Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397188

Tijgert schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:17:
Update:
'Remote' doet iets totaal anders dan wat ik wil, daarmee speel ik muziek af in iTunes op mijn PC door commando's van mijn iPhone/iPad.
Ik wil dus mijn iTunes library (of op mijn PC folders browsen en wat daarin zit afspelen) met en op mijn iDevice, alsof mijn PC van mijn iDevice stiekem een met een wel heeeele grote opslag maakt.

Zumocast is nog steeds MIA.
Is ZumoDrive misschien wat voor je?
Het programma is gratis (1 GB opslag) ;)
https://www.zumodrive.com/pricing

Je muziek uploaden naar de cloud, maar daarna heb je het wel overal tot je beschikking.
http://itunes.apple.com/nl/app/zumodrive/id292504894?mt=8#

Afbeeldingslocatie: http://a5.mzstatic.com/us/r1000/059/Purple/84/2d/3f/mzl.ujhmctmp.480x480-75.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 11-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

QplQyer schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:24:
[...]
Je kan gewoon bovenstaande html-file downloaden en bv. ergens op je eigen site online zetten. Als je op Next duwt op de iPad spring je van de url naar het masterpass, dan naar de username en vervolgens naar het wachtwoord.
[...]
Merci!
Werkt prima, zal het eens een tijdje testen. Dit is in ieder geval een stuk veiliger dan de online toepassingen...
Alleen jammer dat de laatste Next niet meteen "select all" uitvoert op het password veld, dan was het helemaal simpel...

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
HeyDude schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Merci!
Werkt prima, zal het eens een tijdje testen. Dit is in ieder geval een stuk veiliger dan de online toepassingen...
Alleen jammer dat de laatste Next niet meteen "select all" uitvoert op het password veld, dan was het helemaal simpel...
Ahja, dat kan ik er allicht inderdaad wel insteken, ga er eens naar kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:06
Anoniem: 397188 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:35:
[...]

Je kan toch een [Begin] (03 jan) en [Eind] (24 jun) periode kiezen en vervolgens voor Herhaal > Wekelijks of desnoods Stop herhalen op [datum] of Stop herhalen na [xx] herhalingen :?
Vreemd heb die hele mogelijkheid gewoon eerder niet gezien. Overigens bedankt voor je antwoord, het staat er nu fijn in. Topagenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Zumodrive: heb je die prijzen gezien?? Pff.. een beetje streamen vanuit huis naar je iPhone.. THUIS, dat moet geen geld kosten anders dan de aanschaf van de app...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:54:
Zumodrive: heb je die prijzen gezien?? Pff.. een beetje streamen vanuit huis naar je iPhone.. THUIS, dat moet geen geld kosten anders dan de aanschaf van de app...
Tja alles kost geld, welkom in de wereld O-)

Maar als je niet meer dan 1GB opslagruimte wilt/nodig hebt dan kost het je helemaal niks!
In 1 GB kan je toch aardig wat muziek kwijt ;)

Je hebt dus gewoon gratis 1 GB opslagruimte in de cloud tot je beschikking voor je muziek.
Wil je meer opslagruimte hebben dan moet je pas betalen :'(

Bovendien, dit is meer dan streamen alleen, door de cloud is je media overal en altijd beschikbaar, zonder gedoe thuis met een PC/NAS/Servertje die altijd aan moet staan enz. :*)
Het is zeg maar een soort DropBox met een leuke Media functionaliteit ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maar als je niet meer dan 1GB opslagruimte wilt/nodig hebt dan kost het je helemaal niks!
In 1 GB kan je toch aardig wat muziek kwijt
Nou, 1GB vind ik anders peanuts... ik heb nu 825GB aan gearchiveerde muziek en zo'n 350GB aan waar ik nog doorheen moet werken. Ik hoef niet bij alles te kunnen, maar een gig is minder dan 0,1% en dat is wel wat karig. Elke maand lappen voor iets wat ik (mogelijk) sporadisch zal gebruiken vind ik onodig.
Plus, als ik het wel flink ga gebruiken omdat het nu kan, dan gaat de prijs erg hard omhoog.
Bovendien, dit is meer dan streamen alleen, door de cloud is je media overal en altijd beschikbaar, zonder gedoe thuis met een PC/NAS/Servertje die altijd aan moet staan enz.
Een servertje opzetten thuis kost niks want mijn download netbookje staat toch dag en nacht aan en een ouwe 1TB schijf eraan hangen kost me ook niks want die heb ik al liggen stof verzamelen. het ontbreekt enkel aan de software op mijn iDevice. 0 euri, da's meer mijn price rage ;)

Maar ondertussen heb ik iets gevonden wat tot nu toe precies is wat ik zoek! -> StreamToMe!

Hiermee kan ik zowel op mijn iPhone als mijn iPad via 3G, ver weg van huis, bij mijn thuisservertje komen voor muziek, video en foto's (afhankelijk van de verbinding).
Ben ik thuis, dan ga ik via mijn interne IP te werk en heb ik volledig 720p toegang tot al mijn video's, FLAC's en al het andere wat ik wil... Dus *exact* wat ik zocht... Dus bij deze voor de liefhebber :D

En een ieder nog bedankt voor de hulp ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 18:44
StreamToMe klinkt inderdaad leuk, maar ik zie dat er staat dat hij connectie maakt met een Mac of PC. Dus rechtstreeks met een NAS is geen optie? Want anders moet er in mijn geval weer een PC aangezet worden...

Daarnaast vraag ik mij af of iemand weet of er een app is die WiFi beschikbaarheid in kaart kan brengen. Dus niet vanuit een database ophoesten waar je hotspots kunt vinden (zoals de meeste apps doen die ik zie), maar on-the-fly registreren of er iets te vinden is (zoiets als wat Google deed tijdens hun StreetView indexering).

Dus ik zou graag in de auto mijn iPad aan hebben staan met WiFi only en de app die ik zoek laten draaien. Het idee is dat de app onderweg registreert (en dus ook vastlegt op een kaart oid), waar er gratis of gesloten WiFi netwerken beschikbaar zijn. Op deze manier kan je namelijk makkelijk voor jezelf en de gebieden waar je veel komt/reist, mooi in kaart brengen waar je WiFi kunt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Mmm, na toch maar weer eens Google te gebruiken voor mijn zoektocht naar een WiFi detect app, kom ik op de volgende link...

Het lijkt er dus op dat Apple het niet wenselijk vindt om on-the-fly WiFi netwerken te vinden en indexeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 09:28

donny007

Try the Nether!

[b][message=36018772,noline]
Daarnaast vraag ik mij af of iemand weet of er een app is die WiFi beschikbaarheid in kaart kan brengen. Dus niet vanuit een database ophoesten waar je hotspots kunt vinden (zoals de meeste apps doen die ik zie), maar on-the-fly registreren of er iets te vinden is (zoiets als wat Google deed tijdens hun StreetView indexering).

Dus ik zou graag in de auto mijn iPad aan hebben staan met WiFi only en de app die ik zoek laten draaien. Het idee is dat de app onderweg registreert (en dus ook vastlegt op een kaart oid), waar er gratis of gesloten WiFi netwerken beschikbaar zijn. Op deze manier kan je namelijk makkelijk voor jezelf en de gebieden waar je veel komt/reist, mooi in kaart brengen waar je WiFi kunt vinden...
Je bedoelt wardriving? Nee die apps zijn niet toegestaan door Apple (low level toegang tot de wifi-chipset is geen standaard-api), in de jailbreak-wereld zijn die apps wel beschikbaar (zoals WiFiFoFum, eWiFi, WiFi-where).

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
donny007 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Je bedoelt wardriving? Nee die apps zijn niet toegestaan door Apple (low level toegang tot de wifi-chipset is geen standaard-api), in de jailbreak-wereld zijn die apps wel beschikbaar (zoals WiFiFoFum, eWiFi, WiFi-where).
"In de jail-break wereld..." - Come to the dark side... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

StreamToMe klinkt inderdaad leuk, maar ik zie dat er staat dat hij connectie maakt met een Mac of PC. Dus rechtstreeks met een NAS is geen optie? Want anders moet er in mijn geval weer een PC aangezet worden...
Hij maakt verbinding via een ip adres en niet via DNLA. Ik heb het nu draaien en kan van overal bij mijn hele muziek collectie, de volle 1TB+ :D
Video's is moeilijker. Niet zo zeer vanwege de bandbreedte (1Mb up), maar omdat het servertje een Atom netbookje is en ook nog downloadt etc. Avi's lukt nog wel, maar .mkv's on the fly transcoden is een brug te ver (voor mij dan, hang er een normaal klein pc'tje aan en alles moet lukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 08:21

Liberteh

All your base belong to me

Pas daar mee op hoor, mijn Athlon x2 250 processor gebruikt gewoon de volle 100% cpu als simpel videeotje wil streamen. Belachelijk eigenlijk.

Behalve een resource etende app (aan de server kant) is STM een geweldige oplossing.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

Tijgert schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Hij maakt verbinding via een ip adres en niet via DNLA. Ik heb het nu draaien en kan van overal bij mijn hele muziek collectie, de volle 1TB+ :D
Video's is moeilijker. Niet zo zeer vanwege de bandbreedte (1Mb up), maar omdat het servertje een Atom netbookje is en ook nog downloadt etc. Avi's lukt nog wel, maar .mkv's on the fly transcoden is een brug te ver (voor mij dan, hang er een normaal klein pc'tje aan en alles moet lukken).
Netbook is anders dan NAS he. Nas werkt meestal met samba oid.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Pas daar mee op hoor, mijn Athlon x2 250 processor gebruikt gewoon de volle 100% cpu als simpel videeotje wil streamen. Belachelijk eigenlijk.
Mmm.. mijn Atom kan een normale avi gewoon streamen... een 'echte' cpu moet dan toch wel beter kunnen zou je denken... mogelijk transcode hij alles vast vooruit en is het niet real time...
Netbook is anders dan NAS he. Nas werkt meestal met samba oid.
Als je goed leest zie je nergens dat ik een tegengestelde bewering maak, ik stel enkel duidelijk hoe STM WEL werkt, wat je aan die info heb is voor een ieder zelf te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
Zeao net een paar dagen de ipad binnen. Enkele apps gedownload van de market.. Maar in werkelijkheid vind ik de app store wel tegenvallen. Zoeken is moeilijk, gewoon random zoeken ook - helemaal als je alleen gratis apps zoekt. Want ; je kan geen online instant codes kopen ofzo (wtf?) en m`n credit kaart wil hij ook niet accepteren omdat het geen nederlandse is... -_- Dus moet ik wachten tot ik ergens een itunes card kan kopen.

Naja, ns kijken via google en youtube of ik daar leuke gratis must have apps kan vinden.. Tot ik geld ken uitgeven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 01:05

TheVMaster

Moderator WOS
BastiaanCM schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:32:
Zeao net een paar dagen de ipad binnen. Enkele apps gedownload van de market.. Maar in werkelijkheid vind ik de app store wel tegenvallen. Zoeken is moeilijk, gewoon random zoeken ook - helemaal als je alleen gratis apps zoekt. Want ; je kan geen online instant codes kopen ofzo (wtf?) en m`n credit kaart wil hij ook niet accepteren omdat het geen nederlandse is... -_- Dus moet ik wachten tot ik ergens een itunes card kan kopen.

Naja, ns kijken via google en youtube of ik daar leuke gratis must have apps kan vinden.. Tot ik geld ken uitgeven.. :P
Eh...je hebt geen creditcard nodig hoor, je kunt je iTunes ook (via ClickAndBuy) aan je bankrekening koppelen. Enneh...die iTunes kaarten koop je toch overal (Dixons, MediaMarkt, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Ik ben op zoek naar een office pakket voor op de ipad. Ik heb in mijn zoektocht de keus weten te reduceren tot 2 pakketten:
- documents to go
- quickoffice

Wie kan er wat ervaringen delen? Ik vind van beide goede en slechte recenties.

Ik ben op zoek naar een pakket waarmee ik excels kan lezen en aanpassen (actielijsten bijhouden) met behoud van formules. Ppt's met name bekijken. Doc's lezen en redigeren.
Dropbox connectivity is ook een must, maar dat hebben ze beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maar in werkelijkheid vind ik de app store wel tegenvallen. Zoeken is moeilijk, gewoon random zoeken ook - helemaal als je alleen gratis apps zoekt
Probeer de app Appshopper eens. Het fijne daarvan is dat je op apps kan zoeken die prijsveranderingen hebben gehad, oftwel van betaald naar gratis. Dit is juist wat je wilt want hiermee filter je de apps er uit die voorheen dus goed genoeg waren om geld te kosten en apps die even in de aanbieding zijn voor een korte tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-03 08:07
Iemand een goeie app om youtube-filmpjes onmiddellijk op de ipad op te slaan om ze zo offline beschikbaar te maken?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zerveza schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:10:
Ik ben op zoek naar een office pakket voor op de ipad. Ik heb in mijn zoektocht de keus weten te reduceren tot 2 pakketten:
- documents to go
- quickoffice

Wie kan er wat ervaringen delen? Ik vind van beide goede en slechte recenties.

Ik ben op zoek naar een pakket waarmee ik excels kan lezen en aanpassen (actielijsten bijhouden) met behoud van formules. Ppt's met name bekijken. Doc's lezen en redigeren.
Dropbox connectivity is ook een must, maar dat hebben ze beide.
Daarom... het is en dan met name voor het spreadsheet-gebeuren, allemaal veel te persoonlijk ;)

Elk pakket heeft natuurlijk zo zijn voor- en nadelen, in de praktijk eigenlijk alleen maar nadelen!

Mijn persoonlijke ervaring is niet positief, helaas heb ik inmiddels alle serieuze office-paketten geprobeerd (voordeel v/e jailbreak), omdat ze allemaal totaal niet doen wat je er van had verwacht :-(

Gebruik je een spreadsheet met hele simpele opmaak en wel heel simpele formules, dan kan je overal mee uit de voeten.
Maar gebruik je een normale spreadsheet, met normale opmaak en met simpele 'huis-tuin-keuken-formules', zoals je op je desktop gewent was...
Dan heb je bij elk office-pakket een gigantisch probleem.

De opmaak ziet er meestal niet meer uit, en wat erger is de meest functies worden niet eens ondersteund.
Eind van het liedje moet je heel je spreadsheet omtoveren, soms gaat dat gewoonweg niet en heb je dus niks aan je veel te duur betaalde office-pakket :'(

Een beetje serieuze spreadsheets, zonder omtoveren ;), op een iPad kan je gewoon vergeten!
De software hiervoor is nog steeds onder de maat, zelf's 'Numbers' van Apple is super waardeloos, echt om te huilen, klanten denken kwaliteit te kopen, maar serieuze spreadsheet-gebruikers komen allemaal bedrogen uit :X

Ga dus eerst na, wat voor functies je allemaal gebruikt en/of denkt te gaan gebruiken, want 80% wordt gewoonweg niet ondersteund en dat vertellen ze er niet bij als je iets koopt :'(
Het éne pakket ondersteund ietsje meer dan een ander, dus zonder je spreadsheet echt uit te proberen blijft het gewoon gokken :X

Mijn persoonlijke voorkeur gaat op dit moment nog steeds uit naar QuickOffce Connect Mobile Suite, simpel en alleen omdat ik dan voor m'n spreadsheets het minst moet aanpassen om het nog enigszins te kunnen gebruiken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MTBS schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:53:
Iemand een goeie app om youtube-filmpjes onmiddellijk op de ipad op te slaan om ze zo offline beschikbaar te maken?
Zoiets als hieronder :z

Anoniem: 397188 in "[iPad] App Store Ervaringen & Discussie ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Had ik gezien ja... Thx... _/-\o_ Maar toch ben ik (persoonlijk) van mening dat het met een goeie app nog vlotter kan... ;)

Bvb een app die het filmpje download en het nadien ook zelf kan afspelen of (nog beter) het bij de "video's" plaatst op de ipad.

[ Voor 15% gewijzigd door MTBS op 16-05-2011 12:37 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MTBS schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:36:
[...]

Had ik gezien ja... Thx... _/-\o_ Maar toch ben ik (persoonlijk) van mening dat het met een goeie app nog vlotter kan... ;)
Lijkt maar zo ;)
Bvb een app die het filmpje download en het nadien ook zelf kan afspelen
Al die Youtube-Apps worden gesponsord, en vanwege de omzet, daardoor meestal alleen online af te spelen :+
of (nog beter) het bij de "video's" plaatst op de ipad.
Ik denk niet dat Apple het toestaat dat een externe App gebruik mag maken van de Videomap van v/d iPad ;)
Dus dat wordt een eigen map, met als nadeel, verwijder je het programma, dan ben je je filmpjes ook kwijt.
Of anders moet je het in je DropBox zetten, maar daarmee wordt het ook omslachtiger enz. :')

Maar als je wat gewonden hebt, laat het ons weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Is er een app die video's uit de video map kan afspelen, anders dan de ingebouwde app van Apple zelf?
Ik vraag dit omdat ik me erg irriteer aan het feit dat ik in de lijst met video's niet kan zien welke video ik al tot hoe ver gezien heb (op mijn iPhone kan dit weer wel, met die bolletjes en de aangegeven tijd, maar mijn iPad 2 laat niks zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:27:
Is er een app die video's uit de video map kan afspelen, anders dan de ingebouwde app van Apple zelf?
Ik vraag dit omdat ik me erg irriteer aan het feit dat ik in de lijst met video's niet kan zien welke video ik al tot hoe ver gezien heb (op mijn iPhone kan dit weer wel, met die bolletjes en de aangegeven tijd, maar mijn iPad 2 laat niks zien).
Iedere App heeft zo zijn eigen (afgeschermde) ruimte ;)

Misschien dat er een externe App is die de verstreken tijd weergeeft in zijn afspeellijst, maar of die externe App dan ook weer alle videoformaten afspeelt is dan de volgende vraag.

Mijn externe App voor video, 'GoodPlayer' , toch wel één van de betere wat betreft afspeelformaten, heeft het in iedergeval niet!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 16-05-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 10:26
Ik gebruik AVPlayer HD en die heeft de functie die je zoekt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 12:35
Tijgert schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:00:
Maar ondertussen heb ik iets gevonden wat tot nu toe precies is wat ik zoek! -> StreamToMe!

Hiermee kan ik zowel op mijn iPhone als mijn iPad via 3G, ver weg van huis, bij mijn thuisservertje komen voor muziek, video en foto's (afhankelijk van de verbinding).
Ben ik thuis, dan ga ik via mijn interne IP te werk en heb ik volledig 720p toegang tot al mijn video's, FLAC's en al het andere wat ik wil... Dus *exact* wat ik zocht... Dus bij deze voor de liefhebber :D

En een ieder nog bedankt voor de hulp ;)
StreamToMe ook gekocht (€2,39) is ook voor mij precies wat ik zocht. Makkelijk met iPhone4 en iPad2 thuis (en over 3G!) al m'n muziek, series, films en foto's streamen. Nog niet uitgebreid getest maar eerste indruk is erg goed! Kan overigens ook iTunes playlists gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
hendriku schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:24:
[...]
StreamToMe ook gekocht (€2,39) is ook voor mij precies wat ik zocht. Makkelijk met iPhone4 en iPad2 thuis (en over 3G!) al m'n muziek, series, films en foto's streamen. Nog niet uitgebreid getest maar eerste indruk is erg goed! Kan overigens ook iTunes playlists gebruiken.
Wat misschien wel handig is met deze app (en ik vraag mij af of het werkt) is als ik een networkshare in Windows zou kunnen toevoegen in de StreamToMe Server op de PC als gedeelde map... Dan kan ik namelijk toch streamen vanaf mijn NAS (Synology), maar dus met een kleine omweg (Gb netwerk, dus dat moet geen probleem zijn).

Helaas vind ik nog steeds niets wat direct goed kan streamen van mijn Synology... (dus ook mkv e.d. zonder haperingen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:27:
Scidd0w schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:48:
Ik gebruik AVPlayer HD en die heeft de functie die je zoekt wel!
Geldt ook voor YX-Player2 & OPlayer HD zojuist eventjes gedownload O-) , en deze hebben de functie dus ook!
Er is overigens ook een YX-Player2 Lite versie, deze is gratis ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 19-05-2011 13:53 . Reden: Toevoeging App ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Iemand nog leuke spellen die hij hier met mij wil delen?

Ik ben een beetje uitgekeken op de apps die ik tot nu toe heb. Dus roep maar raak!
En het liefst niet van die korte arcade games, maar wat uitgebreider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-05 10:16
Een klein vraagje,

Is er misschien een App die ervoor kan zorgen dat je de Ipad via wireless kan laten synchroniseren?
En dan bedoel ik niet Wi-Fi sync want deze is via Cydia te downloaden en ik wil graag niet me Ipad jailbreaken.

- Back-ups maken
- Apps distribueren via WIFI
- Bestanden heen en weer sluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 29-05 11:16

TDB

timwijn schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:29:
Iemand nog leuke spellen die hij hier met mij wil delen?

Ik ben een beetje uitgekeken op de apps die ik tot nu toe heb. Dus roep maar raak!
En het liefst niet van die korte arcade games, maar wat uitgebreider :)
Gisteren "ticket to ride" gekocht, aanrader (lijkt zeer goed op het bordspel).

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

ezwizard schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Wat misschien wel handig is met deze app (en ik vraag mij af of het werkt) is als ik een networkshare in Windows zou kunnen toevoegen in de StreamToMe Server op de PC als gedeelde map... Dan kan ik namelijk toch streamen vanaf mijn NAS (Synology), maar dus met een kleine omweg (Gb netwerk, dus dat moet geen probleem zijn).

Helaas vind ik nog steeds niets wat direct goed kan streamen van mijn Synology... (dus ook mkv e.d. zonder haperingen...)
Je vind dit toch niet heel vreemd ? Wat voor mkv's praat je over ? Kan je internetupstreampijp dat dan aan ?
Ik heb er geen problemen mee tot bepaalde hoogte (10Mbit up). Muziek streamen werkt helemaal perfect en iphone/ipad formaat films (m4v) werken zelfs over 3g nog prima (met synology that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeachboyNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:35:
Een klein vraagje,

Is er misschien een App die ervoor kan zorgen dat je de Ipad via wireless kan laten synchroniseren?
En dan bedoel ik niet Wi-Fi sync want deze is via Cydia te downloaden en ik wil graag niet me Ipad jailbreaken.

- Back-ups maken
- Apps distribueren via WIFI
- Bestanden heen en weer sluizen.
Ja en hij moet zeker ook nog koffiezetten 8)7

Wat denk je nou zelf :?
In Cydia vind je nagenoeg alles wat Apple niet kan en/of niet wil toevoegen aan iOs ;)

Dus als je NIET wilt jailbreaken, moet je genoegen nemen met wat Apple je toestaat, daar kies je tenslotte zelf voor ;)

Mensen die NIET willen jailbreaken, maar WEL van alles willen :+

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 19-05-2011 15:25 . Reden: Typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Anoniem: 397188 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:59:
[...]

In Cydia vind je nagenoeg alles wat Apple niet kan en/of niet wil toevoegen aan iOs ;)

Dus als je NIET wilt jealbreaken, moet je genoegen nemen met wat Apple je toestaat, daar kies je tenslotte zelf voor ;)

Mensen die NIET willen jealbreaken, maar WEL van alles willen :+
Hij vraag toch alleen of er een app voor is die het kan?
Beetje rare reactie van je.

En nee er is geen app zonder te jailbreaken die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timwijn schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
[...]

Hij vraag toch alleen of er een app voor is die het kan?
Beetje rare reactie van je.
We zitten op Tweakers, dus ik ga er van uit dat men zelf ook even logisch na kan denken ;)

Probeer dus alleen maar te benadrukken dat dergelijke gebruikers klaarblijkelijk totaal niet beseffen waar ze voor gekozen hebben en/of waar Cydia voor staat :?

Van twee walletjes eten is niet mogelijk, het is het één of het ander!

Als alles draadloos zou zijn, wie koopt er dan nog de veel te dure Apple-kabeltjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

jealbreaken
Niet alleen je reacties zijn wat raar, je spelling ook... chill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Anoniem: 34095 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:57:
[...]
Je vind dit toch niet heel vreemd ? Wat voor mkv's praat je over ? Kan je internetupstreampijp dat dan aan ?
Ik heb er geen problemen mee tot bepaalde hoogte (10Mbit up). Muziek streamen werkt helemaal perfect en iphone/ipad formaat films (m4v) werken zelfs over 3g nog prima (met synology that is).
Ik heb het puur over streamen via mijn interne LAN, ik zoek dus geen dingen om over internet eeea te streamen. Meeste van mijn mkv's zijn 720p (soms een enkele 1080p, maar ik snap dat dat wellicht wat teveel van het goede is). Muziek streamen met de app van Synology is ook inderdaad geen probleem. Alleen films in het mkv formaat (waarin de meest gangbare films te vinden zijn) streamen via mijn interne LAN wil nog niet echt soepel lukken. Ter informatie verder; ik heb een Gigabit LAN en door het hele huis WiFi-n, dus daar zal het niet aan liggen...

Dus de vraag is eigenlijk om een app waarmee ik soepel alle series/films (mkv formaat, H264 codec, meeste 720p) kan streamen vanaf mijn Synology via mijn interne LAN en WiFi-n. Als het niet anders kan wil ik desnood nog wel gaan voor StreamToMe, dus met tussenkomst van mijn PC (liever niet). Maar daarvoor vroeg ik mij dus af of je dan een networkshare in Windows kan aanduiden als fileshare in STM en zo toch films van mijn Synology kan streamen...

[ Voor 19% gewijzigd door ezwizard op 19-05-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:41:
[...]
Niet alleen je reacties zijn wat raar, je spelling ook... chill...
Totaal niet interessant ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Laatst online: 06-05 10:16
Anoniem: 397188 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Dus als je NIET wilt jailbreaken, moet je genoegen nemen met wat Apple je toestaat, daar kies je tenslotte zelf voor ;)

Mensen die NIET willen jailbreaken, maar WEL van alles willen :+
Ik heb heus wel een beetje gezond verstand, maar als je in de automatisering zit bij een bedrijf dan zou je natuurlijk het liefst alles van afstand kunnen doen.
Daarom was mijn vraag ook kunnen wij die Remote beheren omdat er altijd personen zijn die de spullen krijgen maar geen enkel verstand hebben van bepaalde spullen. En vooral met Apple producten zijn er regelmatig personen die niet goed weten hoe je er mee moet werken.

Het jailbreaken zelf willen we niet omdat we dan garantie kwijt zijn, en als er een Ipad crasht dan moet je hem vaak restoren dmv Itunes of vanuit zich zelf. Maar als dit dan gebeurd is moet je weer het hele apparaat opnieuw Jailbreaken en diverse settings aanpassen.

Enkelt wat ik kon vinden van het synchroniseren is dat je de Ipad met de Exchange kan verbinden waarmee je de Mail, agenda en contacten mee kunt laten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeachboyNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:28:
[...]

Ik heb heus wel een beetje gezond verstand, maar als je in de automatisering zit bij een bedrijf dan zou je natuurlijk het liefst alles van afstand kunnen doen.
Ik begrijp het, ik zit in dezelfde situatie.
Daarom was mijn vraag ook kunnen wij die Remote beheren omdat er altijd personen zijn die de spullen krijgen maar geen enkel verstand hebben van bepaalde spullen.
En vooral met Apple producten zijn er regelmatig personen die niet goed weten hoe je er mee moet werken.
Apple heeft toch wel een erg lage instapdrempel, simpeler kan je het niet krijgen, nadeel is meteen dat alles is afgeschermd voor als je net iets meer wilt... en daar loop je nu tegen aan!
Het jailbreaken zelf willen we niet omdat we dan garantie kwijt zijn
Begrijpelijk natuurlijk, maar echte hardware-problemen, zodat de iPad echt helemaal dood is, komen nagenoeg niet voor.
Dus bij een gemiddelde garantieclaim alles vooraf eerst in de originele staat terugzetten.
, en als er een Ipad crasht dan moet je hem vaak restoren dmv Itunes of vanuit zich zelf. Maar als dit dan gebeurd is moet je weer het hele apparaat opnieuw Jailbreaken en diverse settings aanpassen.
Hoeveel keer komt het nou echt voor dat een iPad crashed :? , hier gebruiker we inmiddels 26 stuks (iPad1), en er is nog nooit iets drastisch gecrashed, welke niet met een simpele uit/aan opgelost kon worden ;)
Overigens het hele apparaat opnieuw jailbreaken duurt ca.30 seconden, dus zoveel werk is dat toch niet.
Enkelt wat ik kon vinden van het synchroniseren is dat je de Ipad met de Exchange kan verbinden waarmee je de Mail, agenda en contacten mee kunt laten synchroniseren.
Voor zakelijk gebruik, zoals je zelf al aangeeft "Exchange" en voor de rest inventief gebruikmaken van DropBox Accountjes/Google Docs enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

ezwizard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Ik heb het puur over streamen via mijn interne LAN, ik zoek dus geen dingen om over internet eeea te streamen. Meeste van mijn mkv's zijn 720p (soms een enkele 1080p, maar ik snap dat dat wellicht wat teveel van het goede is). Muziek streamen met de app van Synology is ook inderdaad geen probleem. Alleen films in het mkv formaat (waarin de meest gangbare films te vinden zijn) streamen via mijn interne LAN wil nog niet echt soepel lukken. Ter informatie verder; ik heb een Gigabit LAN en door het hele huis WiFi-n, dus daar zal het niet aan liggen...

Dus de vraag is eigenlijk om een app waarmee ik soepel alle series/films (mkv formaat, H264 codec, meeste 720p) kan streamen vanaf mijn Synology via mijn interne LAN en WiFi-n. Als het niet anders kan wil ik desnood nog wel gaan voor StreamToMe, dus met tussenkomst van mijn PC (liever niet). Maar daarvoor vroeg ik mij dus af of je dan een networkshare in Windows kan aanduiden als fileshare in STM en zo toch films van mijn Synology kan streamen...
Wat je kunt proberen op je nas, is serviio. Dit is een Java based media transcoder, die on the fly je media zal encoden op basis van het device die het opvraagt. Ik heb getracht hiervoor een iPhone/iPad profiel voor te maken (voor op m'n synology) maar dat schijnt niet te werken vanwege m4v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45
Weet iemand of er zoiets is als transmission-remote. Waardoor ik torrent bestanden van sites kan selecteren en uploaden naar mijn nas? transmission web gui doet het prima, maar ik kan uiteraard geen .torrent bestanden downloaden in de browser en copy & paste url gaat niet werken, site hangt achter login.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 20:27
Iemand bekend met een app die het mogelijk maakt om het iPhone display zichtbaar te maken (en eventueel te besturen) op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

Hebben jullie dit ook? Al minstens een maand deze Uitgelicht pagina.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/0/view/j88520nc5q40w58/Foto%27s/Normale%20foto%27s/Photo%20mei%2022%2C%2021%2053%2037.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, volgens mij heeft iedereen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Heb net gechecked maar ik krijg toch echt andere apps te zien :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Gisteravond had ik die pagina ook. Nu nog niet gekeken... Heb 't al zeker een paar dagen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:05
Heb Opera Mini op de iPad gegooid, die nieuwe update is wel nice imho. Veel sneller als safari, maar nu wel met de normale scroll en zoom mogelijkheden. De sites zien er soms wel wat minder fancy uit, maar ik ben tevreden! Terwijl ik niet zo fan was van de eerdere versie.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

ZpAz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:08:
Heb Opera Mini op de iPad gegooid, die nieuwe update is wel nice imho. Veel sneller als safari, maar nu wel met de normale scroll en zoom mogelijkheden. De sites zien er soms wel wat minder fancy uit, maar ik ben tevreden! Terwijl ik niet zo fan was van de eerdere versie.
Hmm ik mis wel de bladwijzerbalk en het cleane uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Klein vraagje:

Ik heb straks mij iPod hersteld naar fabrieksinstellingen, toen heeft hij een backup gemaakt van al me apps e.d

Maar nu zijn sommige betaalde apps als TuneIn radio verdwenen op zowel me iPod als in me iTunes, hoe kan ik deze terughalen?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Opnieuw downloaden! Dat is namelijk gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Anoniem: 34095 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:24:
[...]

Wat je kunt proberen op je nas, is serviio. Dit is een Java based media transcoder, die on the fly je media zal encoden op basis van het device die het opvraagt. Ik heb getracht hiervoor een iPhone/iPad profiel voor te maken (voor op m'n synology) maar dat schijnt niet te werken vanwege m4v.
Ik zie op de site van serviio dat deze applicatie minimaal 387MB aan geheugen vraagt, terwijl mijn Synology DS207+ er slechts 128MB heeft, dus dat zal geen beste performance worden op mijn server.

Ik zal overigens maar stoppen met de zoektocht naar een vriendelijk werkende Stream applicatie die rechtstreeks video (voornamelijk mkv) van mijn Synology kan streamen naar mijn iPad2. Ik hoor dat er wel het eea te vinden is,maar het merendeel werkt met tussenkomst van een PC of Mac, wat ik niet ideaal vind. Dus vooralsnog is mijn idee om maar een selectie van films/series die ik op korte termijn wil kijken in een nachtje laat omzetten met de aiseesoft iPad2 Video Converter. Werkt erg vriendelijk en redelijk snel. Een aflevering van een serie (mkv, 720p, 45min) deed er 20min over om te converteren. Ben alleen nog aan het stoeien met de subs. Mijn series hebben die er vaak ingebakken zitten en aiseesoft neemt het niet altijd mooi over...

Kleinigheidjes blijf je houden.

[ Voor 37% gewijzigd door ezwizard op 25-05-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Weet iemand een app, waarmee je bijv. een google maps(of iets anders) kaart kan downloaden, zodat je daarna die kaart offline kan gebruiken met GPS? Zoiets leek me wel handig tijdens het mountainbiken, waar ik vaak geen 3G heb om een kaart naar binnen te slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:24:
Weet iemand een app, waarmee je bijv. een google maps(of iets anders) kaart kan downloaden, zodat je daarna die kaart offline kan gebruiken met GPS? Zoiets leek me wel handig tijdens het mountainbiken, waar ik vaak geen 3G heb om een kaart naar binnen te slurpen.
Probeer eens Gaia GPS.
Speciaal gemaakt voor bij het wandelen, hardlopen, fietsen en als je eventjes geen internet hebt voor kaartmateriaal ;)

Volledige versie
http://itunes.apple.com/nl/app/gaia-gps/id329127297?mt=8

Gratis (Lite) versie
http://itunes.apple.com/n...gps-lite/id333273242?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Good Fella schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:50:
Opnieuw downloaden! Dat is namelijk gratis :)
Niet diegene die ik had, niet dat ik wakker lig van €0,79 cent maar dan nog :+ .

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:08

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Anoniem: 36835 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:24:
Ik heb net Forevermap gekocht. Kost €1,59 en werkt op basis van de gratis, open source, OpenStreetMap-kaarten. Die echt zeer actueel zijn.

Na het downloaden van de app moet je eenmalig via een WiFi-verbinding de kaart naar keuze downloaden (kaarten zijn per land, de NL kaart is zo'n 280MB).

Hiermee heb je offline kaarten en navigatie.

Ik neem overigens aan dat dit voor je iPhone is, tenzij je je iPad op de MTB meeneemt :? - ik heb Forevermap iig op mijn iPhone 4 draaien.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Richard! schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:35:
[...]

Niet diegene die ik had, niet dat ik wakker lig van €0,79 cent maar dan nog :+ .
Betaalde applicaties kun je ook zovaak downloaden als je wilt zonder extra kosten. Mits met het zelfde Apple ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Ik zag vandaag dat er weer veel Apps van EA in de aanbieding zijn!

Ik hoop dat ze Red Alert nog eens updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Weer een video-player vraagje:

Nu zoek ik de beste (betaalde) app om lekker in het vliegtuig de kleine naar wat DivX/XviD tekenfilmpjes te laten kijken (dus zonder streamen en zonder eerst te converteren). Als ik er zelf ook nog eens een mkv'tje mee kan zien is dat ook fijn.

Eerder hierboven noemden mensen al Goodplayer en AVplayerHD. Beide zien er uit alsof dat exact is wat ik zoek... maar heeft er iemand ervaring met beide of anders goede redenen waarom de ene beter zou zijn?
Beide eerst zelf kopen en dan een niet gebruiken vind ik zonde geld, dus enige info is welkom.

(oh... ik kan niet vinden of een van beiden de HDMI out ondersteund zodat ik ook mijn iPad als een mediaplayer kan gebruiken en op mijn LCD kan aansluiten en HD films kan afspelen op de TV... iemand?)

(edit: CineXplayer voldoet niet omdat het al direct geen mkv's met AC3 lust en de support lijst te summier is om serieus overwogen te worden)

[ Voor 7% gewijzigd door Tijgert op 29-05-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:40

Pierre

Van nature lui!

Hoi ik ben opzoek naar een mooie reisgids van Australië zijn die er wel of zoek ik niet goed :'(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:51:
Weer een video-player vraagje:

Nu zoek ik de beste (betaalde) app om lekker in het vliegtuig de kleine naar wat DivX/XviD tekenfilmpjes te laten kijken (dus zonder streamen en zonder eerst te converteren). Als ik er zelf ook nog eens een mkv'tje mee kan zien is dat ook fijn.

Eerder hierboven noemden mensen al Goodplayer en AVplayerHD. Beide zien er uit alsof dat exact is wat ik zoek... maar heeft er iemand ervaring met beide of anders goede redenen waarom de ene beter zou zijn?
Beide eerst zelf kopen en dan een niet gebruiken vind ik zonde geld, dus enige info is welkom.

(oh... ik kan niet vinden of een van beiden de HDMI out ondersteund zodat ik ook mijn iPad als een mediaplayer kan gebruiken en op mijn LCD kan aansluiten en HD films kan afspelen op de TV... iemand?)

(edit: CineXplayer voldoet niet omdat het al direct geen mkv's met AC3 lust en de support lijst te summier is om serieus overwogen te worden)
Probeer eerst eens "OPlayer HD Lite",
http://itunes.apple.com/u...rhd-lite/id385896088?mt=8

De echte versie is gewoon de beste...
http://itunes.apple.com/be/app/oplayer-hd/id373236724?mt=8

Test met andere top-players, zie hieronder:
YouTube: ‪Ipad Players test Between VLC, Oplayer HD , CineXplayer , YxPlayer‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:34
MG-studios schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:35:
Iemand bekend met een app die het mogelijk maakt om het iPhone display zichtbaar te maken (en eventueel te besturen) op de iPad?
VNC server en een willekeurige VNC client.
Een VNC server draaien kan alleen via een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:54:
Hoi ik ben opzoek naar een mooie reisgids van Australië zijn die er wel of zoek ik niet goed :'(
Is dit niets voor je...
http://itunes.apple.com/u...el-guide/id303050512?mt=8

Of doe gewoon makkelijk, download gewoon één de vele gratis reisgidsen in PDF formaat.
Daarna gewoon lekker met iBooks lezen enz., deze zijn meestal veel uitgebreider dan één v/d specifieke flut apps.
http://bookboon.com/nl/reisgidsen/australie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 397188 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:26:
[...]

Is dit niets voor je...
http://itunes.apple.com/u...el-guide/id303050512?mt=8

Of doe gewoon makkelijk, download gewoon één de vele gratis reisgidsen in PDF formaat.
Daarna gewoon lekker met iBooks lezen enz., deze zijn meestal veel uitgebreider dan één v/d specifieke flut apps.
http://bookboon.com/nl/reisgidsen/australie
Die apps zuigen idd, alleen veel pdf's ben ik behalve je tip nog niet tegen gekomen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:44:
[...]

Die apps zuigen idd, alleen veel pdf's ben ik behalve je tip nog niet tegen gekomen
We zitten op tweakers :? :? :?

Dus als ik Google gebruik en als ik dan vervolgens "australie + reisgids + pdf" intyp en vervolgens op het 1e zoekresultaat klikt, dan zie ik al meteen dat je daar heel wat gratis gidsen kan downloaden ;)

Zie hieronder...
http://www.australiaeguid...stralia-travel-guides.php
http://www.tripwolf.com/en/guide/show/13332/Australia

Succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 30-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 397188 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:41:
[...]

We zitten op tweakers :? :? :?

Dus als ik Google gebruik en als ik dan vervolgens "australie + reisgids + pdf" intyp en vervolgens op het 1e zoekresultaat klikt, dan zie ik al meteen dat je daar heel wat gratis gidsen kan downloaden ;)

Zie hieronder...
http://www.australiaeguid...stralia-travel-guides.php
http://www.tripwolf.com/en/guide/show/13332/Australia

Succes.
Uiteraard had ik dit ook al gevonden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, heb nu zelf ondervonden dat een 720p MKV met AC3 niet zonder stotteren is af te spelen in zowel OplayerHD en BuzzPlayer...

Iemand ervaring met AVplayerHD en/of GoodPlayer met dat soort bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:05
Pierre61 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:54:
Lonely Planet heeft wel veel App's voor iig Amerikaanse steden (NY, LA, SF) e.d, geen idee of ze ook Sydney ofzo hebben.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Speedball 2 Evolution (iPad/iPhone) is vandaag gratis

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:16
Aangezien ik vandaag m'n iPad (1st gen) heb ingeleverd als DOA en pas over 2 weken :s een nieuwe krijg heb ik nu even de tijd om op zoek te gaan naar een goed MSN messenger applicatie. Welke gebruiken jullie om fullscreen te msnen? Degene die ik in de appstore tegenkwam zowel gratis als betaalde waren niet echt goed beoordeeld.

Zelfde geld eigelijk voor Skype.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

@CreativeMind
IM+ Lite linkje

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-05 09:12
MrTinux schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb net Forevermap gekocht. Kost €1,59 en werkt op basis van de gratis, open source, OpenStreetMap-kaarten. Die echt zeer actueel zijn.

Na het downloaden van de app moet je eenmalig via een WiFi-verbinding de kaart naar keuze downloaden (kaarten zijn per land, de NL kaart is zo'n 280MB).

Hiermee heb je offline kaarten en navigatie.

Ik neem overigens aan dat dit voor je iPhone is, tenzij je je iPad op de MTB meeneemt :? - ik heb Forevermap iig op mijn iPhone 4 draaien.
Beetje aansluitend op bovenstaande, ben op zoek naar een app om tijdens fietsvakantie route via knooppunten uit te zetten. (niet tijdens het fietsen, maar 's avonds op de camping, tijdens het fietsen zit de pad in de tas)
Nu is er de knooppunten app van de anwb, maar die is gemaakt voor de Iphone.
Heb eerder een iphone app gehad en die werd op de ipad in een klein schermpje weergegeven, als ik dan vergrootte werd heb beeld wel groter, maar de info bleef hetzelfde, er werd niet meer weergegeven

Weet iemand een knooppunten app, of kan iemand mij vertellen of, als ik een app download, ik deze eerst kan uitproberen voor ik hem definitief koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
miles schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:42:
ben op zoek naar een app om tijdens fietsvakantie route via knooppunten uit te zetten. (niet tijdens het fietsen, maar 's avonds op de camping, tijdens het fietsen zit de pad in de tas)
Als je enkel een kaart met fietsknooppunten wil raadplegen om een lijstje van knooppunten samen te stellen (dus geen navigatie), kun je Gaia GPS eens bekijken. Gaia GPS is beschikbaar in twee varianten: Een betaalde versie (Gaia GPS) en een gratis versie (Gaia GPS Lite) die nagenoeg dezelfde functionaliteit biedt maar voorzien is van een bescheiden banner. Gaia GPS is ontworpen voor zowel iPhone als iPad en benut het grotere scherm van de iPad ten volle.

Gaia GPS kan kaarten tonen van verschillende bronnen waaronder OpenStreetMap met de Cloudmate Topo overlay. Die overlay toont voor Nederland en grote delen van België de genummerde fietsknooppunten en de landelijke fietsroutes (LF-routes).

Als je iPad of iPhone uitgerust is met GPS-ontvanger, kun je ook onderweg je actuele positie en richting raadplegen. Heel handig wanneer je vreest dat je verkeerd aan het rijden bent doordat onverlaten weer eens een knooppuntbordje hebben weggehaald of er plaatselijk een gewijzigde verkeerssituatie is door werken. De applicatie kan ook je afgelegde route tracken, maar dat betekent natuurlijk wel dat de GPS-ontvanger de hele tijd moet aanstaan wat een aanslag is op de batterij.

Omdat je niet afhankelijk wil zijn van eventuele downtime van de kaartservers en omdat je onderweg waarschijnlijk sowieso al geen wifi ter beschikking hebt (en 3G misschien geen optie is), kun je met Gaia GPS kaarten downloaden voor offline gebruik. Doe dit best wel ruimschoots op voorhand want de Cloudmate Topo server durft wel eens offline te zijn en is vaak vreselijk traag. Zeker sinds de applicatie enkele dagen terug "app of the day" was op Amazon heeft de server het hard te verduren. Hopelijk stabiliseert zich dat weer in de nabije toekomst.

Gaia GPS is nog in volle ontwikkeling en het downloaden van kaarten is een onderdeel dat nog niet helemaal goed uitgewerkt is. Voor kleine kaarten is er geen probleem, maar omdat kaarten slechts 10000 tiles groot kunnen zijn moet je grote gebieden opsplitsen in kleinere kaarten van maximaal 10000 tiles. Hoe hoger het maximale zoomniveau dat je wil opslaan, hoe hoger het aantal tiles. Voor fietskaarten is het standaard zoomniveau voor downloads (1:24000) ruim voldoende en daarmee kun je een gebied van ongeveer 10000 km2 opslaan. Dat lijkt veel, maar in een vierkant is dat slechts 100 bij 100 km. Op een dag fiets je daar zo doorheen. De software laadt de opgeslagen kaarten dynamisch aan de hand van je scherm- of GPS-positie - geen gebruikersinteractie vereist - maar het downloaden van meerdere aaneenliggende kaarten zelf is momenteel nogal gebruiksonvriendelijk. Zo kun je niet eenvoudig zien welke gebieden je al gedownload hebt en kun moet je wachten tot de download klaar is na het aanduiden van een gebied. Dat maakt het nodeloos moeilijk om een groot gebied correct te downloaden in kleine kaarten zonder ontbrekende gebieden. De makers hebben wel beterschap beloofd in een opkomende versie, maar voorlopig moet je het hiermee doen.

Een andere voorlopige tekortkoming is dat je niet offline kan zoeken op plaats- en straatnamen. Heb je geen GPS-ontvanger en ben je hopeloos verkeerd gereden, dan kun je niet even je huidige locatie opzoeken aan de hand van een straatnaam. Nu langs de andere kant merk je meestal wel snel dat je verkeerd zit wanneer je geen knooppuntbordjes meer tegenkomt. Dus je moet hoogstens een paar kilometer in de omtrek van het laatste knoppunt zoeken.

Als laatste nog wat afbeeldingen van Gaia GPS in gebruik met fietsknooppunten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Al4aeBSqBvApzVNHmCnQrDqr/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K1TTGTXHGC8CYbZ6oSAji8sm/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tijgert schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:07:
Nou, heb nu zelf ondervonden dat een 720p MKV met AC3 niet zonder stotteren is af te spelen in zowel OplayerHD en BuzzPlayer...

Iemand ervaring met AVplayerHD en/of GoodPlayer met dat soort bestanden?
Als je iets leuks vind, laat het dan zeker weten, want ik zoek ook zoiets voor mijn reis :-)

mkv's + lokaal afspelen zou voor mij voldoende zijn:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 11:11
Ik ben nieuw met itunes. Hiervoor heb ik geprobeerd een account aan te maken. Over een credit-card beschik ik niet, vandaar dat mijn voorkeur uitging naar Click&Buy. (Een rekening heb ik daar al.)

Als ik me bij Itunes aanmeldde moest ik al direct een Betaalwijze invoeren. Hiervoor koos ik dus Clickandbuy en klikte op "Ga door."
Daarna inloggen op ClickandBuy en de 'Machtigingen voor easy collect' accepteren.

Dan begint de fout. Bij de pagina van clickandbuy staat nu "One Moment Please, connecting to the itunes store." Vervolgens komt er in Itunes een venster naar boven met "Uw poging tot het instellen van een click&buy rekening voor gebruik in de itunes store is. Uw Itunes Store sessie werd afgebroken."

Dit blijf ik krijgen, heb itunes opnieuw geïnstalleerd, op een andere computer geprobeerd etc etc.

Weet iemand hier hoe dit op te lossen is? Ik heb er naar gezocht maar kon geen antwoord vinden. Wel een aantal mensen met hetzelfde probleem.

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/9471/errorxw.png
De error.

[ Voor 4% gewijzigd door Zalaroth op 08-06-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een iPad 2. Wat ik mij afvroeg voor ik de iPad 2 ging kopen was, of ik bijvoorbeeld Pages, die ik gekocht heb voor mijn Macbook Pro ook te gebruiken is op de iPad 2.
Dit is helaas niet het geval. Je moet voor de iPad2 een aparte versie bijkopen.

Misschien wel handig om te weten voor degene die van plan zijn een iPad 2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kan iemand die meerdere gratis remote desktop clients getest heeft mij vertellen wat een fijne is? Lijkt me handig om remote bij mijn Windows 7 computer te komen via de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Zalaroth schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:17:
Ik ben nieuw met itunes. Hiervoor heb ik geprobeerd een account aan te maken. Over een credit-card beschik ik niet, vandaar dat mijn voorkeur uitging naar Click&Buy. (Een rekening heb ik daar al.)

Als ik me bij Itunes aanmeldde moest ik al direct een Betaalwijze invoeren. Hiervoor koos ik dus Clickandbuy en klikte op "Ga door."
Daarna inloggen op ClickandBuy en de 'Machtigingen voor easy collect' accepteren.

Dan begint de fout. Bij de pagina van clickandbuy staat nu "One Moment Please, connecting to the itunes store." Vervolgens komt er in Itunes een venster naar boven met "Uw poging tot het instellen van een click&buy rekening voor gebruik in de itunes store is. Uw Itunes Store sessie werd afgebroken."

Dit blijf ik krijgen, heb itunes opnieuw geïnstalleerd, op een andere computer geprobeerd etc etc.

Weet iemand hier hoe dit op te lossen is? Ik heb er naar gezocht maar kon geen antwoord vinden. Wel een aantal mensen met hetzelfde probleem.

EDIT:
[afbeelding]
De error.
Bekend probleem, verspil maar geen moeite aan itunes support..

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Probeer eens vanaf je iPad zelf in de store iets te kopen. Waarschijnlijk krijg je dan ook de vraag hoe je wilt betalen en kan je het misschien vanaf daar instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Laatst online: 28-05 20:27
monnick schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:51:
Kan iemand die meerdere gratis remote desktop clients getest heeft mij vertellen wat een fijne is? Lijkt me handig om remote bij mijn Windows 7 computer te komen via de iPad.
Ik ben zelf nog steeds erg te spreken over TeamViewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zalaroth schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:17:
Ik ben nieuw met itunes.

[...]

EDIT:
[afbeelding]
De error.
Probeer eens wat te kopen in de store dat gratis is, bij het aanmaken van een account krijg je dan de mogelijkheid om als betaaloptie 'geen' te kiezen, daarna kun je waarschijnlijk andere opties gewoon toevoegen aan je bestaande account :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Hoi ik lees nogal wat tegenstrijdige berichten betreffende een goeie gratis comic reader app. die .cbr files kan afspelen.

Hebben jullie een gratis app die uitblinkt in zijn doen? helaas woon ik in het buitenland en heb ik geen cc, ze hebben hier ook geen appstore prepaid kaarten helaas.

En jailbreaken wil ik niet :)
Tips zijn zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 57942 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 07:07:
Hoi ik lees nogal wat tegenstrijdige berichten betreffende een goeie gratis comic reader app. die .cbr files kan afspelen.

Hebben jullie een gratis app die uitblinkt in zijn doen? helaas woon ik in het buitenland en heb ik geen cc, ze hebben hier ook geen appstore prepaid kaarten helaas.

En jailbreaken wil ik niet :)
Tips zijn zeer welkom!
Ik ben nog geen prettige comic reader tegen gekomen, de meeste zijn echt super traag en hebben allemaal overbodige rotzooi.
Ik pak de cbr files uit, dan heb je een stel JPGs, die voeg ik samen tot PDF en lees ik in iBooks, gaat prima en het omzetten kost amper moeite/tijd.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-05 12:48
Cloudreader werkt toppie voor mijn strips. Importeer ze gewoon via iTunes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 57942 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 07:07:
Hoi ik lees nogal wat tegenstrijdige berichten betreffende een goeie gratis comic reader app. die .cbr files kan afspelen. Hebben jullie een gratis app die uitblinkt in zijn doen?
Ik ben ook erg tevreden van CloudReaders. CloudReaders is snel, heeft een goed en scherp herschalingsalgoritme, en is verder zonder overbodige franjes. CloudReaders heeft ook de mogelijkheid om via een browser, buiten iTunes om, bestanden toe te voegen aan je collectie. Als er een minpunt aangeduid moet worden is dat de afwezigheid van een miniatuurweergave van de albumcover in de overzichtslijst. Misschien komt dat nog wel in een toekomstige versie, maar de maker zegt dat miniatuurweergaves de applicatie zullen vertragen bij grote collecties. Dus je kunt voorlopig best met duidelijke bestandsnamen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik foto's en filmpjes van mn iPhone naar mn iPad kan transferen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

satcp schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Ik ben ook erg tevreden van CloudReaders. CloudReaders is snel, heeft een goed en scherp herschalingsalgoritme, en is verder zonder overbodige franjes. CloudReaders heeft ook de mogelijkheid om via een browser, buiten iTunes om, bestanden toe te voegen aan je collectie. Als er een minpunt aangeduid moet worden is dat de afwezigheid van een miniatuurweergave van de albumcover in de overzichtslijst. Misschien komt dat nog wel in een toekomstige versie, maar de maker zegt dat miniatuurweergaves de applicatie zullen vertragen bij grote collecties. Dus je kunt voorlopig best met duidelijke bestandsnamen werken.
Super dank voor de reacties! had al een beetje zitten prutsen met het omzetten van een cbr file naar een bestand dat ebooks kon lezen. Echter krijg je geen volledige pagina weergave in ebooks waardoor je dus maar halve pagina`s kan zien :)

Vanavond eens spelen met cloudreaders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

deBennie schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:57:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik foto's en filmpjes van mn iPhone naar mn iPad kan transferen. Iemand een idee?
Sorry heb diverse gratis apps geprobeerd, allemaal telurstellend verlopen :(

De tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:41

RKD

Anoniem: 98189 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 06:14:
[...]

Even wachten op iCloud, dan gaat het vanzelf :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:58
ik doe dat met Mover+ of de camera connection kit

[ Voor 5% gewijzigd door T7D_Sneezy op 14-06-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18
Dropbox? Ik load zelf mijn foto's naar picasa up, dan zijn ze altijd beschikbaar.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:01
Wie kent er een goede app waarmee je de foto's geimporteerd via de Camera Connection Kit kunt afspelen, MAAR waar wel gegevens zoals GPS locatie etc. zichtbaar mee zijn? Heb namelijk een Sony DSC-HX7V en die voegt automatisch GPS locatie toe, nou lijkt 't me tof om die locaties ook via een app op m'n iPad 2 terug te kijken?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 03:29:
[...]

Super dank voor de reacties! had al een beetje zitten prutsen met het omzetten van een cbr file naar een bestand dat ebooks kon lezen. Echter krijg je geen volledige pagina weergave in ebooks waardoor je dus maar halve pagina`s kan zien :)

Super app! werkt onwijs makkelijk, gewoon mijn 8+ GB aan comics in .CBR en .CBW formaat gekopierd naar de cloudreader app in Itunes en het werkt perfect!

Blijf mijn Ipad 1 een geweldig apparaat vinden, na een jaar elke dag minimaal 2 uur verbruik nog steeds heerlijk snel en smooth.

Mischien sla ik ik zelfs de ipad 3 over O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Laatst online: 30-05 21:35
Anoniem: 98189 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 06:14:
[...]

PhotoSync, kost wel 1,59 euro, maar werkt super (via bluetooth of wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
henkjobse schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:07:
[...]

PhotoSync, kost wel 1,59 euro, maar werkt super (via bluetooth of wifi).
Ik gebruik "Pic Transfer", ook een goeie voor foto + video.

Gebruik die app vooral in geval van nood, want de iphone via USB aansluiten op de ipad (fotoconnector) gaat nog steeds stukken sneller dan via wifi of bluetooth om verschillende foto's ineens door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-05 10:22
Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 03:29:
[...]

ik gebruik comic viewer die voldoet prima ;) kost alleen wel 4 euro. maar ja die houdt netjes de comics bij, en converteert ze voor optimaal gebruik op de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Laatst online: 23-11-2023
Hey Tweakers,
Ik ben ook sinds vorige week in het bezit van een iPad twee. Grappig, wist niet dat je comics kon lezen op de iPad. Waar kopen/downloaden jullie deze comics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:58

Milmoor

Footsteps and pictures.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste