Iemand al ervaring met: Battery Pro Xtra ?
Verwijderd
Vreemd..Friendcaster doet bij dus helemaal niets....zou je eens kunnen aangeven hoe jij die ingesteld hebt?Smarron schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:27:
[...]
Friendcaster Pro doet dat wel bij mij. Gewoon een popup op je scherm. Ik heb alles wel uitgezet. Nu krijg ik een icoontje linksbovenin mijn scherm als er een bericht is geplaatst. Ik heb een HD2 met een DHD-rom erop. Een vriend van mij heeft een originele DHD met Friendcaster Pro en daar werkt het ook gewoon.
Battery Pro Xtra? Ja, is wel ok. Bijna hetzelfde als Battery Doctor, die laatste ben ik blijven gebruiken. Maar Battery Pro werkt ook prima. Vond de batterij dokter er leuker uitzien :-)
Verwijderd
Bedankt, zal deze ook eens proberen.Roeligan schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:26:
[...]
Niet die jij bedoelt, maar ik werk met:
AIX weather
[afbeelding]
(Site van developer)
En werkt dat ook? Ik twijfel altijd bij 'n app die zegt energiebesparend te zijn, die app heeft toch ook 'n batterij nodig?martend schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:13:
Battery Pro Xtra? Ja, is wel ok. Bijna hetzelfde als Battery Doctor, die laatste ben ik blijven gebruiken. Maar Battery Pro werkt ook prima. Vond de batterij dokter er leuker uitzien :-)
Ja idd, daar twijfel ik ook aan, net als task killers die slurpen je batterij gewoon leeg.Eric_Cantona schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 07:55:
[...]
En werkt dat ook? Ik twijfel altijd bij 'n app die zegt energiebesparend te zijn, die app heeft toch ook 'n batterij nodig?
Daarom was ik wel benieuwt of er iemand ervaring met deze had en of daadwerkelijk,
de batterij duur langer wordt ?
ik heb nu dus plants versus zombies op mijn telefoon, maar wil de save files graag overzetten naar mijn tablet, nou las ik dat dat bij dungeon defenders makkelijk kan door een bepaalde map te kopieren waar de saved games inzitten, dan heb je dus geen root nodig. kan zoiets ook met plants versus zombies? kan namelijk niet vinden waar plants versus zombies de saved games opslaat.
[ Voor 7% gewijzigd door pimjai op 04-06-2011 12:47 ]
We verwachten op GoT eigen inzet. Dit is dus niet de bedoeling.
[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 04-06-2011 22:27 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Hoihoi!
De laatste tijd begin in me erg te ergeren aan die google ads en adsmob die in alle apps tevoorschijn komen op mijn samsung SII
Nu zag ik in het android market programma dat je de optie 'op intresses gebaseerde advertenties ontvangen' kan uitzetten. Wordt hiermee bedoeld dat hij na uitvinken nog steeds advertenties laat zien maar dan niet op intresses? Ik blijf ze nog steeds ontvangen...
Als dit klopt, en de advertenties blijven komen, weet iemand dan een degelijk programma om deze ads te voorkomen?
De laatste tijd begin in me erg te ergeren aan die google ads en adsmob die in alle apps tevoorschijn komen op mijn samsung SII
Als dit klopt, en de advertenties blijven komen, weet iemand dan een degelijk programma om deze ads te voorkomen?
Je hebt 2 mogelijkheden:
- De betaalde versie van veel apps houdt vaak in dat de advertenties worden verwijderd
- Rooten en dan AdFree installeren.
Die optie in de Market verwijdert ze alleszins niet.
- De betaalde versie van veel apps houdt vaak in dat de advertenties worden verwijderd
- Rooten en dan AdFree installeren.
Die optie in de Market verwijdert ze alleszins niet.
Deze advertenties worden door de maker in het progamma gestopt om wat aan het progamma te verdienen. Vaak is er ook een betaalde app waar geen ads in zitten, ads zijn dus te voorkomen door voor een programma te betalen. Overigs zijn het bespreken van ad-blokkers hier niet toegestaan.zerodian schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:51:
Hoihoi!
De laatste tijd begin in me erg te ergeren aan die google ads en adsmob die in alle apps tevoorschijn komen op mijn samsung SIINu zag ik in het android market programma dat je de optie 'op intresses gebaseerde advertenties ontvangen' kan uitzetten. Wordt hiermee bedoeld dat hij na uitvinken nog steeds advertenties laat zien maar dan niet op intresses? Ik blijf ze nog steeds ontvangen...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ow oke, dus het klopt dat de optie in de market de ads niet verwijderd. bedankt voor het antwoord
AdFree maar even uit de startpost halen dan? Geldt dit ook voor alle andere iptables-frontends?Bullet NL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:57:
Overigs zijn het bespreken van ad-blokkers hier niet toegestaan.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Sorry maar dit doet bij mij de gedachte opkomen:
"spijkers zoeken op laag water"
of heb ik het (hopelijk) mis ?
"spijkers zoeken op laag water"
of heb ik het (hopelijk) mis ?
Jep, dat klopt. Dus geen "gepersonaliseerde" advertenties meer, maar algemene.zerodian schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:51:
...
Nu zag ik in het android market programma dat je de optie 'op intresses gebaseerde advertenties ontvangen' kan uitzetten. Wordt hiermee bedoeld dat hij na uitvinken nog steeds advertenties laat zien maar dan niet op intresses?...
Sometimes you need to plan for coincidence
Trekt dat ook minder Data of niet? Ik heb persoonlijk niets tegen gepersonaliseerde ads, het is zelf fijner dan ads die compleet irrelevant zijn, maar als dit minder data/energie verbruikt is het misschien wel handig.Groentenboer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:08:
[...]
Jep, dat klopt. Dus geen "gepersonaliseerde" advertenties meer, maar algemene.
Dat zou je moeten meten, maar het lijkt me dat dat een nihil verschil is. Het lijkt mij dat dat allemaal op de server van Google afgehandeld wordt, en niet lokaal. Iedere zoekopdracht die je doet, alle software die je geinstalleerd hebt, de globale locatie waar je bent: Google knows it all ;-) (die laatste kun je nog min of meer zelf regelen, maar toch)
Sometimes you need to plan for coincidence
Weet iemand een app om nzb's te kunnen downloaden met een honneycomb tablet? Heb newzdroid geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om daar mijn nzb's in te krijgen zodat hij gaat downloaden.
Verwijderd
Hi,
gisteren de Facebook app geinstalleerd op mijn galaxy s2, in de hoop van notificaties te krijgen op mijn startscherm. Lukt me echter niet ? Ben volledig noob daarin...Iemand een idee hoe het moet ajb, heb hier zitten zoeken maar vind toch precies niet wat ik zoek. Ik probeerde met synch, maar dat gaat syncht alleen contactpersonen en blijkbaar niet die notificaties.
Thankx guys and gals
gisteren de Facebook app geinstalleerd op mijn galaxy s2, in de hoop van notificaties te krijgen op mijn startscherm. Lukt me echter niet ? Ben volledig noob daarin...Iemand een idee hoe het moet ajb, heb hier zitten zoeken maar vind toch precies niet wat ik zoek. Ik probeerde met synch, maar dat gaat syncht alleen contactpersonen en blijkbaar niet die notificaties.
Thankx guys and gals
iets in deze trant:pimjai schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:29:
Weet iemand een app om nzb's te kunnen downloaden met een honneycomb tablet? Heb newzdroid geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om daar mijn nzb's in te krijgen zodat hij gaat downloaden.
https://market.android.co...d=com.chillaxing.easynews
of deze: https://market.android.co...nzb&feature=search_result (betaald.)
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om LauncherPro tijdelijk uit te zetten (een soort van?). Sinds ik LauncherPro op mn Sensation heb, werkt het settings menu "Personalize" niet meer. Wanneer ik op personalize klik, gaat ie terug naar het normale homescreen.
Punt is dat ik even wil kijken in hoeverre ik het lockscreen aan kan passen zonder een app, voordat ik zoiets als Widgetlocker aan ga schaffen...Oh ja, en een stukje context; Is m'n eerste android toestel, dus ben er flink mee aan het rommelen om het onder de knie te krijgen, tot nog toe lukt het heel aardig, enkel LauncherPro werkt niet helemaal mee...
Punt is dat ik even wil kijken in hoeverre ik het lockscreen aan kan passen zonder een app, voordat ik zoiets als Widgetlocker aan ga schaffen...Oh ja, en een stukje context; Is m'n eerste android toestel, dus ben er flink mee aan het rommelen om het onder de knie te krijgen, tot nog toe lukt het heel aardig, enkel LauncherPro werkt niet helemaal mee...
Bij programma's (onder instellingen) bij Launcher Pro je voorkeursinstellingen (of hoe 't heet) wissen, dan op de home knop drukken dan krijg je 'n keuzemenu welke launcher je wil en of deze standaard geopend moet worden.
Download de App "home switcher" maar eens. Hiermee kun je tussen je default home en andere wisselen.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:10:
Is er een mogelijkheid om LauncherPro tijdelijk uit te zetten (een soort van?). Sinds ik LauncherPro op mn Sensation heb, werkt het settings menu "Personalize" niet meer. Wanneer ik op personalize klik, gaat ie terug naar het normale homescreen.
edit: of zoals hierboven..
Verwijderd
Thanks guys! Heb gezien wat ik wilde zien qua aanpassingen aan het lockscreen. Dat zijn er niet zoveel, enkel een wallpaper en de apps die je vanuit je lockscreen kunt openen. Ik hoopte op een andere soort slider etc. Dus dat wordt waarschijnlijk toch een aparte app kopen.
@ApexAlpha: Ik heb die App ook voorbij zien komen ja, maar wilde eerste Launcherpro eens checken. Op zich doet die hetzelfde, alleen had ik aangegeven dat hij per default Launcherpro moest gebruiken, haha, en ik wist niet hoe ik dat ongedaan kon maken. Na de feedback van Eric_Cantona heb ik het even kunnen fixen, voor wat ik wilde weten.
@ApexAlpha: Ik heb die App ook voorbij zien komen ja, maar wilde eerste Launcherpro eens checken. Op zich doet die hetzelfde, alleen had ik aangegeven dat hij per default Launcherpro moest gebruiken, haha, en ik wist niet hoe ik dat ongedaan kon maken. Na de feedback van Eric_Cantona heb ik het even kunnen fixen, voor wat ik wilde weten.
Via Home switcher kan dus ook aangepast worden welke home app als default moet worden gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:24:
[...]
Maar het klopt inderdaad dat er met WidgetLocker véél meer aangepast kan worden aan het lockscreen. bovendien zijn betaalde apps 24uur uit te proberen.
Verwijderd
Dat laatste wist ik nog niet. Hoe moet ik dat zien? Ik download de app, rommel er hier en daar wat mee en na 24 uur krijg ik de melding dat ik de app moet kopen of anders op slot gaat? Of precies andersom, ik koop de app, speel er wat mee en als hij niet bevalt gooi ik het eraf en krijg ik een soort van refund? En wederom, bedankt voor de tip!ApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:26:
[...]
Via Home switcher kan dus ook aangepast worden welke home app als default moet worden gebruikt.
Maar het klopt inderdaad dat er met WidgetLocker véél meer aangepast kan worden aan het lockscreen. bovendien zijn betaalde apps 24uur uit te proberen.
Nee, helaas allebei niet, newzdroid heb ik dus al geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar daar een nzb mee te openen, en dat EZ usenet is helaas alleen voor mensen die easynews gebruiken, en ik heb zelf net weer betaald voor 3 maanden eweka.ApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:45:
[...]
iets in deze trant:
https://market.android.co...d=com.chillaxing.easynews
of deze: https://market.android.co...nzb&feature=search_result (betaald.)
Iemand nog andere suggesties? Kan niks vinden verder.
@apexalpha: een refund moet je toch al aanvragen binnen 15 minuten? Of bedoel jij iets anders?
[ Voor 7% gewijzigd door pimjai op 05-06-2011 16:34 ]
Het is ook geen 24 uur meer, dat is veranderd naar 15 minuten. Na 15 minuten is een refund niet meer mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:32:
[...]
Dat laatste wist ik nog niet. Hoe moet ik dat zien? Ik download de app, rommel er hier en daar wat mee en na 24 uur krijg ik de melding dat ik de app moet kopen of anders op slot gaat? Of precies andersom, ik koop de app, speel er wat mee en als hij niet bevalt gooi ik het eraf en krijg ik een soort van refund? En wederom, bedankt voor de tip!
PSN-ID : Cenzer
Als je binnen 24 uur nadat je een betaalde app gedownload hebt kun je een refund aanvragen. Wordt het bedrag gestorneert. Dit kan maar één keer per app.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:32:
[...]
Dat laatste wist ik nog niet. Hoe moet ik dat zien? Ik download de app, rommel er hier en daar wat mee en na 24 uur krijg ik de melding dat ik de app moet kopen of anders op slot gaat? Of precies andersom, ik koop de app, speel er wat mee en als hij niet bevalt gooi ik het eraf en krijg ik een soort van refund? En wederom, bedankt voor de tip!
edit: 15minuten? excuses! Dat wist ik niet. Wanneer is dit veranderd?
[ Voor 6% gewijzigd door ApexAlpha op 05-06-2011 16:39 ]
De plannen waren in december 2010 al naar buiten gebracht en het is naar mijn weten al doorgevoerd. Dus dan is het nu 15 minuten in plaats van 24 uur.ApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:37:
[...]
Als je binnen 24 uur nadat je een betaalde app gedownload hebt kun je een refund aanvragen. Wordt het bedrag gestorneert. Dit kan maar één keer per app.
edit: 15minuten? echt???
Verwijderd
Ok, nou ja, die widgetlocker kost geloof ik €1.50 dus daar is wel overheen te komen. Maar kan me voorstellen dat het voor de wat duurdere apps wel handig kan zijn, mocht je je vergissen of iets dergelijks, kun je binnen die 15min alsnog de refund aanvragen.
Ik dacht altijd dat het 24 uur was. Ik heb die memo zeker gemist. Maargoed, dan wordt het dus betalen voor je widgetlocker ^^.
Wat is nou dé weer-app op de marketplace? Ik wilde eigenlijk weahter pro kopen, maar ik kom er net achter dat die geen forecast radar-beelden heeft. Die zit alleen in de premium-versie en die is weer alleen verkrijgbaar voor de ipad.
Verwijderd
Haha, yep, maar dat is op zich geen punt, ik was alleen vergeten te kijken wat sense 3.0 te bieden had aan lockscreen tweaksApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:42:
Ik dacht altijd dat het 24 uur was. Ik heb die memo zeker gemist. Maargoed, dan wordt het dus betalen voor je widgetlocker ^^.
Ik vindt zelf Snowstorm erg fijn, maar RegenDetector is ook best goed te doen. Daarnaast zijn beiden gratis.-RazieL- schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:54:
Wat is nou dé weer-app op de marketplace? Ik wilde eigenlijk weahter pro kopen, maar ik kom er net achter dat die geen forecast radar-beelden heeft. Die zit alleen in de premium-versie en die is weer alleen verkrijgbaar voor de ipad.
Ik sluit me aan bij team RegenDetector.
Hier ook. Vandaag voor het eerst geprobeerd en en hij was spot-on met regen voorspellingen. Tevens veel opties er ingebouwd.ApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:59:
Ik sluit me aan bij team RegenDetector.
Het is ook nog gemaakt door een mede-tweaker!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Thanks, ziet er goed uit.
Alleen 1 vraagje, hoe kan ik handmatig een locatie toevoegen (heb geen zin om gps constant aan te hebben)? Hij vind mn locatie wel, maar ik kan nergens op OK drukken. En met de "terug-knop" onthoudt ie mn keuze niet.
Alleen 1 vraagje, hoe kan ik handmatig een locatie toevoegen (heb geen zin om gps constant aan te hebben)? Hij vind mn locatie wel, maar ik kan nergens op OK drukken. En met de "terug-knop" onthoudt ie mn keuze niet.
2 keer doen. Had het zelf ook. Na de 2e keer deed ie het wel.-RazieL- schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:10:
Thanks, ziet er goed uit.
Even wat anders: Ben op zoek naar een app die hetzelfde doet als: https://market.android.co....tt&feature=search_result Alleen dan gebruik maakt van de GPS om te bepalen of je rijdt of niet.
Misschien heb je wat aan ChronoLog - Time TrackerAtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:21:
[...]
2 keer doen. Had het zelf ook. Na de 2e keer deed ie het wel.
Even wat anders: Ben op zoek naar een app die hetzelfde doet als: https://market.android.co....tt&feature=search_result Alleen dan gebruik maakt van de GPS om te bepalen of je rijdt of niet.
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een app wilde kopen met wat kleingeld op een overgebleven prepaid cc van me, omdat ik er verder toch niet veel mee kan en anders de euro's wegvallen.
Maar als er bijvoorbeeld 2.80 op me prepaid cc staat gaat google eerst nog even 1euro er af halen om te controleren of de cc wel klopt, en dan lukt de transactie niet meer omdat er dan weer te weinig op staat..
Heel gedoe, had dat maar opgegeven en heb nog niet gecontroleerd of die euro van google terug is
Niet dat het veel uitmaakt, bij ebay/paypal gebeurt het ook maar daar merk ik het niet zo veel.
Maar als er bijvoorbeeld 2.80 op me prepaid cc staat gaat google eerst nog even 1euro er af halen om te controleren of de cc wel klopt, en dan lukt de transactie niet meer omdat er dan weer te weinig op staat..
Heel gedoe, had dat maar opgegeven en heb nog niet gecontroleerd of die euro van google terug is
Niet dat het veel uitmaakt, bij ebay/paypal gebeurt het ook maar daar merk ik het niet zo veel.
Ik heb een automatische bluetooth toggle zodra ik gebeld of ga bellen gaat me bluetooth aan en kan ik verbinding maken met me oortje .
Heb iets dat zelf me wifi aan en uit doet als ik in de buurt ben van een bekende ap.
Maar is er ook zo iets voor 3G dat hij pas naar 3G schakeld als ik de browser open of mail ophaal .
En als ik klaar ben weer terug baar 2G.
Heb wel wat handmatige toggle gevonden.
Maar zou dat wel automatisch willen
Heb iets dat zelf me wifi aan en uit doet als ik in de buurt ben van een bekende ap.
Maar is er ook zo iets voor 3G dat hij pas naar 3G schakeld als ik de browser open of mail ophaal .
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Is er een widget die een muziek visualiser weergeeft, en ook beweegt? Zo'n ding als hieronder dus, maar dan bewegend op de muziek die op dat moment afgespeeld wordt?

Tasker kan datTRaSH schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:02:
Ik heb een automatische bluetooth toggle zodra ik gebeld of ga bellen gaat me bluetooth aan en kan ik verbinding maken met me oortje .
Rail Away!
De (betaalde) widgetlocker heb ik uitgeprobeerd op mijn HDZ maar vond hem na enige dagen gebruik behoorlijk irritant aan het worden; bij gebeld worden of wat dan ook steeds moeten sliden (op een vrij smalle balk) vind ik ronduit vervelend. Ook wanneer je scherm op off gaat steeds maar weer sliden op dat smalle strookje over de volle breedte van het scherm. Het kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd heb ingesteld maar ik ben blij dat ik hem eraf heb gegooid. JVC (jammer van centen).
Dat sliden kun je disablen als je gebeld wordt en er zijn veel soorten sliders die je in kunt stellen (horizontaal, verticaal, rondraaien etc). Misschien kun je dat eerst eens proberen.racinfo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:42:
De (betaalde) widgetlocker heb ik uitgeprobeerd op mijn HDZ maar vond hem na enige dagen gebruik behoorlijk irritant aan het worden; bij gebeld worden of wat dan ook steeds moeten sliden (op een vrij smalle balk) vind ik ronduit vervelend. Ook wanneer je scherm op off gaat steeds maar weer sliden op dat smalle strookje over de volle breedte van het scherm. Het kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd heb ingesteld maar ik ben blij dat ik hem eraf heb gegooid. JVC (jammer van centen).
Ik heb er echt heel veel plezier van!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Thnx maar daar kan je geen tijds limieten aangeven van wat je maximaal mag/wil rijden. En dat is toch wel het selling point van TruckerTimer voor mij inclusief vele andere opties. Alleen erg jammer dat het niet GPS oid gestuurd is. Bij TruckerTimer moet je steeds op een knop drukken om je "status" (rijden/rusten/werken) te wijzigen.Barfman schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:44:
[...]
Misschien heb je wat aan ChronoLog - Time Tracker
Die komt bekend voor! Kan aleen niet thuisbrengen bij wel apparaat die hoort. Bij een samsung media-speler?Zinu schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:25:
Is er een widget die een muziek visualiser weergeeft, en ook beweegt? Zo'n ding als hieronder dus, maar dan bewegend op de muziek die op dat moment afgespeeld wordt?
[afbeelding]
Zucht...
Bij android Live Wallpapers zitten 2 wallpapers die reageren op de muziek die wordt gespeeld, dat ziet er imho wel tof uit. Echter, als de muziek uit is, gaan deze spikes niet gewoon liggen maar worden het van die rare golven. Is er een live wallpaper die wél op muziek reageert maar die gewoon weg gaat of gaat liggen als je muziek uit gaat?
edit: Die stock live wallpapers wat ik bedoel heten 'spectrum' en 'golfvorm'.
edit: Die stock live wallpapers wat ik bedoel heten 'spectrum' en 'golfvorm'.
[ Voor 10% gewijzigd door ApexAlpha op 06-06-2011 14:31 ]
Heb deze app + widget ook een tijdje gebruikt, maar die is er al snel weer afgegaan. Regendetector vreet werkelijk energie en na een uninstall doe ik dan ook zeker een halve dag langer met m’n accu… Nee, dat is het mij niet waard. Ik kijk wel naar buiten als ik wil weten of het gaat regenen of niet, houdt het ook een beetje spannend.AtlAntA schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:14:
[...]
Hier ook. Vandaag voor het eerst geprobeerd en en hij was spot-on met regen voorspellingen. Tevens veel opties er ingebouwd.
Het is ook nog gemaakt door een mede-tweaker!
Gebruik overigens een Desire HD.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Welke app gebruiken jullie om je data te meten (bij te houden) en als je er al 1 gebruikt wat is je verbruik dan en wat doe je zoal met je mobiel. Mailen, internet, youtube, internet radio, whatsapp?
Voor het meten gebruik ik 3G Watchdog en in de eerste maand zat ik zo rond de 250MB van de 1GB. Heb T-Mobile btw die de snelheid verlaagt na 1GB gebruikt te hebben.koekoek2003nl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:16:
Welke app gebruiken jullie om je data te meten (bij te houden) en als je er al 1 gebruikt wat is je verbruik dan en wat doe je zoal met je mobiel. Mailen, internet, youtube, internet radio, whatsapp?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Droidstats is ook een handige app. Je kan er aangeven hoeveel minuten je per maand binnen je bundel mag bellen en wat het kost als je erover heen gaat.koekoek2003nl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:16:
Ook wanneer je een combinatie abonnement hebt met zoveel belminuten en zoveel sms'jes, houd ie alles netjes bij uit een tegoed.
Voor de data kan je ook een limiet instellen.
Droidstats is idd heel erg handig. Het instellen kost wel even wat tijd maar daarna is het ideaal om je sms/bel/data gedrag in de gaten te houden en waarschuwingslimieten in te stellen.Sjaakmeister schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:03:
[...]
Droidstats is ook een handige app. Je kan er aangeven hoeveel minuten je per maand binnen je bundel mag bellen en wat het kost als je erover heen gaat.
Ook wanneer je een combinatie abonnement hebt met zoveel belminuten en zoveel sms'jes, houd ie alles netjes bij uit een tegoed.
Voor de data kan je ook een limiet instellen.
Bestaat er eigenlijk ook een app voor de unread count van Whatsapp? Dus net als SMS Unread Count, maar dan voor Whatsapp?
Ik wil binnenkort met mijn mountainbike een mooi tochtje maken. Op het internet vond ik een route in .trk en .gdb formaat. Heeft iemand een tip hoe ik deze kan laden?
Ik heb MyTracks geprobeerd, maar hiermee lukt het vooralsnog niet. Ben benieuwd!
Ik heb MyTracks geprobeerd, maar hiermee lukt het vooralsnog niet. Ben benieuwd!
Smarron wrote op maandag 6 juni 2011 08:44h,
Thanx, ik heb de mogelijkheden waarschijnlijk niet onderkend, ga het alsnog eens testenDat sliden kun je disablen als je gebeld wordt en er zijn veel soorten sliders die je in kunt stellen (horizontaal, verticaal, rondraaien etc). Misschien kun je dat eerst eens proberen.
Ik denk dat je ze moet omzetten naar .gpx of .kml om ze in te laden in een android programmaatje. Ik weet alleen niet met welke je die routes dan kan uitlezen. Omzetten naar andere formaten kan in ieder geval met GPS File Format ConverterMaStar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:54:
Ik wil binnenkort met mijn mountainbike een mooi tochtje maken. Op het internet vond ik een route in .trk en .gdb formaat. Heeft iemand een tip hoe ik deze kan laden?
Met Runkeeper kan je routes exporteren naar kml, of je ze daar ook mee kan inlezen/terugkijken weet ik niet...
Daar was ik ook naar opzoekZinu schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:35:
Bestaat er eigenlijk ook een app voor de unread count van Whatsapp? Dus net als SMS Unread Count, maar dan voor Whatsapp?
Verwijderd
heeft iemand enig idee of er ook een Cisco vpn client voor aindroid
ergens te vinden is of bestaat....
Gebruik hier zelf Traffic Counter voor. Zie je op een widget je totale verbruik en in het programma zelf per app.koekoek2003nl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:16:

<clickable>
Nickname does not reflect reality
Thanks. Runkeeper kan, zoals ik het nu zie, ook niet.gwystyl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:56:
[...]
Ik denk dat je ze moet omzetten naar .gpx of .kml om ze in te laden in een android programmaatje. Ik weet alleen niet met welke je die routes dan kan uitlezen. Omzetten naar andere formaten kan in ieder geval met GPS File Format Converter
Met Runkeeper kan je routes exporteren naar kml, of je ze daar ook mee kan inlezen/terugkijken weet ik niet...
Iemand die wel een App kent waarbij je fietsroutes kan inladen?
Ik heb niet het hele topic doorlopen, dus het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn;
Welke navigatie software loopt het best op een Archos 110 Tablet met een 10.1 inch scherm.
Ik heb IGO al geprobeerd, werkte op zich wel met een bluetooth muis maar de stemmen hakkelde enorm!!
Archos is voorzien van de laatste firmware (2.3.26) met Android 2.2 (Froyo)
Welke navigatie software loopt het best op een Archos 110 Tablet met een 10.1 inch scherm.
Ik heb IGO al geprobeerd, werkte op zich wel met een bluetooth muis maar de stemmen hakkelde enorm!!
CoPilot draaide op m'n vorige Magic best okay. Niet zulke goeie verhalen gehoord over de routeplanning op zich en het is niet de mooiste app maar het draaide best okay. Sygic (niet Aura maar die ervoor) deed ook prima.loneranger56 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
Vanmiddag eens AutoBoy BlackBox geïnstalleerd. Is wel een tof programmaatje, maar doet toch niet 100% wat ik wil.
Wat ik wil is namelijk een filmpje opnemen (liefst in 720P) die zowel m'n snelheid weergeeft als die Google map. Is wel tof om te bewaren van bepaalde tripjes.
Anders moet ik het beeld van m'n navigatiesoftware capturen, maar ja, dat lijkt me niet echt ideaal. Wat gebruiken jullie daarvoor? Of bestaat er nog niet zoiets?
Wat ik wil is namelijk een filmpje opnemen (liefst in 720P) die zowel m'n snelheid weergeeft als die Google map. Is wel tof om te bewaren van bepaalde tripjes.
Anders moet ik het beeld van m'n navigatiesoftware capturen, maar ja, dat lijkt me niet echt ideaal. Wat gebruiken jullie daarvoor? Of bestaat er nog niet zoiets?
die komt van op een psp,daar heb ik die balkjes toch opSgtElPotato schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:37:
[...]
Die komt bekend voor! Kan aleen niet thuisbrengen bij wel apparaat die hoort. Bij een samsung media-speler?
PSN : runeviking
Daar gaat het eigenlijk al mis.... een beetje zoeken mag best welloneranger56 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
Ik heb niet het hele topic doorlopen, dus het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn;
Geen Archos 101? Archos 70 / 101 internet tabletsWelke navigatie software loopt het best op een Archos 110 Tablet met een 10.1 inch scherm.
De grootte van het scherm maakt niet eens zoveel uit, maar de resolutie wel. Ik verwacht bij een 10.1" scherm dat hij 1024x600 heeft ofzo? Ook klinkt het gebruik van een BT muis alsof hij geen interne GPS-ontvanger heeft. Onder windows mobile was het een paar jaar geleden best gebruikelijk om wat met de instellingen te klooien om een BT muis aan de gang te krijgen, voor Android ben ik daar niet echt berichten over tegen gekomen.Ik heb IGO al geprobeerd, werkte op zich wel met een bluetooth muis maar de stemmen hakkelde enorm!!
Kijk voor verschillende navigatie-opties eens hier: Android: Turn by Turn Navigation
Ik verwacht dat Google Maps navigatie het makkelijkst geschaald kan worden naar verschillende resoluties, maar ik weet niet of die externe GPS-ontvangers ondersteunt.
[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 06-06-2011 23:09 ]
Daar heb je wel apps voor om 't programma te laten denken dat de gps intern is.
Ondersteund Android dat niet sowieso? "Draadloos en netwerken" -> "VPN-instellingen".Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:14:
heeft iemand enig idee of er ook een Cisco vpn client voor aindroid
Of bedoel je dat niet?
Kent iemand een memo programma waarmee ik als het ware alleen een groot vel op mijn homescreen heb en daar dingen bij en af kan halen?
@Robbie T denk dat Inkpad dan wel iets voor jou is.
Helaas heb ik daarbij niet de mogelijkheid om het als widget te gebruiken.martend schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:23:
@Robbie T denk dat Inkpad dan wel iets voor jou is.
De calculator app gebruikt ook geen internet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:33:
is er een app die geen internet gebruikt'?
zoals de abnamro app
Deze werkt dus niet neem ik aan? Want die was gevonden binnen 1 seconde en zal je wel geprobeerd hebben.Wii4all schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:40:
iemand een tip / app om een bestandje met het 3gp formaat te kunnen afspelen?
ik heb gezocht op 3gp toen kreeg ik een waslijst aan hits dan kan ik wel wat gaan downloaden, maar beter is natuurlijk wat hier de ervaringen zijn. Dan heb je ook meteen een goeie app.
Burp
Wat een ander van een app vindt is leuk, maar nogal nietszeggend. Installeer een app. Test hem zelf. Is het wat? Gebruiken. Is het niets? Uninstall en néxt! Duurt maximaal een paar minuten. In ieder geval veel en veel sneller dan hier op een antwoord wachten en dan alsnog zelf gaan testen en het misschien alsnog brak vinden.Wii4all schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:57:
ik heb gezocht op 3gp toen kreeg ik een waslijst aan hits dan kan ik wel wat gaan downloaden, maar beter is natuurlijk wat hier de ervaringen zijn. Dan heb je ook meteen een goeie app.
Mijn telefoon is ge hardreset en nu kan ik een app niet meer vinden die ik eerst wel via de android market had.
Het was the great landscape, was gewoon google maps alleen kon je landjes kopen als je op de plek was.
Maar ik kan deze niet meer vinden in de market.
Iemand die mij zal kunnen helpen?
Het was the great landscape, was gewoon google maps alleen kon je landjes kopen als je op de plek was.
Maar ik kan deze niet meer vinden in de market.
Iemand die mij zal kunnen helpen?
aaaah domme typfout die ik gewoon 3 keer maak.......
Dankje
Dankje
Een andere manier om er achter te komen wat je geïnstalleerd had staan is met je PC browsen naar http://market.android.com. Als je daar inlogt, krijg je een lijst met geïnstalleerde programma's. Bij mij staan er altijd nog een paar programma's tussen die ik al lang weer weggegooid heb, en ook na een flash staan vorige programma's er vaak nog in. Dikke kans dat je daar dus nog een programma kan vinden dat je eerder al geïnstalleerd gehad hebt staan.Joostje123 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:57:
aaaah domme typfout die ik gewoon 3 keer maak.......
Dankje
Verwijderd
Hoe kun je in droidstats aangeven dat je belminuten naar volledige minuten moeten worden afgerond. Ik kan het niet vinden in DroidstatsAtlAntA schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:10:
[...]
Droidstats is idd heel erg handig. Het instellen kost wel even wat tijd maar daarna is het ideaal om je sms/bel/data gedrag in de gaten te houden en waarschuwingslimieten in te stellen.
60/60 , het staat er bij volgens mij.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:52:
[...]
Hoe kun je in droidstats aangeven dat je belminuten naar volledige minuten moeten worden afgerond. Ik kan het niet vinden in Droidstats
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
En blijkbaar krijgen we gratis google books? 
Gisteren telefoon herstart en hij heeft Google Books gedownload
Gisteren telefoon herstart en hij heeft Google Books gedownload
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Kan me niet voorstellen dat Google van afstand een app installeert op je telefoon... Toch je lock pattern maar eens veranderen, wellicht zijn het de kaboutertjes geweest
[ Voor 25% gewijzigd door Zinu op 08-06-2011 09:25 ]
Google kan dit en doet dit al op het moment dat je je telefoon opnieuw instelt. Dus opzich...Zinu schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:25:
Kan me niet voorstellen dat Google van afstand een app installeert op je telefoon... Toch je lock pattern maar eens veranderen, wellicht zijn het de kaboutertjes geweest
Ja, apps die je vóór je factory reset er al op had staan. Maar niet willekeurige apps die onnodig zijn voor de gemiddelde gebruiker. Kijk, als ze nou die Google Authenticator zouden pushen oké, maar iets als Google Books kan ik me niet voorstellen.
Is mij bij gisteren of vandaag ook niet gebeurd trouwens.
Is mij bij gisteren of vandaag ook niet gebeurd trouwens.
Hier wel, Books werd mooi geïnstalleerd toen ik de market opende op m'n telefoon.
Yup, heb nu Google Books inderdaad ook erbij staan,nooit omgevraagd. Als ik de market de pagina daarvan wil openen krijg ik een foutmelding... Iemand anders ook?
Bij mij kwam google books mee met CM7 maar gisteren werd deze automatisch geupdate in de market zonder dat ik dat aangezet heb.ApexAlpha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:49:
Yup, heb nu Google Books inderdaad ook erbij staan,nooit omgevraagd. Als ik de market de pagina daarvan wil openen krijg ik een foutmelding... Iemand anders ook?
Zijn books en muziek vanaf 2.3 geupdate ofzo? Ik heb FroYo, maar beide hebben nog dezelfde versie als gisteren, en op de market pagina (web) kan ik ze wel vinden maar vanaf mijn telefoon niet. Vanaf web kan ik ze ook niet pushen naar mijn telefoon.
Zijn er problemen met de market?
ik heb zojuist een ROM update uitgevoerd maar nu kan ik niets meer updaten.
ligt het aan de nieuwe ROM of aan de market?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Misschien stomme vraag, maar heb je wel internet-verbinding? Nieuwe roms bevatten niet altijd 3G-instellingen voor alle providers, dus daar zou ik eerst naar kijken, of proberen via wifi.madmaus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:49:
Zijn er problemen met de market?
Ik heb net nog een programma geupdate, dus bij mij doet de market het in ieder geval (v 2.3.6 onder FroYo)
Tijdje terug gepost, iemand?Morfang schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:33:
Iemand enig idee waarom de 9292ov widget niet zou werken? Hij blijft leeg staan. In het scherm staat "Voeg eigen locaties toe in 9292ovPro onder vertrektijden" en dat heb ik gedaan, maar er verandert niks in de widget. De refresh-button in de widget zelf doet ook niks...
De app zelf werkt wel oke. Reboot en re-install ook al geprobeerd...
Dit topic is gesloten.