Is het jullie ook opgevallen dat steeds meer projecten omvallen/ op omvallen staan/ anderszins problemen ondervinden?
* WGC ==> is nu al een ruime maand voorbij de initiële relaunch date
* Asteroids ==> ligt nu bijna een jaar op zijn gat. Laatste communicatie is van 2 december 2021
* Universe ==> al een week is het onmogelijk taken te uploaden
* Milkyway ==> alle CPU taken worden niet meer gevalideerd (dank u wel....1 maand aan VPC kosten voor noppes geïnvesteerd). GPU taken blijven vaak hangen/ worden met flinke vertraging gevalideerd
* Einstein ==> draait nog.....
Ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van. Heb >20 jaar SETI gedaan en sinds een paar jaar ook andere projecten.
Echter, gezien de status van de verschillende projecten en de zeer slechte communicatie sta ik op het punt om volledig af te haken op het gebied van distributed computing....
En eenmaal afgehaakt....haak ik niet zo snel meer aan.
* WGC ==> is nu al een ruime maand voorbij de initiële relaunch date
* Asteroids ==> ligt nu bijna een jaar op zijn gat. Laatste communicatie is van 2 december 2021
* Universe ==> al een week is het onmogelijk taken te uploaden
* Milkyway ==> alle CPU taken worden niet meer gevalideerd (dank u wel....1 maand aan VPC kosten voor noppes geïnvesteerd). GPU taken blijven vaak hangen/ worden met flinke vertraging gevalideerd
* Einstein ==> draait nog.....
Ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van. Heb >20 jaar SETI gedaan en sinds een paar jaar ook andere projecten.
Echter, gezien de status van de verschillende projecten en de zeer slechte communicatie sta ik op het punt om volledig af te haken op het gebied van distributed computing....
En eenmaal afgehaakt....haak ik niet zo snel meer aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Panzer_V op 18-05-2022 08:17 ]
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
/f/image/RMFNffrl5NB5TZhL8aZM9nQh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Hk1XHjd3CyClBa20dxSIh6mT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Hps8jopJ3Wz5WC15fiM0zI2j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6Ag5F4i2vth2hg3aactOfhXP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fKJgdTKqJgDN6MR73IuNFESn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1JZuWqd1uBjKTTnreijtTdPF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tIyoUlfSWohQMu8QpI2Rd46c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RjuuE4RgHQYm1J6y8Mqrm9wY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1vDdCDTmUvF0RPoSdl5m1TwL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z5nWFSItuluqEabjnCOqnOmW.jpg?f=fotoalbum_large)