Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 103.630 views

• GamerPaps87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01-2022
Iemand ook hier op z'n SGS2 problemen met app-planet? hij start wel maar krijg elke keer network error of gewoon alleen het bovenste menu en daaronder alleen wit...

"I work to live and will never live to work"

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:14:
Wat is jullie ervaring met Beautiful Widgets qua juistheid van het weer en de voorspellingen? Ik heb nu verschillende weather widgets gehad, allen gratis, maar om nu te zeggen dat ze het weer juist weergeven, niet echt. Is het bijvoorbeeld mogelijk om een eigen weerservice te kiezen bij BW, zoals bijv. accuweather? Dat is volgens mij de native weather service in Sense en die lijkt nog het meest nauwkeurig...
Fancy Widgets is voor mij perfect, ondersteund Google, WeatherBug en AccuWeather

https://market.android.co...=com.anddoes.fancywidgets

System | Racing is in my Blood

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:39
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:14:
Wat is jullie ervaring met Beautiful Widgets qua juistheid van het . Is het bijvoorbeeld mogelijk om een eigen weerservice te kiezen bij BW, zoals bijv. accuweather?

Nickname does not reflect reality

• rtenklooster
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 12:42
Hier doet appplanet ook niet. Al aantal week niet meer.
Volgens google is de server down. Webserver niet maar de fileserver wel.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:39
rtenklooster schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:29:
Hier doet appplanet ook niet. Al aantal week niet meer.
Volgens google is de server down. Webserver niet maar de fileserver wel.
Sowieso warez, dus niet echt bespreekbaar hier :P

Nickname does not reflect reality

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

@VHall Ik heb ook diverse getest, geen probleem qua voorspelling met BW maar heb voorkeur voor Fancy Widgets. Is het je puur om een mooie en goed werkende weerwidget te doen, dan is de widget van RunaR een uitstekende keuze. RegenDetector

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09
Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:21:
Heb een HTC Desire S en de app Extended Controls maar 2G/3G werkt niet goed met deze app
3G gaat niet aan als ik het icoontje aandruk, iemand een oplossing, ik kom er zelf niet uit,
kan het pad ook niet veranderen in de settings van de app ?

[afbeelding]
helaas werkt dat dus net niet.
Nu vraag ik me af, mijn oude e71 (die ik nu voor het werk gebruik) heeft de carkit nog in het geheugen staan (kan meteen aansluiten) Is het zo dat ook de carkit die telefoon onthoudt en geen nieuwe accepteert? In de handleiding staat dat de carkit slechts een telefoon tegelijk kan pairen, dus dat lijkt me logisch. Maar ik heb ook geprobeerd met mijn E71 uit de samsung te pairen, maar kreeg geen verbinding.
Ik zal nog eens proberen de E71 leeg te gooien, en dan opnieuw te pairen......

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09
Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:21:
Heb een HTC Desire S en de app Extended Controls maar 2G/3G werkt niet goed met deze app
3G gaat niet aan als ik het icoontje aandruk, iemand een oplossing, ik kom er zelf niet uit,
kan het pad ook niet veranderen in de settings van de app ?

[afbeelding]
hee als ik een bericht quote komt een andere quote te voorschijn iemand een idee????
wilde hierboven dit bericht van Marzman quoten....
Contacten kun je inderdaad ook gewoon via je Gmail-account beheren, hetzelfde geldt voor je kalender. Dat is net het grote voordeel. Overal dezelfde mail, contacten en kalender.
Voor het connecten met een carkit heb je geen app nodig. Gewoon bluetooth aanzetten en je carkit op discovery en connecten.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RunaR schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:17:
[...]

Ik zie ook een bekende widget ;)
Ik dacht dat ik de 0m:0 bug had opgelost, ik zal nog eens de code door spitten.
Hoe moet je die blauwe lijntjes eigenlijk lezen? Het is regen maar kun je er aan zien hoe veel en wanneer? (behalve dat meer blauw meer regen is ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 07:10
Marzman schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:20:
[...]
Hoe moet je die blauwe lijntjes eigenlijk lezen? Het is regen maar kun je er aan zien hoe veel en wanneer? (behalve dat meer blauw meer regen is ;) )
Inderdaad, meer blauw is meer regen.
Het is een logaritmische schaal volgens de formule:
mm/per uur = 10^(((hoogte in pixels*255/20) -109)/32)
Niet heel handig :)

Je kan het ongeveer zo zien:
  • 0 = droog
  • 1/3 = miezer of lichte regen
  • 2/3 = regen
  • maximaal = erg slecht weer
Ik gebruik zelf de laatste kleuren optie (blauw/wit/rood, kiezen in het configuratie scherm). Die kleur verdeling is gelijk getrokken met de kleuren van de buien op buienradar.

ISS Detector en meer voor Android

Anoniem: 265288

Ok, thanks voor de info! Regendetector kende ik nog niet dus die ga ik zo eens installeren, zo op het eerste gezicht ziet het er erg mooi en veelbelovend uit! En goed om te weten dat BW Accuweather ondersteund!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RunaR schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Inderdaad, meer blauw is meer regen.
Het is een logaritmische schaal volgens de formule:
mm/per uur = 10^(((hoogte in pixels*255/20) -109)/32)
Niet heel handig :)

Je kan het ongeveer zo zien:
  • 0 = droog
  • 1/3 = miezer of lichte regen
  • 2/3 = regen
  • maximaal = erg slecht weer
Ik gebruik zelf de laatste kleuren optie (blauw/wit/rood, kiezen in het configuratie scherm). Die kleur verdeling is gelijk getrokken met de kleuren van de buien op buienradar.
Die kleurenoptie had ik volgens mij eerst ook aanstaan, was het nu vergeten :)
Het eerste balkje is dus de komende 60 minuten, het tweede balkje het uur daarna?

[Voor 12% gewijzigd door Marzman op 16-06-2011 11:36]

/▌

• RunaR
  • Laatst online: 06-06 07:10
Marzman schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:33:
[...]
Die kleurenoptie had ik volgens mij eerst ook aanstaan, was het nu vergeten :)
Het eerste balkje is dus de komende 60 minuten, het tweede balkje het uur daarna?
Ieder balkje is 5 minuten. Het eerste balkje is nu.
De waarde bij 'mm:' is de regen in mm/uur. Hier voor wordt het komende half uur gebruikt om dit te bepalen.

Voor nog veel meer informatie, kijk even op de website van RegenDetector. link in mijn sig.

[Voor 23% gewijzigd door RunaR op 16-06-2011 12:50]

ISS Detector en meer voor Android

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:48
Ik heb muziek gedownload als een mp3 formaat via zo'n youtube downloader maar me telefoon kan ze niet meer vinden. Ik heb ze gewoon naar mijn map verplaatst waar al mijn muziek staat maar mijn telefoon kan ze niet vinden. Ik gebruik winamp maar ook met de muziek speler die er al opstond kan ik ze niet zien.

Iemand een idee wat ik hiermee kan doen?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 23:03

Dennahz

Life feels like hell should.

Wikango
Deze app is niet compatibel met uw BASE Sony Ericsson X10 TripNMiUI-IRIS.
Android vereist:
1.5 en hoger
Ik heb een rom met Android 2.2.x. Wat is het probleem, vraag je je dan af...

Maar goed, schijnt niet zo'n super app te zijn. Ben benieuwd wanneer Coyote eens met een app komt voor Android. Dan hoef ik ook niet zo'n bakje aan te schaffen :)

Twitter

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Er is een nieuwe Spotify concurrent opgestaan. Het zou tijd worden. Hij heet Kiwi :)

Vanavond beta mail ontvangen en aan de slag mee gegaan, het werkt perfect!

Kiwi Beta: onbeperkt muziek en videos op je Android-telefoon

Kiwi Beta is een nieuwe streaming-service voor muziek en video met een eigen desktop- en Android-app. De database van Kiwi bevat, naar eigen zeggen, een paar miljoen muzieknummers en enkele duizenden videoclips voor nagenoeg alle muziekstromingen. Naast de bekende platenlabels biedt Kiwi ook muziek aan van de kleinere vaak wat onbekendere labels.

In de Kiwi Android-app vind je 100 verschillende playlists, maar je kunt natuurlijk ook je eigen playlists aanmaken. Dat kan eenvoudig door te zoeken op de naam van een band of uitvoerende, albumnaam, of de titel van een nummer en vervolgens de gewenste nummers aan een playlist toe te voegen. De zoekresultaten bevatten overigens zowel muziek als video. Ben je op zoek naar nieuwe muziek dan kun je in de Kiwi-app zien welke albums recent aan de database zijn toegevoegd.

Zoals gezegd is Kiwi nog een Beta en moet je je inschrijven om een uitnodiging voor deelname te ontvangen. Dat kan via de Android-app maar ook via de Kiwi-website. Mag je deelnemen, dan kun je gedurende 3 maanden gratis gebruikmaken van Kiwi. Na de Beta zullen er verschillende betaalde abonnementen beschikbaar zijn waarvan de prijzen op dit moment nog niet bekend zijn. De Kiwi-app is gratis te downloaden in de Android Market en volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons en -tablets al is de app op een tablet helaas alleen in de portrait-stand te gebruiken.

Dit is de website:
https://www.ilikekiwi.com/

Bron: androidplanet.nl

Super app :)

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 13:26
Ik heb nu net ScrummVM werkend op m'n Sensation, het werkt FANTASTISCH ben al jaren op zoek naar een versie van Touche: Adventures of the Fifth Musketeer met de stemmen van de conversaties, en verdomme, wat draait er nu op m'n telefoon. Juist. Ook gelijk even Goblins 3 erop gezet, Broken Sword 1 en 2 staan al aan. Wat vet dat je dit soort spellen nu gewoon zonder al teveel moeite op je telefoon kan spelen.

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Bij een van de laatste updates van "Record my Call" bleken mijn icoontjes op de Home screens niet meer te werken. De oplossing bleek de niet werkende icoons te verwijderen en deze opnieuw uit het applicatie overzicht te herplaatsen.

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 09:06
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:20:
Er is een nieuwe Spotify concurrent opgestaan. Het zou tijd worden. Hij heet Kiwi :)

Kiwi Beta is een nieuwe streaming-service voor muziek en video met een eigen desktop- en Android-app. De database van Kiwi bevat, naar eigen zeggen, een paar miljoen muzieknummers en enkele duizenden videoclips voor nagenoeg alle muziekstromingen. Naast de bekende platenlabels biedt Kiwi ook muziek aan van de kleinere vaak wat onbekendere labels.

Hoe is de player zelf? Heb momenteel spotify premium en dat bevalt eigenlijk prima, alleen vind ik de player te beperkt ivm managen van lijsten etc. Kan je hier iets over zeggen?

• gwystyl
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grmbl, market loopt weer eens te klooien (of mijn telefoon). Sinds een dag of twee geeft hij aan dat Google maps een update heeft/wil naar 5.6.0, maar òf hij download hem niet volledig, òf hij installeert hem niet omdat het pakket niet goed is :X.

Ik heb al even gezocht naar een APK, maar nog niet gevonden. Heeft iemand er al wel een APK van? Anders probeer ik het over een paar dagen gewoon nog een keer.

Sommige andere programma's kunnen wel geïnstalleerd/geupdate worden, andere ook niet. Ik heb al clear cache en clear dalvik-cache gedaan, en de data van market weggehaald bij de toepassings-instellingen. Dat heeft allemaal niet geholpen. Iemand nog andere suggesties?

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:36
Hallo,

Ik heb een interessante app gevonden op de site van fietstijden.nl en wil deze gaan installeren.

Nu heb ik echter Google maps verwijderd van mijn mobiel en ik lees dat er ook een mogelijkheid is om de route welke je gefietst hebt naderhand te bekijken en/of te uploaden naar Facebook of i.d. maar zou hij daarvoor Google maps voor gebruiken en ik heb wel een ander navigatie systeem geïnstalleerd maar ik weet niet of dat ook werkt.

En mocht je Google maps toch nodig hebben zis het dan mogelijk om Google maps weer te installeren?

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig want het lijkt me een interessante app :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bruce the boss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:31:
Hallo,

Ik heb een interessante app gevonden op de site van fietstijden.nl en wil deze gaan installeren.

Nu heb ik echter Google maps verwijderd van mijn mobiel en ik lees dat er ook een mogelijkheid is om de route welke je gefietst hebt naderhand te bekijken en/of te uploaden naar Facebook of i.d. maar zou hij daarvoor Google maps voor gebruiken en ik heb wel een ander navigatie systeem geïnstalleerd maar ik weet niet of dat ook werkt.

En mocht je Google maps toch nodig hebben zis het dan mogelijk om Google maps weer te installeren?

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig want het lijkt me een interessante app :)
Google maps kan je zo weer opnieuw installeren: https://market.android.co....google.android.apps.maps
Daar inloggen met je gmail account, en dan kan je hem naar je telefoon sturen. Anders gewoon in de market op je telefoon zoeken naar 'google maps' ..

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:22
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:20:

In de Kiwi Android-app vind je 100 verschillende playlists, maar je kunt natuurlijk ook je eigen playlists aanmaken. Dat kan eenvoudig door te zoeken op de naam van een band of uitvoerende, albumnaam, of de titel van een nummer en vervolgens de gewenste nummers aan een playlist toe te voegen. De zoekresultaten bevatten overigens zowel muziek als video. Ben je op zoek naar nieuwe muziek dan kun je in de Kiwi-app zien welke albums recent aan de database zijn toegevoegd.

Zoals gezegd is Kiwi nog een Beta en moet je je inschrijven om een uitnodiging voor deelname te ontvangen. Dat kan via de Android-app maar ook via de Kiwi-website. Mag je deelnemen, dan kun je gedurende 3 maanden gratis gebruikmaken van Kiwi. Na de Beta zullen er verschillende betaalde abonnementen beschikbaar zijn waarvan de prijzen op dit moment nog niet bekend zijn. De Kiwi-app is gratis te downloaden in de Android Market en volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons en -tablets al is de app op een tablet helaas alleen in de portrait-stand te gebruiken.

Dit is de website:
https://www.ilikekiwi.com/

Bron: androidplanet.nl

Ben je ook bekend met Audiogalaxy? Die vind ik namelijk echt geweldig. Je eigen muziek streamen van je pc naar je telefoon, zodat je altijd je gehele collectie bij je hebt.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waffle schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:16:
[...]

Ben je ook bekend met Audiogalaxy? Die vind ik namelijk echt geweldig. Je eigen muziek streamen van je pc naar je telefoon, zodat je altijd je gehele collectie bij je hebt.
Ik ben zelf nogal fan van Subsonic, ten opzichte van Audiogalaxy heeft die nog een aantal voordelen als:
- Webinterface
- Meerdere gebruikers mogelijk
- Uitgebreide configuratie-opties
- Meerdere servers mogelijk
- Cached muziek is ook offline af te spelen

Rail Away!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 18:17
Waffle schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:16:
[...]

Super app inderdaad maar je moet je laptop/pc aan hebben staan wil je iets kunnen afspelen..

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
Op m'n galaxy S2 heb ik een paar excel bestanden staan waar ik regelmatig bij moet. om deze te bewerken gebruik ik Office Suite. Dan moet ik via een soort verkenner naar de SD kaart en daar vanuit het excel bestand openen. Het zou heel handig zijn, als er een snelkoppeling op je homescreen geplaatst kon worden van dit excel bestand. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:24

Pierre

Van nature lui!

Ga binnenkort naar het buitenland, wil graag hoge kosten voorkomen. Welke app gebruikt men hier om 3G enz uit te zetten. @grun93 je hebt helemaal gelijk 8)7 het is nog beetje vroeg

[Voor 29% gewijzigd door Pierre op 18-06-2011 09:31]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:07
Pierre61 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:25:
Ga binnenkort naar het buitenland, wil graag hoge kosten voorkomen. Welke app gebruikt men hier om 3G enz uit te zetten.
Is gewoon 'data roaming' uitzetten niet voldoende?

• martend

martend

Een bestandsbeheerder zoals Astro kan dat voor je doen.
Die installeren, dan op je homescreen even lang drukken, in het popupmenu snelkoppelingen kiezen, dan Astro dan de betreffende file die je graag op je homescreen wil opzoeken en aanklikken. klaar.

@bruce the boss
De fietstijden app is inderdaad een goede applicatie, doet zijn werk perfect.
Ben er zeer te spreken over, heb hem o.a. naast my tracks gehouden en het klopte allemaal. Via linkje in mijn sig vind je wel een review.

• bruce the boss
Via linkje in mijn sig vind je wel een review.
Daar had ik de app gevonden :) (mooie site ;) )

• Aloysxda
martend schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:29:
Een bestandsbeheerder zoals Astro kan dat voor je doen.
Die installeren, dan op je homescreen even lang drukken, in het popupmenu snelkoppelingen kiezen, dan Astro dan de betreffende file die je graag op je homescreen wil opzoeken en aanklikken. klaar.

@bruce the boss
De fietstijden app is inderdaad een goede applicatie, doet zijn werk perfect.
Ben er zeer te spreken over, heb hem o.a. naast my tracks gehouden en het klopte allemaal. Via linkje in mijn sig vind je wel een review.
Dit heb ik geprobeert, maar dan krijg ik de snelkoppeling van de app zelf. voor een snelkoppeling kiezen van een excel bestand, heb ik dan geen optie, of doe ik wat verkeerd ?
Is hier misschien een andere app voor ?

[Voor 24% gewijzigd door Aloysxda op 18-06-2011 12:20]

• martend

martend

Thanksie Bruce :-)

@Aloysxda:

Je ziet inderdaad de app zelf staan, daar druk je dan op, de app start, je zoekt dan naar het bestand dat je wilt hebben, druk daarop en dan krijg je de vraag of je de snelkoppeling nog een naam wil geven, indien je dat wil doe je dat, bevestigen en er verschijnt dan keurig een snelkoppeling naar het bestand op je homescreen.

• Aloysxda
martend schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:29:
Thanksie Bruce :-)

@Aloysxda:

Je ziet inderdaad de app zelf staan, daar druk je dan op, de app start, je zoekt dan naar het bestand dat je wilt hebben, druk daarop en dan krijg je de vraag of je de snelkoppeling nog een naam wil geven, indien je dat wil doe je dat, bevestigen en er verschijnt dan keurig een snelkoppeling naar het bestand op je homescreen.
Bedankt voor je hulp Martend. Aangezien ik ES file explorer heb draaien, zal jij optie waarschijnlijk niet werken. Nu is het me toch gelukt op een andere manier. In ES file explorer kan ik het exel bestand selecteren en kiezen voor "snelkoppeling". Dan geeft die aan dat ES bookmark geinstalleerd moet worden. Dit heb ik gedaan. Als je dan op snelkoppeling klikt in ES file explorer, plaats hij deze op het homescreen.
We zijn weer helemaal blij d:)b d:)b

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:04
Zanzarismo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:29:
[...]

Super app inderdaad maar je moet je laptop/pc aan hebben staan wil je iets kunnen afspelen..
Dat is het idee van streamen :), gebruik zelf ook subsonic en moet zeggen dat ik daar ook erg tevreden over ben.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:58

dbzfan

Nee.

Ik ben sinds kort "Waze" gaan gebruiken en ik ben erg enthousiast! Goede spraakgestuurde navigatie met handige optie erin die bijvoorbeeld flitsers meld... Verder leuk social network twistje eraan :)

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 15:45
vraagje,

Ik moet mij prive/werk km's bijhouden. Bestaat er iets dat via BT (bv) weet dat ik mijn auto stap, mij een signaaltje geeft zodat ik prive/werk kies en deze vervolgens bijhoudt hoeveel km ik verrijdt als het werk is (of prive)

reden, ik vergeet natuurlijk altijd mijn ritten bij te houden

duh, ga ik vanaf hier aan androidworld, kom ik gewoon tegen: Copernicus

[Voor 11% gewijzigd door Klein_Kipje op 18-06-2011 21:21]

www.weitjerock.com

• Zanzarismo
wesleyvinken schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:08:
[...]

Dat is het idee van streamen :), gebruik zelf ook subsonic en moet zeggen dat ik daar ook erg tevreden over ben.
jaja dat snap ik ;) maar je hebt je muziek dus niet altijd bij je zoals Waffle het verwoordde.

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:22
Wel als je de pc client op een server laat draaien ;)

• Zanzarismo
Waffle schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:00:
Wel als je de pc client op een server laat draaien ;)
Dit gaat mijn pet te boven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martend

martend

Klein_Kipje schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:17:
vraagje,

Ik moet mij prive/werk km's bijhouden. Bestaat er iets dat via BT (bv) weet dat ik mijn auto stap, mij een signaaltje geeft zodat ik prive/werk kies en deze vervolgens bijhoudt hoeveel km ik verrijdt als het werk is (of prive)

Misschien is dit ook nog wel iets voor je: www.zakelijkrijden.nl die hebben ook een goede app met heel wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Klein_Kipje schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:17:
vraagje,

Dat bijhouden bij het instappen weet ik niet, maar er zijn verschillende programma's die ik langs heb zien komen:
De meeste staan ook in de market, probeer maar wat je fijn vindt.
Ik heb zelf Kilometer Registratie Lite even geprobeerd omdat ik misschien een lease-auto zou krijgen, maar toen dat niet doorging heb ik het er weer afgegooid. Het heeft geen zin om het bij te houden als het niet hoeft :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Via Tasker zou je wel iets kunnen scripten dat het programma opstart wanneer je je telefoon in je cardock doet, of verbindt met een bepaald bluetooth apparaat.

Rail Away!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:07
Ik heb nu iets vreemds met mijn Market. Heb gisteren een reset van mijn telefoon gedaan en toen met Brainapp weer al mijn apps gedownload, maar nu ziet de officiële Market 2/3de van mijn apps niet...
Al paar keer mijn telefoon opnieuw opgestart, maar helaas geen effect. Alle apps zijn overigens gewoon legaal, dus daar ligt het niet aan ;-)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
Timocos schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:22:
Ik heb nu iets vreemds met mijn Market. Heb gisteren een reset van mijn telefoon gedaan en toen met Brainapp weer al mijn apps gedownload, maar nu ziet de officiële Market 2/3de van mijn apps niet...
Al paar keer mijn telefoon opnieuw opgestart, maar helaas geen effect. Alle apps zijn overigens gewoon legaal, dus daar ligt het niet aan ;-)
Even de cache van de market legen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
Jay_Snake schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:42:
[...]

Even de cache van de market legen?
Werkte in eerste instantie ook niet, dus ook maar update van de Market verwijderd en de updater, en nu werkt alles weer naar behoren _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiroz
Timocos schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Werkte in eerste instantie ook niet, dus ook maar update van de Market verwijderd en de updater, en nu werkt alles weer naar behoren _/-\o_
Hoe heb je dit precies gedaan..? Ik kom er net achter dat ik hetzelfde heb, heb apps gerestored na factory reset met Astro File Manager, maar ze staan nu niet tussen 'Mijn apps' in de Market. Ik kan de Updater niet verwijderen, bij de Market zelf is er ook geen update om te verwijderen. Cache clearen heeft helaas niet geholpen. Alle apps werken verder prima, maar nu worden ze niet upgedate.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 19:36
TB heeft een optie bij de instellingen om de market te fixen na back-up. Misschien een idee voor de volgende keer?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiroz
Mja heb je root voor nodig, dat kan helaas nog niet op mijn Sensation. Maar blijkbaar kan het via AppBrain ook, dus dat nu ook maar even geïnstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Timocos schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Heb je nog wel een backup van die market-updater? Ik kan me zo voorstellen dat hij anders niet meer werkt, en je market dus niet meer automatisch wordt geupdate.

Bij mij loopt de market nu ook te klooien na een rom update. Ik zal eens kijken of het weghalen van de cache, instellingen en market-updater werkt. Ik heb de rom-update al een keer opnieuw gedaan, en nu zie ik sommige apps niet die ik bij de eerste update wel zag en andersom. Het blijft een beetje klooien met die market :(.

Een nadeel is dat ik nu terug ben naar een officiele 2.1 rom (vanaf een custom 2.2), waardoor de webpagina van de market ineens zegt dat sommige programma's niet compatible zijn met mijn telefoon. Ik dacht altijd dat er tussen 2.1 en 2.2 niet zoveel verschil zat. Enkele programma's heb ik al via apk's weer geïnstalleerd, en die werken prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
gwystyl schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:27:
[...]

Heb je nog wel een backup van die market-updater? Ik kan me zo voorstellen dat hij anders niet meer werkt, en je market dus niet meer automatisch wordt geupdate.

Bij mij loopt de market nu ook te klooien na een rom update. Ik zal eens kijken of het weghalen van de cache, instellingen en market-updater werkt. Ik heb de rom-update al een keer opnieuw gedaan, en nu zie ik sommige apps niet die ik bij de eerste update wel zag en andersom. Het blijft een beetje klooien met die market :(.

Een nadeel is dat ik nu terug ben naar een officiele 2.1 rom (vanaf een custom 2.2), waardoor de webpagina van de market ineens zegt dat sommige programma's niet compatible zijn met mijn telefoon. Ik dacht altijd dat er tussen 2.1 en 2.2 niet zoveel verschil zat. Enkele programma's heb ik al via apk's weer geïnstalleerd, en die werken prima.
Heb mijn telefoon niet geroot ofzo. Maar ben naar applicaties beheren gegaan bij instellingen, en daar Market opgezocht. Update verwijderd, cache en gegevens wissen. Even een nieuwe reboot, en hij ging gelijk mijn Market updaten en al mijn apps stonden er weer bij. Heb nu ik het zo zie niks aan market updater gedaan, omdat je daar niks kan verwijderen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Naar een update te hebben gehad van My tracks komt de GPS verbinding niet meer tot stand iemand enig idee ?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Is het mogelijk om de laatste Market versie op je toestel te pushen? Heb hier een Motorola Milestone van m'n meisje, die nog steekt op versie 2.12 ofzo en zelf automatisch updaten doet die niet.. Ziet er nog zo oud uit:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
CLB schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:06:
Is het mogelijk om de laatste Market versie op je toestel te pushen? Heb hier een Motorola Milestone van m'n meisje, die nog steekt op versie 2.12 ofzo en zelf automatisch updaten doet die niet.. Ziet er nog zo oud uit:
Even je cache legen en gegevens wissen bij applicatie beheer. Wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Was already done...
Toch zal het er wel mee te maken hebben gehad want de laatste versie staat er nu op! Thanks

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 12:20
Hebben jullie ook problemen met de Rabobank app? Moet sinds kort altijd een random reader gebruiken als ik wil betalen via de app. Daarvoor was die extra stap niet nodig. Heel vervelend, de hele meerwaarde van de app verdwijnt nu zo'n beetje. Heb al wat zitten zoeken maar kon nergens een reden vinden...

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 16:01
Die heb je normaal alleen nodig als je geld over maakt naar een 'nieuw' nummer, waar je dus niet eerder aan hebt overgemaakt. Ook eens in de zoveel tijd willen ze, willekeurig, dat je je random reader gebruikt ter controle. Staat ergens op de site...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 07:06
Bij mij in de market, als ik op mijn apps klik, staan alleen YouTube en Google maps in de lijst met apps. Dit zijn natuurlijk niet de enige 2 Apps die ik geïnstalleerd heb. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 01:41
Clox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:44:
Hebben jullie ook problemen met de Rabobank app? Moet sinds kort altijd een random reader gebruiken als ik wil betalen via de app. Daarvoor was die extra stap niet nodig. Heel vervelend, de hele meerwaarde van de app verdwijnt nu zo'n beetje. Heb al wat zitten zoeken maar kon nergens een reden vinden...
Voorheen alleen eigen rekening en klein bedrag? Is volgens mij altijd zelfde geweest. Alléén een transactie met klein bedrag en eigen rekening hoef je geen randomreader te gebruiken.

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 10:58
gertvdijk schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:37:
[...]

Voorheen alleen eigen rekening en klein bedrag? Is volgens mij altijd zelfde geweest. Alléén een transactie met klein bedrag en eigen rekening hoef je geen randomreader te gebruiken.
Klein(?) bedrag naar een rekening waar je al eerder een bedrag op hebt gestort kan nog steeds zonder random reader.

+ Alleen de saldo informatie is al zeer relaxed!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Naar aanleiding van: InHolland-mail direct op Android device
heb ik een vraagje over het 'omzeilen' van het wachtwoord wat moet worden ingesteld als ik een Exchange-account wil toevoegen (om daarvan dus mail te lezen) Voor HTC's is er een applicatie genaamd 'LockPicker'
"Disables the Exchange lock screen if it's enforced by the security policy."
Maar ik heb het nodig voor een Vanilla Android toestel wat op Android FroYo 2.2 draait...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

CLB schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:06:
Ik geloof dat dat apk-bestandje wel ergens rondzwerft op XDA.

Software is like sex, it's better when it's free

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Bij de applicaties in Android Market zag ik bij de rubriek "net verschenen gratis" eindelijk een weather programma wat de windrichting- en snelheid weergeeft; Local Weather heet de apps en is (voor mij) een welkome aanvulling op al de reeds , incomplete weers voorspelling apps. Ook zie je het weer voor 7 dgn. Het is per land en plaats instelbaar en middels icoon aan te roepen.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:01
Van de week een nieuwe app genaamd AUPEO! geprobeerd.
Het programma is eigenlijk precies zoals Pandora webradio, alleen is deze dus ook buiten Amerika te gebruiken. Het werkt goed, net als Pandora.
Hier en daar merk ik dat het programma wat verder ontwikkeld kan worden, maar zeker het proberen waard.

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rubinski_be schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:21:
[...]

Ik geloof dat dat apk-bestandje wel ergens rondzwerft op XDA.
En in verschillende kleuren :) klik

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
gertvdijk schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:37:
[...]

Klopt inderdaad. Kleine bedragen mag je overmaken zonder Reader en ook als je ooit al eerder naar iemand iets over hebt gemaakt.
Nou vraag ik me alleen even af waar ligt de grens voor een "klein" bedrag precies.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 12:20
Dan ging het bij mij dus mis bij het feit dat ik blijkbaar iets wilde overmaken naar iemand met wie ik nog niet eerder op die manier contact heb gehad. Thanks in ieder geval!

Macbook Pro, 640 WD extern

• Hmmbob
  • Laatst online: 16:01
Ik maak maandelijks met succes een bedrag van 5xx,xx euro over naar het kinderdagverblijf, en daar heb ik de reader niet (meer) bij nodig... Afijn: de rabobank legt het ook vrij duidelijk uit:
Hoeveel geld kan ik per keer overmaken met Rabo Mobielbankieren en wanneer heb ik de Random Reader nodig?

Met Rabo Mobielbankieren wordt er onderscheid gemaakt tussen begunstigden die bekend zijn en begunstigden die minder bekend zijn in uw overeenkomst. Hoe minder bekend, hoe meer kans dat u een Random Reader nodig heeft. Er zijn drie categorieën te onderscheiden:
  • Eigen rekeningen

Rekeningen die in uw overeenkomst zijn opgenomen. U heeft hiervoor geen Random Reader nodig.
  • Bekende rekeningen

Rekeningen waarnaar tussen de 1 en 15 maanden geleden al eerder naar is overgeboekt met behulp van de Random Reader. Dit geldt tevens voor begunstigden-rekeningen die een incassocontract en/of acceptgirocontract met de Rabobank hebben. Voor deze ‘bekende rekeningen’ heeft u geen Random Reader nodig. Dit geldt tot en met een limiet van € 1000 per week, daarboven heeft u wel een Random Reader nodig.
  • Onbekende rekeningen

Dit zijn alle andere rekeningen. U heeft hier altijd een Random Reader nodig.
Het maximale bedrag dat u kunt overmaken met Rabo Mobielbankieren is € 50.000.

[Voor 59% gewijzigd door Hmmbob op 20-06-2011 16:41]

Sometimes you need to plan for coincidence

• Aloysxda
Op mijn galaxy D2 zet ik de internetverbinding handmatig uit als ik die niet gebruik. Hierdoor wordt de batterijduur verdubbeld. Het zou handig zijn als deze verbinding automatisch wordt uitgeschakeld als het scherm uit gaat. Weet iemand of hier een app voor is?

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tasker kan dat.

Kan er niet 'n Tasker-smiley of -code komen die automatisch die regel invoert of zo? ;)

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-10-2020

Reemster

Soul Reaver

juice defender

• Aloysxda
Bedankt voor jullie tips. _/-\o_ Juice defender lijkt me ideaal, omdat deze iets minder ingewikkeld is. Er zijn 3 versies van. Heb je misschien ervaring met de gratis Beta versie, of moet je een van beide betaald versies hebben die lekker draaien ?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Aloysxda schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:24:
Op mijn galaxy D2 zet ik de internetverbinding handmatig uit als ik die niet gebruik. Hierdoor wordt de batterijduur verdubbeld. Het zou handig zijn als deze verbinding automatisch wordt uitgeschakeld als het scherm uit gaat. Weet iemand of hier een app voor is?
Tasker kan het, maar als je niet wilt dat je 3 weken aan het knutselen bent met 5000 instel mogelijkheden dan kan je ook Llama proberen. Eenvoudig alles uit een menutje plukken en in 10 minuten heb je het werkend. Llama kan iets minder dan Tasker, maar dat versschil is voor 99% ven de mensen onbelangrijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:41
Kijk dan ook eens naar AutomateIt, die kan dit soort dingen ook.
Vind ik in ieder geval erg eenvoudig werken.

• Mad Marty

Mad Marty

yannickie111 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:34:
Bij mij in de market, als ik op mijn apps klik, staan alleen YouTube en Google maps in de lijst met apps. Dit zijn natuurlijk niet de enige 2 Apps die ik geïnstalleerd heb. Hoe kan dit?
De rest buiten de Market om geïnstalleerd? (Losse apk's)

Rail Away!

• Niet online
yannickie111 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:34:
Je vraagt 'onder water' waarschijnlijk of er een oplossing is?
Zo ja....Titanium Backup heeft een Market fix optie
Zo nee..Dan heeft Titanium nog steeds die optie maar hoef je hem niet te gebruiken >:)

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 21-06-2011 11:41]

• Niet online
Eric_Cantona schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:28:
Tasker kan dat.

Kan er niet 'n Tasker-smiley of -code komen die automatisch die regel invoert of zo? ;)
Die zin heeft 'geen functie' op tweakers. Ik als Tasker fan snap dat niet maar het idee is waarschijnlijk dat men het te ontoegankelijk vindt ofzo. Tsja.....op tweakers 8)7

• yannickie111
  • Laatst online: 07:06
Mad Marty schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 07:42:
[...]

De rest buiten de Market om geïnstalleerd? (Losse apk's)
Nee, gewoon via de market.
Anoniem: 162481 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:37:
[...]
Je vraagt 'onder water' waarschijnlijk of er een oplossing is?
Zo ja....Titanium Backup heeft een Market fix optie
Zo nee..Dan heeft Titanium nog steeds die optie maar hoef je hem niet te gebruiken >:)
De oplossing was dus blijkbaar gewoon even wachten, na iets minder dan een dag was het alweer goed :) :?

• Niet online
NICE!

• Aloysxda
JeroenV_ schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 07:19:
Kijk dan ook eens naar AutomateIt, die kan dit soort dingen ook.
Vind ik in ieder geval erg eenvoudig werken.
Nav jouw tip kwam ik deze regel tegen die automateit bij hun app heeft staan:
Enable/Disable Data Connectivity action - [NOT supported on some devices - see why on developer website)
Weet iemand of deze functie goed werkt op de samsung galaxy S2 ?

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:13

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zoek nog steeds een programma waar je prank-calls mee kunt doen en mee opnemen. Oftwel, vervormde (rare) stemmen bij het bellen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Heb helaas niks anders kunnen vinden dan LockPicker of dit, wat ook geen mogelijkheid is...
CLB schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:16:
heb ik een vraagje over het 'omzeilen' van het wachtwoord wat moet worden ingesteld als ik een Exchange-account wil toevoegen (om daarvan dus mail te lezen) Voor HTC's is er een applicatie genaamd 'LockPicker' "Disables the Exchange lock screen if it's enforced by the security policy."
Maar ik heb het nodig voor een Vanilla Android toestel wat op Android FroYo 2.2 draait...

• StarC
  • Laatst online: 15:08
Hoewel het absoluut geen nieuw programma is kan ik iedereen aanraden eens te kijken naar Go Launcher Ex. Eind 2010 heb ik deze al eens geprobeerd, toen vond ik het niks en ben ik LauncherPro blijven gebruiken. Go Launcher Ex is echter erg gegroeid en ik denk dat deze een stuk beter is geworden dan LauncherPro.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat vind je zo goed aan Go Launcher Ex wat je in LauncherPro mist?

Ik ben fan van LauncherPro, maar als iets anders met goede redenen beter is dan wil ik er best naar kijken. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• StarC
  • Geïntegreerde support voor folders (vanuit de app drawer en die kan je dan naar je homescreen slepen)
  • Net als LauncerPro resizable widgets en aanpasbaar grid voor homescreens.
  • heel eenvoudig homescreens toevoegen/weghalen/default instellen (bij LauncherPro is dat minder fijn)
  • Binnen de appdrawer zelf organiseren zoals je wil qua volgorde.
Heb hem net een half uurtje dus de rest komt er nog aan. Hij is ook wat sneller (Cube transistion was laggy met LauncherPro en soepel met GO EX op m'n Desire).

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:53

lasharor

7 december 2004

Kan je folders ook in de appdrawer plaatsen? :O

Dus een folder "games" in de drawer?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik in LauncherPro mis is vooruitgang, qua features blijft hij heel erg steken. Hij belooft constant een nieuwe versie maar die komt er maar niet, dat is erg teleurstellend.
Ik wil een launcher met een transparante statusbalk zonder smerige hacks, ik wil een launcher met een transparante appdrawer zonder smerige hacks. Gewoon out of the box.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StarC
lasharor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:12:
Kan je folders ook in de appdrawer plaatsen? :O

Dus een folder "games" in de drawer?
Ja, voor zover ik nu kan zien kan je alleen in de drawer folders maken die je vervolgens als elke andere app naar je homescreen sleept. Maar dan blijven ze ook in je drawer bestaan.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:53

lasharor

7 december 2004

StarC schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Ja, voor zover ik nu kan zien kan je alleen in de drawer folders maken die je vervolgens als elke andere app naar je homescreen sleept. Maar dan blijven ze ook in je drawer bestaan.
Whow, thanks. Ik zie idd dat je folders in de drawer kan gebruiken. Daar zocht ik al heel lang naar eigenlijk :)

Danku. _/-\o_

Eigenlijk is die Go contacts en Go sms ook wel goed in elkaar gestoken. Die ook maar meegenomen.

Vraagje: Nu mis ik toch wel die facebook wall widget van launcherpro. Is die ergens in de market te krijgen? Kan niks vinden namelijk.

[Voor 21% gewijzigd door lasharor op 21-06-2011 23:09]

• Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:13:
Wat ik in LauncherPro mis is vooruitgang, qua features blijft hij heel erg steken. Hij belooft constant een nieuwe versie maar die komt er maar niet, dat is erg teleurstellend.
Ik wil een launcher met een transparante statusbalk zonder smerige hacks, ik wil een launcher met een transparante appdrawer zonder smerige hacks. Gewoon out of the box.
Precies! Ik denk dit al maaaaaaaanden (net als jij ;) )
Zo jammer eigenlijk. LP was echt goed bezig maar is in mijn ogen 'nu' ingehaald door Go Launcher!
Edit: Niet dat LP slecht is, zeker niet!!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 21-06-2011 23:40]

• bruce the boss
Ik wil graag automatisch voorkomen dat mijn GSM in het buitenland automatisch gaat synchroniseren waardoor ik extra kosten aan mijn broek krijg.

Ik heb iets gelezen over roaming maar deze kan ik alleen aan- en/of uitzetten maar ik weet niet of daarmee het probleem is opgelost en ik vroeg me af of er hiervoor een app is die automatisch het synchroniseren uitzet zodra je een buitenlandse provider hebt?

• Mad Marty

Mad Marty

Als je het vinkje bij data roaming uitzet, dan zal er geen dataconnectie gemaakt worden wanneer je roamt. Er zal dan ook niet gesynchroniseerd worden.

Rail Away!

• bruce the boss
Het vinkje bij Roaming "verbinden met gegevensservices bij roaming" staat al uit bij mij maar de optie "automatisch synchroniseren - automatische synchronisatie door opplicaties" staat wel aan maar dat moet dus automatisch uit wanneer ik een buitenlands netwerk oppik .........

• Marzman
  • Niet online

Marzman

er wordt alleen automatisch gesynced als je een wifi of 2G/3G verbinding hebt. Dus in het buitenland wordt er niet gesynced als roaming uit staat tenzij je jezelf ergens aanmeld via wifi.

/▌

• bruce the boss
Marzman schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:12:
er wordt alleen automatisch gesynced als je een wifi of 2G/3G verbinding hebt. Dus in het buitenland wordt er niet gesynced als roaming uit staat tenzij je jezelf ergens aanmeld via wifi.
Bedankt voor je antwoord maar ik blijf het moeilijk vinden want je geeft aan dat hij niet automatisch synced als ik de roaming uit heb staan of ik moet een wifi of 2G/3G verbinding hebben.

Die wifi heb ik niet maar die 2G/3G verbinding kun je toch ook in het buitenland hebben waardoor hij dus weer wel automatisch synced ........ :)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

bruce the boss schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:07:
[...]

Bedankt voor je antwoord maar ik blijf het moeilijk vinden want je geeft aan dat hij niet automatisch synced als ik de roaming uit heb staan of ik moet een wifi of 2G/3G verbinding hebben.

Die wifi heb ik niet maar die 2G/3G verbinding kun je toch ook in het buitenland hebben waardoor hij dus weer wel automatisch synced ........ :)
Als je in het buitenland bent zal je telefoon aangeven dat je 'roaming' bent. Indien data-roaming uitgevinkt staat zal de telefoon geen data-verbinding opzetten via het mobiele netwerk waarmee je verbonden bent, en kan de telefoon dus ook niet automatisch syncen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 09:52
CLB schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:16:
heb ik een vraagje over het 'omzeilen' van het wachtwoord wat moet worden ingesteld als ik een Exchange-account wil toevoegen (om daarvan dus mail te lezen) Voor HTC's is er een applicatie genaamd 'LockPicker'
"Disables the Exchange lock screen if it's enforced by the security policy."
Ik gebruik hiervoor Enhanced Email. Prijzig maar doet wel wat jij graag wilt.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

embee schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:12:
[...]

Als je in het buitenland bent zal je telefoon aangeven dat je 'roaming' bent. Indien data-roaming uitgevinkt staat zal de telefoon geen data-verbinding opzetten via het mobiele netwerk waarmee je verbonden bent, en kan de telefoon dus ook niet automatisch syncen.
En als je een beetje zekerder wil zijn, download je APNdroid of iets dergelijks, en zet je handmatig je 2G/3G verbinding uit. Dan mogen alle programma's proberen te syncen wat ze willen, als er geen verbinding is kan dat gewoon niet. In theorie zou het vinkje bij Gegevensroaming uitzetten al genoeg moeten zijn.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

gwystyl schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:36:
In theorie zou het vinkje bij Gegevensroaming uitzetten al genoeg moeten zijn.
Ook in de praktijk is dit voor mij voldoende. Ik ben verscheidenemalen het buitenland in gereden met data diensten geactiveerd. Zodra mijn telefoon een buitenlands mobiel netwerk moest gaan gebruiken, stopten die. Ik heb dan ook nog nooit kosten voor buitenlandse data op mijn rekening gekregen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• bruce the boss
embee schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:43:
[...]

Ook in de praktijk is dit voor mij voldoende. Ik ben verscheidenemalen het buitenland in gereden met data diensten geactiveerd. Zodra mijn telefoon een buitenlands mobiel netwerk moest gaan gebruiken, stopten die. Ik heb dan ook nog nooit kosten voor buitenlandse data op mijn rekening gekregen.
Dan vertrouwen we er maar op dat het hiermee goed komt :)

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 30-05 14:22
Wat vinden jullie de beste QR-scanner?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee