Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 103.621 views

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 15:51
gwystyl schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:50:
[...]

Misschien stomme vraag, maar heb je wel internet-verbinding? Nieuwe roms bevatten niet altijd 3G-instellingen voor alle providers, dus daar zou ik eerst naar kijken, of proberen via wifi.

Ik heb net nog een programma geupdate, dus bij mij doet de market het in ieder geval (v 2.3.6 onder FroYo)
Ik heb internet zowel via WiFi als mobiel werkt het niet.
Dan moet ik even verder zoeken.

Edit:
Ik merk dat oude apps updaten wel werkt maar nieuwe downloaden werkt niet.
Dat lijkt me dan meer een probleem van de market ipv de ROM?
Dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben.

[Voor 16% gewijzigd door madmaus op 09-06-2011 07:55]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Shrimp O Vis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

9292ov is wel een stuk mooier geworden na de update een tijdje terug

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

Anoniem: 64816

Op de iphone had ik Spawn staan (YouTube: ‪How to Use Spawn Glow on the iPhone‬‏) maar deze is er niet in de Android market. Kent iemand een programma dat hierop lijkt?

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 14:29
Hallo,

Ik heb een vraag over het gebruik van Handdcent SMS:

Als ik een SMS ontvang dan ontvang ik hem altijd in tweevoud: 1x via Handcent maar ook altijd nog via de "gewone" SMS.

Opzich niet erg maar het begint irritant te worden omdat ik nu elke SMS tweemaal moet lezen omdat hij anders blijft aangeven dat ik een ongelezen bericht heb.

Is hier misschien iets aan te doen?

• Sagaris
  • Laatst online: 28-12-2022
bruce the boss schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:20:
Hallo,

Ik heb een vraag over het gebruik van Handdcent SMS:

Als ik een SMS ontvang dan ontvang ik hem altijd in tweevoud: 1x via Handcent maar ook altijd nog via de "gewone" SMS.

Opzicht niet erg maar het begint irritant te worden omdat ik nu elke SMS tweemaal moet lezen omdat hij anders blijft aangeven dat ik een ongelezen bericht heb.

Is hier misschien iets aan te doen?
Ooit er aan gedacht om in de Berichten applicatie de meldingen uit te zetten? ;)

• bruce the boss
Sagaris schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Ooit er aan gedacht om in de Berichten applicatie de meldingen uit te zetten? ;)
:? 8)7 ......... tja, soms kan het ook makkelijk natuurlijk :X

Bedankt !

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:14

TRaSH

koffie ?

heb wat op de android markt gekocht.
Toch vroeg ik me af waarom je 0,99 moet betalen op iets wat voor 0,69 word aangeboden.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TRaSH schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 07:30:
heb wat op de android markt gekocht.
Toch vroeg ik me af waarom je 0,99 moet betalen op iets wat voor 0,69 word aangeboden.
Hoe heb je het gekocht? Misschien verschil euro/dollar ofzo?

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Met cc via de market.
En juist als de prijs in dollar had zou ik er minder voor moeten betalen.

Gaat om de celtic garden hd

[Voor 13% gewijzigd door TRaSH op 10-06-2011 09:32]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke app was dat dan?
Edit: Ah, okee, Celtic Garden dus :)
Even kijken.

Edit2:

Bij mij klopt het gewoon, er wordt $0,99 afgeboekt, dat is zo'n €0,68.
Misschien niet goed gekeken? Is er daadwerkelijk 99 eurocent afgeboekt en niet 99 dollarcent (dus zo'n 68 eurocent)?

[Voor 114% gewijzigd door anandus op 10-06-2011 09:38]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

madmaus schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:28:
[...]

Ik heb internet zowel via WiFi als mobiel werkt het niet.
Dan moet ik even verder zoeken.

Edit:
Ik merk dat oude apps updaten wel werkt maar nieuwe downloaden werkt niet.
Dat lijkt me dan meer een probleem van de market ipv de ROM?
Dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben.
Ja, hier ook met CM7 op een Milestone. Market geeft aan dat er updates zijn, maar vervolgens chrasht de Market. Reboot, clear cach, etc. werkt niet.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• RunaR
  • Laatst online: 19-05 17:53
timovd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:35:
[...]

Ja, hier ook met CM7 op een Milestone. Market geeft aan dat er updates zijn, maar vervolgens chrasht de Market. Reboot, clear cach, etc. werkt niet.
Hero, met EleLinux Rom en het zelfde probleem. Als je even zoekt op internet zie je dat er heel veel mensen zijn met market download problemen. Soms helpt het om je google wachtwoord te veranderen (vanaf een pc) en dan je telefoon opnieuw te starten. Dat heeft bij mij 1x gewerkt. Ik kan 3 updates downloaden, daarna blokkeerde de boel weer. 2de keer werkte het niet meer. Een dag later kon ik zonder iets extra's te doen weer downloaden, een uur later niet meer. Dus het lijkt een beetje random.

ISS Detector en meer voor Android

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 21:42

Mystikal

It never hurts to help

Ik ben op zoek naar een app die makkelijk video's en muziek kan streamen.

Ik heb filexpert in gebruik, wat perfect werkt mbt toegang tot mijn DS410. Maar als ik vervolgens op een mp3 of filmpje klik, springt het scherm even weg en komt weer terug. Hij wil het dus niet opstarten.

Zijn er wellicht wel programma's die het kunnen doen. Ik heb de app market afgestruind, maar kan niet echt iets gevonden krijgen...

Basement Bios ---- Exo-S

• XElDiablo690
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:27
Kunnen meer mensen Juice Defender (dus niet Plus en Ultimate want dat zijn add-ons voor free en ook niet beta) niet meer terugvinden op de market?

http://www.appbrain.com/app/com.latedroid.juicedefender

Anoniem: 217007

klopt, ik zie Juice Defender ook niet meer. Heb wel geïnstalleerd, maar staat niet meer in mijn apps in market.

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Staat bij mij ook niet in de Market. Heb het niet geïnstalleerd btw.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 21:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Mystikal schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:51:
Ik ben op zoek naar een app die makkelijk video's en muziek kan streamen.

Ik heb filexpert in gebruik, wat perfect werkt mbt toegang tot mijn DS410. Maar als ik vervolgens op een mp3 of filmpje klik, springt het scherm even weg en komt weer terug. Hij wil het dus niet opstarten.

Zijn er wellicht wel programma's die het kunnen doen. Ik heb de app market afgestruind, maar kan niet echt iets gevonden krijgen...
Subsonic

Rail Away!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:35
Een app wat volgens mij echt een gat in de markt zou zijn is een app die teamviewer style een telefoon kan overnemen. Dus vanaf een pc of telefoon een andere telefoon overnemen. Ik heb de laatste tijd behoorlijk vaak mensen die mij om hulp vragen met hun nieuwe android toestel. Ik probeer het dan zo goed mogelijk uit te leggen maar dan missen ze weer een optie etc. Teamviewer zou ideaal zijn in zulk soort situaties! Misschien in de zomervakantie naar kijken of het moeilijk is om je eigen app te maken.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

anandus schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:33:
Welke app was dat dan?
Edit: Ah, okee, Celtic Garden dus :)
Even kijken.

Edit2:

Bij mij klopt het gewoon, er wordt $0,99 afgeboekt, dat is zo'n €0,68.
Misschien niet goed gekeken? Is er daadwerkelijk 99 eurocent afgeboekt en niet 99 dollarcent (dus zo'n 68 eurocent)?
Digitale bezorging
1
Celtic Garden HD
€ 0,99

op de nota die ik kreeg staat echt een euro teken :?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:01
XElDiablo690 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:02:
Kunnen meer mensen Juice Defender (dus niet Plus en Ultimate want dat zijn add-ons voor free en ook niet beta) niet meer terugvinden op de market?

http://www.appbrain.com/app/com.latedroid.juicedefender
Heet ie nu niet gewoon beta dan?

Nickname does not reflect reality

Anoniem: 265288

Hoe zit dat eigenlijk met aankopen die je doet en een tweede (of nieuwe) telefoon? Ik merkte vandaag dat mijn Sensation hier en daar wat stofdeeltjes onder het scherm heeft. Nu wacht ik het nog even af, maar als het erger wordt, ga ik er toch even mee terug. Stel dat ik een nieuw toestel krijg, zijn de aangeschafte apps dan gebonden aan mijn market account, of aan bepaalde data van de hardware (IMEI of iets dergelijks)?

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 11:04
Google account ja.

Anoniem: 281763

Wie weet een Vidtrim (app) achtig progamma voor op de pc, wat 3gp filmpjes kan inkorten, en eventueel omzetten, ,want op me Desire werkt het niet met grote bestanden......

• anandus
  • Niet online
TRaSH schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Digitale bezorging
1
Celtic Garden HD
€ 0,99

op de nota die ik kreeg staat echt een euro teken :?
Wat enorm vreemd, zeg!
Misschien even contact opnemen met Google? Lijkt me een foutje, namelijk.

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Vhall
Stel dat ik een nieuw toestel krijg, zijn de aangeschafte apps dan gebonden aan mijn market account, of aan bepaalde data van de hardware (IMEI of iets dergelijks)?
Maak je geen zorgen; een in september 2010 betaalde applicatie (SPB) voor mijn htc legend kon ik in april 2011 via AM gewoon weer installeren op mijn htc desire z.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:03
Weet iemand hoe ik uit mijn market-account toestellen verwijder die ik niet meer heb ?
Als ik bij instellingen kijk kan ik ze alleen verbergen, verwijderen gaat niet.

[Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 11-06-2011 13:08]

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 14:22

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

thecompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:13:
Een app wat volgens mij echt een gat in de markt zou zijn is een app die teamviewer style een telefoon kan overnemen. Dus vanaf een pc of telefoon een andere telefoon overnemen. Ik heb de laatste tijd behoorlijk vaak mensen die mij om hulp vragen met hun nieuwe android toestel. Ik probeer het dan zo goed mogelijk uit te leggen maar dan missen ze weer een optie etc. Teamviewer zou ideaal zijn in zulk soort situaties! Misschien in de zomervakantie naar kijken of het moeilijk is om je eigen app te maken.
Teamviewer heeft al een android app hoor... staat alleen niet in de market. Is te vinden op de site van Teamviewer.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Zinu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Teamviewer heeft al een android app hoor... staat alleen niet in de market. Is te vinden op de site van Teamviewer.
hij bedoeld andersom. niet vanaf een telefoon een pc bedienen, maar vanaf pc of telefoon, iemand anders zijn telefoon bedienen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

M a r c o schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:39:
[...]

hij bedoeld andersom. niet vanaf een telefoon een pc bedienen, maar vanaf pc of telefoon, iemand anders zijn telefoon bedienen.
Misschien kan het hiermee: http://www.xda-developers...d/android-vnc-server-0-2/
Aangezien ik teamviewer nu gebruik ipv vnc, dacht ik dat het misschien wel kon met een vnc server voor android. blijkbaar zijn daar wat mensen mee bezig :). Ik heb het nog niet getest, maar ik ga het wel proberen, lijkt me handig als het werkt....

Market pagina link: https://market.android.com/details?id=org.onaips.vnc

Hmm even geprobeerd, maar ik krijg hem niet opgestart op mijn Spica. Ik heb de thread op XDA even doorgespit, maar daar zijn blijkbaar ook wat problemen. Bij sommigen werkt het wel, bij anderen niet.

[Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 11-06-2011 18:14]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:31
Of VNC werkt ligt eraan of je ROM-kernel framebuffer ondersteunt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Weet iemand toevallig of er een widget is ongeveer/precies zo als de accuweather.com widget van de S2?
Ik wil eigenlijk niks met een klok ofzo gewoon het weer met voorspellingen.
Bij voorbaat dankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RunaR
GJ123 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:23:
Weet iemand toevallig of er een widget is ongeveer/precies zo als de accuweather.com widget van de S2?
Ik wil eigenlijk niks met een klok ofzo gewoon het weer met voorspellingen.
Bij voorbaat dankt
RegenDetector :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 10:41
Wat is de app/functie om zo'n battery-graph te krijgen, met daaronder de processen die stroom hebben gebruikt..? Ik zie het hier overal maar kan niet vinden wat het is in de market. Battery graph...? Of is het een native functie in Android?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 12:15
Tiroz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:59:
Wat is de app/functie om zo'n battery-graph te krijgen, met daaronder de processen die stroom hebben gebruikt..? Ik zie het hier overal maar kan niet vinden wat het is in de market. Battery graph...? Of is het een native functie in Android?
Ik kan er (op mijn Desire HD in ieder geval) komen via het menu.
Je kunt er ook op een makkelijke manier komen via de app Battery Watcher

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiroz
yannickie111 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:06:
[...]

Ik kan er (op mijn Desire HD in ieder geval) komen via het menu.
Je kunt er ook op een makkelijke manier komen via de app Battery Watcher
Ok, waar precies in het menu :P?

Nog een vraag; kan Tasker (of een andere app) instellen dat 3G alleen aanstaat als er geen verbinding is met WiFi-netwerk? Dit zou perfect werken in combinatie met Y5 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:37
Je bedoelt deze?
http://www.appbrain.com/a...-widget-pro/ccc71.bmw.pro
Maar om te zien wie wat verbruikt is wel native, op mijn Galaxy S2 is dat: Instellingen > Over het toestel > Batterijverbruik.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Albert020 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:07:
Weet iemand hoe ik uit mijn market-account toestellen verwijder die ik niet meer heb ?
Als ik bij instellingen kijk kan ik ze alleen verbergen, verwijderen gaat niet.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Tiroz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Nog een vraag; kan Tasker (of een andere app) instellen dat 3G alleen aanstaat als er geen verbinding is met WiFi-netwerk? Dit zou perfect werken in combinatie met Y5 ;)
Dat doet Android zelf al, daar heb je geen extra app voor nodig.

Rail Away!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Toestel verwijderen van account is nog steeds niet mogelijk, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
Tiroz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Ok, waar precies in het menu :P?

Op de Desire HD (alle HTC's dus): Instellingen--> Over de telefoon --> Accu --> Accugebruik (--> klik op grafiekje bovenin)

Dat laatste is niet nodig lijkt me.
Je kunt gewoon wifi en 3G aan hebben staan, als er geen wifi signaal is gaat hij over naar 3g, is er geen wifi-signaal, en gaat hij over naar 3g, maar wordt deze niet verbruikt, dan wordt er toch geen data verbruikt hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiroz
Ja beetje dom inderdaad, realiseerde ik mij ook 5 minuten nadat ik het had gepost :P dank voor de menu-link!

Ik merk bij mijn Sensation dat ze bij mij thuis af en toe afwisselend aanstaan omdat de WiFi dan even wegvalt, vandaar dat ik er aan dacht, oorzaak daarvan nog niet direct kunnen achterhalen, behalve dat ik een behoorlijk endje van de router weg zit (andere verdieping etc)

[Voor 3% gewijzigd door Tiroz op 12-06-2011 15:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 20:58
Screenshots van Samsung Galaxy S II

Deze zit er standaard ingebakken bij Android 2.3

Dit is Battery Mix, gratis en best wel handig :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 01-06 02:35
Dat is zeker dan van Samsung? Mijn Desire HD met 2.3.3 heeft dit niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 20:58
Megamind schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:50:
Dat zou ook kunnen. Heb het laatst ook op een HTC gezien, maar dat zal dan wel een custom rom zijn geweest.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 20:01
jawel, zit ook op een DHD.

Menu -> Settings -> About Phone -> Battery -> Battery Use

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
Megamind schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:50:
Zie een paar posts hierboven:
yannickie111 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:49:
[...]
Op de Desire HD (alle HTC's dus): Instellingen--> Over de telefoon --> Accu --> Accugebruik (--> klik op grafiekje bovenin)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 15-05 10:22

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zegt me niets, maar ziet er handig uit... ik ga hem eens proberen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brad Pitt
gwystyl schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:56:
Zegt me niets, maar ziet er handig uit... ik ga hem eens proberen....
Leek mij ook maar instabiel als de neten op een SGS2 dus deinstall en klaar.

Anoniem: 103399

zijn er nog apps om (nl) tv mee te kijken ? uitzendinggemist achtige apps or whatever ?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brad Pitt schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:12:
[...]

Ik heb een Samsung Spica, en sommige functies werken daarop wel, andere niet. Maar net als bij jou niet echt stabiel. Ik heb hem dus ook weer gedeinstalleerd.

edit: VNC server doet het nou ook :), in ieder geval via wifi. Later maar proberen of hij het ook via de ip van mijn 3G verbinding doet.

edit2: voor mensen die nog op zoek zijn naar een app die dataverbruik per programma kan bekijken: My Data Manager

[Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 13-06-2011 08:36]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Iemand ervaringen met WebSMS en de Betamax connector? SMSjes komen niet altijd aan (3 van de 10). Via www.voipbuster.com is tot nu toe wel alles aangekomen dus ik denk dat het toch in websms, de connector (of misschien de url-sms van Voipbuster die gebruikt wordt door de connector). Ik vraag me af waar het aan ligt want ik vind het wel fijn dat de smsjes gewoon in mijn archief en de backup op gmail komen op deze manier.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 30-05 14:22
Welke videochat app gebruiken jullie?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Brad Pitt
henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2011 @ 08:55:
Welke videochat app gebruiken jullie?
Google Talk.

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

GenC schreef op maandag 13 juni 2011 00:10
zijn er nog apps om (nl) tv mee te kijken ? uitzendinggemist achtige apps or whatever ?
1. SPB TV om internet TV stations te bekijken met oa. Regionaal, Journaal24 en Politiek24 en heel (te)veel buitenlandse zenders zoals ZDF, NDR, enz.

2. Uitz gemist 1-2-3 op http://m.uitzendinggemist.nl (voldoet uitstekend).

• henkyyyyyyy
Waar staat die optie dan kan het niet vinden?

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:06:
[...]
Video Chat on Your Android Phone

Vanaf Android 2.3.4, dacht dat het nog niet voor 2.3+ gelanceerd was.

• Brad Pitt
henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:06:
Dan heb je een (te) oude versie. Op XDA kan je sowieso een versie vinden met video chat er in (die het ook op 2.3.3 doet) ;)

[Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 13-06-2011 09:25]

• henkyyyyyyy
Oké thanks allen!
Ik ga even kijken op Xda.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik snap dat het simpeler werkt met een frontcam (dan zie je wat je filmt), maar werkt het alleen met een frontcam? (en dus android 2.3.4+?)
racinfo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:03:
GenC schreef op maandag 13 juni 2011 00:10

2. Uitz gemist 1-2-3 op http://m.uitzendinggemist.nl (voldoet uitstekend).
De publieke omroep is gestopt met Apps omdat ze die voor elk model telefoon wat te koop is moesten testen. Een mobiele website is veel simpeler te onderhouden en werkt inderdaad goed.
Marzman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 08:41:
Iemand ervaringen met WebSMS en de Betamax connector? SMSjes komen niet altijd aan (3 van de 10). Via www.voipbuster.com is tot nu toe wel alles aangekomen dus ik denk dat het toch in websms, de connector (of misschien de url-sms van Voipbuster die gebruikt wordt door de connector). Ik vraag me af waar het aan ligt want ik vind het wel fijn dat de smsjes gewoon in mijn archief en de backup op gmail komen op deze manier.
Ik denk dat het met de lengte van de smsjes te maken heeft. Stom dat je dan geen max aantal karakters in kan stellen, volgens mij kan ik niet eens zien hoe veel karakters ik gebruikt heb.

[Voor 101% gewijzigd door Marzman op 13-06-2011 10:12]

/▌

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 10:25
Vraagje: welke apps gebruiken julllie om alle foto's die je met je mobiel maakt automatisch online te zetten? Dus wat Apple vorige week met iCloud heeft aangekondigd? Het gaat mij dus om een app die alle foto's in je Android Gallery automatisch online zet, zodat je die ook via een PC tot je beschikking hebt.

Ik heb tooltjes gezien om je foto's automatisch in dropbox te plaatsen (dropsnap), of die een eigen cloud hebben, zoals sugarsync, en met picasa moet dit ook mogelijk zijn. Veel van die apps zijn betaald, beetje duur om ze dan allemaal uit te gaan proberen.

Maar wat werkt nou echt lekker?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dijkhuis schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:33:
Vraagje: welke apps gebruiken julllie om alle foto's die je met je mobiel maakt automatisch online te zetten? Dus wat Apple vorige week met iCloud heeft aangekondigd? Het gaat mij dus om een app die alle foto's in je Android Gallery automatisch online zet, zodat je die ook via een PC tot je beschikking hebt.

Ik heb tooltjes gezien om je foto's automatisch in dropbox te plaatsen (dropsnap), of die een eigen cloud hebben, zoals sugarsync, en met picasa moet dit ook mogelijk zijn. Veel van die apps zijn betaald, beetje duur om ze dan allemaal uit te gaan proberen.

Maar wat werkt nou echt lekker?
Dat is een optie, je kan ook gewoon Samba installeren. Dan heb je een netwerkshare waar je bij kunt en hoef je alleen de foto's te uploaden over wifi die je ook echt nodig hebt (anders is het een beetje zonde vind ik persoonlijk als je een datalimiet hebt om alles bij default te uploaden). Er zijn trouwens ook tooltjes die wel alles uploaden, maar alleen bij 3G.

Als je echt alles online wilt hebben moet je denk ik de tools gebruiken van de cloud waar het in moet komen (picasso, hyves, flickr etc).

[Voor 6% gewijzigd door Marzman op 13-06-2011 11:55]

/▌

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heb black pegasus gekocht via gameloft voor 3 euro maar hij start niet op. via de andriod market is hij 5,49 wel raar. iemand hetzelfde probleem op de sgs2

Burp

• Mad Marty

Mad Marty

Wat bedoel je met 'start niet op'? Heb je de .apk wel geïnstalleerd, of lukt dat ook niet? Dan moet je namelijk even Menu - Settings - Applications - Unknown sources aanvinken.

Rail Away!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 20:38

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is tweakers.net niet aangemeld bij Tapatalk?? kan hem namelijk niet vinden in Tapatalk.. Of moet ik op een andere naam zoeken?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wii4all schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:00:
Heb black pegasus gekocht via gameloft voor 3 euro maar hij start niet op. via de andriod market is hij 5,49 wel raar. iemand hetzelfde probleem op de sgs2
Vertel eerst eens wat je zelf geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Je mag nu wel eens weten dat we hier wat meer eigen inzet verwachten.

• anandus
  • Niet online
Frank1973 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:18:
Is tweakers.net niet aangemeld bij Tapatalk?? kan hem namelijk niet vinden in Tapatalk.. Of moet ik op een andere naam zoeken?
Nope.
Tweakers heeft een soort fobie voor het forum op mobiele apparaten ofzo :P Dus gewoon via je browser.
Zie ook dit topic: GoT op je mobiel

Edit:
Al is er voor de website (dus niet forum) wel een eigen app.

[Voor 17% gewijzigd door anandus op 13-06-2011 12:29]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

anandus schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:26:
[...]
Nope.
Tweakers heeft een soort fobie voor het forum op mobiele apparaten ofzo :P Dus gewoon via je browser.

Edit:
Al is er voor de website (dus niet forum) wel een eigen app.
Tweakers.net heeft een bijna volledig eigen ontwikkeld forum, het is niet een standaard forum programma. Tapatalk zal dan dus niet standaard werken met het forum maar zal compleet aangepast moeten worden om met Tweakers.net te werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 20:38

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

ok bedankt!!! Dan weet ik genoeg..

• Wii4all
  • Niet online
RoD schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Vertel eerst eens wat je zelf geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Je mag nu wel eens weten dat we hier wat meer eigen inzet verwachten.
tja je stuurt een sms a 3 euro je krijgt een download libk dan instalkeer je je vinkt idd unknown sources aan. Daarna moet je de installatie doen a 250 mb. Dan starten en zwart scherm met daarip de melding dat het prog. wordt afgesloten er is weinig anders wat je kan doen eigenlijk.

Heb al meerdere spellen en dit is de eerste die vastloopt.

Edit net alles verwijdert ipnieuw gestart geinstalleerd en zelfde probleem. gameloft support nu net gemaild. even afwachten dus.

[Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 13-06-2011 13:12]

Burp

• Tiroz
Ik heb een klein probleem met Sweet Dreams icm met Y5. Y5 zet alleen je WiFi aan bij bekende plekken, maar dit overruled blijkbaar Sweet Dreams die ik ingesteld heb om WiFi uit te zetten. Is het mogelijk om de ene app meer 'prioriteit' te geven, of moet ik Y5 dan steeds handmatig uit te schakelen. Nu blijft m'n WiFi gewoon de hele nacht aan namelijk omdat ik in de buurt ben van een bekend netwerk. Getest met Y5 uit; dan schakelt de WiFi wel gewoon uit.

Mbt tot Sweet Dreams: Als ik die aanzet komt er een G te staan ipv 3G, maar hij kan nog wel syncen en Whatsapp-berichten ontvangen. Dit gaat dan via 2G?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:45

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Marzman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Dat is een optie, je kan ook gewoon Samba installeren. Dan heb je een netwerkshare waar je bij kunt en hoef je alleen de foto's te uploaden over wifi die je ook echt nodig hebt (anders is het een beetje zonde vind ik persoonlijk als je een datalimiet hebt om alles bij default te uploaden). Er zijn trouwens ook tooltjes die wel alles uploaden, maar alleen bij 3G.

Als je echt alles online wilt hebben moet je denk ik de tools gebruiken van de cloud waar het in moet komen (picasso, hyves, flickr etc).
Picasa is toch ook van Google? Kun je niet via de fotoviewer gelijk kiezen voor sharen/uploaden naar picasa?

(Als het fout is, my bad, lijkt me logisch dat deze functie erin zit, maar kan het niet testen omdat Mycom traag is met leveren...)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:35
Tiroz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:47:
Ik heb een klein probleem met Sweet Dreams icm met Y5. Y5 zet alleen je WiFi aan bij bekende plekken, maar dit overruled blijkbaar Sweet Dreams die ik ingesteld heb om WiFi uit te zetten. Is het mogelijk om de ene app meer 'prioriteit' te geven, of moet ik Y5 dan steeds handmatig uit te schakelen. Nu blijft m'n WiFi gewoon de hele nacht aan namelijk omdat ik in de buurt ben van een bekend netwerk. Getest met Y5 uit; dan schakelt de WiFi wel gewoon uit.

Mbt tot Sweet Dreams: Als ik die aanzet komt er een G te staan ipv 3G, maar hij kan nog wel syncen en Whatsapp-berichten ontvangen. Dit gaat dan via 2G?
Whatsapp en mail werkt prima via G(prs)

• Tiroz
Ja precies, en houdt dus ook in dat 3g uitstaat -> batterijbesparing?

• Dijkhuis
Jeroenneman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:53:
[...]

Picasa is toch ook van Google? Kun je niet via de fotoviewer gelijk kiezen voor sharen/uploaden naar picasa?

(Als het fout is, my bad, lijkt me logisch dat deze functie erin zit, maar kan het niet testen omdat Mycom traag is met leveren...)
Er is volgens mij geen google picasa app?

Ik heb nu sugarsync geinstalleerd, maar die geeft nu alleen maar een inlog error. Eerder wilde die slechts een dele van mijn foto's syncen. Heb ook dropsync geinstalleerd, misschien dat die het wordt maar ik kan nergens vinden wat je met de premium unlocked?

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 09:06
Ok, ik ben opzoek naar mijn ideale calendar widget (of iemand die die kan maken). Heb redelijk wat widgets geprobeerd, maar zie zijn het allemaal net niet.

Eigenlijk ben ik opzoek naar een combinatie van Jorte en de SGS2 calendar widget.

De standaard SGS2 widget geeft een maandoverzicht, met daaronder een box die de afspraken/taken voor de geselecteerde dag aangeeft. Wanneer je op een dag met een afspraak drukt, komt deze afspraak in de onderste box te staan (je gaat dus niet naar de calendar app zelft). De nadelen van deze widget:

- in het maandoverzicht zijn de taken alleen aangegeven als gekleurde blokjes, zonder tekst, ik zou graag net als bij Jorte een gedeelte van de afspraak in tekst zien bij elke dag.

- als je op een dag zonder afspraken drukt kom je meteen in de calendar app om een afspraak voor die dag te maken. Liever heb ik dan dat de afspraken box leegt blijft, en pas als je daarop drukt je een nieuwe afspraak gaat maken. (zoals bij Jorte de tasks & memo's box werkt).

- je kan niet de maanden swipen, bij de SGS2 weekoverzicht widget kan je wel van boven naar beneden swipen en dan krijg je nieuwe afspraken/weken te zien. Ideaal gesproken zou dit ook moeten werken bij de maandwidget.

Voor de duidelijkheid, deze functionaliteit zit niet in Jorte omdat:
- er geen afspraken box onder de maandweergaven kan staan, alleen een task & memo's box, maar deze geven alleen de lokale Jorte tasks en memo's weer (en dus niet bijvoorbeeld Google Calendar afspraken) en gaan bovendien alleen over de huidige datum.
- je niet de maanden kan swipen in de widget.

Ik besef me dat het heel specifiek is en dat een dergelijke waarschijnlijk widget niet bestaat, maarja, nooit geschoten is altijd mis!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05 17:06
Dijkhuis schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:56:
[...]

Er is volgens mij geen google picasa app?

[...]
De fotogalerij is Googles Picasa app. Al mijn foto's staan keurig netjes gesynchroniseerd op mijn telefoon, dat gaat automatisch via 3G of Wifi. Omgekeerd kan ook, via Menu -> Delen kun je je foto's direct uploaden naar een nieuw of bestaand album op Picasa, of Dropbox. Ideaal.

• Dijkhuis
Flying Bobman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:03:
[...]

De fotogalerij is Googles Picasa app. Al mijn foto's staan keurig netjes gesynchroniseerd op mijn telefoon, dat gaat automatisch via 3G of Wifi. Omgekeerd kan ook, via Menu -> Delen kun je je foto's direct uploaden naar een nieuw of bestaand album op Picasa, of Dropbox. Ideaal.
Hmm geinig! Heb al 1.5 jaar een Android gsm, en nooit doorgehad dat dat kon! Ik ga me maar eens in Picasa verdiepen dan, ben al aan het uploaden...

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:50
Ik ben nieuw in de Android schene, net over gestapt van een E71.
Ik wil graag weten:
is er een app om een android telefoon (galaxy S II) met een ck7w carkit van nokia te verbinden (bluetooth)
hoe zit dat met contacten, ik gebruik nu android sync om mijn kalender en outlook contacten te syncen met de telefoon, maar als ik bij contacts kijk zie ik er maar een staan. Heb ze waarschijnlijk met mijn nieuwe google account gesynct, maar waar komen de contacten dan terecht (zodat ik ze kan bellen)
de agenda is wel goed gegaan.....

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-01 20:27
thecompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:13:
Webkey

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geniaal :), al best lang op zoek naar zoiets.

/▌

• RunaR
HvdBent schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:05:
Ik wil graag weten:
is er een app om een android telefoon (galaxy S II) met een ck7w carkit van nokia te verbinden (bluetooth)
hoe zit dat met contacten, ik gebruik nu android sync om mijn kalender en outlook contacten te syncen met de telefoon, maar als ik bij contacts kijk zie ik er maar een staan. Heb ze waarschijnlijk met mijn nieuwe google account gesynct, maar waar komen de contacten dan terecht (zodat ik ze kan bellen)
Je contacten kan je makkelijk beheren op https://www.google.com/contacts

• Marzman
  • Niet online

Marzman

HvdBent schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:05:
Ik wil graag weten:
Contacten kun je inderdaad ook gewoon via je Gmail-account beheren, hetzelfde geldt voor je kalender. Dat is net het grote voordeel. Overal dezelfde mail, contacten en kalender.
Voor het connecten met een carkit heb je geen app nodig. Gewoon bluetooth aanzetten en je carkit op discovery en connecten.

/▌

• Albert020
Heb een HTC Desire S en de app Extended Controls maar 2G/3G werkt niet goed met deze app
3G gaat niet aan als ik het icoontje aandruk, iemand een oplossing, ik kom er zelf niet uit,
kan het pad ook niet veranderen in de settings van de app ?

[Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 14-06-2011 10:24]

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 15-05 10:22
Brad Pitt schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:12:
[...]

Same here.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:05
Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:21:
Heb een HTC Desire S en de app Extended Controls maar 2G/3G werkt niet goed met deze app
3G gaat niet aan als ik het icoontje aandruk, iemand een oplossing, ik kom er zelf niet uit,

[afbeelding]
Dat heeft te maken met Google die dit onmogelijk heeft gemaakt. Je kan alleen handmatig deze instelling aanpassen.

Misschien dat dit mogelijk is met andere ROMs of oudere versies van Android.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 18:02
Ik ben op zoek naar een widget a la SMS Unread Count die ook de unread count van de standaard Email app weergeeft (dus niet gmail, maar de andere mail app). Ik heb al proberen te googlen, maar zonder resultaat. Iemand die me kan helpen?

Xbox Live: Chevalric

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:21:

[afbeelding]
Heb je de optie niet bij energiebeheer? Die balk heb je ook en daar werkt het bij mij prima.

/▌

• Albert020
Marzman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:43:
[...]

Heb je de optie niet bij energiebeheer? Die balk heb je ook en daar werkt het bij mij prima.
Nope, deze staat niet bij energiebeheer !

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan is het misschien iets in de Androidversie of custom rom. In de stock 2.1 had ik het ook veel minder opties bij energiebeheer.

/▌

• Albert020
Marzman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:19:
Dan is het misschien iets in de Androidversie of custom rom. In de stock 2.1 had ik het ook veel minder opties bij energiebeheer.
Heb nu standaard Android 2.3.3 als ik dat ga veranderen heb ik geen garantie meer !

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Tiroz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:51:
Ja precies, en houdt dus ook in dat 3g uitstaat -> batterijbesparing?
3g vreet ontzettend veel van je batterij

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Anoniem: 406875

Iemand een oplossing of een idee hierover ? Als je een film met ondertitels bekijkt (in de standaardmediaplayer) blijft de laatst gebruikte ondertiteling op het scherm tot de volgende er op hoort te komen. Ik bekeek een documentaire waar alleen de Italiaans en Portugees gesproken stukken ondertiteld waren en er bleef dus altijd eentje opstaan. Klein beetje storend. Al vind ik het nog altijd een openbaring om via dit toestel naar een film (in heel goeie kwaliteit) met ondertiteling te kijken, daar kon ik bij mijn oude Nokia maar van dromen lol

Ik kreeg de tip een andere mediaplayer te installeren... Zou dit helpen ? En zoja, suggesties ?

• Wii4all
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:56:
[...]

tja je stuurt een sms a 3 euro je krijgt een download libk dan instalkeer je je vinkt idd unknown sources aan. Daarna moet je de installatie doen a 250 mb. Dan starten en zwart scherm met daarip de melding dat het prog. wordt afgesloten er is weinig anders wat je kan doen eigenlijk.

Heb al meerdere spellen en dit is de eerste die vastloopt.

Edit net alles verwijdert ipnieuw gestart geinstalleerd en zelfde probleem. gameloft support nu net gemaild. even afwachten dus.
Update; nog niks gehoord van gameloft, ben benieuwd of ik er ooit wat van hoor.

Burp

• Satom
  • Laatst online: 29-05 11:24

Satom

Verzamel ervaringen

Anoniem: 406875 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:10:
Iemand een oplossing of een idee hierover ? Als je een film met ondertitels bekijkt (in de standaardmediaplayer) blijft de laatst gebruikte ondertiteling op het scherm tot de volgende er op hoort te komen. Ik bekeek een documentaire waar alleen de Italiaans en Portugees gesproken stukken ondertiteld waren en er bleef dus altijd eentje opstaan. Klein beetje storend. Al vind ik het nog altijd een openbaring om via dit toestel naar een film (in heel goeie kwaliteit) met ondertiteling te kijken, daar kon ik bij mijn oude Nokia maar van dromen lol

Ik kreeg de tip een andere mediaplayer te installeren... Zou dit helpen ? En zoja, suggesties ?
Wat je ook kunt doen, als a. een .srt file is en b. niet veel tekst/werk is, een lege ondertiteling plaatsen na het stukje als er geen ondertiteling komt... anders zou ik het zo niet weten.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Elixer is wel een leuk programma (trouwens gevonden via appdroid.nl, volgens mij lezen die hier ook mee ;) ). Je icons op de homescreen zien er dan wat netter uit (wat kleiner en in een kadertje) en ook kan je directe icons maken naar contactpersonen icons met systeeminformatie (accuduur, accutemp, cpuverbruik, geheugenverbruik etc). De telefoon wordt er wel iets langszamer van dus die icons naar nieuwsdingen heb ik weer weggehaald en in een map gestopt zodat er wat minder op het scherm staan.

/▌

• bruce the boss
Hallo,

Ik heb een vraagje over Titanium backup.

Ik heb een backup gemaakt van mijn telefoon en daarvoor gekozen: "backup akk user aps + system data".

Toen de backup gereed was stonden er een aantal *.gz en *.properties bestanden in een directory en aan de datum en tijd te zien betreft dit de backup.

Kan ik deze bestanden nu opslaan op mijn computer en daarna verwijderen van de GSM en mocht het ooit nodig zijn deze bestanden gebruiken voor het terugzetten van de data op mijn GSM of moet ik ze op de GSM laten staan?

• RunaR
Marzman schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:39:
Elixer is wel een leuk programma (trouwens gevonden via appdroid.nl, volgens mij lezen die hier ook mee ;) ). Je icons op de homescreen zien er dan wat netter uit (wat kleiner en in een kadertje) en ook kan je directe icons maken naar contactpersonen icons met systeeminformatie (accuduur, accutemp, cpuverbruik, geheugenverbruik etc). De telefoon wordt er wel iets langszamer van dus die icons naar nieuwsdingen heb ik weer weggehaald en in een map gestopt zodat er wat minder op het scherm staan.
[afbeelding][afbeelding]
Ik zie ook een bekende widget ;)
Ik dacht dat ik de 0m:0 bug had opgelost, ik zal nog eens de code door spitten.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:21
Wat doet die push time-out optie van eBuddy eigenlijk? Heb al gezocht op Google, maar kon niet veel vinden.

[Voor 32% gewijzigd door -Edwin- op 15-06-2011 22:48]

Anoniem: 265288

Wat is jullie ervaring met Beautiful Widgets qua juistheid van het weer en de voorspellingen? Ik heb nu verschillende weather widgets gehad, allen gratis, maar om nu te zeggen dat ze het weer juist weergeven, niet echt. Is het bijvoorbeeld mogelijk om een eigen weerservice te kiezen bij BW, zoals bijv. accuweather? Dat is volgens mij de native weather service in Sense en die lijkt nog het meest nauwkeurig...
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee