Toon posts:

DPC Kroeg is open !

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 73.972 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 22:26

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
In navolging van de NOS kroeg is het tijd geworden om onze eigen kroeg te openen *O*

In dit draadje kan elke tweakert / DPC'er kan hier de kleine dingen uit zijn disturbed distributed leven kwijt zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen :)
Net als de NOS draad kunnen hier dus de (kleine) onderwerpen langskomen die niet in de HK/SG passen en vastgeknoopt zijn aan onze hobby :)

Wat we hier natuurlijk niet willen is en eindeloze slow-chat tussen twee personen, geflame tussen subteams en onaardig gedrag tegen deze mod :P

Verder hoop ik dat deze proef een beetje leuk gaat en dat het een gezellige bende wordt zonder dat ik het GoT record ban zetten krijg :+ hoewel.....

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-03 15:05

JohFraEl

Slainte!

Leuk idee, als ik naar dat NOS-Bar gebeuren kijk kan dat best goed gaan. Ben benieuwd wat er allemaal gepost gaat worden... Goed initiatief lijkt me! d:)b En nu een ....... :9

Winter | 1st T-net Review

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-03 19:32

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

* CowArt pikt snel de beste barkruk in :)

Ben benieuwd wat dit gaat brengen, vermoedelijk een hoop slap gel*l en sterke verhalen, zoals hoort in een kroeg. Verder ben ik wel benieuwd wat mijn mede-veehouderTs ertoe heeft bewogen koeien te gaan houden, en niet gewoon honden of katten ofzo. :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Huh kroeg?

Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik ken wel een leuk subteam wat hier de inhoud van de bar kan gaan beheren :+ En om CowArt's vraag gelijk maar te beantwoorden: behalve koeien heb ik ook nog 2 katten, 2 honden en een konijn, dus het is een redelijke beestenboel hier. En waarom de koe? In vergelijking met de overige dieren is hij stil (ademt alleen lucht, maar blaft en miauwt niet), eet en drinkt vrij weinig en wat ie nodig heeft haalt ie zelf uit het stopcontact. Hij vernielt geen meubels, krabt niet aan planten en je kunt hem gerust alleen laten als je op vakantie gaat.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 17:26

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Ik moest al gelijk denken aan een aantal subteams die deze draad wel kondern waarderen. De eerste heeft zich al gelijk boven me gemeld. :+
Overigens bestel ik nu alleen nog eventjes een roosvicee. Was gisteren een tikkie ziekjes, dus doe het nog even rustig aan met de alcoholische versnaperingen.
Bovendien heb ik morgen mijn andere grote hobby: boogschieten. En daar hebben we onze eigen bar :9

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Anoniem: 157553

Megaflix die een konijn heeft, ik wist dat je ons stiekem wel mocht. :)

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09-2018
heh? wat? kroeg?

* Diabolical pakt een barkruk...
Doe mij maar een single malt..... 8)

Leuk zo'n topic...

Hebben anderen nu ook zo'n last met het assimileren recruteren van koetjes/schapen/konijnen?

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:33

jpiwf

licenced pepernootaddict

volgens mij is het niet slim die alcoholisten de bar te laten beheren..., voor je het weet is de drank op. ze laten vast alleen de Pastis staan, voor dat andere subteam dat wel van een alcoholische versnapering houdt :+

maar waarom houdt ik koeien? goeie vraag. zal wel zijn omdat mijn koetjes zwart met wit zijn, en anders toch niets te doen hebben. nu hebben ze ten minste wat voer, en het is nog nuttig ook.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Anoniem: 75580

* Anoniem: 75580 stapt binnen. En loopt richting de darts. De rest van NC volgt nog :)

* Anoniem: 75580 heeft helaas van de maand afscheid moeten nemen van een koe. Hij had me laptop voor de helft om zeep geholpen. Geen idee hoe het kan. En sindsdien als ik hem op me laptop opstart, valt me laptop uit. Echt gewoon helemaal dood. Dus het leek me beter het koetje in te laten slapen.

[Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 75580 op 29-01-2007 22:51]

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

bier?

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Anoniem: 150661

Kroeg?

* Anoniem: 150661 sprint snel naar binnen sprinten en geeft een rondje.

MetalMike komt zeker de coctails mixen hier. :P

Poeh, het in beslag nemen van schaapjes gaat lastig als iedere pc in de omgeving al rekent. Waar kan ik ze nog vandaan plukken? Maar met een nummer 2 positie binnen ons team kan ik wel leven hoor. O-)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-03 23:13
Ik ben benieuwd of de komen weekend ook overspoeld worden met nieuwe DPC-ers. Zou wel erg fijn zijn natuurlijk. Moet iedereen ze wel een warm welkom geven :) maar daar staan we bekend om.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

een warm welkom met een lekker glaasje warme koeienmelk? (voor de fokschapen een glaasje schapenmelk). met een lekkere warme maaltijd gras?

[Voor 3% gewijzigd door jpiwf op 29-01-2007 22:53]

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:17
Een cola graag. Make it a double }:|

Ben hier bezig met 12 E6300 systemen bezig, tot zover al enkele kapotte geheugenmodules gevonden en 2 kapotte harde schijven.

Heb 2 koetjes volledig getest in de lucht en die pakken m'n dual core niet als dual core }:|

Hier heb ik me afgelopen weekend dus mee bezig gehouden :Y

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Keiichi schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:54:

Ben hier bezig met 12 E6300 systemen bezig, tot zover al enkele kapotte geheugenmodules gevonden en 2 kapotte harde schijven.

Heb 2 koetjes volledig getest in de lucht en die pakken m'n dual core niet als dual core }:|

* Anoniem: 75580 geeft Keiichi een dubbele cola. Wat voor koetje is het dan btw? De dnetters doen het gewoon op een dual zover ik het weet.

• Keiichi
Anoniem: 75580 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:56:
[...]

* Anoniem: 75580 geeft Keiichi een dubbele cola. Wat voor koetje is het dan btw? De dnetters doen het gewoon op een dual zover ik het weet.
Ik vermoed dat ik iets in de Linux kernel config verkloot heb :P Ik zal het over enkele minuten weten, heb wat extra opties erbij gecompiled

-update-

En dat was het d:)b

ACPI mag niet vergeten worden :*)

[Voor 8% gewijzigd door Keiichi op 29-01-2007 23:07]

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• MetalMike
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05-2021

MetalMike

Duo Metal-Phantom

Anoniem: 150661 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:50:
MetalMike komt zeker de coctails mixen hier. :P
U besteld, wij shaken! 8)

* I reject your reality and substitute my own!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:19

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Pim. schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:27:
(...)
Wat we hier natuurlijk niet willen is en eindeloze slow-chat tussen twee personen, geflame tussen subteams en onaardig gedrag tegen deze mod :P
(...)
Wel tegen DSmarty? :?
Keiichi schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:54:

Ojee, dat gaat niet goed... Je gaat toch niet zeggen dat je er nu nog maar 10 hebt? :X
Oh,
kleine hint:, de volgende keer dat je weer iets gaat bouwen, neem nieuwe onderdelen :+

Edit:
* APClll geeft vers gemixte dubbele cola door aan Keiichi.

[Voor 3% gewijzigd door APClll op 29-01-2007 23:10]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Owen Reece
  • Laatst online: 14-03 16:36
Kan je hier ook bitterballen krijgen?

Dus hier vroeg beginnen, en als je het echt gezellig wilt heben later op de avond naar de bar van Los Alcoholicos. Leuk een kroegentocht. :+

* Anoniem: 150661 haalt de zeepkist onder de bar vandaan en klimt erop

Hear hear.......

Geachte koeien, konijnen, schapen, kippen, alcolisten, provincialen en andere aanwezigen.

Mag ik aub uw aandacht voor het volgende:
Als recente actieve inzetster voor het welslagen van de statspostestafette bij rosetta, vraag ik me af of er misschien meer mensen/"whatever er geldt voor jou persoonlijk", een bericht zouden willen achterlaten voor de mensen/"whatever er geldt voor die persoon persoonlijk". Deze doen vaak de moeite om voor het eerst in hun dpc-geschiedenis een OP te plaatsen op het bewuste forum. Ditzelfde geldt vast ook voor andere fora en voor vaste OP-ers. Toen ik mijn eerste OP plaatste was ik zeer blij dat erop gereageerd werd. Dit moet dan toch ook wel voor anderen gelden denk ik zo.

Dank allen voor uw luisterend oor.

En nu weer naar het interne medemens/dier.
* Anoniem: 150661 geeft nog een rondje aan alle toehoorders en een :* aan iedereen die nu gaat posten

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-03 21:13
CowArt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:43:
* CowArt pikt snel de beste barkruk in :)

Ben benieuwd wat dit gaat brengen, vermoedelijk een hoop slap gel*l en sterke verhalen, zoals hoort in een kroeg. Verder ben ik wel benieuwd wat mijn mede-veehouderTs ertoe heeft bewogen koeien te gaan houden, en niet gewoon honden of katten ofzo. :)
* sweetdude zich snel naast zijn teammaat schaart
Bubbles schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:58:
Ik moest al gelijk denken aan een aantal subteams die deze draad wel kondern waarderen. De eerste heeft zich al gelijk boven me gemeld. :+
Overigens bestel ik nu alleen nog eventjes een roosvicee. Was gisteren een tikkie ziekjes, dus doe het nog even rustig aan met de alcoholische versnaperingen.
Bovendien heb ik morgen mijn andere grote hobby: boogschieten. En daar hebben we onze eigen bar :9
kijk nog een boogschutter. je komt ze steeds vaker tegen _/-\o_

Ik doe zelf aan wip schieten meestal op de staande soms op de liggende. Helaas wordt door doelschutters daar wel eens raar tegenaan gekeken.

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Kroeg! *O*

• Keiichi
APClll schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:08:
Ojee, dat gaat niet goed... Je gaat toch niet zeggen dat je er nu nog maar 10 hebt? :X
Oh,
kleine hint:, de volgende keer dat je weer iets gaat bouwen, neem nieuwe onderdelen :+

Edit:
* APClll geeft vers gemixte dubbele cola door aan Keiichi.
Alles is nieuw :'(

Vooral het TwinMos geheugen zat me flink tegen :P

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Leffe Tripel graag! inschenken doe ik zelf wel :)

http://www.scheenen.nl/dpc_meuk/Leffe_tripel_.jpg

En zet flesje nummer twee ook maar alvast klaar.....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-11-2022
jpiwf schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:42:
volgens mij is het niet slim die alcoholisten de bar te laten beheren..., voor je het weet is de drank op. ze laten vast alleen de Pastis staan, voor dat andere subteam dat wel van een alcoholische versnapering houdt :+
Die pakken we ook :+ Waarom eigenlijk 2 subteams met alcohol?

http://i-shopping.jp/bb/leffe/img/leffe_s.jpg
voor Kuuke

[Voor 8% gewijzigd door Megaflix op 29-01-2007 23:50]

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

:? Zit er alcohol in pastis (hips)? http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/drink_pastis.gif Anijs ! da wis ik wel.... * JohFraEl geeft een rondje Pastis !http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/pastis_chante.gif

• mserver
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-12-2018

mserver

Unleash the power!

Stelletje na-aapers :o :P

[Voor 8% gewijzigd door mserver op 30-01-2007 00:22]

Blog!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

sweetdude schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:15:
[...]

* sweetdude zich snel naast zijn teammaat schaart

[...]

kijk nog een boogschutter. je komt ze steeds vaker tegen _/-\o_

Ik doe zelf aan wip schieten meestal op de staande soms op de liggende. Helaas wordt door doelschutters daar wel eens raar tegenaan gekeken.
Wip schieten? Die ken ik niet?

* Bubbles doet gewoon recurve (met stabilisatie) target shooting. Compound is voor mietjes. :+

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Jij bent zeker een stamgast van de NOS Kroeg?! :P 8) Welkom bij DPC }:O

[Voor 26% gewijzigd door JohFraEl op 30-01-2007 00:29]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52
*O*

Maar uhm, disturbed ditributed :? Ik dacht altijd dat het distributed was :+ Gekke ./Proxy _O-

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 150661 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:13:
* Anoniem: 150661 haalt de zeepkist onder de bar vandaan en klimt erop

Hear hear.......

Geachte koeien, konijnen, schapen, kippen, alcolisten, provincialen en andere aanwezigen.

Mag ik aub uw aandacht voor het volgende:
Als recente actieve inzetster voor het welslagen van de statspostestafette bij rosetta, vraag ik me af of er misschien meer mensen/"whatever er geldt voor jou persoonlijk", een bericht zouden willen achterlaten voor de mensen/"whatever er geldt voor die persoon persoonlijk". Deze doen vaak de moeite om voor het eerst in hun dpc-geschiedenis een OP te plaatsen op het bewuste forum. Ditzelfde geldt vast ook voor andere fora en voor vaste OP-ers. Toen ik mijn eerste OP plaatste was ik zeer blij dat erop gereageerd werd. Dit moet dan toch ook wel voor anderen gelden denk ik zo.

Dank allen voor uw luisterend oor.

En nu weer naar het interne medemens/dier.
* Anoniem: 150661 geeft nog een rondje aan alle toehoorders en een :* aan iedereen die nu gaat posten
i'm with schaapie hierboven. lang leve replies op een leuke openingspost.

* jpiwf verlaat bar voor bed, en ziet morgen wel weer of de bar weer gezellig druk is

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 22:26

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
:Y
Witlof schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:44:
*O*

Maar uhm, disturbed ditributed :? Ik dacht altijd dat het distributed was :+ Gekke ./Proxy _O-
Kijk, een genomineerde voor de eerste ban !!! >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Anoniem: 63996
  • Niet online
Megaflix schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:54:
Ik ken wel een leuk subteam wat hier de inhoud van de bar kan gaan beheren :+ En om CowArt's vraag gelijk maar te beantwoorden: behalve koeien heb ik ook nog 2 katten, 2 honden en een konijn, dus het is een redelijke beestenboel hier.
mijn beestenboel mag er ook wezen :)

3 katten, 1 slang, 2 vogelspinnen, 2 aquariums vol vissen , 1 luipaardgekko, 2 ratten, 2 dochters, Maar gelukkig geen schoonmoeder

btw, schuif mij maar een heerlijke Sauternes 1974 toe.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 30-01-2007 06:27]

Anoniem: 159695

Anoniem: 63996 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 06:26:
[...]btw, schuif mij maar een heerlijke Sauternes 1974 toe.
Nou daar is het voor mij nog te vroeg voor.. doe mij maar een dubbele espresso om even wakker te worden.. en wens een iedereen een goedemorgen.

* Anoniem: 159695 besteld gauw nog een 2de, op 1 been kun je niet lopen

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 20:03

Rollerjooster

OhNoNotHim

Kroeg nog open? Mooi zo. Een hele grote mok Kenya Masai graag. En zet de volgende maar vast klaar.

Forza Mucca!

• Xaverius
  • Laatst online: 11:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Damn, weer een bar erbij... 8)7
Hoe moet ik dit thuis vertellen dat ik voortaan nog later en bezatter thuiskom O-)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Niet online
Xaverius schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:58:
Damn, weer een bar erbij... 8)7
Hoe moet ik dit thuis vertellen dat ik voortaan nog later en bezatter thuiskom O-)
niet, je huis gewoon naar hier verhuizen.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Anoniem: 75580 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:47:
* Anoniem: 75580 stapt binnen. En loopt richting de darts. De rest van NC volgt nog :)
Ben je d'r zaterdag ook bij? Ik pak je :P
* Mobster is ook een (amateur) darter. Heb overigens nog zo'n 400 puntjes voor soft tips liggen. Any takers?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Mobster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:03:
[...]
Ben je d'r zaterdag ook bij? Ik pak je :P
* Mobster is ook een (amateur) darter. Heb overigens nog zo'n 400 puntjes voor soft tips liggen. Any takers?
Nee Fixion kan nooit :p

Ik wil wel tegen je darten anders, moet je alleen wel rekening houden dat de laatste keer dat ik gedart heb op 8-11-2003 was en toen heb ik zelfs een leg van Yggie afgesnoept :p (darten toen meer :x)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Diabolical
Doe ff een dubbele espresso.. die single malts smaakten te goed gisteren.. moet nog wakker worden.. pfffff.... :O

Enfin, weer wat koetjes kunnen assimileren... een Pentium D925 en een Athlon Xp 1800+ (hee.. alle beetjes helpen.... ;) )...

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 21:08

Theadalus

Nostalgist

Goedesmorgens deze mor...

*maakt driedubbele salto achterover en komt met een plof op de barkruk terecht*

* Theadalus mompelt verscheidene verwensingen richting de deurmat...

Bakje graag! :)

Computing...

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

* Totalmind neemt er ook een pilske op

http://www.divisionbrabant.nl

* Anoniem: 75580 komt ook weer binnen gestrompeld... wat een nacht was dat. Amper geslapen.

Afijn doe maar een dubbele espresso. Vandaag eens kijken of ik er nog een koetje bij kan vinden ergens. Ik heb gewoon de drang, zeg maar gerust de verslaving om er een koetje bij te krijgen.

* Anoniem: 75580 verdiept zich maar eerst in de krant.

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
* smeaggie pakt ook de zeepkist onder de bar vandaan...

ge-agtje besjoeggerjssss, ik uhm.. woujullie aljemaal fragee, offuhm we niejeens allemahl nog uhhmm.. euh, nog eejsss uhneuh.. biertjjee lusttjee...

* smeaggie dondert van de zeepkist
en dan is het al dinsdag... hoe ben ik maandag wel niet doorgekomen?!? :o

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Hmmm. Bedenk me ineens...
De laatste 'bar-draad' die ik me nog goed kan herinneren liep uit op een complete RPG.
Is natuurlijk wel een goed idee voor de mensen die meedoen met whatpulse ofzo, als je een heel verhaal moet schrijven om er maar voor te zorgen dat je je drinken krijgt. :P

• Witlof
Mobster, nu heb je het weer over darten hier :P Wanneer komt er nu eens een DPC toernooi >:) Ik wil ook darten *O*

• djklungel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-03 15:34

djklungel

Stampûh, wreed uit je dak!

Hoorde ik dat er DPC-bier is gekoeld met de nieuwste Zahlman koelers?

Barman, doet u mij en m'n maten maar een verse pils!

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Of Arctic Cooling Freezer :*)

http://www.ohgizmo.com/images/beer_pc.jpg

Anoniem: 197304

pfff

Ik heb nog steeds last van me kop!
Wat een beetje teveel chateau de migraine allemaal niet met je aan kan richten ;(
Ben vandaag ook maar niet met de Duc naar het werk gegaan :+

fijn zo' n DPC bar, maar der is echt niets beter dan de ECHTE > TEAM JOE BAR < _/-\o_

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

djklungel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:08:
Barman, doet u mij en m'n maten maar een verse pils!
:| gaat hij weer alleen zitten drinken :')

offtopic:

• djklungel

djklungel

:')

Hoef ik tenminste alleen naar m'n eigen gezeik te luisteren :/

~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

• Xaverius
  • Laatst online: 11:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ej! Zeiken doe je maar op de WC!

Doet de bar maar even vol met blond en voor mij een sapje. Tja, net weer een kiesje getrokken. Het bloed hoeft nog niet mijn mond uit te spuiten ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

djklungel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:50:
:')

Hoef ik tenminste alleen naar m'n eigen gezeik te luisteren :/
:') _/-\o_

offtopic:

smeaggie schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:36:
* smeaggie pakt ook de zeepkist onder de bar vandaan...

ge-agtje besjoeggerjssss, ik uhm.. woujullie aljemaal fragee, offuhm we niejeens allemahl nog uhhmm.. euh, nog eejsss uhneuh.. biertjjee lusttjee...

* smeaggie dondert van de zeepkist
en dan is het al dinsdag... hoe ben ik maandag wel niet doorgekomen?!? :o
* Anoniem: 150661 raapt smeaggie onder de bar vandaan, poot hem op een barkruk, geeft hem een driedubbele espresso en een paracetamolletje.

Ow ennuh doet u mij maar een biertje of eh cider heeft u die ook hier? Liefst Strongbow. O+

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Witlof schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:07:
Mobster, nu heb je het weer over darten hier :P Wanneer komt er nu eens een DPC toernooi >:) Ik wil ook darten *O*
O ja. Daar hadden we nog een offspraak over hè... Misschien binnenkort weer eens een keer oppikken. Eens kijken of Yggie er voor te porren is :)

Is dat bowlen ooit nog doorgegaan eigenlijk?

• smeaggie
  • Niet online
Anoniem: 150661 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:05:
[...]
* Anoniem: 150661 raapt smeaggie onder de bar vandaan, poot hem op een barkruk, geeft hem een driedubbele espresso en een paracetamolletje.

Ow ennuh doet u mij maar een biertje of eh cider heeft u die ook hier? Liefst Strongbow. O+
zo'n driedubbele espresso, daar knapt een mens van op! maar wat hoor je dan als je bij kennis komt? darten... bowlen... wat een sportiviteit, ik dacht dat we in een kroeg zaten :7

edit: ach en de paracetamol natuurlijk! :o kroeg en paracetamol gaan toch meestal niet goed samen dacht ik, maar goed, ik ben meestal de bob dus ik weet het ook niet zeker :X

[Voor 14% gewijzigd door smeaggie op 30-01-2007 14:42]

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

wat is een kroeg zonder kaartspelletje. iemand zin een potje poker? poolen moet ook kunnen hier

• djklungel

djklungel

Bierspelletjes lijken me toch beter gepast hier ;)

Iemand mexxen?

~ Het switchersleven!!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Laatst hadden we een dartwedstrijd in Lage Zwaluwe, de minder geografisch onderlegden moeten het in Brabant zoeken, en daar hadden ze een PC staan. Konden we het thuisfront partij voor partij op de hoogte houden :)

• Diabolical
Ik heb regelmatig last van cliënts die zelf niet rapporteren. Wel uploaden maar rapporteren niet... :?
Waar zou dat aan kunnen liggen?

* Diabolical neemt een slokje van zijn Schrobbelaer...

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik neem aan dat je 't over Boinc hebt? Probeer eens een andere versie...

Zelf draai ik nog 5.2.13, die rapporteers soms direct, de andere keer pas bij de volgende upload-sessie. Maar ik heb er nooit problemen mee.

Waar 't aan kan liggen? Meer met je koe praten, gras voeren in plaats van een extra schepje kolen...

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

• Diabolical
APClll schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:16:
Ik neem aan dat je 't over Boinc hebt? Probeer eens een andere versie...
Idd BOINC... sorry...
Zelf draai ik nog 5.2.13, die rapporteers soms direct, de andere keer pas bij de volgende upload-sessie. Maar ik heb er nooit problemen mee.
Versie 5.4.9. Het rare is dat niet alle cliënts dit probleem hebben. Slechts 2 of 3. Na het weekend moet ik iedere keer handmatig het project bijwerken wil ie alle WU's rapporteren. Dan heeft ie toch echt al verschillende keren contact gehad om te uploaden.
Waar 't aan kan liggen? Meer met je koe praten, gras voeren in plaats van een extra schepje kolen...
Jahaaa :$

* Diabolical neemt nog maar snel een afzakkertje om de schaamte te verbergen...

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

APClll schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:16:
heej, misschien heeft hij wel een hele speciale koe die op kolen loopt. afstammeling van de koeien die in de kolenmijn werkten of zo. weet jij veel.

ik zie net ook dat het gespreksonderwerp vandaag onze hobby's zijn. ik neem aan dat dit niet gaat over de gedeelde DC hobby van ons allen?

• Niet online
de eerste is nu net ontkurkt.

http://www.delux.cz/img/large/101112.jpg

* Anoniem: 150661 meldt zich.

Mmmm, hobby? Eh... schaapjes natuurlijk. :*)
Heb er hier zo'n 300 in en om huis, van 1 mm tot levensgroot, helaas alleen niet echt levend. Het gras in mijn tuin wordt door alle rosetta-chrunchende schaapjes weggehaald. Waarbij er hier een vreemde assimilatie van hobby's plaats vindt.

Oh, wacht ik ben nog te nuchter voor deze plek. Barman? Mag ik er nog eentje?

Anoniem: 151618

Twee amsterdammertjes graag en wat nootjes.
Hmm met een droge keel kan ik niet denken. Hobby tja rare vraag Stast kijken en flushen. Ja, lastig om kort uit te leggen. Adfunkonijn!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

* APClll ziet bordje aan muur hangen:
Waarschuwing: Gespreksonderwerp is vandaag onze hobby !!!

* APClll gaat op barkruk staan.
De hobby van de leden van ons clubje DPC,
voor menig tweaker onbegrepen en wat raar
Heel de dag naar cijfers kijken, wat moet je daar nu mee?
De oplossing is zo simpel: geef ze cijfers en ze kijken ernaar!

Is het nu een ziekte? Besmettelijk misschien?
Wil je 't echt weten? Blijf hangen in /5 dan krijg je 't zelf te zien...

-wiebel wiebel-

* baf *

* APClll kijkt omhoog naar barkruk
Slap ouwehoeren is toch niets voor mij...

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

APClll schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:04:
* APClll ziet bordje aan muur hangen:
Waarschuwing: Gespreksonderwerp is vandaag onze hobby !!!

* APClll gaat op barkruk staan.
De hobby van de leden van ons clubje DPC,
voor menig tweaker onbegrepen en wat raar
Heel de dag naar cijfers kijken, wat moet je daar nu mee?
De oplossing is zo simpel: geef ze cijfers en ze kijken ernaar!

Is het nu een ziekte? Besmettelijk misschien?
Wil je 't echt weten? Blijf hangen in /5 dan krijg je 't zelf te zien...

-wiebel wiebel-

* baf *

* APClll kijkt omhoog naar barkruk
Slap ouwehoeren is toch niets voor mij...
lol
misschien had je een minder slappe barkruk moeten nemen, dan was er waarschijnlijk een minder slap verhaaltje uitgerold.

• kpostuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 11:49

kpostuma

Team WAU

Heb net een Berberana Dragon Tempranillo 2004 van de kurk ontdaan. Heerlijk.
Hoop trouwens dat we hier wel een rookzone hebben! :9

[Voor 16% gewijzigd door kpostuma op 30-01-2007 19:45]

Sometimes, there's a man, well, he's the man for his time and place.

• sweetdude
Bubbles schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:24:
[...]

Wip schieten? Die ken ik niet?

* Bubbles doet gewoon recurve (met stabilisatie) target shooting. Compound is voor mietjes. :+
Wip schieten op de staande wip gebeurt dus zo

Dit is een staande wip bij ons 27m hoog

http://f7.yahoofs.com/users/44598b78m1e6f4181/a51c/__sr_/3a3a.jpg?phos5vFBz4zWjX0H

en je staat er vrij kort onder

http://f7.yahoofs.com/users/44598b78m1e6f4181/a51c/__sr_/ade3.jpg?phos5vFBFa.7tTjV

En ja ze komen terug dus altijd opletten.
Wij doen het trouwens wel met recurves max 28pound en zonder stabilisator

• archetta
* archetta heeft ook een tijdje aan boogschieten gedaan :)

Maar dit is een kroeg hier! en ik wil iets te drinken!
Wie o wie bied het lekkerste? :P

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2022

white_panther

Campzone here we come....

sinasje?

edit

ohja hoby, anders krijg ik gelijk wat te horen van onze zeer geliefde en natuurlijk vereerde _/-\o_ mod Pim _/-\o_

mijn hobby naast de pc is stijldansen......
en dan bedoel ik niet, naast de pc dansen, maar als 2e hobby stijldansen

[Voor 93% gewijzigd door white_panther op 30-01-2007 20:14]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• Niet online
kpostuma schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:40:
[...]

Heb net een Berberana Dragon Tempranillo 2004 van de kurk ontdaan. Heerlijk.
Hoop trouwens dat we hier wel een rookzone hebben! :9
Sorry maar als ik geen wijn van http://www.yquem.fr/ drink, krijg ik EN ruzie met de famillie in franrkijk en verlies ik nog meer koetjes die daar staan te grazen voor DPC :) dus voor mij alleen een Sauternes van d'Yquem.

Waarschuwing:
Gespreksonderwerp is vandaag DPC Hmmm wat zal Pim daar nu weer mee bedoelen ?

DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC DPC

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

sweetdude schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:51:
[...]

Wip schieten op de staande wip gebeurt dus zo

Dit is een staande wip bij ons 27m hoog

[afbeelding]

en je staat er vrij kort onder

[afbeelding]

En ja ze komen terug dus altijd opletten.
Wij doen het trouwens wel met recurves max 28pound en zonder stabilisator
ehm http://www.dreamchimney.com/procon/images/cover-sweetdude.jpg, je plaatjes zijn moeilijk te zien...
... kan de server op phvrf.yahoo.com niet vinden.

Ohja, DPC als gespreksonderwerp.....

Wist je dat.....:
* JohFraEl eerst op GoT/5 gejoind is voordat ie een T-net account had!

Anoniem: 26032

Sta me toe om die fles in het midden (leffe bruin) even uit die doos te halen voor je die doos aan Kuuke geeft... :+

* Anoniem: 26032 beklaagt zich over het gebrek aan uitstekende belgische bieren en vult 'rochefort, westmalle, grimbergen, chimay, westvleteren en duvel' in op het suggestieblaadje :)
Count me in!

* Anoniem: 26032 mompelt nog iets over "bijna zes jaar bij DPC" om aan een waarschuwing te voldoen en "koeien omdat ik altijd al van cijfertjes heb gehouden en natuurlijk ook omdat CPU's niet gemaakt zijn om idle te draaien"...

* Anoniem: 26032 gaat op zoek naar de gezouten pinda's voor bij het biertje...

• sweetdude
JohFraEl schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:34:
[...]

ehm [afbeelding], je plaatjes zijn moeilijk te zien...

[...]

Ohja, DPC als gespreksonderwerp.....

Wist je dat.....:
* JohFraEl eerst op GoT/5 gejoind is voordat ie een T-net account had!
Met mijn @home account zijn ze goed te zien :? ik heb ze van deze site gehaald
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/jeugdcriterium/my_photos

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Wil iisschots wel even zijn bar-rekening bij #NGS betalen voordat hij hier straaljagers gaat staan uitdelen? Doe mij er trouwens maar 1tje :)

Van klussen krijg je grijze haren

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-03 19:32

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

JohFraEl schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:34:
ehm [afbeelding], je plaatjes zijn moeilijk te zien...
Je moet ook niet steeds alles bekijken door de bodem van een Pastis51-fles. :P

Maarre, ontopic (in een Kroeg notabene 8)7 ). Mijn DPC-historie is in het kort terug te lezen in het kruisverhoor waar Gronik mij ooit eens aan heeft onderworpen. Buiten mijn vijf koeien zijn er geen huisdieren, hoewel... sinds een dag of twee een vreselijk irritante mug, die de lente in zijn bol heeft, maar die telt niet vind ik. :P

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

* APClll ziet nog een bordje hangen.
Waarschuwing: Gespreksonderwerp is vandaag DPC

Vandaag was toch hobby-dag :?
CowArt schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:38:
..., hoewel... sinds een dag of twee een vreselijk irritante mug, die de lente in zijn bol heeft, maar die telt niet vind ik. :P
Is 't echt zo'n zoem-beest, of loopt er een fan van een van de koetjes niet helemaal lekker? In 't eerste geval: schilder alle muren (smetloos) wit.

Vervolgens kun je 't op 2 manieren aanpakken:
a) wil je je bughunt-score bijhouden, neem dan een ouderwetse vliegenmepper.
b) hou je van nice&clean, neem dan een elektrische vliegenmepper, oud model.

Waarom een oud model? Nou, die werken het beste op muggen :Y)

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

CowArt schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:38:
[...]

Je moet ook niet steeds alles bekijken door de bodem van een Pastis51-fles. :P
Bedoel je m'n http://www.sillyjokes.co.uk/images/dress-up/acc/bottle-bottoms.jpg? B)

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

sweetdude schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:52:
[...]

Met mijn @home account zijn ze goed te zien :? ik heb ze van deze site gehaald
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/jeugdcriterium/my_photos
Tjah. helaas schiet ik daar niet zo heel veel mee op, ik zie ze hier namelijk niet. En dus weet ik nog niet precies wat wip schieten is. Doe zelf overigens 40# op 28". Wel handig trouwens, zo'n treklengte. Scheelt meetwerk. :P

• smeaggie
  • Niet online
gespreksonderwerk is DPC...

zal ik dan maar eens met een extra borrel op (spa fruit nu met exrtra vitamine) iets over mijn DPC verleden vertellen... een kampvuur verhaaltje voor het slapen gaan...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/f/f8/Kampvuur_46.jpg/250px-Kampvuur_46.jpg

lang lang geleden (zo'n 5 maanden :+ ) had ik nog maar een grote wens, namelijk thuis op zolder een eigen servertje draaien... al snel kwam ik erachter dat zo'n servertje eigenlijk de hele dag niks staat te doen, grote teleurstelling :'(

Wat kon zo'n computertje nou doen de hele dag? Er moest toch iets zijn... :S Met niemand die mij daar antwoord op kon geven heb ik besloten op zoek te gaan naar een intelligente beschaving van een andere planeet naast de onze op aarde, die waarschijnlijk veel beter met computers als de mijne om kan gaan. Maar hoe vind je die beschaving... Gelukkig kan je ernaar zoeken, waar ik nu dan ook actief bezig mee ben. Helaas moet mijn computer tot die tijd maar nutteloos bezig zijn :+

Traag sleepten de procenten werk zich door mijn processortje. De ene teleurstelling na de andere kwam voorbij, geen enkele zoekopdracht op mijn computer bracht het verlossende signaal. Net op het dieptepunt ontdekte ik een nieuw begrip binnen de zoektocht naar het buitenaards leven:

STATS

wat een gekte! Mensen die elkaar proberen af te troeven, een hele competitie houden over hoeveel werk ze verricht hebben voor de zoektocht naar E.T... Al snel was ook ik verslaafd, en met 1 computer redt je het dan niet meer in de competitie. Ondertussen draaien er wat meer mee, zoals 3x een AMD64 3000+, een CoreDuo 2.0Ghz centrino, een 2,4Ghz celeron en een paar zeer trage machientjes.

Machientjes?!? Sinds het lidmaatschap bij DPC spreek je natuurlijk niet over machientjes! Het zijn oer-nederlandstalige koeien! Ze grazen gezamelijk in de DPC stal en maken een drukte van jewelste! Op het forum van de nederlandstalige hardware tweakers komen ze bij elkaar om elke dag (!!) hun punten te vergelijken! We verwerken een grotere hoeveelheid gras dan alle junks in amsterdam bij elkaar :+

Dan wordt het tijd om ook eens een andere kant op te kijken. Zoals UD-Grid. Een bijzonder goed initiatief waar ik tegenwoordig ook 2 koeien voor inzet.

ik denk niet dat er nog heel veel mensen nu in de kroeg zitten om naar mijn kampvuur verhaal te luisteren, maar ik zal het achterop een bierviltje
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/2/2a/Tripel_karmeliet_bierviltje.jpg/200px-Tripel_karmeliet_bierviltje.jpg
schrijven en achterlaten voor jullie...

:z

leuke hobbies trouwens: boogschieten, stijldansen... stijldansen heb ik ook nog gedaan, maar de grote liefde is toch muziek! Vanaf mijn 7e (das alweer meer dan 15 jaar terug) heb ik bijna dagelijks een instrument in handen: trompet, trombone of euphonium :*)

• Niet online
* Anoniem: 63996 zwaait even naar de DPC'ers
wie brengt mij even een lekker bakkie thee ?

• devzero642
  • Niet online
Thee? Je kunt een glas van mijn Balvenie 10 years oude single malt krijgen :9

* devzero642 duikt ook nog even de kroeg in voor hij gaat slapen.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

* SKiLLa geeft een rondje champagne voor alle liefhebbers om z'n 1M mijlpaal bij OGR te vieren ...
Uiteraard ook in te wisselen voor een vers kopje koffie op de vroege ochtend :Y)

PS: Goed idee zo'n DPC kroeg, al is het aandeel dames in het geheel helaas nog niet voldoende naar mijn smaak ... :w

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Niet online
SKiLLa schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 07:16:
* SKiLLa geeft een rondje champagne voor alle liefhebbers om z'n 1M mijlpaal bij OGR te vieren ...
Uiteraard ook in te wisselen voor een vers kopje koffie op de vroege ochtend :Y)

PS: Goed idee zo'n DPC kroeg, al is het aandeel dames in het geheel helaas nog niet voldoende naar mijn smaak ... :w
gewoon hard zweepjes roepen en Marga onze dondergodin komt wel buurten :D

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

* SKiLLa schreeuwt "ZWEEHEEEEPJES, ZWEEHEEEEEPJES" ...
en hoopt dat de portier hem niet meteen de kroeg uitgooit ;)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Anoniem: 164950

* Anoniem: 164950 rekt zich even uit...
Hoorde ik daar iemand zweep mompelen?
Doe mij maar koffie.. veel :)

SKiLLa schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 07:16:

Present. :w

Hoe komt het toch dat ik vaak de enige van dit soort ben in een kroeg? O-)

Maareh over dpc... Dev, wanneer kom jij terug in onze hoofdwei? Die nummer 1 positie lonkt heel hard en er komen steeds weer meer schaapjes terug rennen.
Enneh geef je er mij nog eentje, die 10 jaar oud smaakt naar meer? Krijg jij een :* van mij.

Mmmm iemand hier die een engels/iers ontbijt kan maken?

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Doe mij maar koffie!

http://www.arikah.com/commons/en/thumb/f/f1/300px-Irish_breakfast.jpg
Bacon & eggs, sausages, white and black pudding, soda bread and white beans in tomatosaus voor Fjolle ;) Jus, Koffie of thee erbij?

[Voor 28% gewijzigd door JohFraEl op 31-01-2007 08:55]

Anoniem: 143153

/me smijt zich aan de bar

Koffie!

http://www.frere-jacques.co.uk/images/orangesquare.jpg

geef mij maar zo'n ontbijtje, geen worsten voor mij vandaag :9
* Anoniem: 143153 heeft gisteren teveel van het zwartbruine bier genoten
* Anoniem: 143153 heeft dan ook nog een biertje voor toe te voegen aan _piranha_'s lijstje: St-Bernardus Abt :9
Over DPC, ik heb denk ik eerst een paar maand stats zitten lurken vooraleer ik effectief heb meegedaan aan een project. Uiteindelijk maar gejoined net voor de stampede (FAD, the good times...). Sedertdien ben ik statsverslaafde.

Back to work!
:w

JohFraEl schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:51:
Doe mij maar koffie!

[afbeelding]
Bacon & eggs, sausages, white and black pudding, soda bread and white beans in tomatosaus voor Fjolle ;) Jus, Koffie of thee erbij?
Mmmmm, dat doet goed op de nog steeds vroege morgen. Koffie en jus graag. :* :* :*
Heb je hem toch nog te pakken he ;)

Ach ja FAD....... Those where the days. O+
Continue fora bijhouden, users toevoegen, certificaten uitdelen binnen ons subteam, schaapjes onder controle houden en helpen met installeren, continue IRC-en met medeschaapjes, Megaflush organiseren en binnen halen, kroegentocht organiseren.... Zwijmel....

* Anoniem: 150661 droomt weg.

Ik heb zelfs mijn certificaten toen ingelijst en opgehangen. _O-

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

En zelfs drie, mijn dag kan niet meer stuk :*)

* Anoniem: 159695 komt de kroeg binnen gerend en besteld snel een Ice-Tea en een Biertje

Ice Tea voor de dorst natuurlijk, daar is bier weer te lekker voor :)

Zo wordt er hier ook nog de lunch verzorgt ? en zo ja, dan graag de lunchkaart.

Anders doe maar een broodje bal met mayo.

http://static.flickr.com/36/74408607_59524ec81e_m.jpg

(ja ik weet hier hier staat het met mosterd)

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 31-01-2007 12:16]

• djklungel

djklungel

broodje bal met mayo? ieuw, doe mij maar een goede mosterd (zoals op het plaatje).

Alleen worden goede broodjes bal wel van koeienvleesch gemaakt, wat natuurlijk eigenlijk heel zielig is :/

Ik zie het al voor me bij de slager: "Slager, mag ik een kilo DPC-gehakt" :/

~ Het switchersleven!!

djklungel schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:33:
broodje bal met mayo? ieuw, doe mij maar een goede mosterd (zoals op het plaatje).

Alleen worden goede broodjes bal wel van koeienvleesch gemaakt, wat natuurlijk eigenlijk heel zielig is :/

Ik zie het al voor me bij de slager: "Slager, mag ik een kilo DPC-gehakt" :/
Vega-bal kan ook :P, de }:O moeten natuurlijk wel blijven grazen :Y

• archetta
ow zijn er ook nog gespreksonderwerpen.. helemaal niet gezien.

Naja het blijft een kroeg he :P

• Wortelsoep
  • Niet online
Waar blijft dat rondje van SKiLLa? Ik lust d'r wel eentje :9

• Witlof
Heeft er nog iemand zin in Schrobbelèr?
http://www.schrobbeler.nl/images/00-kruik-en-glaasje-v2-177w.jpg
* Witlof geeft een rondje :P

[Voor 20% gewijzigd door Witlof op 31-01-2007 14:54]

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Let op:
~De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee