[Stampede 10] Het grote stampedecafé Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Het gaat zoals gewoonlijk nergens over.
Zodra de koeien los gaan is er geen houden aan en trappelen we overal overheen.
Als een deel van de nieuwe users nou mee zou kijken in de vault hunt en daar in mee gaat dan gaan we onverslaanbaar zijn ;)

De vault hunters zijn meer strategisch bezig om op bepaalde projecten 1 maand te hunten om binnen dat project zo hoog mogelijk te komen . Als een deel van de nieuwe aanwas hierin mee gaat ..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 13:33
Xorsist schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:11:
Het gaat zoals gewoonlijk nergens over.
Zodra de koeien los gaan is er geen houden aan en trappelen we overal overheen.
Als een deel van de nieuwe users nou mee zou kijken in de vault hunt en daar in mee gaat dan gaan we onverslaanbaar zijn ;)

De vault hunters zijn meer strategisch bezig om op bepaalde projecten 1 maand te hunten om binnen dat project zo hoog mogelijk te komen . Als een deel van de nieuwe aanwas hierin mee gaat ..... O-)
"nergens over" ? Verklaar.

Vwb het tweede deel zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Afwachten of daar ook animo voor is.
Misschien dat ik na de Stampede eens switch.

@ vipeax : Hij doet op dit moment wel mee aan de Stampede *;

[ Voor 5% gewijzigd door MAB The Frisian op 24-04-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:11
Als je meer aanhang wilt zou je misschien niet moeten posten alsof de vault een superieur iets is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoghoJogho
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:21

JoghoJogho

Ben een Superkruug

technisch vraagje (mag dat hier?)
Ik heb 4 tasks die completed en verzonden zijn. Status is 'Voltooid, wacht op controle' en in behandeling. Dat blijven ze blijkbaar want de tasks die erna binnenkomen worden gewoon verwerkt. Gaat er iets fout?

TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Verklaring:

Zodra de nederlandse koeien samen komen in de weide dan is er geen kruid gewassen tegen de power welke we op dat project neerleggen. Hierdoor zien we keer op keer dat we samen ontzettend sterk staan.
Dit project heeft mede door de 2 frontpages een hoop verse kalfjes de stallen in gedreven. Indien deze kalfjes blijven grazen zal DPC als geheel verder komen in de vault stats.

De vault stats zijn de officieuze wereldranking van ALLE wereldwijde teams. Hier staan wij als DPC zijnde op de 3e plaats en we hebben zicht op de 2e plaats (met een beetje fantasie en verse koeien ;) )

Ik ben zelf al een jaar of 3 actief binnen DPC en houd mij met name bezig met de vault. Sta eerste in GPU grid en ga daar op korte termijn mijn power verveelvoudigen. Ik heb helaas geen dik server park zoals een aantal mannen binnen DPC maar ik draai wel 24/7 mee op diverse projecten.

edit
@JoghoJogho

Dit is vrij normaal. Een deel van de taken word 2x verzonden en dan zal een ander deze taak ook moeten voltooien voor je je punten krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Xorsist op 24-04-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
McKaamos schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:08:
[...]

Och, dat is ook binnen no-time gebeurd ;)

Ik zit atm sterk te overwegen om m'n dualcore desktop te upgraden naar een quadcore.
Enige "probleem" is dat ik de TDP laag wil houden, dus ik ben atm gebonden aan een max upgrade naar een Phenom II X4 910e.
Eventueel is een 945 ook nog een optie (goedkoper en sneller), maar dat is meteen een TDP van 30watt meer... Vallen die dingen op stock speed ook nog een beetje te undervolten oid?

Maja, als ik upgrade gaat het grazen wel weer een stuk harder en kan m'n desktop weer een tijdje mee...
Mijn 945's grazen beide bij stockspeed op 1.25V op AM2+ bordjes. Heb ze nog wel lager gehad maar wil ze nu even niet lager zetten ivm de warmte. Een wordt op dit moment met een Scythe Kabuto 38 graden, de andere met een stockkoeler zo'n 10/11 graden warmer.

[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 24-04-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 22:15
Nou, ik doe ook mee met een paar Core's. Volgens mij ben ik DPC gejoined en graas ik voor malaria..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:01
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 11:10

hellbringer

Weeeeeeee!

Marruhm, zo'n Stampede, wat voor praktisch nut heeft dat nou eigenlijk?

Ik draai al een tijdje mee met DPC maar anders dan het behalen van hoge scores en nummer 1 komen zie ik geen doel?
Wat is er met het maken van teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 06:22

Pyrus

Hardknock life

Voor DPC kan het wat leuke publiciteit opleveren, bijvoorbeeld op de voorpagina van tweakers.net. Dat is het ook wel.

Voor het project in kwestie is het natuurlijk heel interessant dat ze plotseling zo veel extra rekenkracht tot hun beschikking hebben. Daarmee kun je dus stellen dat het praktisch nut is dat een stampede het onderzoek op een bepaald gebied verder helpt.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:00
Mja mijn i7 staat nu ook te stampen.
DPC is gejoined en alles.

Hoelang duurt het uiteindelijk dat je punten krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik geloof dat er elke 24h. afgeronden taken gesubmit wordt maar volgens mij kan je de afgeronden taken handmatig submitten in de manager.

Edit: Ah kijk, Ik kom binnen op de 18e plek van de daily stats. Niet verkeerd :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 25-04-2011 01:57 . Reden: Eerste resultaat binnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Xorsist schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:59:

Ik ben zelf al een jaar of 3 actief binnen DPC en houd mij met name bezig met de vault. Sta eerste in GPU grid en ga daar op korte termijn mijn power verveelvoudigen. Ik heb helaas geen dik server park zoals een aantal mannen binnen DPC maar ik draai wel 24/7 mee op diverse projecten.
Ik wou GPUGRID nog even paralel laten draaien aan Malaria, maar helaas krijg ik de melding dat mijn GTX 460M niet ondersteund wordt? Ik heb Cuda toolkit 3.2 en de laatste Geforce drivers(270 nog iets) geinstalleerd, Mis ik iets?

N.a.v. de post van Pixxa ook even gekeken en ik sta 10e. Niet slecht voor een laptop _/-\o_ Oh klopt dat wel Snap dit lijstje niet helemaal

http://www.boincsynergy.c...aa933ecf86f8baab8371139f9

[ Voor 16% gewijzigd door BlueVFRank op 25-04-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Kijk even in boinc wat er voor compute capability staat bij je videokaart als je boinc opstart.
De mobile kaarten moeten minimaal CC 2.0 hebben om mee te kunnen draaien.
Let er wel op dat als je GPUGrid gaat draaien je laptop aardig warm kan worden en Wu's zijn absoluut niet in een uurtje klaar. Ik heb op me 275GTX meestal een uurtje of 8-20 afhankelijk van het type WU dat ik onder handen krijg nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
BlueVFRank schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:27:
[...]
N.a.v. de post van Pixxa ook even gekeken en ik sta 10e. Niet slecht voor een laptop _/-\o_ Oh klopt dat wel Snap dit lijstje niet helemaal

http://www.boincsynergy.c...aa933ecf86f8baab8371139f9
Volgens mij sta je 1,404,725 :D Maar ik kijk op http://mc.qik.nl/index.php en daar sta je op de daily ranking 44e en in de algemene ranking 630e

[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 25-04-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 15-05 11:10

hellbringer

Weeeeeeee!

Pyrus schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:45:
Voor DPC kan het wat leuke publiciteit opleveren, bijvoorbeeld op de voorpagina van tweakers.net. Dat is het ook wel.

Voor het project in kwestie is het natuurlijk heel interessant dat ze plotseling zo veel extra rekenkracht tot hun beschikking hebben. Daarmee kun je dus stellen dat het praktisch nut is dat een stampede het onderzoek op een bepaald gebied verder helpt.
Aha duidelijk. Nou ik heb de boel allemaal ff geswitched naar Malariacontrol, zelfs m'n mediacenter weer ff aangeslingerd.
Kijken of ik al die mensen een beetje kan bijhouden die mij zo hard voorbij gegaan zijn :( ;) (ja je weet wie je bent Bold_Seeker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 10:38

JDVB

✅ ⟵ vinkje

En nu al die nieuwe mensen het Fokschaap laten joinen en dan eens kijken of die #1 overall kan worden :)

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
Xorsist schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:45:
Kijk even in boinc wat er voor compute capability staat bij je videokaart als je boinc opstart.
De mobile kaarten moeten minimaal CC 2.0 hebben om mee te kunnen draaien.
Hmm ik heb 2.1 staan,maar dat is dus eigenlijk maar crisis? Dan laat ik dat wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 20:41
Zal wel weer joinen, niet dat het met mijn 2.0GHz en 2.66GHz dual-cores veel uit maakt... Jammer dat GPU niet aan staat, want daarin had ik wel wat beter kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 13:18

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

En jawel, we hebben antwoord van MC.net ;) Laten we hopen dat het snel uitgezocht is, dan staan we ook volgens hun puntentelling ruim op 1.
Dear Power Cows,

You're right, the team credits seem to still be off as a consequence of last year's credit crisis. We'll look into this. This may be a tough one to fix, because we don't keep all credit histories (we would need to figure out how much credit teams accumulated during the critical phase last November). We'll try our best to find the necessary data...
Sorry about this,
Nick
-
Nicolas Maire
Swiss Tropical and Public Health Institute

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
Wie weet is al dit rekenwerk wel niet meer nodig.

Zojuist geplaatst op de Telegraaf

di 26 apr 2011, 11:11 | lees voor
Langdurige bescherming tegen malaria mogelijk

NIJMEGEN - Een groep onderzoekers van het Universitair Medisch Centrum St Radboud (UMC) in Nijmegen heeft een methode gevonden waarmee een groep proefpersonen na ruim twee jaar nog steeds immuun blijkt te zijn voor malaria. Volgens de onderzoekers is de methode een blauwdruk, die de deur opent voor de ontwikkeling van een wereldwijd effectief vaccin tegen de ziekte, waaraan jaarlijks een miljoen mensen overlijden.

De onderzoekers onder leiding van hoogleraar medische parasitologie Robert Sauerwein hebben proefpersonen drie maanden lang het in onbruik geraakte malariamedicijn chloroquine laten slikken en stelden hen in die periode driemaal bloot aan de beet van geïnfecteerde malariamuggen. Er werd een afweerreactie opgebouwd, die na 2,5 jaar nog bleek te werken. Zonder chloroquine te slikken waren de proefpersonen volledig beschermd tegen nieuwe beten van besmette muggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:42

Flapmo

and back is gigi!

Helaas heeft Chloroquine nogal wat nare bijwerkingen. Een betere oplossing zoeken is dan ook geen slecht idee :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321707

hebben proefpersonen drie maanden lang het in onbruik geraakte malariamedicijn chloroquine laten slikken en stelden hen in die periode driemaal bloot aan de beet van geïnfecteerde malariamuggen
Zet mijn vraagtekens bij de ethiek of waren het proefdieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
Ja dat idee had ik ook, waarom was het in ongerede geraakt? Waarschijnlijk vanwege de nare bijwerkingen die Flapmo noemde.

In mijn studietijd nog wel eens overwogen om mee te doen aan zo'n (betaald) proefje.

Blij dat ik dat nooit gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Inderdaad, en waarom is het in onbruik geraakt? Een echt nieuwe methode is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Het is in onbruik geraakt omdat er nogal wat resistentie opgebouwd werd door de parasiet plasmodium falciparum. Dit middel kan wel goed bebruikt worden bij de Plasmodium vivax, ovale en malariae.bron

Het hangt er dus vanaf welke soort malaria gebruikt is om te testen of iemand immuun is. Indien het 1 van de soorten betreft welke niet resistent zijn is dit in feite oud nieuws want het was al bekend. Indien het middel ineens ook weer werkt voor de resistente soort dan zou het een stap voorwaarts kunnen betekenen.

Het probleem van grootschalig gebruik van bepaalde medicijnen is dat er resistentie opgebouwd kan worden door het lijdend voorwerp van die medicijnen. Hierdoor zie je ook dat bepaalde antibiotica niet meer werken voor bepaalde ziekteverwekkers omdat deze resistent geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Vraagje, ik lees zo nu en dan dat het beter is om alles in 1x te flushen? Is dit zo en hoe doe je dat? Ik zie suspend network access maar als ik dat doe krijg ik dan ook geen nieuw werk meer binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Nee, juist niet, gewoon flushen als je het afhebt... Alles in 1x betekent dat je riskeert dat er iets down is, waardoor je heel veel werk kunt verliezen. Als je regelmatig contact hebt met de server is die kans een stuk kleiner.
Megaflushen is an sich een riskante bezigheid, en op dit soort projecten, met een hele korte deadline, werkt het slecht...

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ok. Dat doet hij volgens mij gewoon. Wel zie ik 106 task to report (106 Errors). Ergens gaat er iets niet goed en als ik in ps aux op de server kijk zie ik een hoop <defunt> malaria processen. Ben ik deze nu kwijt?

Nevermind, Ik heb via BOINCMenuBar2 een Update project uitgevoerd en allen zijn gesubmitted. Alhoewel de defunct processen nog wel in mn ps aux staan.

Edit2: Goed, BOINC afgesloten en opnieuw gestart en de defuncts zijn weg. Hoop dat de errors ook weg blijven. Beetje zonde als al die taken niet gesubmit worden.

[ Voor 44% gewijzigd door Tristan op 26-04-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als ie errors report wel ja, maar je kunt dan het beste even bij mc.net kijken onder je account, tasks, en kijken hoeveel je er hebt ingeleverd, en hoeveel er errored zijn, en wat er evt met je errors mis is. Ik heb er een paar die door de server gecancelled zijn, maar daar is geen tijd aan besteed, dus dat vind ik niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoghoJogho

JoghoJogho

Ben een Superkruug

Mag ik ook nog bij een groepje? JoghoJogho is de naam en ik sta momenteel na 4 dagen meegrazen op 1585 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
JoghoJogho schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:04:
Mag ik ook nog bij een groepje? JoghoJogho is de naam en ik sta momenteel na 4 dagen meegrazen op 1585 punten.
Van mij wel hoor. Welkom :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 12:32

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Als je een stampedegroepje bedoelt: dan mag je je even melden in het aanmeldtopic en zal je hoogstwaarschijnlijk bij Fokschaap worden ingedeeld. :) Welkom in ieder geval!

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoghoJogho

JoghoJogho

Ben een Superkruug

Bedankt voor de tip. Heb me daar gemeld. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Uhm, mist bij FS de output van Bold Seeker nu niet een beetje?
Met alle krachten samen zouden ze overal best nog eens van de laatste plaats af kunnen komen :O

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

*O* *O* yeah, DukeBox ingehaald in de stampede overall stats *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 15:55

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hmm.. toch nog maar ff kijken wat ik dit weekend kan doen :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
  • Laatst online: 09-06 09:52
Dukebox voor de tweede keer in het zweet :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pfff, het is mooi geweest. Ik ben er weg van! Het was leuk zolang het duurde. Allemaal nog veel plezier!

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DukeBox schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:47:
Hmm.. toch nog maar ff kijken wat ik dit weekend kan doen :)
:Y :Y

//edit
voor de zekerheid heeft DIHH nog maar wat extra cores aangezet voor dit weekend, stuk of 40 i3 cores >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 29-04-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
Afbeeldingslocatie: http://www.kahleerose.com/wp-content/uploads/2008/12/fat_cow-270x300.jpg

Mijn 24/7 koetje vind het genoeg geweest. Maandag de laatste grassprietjes wegpoetsen, dan 11 maanden op dieet en hop naar het volgende project.

Mooi werk mensen! d:)b

:w

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Zoveel power ga ik niet redden maar de fokschaapjes grazen dan nu op de daglijst toch mooi op plek 3!!!! nog ff paar daagjes

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
ik doe nog even door tot het einde 9e plek in ons team vandaag tot nu toe ze graazen mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-03 14:18
Ook mijn koetjes thuis gaan vandaag met vakantie..
De koetjes op het werk maandag pas ;)

Het was mijn eerste maar zeker een leuke stampede }:O dus tot volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:22

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Barman, geef iedereen die nog over is, een biertje van mij. We hebben vandaag de 50M paal bereikt als DPC zijnde, toch een mooie prestatie voor tijdens de stampede }:O

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321707

De laatste wu-tjes kraken hier, was een groot succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379854

Met hoeveel punten waren we eigenlijk begonnen? 25M ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
Ik ben ook aan het af bouwen.

Ik vond het erg leuk om te doen, jammer dat ik pas de laatste dagen erbij kwam.

Volgende Stampede wil ik zeker weer van de partij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
devino schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:45:
Barman, geef iedereen die nog over is, een biertje van mij. We hebben vandaag de 50M paal bereikt als DPC zijnde, toch een mooie prestatie voor tijdens de stampede }:O
Proost! Heb nog output, dus pik deze nog even mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
We begonnen ergens op 25M, dus in een maandje tijd onze score verdubbelen is heel erg netjes! }:O

* Bubbles heeft net overigens 1 pc weer teruggezet op F@H, de tweede is morgenochtend aan de beurt. Wat dat betreft is dat Boinc wel handig met die buffer voordat WU's punten krijgen toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:26

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Deze koe gaat pas over op 01-05. Een volle maand stampen is een volle maand stampen. Tot (na) de laatste seconde :P

...alleen zal de koe 't morgen wel alleen moeten doen. De boer gaat bieren :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

idd, ik gooi ergens morgenavond de kraan dicht, waarna hij nog wel even WUs blijft kauwen, en daarna over naar de grazige jojo-weides ;) 't bier gaat hier wellicht boeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
Boer heeft al bier gehad lekker hoor, en de koetjes staan er mooooooi bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Anoniem: 379854 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:03:
Met hoeveel punten waren we eigenlijk begonnen? 25M ofzo toch?
25.223.600 op 31/3 volgens Duke

[ Voor 5% gewijzigd door MAB The Frisian op 30-04-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 20:13
Ik heb nog een dagje aan tasks staan; die maak ik op en dan gaat mn PC weer naar F@H of WCG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hopelijk vandaag dan ook de stampede MF prijs. We zijn lekker op weg alvast. Laatste prijsje dat DIHH nog moet pakken van DukeBox :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
nvm

[ Voor 102% gewijzigd door Paprika op 30-04-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Flapmo schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:51:
Hopelijk vandaag dan ook de stampede MF prijs. We zijn lekker op weg alvast. Laatste prijsje dat DIHH nog moet pakken van DukeBox :D.
Niet als het aan mij ligt }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DukeBox schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 19:12:
[...]

Niet als het aan mij ligt }:|
Dan moet je doorwerken hehe. Het gat is er, nu nog afmaken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Impressive hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Heb jij toch ook nog een hard dagje gedraaid :). De rest is wat afgehaakt alleen, want we gaan niet eens over de meloen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Morgen nog wel ff door maar dat gaat niet meer op voor de stampede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89425

Geachte heren (en dames?), hierbij welgemeend: het was me een genoegen met u allen, en natuurlijk in het bijzonder mijn gewaardeerde collega's van k.l.a.m.b.o.e.m.a.c.h.i.e.n. mijn idle-cycles te hebben mogen delen in deze stampede, er zijn een paar mooie mijlpalen behaald.
Over en sluiten en tot volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
blijft dit project wel bestaan? misschien een stomme vraag, maar mijn computer draait nog steeds boinc voor dit project. hiervoor draaide mijn computer voor rc 72, maar nu draait de cpu voor malaria en de gpu voor rc 72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 23:42
westlym schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:07:
blijft dit project wel bestaan? misschien een stomme vraag, maar mijn computer draait nog steeds boinc voor dit project. hiervoor draaide mijn computer voor rc 72, maar nu draait de cpu voor malaria en de gpu voor rc 72.
Zolang malaria wu's heeft blijven ze gewoon in de lucht en aangezien er nog geen remedie is tegen malaria kan dat nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frelg
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:48

Frelg

-= Its BigBoss =-

That's it. De laatste WU Malariacontrol.net zijn weg.

Ben inmiddels verhuisd naar WCG en nieuw team opgericht.
Sharing_is_caring. Kunnen de CPU-cycles lekker malen op wat medisch onderzoek.

Wanneer is de volgende Stampede?
Krijgen we een mailing?

Frelg de; m,v een Friese Belg. Een Fries die in België woonachtig is/geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetje92
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 07:21

Vetje92

Tik 'm aan!

Volgens mij wordt de Stampede elk jaar één keer georganiseerd (in april), dus de volgende zou dan 1 April 2012 zijn
Frelg schreef op zondag 01 mei 2011 @ 04:57:
That's it. De laatste WU Malariacontrol.net zijn weg.

Ben inmiddels verhuisd naar WCG en nieuw team opgericht.
Sharing_is_caring. Kunnen de CPU-cycles lekker malen op wat medisch onderzoek.

Wanneer is de volgende Stampede?
Krijgen we een mailing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
It was quite a ride, mensen!

Begonnen met 1 machine rond het besluit voor het stampede-project eind maart, toen nog als HetMes, begon de stampede als DelftInHetHuis pas begin april. Een goede vriendin deed mee, een sysadmin had wat machines, een Facebook Event, een Delta artikel, een studentenflat prikbord announcement, een render farm, en uiteindelijk zelfs machines in Zuid-Afrika.

Het was schrapen en leuren, vragen en regelen, en als we ervoor gingen, dan ook maximaal. Uiteindelijk hebben meer dan 50 mensen meer dan 150 machines mee laten draaien. Wie weet hoe hard we hadden kunnen gaan als we eerder waren begonnen.

Misschien tot de volgende keer, en maak dan je borst maar nat, want dan zijn we wél goed voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Vetje92 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:50:
Volgens mij wordt de Stampede elk jaar één keer georganiseerd (in april), dus de volgende zou dan 1 April 2012 zijn

[...]
De stampede werd in het begin ongeveer 2 keer per jaar georganiseerd, dat is later teruggevallen naar ongeveer 1 keer per jaar, waarbij het de laatste paar jaargangen iedere keer in april werd gedaan voor het gemak. Maar dat is nergens officieel vastgelegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:26

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het was weer leuk, nu weer terug naar de orde van de dag.

Maar natuurlijk eerst de "noodvoorraad" van 1dag werk netjes wegwerken.

Tot de volgende stampede! >:)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DukeBox schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:04:
Morgen nog wel ff door maar dat gaat niet meer op voor de stampede..
Het was in ieder geval een mooie strijd, vandaag doen we ook nog even met je mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Flapmo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:28:
[...]

Het was in ieder geval een mooie strijd, vandaag doen we ook nog even met je mee >:)
Zal even tijd kosten voor we alle machines weer uit hebben staan :-) Denk dat de laatste work units ook pas over twee weken worden goedgekeurd. Wie weet eindigen we nog wel rond de 2M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

westlym schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:07:
Het project blijft gewoon bestaan. Is niet afhankelijk van DPC voor z'n bestaan, we werken er slechts aan mee. :)

Ik blijf voorlopig nog ff MC draaien denk ik. F@H is ook wel een aardige kandidaat, maar ik wil eigenlijk in de top30 belanden in de MC stats van DPC. Sta nu 252, begonnen vanaf helemaal onderaan tijdens de stampede.
Er zijn een hoop users die een daily output van 0 hebben, dus moet ik er makkelijk een hele rits kunnen inhalen.

Vroeger deed ik ook mee aan RC5 trouwens. Toen RC5-64 afgerond was ben ik er mee gestopt en eigenlijk nooit meer naar distributed computing omgekeken tot afgelopen stampede.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

HetMes schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Zal even tijd kosten voor we alle machines weer uit hebben staan :-) Denk dat de laatste work units ook pas over twee weken worden goedgekeurd. Wie weet eindigen we nog wel rond de 2M.
In ieder geval die top5 gehaald :+. Kan me herinneren dat Vipeax zei dat we dat niet zouden halen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Flapmo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:25:
[...]

In ieder geval die top5 gehaald :+. Kan me herinneren dat Vipeax zei dat we dat niet zouden halen >:).
Als je subteams niet meerekent, inderdaad :-) Maar ik geloof dat dat niet helemaal duidelijk was of dat werd meegeteld of niet. Rampestamp zijn we vandaag pas voorbijgegaan, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 11-06 22:03

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter

DIENSTMEDEDELING

Het is weer voorbij, de tiende stampede ligt inmiddels weer achter ons en we kunnen terugkijken op een prachtige stampede op malariacontrol.

Graag willen wij van de crew iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om mee te doen aan de stampede en ook willen wij in het bijzonder DukeBox nog bedanken voor zijn inzet om weer die geweldige statistieken te verzorgen, ondanks ons late aankloppen bij hem.

Kijken we naar de statistieken dan zien we dat we op 1 april met 25.481.414 punten gestart zijn en dat we op 1 mei op 51.868.011 punten stonden. Een klein rekensommetje geeft dan als resultaat dat we 26.386.597 punten hebben ingeleverd in één maand tijd!

Dat is iets meer dan een verdubbeling en daar mogen wij als Dutch Power Cows best trots op zijn! _/-\o_

Met die verdubbeling van ons totaal aantal punten zijn we van de derde plaats opgeschoven naar de eerste plaats! We hebben L`Alliance Francophone en SwissTeam.NET ver achter ons gelaten! Nogmaals, daar mogen wij als Dutch Power Cows trots op zijn! _/-\o_

Natuurlijk hopen wij van de crew iedereen bij een volgende stampede terug te zien! :Y

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

HetMes schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Als je subteams niet meerekent, inderdaad :-) Maar ik geloof dat dat niet helemaal duidelijk was of dat werd meegeteld of niet. Rampestamp zijn we vandaag pas voorbijgegaan, namelijk.
Och, die discussie was in het normale dagtopic, niet in het stampede topic :p. Ik zeg gehaald ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-06 08:07

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Nou Doelstelling bereikt denk ik zo? :-)

Ik laat ze lekker doorgrazen, alles staat nu overal zo ingesteld en iedereen overgehaald om mee te doen, niks meer aan doen dus :-)

Iemand overigens al eens een rekensommetje gemaakt wat dat aan extra € kost, Boinc 100% draaien 24/7 ipv 24/7 gewoon idle, beetje downloaden?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Verschil tussen idle en stressed op een desktop PC varieert meestal tussen de 25 en 100 watt extra, afhankelijk van wat voor een processor erin hangt. Neem 50 watt gemiddeld, levert mij het volgende sommetje:

0,05 kWh * 24(uur) * 365(dagen) * 0,2 (euro per kWh, ongeveer) = 87,60 euro per jaar extra.

Als ik een kWh prijs van 25 cent reken zit je op 109,50 per jaar extra. De huidige energieprijzen zitten daar ergens tussenin, als ik me niet vergis.

[ Voor 20% gewijzigd door Bubbles op 02-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Bubbles schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:
Verschil tussen idle en stressed op een desktop PC varieert meestal tussen de 25 en 100 watt extra, afhankelijk van wat voor een processor erin hangt. Neem 50 watt gemiddeld, levert mij het volgende sommetje:

0,05 kWh * 24(uur) * 365(dagen) * 0,2 (euro per kWh, ongeveer) = 87,60 euro per jaar extra.
Da's nog best een hoop, zeker als je een project hebt wat ook GPU doet, die heb je nog niet eens meegeteld :-)

dan gaat hij toch maar weer uit en mocht ik de pc gebruiken graast hij nog wat op de achtergrond :)

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Als je je pc sowieso al aan laat staan moet je gauw rekenen op 100 watt idle verbruik; dat is dus al het dubbele van wat je extra kwijt bent als je BOINC laat draaien op die pc.

Snelle stelling: reken 90 euro per jaar voor iedere 50 watt die 24/7 aanstaat.

* Bubbles 's energierekening is aanzienlijk met een continu verbruik van ~700 watt....

[ Voor 16% gewijzigd door Bubbles op 02-05-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Dat geloof ik best, 700~W idle :P

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
We hadden hier ook al ff sommetjes gemaakt

\[MilkyWay@home] en nieuw hier!

conclusie dure hobby !! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Night89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:23:
Dat geloof ik best, 700~W idle :P
Hoezo idle? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Bubbles schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:

Als ik een kWh prijs van 25 cent reken zit je op 109,50 per jaar extra. De huidige energieprijzen zitten daar ergens tussenin, als ik me niet vergis.
Then again, is het niet zo dat een reboot extra stroom vraagt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik op mc.qik.nl/stampede.php kijk staat er dat ik vandaag nog steeds een output van 653 heb, terwijl ik al 2 dagen niet meer mee draai. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Malariacontrol stampede daily stats (30 April 2011)

Laatste stampede dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oooh :P Dom van me, niet goed gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
amberjr schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:33:
We hadden hier ook al ff sommetjes gemaakt

\[MilkyWay@home] en nieuw hier!

conclusie dure hobby !! ;(
Hier grazen bij mij thuis 2 maal Phenom II X4 945 MET 2 maal GTX460 SC/FTW 24/7 puur voor mijn bijdrage aan de (medische) wetenschap. Geen idee wat me dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402106

Ik heb gisteren voor het eerst BOINC geinstaleerd, eens kijken wat/hoe het werkte. ben dus helemaal nieuw bij dit. heb nu mijn I5 @ 3.5 Ghz en mijn laptopje met een atom 8)7 @ 1.66 Ghz crunchen op malariacontrol, heb mezelf aangemeld bij dutch power cows. sorry als ik dingen verkeed benoem, want ik ben dus helemaal nieuw bij dit ;) volgens malariacontrol overal stats sta ik op de 72 plek voor vandaag, het is nu pas 11 uur in de morge en ik laat ze gewoon de hele dag aanstaan :) Kan iemand mij vertellen hoe je een team kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Anoniem: 402106 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:05:
Ik heb gisteren voor het eerst BOINC geinstaleerd, eens kijken wat/hoe het werkte. ben dus helemaal nieuw bij dit. heb nu mijn I5 @ 3.5 Ghz en mijn laptopje met een atom 8)7 @ 1.66 Ghz crunchen op malariacontrol, heb mezelf aangemeld bij dutch power cows. sorry als ik dingen verkeed benoem, want ik ben dus helemaal nieuw bij dit ;) volgens malariacontrol overal stats sta ik op de 72 plek voor vandaag, het is nu pas 11 uur in de morge en ik laat ze gewoon de hele dag aanstaan :) Kan iemand mij vertellen hoe je een team kan joinen?
Een stampede team joinen kan niet meer, de stampede is afgelopen.
Hoe het verder zit met teams is mij ook nog niet duidelijk trouwens ;) Ben net als jij ook sinds kort begonnen.

Btw, daily stats zeggen over verloop van de dag nog weinig. Pas tegen middernacht heb je echt nuttige resultaten. Wanneer je werk inlevert is namelijk voor iedereen variabel, en het kan zijn dat iemand aan een mega WU zit te werken waarmee hij straks jou mijlenver voorbij gaat.

Output van DPC is wel drastisch gekelderd trouwens, inmiddels nog maar iets van 1/10e van wat tijdens de stampede er uit geperst werd. Maargoed, meer kans voor mij om in de top30 overall terecht te komen :P

[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 04-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McKaamos schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Een stampede team joinen kan niet meer, de stampede is afgelopen.
Hoe het verder zit met teams is mij ook nog niet duidelijk trouwens ;) Ben net als jij ook sinds kort begonnen.

Btw, daily stats zeggen over verloop van de dag nog weinig. Pas tegen middernacht heb je echt nuttige resultaten. Wanneer je werk inlevert is namelijk voor iedereen variabel, en het kan zijn dat iemand aan een mega WU zit te werken waarmee hij straks jou mijlenver voorbij gaat.
ok, dan kijk ik aan het eind van de dag nog eens waar ik sta, laat mijn i5 zo lang mogelijk aanstaan, mijn atom 24/7, alle beetjes helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Anoniem: 402106 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:15:
[...]

ok, dan kijk ik aan het eind van de dag nog eens waar ik sta, laat mijn i5 zo lang mogelijk aanstaan, mijn atom 24/7, alle beetjes helpen 8)
Absoluut :) Hier draaien constant 3 machines mee.
M'n A64X2-3800+ desktop, Sempron140 server en Celeron420 HTPC :P
Soms pitched de desktop van m'n ouders ook nog bij, en m'n zusje deed met haar i3 laptop ook mee, maar of ze nogsteeds mee doet weet ik eigenlijk niet. Aan m'n stats te zien niet, want die i3 gaf aardige output...

Edit:
Ik zit nog eens naar m'n stats te kijken, maar zusjelief doet nog wel mee... Alleen van inhalen komt het niet, zie ik al.
Volgens mij is ze te druk met Minecraft ofzo, geen idee, maar ik denk dat Boinc bij haar afslaat zodra de load boven 25% komt (stock setting van Boinc)
M'n server is met een achterstand tov m'n desktop begonnen, maar blijft redelijk gelijk. BLijkbaar is die singlecore Sempron even snel als m'n dualcore A64... 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door McKaamos op 04-05-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McKaamos schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:17:
[...]

Absoluut :) Hier draaien constant 3 machines mee.
M'n A64X2-3800+ desktop, Sempron140 server en Celeron420 HTPC :P
Soms pitched de desktop van m'n ouders ook nog bij, en m'n zusje deed met haar i3 laptop ook mee, maar of ze nogsteeds mee doet weet ik eigenlijk niet. Aan m'n stats te zien niet, want die i3 gaf aardige output...

Edit:
Ik zit nog eens naar m'n stats te kijken, maar zusjelief doet nog wel mee... Alleen van inhalen komt het niet, zie ik al.
Volgens mij is ze te druk met Minecraft ofzo, geen idee, maar ik denk dat Boinc bij haar afslaat zodra de load boven 25% komt (stock setting van Boinc)
M'n server is met een achterstand tov m'n desktop begonnen, maar blijft redelijk gelijk. BLijkbaar is die singlecore Sempron even snel als m'n dualcore A64... 8)7
kan best dat die core sneller is, want dit is niet multicore ;), mijn i5 heeft gemiddeld een wu in 20~25 minuten klaar, mijn atom 2/2.5 uur, hier zie je hoe groot de verschillen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Anoniem: 402106 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:29:
[...]

kan best dat die core sneller is, want dit is niet multicore ;), mijn i5 heeft gemiddeld een wu in 20~25 minuten klaar, mijn atom 2/2.5 uur, hier zie je hoe groot de verschillen zijn :P
Ja, is ook wel te verklaren ;) Bijna 50% meer clockspeed, K8 vs K10 architectuur, en m'n desktop heeft meer te doen dan de server ;)

Trouwens, Boinc doet wel multicore ;) Hij start gewoon meerdere processen tegelijk om de cores te bezetten zodat je meer werk verzet. Dat merk je uiteindelijk in je puntentelling.

[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 04-05-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McKaamos schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Ja, is ook wel te verklaren ;) Bijna 50% meer clockspeed, K8 vs K10 architectuur, en m'n desktop heeft meer te doen dan de server ;)

Trouwens, Boinc doet wel multicore ;) Hij start gewoon meerdere processen tegelijk om de cores te bezetten zodat je meer werk verzet. Dat merk je uiteindelijk in je puntentelling.
idd, mijn i5 heeft nu ongeveer 8 uur boinc gedraaid, nu 700 punten op deze pc, 25 op de atom :)

edit: mijn atom draait al vanaf gisteren 10 uur s'avonds

edit2: weet iemand waar je je stats kunt vergelijken in z'n mooi grafiekje enzo ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 402106 op 04-05-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

weet iemand waar je je stats kunt vergelijken in z'n mooi grafiekje enzo ;)
Wat is jouw userid?
De grafiek voor mijn prestaties op MC is o.a. hier te zien. Voor de jouwe moet je dan even het laatste nummertje in de url veranderen naar jouw userid.

Ik kon zo snel even geen Jopak in dat lijstje vinden, dus als je op MC draait gok ik dat je een andere username hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door JDVB op 05-05-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 11-06 22:03

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
Hier heb je ook nog wat stats: http://nl.boincstats.com/...ts.php?pr=mcp&st=0&ti=192 :)
Volgens mij kan je wel eens op de 932ste plaats staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Xaverius op 05-05-2011 11:15 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JDVB schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:17:
[...]
Wat is jouw userid?
De grafiek voor mijn prestaties op MC is o.a. hier te zien. Voor de jouwe moet je dan even het laatste nummertje in de url veranderen naar jouw userid.

Ik kon zo snel even geen Jopak in dat lijstje vinden, dus als je op MC draait gok ik dat je een andere username hebt.
mijn naam is daar joep (mn eigen naam) en userid 76190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De stampede is al weer bijna een weekje afgelopen. De gezellige stampedekroeg begint ook langzamerhand zijn deuren weer te sluiten denk ik.

Het topic gaat van de stucky af. Naast de stampedekroeg hebben we ook nog de "gewone" DPC-kroeg waar de kroegkoeien ook terecht kunnen :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste