[Stampede 10] Het grote stampedecafé Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Trouwens Hoe doe ik mee?
over ouwe koeien gesproken }:O

[ Voor 6% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 20-04-2011 19:08 ]

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

_DPC_Scorpion schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:08:
Trouwens Hoe doe ik mee?
* crizyz kijkt naar de post...
* crizyz kijkt naar username...
:F
edit:
* crizyz ziet dat _DPC_Scorpion al zo'n 2 jaar niet meer actief is geweest... :$

[ Voor 16% gewijzigd door crizyz op 20-04-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
Trouwens Hoe doe ik mee?
Hee onze ajaxied is er weer! Welkom terug!
Als je hier even klikt en dan bij
Malariacontrol zelf
kijkt. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

Trouwens Hoe doe ik mee?
Super gemakkelijk! :)

Ga naar www.malariacontrol.net, download de BOINC client, installeer hem en volg de instructies op het scherm. Zodra je account gemaakt heb kun je op de site van MC inloggen en aangeven dat je bij DPC wil in je profiel.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelottlesaurus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Wordt een dubbele goede vrijdag morgen zeker? @DPC-Malariacontrol :)
L`Alliance Francophone 1,11 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:22

Flapmo

and back is gigi!

:). Schaamteloze crosspost vanuit het weektopic:

Leden van DelftInHetHuis hebben hun best gedaan ;)

http://delta.tudelft.nl/e...ng-dutch-power-cows/23084

Stampeding Dutch Power Cows

The Dutch Power Cows are stampeding again — this time it's to help rid the world of malaria. You too can become a power cow, if your PC is fast enough.
Afbeeldingslocatie: http://delta.tudelft.nl/uploads/images/06dutchpowercows.jpg
(Cartoon: Gerrit Rijken)

It turns out you can help cure diseases, make scientific discoveries and help change the world into a better place by literally doing nothing on your computer, if, that is, you've donated your PC's idle time to a global Distributed Computing (DC) project.

DC is a way to divide a large problem that requires lots of processing power into smaller tasks that can be solved by larger numbers of computers. Basically, some projects require enormous amounts of computing power, but by using software like BOINC (Berkeley Open Infrastructure of Network Computing), users contribute by letting their PCs process small data packages.

The Dutch Power Cows (DPC) is a Dutch DC team that organises annual 'stampedes' every April. Throughout the year, DPC members donate their CPU power to projects of their choice, but during the stampede efforts are made to divert all computing power to a single project. This year that project is Malaria Control (MC).

dutchpowercows.org

Several tech-savvy TU Delft student groups are getting in on the stampeding action. EEMCS MSc student Jetze Schaafsma started the DelftInHetHuis account and lobbied for others to join, eventually getting over 30 users with 60 computers to participate. Consequently, DelftInHetHuis became the second-largest DPC producer and at that time the overall world producer for MC.

Martin Ganeff, an aerospace MSc student, decided to join the computing project independently: “When I joined, I wasn't really aware there were subteams competing against each other; I just wanted to be part of the project that might eventually help wipe out malaria.”

According to Schaafsma, the 2011 stampede is likely to receive more attention than previous years because it's not about physics or math but rather about a cause directly pertaining to human health. However, the end result of malaria research isn't the only incentive for the hundreds of participants affiliated with the Power Cows. “Part of the motivation is the challenge of winning a game and the sense of community when taking on the challenge as a group,” says Schaafsma. “With a single machine your contribution can get lost in a mass, but in a combined effort you get the feeling of being on a winning team, and that's what really motivates people to go all-out.”

The Dutch aren't the only ones organizing distributed computing stampedes. As the DC community grows, DC enthusiasts around the world are uniting into teams by geographical region and organising their own stampedes: they vote for a certain cause and then divert all their idle CPU time to it. The MC project, for example, is getting an extra computing boost this year because a Norwegian team dedicated its annual Easter stampede to it. So literally anyone can organize a team and coordinate a DC stampede for a good cause.

[ Voor 89% gewijzigd door Flapmo op 21-04-2011 14:17 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

DelftInHetHuis became the second-largest DPC producer and at that time the overall world producer for MC.
Vraag me af waar die info vandaan is gehaald.. Ik kom mezelf niet eens tegen in de top 20.
http://www.malariacontrol....php?sort_by=total_credit

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

"Producer" gaat niet over total maar over WU/tijdseenheid, waar tijdseendheid niet het volledige project is (maar een relatief korte tijd). "At that time" geeft aan dat op het moment van schrijven het iig zo was. Als je nu kijkt is het nog zo overigens.

http://www.malariacontrol.net/top_users.php

Jij bent 1e, DIHH 2e. Als het over totaal aantal WU's had gegaan (jouw link) dan had er iets in de trend van "contributer" kunnen/mogen/moeten staan. Beetje een taal issue, ben ik met je eens, maar meestal wordt het zo geinterpreteerd. Het is in ieder geval niet fout :).

[ Voor 71% gewijzigd door Flapmo op 21-04-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoe kan je dan 2e DPC zijn en overall 1e ? Dat zou alleen andersom kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DukeBox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:42:
Hoe kan je dan 2e DPC zijn en overall 1e ? Dat zou alleen andersom kunnen.
Ah, nu zie ik waar je op doelt, er hoort eigenlijk te staan:
DelftInHetHuis became the second-largest DPC producer, at that time the overall world producer for MC.
Met producer geïnterpreteerd als bovenstaande.

Maargoed, paasweekend komt er aan dus zwengel je machines aan zodat we een weekend kunnen krachtmeten! ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Flapmo op 21-04-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Flapmo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:00:
..paasweekend komt er aan dus zwengel je machines aan zodat we een weekend kunnen krachtmeten! ;).
Is dat echt een uitdaging ? Want dan accepteer ik hem met beide handen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
DukeBox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:46:
[...]

Is dat echt een uitdaging ? Want dan accepteer ik hem met beide handen hoor ;)
Zou ik ook niet afslaan als ik jou was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dus a.s. zaterdag en zondag kijken wie in 2 dagen het meest doet ? Dan mag ik wel gaan beginnen, moet dan aardig wat systemen van een (ander) OS voorzien en compattible hardware gaan pluggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Alsof je dat dagelijks doet! }:O

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dus, we kunnen dit weekend gaan rekenen op 1,5M/daily? ;)
Zal eens zien dat ik de laptop van m'n zusjeook ff mee laat doen. dan haal ik waarschijnlijk dubbele productie.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DukeBox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:02:
Dus a.s. zaterdag en zondag kijken wie in 2 dagen het meest doet ? Dan mag ik wel gaan beginnen, moet dan aardig wat systemen van een (ander) OS voorzien en compattible hardware gaan pluggen..
Ik wordt graag met overmacht verslagen als we daarmee de algehele output oppompen :p. Ik hou me wel vrolijk met de gedachte dat ik jou OSjes zie omzetten >:) .

Quite frankly heb ik geen idee wat er deze pasen gaat gebeuren, de meeste van onze machines worden dagelijks gebruikt. Indien iedereen alles braaf laat draaien en zij met pasen niet werken zou het kunnen dat we even wat hoger uitvallen. Een daily 100k+ zal het wel niet worden..denk ik ;).

/rant /taunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Wel humor, ik hou qua malariacontrol en de stats eigenlijk alleen de totale DPC output en de output binnen mijn eigen subteam (Los Alcoholicos) in de gaten. Ik kijk net op de stampedestats en zie dat de MuggenMeppers op #1 staan, volgens mij waren wij de laatste keer dat ik keek nog #4 of #3. :p

Maar volgens mij gaat het allemaal nu wel lekker binnen de stampede, onze output als DPC zijnde is erg mooi! Felicitatos aan ons! *O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
Mooi zo DukeBox!

Ik slinger al mn computers aan, zelfs die van mijn schoonmoeder :]

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van schoonmoeders moeten juist :P

Ik heb op dit moment alles aanstaan wat ik aan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

En we zijn ze voorbij! *O*

1. (^) 42.691.043 Dutch Power Cows
2. (v) 42.684.031 L`Alliance Francophone

[ Voor 73% gewijzigd door crizyz op 22-04-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
crizyz schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:42:
En we zijn ze voorbij! *O*

1. (/\) 42.691.043 Dutch Power Cows
2. (\/) 42.684.031 L`Alliance Francophone
Feestje!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelottlesaurus
  • Laatst online: 10-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Ik ging eens kijken hoever we er nog vanaf waren, dacht dat scheelt ook niet veel.
* crizyz f5'd...
En toen stonden we ineens 1e! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Yesssssssssssssssss, reden voor een goede whisky !!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*O* *O* *O*
*O* *O*
*O* *O* *O*

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
Afbeeldingslocatie: http://www.cakella.com/blog/wp-content/uploads/2008/05/cow-cake.png

niet te veel, dan smaakt het gras niet meer... we moeten wel naar de 50M aan het end van de maand

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dat hebben we toch best goed gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00
Taaaaart! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Nomnoomonomonom, waar blijft het bier van de crew?

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Hehehe, de stampede lijkt mij toch wel met vlag en wimpel geslaagd! Goed werk allemaal! DPC powaaaah }:O

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
*O*

Taart!!! :Y)

Bier!! B-)

*O*

Go DPC! Nu nog wat meer afstand nemen komende week en dan halen ze DPC ook na de stampede niet maarzo meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Waarom zie ik hier DPC nog op 2 staan :? http://www.malariacontrol....php?sort_by=total_credit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Is een foutje....

http://www.malariacontrol..._by=total_credit&offset=0
Dit is hun totaal aantal leden (dus niet alleen actieve), om precies te zijn 93 man. Als je naar de eerste pagina kijkt (gesorteerd van hoogste totaal naar laagste), zul je wel snappen dat die stats niet kloppen.

Tip: 125.856.374 / 93 = 1.353.294,34 per user.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 22-04-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:09

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Da's het probleem, Boinc4Africa is nogal wat leden verloren in het verleden, maar de precieze geschiedenis is wat duister... Desnogwelteplus blijven punten gehaald terwijl je in een team zat, altijd bij dat team volgens de MalariaControl-telling, terwijl Dukebox de punten van de huidige leden optelt om een teamscore te berekenen. Volgens MC.net zelf zijn we de Fransozen al een paar dagen voorbij ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
FreezeXJ schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:38:
Da's het probleem, Boinc4Africa is nogal wat leden verloren in het verleden, maar de precieze geschiedenis is wat duister... Desnogwelteplus blijven punten gehaald terwijl je in een team zat, altijd bij dat team volgens de MalariaControl-telling, terwijl Dukebox de punten van de huidige leden optelt om een teamscore te berekenen. Volgens MC.net zelf zijn we de Fransozen al een paar dagen voorbij ;)
Maar dus staan we volgens MC.net nog lang niet op 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
80.000.000 / 15.000 = Als je me even 5334 dagen geeft (= 14.6 jaartjes) dan fix ik dat wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Paprika schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:43:
80.000.000 / 15.000 = Als je me even 5334 dagen geeft (= 14.6 jaartjes) dan fix ik dat wel even.
Dus eigenlijk verpest ik het feestje nu toch wel een heel klein beetje :X

Nou ja, gewoon die stampede maar een maandje of 3 langer laten lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvroosmalen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-07 16:35
FreezeXJ schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:38:
Ik meen op het forum van MC te hebben gelezen dat een paar maanden terug L'Alliance Francophone en SETI.Germany een gezamelijke actie (stampede) hebben gehouden onder de naam Boinc4Africa. Ze zijn toen allemaal tijdelijk in dat team gegaan en daarna weer terug. Daarom klopt het optellen van users en de team stats niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Stom -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
23.593.174 is het totaal van http://www.malariacontrol...t=0&sort_by=expavg_credit dus wat dat betreft hebben we ze al verdubbeld ( kan er een puntje naast zitten).

Misschien zinvol om die koekebakkers eens te vragen hoe zij de stats nu eigenlijk samenstellen en of het gecorrigeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Misschien moeten zij maar gewoon doorlinken naar DukeBox, stelletje prutsers daar. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
that's how it works...

bij mijn weten zijn alle officiele stats op die manier, malariacontrol, d.net, wcg, enz...
dat wij teamstats op een afwijkende manier berekenen is niet hun probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door Qazwaplol op 23-04-2011 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Dat vind ik ook een betere manier om eerlijk te zijn.
Als een voetballer scoort neemt hij z'n punten toch ook niet mee alstie van team wisselt?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
125 miljoen, dat zou zelfs met 1 miljoen per dag nog meer dan 4 maanden duren. Hoelang hebben ze daar dan gegraasd? Het lijkt dan ook wel alsof de scores die die mensen daarvoor hadden ook bij TeamAfrica meetellen.

Edit:
Na wat (grondig) onderzoek lijkt het erop dat de stats helemaal niet kloppen en niemand die 100 miljoen punten heeft weten te behalen.
102.039.778,56
Een mooi getal, waar komt het echter nou werkelijk vandaan? Niemand bezit het, maar hoe kan dat? Een simpele (malaria) bug.

http://tadah.mine.nu/inde...shlist=2&datum=2010-10-05
Afbeeldingslocatie: http://boincstats.com/charts/chart_uk_bo_object_month_teams_71388.gif

4 oktober 2010:
http://tadah.mine.nu/inde...shlist=2&datum=2010-10-04
Op deze dag hebben ze een daily output van... 2.247 punten! O-)
5 oktober 2010:
http://tadah.mine.nu/inde...shlist=2&datum=2010-10-05
Op deze dag hebben ze een daily output van... 102.041.754 punten! >:)

102.039.778 + 2.247 = 102.042.025

Tel daar het gedeelte wat die persoon dagelijks behaalde vanaf en je komt uit op +/- 102.041.750....

Ik geloof er dus niets van :).

Een forum post van 7 oktober...
Ouch !
This WU was crunched by this computer and only this one (no replication) and has received 102,039,778.56 credits, for 9,151 seconds of crunching time comprising 18,430,290,000 seconds of CPU time.
The maths say : just a little more than 2 million cores at 100% !

Or maybe something went wrong ???
http://tadah.mine.nu/inde...abel=teamoffset&prefix=mc
http://tadah.mine.nu/inde...%20Power%20Cows&prefix=mc
http://tadah.mine.nu/inde...%20Power%20Cows&prefix=mc

[ Voor 121% gewijzigd door Paprika op 23-04-2011 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
d:)b 2e FP foor de DPC! d:)b

Ik zeg: Blijven lobbyen, zodat ze volgend jaar al half maart een berichtje posten zodat ik (en zoals we hebben gezien velen met mij) niet weer te laat instappen, en zodat we een NOG beter resultaa(r)t :Y) neer kunnen gaan zetten!

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Pyrus schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:49:
Als een voetballer scoort neemt hij z'n punten toch ook niet mee alstie van team wisselt?
Bij o.a. SoB en DPAD is dat ook zo, maar bij BOINC projecten is er jammergenoeg geen data beschikbaar waarmee teamwissels getracked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
DukeBox schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:06:
[...]

Bij o.a. SoB en DPAD is dat ook zo, maar bij BOINC projecten is er jammergenoeg geen data beschikbaar waarmee teamwissels getracked kunnen worden.
Maar het is natuurlijk van de gekke dat een team met een x-aantal punten in de stats staat, en als je de punten van alle vroegere EN huidige "deelnemers" van dat team optelt er een gat is van ruim 100 miljoen.
Een boekhouder die zo klungelt staat gauw op straat.
Ze dienen bij malariacontrol hun boekhouding eens in orde te brengen.
Hoofddoel is dan wel het onderzoek maar de motivatie daalt mi wel als de stats gewoonweg niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Crew zit erop, we gaan eens kijken wat de MC.net-mensen er zelf van zeggen :)
Zodra we meer weten, weten jullie het ook.

[ Voor 22% gewijzigd door FreezeXJ op 23-04-2011 17:41 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Neem mijn bovenstaande post dan ook even mee... Daarin zit in principe genoeg informatie voor ze ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

MAB The Frisian schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:22:
Maar het is natuurlijk van de gekke dat een team met een x-aantal punten in de stats staat, en als je de punten van alle vroegere EN huidige "deelnemers" van dat team optelt er een gat is van ruim 100 miljoen.
Het meest logisch is dat members alleen met de gedane punten voor het betreffende team gewoon in dat team (blijven) staan. Indien het hij/zij geen lid meer is van het team desnoods met een opmerking als ex member.
Nu is het zo dat ze altijd met het totaal aantal punten vermeld staan, inclusief die bij andere geteld zijn.

Dan blijf je nog wel met de situatie wanneer iemand een team joined met punten die teamloos gehaald zijn.
Neem je dan wel de punten mee naar het team ? In princiepe geld dan ook jouw voetbal vergelijking.
Hoofddoel is dan wel het onderzoek maar de motivatie daalt mi wel als de stats gewoonweg niet kloppen.
Daarom maken we gewoon zelf stats :)
Ik heb liever consistente stats dan stats die niet te achterhalen zijn. Daarom de keuze om de members bij elkaar op te tellen en zo de team totalen te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
Discussie & onduidelijkheid over scores teams <--> members is zo oud als boinc zelf. Quasi alle statssites doen het zoals DukeBox.
Dus beste DPC, een welgemeende en een heel erg van harte DIKKE PROFICIAT met jullie 1ste plaats !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Die 'baguettes' zijn blijkbaar uit hun coma ontwaakt. Ze beginnen ineens te snelwandelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nee hoor.
pos daily user total overall
1. () 339.126 [AF>Libristes>GNU-Linux] otax 339.126 (18)
Gewoon 1 persoon (een of andere switch).

http://mc.qik.nl/index.php?team=15&date=2011-04-23
http://boincstats.com/stats/user_graph.php?pr=mcp&id=100

Die 339.126 zien we namelijk ook terug over een heeeeeel lange periode.
Afbeeldingslocatie: http://boincstats.com/charts/chart_uk_mcp_object_month_users_100.gif

[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 23-04-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10

GijsW

Koetje!

Hoe snel kun je nu zulke puntjes verdienen? Zie in de hitparade dat je wel 10k op een dag bij elkaar kunt krijgen? Ben al een halve dag aan het grazen en zit op een whoping 265 volgens mijn account op Malaria Control. Mijn Core i7 laat hier in mijn kamer de paaseier wegsmelten maar met die puntjes botst het nu niet echt aan, hoe werkt dat precies?

Farming is a way of life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ligt aan een aantal punten... hoeveel laat je BOINC gebruiken, welke i7, welke speeds loopt ie op, heeft ie al WUs gedumpt etc? En voor 10K per dag heb je al minstens 2 nette computers nodig (denk aan 2 stevige Quads of meer). Mijn 2600K haalt ongeveer 6000 per dag (op 4.8GHz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW

GijsW

Koetje!

Tja het is dat ik het programmatje heb geïnstalleerd en verder er niet veel meer van weet... Boinc mag 100% gebruiken en het is een i7 920 op stock speeds. Wus?!?!

Maar oh, dat je al twee nog dikkere pc's nodig hebt voor 10k, dan moeten die gozers die 100k aantikken wel een super pc hebben :P

Wat wordt er nu effectief behaald, ik snap dat alle kleine beetjes helpen, maar nu ik een beetje zie hoeveel kracht sommige members in huis hebben, voel ik me zelfs nederig met mijn i7tje, hoeveel help ik die bestrijding tegen malaria nou echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Franse meneer die zojuist AF heeft gejoined heeft inderdaad een pc-park:
http://www.malariacontrol...v=0&show_all=1&userid=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
GijsW schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:38:
Maar oh, dat je al twee nog dikkere pc's nodig hebt voor 10k, dan moeten die gozers die 100k aantikken wel een super pc hebben :P
http://www.malariacontrol.net/hosts_user.php?userid=74260

;), zeg maar meer dan 100.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:41:
Die Franse meneer die zojuist AF heeft gejoined heeft inderdaad een pc-park:
Dat is toch geen park? :?
Geen enkele pc heeft ook maar iets gedaan in 2011 en 10 Pentiums/Celerons doen samen nog maar net een paar 1000.

[ Voor 43% gewijzigd door Paprika op 23-04-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW

GijsW

Koetje!

Pfff, zitten blijkbaar dus genoeg fanatiekelingen tussen zie ik al weer...

Kun je ook twee projecten tegelijk draaien? Er staan dr van Malaria al twee aan, maar is het bijv mogelijk om ook voor WCG te draaien? Wil namelijk het onderzoek naar kanker etc graag ondersteunen, maak het hier in de omgeving nogal veel mee. Of draai je beide projecten dan maar 'half'?

En btw, wat zijn WUs?!

[ Voor 3% gewijzigd door GijsW op 23-04-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je zou ook gewoon de komende 7 dagen nog even Malaria kunnen draaien en daarna volledig naar WCG kunnen switchen. Dat doe ik ook namelijk :P.

WU = Work Units

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 23-04-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Hmm zie Freeze's verhaal, foutje in mijn bericht.

@vipeax: Ook al zijn het oudjes het is toch een aardig park bij elkaar waar ik niet graag de energierekening voor betaal. :D

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Pas op, die use at most-setting geldt voor alle projecten samen. Als je 2 projecten door elkaar wilt draaien kun je ze een weging meegeven op elk project, onder 'My Account' 'Malariacontrol Preferences', en dan Resource Share. Staat standaard voor elk project op 100, waardoor je met 2 projecten theoretisch 50/50 zou moeten draaien. Soms is wat tuning vereist, niet elk project doet het automagisch goed :P Ik reguleer het zelf meestal door bij een project om de zoveel tijd 'no new work' aan te vinken in de BOINC-client zelf. Dan draai je dus even niet voor dat project, zonder dat je WUs over hun deadline heen gaan (wat meestal geen credit betekent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW

GijsW

Koetje!

Ok Tnx! Dan draai je natuurlijk bij beide projecten maar half mee, maar ach, alle kleine beetjes helpen en het is altijd leuk om te proberen.

Wat kan er dan misgaan dan als het niet 'netjes 50/50' verdeelt wordt? Loopt dan het hele soepzooitje vast? En zie bij de Tasks overal die Work Units staan, maar wat kun je er aan dumpen/over hun deadline gaan? Het zou in principe toch allemaal vanzelf moeten gaan of niet?

Heb hier btw in huis nog meerdere pc's en laptops staan. Als ik sommigen zie hoeveel pc's ze draaien met Boinc, dat moet ik toch ook kunnen of niet? Is het gewoon een kwestie van de client installeren en inloggen onder je account? Kan je het programma bij startup automatisch laten draaien zonder dat er perse een scherm te voorschijn komt? Lijkt me namelijk wel mooi om het op de pc van me ouders te laten draaien, maar bij elk schermpje wat ze zien raken ze spontaan in paniek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Een safe 50/50 optie zou kunnen zijn om tijden in te stellen voor de projecten (dat kan ik je settings). Dan zet je 0.00-12.00 voor project1 en 12.00-23.59 voor project twee :). Moet je wel 24/7 voor draaien natuurlijk, anders is bovenstaande optie beter :).

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 23-04-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik draai ook 2 projecten samen. Die van Malaria en WCG. gewoon 50/50, gaat goed prima samen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

GijsW schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:57:
Wat kan er dan misgaan dan als het niet 'netjes 50/50' verdeelt wordt? Loopt dan het hele soepzooitje vast? En zie bij de Tasks overal die Work Units staan, maar wat kun je er aan dumpen/over hun deadline gaan? Het zou in principe toch allemaal vanzelf moeten gaan of niet?
Als het goed is gaat er niks mis, maar krijgt het ene project (door striktere deadlines, of grotere/kleinere WUs) meer punten dan het andere. Oh, en ik heb BOINC wel eens zien besluiten bepaalde WUs niet op tijd te runnen, waardoor er een paar over deadline gingen. Soms corrigeert hij dat automagisch (MC.net-WUs aborten zichzelf als ze over hun deadline gaan), en soms merk je pas een paar uur later dat je eigenlijk voor niks draait. Om de zoveel tijd even nalopen op mogelijke problemen werkt prima, though.
Heb hier btw in huis nog meerdere pc's en laptops staan. Als ik sommigen zie hoeveel pc's ze draaien met Boinc, dat moet ik toch ook kunnen of niet? Is het gewoon een kwestie van de client installeren en inloggen onder je account? Kan je het programma bij startup automatisch laten draaien zonder dat er perse een scherm te voorschijn komt? Lijkt me namelijk wel mooi om het op de pc van me ouders te laten draaien, maar bij elk schermpje wat ze zien raken ze spontaan in paniek 8)7
Er zijn aardig wat trucs om BOINC 'onder de radar' te laten draaien, ik ben iets minder bekend met Windows, maar een boinccmd draait via commandline (instellen en automagisch laten opstarten), en zou goed verbergbaar moeten zijn.

Spelen op afstand schijnt ook te kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja eigenlijk is BOINC gewoonweg een misbaksel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 21:50
Misschien een domme vraag, maar hoe lang blijft dit project duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Zo ver ik weet de gehele maand april :) dus nog een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Het project zelf blijft wel doorgaan hoor. Alleen de stampede stopt per 1 mei.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Uiteraard! Ik dacht alleen dat ie met dit project de stampede bedoelde :)

*grmbl* iets met vroeg en nog geen koffie gehad...

[ Voor 32% gewijzigd door MadGazelle op 24-04-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

@DukeBox: we gaan gelijk op >:) :w

Afbeeldingslocatie: http://imageserver.qik.nl/dukebox/stampede.gif

[ Voor 50% gewijzigd door Flapmo op 24-04-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja.. kreeg gister net voor 18:00 de boel draaiend dus helaas viel de zaterdag al voor een groot deel af.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 24-04-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hehe, sterk werk. Kan je allicht even een core of 5 laten crashen, je loopt net iets voor >:) :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

iets ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hehe, bastard. Mogen we minstens een foto van jou en je OS-jes omzetten, kunnen we op het eind van de dag daar in ieder geval nog genoegen uit scheppen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
DukeBox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:02:
Je bedoelt 2de paasdag toch ook neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hehe, hij moet wel, er is nog steeds een gat tussen de MuggenMeppers en Mosquite Chasers :p. Al moet hij ze ook weer terugzetten wrs voor dinsdag :).

[ Voor 23% gewijzigd door Flapmo op 24-04-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nog wat leuke grafiekjes...

Nieuwe Users/Dag:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/projuserdaily.php?proj=mal

Nieuwe Users/Dag Cumulatief:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/projusercumul.php?proj=mal

Nieuwe Rekenmachinetjes/Dag:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/projhostdaily.php?proj=mal

Nieuwe Rekenmachinetjes/Dag Cumulatief:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/projhostcumul.php?proj=mal

Teams Daily:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/teamdaily1.php?proj=mal&team=192

Top Teams Daily:
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/teamdaily.php?proj=mal&team=192

Vooral de laatste laat goed zien wat we met de andere teams doen. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 24-04-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:06
idd ja, die eten we op :p

Gaat lekker zo die stampede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Leuke stats :Y Goed bezig geweest d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Laatst online: 26-03-2023
Het gaat zoals gewoonlijk nergens over.
Zodra de koeien los gaan is er geen houden aan en trappelen we overal overheen.
Als een deel van de nieuwe users nou mee zou kijken in de vault hunt en daar in mee gaat dan gaan we onverslaanbaar zijn ;)

De vault hunters zijn meer strategisch bezig om op bepaalde projecten 1 maand te hunten om binnen dat project zo hoog mogelijk te komen . Als een deel van de nieuwe aanwas hierin mee gaat ..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Xorsist schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:11:
Het gaat zoals gewoonlijk nergens over.
Zodra de koeien los gaan is er geen houden aan en trappelen we overal overheen.
Als een deel van de nieuwe users nou mee zou kijken in de vault hunt en daar in mee gaat dan gaan we onverslaanbaar zijn ;)

De vault hunters zijn meer strategisch bezig om op bepaalde projecten 1 maand te hunten om binnen dat project zo hoog mogelijk te komen . Als een deel van de nieuwe aanwas hierin mee gaat ..... O-)
"nergens over" ? Verklaar.

Vwb het tweede deel zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Afwachten of daar ook animo voor is.
Misschien dat ik na de Stampede eens switch.

@ vipeax : Hij doet op dit moment wel mee aan de Stampede *;

[ Voor 5% gewijzigd door MAB The Frisian op 24-04-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je meer aanhang wilt zou je misschien niet moeten posten alsof de vault een superieur iets is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoghoJogho
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07 13:25

JoghoJogho

Ben een Superkruug

technisch vraagje (mag dat hier?)
Ik heb 4 tasks die completed en verzonden zijn. Status is 'Voltooid, wacht op controle' en in behandeling. Dat blijven ze blijkbaar want de tasks die erna binnenkomen worden gewoon verwerkt. Gaat er iets fout?

TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Verklaring:

Zodra de nederlandse koeien samen komen in de weide dan is er geen kruid gewassen tegen de power welke we op dat project neerleggen. Hierdoor zien we keer op keer dat we samen ontzettend sterk staan.
Dit project heeft mede door de 2 frontpages een hoop verse kalfjes de stallen in gedreven. Indien deze kalfjes blijven grazen zal DPC als geheel verder komen in de vault stats.

De vault stats zijn de officieuze wereldranking van ALLE wereldwijde teams. Hier staan wij als DPC zijnde op de 3e plaats en we hebben zicht op de 2e plaats (met een beetje fantasie en verse koeien ;) )

Ik ben zelf al een jaar of 3 actief binnen DPC en houd mij met name bezig met de vault. Sta eerste in GPU grid en ga daar op korte termijn mijn power verveelvoudigen. Ik heb helaas geen dik server park zoals een aantal mannen binnen DPC maar ik draai wel 24/7 mee op diverse projecten.

edit
@JoghoJogho

Dit is vrij normaal. Een deel van de taken word 2x verzonden en dan zal een ander deze taak ook moeten voltooien voor je je punten krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Xorsist op 24-04-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
McKaamos schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:08:
[...]

Och, dat is ook binnen no-time gebeurd ;)

Ik zit atm sterk te overwegen om m'n dualcore desktop te upgraden naar een quadcore.
Enige "probleem" is dat ik de TDP laag wil houden, dus ik ben atm gebonden aan een max upgrade naar een Phenom II X4 910e.
Eventueel is een 945 ook nog een optie (goedkoper en sneller), maar dat is meteen een TDP van 30watt meer... Vallen die dingen op stock speed ook nog een beetje te undervolten oid?

Maja, als ik upgrade gaat het grazen wel weer een stuk harder en kan m'n desktop weer een tijdje mee...
Mijn 945's grazen beide bij stockspeed op 1.25V op AM2+ bordjes. Heb ze nog wel lager gehad maar wil ze nu even niet lager zetten ivm de warmte. Een wordt op dit moment met een Scythe Kabuto 38 graden, de andere met een stockkoeler zo'n 10/11 graden warmer.

[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 24-04-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Nou, ik doe ook mee met een paar Core's. Volgens mij ben ik DPC gejoined en graas ik voor malaria..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

Marruhm, zo'n Stampede, wat voor praktisch nut heeft dat nou eigenlijk?

Ik draai al een tijdje mee met DPC maar anders dan het behalen van hoge scores en nummer 1 komen zie ik geen doel?
Wat is er met het maken van teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Voor DPC kan het wat leuke publiciteit opleveren, bijvoorbeeld op de voorpagina van tweakers.net. Dat is het ook wel.

Voor het project in kwestie is het natuurlijk heel interessant dat ze plotseling zo veel extra rekenkracht tot hun beschikking hebben. Daarmee kun je dus stellen dat het praktisch nut is dat een stampede het onderzoek op een bepaald gebied verder helpt.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 23:25
Mja mijn i7 staat nu ook te stampen.
DPC is gejoined en alles.

Hoelang duurt het uiteindelijk dat je punten krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik geloof dat er elke 24h. afgeronden taken gesubmit wordt maar volgens mij kan je de afgeronden taken handmatig submitten in de manager.

Edit: Ah kijk, Ik kom binnen op de 18e plek van de daily stats. Niet verkeerd :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 25-04-2011 01:57 . Reden: Eerste resultaat binnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
  • Laatst online: 02-05-2024
Xorsist schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:59:

Ik ben zelf al een jaar of 3 actief binnen DPC en houd mij met name bezig met de vault. Sta eerste in GPU grid en ga daar op korte termijn mijn power verveelvoudigen. Ik heb helaas geen dik server park zoals een aantal mannen binnen DPC maar ik draai wel 24/7 mee op diverse projecten.
Ik wou GPUGRID nog even paralel laten draaien aan Malaria, maar helaas krijg ik de melding dat mijn GTX 460M niet ondersteund wordt? Ik heb Cuda toolkit 3.2 en de laatste Geforce drivers(270 nog iets) geinstalleerd, Mis ik iets?

N.a.v. de post van Pixxa ook even gekeken en ik sta 10e. Niet slecht voor een laptop _/-\o_ Oh klopt dat wel Snap dit lijstje niet helemaal

http://www.boincsynergy.c...aa933ecf86f8baab8371139f9

[ Voor 16% gewijzigd door BlueVFRank op 25-04-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Kijk even in boinc wat er voor compute capability staat bij je videokaart als je boinc opstart.
De mobile kaarten moeten minimaal CC 2.0 hebben om mee te kunnen draaien.
Let er wel op dat als je GPUGrid gaat draaien je laptop aardig warm kan worden en Wu's zijn absoluut niet in een uurtje klaar. Ik heb op me 275GTX meestal een uurtje of 8-20 afhankelijk van het type WU dat ik onder handen krijg nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
BlueVFRank schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:27:
[...]
N.a.v. de post van Pixxa ook even gekeken en ik sta 10e. Niet slecht voor een laptop _/-\o_ Oh klopt dat wel Snap dit lijstje niet helemaal

http://www.boincsynergy.c...aa933ecf86f8baab8371139f9
Volgens mij sta je 1,404,725 :D Maar ik kijk op http://mc.qik.nl/index.php en daar sta je op de daily ranking 44e en in de algemene ranking 630e

[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 25-04-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

Pyrus schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:45:
Voor DPC kan het wat leuke publiciteit opleveren, bijvoorbeeld op de voorpagina van tweakers.net. Dat is het ook wel.

Voor het project in kwestie is het natuurlijk heel interessant dat ze plotseling zo veel extra rekenkracht tot hun beschikking hebben. Daarmee kun je dus stellen dat het praktisch nut is dat een stampede het onderzoek op een bepaald gebied verder helpt.
Aha duidelijk. Nou ik heb de boel allemaal ff geswitched naar Malariacontrol, zelfs m'n mediacenter weer ff aangeslingerd.
Kijken of ik al die mensen een beetje kan bijhouden die mij zo hard voorbij gegaan zijn :( ;) (ja je weet wie je bent Bold_Seeker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

En nu al die nieuwe mensen het Fokschaap laten joinen en dan eens kijken of die #1 overall kan worden :)

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueVFRank
  • Laatst online: 02-05-2024
Xorsist schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:45:
Kijk even in boinc wat er voor compute capability staat bij je videokaart als je boinc opstart.
De mobile kaarten moeten minimaal CC 2.0 hebben om mee te kunnen draaien.
Hmm ik heb 2.1 staan,maar dat is dus eigenlijk maar crisis? Dan laat ik dat wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Zal wel weer joinen, niet dat het met mijn 2.0GHz en 2.66GHz dual-cores veel uit maakt... Jammer dat GPU niet aan staat, want daarin had ik wel wat beter kunnen leveren.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste