Als ik me niet vergis ondersteunt (de gratis versie van) Evernote deze mogelijkheid.Anoniem: 32089 schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:31:
Ik ben op zoek naar een todo app waarbij het mogelijk is dat iemand via mail een todo task bij mij kan toevoegen.
Wunderlist werkt perfect ware het niet dat ik alleen vanuit m'n eigen e-mail account een todo kan toevoegen.
Of is er een andere makkelijke mogelijkheid. Eigenlijk moet het voor de andere persoon vrij gemakkelijk zijn zonder een al te grote omweg taken aan m'n lijst toe te voegen.
Heeft iemand toevallig ook de wired app gehaald? De editie van deze maand is namelijk gratis. Moet zeggen dat dit me wel aantrekt, vooral nu het mooi weer wordt is het wel erg lekker met je iPad in de tuin te zitten en een tijdschrift te lezen.
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar andere tijdschrift-musthave-apps
PSN: djmurcielago
Je vraagt dus gewoon om een goed tijdschrift. Wat voor tijdschriften lees je graag? Quest, Autoweek, de Viva?Murcielago schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:51:
Heeft iemand toevallig ook de wired app gehaald? De editie van deze maand is namelijk gratis. Moet zeggen dat dit me wel aantrekt, vooral nu het mooi weer wordt is het wel erg lekker met je iPad in de tuin te zitten en een tijdschrift te lezen.
Overigens is het evenzo lekker om gewoon met een papieren tijdschift in de tuin te zitten met lekker weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 17-04-2011 23:03 ]
Zinio.Murcielago schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:51:
Ladingen abonnementjes voor weinig
Als je een gmail hebt kan je het volgende overwegen:Anoniem: 32089 schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:31:
Ik ben op zoek naar een todo app waarbij het mogelijk is dat iemand via mail een todo task bij mij kan toevoegen.
Wunderlist werkt perfect ware het niet dat ik alleen vanuit m'n eigen e-mail account een todo kan toevoegen.
Of is er een andere makkelijke mogelijkheid. Eigenlijk moet het voor de andere persoon vrij gemakkelijk zijn zonder een al te grote omweg taken aan m'n lijst toe te voegen.
1. Laat je vriend sturen naar het adres "username+wunderbar@gmail.com"
2. Zet een filter in gmail die alles wat naar "username+wunderbar@gmail.com" wordt gestuurd automatisch doorstuurt naar het wunderlist adres.
Aangezien #2 gewoon van je gmail komt kan die dus gewoon iets toevoegen via wunderbar. De reden waarom het werkt is dat "username+blah@gmail.com" gewoon toekomt bij "username@gmail.com"
Verkeerde interpretatie!
[ Voor 91% gewijzigd door Phuncz op 18-04-2011 13:32 ]
Ik denk dat je z'n post verkeerd interpreteert. Anyway, is de iPad überhaupt wel te gebruiken in de tuin? Mijn iPod Touch functioneert buiten meer als spiegel dan multimedia apparaat.Phuncz schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:48:
[...]
Je klinkt als een oude knor die zijn bedrade telefoon beter vind dan de GSM. Wat doe je in het iPad topic ? Het is een van de draagbaarste "computers" en internet vervangt gedrukt materiaal vrij snel hoor.
Ik lees wel graag VivaXeanor schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:02:
[...]
Je vraagt dus gewoon om een goed tijdschrift. Wat voor tijdschriften lees je graag? Quest, Autoweek, de Viva?
Overigens is het evenzo lekker om gewoon met een papieren tijdschift in de tuin te zitten met lekker weer.Welkom in de wereld die niet achter de stationaire pc zit.
Die interactieve magazines zijn trouwens wel leuk, maar ik heb toch liever de pdf-versie van een papieren tijdschrift, leest wat rustiger, minder tappen enzo.
Ik heb wat tijdschriften van AKO en Pixelmags op m'n iPad. Al die losse apps van Pixelmags vind ik onhandig. Zinio blijft veruit favoriet. Ook leuk om weer MacWorld edities uit 2006 te kunnen lezen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Idd je hebtgelijk ! Mijn excuses !ach-jee schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:05:
[...]
Ik denk dat je z'n post verkeerd interpreteert. Anyway, is de iPad überhaupt wel te gebruiken in de tuin? Mijn iPod Touch functioneert buiten meer als spiegel dan multimedia apparaat.
Anoniem: 32089
Het doorstuur adres moet ik verifiëren en aangezien dit "me@wunderlist.com" moet zijn kan ik dit niet doen.QplQyer schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:37:
[...]
Als je een gmail hebt kan je het volgende overwegen:
1. Laat je vriend sturen naar het adres "username+wunderbar@gmail.com"
2. Zet een filter in gmail die alles wat naar "username+wunderbar@gmail.com" wordt gestuurd automatisch doorstuurt naar het wunderlist adres.
Aangezien #2 gewoon van je gmail komt kan die dus gewoon iets toevoegen via wunderbar. De reden waarom het werkt is dat "username+blah@gmail.com" gewoon toekomt bij "username@gmail.com"
De iPad is zeker heel goed buiten te gebruiken. Wel is het handig om je helderheid richting maximaal te zetten en meestal wordt iets met een witte achtergrond beter weergegeven dan met een donkere achtergrond. Maar werkt echt fijn hoor. Had er veel en veel minder dan verwacht. Vind het heerlijk om er mee in de tuin in het zonnetje te zitten.ach-jee schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:05:
[...]
Anyway, is de iPad überhaupt wel te gebruiken in de tuin? Mijn iPod Touch functioneert buiten meer als spiegel dan multimedia apparaat.
Het helpt om op een plek te zitten waar achter je geen beweging is of een muur/omgeving die niet licht van kleur is.
Ik zat in het weekend in het park met m'n iPad, in de volle zon, zonder schaduw. Dat is nauwelijks te doen imho. Als je genoeg moeite doet om het beeld in je eigen schaduw te krijgen is het net te zien, een zwarte tekst op witte achtergrond lezen gaat misschien nog, maar lekker een spelletje doen / filmpje kijken is er niet bij.
Heb je een iPad 1 of een iPad 2? Ik heb een 2, scherm schijnt beter leesbaar in de zon te zijn en ik kan me niet vinden in wat jij zegt eerlijk gezegd.Xtuv schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:45:
Ik zat in het weekend in het park met m'n iPad, in de volle zon, zonder schaduw. Dat is nauwelijks te doen imho. Als je genoeg moeite doet om het beeld in je eigen schaduw te krijgen is het net te zien, een zwarte tekst op witte achtergrond lezen gaat misschien nog, maar lekker een spelletje doen / filmpje kijken is er niet bij.
Ik heb ze langs elkaar gehouden en als er 10% verschil in helderheid zit, is het veel. Zowiezo is het voor de rest een identiek scherm met dezelfde technologie dus aan meer zaken kan het niet liggen.
Tsja, de iPad is wat mij betreft nauwelijks bruikbaar in de zon, waarom precies mijn iPhone 4 dan nog prima leesbaar is en de iPad totaal niet... is de backlight zoveel zwakker op een iPad?
Even on-topic: hoe zit het met Zinio, hebben ze nu eindelijk een Nederlandse winkel?
Even on-topic: hoe zit het met Zinio, hebben ze nu eindelijk een Nederlandse winkel?
[ Voor 18% gewijzigd door vgroenewold op 18-04-2011 23:30 ]
Ja, er is een nl Zinio store, maar met nl prijzen, dus nauwelijks korting op een abonnement.
In de US store heb je nu 2 jaar Maxim (24 nummers) voor $24 (17 euro) = 75% korting:
http://www.zinio.com/brow...irf=USA_BNR_0630_MAX2YTOK
Op NL tijdschriften mag je blij zijn als je 10-15% korting krijgt. Voor die 30cent per tijdschrift heb ik hem net zo lief nog op papier.
Kom er net achter dat je in Zinio ook gewoon je Nederlandse adres in kunt vullen, vervolgens als land USA kunt kiezen en dan als State:Armed Forces. Dan hoef je geen heel Amerikaanse adres te gaan zitten verzinnen
In de US store heb je nu 2 jaar Maxim (24 nummers) voor $24 (17 euro) = 75% korting:
Op NL tijdschriften mag je blij zijn als je 10-15% korting krijgt. Voor die 30cent per tijdschrift heb ik hem net zo lief nog op papier.
Kom er net achter dat je in Zinio ook gewoon je Nederlandse adres in kunt vullen, vervolgens als land USA kunt kiezen en dan als State:Armed Forces. Dan hoef je geen heel Amerikaanse adres te gaan zitten verzinnen
[ Voor 86% gewijzigd door matthijst op 19-04-2011 07:43 ]
Anoniem: 32767
Sinds gisteren in het bezit van een iPad2. Volgens mij snap ik iets niet of heb ik iets verkeerd geinstalleerd. Wat bij gratis apps moet ik mijn wachtwoord opgeven maar bij betaalde apps niet. Ik zou eerder verwachten dat dit andersom zou zijn.
Vergeet niet dat veel iPad-versies van magazines voor een lagere prijs veel meer functionaliteit bieden. Zoals video en andere interactie.matthijst schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:06:
Je moet altijd je wachtwoord opgeven. Alleen onthoudt ie het eventjes (volgens mij 15 minuten) en hoef je bij meerdere keren achter elkaar het dus niet elke keer te doen.Anoniem: 32767 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:49:
Sinds gisteren in het bezit van een iPad2. Volgens mij snap ik iets niet of heb ik iets verkeerd geinstalleerd. Wat bij gratis apps moet ik mijn wachtwoord opgeven maar bij betaalde apps niet. Ik zou eerder verwachten dat dit andersom zou zijn.
Ik denk dat je dat verkeerd interpreteert.
[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 20-04-2011 11:57 ]
De prijzen van US abonnementen zijn nagenoeg hetzelfde in de NL Zinio store als in de US store. Je bedoelt denk in NL tijdschriften, die nauwelijks goedkoper zijn. Als ik US Maxim probeer te kopen in de NL Zinio store dan betaal ik € 16,95. Dus precies hetzelfde als ik in dollars betaal. Daar komt nog (verplichte) btw bij. Die is echter te omzeilen door een US adres te kiezen.matthijst schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:06:
Ja, er is een nl Zinio store, maar met nl prijzen, dus nauwelijks korting op een abonnement.
Overigens zijn ook papieren tijdschrift abonnementen in de VS sowieso veel goedkoper. Vooral bladen als Maxim of Esquire, maar ook Wired of Vogue kosten geen reedt in de VS. Wanneer je zo'n blaadje doorbladert zie je ook dat de bladen voor 50% uit reclame bestaan. Wanneer je abonnee wordt van zo'n blad hebben adverteerders een zekerheid van hoe vaak hun advertentie wordt gezien. Daarom is een abonnement erg goedkoop en een los nummer per saldo veel duurder.
Sorry, bedoelde inderdaad VS bladen. En inderdaad: die staan wat boller van reclame en normale abonnementen zijn daar waarschijnlijk ook net zo duur/goedkoop als digitaal. Wat dat betreft is de NL prijs dan wel verklaard (want bijna net zo duur als normaal abonnement), maar het blijft natuurlijk suf dat tijdschriften in Nederland ueberhaupt zo verrekte duur zijn...pelt schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:38:
De prijzen van US abonnementen zijn nagenoeg hetzelfde in de NL Zinio store als in de US store.
etc...
Klaag verder niet, want heb een lading US abonnementen, maar had graag bijvoorbeeld de Revu voor een euro of 30-40 per jaar gezien... Of nog beter; voor een kleinere meerprijs ook digitaal te downloaden naast je normale abonnement. Zal er uiteindelijk vast wel komen, maar dan vragen ze gewoon alsnog 2,75 per nummer, daar schiet je dan weinig mee op (blad zit vast aan je iPad, is niet meer 'door te geven'...
Anoniem: 354621
Het glas van de iPad 2 is dunner en dat merk je welPhuncz schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:11:
Ik heb ze langs elkaar gehouden en als er 10% verschil in helderheid zit, is het veel. Zowiezo is het voor de rest een identiek scherm met dezelfde technologie dus aan meer zaken kan het niet liggen.
Is het mogelijk om meerdere agenda's te maken in de standaard agenda app? Er zijn vrijwel geen keuzes in te stellen en kan het niet vinden.
... of is er een betere en leukere agenda dan de standaard? Welke gebruiken jullie dan?
... of is er een betere en leukere agenda dan de standaard? Welke gebruiken jullie dan?
Ik gebruik zelf GooCal om mijn google agende te syncen. Hiermee kun je in ieder geval meerdere agenda's aanmaken en ook met andere mensen delen.honey schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:34:
Is het mogelijk om meerdere agenda's te maken in de standaard agenda app? Er zijn vrijwel geen keuzes in te stellen en kan het niet vinden.
Ik gebruik miCal HD en die neemt gewoon alle agenda's over uit de standaard applicatie. Verder synchroniseer ik m'n agenda met MobileMe en Exchange. Werkt soepel en met de verschillende kleuren ook overzichtelijk.honey schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:34:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Veel Ea spellen in de aanbieding zoals fifa en madden 0,79 ipv 8 en 13 euro ofzo!
Ik heb mijn gmail als exchange, dan kan je via Google agenda (internet site) meerdere agenda's instellen en die zijn allemaal te kiezen in de standaard iPad calendar app.WouterHelm schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:47:
[...]
Ik gebruik zelf GooCal om mijn google agende te syncen. Hiermee kun je in ieder geval meerdere agenda's aanmaken en ook met andere mensen delen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik Word en Excel bestand eenvoudig mee kan bekijken. Evt. zeer eenvoudig bewerken. Ik zou het icm de Dropbox app willen gebruiken. Welke app kan ik dan het beste gebruiken?
This is the Way.
Ik doe het met Office² HD hiermee kun je vanuit dropbox bestanden bewerken, vanuit de app zelf dropbox bestanden openen bewerken en opslaan.NoTimeRemains schreef op maandag 25 april 2011 @ 17:14:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik Word en Excel bestand eenvoudig mee kan bekijken. Evt. zeer eenvoudig bewerken. Ik zou het icm de Dropbox app willen gebruiken. Welke app kan ik dan het beste gebruiken?
Er zijn weinig goede reviews te vinden, dus vraag het hier maar weer, ...
Welke app is het meest geschikt voor HD movies. Ik heb een heleboel 1280 x 720 .wmv films die ik graag op de IPAD2 bekijk, maar kom er niet uit welke het meest geschikt is. Je kunt niks testen, dus best wel lastig. (en ik heb al heel wat apps gekocht die ik niet meer ga gebruiken)
Welke app is het meest geschikt voor HD movies. Ik heb een heleboel 1280 x 720 .wmv films die ik graag op de IPAD2 bekijk, maar kom er niet uit welke het meest geschikt is. Je kunt niks testen, dus best wel lastig. (en ik heb al heel wat apps gekocht die ik niet meer ga gebruiken)
Hi allemaal,
Ik had een vraagje,
ik vroeg me af of er een app is waarbij je meerdere mailboxes kan aanmaken met een wachtwoord?
het gaat om de iPad 2.
Ik heb zelf behoorlijk rond gezocht op google maar ik had weinig succes helaas.
hopelijk weten jullie een app die dat heeft.
Alvast bedankt
Ik had een vraagje,
ik vroeg me af of er een app is waarbij je meerdere mailboxes kan aanmaken met een wachtwoord?
het gaat om de iPad 2.
Ik heb zelf behoorlijk rond gezocht op google maar ik had weinig succes helaas.
hopelijk weten jullie een app die dat heeft.
Alvast bedankt
Wouw, de Nalden app die net nieuw is binnengekomen in de app store is verschenen is echt fucking nice! Geen idee wat dat Nalden precies is, maar de app is echt heel mooi (flashy) gemaakt.
Ik vraag me af hoe het nou zit met Zinio. Zij verkopen abonnementen buiten de app store om in hun iPad app.
Dit mocht toch niet meer?
Jawel. Als je in-app gaat verkopen moet een gedeelte naar Apple. Zinio verkoopt via hun eigen site.T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:52:
Ik vraag me af hoe het nou zit met Zinio. Zij verkopen abonnementen buiten de app store om in hun iPad app.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nalden is vet. Hij houdt gewoon een blog bij over allemaal dingen die hij gaaf vindt. Tevens heeft hij sinds kort ook een shop, alleen zit die nog niet in de app volgens mij. Hij staat er wel maar nog niet te openen.monnick schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:28:
Wouw, de Nalden app die net nieuw is binnengekomen in de app store is verschenen is echt fucking nice! Geen idee wat dat Nalden precies is, maar de app is echt heel mooi (flashy) gemaakt.
De app is inderdaad echt supersupermooi weergegeven.
Erg leuk om regelmatig in de gaten te houden, waar hij het allemaal over heeft.
Staan ze op een mediacenter? If so - Air Video.honey schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:23:
Nee, gewoon op de PC en zou enkele willen uploaden om onderweg ed. te bekijken. Elke keer als ik op het punt sta een app te kopen, kom ik weer negatieve reviews tegen of beperkingen (zoals geen HD content) tegen.kellhus schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:38:
[...]
Staan ze op een mediacenter? If so - Air Video.
Weet iemand ook een spel zoals zelda/pokemon achtig iets?
(order en chaos ziet er trouwens megavet uit, alleen zo'n soort spel is te verslavend voor me, omdat je het altijd maar door kan blijven spelen.)
(order en chaos ziet er trouwens megavet uit, alleen zo'n soort spel is te verslavend voor me, omdat je het altijd maar door kan blijven spelen.)
[ Voor 56% gewijzigd door timwijn op 28-04-2011 15:21 . Reden: Ff wat vergeten toe te voegen. ]
Superbrothers lijkt een best goed adventure spel te zijn voor de iPad, maar ik heb het zelf niet gespeeld
Das waar, maar ik zoek toch meer iets in de geest van wat ik hierboven zei. Kan best zijn dat het er niet is hoor, maar ben benieuwdB.A.L. schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:29:
Superbrothers lijkt een best goed adventure spel te zijn voor de iPad, maar ik heb het zelf niet gespeeld
Of 'ie goed is weet ik niet, maar in dit lijstje staat (onderaan) een Zelda-kloon, misschien is het wat...timwijn schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:20:
Weet iemand ook een spel zoals zelda/pokemon achtig iets?
http://www.ipadblogs.nl/2...ave-games-voor-je-ipad-2/
Misschien moet ik toch maar final fantasy nemen. Ziet er ook vet uit! Bedankt voor dit lijstje trouwens, staat wel wat leuks tussenMr.Myst schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:55:
[...]
Of 'ie goed is weet ik niet, maar in dit lijstje staat (onderaan) een Zelda-kloon, misschien is het wat...
http://www.ipadblogs.nl/2...ave-games-voor-je-ipad-2/
Voor ideaal gebruik van Twitter op m'n iPad zijn (Instant) Push Notifications bij Mentions en DM's erg welkom.
Vele Apps bieden deze functie niet, terwijl in mijn geval HootSuite mij stukken beter bevalt dan Twitter for iPad, deze hebben (ondanks veler verzoek) nog geen mogelijkheid tot Push Notifications geïntegreerd in de App wat ik tijden toch jammer vond (en mede daardoor zelfs gecombineerd werkte met Twitter for iPad daar deze dat wel kon, echter stopt een App met Pushen wanneer je deze een tijdje niet opent, schijnbaar...).
Nu had ik al vaker gehoord van BoxCar maar doordat je hier weer je gegevens in moest vullen etc. etc. had ik hier nooit zin in.
Echter zit ik sinds enige tijd ook op een PC zonder Native Twitter Client (met zogeheten Toast's en integrated Mentions in Native Timeline) en nu mis ik zo nu en dan een Mention wat ik stiekem toch jammer vind
.
Uiteindelijk dus toch besloten om BoxCar te installeren, en wat een verademing is dat! In het begin leek het erop dat het niet functioneerde, maar kennelijk had de App even de tijd nodig om te zichzelf in te stellen. Maar nu krijg ik Netjes mijn Mentions als Push Notification op m'n Scherm.
Zodra je op "Bekijkt" klikt opent de BoxCar App welke ie vervolgens vol automatisch doorstuurt naar HootSuite (of een andere Wenselijke App naar keuze, zoals bijv. TweetDeck).
Ondanks dat de App al enige tijd in de AppStore staat, wilde ik dit toch even met jullie delen.
PS Naast Twitter werkt de App ook voor E-Mails, Facebook, Google Voice, Google Buzz, e.a.
Vele Apps bieden deze functie niet, terwijl in mijn geval HootSuite mij stukken beter bevalt dan Twitter for iPad, deze hebben (ondanks veler verzoek) nog geen mogelijkheid tot Push Notifications geïntegreerd in de App wat ik tijden toch jammer vond (en mede daardoor zelfs gecombineerd werkte met Twitter for iPad daar deze dat wel kon, echter stopt een App met Pushen wanneer je deze een tijdje niet opent, schijnbaar...).
Nu had ik al vaker gehoord van BoxCar maar doordat je hier weer je gegevens in moest vullen etc. etc. had ik hier nooit zin in.
Echter zit ik sinds enige tijd ook op een PC zonder Native Twitter Client (met zogeheten Toast's en integrated Mentions in Native Timeline) en nu mis ik zo nu en dan een Mention wat ik stiekem toch jammer vind
Uiteindelijk dus toch besloten om BoxCar te installeren, en wat een verademing is dat! In het begin leek het erop dat het niet functioneerde, maar kennelijk had de App even de tijd nodig om te zichzelf in te stellen. Maar nu krijg ik Netjes mijn Mentions als Push Notification op m'n Scherm.
Zodra je op "Bekijkt" klikt opent de BoxCar App welke ie vervolgens vol automatisch doorstuurt naar HootSuite (of een andere Wenselijke App naar keuze, zoals bijv. TweetDeck).
Ondanks dat de App al enige tijd in de AppStore staat, wilde ik dit toch even met jullie delen.
PS Naast Twitter werkt de App ook voor E-Mails, Facebook, Google Voice, Google Buzz, e.a.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik ben heel enthousiast over AV Player HD http://itunes.apple.com/us/app/avplayerhd/id407976815?mt=8honey schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:23:
+1, ben ik ook erg tevreden over.vanardenne schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:05:
[...]
Ik ben heel enthousiast over AV Player HD http://itunes.apple.com/us/app/avplayerhd/id407976815?mt=8
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Bedankt, deze lijkt me heel geschikt en voor de prijs is het prima te proberen. Bedankt!vanardenne schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:05:
[...]
Ik ben heel enthousiast over AV Player HD http://itunes.apple.com/us/app/avplayerhd/id407976815?mt=8
Wat een nepzooi zeg dat Imovie. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om video's toe te voegen. Converteren naar Ipad formaat helpt gewoon weg niet, ook niet als ik het in de fotorol map plaats
Iemand een oplossing gevonden?
Verschil met cineX player?vanardenne schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:05:
[...]
Volgens mij kan AVPLAYERHD niet streamen van een NAS.
Heeft dan wel als voordeel dat hij VOB files speelt (corrigeer me als ik mis ben want ik heb het zelf nog niet)
Een allround player heb ik echt nog niet tegengekomen.
Heb volgende 3 al uitgeprobeerd:
- BUZZ player
Voorlopig mijn favoriet. Pro: streaming Contra: geen VOB, speelt even versnelt af na pauze zetten en terug op play duwen (bug)
- CineXplayer
Contra: geen streaming, geen filebrowser, geen VOB
- OPlayerHD lite
Contra: geen streaming (wel in gewone versie?) , geen VOB
Heeft dan wel als voordeel dat hij VOB files speelt (corrigeer me als ik mis ben want ik heb het zelf nog niet)
- BUZZ player
Voorlopig mijn favoriet. Pro: streaming Contra: geen VOB, speelt even versnelt af na pauze zetten en terug op play duwen (bug)
- CineXplayer
- OPlayerHD lite
Toch even quoten om deze, IMO beste, browser wat meer onder de aandacht te brengen. Zeker na de laatste update, waarin een scrollbar en swipen tussen tabs zijn toegevoegd, is het heerlijk ermee werken!Brammel schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:20:
Ben erg te spreken over de iCab browser. Tabs, gestures, dropbox integratie. Net even wat handiger dan safari.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Ik vind de icab browser de laatstetijd (denk vooral na de laatste update) enorm traag. Het opstarten duurt een aantal seconden, inladen duur relatief lang, het scrollen door pagina's als deze gaat schokkerig. De snelhei dlijkt eruit. Gisteren uit nieuwsgierigheid Terra even geinstalleerd, de snelheid is vergelekem met icab een verademing. Ik vind t jammer en ben benieuwd waar de traagheid van icab aan ligt en of ik t kan verbeteren. Ik gebruik een iPad 1.
Daarnaast, de nieuwe autovisie is uit, weet iemand wanneer het exemplaar in de autovisie app verschijnt?
Daarnaast, de nieuwe autovisie is uit, weet iemand wanneer het exemplaar in de autovisie app verschijnt?
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja, dacht dat het misschien lag aan het feit dat ik nog niet naar 4.3 was gegaan. Zal Terra eens proberen, thanks voor de tip!deBennie schreef op zondag 01 mei 2011 @ 08:37:
Ik vind de icab browser de laatstetijd (denk vooral na de laatste update) enorm traag. Het opstarten duurt een aantal seconden, inladen duur relatief lang, het scrollen door pagina's als deze gaat schokkerig. De snelhei dlijkt eruit. Gisteren uit nieuwsgierigheid Terra even geinstalleerd, de snelheid is vergelekem met icab een verademing. Ik vind t jammer en ben benieuwd waar de traagheid van icab aan ligt en of ik t kan verbeteren. Ik gebruik een iPad 1.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Anoniem: 397188
Terra is natuurlijk wel een hele simpele en dus heel karige browser zonder poespas, dus dan moet alles wel wat sneller gaan natuurlijk!, geen filtering, adblockers en modules enz., alles heeft z'n prijs!deBennie schreef op zondag 01 mei 2011 @ 08:37:
Misschien dat je eens je configuratie van iCab moet nalopen, wat je niet gebruikt even uitschakelen
Als iCab volgens jou te langzaam blijft, neem dan even contact op met de maker, mijn ervaring is dat hij heel erg snel reageert en het oplost in een volgende versie!
Ik ben op zoek naar een videoplayer die Canon 5D MKII files kan weergeven.
En om nou alle betaalde videoplayers af te gaan tot ik de goeie heb is ook 'n beetje gek, vind ik.
Het zijn H.264 files in Quicktime MOV.
Of zijn er tweakers die even een klein stukje footage willen downloaden en testen op hun favoriete speler?
En om nou alle betaalde videoplayers af te gaan tot ik de goeie heb is ook 'n beetje gek, vind ik.
Het zijn H.264 files in Quicktime MOV.
Of zijn er tweakers die even een klein stukje footage willen downloaden en testen op hun favoriete speler?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik heb vanalles uitgeschakeld, de gestures, modules, disk cache op 50mb, maar heb ik bv 3 of 4 tabs open en ik open in de 3e of 4e tab een google images pagina, nou, dan is de performance ver te zoeken en mag ik mazzel hebben dat ie er niet uit klapt.Anoniem: 397188 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:58:
[...]
Terra is natuurlijk wel een hele simpele en dus heel karige browser zonder poespas, dus dan moet alles wel wat sneller gaan natuurlijk!, geen filtering, adblockers en modules enz., alles heeft z'n prijs!
Misschien dat je eens je configuratie van iCab moet nalopen, wat je niet gebruikt even uitschakelen
Als iCab volgens jou te langzaam blijft, neem dan even contact op met de maker, mijn ervaring is dat hij heel erg snel reageert en het oplost in een volgende versie!
Ik heb ook AVplayerHD gekocht op mijn ipad 2 en zou zo graag willen dat er een optie in zit om lipsync te kunnen aanpassen...standaard 720p mp4 loopt namelijk niet sync (geluid/beeld)...jammer!Tgoatje schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:01:
- BUZZ player
- CineXplayer
- OPlayerHD lite
Na de laatste iCab update worden bewust alle modules (25) reeds voorgeïnstalleerd, dit vanwege het achterlijke beleid van Apple.deBennie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 07:36:
[...]
Ik heb vanalles uitgeschakeld, de gestures, modules, disk cache op 50mb, maar heb ik bv 3 of 4 tabs open en ik open in de 3e of 4e tab een google images pagina, nou, dan is de performance ver te zoeken en mag ik mazzel hebben dat ie er niet uit klapt.
Misschien..., ook al heb je al de modules uitgeschakeld, heeft dit toch nog ergens negatieve invloed op de werking van iCab:?
Zie zijn blog inzake de modules: http://www.icab.de/blog/
Mail gewoon even Alexander Clauss, de man achter iCab, misschien dat hij je kan adviseren wat te doen!
http://www.icab-mobile.de/contact.html
Of probeer anders eens een vorige versie van iCab Mobile (zonder al die handige modules) eens te installeren.
Ik heb een iPad(1) draaiend op 4.3.2 met jealbreak, gebruikmakend van een eerlijk gekochte iCab

Dus misschien zijn de webpagina's die je bezoekt (en open laat staan) gewoon net even te zwaar, met name de google images pagina's.
Maar is dat dan de schuld van iCab? of loop je gewoon tegen de beperkingen van het geheugen van de iPad aan, of is je 3G/WiFi verbinding op dat moment waardeloos
Dit alles staat ook in de FAQ van iCab, zie http://www.icab-mobile.de/faq.html
Als alles reproduceerbaar is en je dus dezelfde website's met andere browsers in dezelfde situatie wel flitsend kunt bekijken, moet je iCab maar vaarwel zeggen.
Ik merk overigens zelf niet zo heel veel verschil tussen de snelheid v/d browsers en ik heb ze inmiddels allemaal geprobeerd.
Persoonlijk kom ik steeds weer uit op iCab en Atomic Browser, waarvan iCab mijn voorkeur is omdat die nu eenmaal meer mogelijkheden biedt!
Mjah, daar heb je dan Air Video voor. Verreweg de beste streaming-speler.Tgoatje schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:01:
Net de lite versie gedownload.Bosmonster schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:33:
[...]
Mjah, daar heb je dan Air Video voor. Verreweg de beste streaming-speler.
Nadeel is dat hij niet een film kan streamen vanaf de nas(synology), hij geeft de fout aan dat de server een oude versie draait en vervolgens crash de app.
Zou mooi zijn als er een installatie komt voor de synology.
Btw via de pc werkt het echt super!
[ Voor 37% gewijzigd door exi22 op 02-05-2011 12:31 ]
Anoniem: 120448
Heb er wel positieve ervaringen mee. Plaats geconverteerde filmpjes middels het programma 'iPhone explorer' in de DCIM map op je iphone. Vergeet vervolgens niet om te synchroniseren met iTunes. Daarna zou het moeten werken, althans bij mij iig wel. In mijn geval gebruikte ik filmpjes van een iPhone 3GS, deze heb ik niet geconverteerd maar moesten wel in de fotorol map geplaatst worden om herkent te worden.aeroxtaxi schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 14:36:
Wat een nepzooi zeg dat Imovie. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om video's toe te voegen. Converteren naar Ipad formaat helpt gewoon weg niet, ook niet als ik het in de fotorol map plaats![]()
Hm over icab, ik vind het een mooie en best handige browser, maar met typen blijft hij soms een beetje te langzaam achter hangen en Het scrollen door bijv. Een gigapica pagina van geenstijl gaat ook verre van soepel. Terwijl als ik deze gewoon in safari laad, het wel helemaal perfect en soepel gaat.
Beetje jammer dit.
Herkennen meer mensen deze punten?
Beetje jammer dit.
Ja helaas herken ik dit ook (merk het overigens pas na de laatste update) en heb Alexander Clauss (maker) gemaild.timwijn schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:12:
Hm over icab, ik vind het een mooie en best handige browser, maar met typen blijft hij soms een beetje te langzaam achter hangen en Het scrollen door bijv. Een gigapica pagina van geenstijl gaat ook verre van soepel. Terwijl als ik deze gewoon in safari laad, het wel helemaal perfect en soepel gaat.
Beetje jammer dit.
Zie hier het verbijsterende antwoord;
Krijg al bijna weer spijt dat ik toch weer ben gevallen voor een apple product.>There's quite a big issue with performance though. Loading pages istoon volledige bericht
>slower than other browsers (safari and terra) but more important;
>scrolling pages is very choppy.
>I havent used it for a long time but i cant recall that this was an
>issue before version 4.8...?
Yes, I know. Unfortunately I was forced to make this change because Apple has requested this. There's a big issue with the "Web View" object of the iOS we need to use to display web pages (Apple doesn't allow other web engines than their own), and this is issue is that the scrolling is very jerky, especially on more complex web pages. This is a well know issue from the beginning. Writing bugreports to Apple didn't help, the scrolling issue did never get fixed. But because Safari doesn't have an issue with the scrolling though it uses the same web engine, it seems that there's a hidden (private) call in the iOS which enabled the smooth scrolling.
So because Apple has obviously no intention in fixing this issue, developers started to "fix" this by themselves by using this private (but forbidden) call. All other web browser in the App store are doing this, and iCab did this as well. But now Apple has detected this in iCab and demanded that I remove this private call. It is possible that Apple will be more strict in general now, so maybe in the future you'll see more and more Apps getting jerky scrolling, when Apple is asking the developers to remove this special call from their Apps as well.
I'll try to do my best to convice Apple to finally fix this scrolling issue in the iOS.
--
Alexander Clauss

Inderdaan een "verbijsterende antwoord", mag dit? Dit lijkt mij toch oneerlijke concurrentie. Ik heb de IPAD2 gekocht omdat er gewoon geen betere producten zijn, maar als Apple dit als beleid heeft, dan weet ik ook weer waarom ik al die jaren Apple gemeden heb. 

HIDMAN-X schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:17:
[...]
Ja helaas herken ik dit ook (merk het overigens pas na de laatste update) en heb Alexander Clauss (maker) gemaild.
[...]
Krijg al bijna weer spijt dat ik toch weer ben gevallen voor een apple product.
@hidmanx bedankt voor de info.
Zonde, want de browser had ik wel langer willen gebruiken, maar niet op deze manier dus. Snap overigens niet waarom safari niet echte tabs ondersteund. Jammerjammer.
Zonde, want de browser had ik wel langer willen gebruiken, maar niet op deze manier dus. Snap overigens niet waarom safari niet echte tabs ondersteund. Jammerjammer.
Hetzelfde verhaal inzake de downloadbare modules, zie zijn blog http://www.icab.de/blog/.HIDMAN-X schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:17:
[...]
Ja helaas herken ik dit ook (merk het overigens pas na de laatste update) en heb Alexander Clauss (maker) gemaild.
[...]
Krijg al bijna weer spijt dat ik toch weer ben gevallen voor een apple product.
Wederom een waardeloos beleid van Apple en ze veranderen die voorwaarden waar je bijstaat.
Je zou maar afhankelijk zijn als ontwikkelaar van dat klote Apple
Eerst Atomic Browser nu weer iCab, wie wordt het volgende slachtoffer
Misschien als die egocentrische Steve nu eens binnenkort het loodje legt, dat de dictatuur van Apple ook eens wat gezonder wordt

Ja dit maghoney schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:27:
Inderdaan een "verbijsterende antwoord", mag dit?
[...]
Als ontwikkelaar teken je je eigen doodsvonnis
Men gaat er nl. zelf mee akkoord (je moet wel), dat Apple ten alle tijde zomaar de voorwaarden kan wijzigen.
Vandaar ook dat sommige ontwikkelaars afhaken en geen tijd/moeite meer steken in nieuwe projecten, omdat je nooit 100% zeker kunt zijn van het Apple (wan)beleid

Vandaar ook al het standaard werk, het is allemeel veel van hetzelfde, niets echt vernieuwend meer, veelal de zoveelste Notes troep het zoveelste tekenprogramma met niets nieuws of weer het zoveelste puzzlespelletje, wat je na 3 sec. heb uitgespeeld

Je zal je maar eventjes 6 maanden full time helemaal suf hebben geprogrammeerd en dan te horen krijgen dat Apple er ondanks de goedkeuring, bij nader inzien toch niet mee eens is, en dat je je product MOET aanpassen of het wordt verwijderd.
In feite alleen maar omdat jouw product, het Apple product, in de schaduw laat verwijnen

Zonder "egocentrische Steve" was er aan het eind van de jaren '90 niet eens Apple meer geweest, laat staan in de huidige hoedanigheid. Bizarre reactie.Anoniem: 397188 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:40:
[...]
Misschien als die egocentrische Steve nu eens binnenkort het loodje legt, dat de dictatuur van Apple ook eens wat gezonder wordt
Overtrokken reactie ook, tevens ook uit de lucht gegrepen dat ontwikkelaars afhaken. Volgens mij zijn er zoveel apps niet omdat het iOS platform oh zo leuk is, maar omdat er gewoon goed geld mee te verdienen valt. Iets waar andere business modellen nog in falen, heeft Apple de weg vrij gemaakt voor soortgelijke Appstores.
[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 03-05-2011 19:46 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb trouwens nog een ander probleempje met iCab: video's op Engadget lijken niet te werken. Het zijn geen flash-filmpjes, want ze werken wel in Safari. Het probleem lijkt zich met meer viddler-videos voor te doen.
Voorbeeld:
http://www.engadget.com/2...l-30-inch-displays-video/
Ik heb geprobeerd de filters uit te schakelen, en verschillende browser-id's gebruikt, maar iCab ziet de video gewoon niet.
Iemand die dit kan reproduceren, of er misschien een oplossing voor weet?
Voorbeeld:
Ik heb geprobeerd de filters uit te schakelen, en verschillende browser-id's gebruikt, maar iCab ziet de video gewoon niet.
Sinds een paar dagen heb ik Terra als browser in gebruik. Met tabs en werkt best aardig.timwijn schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:40:
@hidmanx bedankt voor de info.
Wellicht een test waard (is ook nog eens gratiz)?
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ik kan hem met iCab gewoon bekijken. (iPad 2)Mikey5times schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:01:
Ik heb trouwens nog een ander probleempje met iCab: video's op Engadget lijken niet te werken. Het zijn geen flash-filmpjes, want ze werken wel in Safari. Het probleem lijkt zich met meer viddler-videos voor te doen.
Voorbeeld:
Hier ook geen probleem met dat filmpje via iCab op een iPad 1
Ik heb het idee dat het swipen tussen de openstaande tabs wat in de laatste update zat zorgt voor tragere prestaties van mn iCab. Ik heb mn iPad gerestored naar de situatie van voor ik de laatste update van iCab heb geinstalleerd, en waar iCab 2 dagen geleden moeite mee had gaat nu zonder problemen.
Ik heb het idee dat het swipen tussen de openstaande tabs wat in de laatste update zat zorgt voor tragere prestaties van mn iCab. Ik heb mn iPad gerestored naar de situatie van voor ik de laatste update van iCab heb geinstalleerd, en waar iCab 2 dagen geleden moeite mee had gaat nu zonder problemen.
[ Voor 71% gewijzigd door deBennie op 03-05-2011 20:27 ]
Hmm vreemd, ik kan het filmpje nu ook zien op mijn iPad 2. Maar de video van android apps op de blackberry playbook op de frontpage wordt dan weer niet geladen. Als ik het artikel open kan ik het filmpje weer wel zien...
Jaa die heb ik ook al gebruikt! Maar vond ook daar alles niet zo lekker vloeiend gaan.. Blijft safari toch beter.HeyDude schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:01:
[...]
Sinds een paar dagen heb ik Terra als browser in gebruik. Met tabs en werkt best aardig.
Wellicht een test waard (is ook nog eens gratiz)?
En wat vinden jullie van 360 Lite? Ik gebruik deze browser van tijd tot tijd en vind hem echt prima werken? Tabs, fullscreen, etc etc. Alle fratsen zitten erin.
Gewoon een steek van Apple richting AndroidMikey5times schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:34:
Hmm vreemd, ik kan het filmpje nu ook zien op mijn iPad 2. Maar de video van android apps op de blackberry playbook op de frontpage wordt dan weer niet geladen. Als ik het artikel open kan ik het filmpje weer wel zien...
ik heb het voor elkaar gekregen.Anoniem: 120448 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:39:
[...]
Heb er wel positieve ervaringen mee. Plaats geconverteerde filmpjes middels het programma 'iPhone explorer' in de DCIM map op je iphone. Vergeet vervolgens niet om te synchroniseren met iTunes. Daarna zou het moeten werken, althans bij mij iig wel. In mijn geval gebruikte ik filmpjes van een iPhone 3GS, deze heb ik niet geconverteerd maar moesten wel in de fotorol map geplaatst worden om herkent te worden.

Ik zoek al een tijdje een app waarmee ik foto's kan bekijken op mijn Synology NAS (ja dat kan ook met DS Photo), maar waarmee ik vervolgens ook foto's kan deleten op mijn NAS...
Met FileBrowser of NetPortal (voor de iPad) kun je je NAS benaderen en bestanden openen / bekijken / verwijderen.ezwizard schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:47:
Ik zoek al een tijdje een app waarmee ik foto's kan bekijken op mijn Synology NAS (ja dat kan ook met DS Photo), maar waarmee ik vervolgens ook foto's kan deleten op mijn NAS...
[ Voor 9% gewijzigd door HeyDude op 04-05-2011 15:36 . Reden: 2e app erbij ]
Ja, bijna...HeyDude schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:33:
[...]
Met FileBrowser of NetPortal (voor de iPad) kun je je NAS benaderen en bestanden openen / bekijken / verwijderen.
Je moet wel al je eisen vertellen en dan posten
maar dat kan filebrowser dus: preview vd foto's met kleine thumbnails

Ik kwam laatst de app DisplayLink tegen, waarmee je je iPad in kunt zetten als 2e of 3e scherm, de App is op dit moment nog gratis, als een promotieactie. De app werkt verrassend goed, er zit een vertraging in (WiFi), maar deze is niet storend (ik gebruik hem voor monitoring-doeleinden en als TV-monitor met VLC, even CoD4 geprobeerd, werkt ook verrassend goed, maar de vertraging is merkbaar). Ik gebruik de app ook op mijn laptop, door een Ad-hoc WiFi-netwerk op te zetten, werkt prima. Een aanrader!
Downloadpagina DisplayLink server, AppStore link.
Mijn setup met DisplayLink:
1 scherm + iPad:

2 schermen + iPad (omdat het kan, niet omdat het nou zo handig is):

Split-window:
Downloadpagina DisplayLink server, AppStore link.
Mijn setup met DisplayLink:
1 scherm + iPad:

2 schermen + iPad (omdat het kan, niet omdat het nou zo handig is):

Split-window:

/dev/null
Bij Zinio, Cinco de Mayo aanbiedingen:
http://cache4.cv47.net/wp...mayo/cincodemayo2011.html
$5 voor een jaar Maxim bijvoorbeeld.
http://cache4.cv47.net/wp...mayo/cincodemayo2011.html
$5 voor een jaar Maxim bijvoorbeeld.
Anoniem: 342185
Een andere leuke app is living earth, ik gebruik hem nu al dagen lang als screensaver voor mijn iPad.
De app laat gewoon de wereld zijn dmv satelietbeelden, dus je ziet waar het donker is, al de lichtjes enzo.
Een prachtige app die ook nog eens een wekfunctie heeft. Ik raad hem zeker aan
Kost iets van 1,59 en het is het allemaal waard
De app laat gewoon de wereld zijn dmv satelietbeelden, dus je ziet waar het donker is, al de lichtjes enzo.
Een prachtige app die ook nog eens een wekfunctie heeft. Ik raad hem zeker aan
Kost iets van 1,59 en het is het allemaal waard
Ik zou graag mijn YouTube filmpjes op mijn iPad bewaren en kunnen afspelen zonder internet verbinding, maar elke play-list verzamelaar-tool loadt niks down en off-line kan ik dus niks zien.
Weet iemand de naam van een Appstore een tooltje waarmee je je YouTube filmpjes kan beheren (je favorieten, niet zonodig je eigen filmpjes) en ook in je cache op je iPad bewaren om (off-line) te kijken?
(Squrl leek heel promising.. maar ook die heeft een actieve verbinding nodig en slaat niks op).
Weet iemand de naam van een Appstore een tooltje waarmee je je YouTube filmpjes kan beheren (je favorieten, niet zonodig je eigen filmpjes) en ook in je cache op je iPad bewaren om (off-line) te kijken?
(Squrl leek heel promising.. maar ook die heeft een actieve verbinding nodig en slaat niks op).
[ Voor 5% gewijzigd door Tijgert op 10-05-2011 10:25 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
TooltjeTijgert schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:42:
Ik zou graag mijn YouTube filmpjes op mijn iPad bewaren en kunnen afspelen zonder internet verbinding, maar elke play-list verzamelaar-tool loadt niks down en off-line kan ik dus niks zien.
Gewoon een echte browser gebruiken
Browser iCab gebruiken (of een alternatief welke ook Youtube-filmpjes kan saven) dan kan je het Youtube Filmpje downloaden op je iPad!
Vervolgens op de downloadlist klikken en vervolgens op het filmpje, je kan dan o.a. selecteren om het desbetreffende filmpje te bekijken met Externe Apps!
Ik kies er dan altijd voor om het filmpje (offline) te bekijken met Goodreader.
Met Googdreader kan je dan zelf weer hele lijsten van favorieten, mappen al dan niet met toegangscode aanmaken enz.
Staat het eenmaal in Goodreader, daarna niet vergeten om het filmpje te verwijderen uit de iCab Downloadlist, scheelt weer wat ruimte!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 10-05-2011 11:39 ]
Ok, handig... die hebben we dan :-)
Dan nu mijn volgende wish: Mijn muziek van mijn PC streamen over mijn Wifi netwerk thuis naar mijn iPhone.
Er is veel stream software, maar ik kan niks vinden waarmee ik via mijn iPhone kan browsen op mijn PC en muziek spelen alsof het op mijn iPhone staat...
En ik heb ook niet het geld om eerst alles te kopen om het te proberen :-S
Dan nu mijn volgende wish: Mijn muziek van mijn PC streamen over mijn Wifi netwerk thuis naar mijn iPhone.
Er is veel stream software, maar ik kan niks vinden waarmee ik via mijn iPhone kan browsen op mijn PC en muziek spelen alsof het op mijn iPhone staat...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dat kan je met zo veel software doen... even googlen dusTijgert schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:
Ok, handig... die hebben we dan :-)
Gewoon eerst alle gratis alternatieven uitproberen, dan ben je wel een tijdje zoet, daarna kan je altijd overstappen naar het betaalde werk
http://www.mobilemac.nl/i...one-of-ipad-met-zumocast/
of gebruik Remote
http://itunes.apple.com/app/remote/id284417350?mt=8
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 397188 op 10-05-2011 17:37 ]
Dat is ook een beetje de reden dat ik het hier vraag. Hier weet men mogelijk welke ik hebben moet zonder dat ik dagen bezig ben het uit te zoeken. Waarom het wiel een tweede keer opnieuw uitvinden?Gewoon eerst alle gratis alternatieven uitproberen, dan ben je wel een tijdje zoet,
Het heeft niks met luiheid te maken, maar er is gewoon te veel software om uit te kiezen...
Anyway, Zumocast is off-line, maar ik ga remote proberen, dank je.
Nu Lastpass ook te lijden heeft van aanvallen op hun website en mijn wachtwoorden
ben ik op zoektocht gegaan naar een locale opslag oplossing en dit is de huidige kandidaat die het waarschijnljk wordt:
http://ikeepass.de/
Nu nog alleen een iphone app voor €0,79 maar met versie 2.0 binnen nu en 2 weken een ipad en iphone versie met Dropbox sync en keepass 2.0 database ondersteuning!
Of zijn er nog meer alternatieven die de moeite waard zijn?

Nu nog alleen een iphone app voor €0,79 maar met versie 2.0 binnen nu en 2 weken een ipad en iphone versie met Dropbox sync en keepass 2.0 database ondersteuning!
Update:
'Remote' doet iets totaal anders dan wat ik wil, daarmee speel ik muziek af in iTunes op mijn PC door commando's van mijn iPhone/iPad.
Ik wil dus mijn iTunes library (of op mijn PC folders browsen en wat daarin zit afspelen) met en op mijn iDevice, alsof mijn PC van mijn iDevice stiekem een met een wel heeeele grote opslag maakt.
Zumocast is nog steeds MIA.
'Remote' doet iets totaal anders dan wat ik wil, daarmee speel ik muziek af in iTunes op mijn PC door commando's van mijn iPhone/iPad.
Ik wil dus mijn iTunes library (of op mijn PC folders browsen en wat daarin zit afspelen) met en op mijn iDevice, alsof mijn PC van mijn iDevice stiekem een met een wel heeeele grote opslag maakt.
Zumocast is nog steeds MIA.
Weet iemand of je bij de (overigens erg chille) week calendar HD, afspraken kan herhalen, maar dan tot een bepaalde week? Ik heb namelijk colleges, elke week tot week 25, maar als ik herhaal doe komen ze er de rest van het jaar in te staan en lijkt alsof er niets anders op zit dan na week 25 handmatig in 1 keer alle afspraken verwijderen..
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Anoniem: 107960
@
1Password?HeyDude schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:06:
Nu Lastpass ook te lijden heeft van aanvallen op hun website en mijn wachtwoordenben ik op zoektocht gegaan naar een locale opslag oplossing en dit is de huidige kandidaat die het waarschijnljk wordt:
Ik gebruik gewoon passwordmaker:HeyDude schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:06:
Nu Lastpass ook te lijden heeft van aanvallen op hun website en mijn wachtwoordenben ik op zoektocht gegaan naar een locale opslag oplossing en dit is de huidige kandidaat die het waarschijnljk wordt:
http://passwordmaker.org/passwordmaker.html
Aan de hand van een master pass, de url en je gebruikersnaam genereert die een uniek wachtwoord voor elke site. Gebruikt niks van opslag, maar genereert gewoon telkens opnieuw je wachtwoord.
Kijk een goeie tip!QplQyer schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:31:
[...]
Aan de hand van een master pass, de url en je gebruikersnaam genereert die een uniek wachtwoord voor elke site. Gebruikt niks van opslag, maar genereert gewoon telkens opnieuw je wachtwoord.
Maar heb je ook getest of het mogelijk is de passwordmaker-javascript.html te draaien op Safari en de iPad
Dan is het namelijk helemaal portable en kan ik het gebruiken waar het voor bedoeld is: tijdens het browsen wachtwoorden opzoeken/aanmaken
edit: ik zie het al. er is een app in de appstore!
Gebruik je die ook?
[ Voor 6% gewijzigd door HeyDude op 11-05-2011 14:16 ]
Ja die JavaScript werkt perfect op de iPad (en op android). Enige beue is dat de html niet volledig is aangepast voor touch-devices (o.a. autocapitalisatie en de tab-volgorde is vervelend), daarom heb ik die wat aangepast en op mijn eigen site gezet:HeyDude schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:13:
[...]
Kijk een goeie tip!
Maar heb je ook getest of het mogelijk is de passwordmaker-javascript.html te draaien op Safari en de iPad![]()
Dan is het namelijk helemaal portable en kan ik het gebruiken waar het voor bedoeld is: tijdens het browsen wachtwoorden opzoeken/aanmaken
edit: ik zie het al. er is een app in de appstore!
Gebruik je die ook?
http://www.fupb.be/passwordmaker.html
Je kan gewoon bovenstaande html-file downloaden en bv. ergens op je eigen site online zetten. Als je op Next duwt op de iPad spring je van de url naar het masterpass, dan naar de username en vervolgens naar het wachtwoord.
De app vond ik iets minder goed werken dan mijn aangepaste site.
[ Voor 11% gewijzigd door QplQyer op 11-05-2011 14:26 ]
Je kan toch een [Begin] (03 jan) en [Eind] (24 jun) periode kiezen en vervolgens voor Herhaal > Wekelijks of desnoods Stop herhalen op [datum] of Stop herhalen na [xx] herhalingentimwijn schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:13:
Weet iemand of je bij de (overigens erg chille) week calendar HD, afspraken kan herhalen, maar dan tot een bepaalde week? Ik heb namelijk colleges, elke week tot week 25, maar als ik herhaal doe komen ze er de rest van het jaar in te staan en lijkt alsof er niets anders op zit dan na week 25 handmatig in 1 keer alle afspraken verwijderen..
Iemand een idee?