[Stampede 10] Het grote stampedecafé Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 20:33
Ik heb een lijst van 15 doorgerekende WU's maar BOINC verstuurt de resultaten niet. Communicatie met de server is er wel degelijk, en er zijn ook geen error messages. Gewoon een lijst van 15 100% tasks die in de loop van de dag waren doorgerekend. De machine had gedurende de dag geen internetverbinding.

Wat kan ik proberen? Waar moet ik het zoeken? Wat voor informatie is nuttig voor jullie om te weten?

Edit: Message log lijkt niet belangrijk te verschillen van een andere machine die het prima doet.

[ Voor 11% gewijzigd door HetMes op 07-04-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:06

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Onder Projects even botweg op Update klikken levert geen soelaas?

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
FreezeXJ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:18:
Onder Projects even botweg op Update klikken levert geen soelaas?
Jawel!!! Thanks :-D Mijn eerste soort van miniflush :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 19:25
HetMes schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:31:
[...]

Jawel!!! Thanks :-D Mijn eerste soort van miniflush :-D
Dat mag niet :N Ik zeg diskwalificatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
O, dat mag helemaal niet? Was er niet aan bezig, maar hoopte eigenlijk dat de stiltes van sommige grote namen een storm op de 30e vooraf zouden gaan. Maar niet dus...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 19:41

Blord

Hello Kitty !

/me Blord komt cafe binnen

BARMAN !! Rondje voor iedereen. Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Computer/smiley_beer_toast.gif

Ik kom even helpen met de stampede, hoewel mijn bijdrage klein zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Welkom Blord :)

@HetMes: nope, we willen het een beetje redelijk houden, dus geen megaflushes (in elk geval geen bedoelde, voor kleine ongelukjes is het minder een probleem)... Daarnaast is de houdbaarheid van je WUs ook niet zodanig dat megaflushen handig is, je zou de helft kwijt zijn voor je ergens bent.
ps. 7 ton dagelijks vind ik toch aardig hoor, ik denk niet dat er nog veel meer bij kan (ok, eens kijken of we de 1M/dag kunnen halen, maar dat wordt lastig)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
malariacontrol.net down ?
Kan geen werk meer ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurff schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:27:
malariacontrol.net down ?
Kan geen werk meer ophalen
Geen probleem hier hoor, alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
vreemd nu doet ie het wel..

paniek om niks dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Ik heb een extra laptop die geen internetverbinding heeft, tenzij via WiFi en mijn mobiele telefoon. Die zet ik vanmiddag aan, maar ik ben pas zondag weer hier, misschien. Wordt toch een soort van flush dan. Geen wereldschokkende, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
*O* Het is VRIJDAG!!! *O*
:Y Bijna Weekend! :Y

oh, sorry verkeerde topic...

Net even bij de stats van vandaag gekeken... Het is 9:30 en de output is al 372k! Mocht dit doortrekken dan komen we vandaag boven de 900k!! :o

Geen idee wat er aan de hand is dat we ineens 200k meer lijken te gaan scoren, maar niet op letten gewoon doorkauwen!

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

FreezeXJ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:22:
ok, eens kijken of we de 1M/dag kunnen halen, maar dat wordt lastig
Zijn uitdagingen er niet om plezier mee te hebben?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Peregrine schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:35:
*O* Het is VRIJDAG!!! *O*
:Y Bijna Weekend! :Y

oh, sorry verkeerde topic...

Net even bij de stats van vandaag gekeken... Het is 9:30 en de output is al 372k! Mocht dit doortrekken dan komen we vandaag boven de 900k!! :o

Geen idee wat er aan de hand is dat we ineens 200k meer lijken te gaan scoren, maar niet op letten gewoon doorkauwen!
Ik heb het idee dat er wat puntjes van gisteren (laatste update?) bij vandaag terecht zijn gekomen. De punten in de stats van gisteren hadden we rond 23:00 al te pakken, Missen we dan een update rond 00:00?

Whatever, grazen met die }:O }:O en eens kijken waar we vandaag eindigen!

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Ik ben nog elke dag actief met werving via Facebook, email, telefoon en face2face. Vandaag toch weer twee nieuwe machines erbij. Als iedereen zich blijft inzetten voor extra machines is die 1M per dag echt binnen bereik, mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Meh, ik heb twee nieuwe koetjes erbij geparkeerd, kleintjes, maar die krijgen meldingen: No new work :(
deze koetjesboer is daar niet blij mee.

Eens kijken of ik mijn snelste beestje vandaag ook in een koe kan omtoveren (24/7).
Zou wel leuk zijn.

Overigens zijn de stats van vandaag inderdaad leuk!
op't moment:
453.756 / 749.480 = 60,54% van het totaal.
Ofwel DPC doet op't moment anderhalf keer zoveel als de rest samen :O

[ Voor 8% gewijzigd door JDVB op 08-04-2011 12:54 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 11:17

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Ik heb er ook weer 2 bijgeronseld :-)

Nu 4 pcs's , mischien nog 5 vanavond.

moet toch in de top 100 kunnen komen :)

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
Pff.. eindelijk weekend, kan de laptop ook eens wat nuttigs gaan doen :D

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Haha, ik moet eigenlijk aldoor beetje lachen als ik de daily stats global zie :'). Gat van 700.000 credits per dag tussen ons en de fransen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste paar dagen deed ik mijn laptop 's nachts uit, maar dit weekend laat ik hem gewoon doorgrazen. 1 desktop staat wel sowieso 24/7 aan. Morgen halen we de 30.000.000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Voordat jij wakker bent zitten we over de 30M hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
HMS schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:31:
Haha, ik moet eigenlijk aldoor beetje lachen als ik de daily stats global zie :'). Gat van 700.000 credits per dag tussen ons en de fransen :P
Gat van 870000 uiteindelijk vandaag :D

Totaal bijna 930K vandaag _/-\o_ _/-\o_ }:O

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 11:03
Ander moederbord is onderweg zodat ik ergens volgende week m'n desktop ik kan gaan zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

930K is nog geen 1M
nog even iets harder eraan trekken jongens (en meisjes)

ik doe er ook nog even een laptopje bij, al staat die niet zo heel veel aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken waar ik nog een PC weg kan halen, maar ik heb er zelf maar 2. Dan maar vrienden aanmoedigen om ook mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Ik heb er een prehistorische Athlon XP-2500 bijgehangen. Echter deze blijft maar komen met computation errors. Iemand een idee hoe dat komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Is die nog overgeklokt?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Voor zover ik weet niet maar ik heb ook geen idee wat voor processor het precies is en het mb heeft geen automatische modus. Ik zal m eens terugklokken

[ Voor 9% gewijzigd door jbhc op 09-04-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:34
prehistorisch:
- ouderdom en daardoor verdampte geleidingsbanen.
- hitte door stofophoping -> even je kast uitblazen met perslucht, zelf hard blazen of heel voorzichtig met stofzuiger op half vermogen met borstelkop de kast vanbinnen stofzuigen zonder componenten aan te raken (op misschien koelelementen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
hmz,

Ik vind het maar wazig. Ubuntu start op zonder problemen. Alles werkt. Systeem lijkt niet overgeklokt. Warmte door stof is geen issue bord ligt in de open ruimte. Maar zodra hij begint met rekenen krijgt hij meteen een computation error.......

@propheticus;

Ga ik doen.

[ Voor 6% gewijzigd door jbhc op 09-04-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDVB schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:14:
930K is nog geen 1M
nog even iets harder eraan trekken jongens (en meisjes)
Dames tellen ook mee 8) alleen trekken we het niet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
jbh, geheugen gechekt (memtest) op fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
jbhc schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:51:
hmz,

Ik vind het maar wazig. Ubuntu start op zonder problemen. Alles werkt. Systeem lijkt niet overgeklokt. Warmte door stof is geen issue bord ligt in de open ruimte. Maar zodra hij begint met rekenen krijgt hij meteen een computation error.......
Ik heb precies hetzelfde met een Athlon XP 2600 met Ubuntu; er komt meteen een computation error als hij begint te rekenen. Het vreemde is dat hij geen problemen lijkt te hebben met Einstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is dat niet omdat het ding SSE instructiesets mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuw team bij? Ik dacht dat er maar 5 zouden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:15

jeroenathome

Een regel tekst

Had volgens mij iets met resultaten van vroeger te maken. Er zijn personen die in hun eentje in staat zijn om op de eerste plek in de stampede te komen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Laatst online: 12-09 19:35
Elteor heeft blijkbaar een dermate groot park onder z'n hoede dat aansluiting bij 1 van de 5 bestaande teams de verhouding scheef zou trekken. De traditie wil ook dat er elk jaar een Team FOKschaap mee doet waarvoor een kleine uitzondering is. Dit leden van team gaan nooit op in andere teams als er gaandeweg de stampede een reorganisatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

jbh: sommige berekeningen werken niet helemaal lekker onder Ubuntu, en ik heb een serie uit Branch A gehad die gewoon crashten. Zo lang het aantal niet al te groot is, is het 'normaal' (Note you should only run test applications if you are willing to accept some risk, test applications might crash, not complete, hang up, and so on. It is possible you will not get credit for them. They always try to release bug free, but due to the complexity and vast number of different computers it is not always possible to account for every situation. Please also report problems observed when running test applications to help the MDdN developers - MC FAQ).

Het blijft jammer, dat wel. Mocht echt alles crashen, dan zou het inderdaad een architectuurprobleem kunnen zijn (hoewel ik er niks van terugvind op de fora, wel, zijn er gisteren wat vage crashes gerapporteerd, dat zou nu opgelost moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Hmzzz, ik heb het maar opgegeven met de athlonxp. Heb nog een P4 1.8 gevonden in de rommel........ Ronde 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Net even (met toestemming) een Core i7 950 3GHz van een huisgenoot ingeschakeld. Eens kijken of we de 1M halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

ik wil de 1M!
waarom weet ik ook niet.

Maar voor mij persoonlijk zou vandaag wel eens een record output kunnen gaan worden.
persoonlijk de 1K per dag zou ik al leuk vinden. Maar zou toch wel meer moeten kunnen gaan doen hoop ik eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Ok, die huisgenoot is dus beheerder van een of andere gratis online MMORPG. De testserver die uit zn neus stond te eten is nu ook ingezet (Xeon X3460 2.80GHz)....Moet een redelijke boost opleveren voor de Mosquito Chasers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Zouden we Google niet voor de DPC kunnen strikken?
nieuws: Google doneert rekenkracht van miljoenen cores aan wetenschappers
O-)
edit:
Oude Geode op een Asrock bordje wil hier ook niet echt geweldig grazen... Nou ja, wil wel, maar niet met een minder luidruchtige hdd :(
Hdd's clonen is niet echt mijn ding blijkbaar. Misschien toch maar eens naar die Ubuntu kijken dan, al ben ik daar al helemaal niet in thuis.

[ Voor 38% gewijzigd door crizyz op 09-04-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik vrees eerder dat ze dan hun eigen team opzetten :P Maar alsnog, bij Google kun je alles ook wat strakker opzetten, omdat de meeste servers dicht bij elkaar staan, en een goeie sloot bandbreedte tot hun beschikking hebben... BOINC is juist opgezet om met zo min mogelijk bandbreedte zoveel mogelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
We gaan de Fransen inhalen binnen de spampede!!!
We gaan voor de nummer 1!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:54

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

These boots are made for walkin' and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you

Afbeeldingslocatie: http://www.hei-heg-hoogeind.dse.nl/images/hhh/leden%20aan%20het%20woord/henk%20antonissen/koe_pet_laarzen.jpg

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Iemand een idee waarom mijn BOINC client al de hele dag automatisch op pauze gaat?

Hij mag 100% van de tijd rekenen en alles op max ingesteld, en toch steeds op "sluimer", pauze dus.

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
Night89 schreef op zondag 10 april 2011 @ 05:44:
Iemand een idee waarom mijn BOINC client al de hele dag automatisch op pauze gaat?

Hij mag 100% van de tijd rekenen en alles op max ingesteld, en toch steeds op "sluimer", pauze dus.
Kijk eens bij 'preferences' - 'processor usage'
"while processor usage is less than..." en verander die?

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Of naar Projecten -> op malariacontrol.net klikken en links kiezen voor "hervatten". Heb je hem zelf per ongeluk op sluimer gezet mogelijk? Rechtsklik op het icoontje in je systeemvak levert ook de optie op om sluimerstand aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Night89 schreef op zondag 10 april 2011 @ 05:44:

Misschien heb je hier iets aan! Ben net overgestapt naar win7 en had met boinc hetzelfde probleem. 15 minuten idle en de pc ging in snurk-stand. Kwam er na wat zoeken achter dat in beeldscherm opties - energiebeheer sluimerstand op 15 min. was ingesteld. Aangepast en weg probleem, tenminste bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar dagen overwegen heb ik besloten naast de computers die al meededen ook m'n server in te zetten (16 cores). Even kijken hoe dat gaat :) Verwacht er wel een leuke output van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

slaapstand staat uit bij mijn windows, en boinc staat ingesteld dat hij 100% van de tijd bezig mag zijn, dusik snap het niet helemaal meer :O wor net wakker en weer staat hij op sluimer, gaat automatisch

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Night89 schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:42:
slaapstand staat uit bij mijn windows, en boinc staat ingesteld dat hij 100% van de tijd bezig mag zijn, dusik snap het niet helemaal meer :O wor net wakker en weer staat hij op sluimer, gaat automatisch
Heb je bij schermbeveiligings optie (win7) onderaan in dat venster ook op het linkje energie-instellingen wijzigen geklikt? Daar kwam ik achter de oorzaak waarom mijn pc steeds in slaap viel. Als jouw instellingen daar goed staan en de pc valt toch in slaap weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Ook in geavanceerd ff kijken. Daar staat in w7 dat je pc mag hybernaten na 5 uur. die van mij valt namenlijk ook telkens maar weer in slaap en ik hoop dat ik het nu opgelost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Correctie, mijn pc valt niet in slaap, maar tis puur BOINC, pc blijft gewoon draaien, en hiervoor ging het een week gewoon prima!

kleine kopie uit de berichtenbox van boinc:

10-4-2011 15:38:01 Windows is suspending operations
10-4-2011 15:38:02 Suspending computation - user request
10-4-2011 15:38:02 Suspending network activity - user request
10-4-2011 15:51:30 Resuming computation

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 21:50
de enige settings die ik zet:
(in geavanceerde modus)
Prestaties: Werk & netwerk, altijd actief.

Geavanceerd: Locale voorkeuren, processor gebruik lager op 0 (geen beperking, standaard is 25%)
Deze suspend Boinc als je ook maar iets met de pc doet..

2e tabblad, Netwerkgebruik, Bevestiging van openen netwerk verbinding, vink ik uit..

Energie schema, geavanceerd, alles op nooit..

Dan zou hij gewoon altijd moeten blijven werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Night89 schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:53:

10-4-2011 15:38:01 Windows is suspending operations
Vrijwel zeker energy settings. De default instellingen van windows 7 zorgen in ieder geval voor dit fenomeen. Vraag me even niet welke instelling precies.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

ik heb nu alles op hoge prestaties gezet, we gaan zien of dit helpt :-)

vind het alleen zo raar dat het de week ervoor helemaal niet gebeurde! terwijl er niks aan de instellingen veranderd is..

we'll see :)

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Hoe werkt die weak authentication key? De standaard documentatie is onvolledig, zoals wat je met het gemaakte xml bestand moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Kleine verandering,

heb ondertussen zoveel mensen mee dat ik de naam maar heb veranderd van Nightraider naar "Team Sweetlake"

weet niet of dit nog aangepast moet in de stats of dat het automatisch gaat?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Night89 schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:00:
Kleine verandering,

heb ondertussen zoveel mensen mee dat ik de naam maar heb veranderd van Nightraider naar "Team Sweetlake"

weet niet of dit nog aangepast moet in de stats of dat het automatisch gaat?
Stats werken met een id, die je hebt opgegeven ooit, eventuele naam verandering valt wel op in de stats :P Maar je hoeft niks door te geven.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

lol,

DPC daily output op dit moment: 376.050
totaal: 559.020

DPC = 67.27%

Zouden we de 75% ook een keer gaan halen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Volgens mij blijft BOINC weer goed draaien, was dus toch een energiesetting :)

Wat is er overigens aan de hand in de stats, zowieso alle DPC teams pleuren van 10 op 11 april een heel eind terug in de output?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ach, die output die ik gisteren miste heb ik van vanmorgen vroeg gekregen.
vanmorgen vroeg gekeken en al ruim over de 1K, ik ben benieuwd waar ik vandaag op uit ga komen, 't moet toch leuk worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik ben best trots op mezelf :P

http://www.malariacontrol.net/top_users.php *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Ik ook, als top computer op nummer 2 staan *O*

@Witlof: Waarom sta ik daar niet bij?

[ Voor 6% gewijzigd door R0SSI op 11-04-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
R0SSI schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:59:
[...]

Ik ook, als top computer op nummer 2 staan *O*

@Witlof: Waarom sta ik daar niet bij?
Op dit moment op 3 :Y Moet je je vriendin maar niet te veel computerspelletjes laten spelen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
MAB The Frisian schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:28:
[...]

Op dit moment op 3 :Y Moet je je vriendin maar niet te veel computerspelletjes laten spelen :N
Hmm, mijn pc upload overdag geen WU's ;) Dus daar kan het ook aanliggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

waar is overigens de zwakke account key voor? neem aan om pc's mee te laten doen zonder volledige toegang tot jouw account?

hoe gebruik je die key?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Night89 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:53:
waar is overigens de zwakke account key voor? neem aan om pc's mee te laten doen zonder volledige toegang tot jouw account?

hoe gebruik je die key?
Via de commandline. Ik doe onder linux nog wel eens ./boinccmd --project_attach (of --attach_project) <url> <key>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie, gaan we vandaag de 1M dag output halen? Of hadden we die gister al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

@metapod gister hadden we 937K totaal als DPC... we zitten redelijk dichtbij.. maar is altijd afwachten hoever we komen :) ik vermoed dat de 1M grens nog wel doorbroken zal worden :)

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Voor vandaag doen we ruwweg 39k/uur, als je dat doortrekt kom je op zo'n 930k uit, dus net niet genoeg. Echter weet ik niet hoe ver de stats precies achterlopen (verwaarloosbaar, vermoedelijk), dus het is nog mogelijk. We doen overigens ruim 60% van het totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Van de week wil ik zowiezo 2 extra cores in gaan zetten maar of dat nou veel zoden aan de dijk zet...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:15

jeroenathome

Een regel tekst

Afhankelijk van welk type processor kan het 500 tot 2000 per core schelen. Het is zeker een goed idee om deze in te zetten.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Volgens mij is die, laten we zeggen, 80k per dag die we missen niet veel meer dan een stuk of 20 i7's of 30 i5's. Verspreid over Nederland moet dat toch wel te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Sorrie, het wordt gewoon een Pentium D 2.8 (Als tenminste mijn moederbord het probleem is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
jeroenathome schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:20:
Afhankelijk van welk type processor kan het 500 tot 2000 per core schelen. Het is zeker een goed idee om deze in te zetten.
Had ik ook gehoopt, maar mijn Atom dacht daar heel anders over... die kwam niet verder dan iets van honderd per core :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet 5 uur aan rekenkracht weggegooid :(

Mijn taken waren stopgezet, dus ik dacht het te kunnen verhelpen door het project te resetten, maar toen was opeens alles bij Overdracht weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Het MuggenMeppers topic is niet getagd met malariacontrol. Wie wil dat even regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

HetMes schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:39:
Het MuggenMeppers topic is niet getagd met malariacontrol. Wie wil dat even regelen?
Niet zo lastig toch, tags koppelen -> malariacontrol intypen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
^ done, ^
Maar dat had je zelf ook kunnen doen hoor, gewoon op 'Tags Koppelen' klikken en de rest spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Weet ik veel :-) Ik dacht dat dat soort dingen voorbehouden waren aan een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

is die zwakke account key ook te gebruiken via de windows client?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Het is 22.30u. Volgens mc.qik.nl staan we op 934.284

934.284 / 22.5 * 24 = 996,569.6!!!!

Dus kap even met gamen, zet een timer op je bak dat ie om 015 pas uitgaat als je van je moeder naar bed moet, want het kan vandaag, mensen!

En vergeet niet even te flushen vlak voor 12.

[ Voor 9% gewijzigd door HetMes op 12-04-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Night89 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:43:
Volgens mij wel: http://boinc.berkeley.edu/wiki/Boinccmd_tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
HetMes schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:34:
Het is 22.30u. Volgens mc.qik.nl staan we op 934.284

934.284 / 22.5 * 24 = 996,569.6!!!!

Dus kap even met gamen, zet een timer op je bak dat ie om 015 pas uitgaat als je van je moeder naar bed moet, want het kan vandaag, mensen!

En vergeet niet even te flushen vlak voor 12.
Volgens boincstats.com staan we 941.154 @ 23:00

941.154 / 23 * 24 = 982.073

Gaat de verkeerde kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Night89 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:43:
Ja, maar dat is enigzins tricky. Beste doe je het volgende:

1.) Uninstall BOINC, vergeet de datadir niet expliciet te verwijderen. Waar die is hangt van je OS af. Window 7 -> C:\ProgramData\BOINC
2.) Reinstall BOINC, maar verbind nog niet aan enig project
3.) Maak dit bestand (http://malariacontrol.net/weak_auth.php) en zet het in de data dir van BOINC
4.) Start de manager.

Nu moet alles vanzelf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
999k... FUUUUUUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Ach, we komen dr wel. De trend is positief.

Mits we niet te veel van deze berichten krijgen:

13-4-2011 0:08:55 malariacontrol.net Message from server: No work sent
13-4-2011 0:08:55 malariacontrol.net Message from server: No work is available for malariacontrol.net
13-4-2011 0:08:55 malariacontrol.net Message from server: No work is available for openMalaria test version
13-4-2011 0:08:55 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Prediction of Malaria Prevalence
13-4-2011 0:08:55 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Estimation of parameters of infection dynamics (variable duration, max 4h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frelg
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:44

Frelg

-= Its BigBoss =-

Heeft iemand van jullie ook VPS-en die hij tijdelijk gebruikt voor de stampede?
Huur er zelf eentje, welke meestal niks staat te doen. (webserver voor stuk of 20 domeinen)
Deze kan ook best eens wat meer doen voor zn geld :-)

Frelg de; m,v een Friese Belg. Een Fries die in België woonachtig is/geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

gisteren 999.580 puntjes voor DPC.
Als jullie nu allemaal evenveel of meer doen als gisteren, dan kijk ik of ik die 420 puntjes er nog even bij kan doen :)
1M here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

Frelg schreef op woensdag 13 april 2011 @ 02:10:
Heeft iemand van jullie ook VPS-en die hij tijdelijk gebruikt voor de stampede?
Denk niet dat dat onder de FUP valt.. ik ken geen VPS hoster die niet gebruik maakt van overboeking, als jij 100% gaat gebruiken terwijl er van bijv. 10% is uitgegaan, zal de hoster daar niet blij van worden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onverwacht wordt deze stampede een heus succes. Als we vergelijken met vorig jaar staan er inmiddels meer paarden koeienkrachten in de wei. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik doe sinds afgelopen nacht ook mee met m'n A64-X2 3800+ EE. Inmiddels 163 punten behaald.
Vanmorgen de desktop in de huiskamer (P4-2.8Ghz) ook maar aan het grazen gezet, maar gloeiende, wat is dat ding sloom vergeleken met mijne, en die is niet eens snel...

Straks nog ff kijken naar de remotecontrol van m'n server. Lukt me atm niet om scherm over te nemen. Kan die ook nog mee gaan doen met z'n singlecore Sempron 140 :+

Edit: Correctie, 182 punten. Stond er net eentje klaar om weer op te sturen.
CPU staat ook al een uur of 8 te beuken op één WU. Zal wel een pittige zijn... Hopelijk issie over een uurtje oid klaar. Eens zien wat die aan punten oplevert.

[ Voor 21% gewijzigd door McKaamos op 13-04-2011 14:24 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:00:
Onverwacht wordt deze stampede een heus succes. Als we vergelijken met vorig jaar staan er inmiddels meer paarden koeienkrachten in de wei. ;)
Dat is waarschijnlijk vanwege het maatschappelijk verantwoorde karakter van het project. Moet in de toekomst mee rekening gehouden worden. Je krijgt mensen nou eenmaal niet zo ver om mee te rekenen aan Collatz of SoB, maar malaria is wel goededoelerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
..laat maar...

[ Voor 95% gewijzigd door Qazwaplol op 13-04-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
HetMes schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:28:
[...]

Dat is waarschijnlijk vanwege het maatschappelijk verantwoorde karakter van het project. Moet in de toekomst mee rekening gehouden worden. Je krijgt mensen nou eenmaal niet zo ver om mee te rekenen aan Collatz of SoB, maar malaria is wel goededoelerig.
Is deels waar, maar als SoBbers/E@Hers etc. meedoen met een Stampede op oa malariacontrol vind ik het geen probleem om eens op dergelijke projecten te gaan grazen.
Ook de plaatsing van DPC, zelfs persoonlijke plaatsing binnen DPC, bij eventuele Stampede-projecten speelt een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
True, maar ik bedoel dat je vrienden/familie die niks weten van DPC en stampedes niet zover krijgt E10 in electriciteit te doneren aan gewoon doelloos rekenen zonder enig maatschappelijk nut.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste