Rail Away!
QFT. Ik gebruik deze ook (tevens aangeschaft voor mijn vrouw). De standaard ging zeiken over mijn certificaten die niet gesigned zijn op mijn eigen server.M@NIC schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:32:
[...]
Ik gebruik hiervoor Enhanced Email. Prijzig maar doet wel wat jij graag wilt.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Zelf gebruik ik daarom Touchdown als mailclient. Daarmee wordt alleen de app en mail beschermt met een password en hoef je dus niet elke keer wanneer je je telefoon unlockt het password in te voeren. Alleen wanneer je daadwerkelijk je mail van je werk of studie gaat gebruiken. Enige nadeel is dat Touchdown vrij prijzig is. Geloof zo'n 20 euro.CLB schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:30:
Heb helaas niks anders kunnen vinden dan LockPicker of dit, wat ook geen mogelijkheid is...
[...]
[Voor 6% gewijzigd door wmn79 op 22-06-2011 12:07]
/snurk
Nomen nescio
Vind die app alleen (veel) teveel machtigingen opeisen. Snap niet waar dat allemaal voor nodig is.Brabo-Joossie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:
Ik werk al vanaf 't begin met Barcode scanner. Niet te veel toeters en bellen, gewoon scannen, werkt uitstekend.
Nickname does not reflect reality
...En dat je de agenda's niet in je Calender komen. Ik gebruik Calendar Widget, maar die laat alleen de agenda zien van het account dat je als laatste hebt gebruikt. Ik heb twee Exchangeaccounts ingesteld in TouchDown, dus hij laat maar één agenda zien.wmn79 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:
[...]
Zelf gebruik ik daarom Touchdown als mailclient. Daarmee wordt alleen de app en mail beschermt met een password en hoef je dus niet elke keer wanneer je je telefoon unlockt het password in te voeren. Alleen wanneer je daadwerkelijk je mail van je werk of studie gaat gebruiken. Enige nadeel is dat Touchdown vrij prijzig is. Geloof zo'n 20 euro.
Het switchen tussen de twee accounts vind ik ook niet gebruiksvriendelijk.
Qua functionaliteit is TouchDown de enige die voldoet aan mijn eisen; syncen van mail en agenda op exchange 2010SP1.
Edit:
FAQ op TouchDown:
3.2 Can i use touchdown with multiple exchange server accounts ?
Yes you can. But only one account will be active at anytime (pushing or polling). To create new profile, please click Menu/More/Profiles on the main screen, and add a new profile. Long press on any profile to see options such as moving its data to SD card etc. Once you create a new profile, a new button in the home screen (looks like a filing cabinet) will let you quickly switch profiles.
M.i. is dit een erg groot nadeel.
[Voor 20% gewijzigd door timovd op 22-06-2011 13:14]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's
Maar als je niet bij KPN/Vodafone/T-Mobile zit staat dataroaming sowieso aan, waardoor je dit wel zelf even uit moet zetten.embee schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:43:
[...]
Ook in de praktijk is dit voor mij voldoende. Ik ben verscheidenemalen het buitenland in gereden met data diensten geactiveerd. Zodra mijn telefoon een buitenlands mobiel netwerk moest gaan gebruiken, stopten die. Ik heb dan ook nog nooit kosten voor buitenlandse data op mijn rekening gekregen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Google Goggleshenkyyyyyyy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
Wat vinden jullie de beste QR-scanner?
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Dat lijkt me inderdaad een groot nadeel als je meer exchange accounts hebt. Zelf heb ik daar geen last van aangezien ik de mail/kalender van google privé gebruik en touchdown zakelijk. Deze kalenders laat ik dan samen zien in de pure calendar widget zodat ik beide tegelijk kan zien.timovd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:52:
[...]
...En dat je de agenda's niet in je Calender komen. Ik gebruik Calendar Widget, maar die laat alleen de agenda zien van het account dat je als laatste hebt gebruikt. Ik heb twee Exchangeaccounts ingesteld in TouchDown, dus hij laat maar één agenda zien.
Het switchen tussen de twee accounts vind ik ook niet gebruiksvriendelijk.
Qua functionaliteit is TouchDown de enige die voldoet aan mijn eisen; syncen van mail en agenda op exchange 2010SP1.
Edit:
FAQ op TouchDown:
3.2 Can i use touchdown with multiple exchange server accounts ?
Yes you can. But only one account will be active at anytime (pushing or polling). To create new profile, please click Menu/More/Profiles on the main screen, and add a new profile. Long press on any profile to see options such as moving its data to SD card etc. Once you create a new profile, a new button in the home screen (looks like a filing cabinet) will let you quickly switch profiles.
M.i. is dit een erg groot nadeel.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.