pagina van de top-users pagina lijkt wel gedomineerd te zijn door één bepaald land.
[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 14-04-2011 21:00 ]
Ik heb het verzoek in drievoud ingediend en wordt waarschijnlijk pas over 2 weken afgehandeldPaprika schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:59:
Lees: stille hint dat je nu je machines mag uitzetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 14-04-2011 21:06 ]
Arm bakkie heeft 81 uur lopen stampen aan 1 WU en toen was de WU niet meer geldig
Da's inderdaad best leuk, maar Roald is ondertussen ook best leuk bezig.Witlof schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:16:
DPC staat inmiddels met 5 leden in de top 5: http://www.malariacontrol.net/top_users.php
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gaat 'ie inderdaad meer werk ophalen omdat de buffer sneller leegraakt. Of dat er 30 zijn weet ik niet, dat ligt aan de grootte van de buffer en de verandering van CPU tijd.McKaamos schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:50:
Het is alleen geen 2.5 uur, maar veel langer. Desktop spaart al een uur of 5, minstens. Server ook al ongeveer zo lang.
Alleen m'n HTPC lijkt elke keer 1 weg te sturen en weer 1 nieuwe op te halen om de queue in stand te houden.
Moet wel zeggen dat m'n desktop om een of andere vreemde reden een gruwelijke hoeveelheid werk binnen gehaald heeft. Zijn er minstens 30.
Instellingen zijn verder niet veranderd (alleen CPU tijd settings zodat BOINC wat minder snel uitschakelt bij andere bezige processen)
Ik merkte overigens dat mijn imac het vertikte te rapporteren en werk op te halen waardoor er af en toe geen graaswerk werd verricht (soms wel 3 uur). Allerlei instellingen geprobeerd zonder resultaat. Op andere systemen werkt het wel gewoon. Als noodoplossing heb ik dit toegepast. Naast het meteen rapporteren wordt er ook nieuw werk gevraagd als de buffer dat toelaat. Als het niet nodig is, niet doen want het vraagt wat meer van de servers bij MC. Na de Stampede zet ik het ook weer uit btw.
nope
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Ligt het trouwens aan mij, of vallen we de laatste 2 dagen een beetje terug (Zowieso de Vault Hunters?)
en nog een Q: wat zou ongeveer de output van een:
GenuineIntel
Intel(R) Xeon(R) CPU X3210 @ 2.13GHz [Family 6 Model 15 Stepping 11]
(4 processoren)
Kunnen zijn op Linux ?
Met Vriendelijke Groet,
2.13/2.8 * 1850 = ~1400
[ Voor 9% gewijzigd door Propheticus op 16-04-2011 17:34 ]
Zie ook:
http://cpubenchmark.net/c...el+Xeon+X3460+%40+2.80GHz
http://cpubenchmark.net/c...el+Xeon+X3210+%40+2.13GHz
http://cpubenchmark.net/c...l+Core+i7+930+%40+2.80GHz
[ Voor 44% gewijzigd door Paprika op 16-04-2011 17:44 ]
Let wel: een X3460 heeft HT en een X3210 niet dus die schatting gaat niet op.Propheticus schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:33:
de Intel(R) Xeon(R) CPU X3460 @ 2.80GHz (ook een quadcore) die mn huisgenoot 24/7 laat draaien haalt gemiddeld ongeveer 1850 punten.
2.13/2.8 * 1850 = ~1400
Maar goed, slinger aan die bak en we weten het
Met Vriendelijke Groet,
Of nog beter, paste de links eens die bij "'Cross project' punten" staat (ook bij details)...
[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 16-04-2011 18:40 ]
Tjah daar staat zn gemiddelde nu op, zn exacte dagelijkse output kan ik niet zien omdat ik geen fysieke (of remote) toegang heb tot de machine. Volgens mij had de huisgenoot in kwestie hem ook op 75% gezet...Paprika schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:39:
Een X3460 is ongeveer gelijk aan een i7 860... Als ie maar 1850 punten haalt gaat er toch iets flink fout of er staan maar een klein aantal cores aan... Die moet makkelijk 3500+ per dag halen (een stock i7 930 haalt ongeveer 3,600 per dag bij MalariaControl).
Zie ook:
http://cpubenchmark.net/c...el+Xeon+X3460+%40+2.80GHz
http://cpubenchmark.net/c...el+Xeon+X3210+%40+2.13GHz
http://cpubenchmark.net/c...l+Core+i7+930+%40+2.80GHz
Aangezien die Xeon samen met mijn Q6600 @3Ghz samen iets van 6000-6500punten per dag sprokkelen, zal het inderdaad wel meer zijn.
Totaal aan punten van de xeon: 26.240 delen door 7 dagen (doet mee vanaf 9 april) = ~3750punten per dag. Die gemiddelde berekening van malariacontrol.net zelf klopt van geen kant.
[ Voor 16% gewijzigd door Propheticus op 16-04-2011 21:23 ]
http://boincstats.com zoek hem hier eens.
[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 16-04-2011 21:26 ]
Best ok dus.
dit is de cross project link van de server:Paprika schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:37:
Ga eens naar details en dan de tijd & dag van aanmaken?
Of nog beter, paste de links eens die bij "'Cross project' punten" staat (ook bij details)...
http://stats.free-dc.org/...bfa6918413f9811290eb50c24
Met Vriendelijke Groet,
http://boincstats.com/sta...bfa6918413f9811290eb50c24
Dat is inderdaad zeer weinig. Wat is je CPU gebruik? En alle 4 de cores worden gebruikt?
www.malariacontrol.net/re...t=40&show_names=0&state=0Night89 schreef op zondag 17 april 2011 @ 02:28:
[...]
dit is de cross project link van de server:
http://stats.free-dc.org/...bfa6918413f9811290eb50c24
daar gaat inderdaad iets niet goed, die host heeft gisteren 29 WU's ingeleverd. in 24 uur op 4 cores? dat klopt niet.
* gebruikt boinc wel alle 4 cores?
* wordt die bak niet gewoon zwaar belast door wat er normaal op draait?
* controleer de log eens, default pauseerd boinc als iets anders 25% load pakt. hier ook een bak gehad die de hele dag niets anders deed dan iedere paar minuten weer pauzeren.
In ieder geval bedankt!
Met Vriendelijke Groet,
In DukeBox's stats zeker wel, maar in de stats van MC zelf niet. Die liggen namelijk een dikke 400k uitelkaar.
There is no sadder sight than a young pessimist.

De Zwitsers in ieder geval, nog ruim 3 daagjes en dan hebben we ook de Fransen te pakken.
Als ik het Stampede Planning topic lees, is dit al meer dan waar op werd gehoopt (gemiddelde output van 500k per dag
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Peregrine schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:54:
Ladies and Gentlemen: We got 'em!
![]()
De Zwitsers in ieder geval, nog ruim 3 daagjes en dan hebben we ook de Fransen te pakken.
Als ik het Stampede Planning topic lees, is dit al meer dan waar op werd gehoopt (gemiddelde output van 500k per dag)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hourra! Ff vignerons qui ont encore une place vers le basPyrus schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:22:
Hoezee! Nu nog ff die wijnboeren een plaats omlaag krijgen
Mochten ze mee lezen
(heerlijk slechte google vertaling)
[ Voor 11% gewijzigd door Witlof op 20-04-2011 08:28 ]
* R0SSI zegt proost tegen iedere MuggeZifter!Gezelli schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:59:
nou vooruit dan.. omdat jullie het verdienen..
krijgen jullie een biertje van mij in het stampede-cafe
Gamertag for Xbox: R0SSI
Och, dat is ook binnen no-time gebeurdPyrus schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:22:
Hoezee! Nu nog ff die wijnboeren een plaats omlaag krijgen
Ik zit atm sterk te overwegen om m'n dualcore desktop te upgraden naar een quadcore.
Enige "probleem" is dat ik de TDP laag wil houden, dus ik ben atm gebonden aan een max upgrade naar een Phenom II X4 910e.
Eventueel is een 945 ook nog een optie (goedkoper en sneller), maar dat is meteen een TDP van 30watt meer... Vallen die dingen op stock speed ook nog een beetje te undervolten oid?
Maja, als ik upgrade gaat het grazen wel weer een stuk harder en kan m'n desktop weer een tijdje mee...
[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 20-04-2011 10:09 ]
DC-Vault Topic - Deel 6
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht