Wie kan er zo'n mooi begin voor een accesoires topic voor de HTC Sensation maken zoals te zien in de desire Z en SII topics? Was namelijk wel even benieuwd naar micro SD kaartjes en de benodigde classes aangezien we er toch niet onderuit komen om er één aan te schaffen...
Verwijderd
Dat klopt. De meeste apps op mijn Desire (al dan niet met een toetsenbord functie) draaien mee.Xurk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:
[...]
Wat degenen boven mij ook hebben geschreven, dat werkt ook gewoon zo op Sense telefoons zonder toetsenbordVolgens mij draait 9 van de 10 apps gewoon met je mee wanneer je de telefoon 90 graden kantelt. En ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is het ook zo dat in iedere app waarin een toetsenbord mogelijk is, sowieso het geval dat wanneer je het onscreen toetsenbord "activeert" en de telefoon kantelt, je dan een split-screen krijgt met de bovenste helft een tekstvak en de onderste helft een landscape toetsenbord.
Vroeg me alleen af of HTC in Sense 3.0 ook het meedraaien van de homescreens zou ondersteunen.
HTC Sense 3.0 komt niet voor Desire Z.
nieuws: HTC: Sense 3.0 komt niet beschikbaar voor oudere telefoons
Zal dus wss ook niet de landscape mode ondersteunen in Home-screen.
nieuws: HTC: Sense 3.0 komt niet beschikbaar voor oudere telefoons
Zal dus wss ook niet de landscape mode ondersteunen in Home-screen.
Accessoires voor de HTC SensationVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:55:
Wie kan er zo'n mooi begin voor een accesoires topic voor de HTC Sensation maken zoals te zien in de desire Z en SII topics? Was namelijk wel even benieuwd naar micro SD kaartjes en de benodigde classes aangezien we er toch niet onderuit komen om er één aan te schaffen...
Even een simpele TS gemaakt.
Als er iemand is die met mij als er straks meer accessoires komen een lijst wil maken en de TS mee wil onderhouden, stuur me maar een DM.
Verwijderd
Okay, super! De eerste reactie is gepost!yannickie111 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:35:
[...]
Accessoires voor de HTC Sensation
Even een simpele TS gemaakt.
Als er iemand is die met mij als er straks meer accessoires komen een lijst wil maken en de TS mee wil onderhouden, stuur me maar een DM.
Ik heb net in de TS nog wat video's, een paar (P)Reviews, en een linkje naar de verwachte leverdata toegevoegd.
HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1) (TopicStart)
HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1) (TopicStart)
Verwijderd
Ik begrijp dat deze telefoon ook DLNA ondersteund. Heeft iemand hier al ervaring mee (op een andere HTC)?
Kan ik dan muziek en film vanaf mijn telefoon streamen naar mijn home cinema set (ervan uit gaande dat deze DLNA ondersteunt) zonder veel fratsen ?
Kan ik dan muziek en film vanaf mijn telefoon streamen naar mijn home cinema set (ervan uit gaande dat deze DLNA ondersteunt) zonder veel fratsen ?
dat is wel de bedoeling van dlna. of het hier ook zo makkelijk werkt is een kwestie van de eerste gebruikerservaringen afwachten...Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:55:
zonder veel fratsen ?
Als het goed is zou mijn Desire HD dit ook moeten kunnen, dus ik zou het wel een keer kunnen testen.ralph075 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:03:
[...]
dat is wel de bedoeling van dlna. of het hier ook zo makkelijk werkt is een kwestie van de eerste gebruikerservaringen afwachten...
We hebben hier een half jaar ongeveer een nieuwe TV (panasonic V20 serie), met DLNA.
Het werkt prima, met foto's (.jpg) en muziek (.mp3).
Het zou ook moeten werken met filmpjes, maar deze pakt hij alleen als mpeg2 bestand, erg vreemd:S
Zit daarom ook nog eens aan een mediaplayer te denken, maar dat is wel erg offtopic hier

Nog een kleine hands-on uit Duitsland. Als je goed oplet dan zie je het aantal GB opslag: 0,96
http://www.computerbild.d...-Praxis-Test-6151929.html
Verwijderd
Ik zag 't, dus zeer waarschijnlijk heeft men gewoon de gehele gb ter beschikking.Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:41:
Nog een kleine hands-on uit Duitsland. Als je goed oplet dan zie je het aantal GB opslag: 0,96
Ik vraag me wel af wat die 7.38 GB betekent bij Gesamtspeicher (totale geheugen) bij 2:27.
Dat lijkt een microSD-kaartje van 8GBVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:34:
[...]
Ik vraag me wel af wat die 7.38 GB betekent bij Gesamtspeicher (totale geheugen) bij 2:27.
Ja klopt, bij mijn Desire staat daar ook het geheugen van de SD-kaart.
Thnx, ik ben nu al verslaafd aan deze telefoonVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:38:
@ Upbeat: je bent goed bezig met steeds weer nuttige informatie!
Verwijderd
You're welcome. Ja ik ook! Zat in het begin erg te twijfelen tussen de SII en de Sensation, maar na steeds van alles te lezen en te bekijken vind ik de Sensation zoveel aantrekkelijker om te nemen dan de SII. Kan dus ook niet wachten op de eerste reviews! Maar ga hem nog wel even real life bekijken alvorens te bestellen, iets wat ik eigenlijk altijd heb gedaan en blijf doen. Je weet nooit of het toch erg tegenvalt qua design... de grootte heb ik me al bij neergelegd, vond de desire HD ook al zo groot!
Wat is precies de reden dat je liever de Sensation neemt boven de S2 dan? Ik heb ze een beetje zitten vergelijken maar ik kon geen grote verschillen vinden. Meestal was de S2 in het voordeel: dunner, grotere batterij, etc.
NOSIG
Voor mij persoonlijk is het onder andere de garantieafwikkeling (die is bij HTC uitermate goed en bij Samsung hoor ik verschillende verhalen) Ik ben gek op alu! Sense ziet er zeer gebruikvriendelijk uit en echt een toegevoegde waarde._Christiaan_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:
Wat is precies de reden dat je liever de Sensation neemt boven de S2 dan? Ik heb ze een beetje zitten vergelijken maar ik kon geen grote verschillen vinden. Meestal was de S2 in het voordeel: dunner, grotere batterij, etc.
Daarnaast het uiterlijk van de telefoon.. Net zoals bij modellen, het kan ook te dun en te licht zijn. Heb liever goed figuurtje wat je lekker kunt vasthouden!
De S2 heeft iets meer RAM, maar persoonlijk vindt ik sense en de HTC specifieke apps zo veel toevoegen dat ik toch voor deze ga.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Verwijderd
Dit is een moeilijk te beantwoorden vraag aangezien veelal gevoelsmatige aspecten van invloed zijn op m'n keuze. Ik heb inderdaad in het begin gewoon de specs lopen vergelijken en de meningen van anderen gelezen in topics. Daarin zegt de één dat de SII veel beter is op dat gebied, de HTC weer op dat gebied... maar oh de SII heeft toch wel weer dit... ja maar de HTC heeft weer dit... en zo verder. Aangezien de Sensation nog niet uitgebracht is kunnen over veel zaken nog weinig gezegd worden en zijn vele uitspraken van mensen ook slechts speculatief. Als voorbeeld de accu-duur (zoveel verschil zit er niet tussen de grootte van de accu's) of de snelheid, wat gewoon niet alleen afhankelijk is van de specs op papier maar ook gewoon van software e.d. De één is gek op Sense terwijl de ander toch liever de nieuwe touchwizz heeft. Touchwiz 3.0 is over het algemeen aangegeven als een redelijk slecht systeem, maar 4.0 moet al veel beter zijn. Sense is redelijk stabiel en sommigen vinden daar weer ietwat te kinderlijke/speelse aspecten aan zitten qua vormgeving. Ikzelf heb beide systemen nog nooit gebruikt want ik zat vast aan Symbian. Het kan dus alleen maar beter in mijn geval. Maar van wat ik gezien heb op video's en bij vrienden/kennis (sense en touchwiz) vind ik Sense gewoon aantrekkelijker. Je kunt er volgens mij meer mee en het loopt gewoon wat beter en ziet er gelikter uit. Maar dat is mijn mening. Daarbij erger ik me dood aan de 4 vaste knoppen onderaan de Touchwizz versie die er altijd staan. Die phone, adresboek, berichtenbox en menu-knop. Die eerste 2 konden ze ook wel samenvoegen, want wanneer gebruik je nu de phone knop... de nummers die ik bel staan in mijn adresboek 99 van 100 keer._Christiaan_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:
Op papier is de SII beter aangezien deze iets meer ram heeft, meer intern geheugen wat mooi meegenomen is en er zijn vast wel wat meer dingen. Hoe het zit met de processor, gpu e.d. weet ik niet wat beter is. Dat ligt ook weer aan de combinatie met de software hoe goed het loopt. Ik las ook al ergens dat de Sensation waarschijnlijk naast de 765 ram ook nog aparte ram had voor de gpu of zo wat de SII haalt uit zijn 1Gb Ram. Daardoor zou het verschil verkleint worden tussen deze 2 toestellen op gebied van Ram. Wat waar is... geen idee. Maar ik denk gewoon van... wat boeit het nu voor mij dan. Ik ben een gemiddelde gebruiker die gewoon een goed toestel wil waar ik 2 jaar plezier van kan hebben. Mijn eisen zijn dat ik apps, muziek, video's, mail, internet etc vloeiend en gebruiksvriendelijk kan gebruiken op mijn phone. Dan doet in mijn geval dat ene beetje ram en zo het ook niet, aangezien beide toestellen waarschijnlijk gruwelijk snel zullen zijn. In mijn geval kom ik van een N97 dus alles is voor mij al razendsnel haha.
Wat betreft het scherm... de één vind de SAMOLED geweldig mooi en de ander vind het oververzadigd en het geeft geen goede witdekking bla bla. De ander zegt... SLCD geeft natuurlijke kleuren en ziet er goed uit. Ikzelf heb met beide geen ervaringen en moet het maar gewoon een keer zien. De HTC heeft wel veel meer pixels dan de SII en zal dus scherper moeten zijn in principe. Of SII dit met hun amoled systeem weet tegen te gaan, geen idee. Maar SLCD is voor mij prima genoeg... je went aan je eigen scherm en het is niet dat ik 24/7 op dat ding kijk. Een voordeel van HTC vind ik de schermresolutie zodat je films zonder balken kunt kijken... of het dan met internetgebruik lastiger is... denk het niet, scherm is zo groot --> 4,3 inch!!! Het maakt de Sensation ook wat smaller al is dat slechts 3mm of iets in die richting... achja...
Ik vind de Sensation gewoon qua uiterlijk veel mooier dan de SII, wat voor mij een nagemaakte apple versie is en daarbij ook vrij hoekig overkomt. Oké, in de winkel heb ik hem gezien en ik was toch wel positief verrast uiteindelijk over de looks, dat die nadelen een beetje wegvielen. Maar toch voelde het toestel zooo licht aan dat ik het gevoel had een dummy in mijn hand te hebben. Ook daar wen je wel aan denk ik, maar ik vind het toch prettiger dat het wat zwaarder is. Bij de HTC vind ik de alu body erbij dan ook echt mooi en geeft een degelijk gevoel. Iets wat ik ook verwacht van een toestel dat zo duur en high-end is. Dat is gewoon weer een eigen mening... wil je een licht toestel of juist wat zwaarder of interesseert het je niet... Qua kwaliteit voelde de SII wel prima aan hoor en had ik niet het gevoel dat ie snel kapot zou gaan, maar de HTC blijft qua bouw beter naar mijn mening. Verder... en velen vinden het vast onzin of branden mij hierop af omdat het niet echt ergens op gebaseerd is... maar ik heb gewoon een beter gevoel bij HTC dan bij Samsung. Daarbij denk ik dat de SII meer een massa telefoon gaat worden dan de Sensation en dat wil ik dan vaak niet. Een voorbeeld is de Björn borg boxershort haha of zoals vorig jaar een galaxy SI. Juist omdat iedereen hem heeft/wil heb ik het er al mee gehad. En HTC is gelijk/slechter/beter dan de SII en dus een goede keuze voor mij. Nu is de Sensation ook een high-end en wordt ie ook vast ontzettend populair, maar toch heb ik bij Sensation een ander gevoel dan met de Samsung, waar volgens berichtgeving ook ontzettend veel geld ingepompt gaat worden voor commercials en advertisements. Nu ik het zo lees komt het vast vrij apart over, maar zo denk ik erover en je moet toch doen waar je je goed bij voelt.
Conclusie: kies gewoon waar jij je het prettigst bij voelt, want het zijn beide gewoon super goede phones waar denk ik niet veel mis mee kan gaan. Mijn keuze is dus de HTC Sensation, die ik nog wel even in de winkel wil gaan zien. En dat raadt ik je ook aan te doen, want het beeld dat je had van de phone kan daardoor toch flink veranderen.
EDIT: over het interne geheugen, het is natuurlijk geweldig dat er 16Gb in de SII zit en helaas niet in de Sensation. Maar vele bronnen geven aan dat er werkelijk 1Gb beschikbaar is voor de gebruiker, wat in mijn geval meer dan genoeg is! De rest van mijn bestanden zet ik dan wel op de 16Gb micro SD kaart.
Wow! Wat een verhaal! Maar ik kan me er helemaal in vinden, ik ben het volledig met je eens.
Ook al ziet de SGSII er op papier ietsjes beter uit, ik weet vrij zeker dat de Sensation er niet voor onder doet (bij (boven)gemiddeld gebruik).
Verwijderd
Ja sorry, ik was aan het typen en voor ik het wist...
Ze zijn beide gewoon erg goed en het is gewoon je eigen afweging. Het is niet zoals vroeger dat de één gewoon veel sneller was dan de ander en je echt naar specs moest/kon kijken, maar nu moet je gewoon sense tegen touchwizz, licht tegen gemiddeld gewicht, SAMOLED tegen SLCD, het uiterlijk van de Sensation tegen het uiterlijk van de SII, etc afwegen.
Ze zijn beide gewoon erg goed en het is gewoon je eigen afweging. Het is niet zoals vroeger dat de één gewoon veel sneller was dan de ander en je echt naar specs moest/kon kijken, maar nu moet je gewoon sense tegen touchwizz, licht tegen gemiddeld gewicht, SAMOLED tegen SLCD, het uiterlijk van de Sensation tegen het uiterlijk van de SII, etc afwegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 12:47 ]
Ik ben het ook met je eens. Op dit moment loop ik nog rond met een Sony Ericsson w910i. Ik heb eigenlijk geen verstand van de kwaliteit van SAMOLED of SLCD. Mij maakt het ook niet uit wat ik neem, want het wordt toch beter dan dat schermpje op de w910i. De oude versie van Sense vind ik lekkerder werken dan Touchwiz 4 (Media Markt), dus hier maak ik eigenlijk wel een keuze.
Je merkt ook wel dat Samsung de S2 heel veel promoot. Het zal me niet verbazen als zometeen iedereen met de S2 loopt in bijvoorbeeld Goede Tijden Slechte Tijden (nu lopen ze bijna allemaal met de S1).
Je merkt ook wel dat Samsung de S2 heel veel promoot. Het zal me niet verbazen als zometeen iedereen met de S2 loopt in bijvoorbeeld Goede Tijden Slechte Tijden (nu lopen ze bijna allemaal met de S1).
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Verwijderd
Ja precies! Op zich moet dat niks afdoen aan het toestel zelf, maar toch heb ik daar een vervelend gevoel over... ik wil niet zijn zoals iedereen.RobinNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:03:
Dat heb ik ook! Hoe meer mensen zeggen dat ik de 1 moet nemen.. dan ga ik stiekem toch al bijna zeker voor de ander!Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:13:
[...]
Ja precies! Op zich moet dat niks afdoen aan het toestel zelf, maar toch heb ik daar een vervelend gevoel over... ik wil niet zijn zoals iedereen.
Enige jammere is dat ie nog te rooten is, maar wat dat betreft heb ik alle vertrouwen in XDA. Ik kan me niet voorstellen dat dit toestel daar stilletjes voorbij gaat. Alleen maar een extra uitdaging voor ze om het toch te kunnen rooten (hoop ik).Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:13:
[...]
Ja precies! Op zich moet dat niks afdoen aan het toestel zelf, maar toch heb ik daar een vervelend gevoel over... ik wil niet zijn zoals iedereen.
Lol ik ook. Gisteren even de Desire HD in m'n handen gehad om eens te kijken hoe groot zo'n telefoon nou echt is. Kwam tot de conclusie dat ik er best aan kan wennen
Jezus wat een verhaal
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 18-05-2011 13:31 ]
Verwijderd
Haha, anders doe ik dat gewoon joh... hahaDVDB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:27:
Als je niet hetzelfde wil zijn als de rest neem je toch gewoon een iPhone?
Ja, ik ook. Al kun je er denk ik wel op rekenen dat je hem 's nachts gewoon aan de lader moet leggen.Southern Sun schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:30:
Ben vooral heel benieuwd naar de batterijduur van de Sensation.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:35 ]
Ik ben nog redelijk nieuw in de wereld van Smartphones, maar is er toevallig ook een Best Buy Guide topic?
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe telefoon (liefst HTC) maar wil geen appart topic aanmaken als er al eentje is.
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe telefoon (liefst HTC) maar wil geen appart topic aanmaken als er al eentje is.
Verwijderd
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven... als je gemiddeld 30 euro per maand over 2 jaar betalen kunt, dan zou ik voor de HTC Sensation gaan bij Vodafone. Loop je de komende 2 jaar tenminste goed bij. In het geval van HTC is mijn alternatief voor de Sensation, de HTC incredible S (of HTC desire S). Ook wel een mooie telefoon, maar haalt het niet bij de Sensation, maar daar betaal je dan ook naar.vinom schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:36:
Ik ben nog redelijk nieuw in de wereld van Smartphones, maar is er toevallig ook een Best Buy Guide topic?
ps. een best buy guide ben ik nog niet tegengekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:40 ]
Haha, alleen is de Sensation smaller door de andere beeldverhouding. Qua lengte klopt het wel ongeveer.Southern Sun schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:28:
[...]
Lol ik ook. Gisteren even de Desire HD in m'n handen gehad om eens te kijken hoe groot zo'n telefoon nou echt is. Kwam tot de conclusie dat ik er best aan kan wennenNou mag ik via Hi ook nog eens 4 maanden van tevoren m'n contract verlengen dus ik kan niet wachten tot ie in de winkels ligt.
Het liefst he...het liefst wil gewoon prepaid, maar volgens mij worden de toestellen dan razend duur. Ik doe nu met mijn 10 Euro prepaid gerust twee maanden...als ik dan een abbo neem van 30 Euro per maand vind ik dat in mijn geval best veel, dus ik weet niet wat de beste opties zijn.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven... als je gemiddeld 30 euro per maand over 2 jaar betalen kunt, dan zou ik voor de HTC Sensation gaan bij Vodafone. Loop je de komende 2 jaar tenminste goed bij. In het geval van HTC is mijn alternatief voor de Sensation, de HTC incredible S (of HTC desire S). Ook wel een mooie telefoon, maar haalt het niet bij de Sensation, maar daar betaal je dan ook naar.
ps. een best buy guide ben ik nog niet tegengekomen.
Volgens mij kan je nog beter een los toestel kopen met een prepaid simkaartje.vinom schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:44:
[...]
Het liefst he...het liefst wil gewoon prepaid, maar volgens mij worden de toestellen dan razend duur. Ik doe nu met mijn 10 Euro prepaid gerust twee maanden...als ik dan een abbo neem van 30 Euro per maand vind ik dat in mijn geval best veel, dus ik weet niet wat de beste opties zijn.
Edit: Dit hoort meer in het Abonnementen topic.
[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 18-05-2011 13:48 ]
sim-only bij Ben en 505 euro los voor toestel.. kun je opzeggen wanneer je wilt en per minuut veel goedkoper + eventueel wel gewoon internet en 7 euro per maand voor ben regelmatig t.o.v prepaid.Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:45:
[...]
Volgens mij kan je nog beter een los toestel kopen met een prepaid simkaartje.
Edit: @hierboven Oeps.. inderdaad..
[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 18-05-2011 13:49 ]
Maja, dat is beetje het probleem. 505 Euro voor zo'n toestel gaat me toch iets te ver.dangerousp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:48:
[...]
sim-only bij Ben en 505 euro los voor toestel.. kun je opzeggen wanneer je wilt en per minuut veel goedkoper + eventueel wel gewoon internet en 7 euro per maand voor ben regelmatig t.o.v prepaid.
Edit: @hierboven Oeps.. inderdaad..
EDIT: excuses. Ik zal daar verder gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 18-05-2011 13:55 ]
Ik vond dit eerlijk gezegd wel een leuke:vinom schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:36:
http://www.techradar.com/...in-the-world-today-645440
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
De sensation staat er alleen nog niet bij..Laguna schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:43:
[...]
Ik vond dit eerlijk gezegd wel een leuke:
http://www.techradar.com/...in-the-world-today-645440
Die is dan ook nog niet (20-best-mobile-phones-)in-the-world-todaydangerousp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:45:
[...]
De sensation staat er alleen nog niet bij..
Dat snap ik.. neemt niet weg dat het jammer isralph075 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:04:
[...]
Die is dan ook nog niet (20-best-mobile-phones-)in-the-world-today
Ach, gun die SGSII ook even een koppositiedangerousp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:
[...]
Dat snap ik.. neemt niet weg dat het jammer is
Stomme vraag misschien, maar kan jij bij sense ook zelf je menu (lijst met apps bedoel ik) indelen zoals je wil? Op internet zie ik enkel de mogelijkheden om ze ofwel alfabetisch te rangschikken, ofwel van jong naar oud, of van oud naar jong.
Bij mijn Desire HD is dit in ieder geval wel zo, ik kan alleen op A-Z, en op datum sorteren.DVDB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:
Stomme vraag misschien, maar kan jij bij sense ook zelf je menu (lijst met apps bedoel ik) indelen zoals je wil? Op internet zie ik enkel de mogelijkheden om ze ofwel alfabetisch te rangschikken, ofwel van jong naar oud, of van oud naar jong.
Weet niet hoe het met de nieuwe sense zit, of het daar wel helemaal naar eigen smaak kan, maar zover ik weet niet.
Verwijderd
Ik zag in een filmpje dat de nieuwe Sense alfabetisch, meestgebruikt en eigen favorieten kon of iets in die richting.
Ik zou het zeer spijtig vinden. Ik deel mijn menu's zo in dat alle spelletjes bij elkaar staan, al mijn zakelijke apps bij elkaar, en dan al mijn entertainment apps bij elkaar. Ik vind het wel raar dat het niet kan, aangezien je sense zo enorm kunt personaliseren.
Je kan het niet naar eigen smaak indelen helaas. Alleen sorteren op 3 manieren.
De nieuwe sense weet ik niet, maar in de nieuwe Android 2.3.3 (waar de Desire HD laatst OTA een update naar heeft gehad) kun je als je apps screen opent wel kiezen uit (door onderaan 3 pictogrammen):Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:34:
Ik zag in een filmpje dat de nieuwe Sense alfabetisch, meestgebruikt en eigen favorieten kon of iets in die richting.
• alle toepassingen
• frequent
• gedownload
Edit:
Ik zat ff te googlen om een plaatje van het app screen te krijgen, ter verduidelijking.
Ik klik de eerste pagina aan en ik krijg dit:

Deze link
Is zoiets wat je bedoelt?
[ Voor 26% gewijzigd door yannickie111 op 18-05-2011 20:50 ]
Verwijderd
Dat zou ook kunnen, het is ook maar een vage herinnering.yannickie111 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:47:
[...]
De nieuwe sense weet ik niet, maar in de nieuwe Android 2.3.3 (waar de Desire HD laatst OTA een update naar heeft gehad) kun je als je apps screen opent wel kiezen uit (door onderaan 3 pictogrammen):
• alle toepassingen
• frequent
• gedownload
Als je niet veel widgets hebt kun je altijd per homescreen de verschillende apps neerzetten..DVDB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:41:
Ik zou het zeer spijtig vinden. Ik deel mijn menu's zo in dat alle spelletjes bij elkaar staan, al mijn zakelijke apps bij elkaar, en dan al mijn entertainment apps bij elkaar. Ik vind het wel raar dat het niet kan, aangezien je sense zo enorm kunt personaliseren.
Ik heb wel vrij veel widgets. Maar het zal inderdaad zo moeten 
Spijtig wel. Enige punt dat ik echt als een nadeel beschouw van de sensation.
Is niet alleen een nadeel van de Sensation...DVDB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:25:
Ik heb wel vrij veel widgets. Maar het zal inderdaad zo moeten
Je kan trouwens wel mapjes aanmaken op je homescreens. Alleen in je apps lijst kan het niet.
Ja? Net zoals op mijn iPad? Heb dit nog niet eerder gezien, maar zou wel de oplossing voor DVDB zijn lijkt me.Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:33:
[...]
Is niet alleen een nadeel van de Sensation...
Je kan trouwens wel mapjes aanmaken op je homescreens. Alleen in je apps lijst kan het niet.
Ja ik kan op mijn Desire kiezen om een map aan te maken op 1 van de homescreens, dus ik neem aan ook op de Sensation. Is gewoon iets van Android.
Ik zie het net op mijn SGS1. Dat is idd een leuke en goede optie. Dat maakt het nu terug wat goed, dank u mannen
beetje offtopic hier, maar with^^
ik had het ook nog niet ontdekt!
edit: what about mijn oplossing van de vorige pagina?
yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."
ik had het ook nog niet ontdekt!
edit: what about mijn oplossing van de vorige pagina?
yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."
[ Voor 51% gewijzigd door yannickie111 op 18-05-2011 22:18 ]
Even een vraagje over 480x800 applicaties. Kunnen deze ook gewoon op de sensation geïstalleerd worden?
Bijvoorbeerd de navigatie van Co-pilot?
http://www.alk.com/copilot/compatibility.asp
Ben hier wel benieuwd naar of de resolutie nog problemen gaat geven voor de apps.
Ben hier wel benieuwd naar of de resolutie nog problemen gaat geven voor de apps.
i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is
Het merendeel van de goede apps zijn zo gebouwd dat ze met alle resoluties overweg kunnen.kennyroberts schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:20:
Even een vraagje over 480x800 applicaties. Kunnen deze ook gewoon op de sensation geïstalleerd worden?
Slechte apps kunnen zwarte balken geven.. Of dit bij Copilot ook zo is, weet ik niet.
In het levertijden topic is al duidelijk geworden dat een paar mensen in Engeland de telefoon al hebben.
Software version: 1.27.161.1
En voor mensen die de thread willen volgen, de persoon die de Sensation heeft post regelmatig info over de nieuwe telefoon.
http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=7
Enige tekenen van Vodafone Branding is het Vodafone logo bij het opstarten.
I spoke too soon! When I powered the phone off, I got a quick animated vodafone logo. Haven't seen anything else though. The splash screen is the usual white screen with green HTC logo.
Software version: 1.27.161.1
En voor mensen die de thread willen volgen, de persoon die de Sensation heeft post regelmatig info over de nieuwe telefoon.
http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=7
I spoke too soon! When I powered the phone off, I got a quick animated vodafone logo. Haven't seen anything else though. The splash screen is the usual white screen with green HTC logo.
[ Voor 62% gewijzigd door We.are.cake op 19-05-2011 15:38 ]
Verwijderd
Het is toch alleen bij uitzetten dat het Vodafone logo zichtbaar wordt?We.are.cake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:12:
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:40 ]
Laten we het hopen. Uiteindelijk zit ik er niet op te wachten dat je straks een update bij Vodafone moet halen. Dan ben je jaren verder. Met slechts een logo kan ik nog wel leven.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:39:
[...]Het is toch alleen bij uitzetten dat het Vodafone logo zichtbaar wordt?
Klopt ook wel, ik las gisteren op de website van PocketNow dat de Sensation morgen, dus vandaag, in Engeland en Frankrijk zou verschijnenWe.are.cake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:12:
In het levertijden topic is al duidelijk geworden dat een paar mensen in Engeland de telefoon al hebben
Dat is tot nu toe reuze meegevallen bij alle recente HTC toestellen (Desire HD en Z). Ze kwamen eerder of paar dagen na de HTC-update.laserboy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:50:
[...]
Laten we het hopen. Uiteindelijk zit ik er niet op te wachten dat je straks een update bij Vodafone moet halen. Dan ben je jaren verder. Met slechts een logo kan ik nog wel leven.
Een kort presentatie filmpje van Franse provider SFR:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xb6PrdQ8In4]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xb6PrdQ8In4]
Vodafone heeft in ieder geval de mooie kleuren!
Oy vey.
Net is dit gepost op XDA:
I need to confess to jumping the gun somewhat about there being any Vodafone branding. Now that I've calmed down after the initial excitement, stopped sweating/trembling, and acting like a normal human being again, there is actually a vodafone boot anim, and three vodafone apps called "360 Shop", "360 updates", and "Music Shop".
Net is dit gepost op XDA:
I need to confess to jumping the gun somewhat about there being any Vodafone branding. Now that I've calmed down after the initial excitement, stopped sweating/trembling, and acting like a normal human being again, there is actually a vodafone boot anim, and three vodafone apps called "360 Shop", "360 updates", and "Music Shop".
Verwijderd
We bespreken in 2 topics dezelfde dingen haha... in welke het nu hoort...?
Denk in het [HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic
Ik denk dat het eerder hier in moet. Daar gaat het over levertijden en abonnementen. En hier toch over ervaringen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:24:
We bespreken in 2 topics dezelfde dingen haha... in welke het nu hoort...?
Verwijderd
Hmm het is twijfelachtig. Dat van Vodafone lijkt me een abonnementen iets. Aan de andere kant is het iets dat de Sensation nu heeft. Ik weet het niet... achja... volg toch wel beide topics!
Nog een weekje 
YouTube: HTC Sensation Dual Core Multimedia 4g touchscreen sense 3.0 ui
YouTube: HTC Sensation Dual Core Multimedia 4g touchscreen sense 3.0 ui
[ Voor 6% gewijzigd door dunn0w op 19-05-2011 17:33 ]
Toch jammer om op je homescreens zoveel ruimte verspeeld te zien tussen de icoontjes.
Het grid had makkelijk een rij extra kunnen bevatten.
Ja, HTC blijft vasthouden aan 4x4 en dat is wel jammer.jopie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:26:
Toch jammer om op je homescreens zoveel ruimte verspeeld te zien tussen de icoontjes.
Kijk! Daar zijn ze bij Vodafone zeer goed in. Ben benieuwd hoe 'branded' in Nederland is gesteld. Even afwachten voordat ik conclusies trek. Al wil ik hem eerst ook nog even hands-on benaderen voordat ik tot aankoop over ga.We.are.cake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:22:I need to confess to jumping the gun somewhat about there being any Vodafone branding. Now that I've calmed down after the initial excitement, stopped sweating/trembling, and acting like a normal human being again, there is actually a vodafone boot anim, and three vodafone apps called "360 Shop", "360 updates", and "Music Shop".
Waar blijven de unboxing en review videos:(
Vindt het filmpje erg tegen vallen, zie toch duidelijk hick ups. Niet zo snel als mijn Galaxy S2, dat is wel duidelijk deze Sensation...
Is niet de final versiealwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:
[...]
Vindt het filmpje erg tegen vallen, zie toch duidelijk hick ups. Niet zo snel als mijn Galaxy S2, dat is wel duidelijk deze Sensation...
Verwijderd
Gezien de reclame in de beschrijving van de video is dat een reupload en dus niet vandaag gemaakt, bovendien staat er nog groot tekst in het beeldscherm van de telefoon en inderdaad, de snelheid is niet op en top. Daaruit concludeer ik dat de kans groot is dat de Sensation in die video nog de oude kernel geinstalleerd heeft, waardoor die maar op 1 core draait en dat daarom alles er een beetje choppy uitziet.alwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 19:38 ]
Dan heb ik niks gepost....schrok alVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:37:
[...]
Gezien de reclame in de beschrijving van de video is dat een reupload en dus niet vandaag gemaakt, bovendien staat er nog groot tekst in het beeldscherm van de telefoon en inderdaad, de snelheid is niet op en top. Daaruit concludeer ik dat de kans groot is dat de Sensation in die video nog de oude kernel geinstalleerd heeft, waardoor die maar op 1 core draait en dat daarom alles er een beetje choppy uitziet.
Verwijderd
Ik las toevallig een post op deze site en vind het jammer te lezen dat hij het niet als WOW ervaren heeft en er nog wel lags en zo in zitten!
Gewoon even wachten op andere gebruikers uit de UK hoe zij het ervaren.
Gewoon even wachten op andere gebruikers uit de UK hoe zij het ervaren.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 19:41 ]
mmmm:
I work in a Vodafone store, so I got to have a ten minute play with a Sensation this afternoon. It kills me to say it, because I was hoping to upgrade to one from a Desire, but I wasn't impressed.
Most notably, the screen is nowhere near the standard of the Galaxy SII. By comparison it appears a little dull. This, however, isn't hugely important to me. I'm far more interested in how the phone actually performs...
There's no doubt it's an impressive phone, but there was something jarring about the way the phone runs. It's not smooth, there's too much judder, it felt unpolished and it lacked the intuitive WOW! you felt the first time you handled a Desire. I don't know how to phrase it, but it just didn't feel snappy to the touch the way the Desire does.
First I noticed was when I entered the wallpaper gallery and began to cycle through the pre-loaded ones. It only displays thumbnails for the four that are initially in view (they're stacked and they rotate round) - go past those and you're left with a loading image for 2-4 seconds whilst it generates the thumbnails. Scroll back to the first four, it does the same thing again, even though it had already loaded those previews once. Exactly the same in the gallery. Plus, they whiz round so quickly that it's very irritating trying to pinpoint one.
The keyboard lacks the punch I've come to expect from the HTC range. Both the vibration and visual feedback (popups) seem out of kilter with what you're typing. I couldn't take my eyes off it and type blindly like I can with all the other HTC Android phones.
Bring up your apps home, there's no smooth slide like on the Desire. It leaps up in three noticeably juddery steps. Cycling round the homescreens, the animation isn't smooth. This could just be a case of getting used to the size of the thing though.
Went to the skins section - the ones loaded on the Desire HD and Desire S (the brushed metal etc) are missing. Odd. Maybe they're obtainable from the HTC Hub? The ones currently there are, strangely, the same one with different wallpapers.
OK, I know these things are petty and probably not much of a concern to users here. I didn't have a good chance to really get to grips with the phone and explore, and it's possible that some of the lag could be alleviated by playing with settings. It's just that it was so noticeable that it grated on me and stopped me enjoying exploring the phone for the first time.
The new lock screen is very impressive though. But I think, overall, I'll be holding off to see if my experiences are echoed by early adopters and the professional reviewers.
I work in a Vodafone store, so I got to have a ten minute play with a Sensation this afternoon. It kills me to say it, because I was hoping to upgrade to one from a Desire, but I wasn't impressed.
Most notably, the screen is nowhere near the standard of the Galaxy SII. By comparison it appears a little dull. This, however, isn't hugely important to me. I'm far more interested in how the phone actually performs...
There's no doubt it's an impressive phone, but there was something jarring about the way the phone runs. It's not smooth, there's too much judder, it felt unpolished and it lacked the intuitive WOW! you felt the first time you handled a Desire. I don't know how to phrase it, but it just didn't feel snappy to the touch the way the Desire does.
First I noticed was when I entered the wallpaper gallery and began to cycle through the pre-loaded ones. It only displays thumbnails for the four that are initially in view (they're stacked and they rotate round) - go past those and you're left with a loading image for 2-4 seconds whilst it generates the thumbnails. Scroll back to the first four, it does the same thing again, even though it had already loaded those previews once. Exactly the same in the gallery. Plus, they whiz round so quickly that it's very irritating trying to pinpoint one.
The keyboard lacks the punch I've come to expect from the HTC range. Both the vibration and visual feedback (popups) seem out of kilter with what you're typing. I couldn't take my eyes off it and type blindly like I can with all the other HTC Android phones.
Bring up your apps home, there's no smooth slide like on the Desire. It leaps up in three noticeably juddery steps. Cycling round the homescreens, the animation isn't smooth. This could just be a case of getting used to the size of the thing though.
Went to the skins section - the ones loaded on the Desire HD and Desire S (the brushed metal etc) are missing. Odd. Maybe they're obtainable from the HTC Hub? The ones currently there are, strangely, the same one with different wallpapers.
OK, I know these things are petty and probably not much of a concern to users here. I didn't have a good chance to really get to grips with the phone and explore, and it's possible that some of the lag could be alleviated by playing with settings. It's just that it was so noticeable that it grated on me and stopped me enjoying exploring the phone for the first time.
The new lock screen is very impressive though. But I think, overall, I'll be holding off to see if my experiences are echoed by early adopters and the professional reviewers.
Verwijderd
Ik wacht de reviews wel af ipv af te gaan op zo'n bericht. De filmpjes die ik tot nu toe op youtube heb gezien geven mij een iets ander beeld.
Ik vraag mij af hoe dat kan.. Is de telefoon voor het eerst opgestart bijvoorbeeld, dan moet alles geladen worden..
Ik vind een mening van iemand die 10 minuten met een nieuw toestel heeft gespeeld niet doorslaggevend.. Heeft hij de beeldscherm helderheid vergelijkbaar gezet.. Etc etc
Ik vind een mening van iemand die 10 minuten met een nieuw toestel heeft gespeeld niet doorslaggevend.. Heeft hij de beeldscherm helderheid vergelijkbaar gezet.. Etc etc
Verwijderd
Haha, ik wacht het ook rustig af. Ik vond de post en dacht... hmm dat klinkt niet zo mooi. Maargoed het kunnen diverse factoren zijn en zoals gezegd was het in 10 minuten geconcludeerd. Morgen en van 't weekend zullen de eerste full reviews wel verschijnen en dan weten we een stuk meer!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:45:
Ik wacht de reviews wel af ipv af te gaan op zo'n bericht. De filmpjes die ik tot nu toe op youtube heb gezien geven mij een iets ander beeld.
vond ik dus ook al..dangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:47:
maar dus gewoon even wachten op reviews en eigenaren/gebruikers.. en dan zelf in de winkel nog eens bekijken..
Die stappen bij de apps is trouwens een gingerbread dingetje
Android ondersteunt toch helemaal geen dual core? dus dat zou niks uitmakenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:37:
[...]
Gezien de reclame in de beschrijving van de video is dat een reupload en dus niet vandaag gemaakt, bovendien staat er nog groot tekst in het beeldscherm van de telefoon en inderdaad, de snelheid is niet op en top. Daaruit concludeer ik dat de kans groot is dat de Sensation in die video nog de oude kernel geinstalleerd heeft, waardoor die maar op 1 core draait en dat daarom alles er een beetje choppy uitziet.
Verwijderd
Huh? ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte van dat soort dingen, maar ik dacht dat het enige wat android niet ondersteunde en wat in 2.4 komt is ondersteuning om dual-core apps op een single core processor te laten draaien.rinkel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:09:
[...]
Android ondersteunt toch helemaal geen dual core? dus dat zou niks uitmaken
ik dacht dat dual core ondersteuning pas met 2.4 komt, dat heeft de sensation toch nog niet ?
(Ben geen expert op het gebied van de Sensation)
(Ben geen expert op het gebied van de Sensation)
Sinds de gingerbread update is er dualcore support, het zal misschien nog niet alles optimaal hebben maar google zal dit denk ik snel op lossen. ( Ze luisteren over het algemeen goed naar de community)rinkel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:09:
[...]
Android ondersteunt toch helemaal geen dual core? dus dat zou niks uitmaken
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Volgens mij oorspronkelijk pas vanaf honeycomb, maar google heeft dual-core support naar voren getrokken en gaat het waarschijnlijk in 2.4 ondersteunen.
Edit:
Even wat opgezocht: dit en dit
Alhoewel ik persoonlijk niet zoveel nut zie in dualcore op een telefoon, zou ik em er niet om laten liggen. Dat
Dualcore support komt er natuurlijk wel via een update naar 2.4.
Edit:
Even wat opgezocht: dit en dit
Volgens mij was dit ook de reden voor HTC om nog geen dualcore telefoon uit te brengen, had weinig zin.The ext4 file system added to Android 2.3 sill see a modest boost in the area of I/O performance, but that's about it. Right now, Android on phones does not understand dual-core chips.
A dual-core device might be a really snappy experience, but that's not because of the number of cores per se. The SoC is just fast, even without proper process threading. You can get a similarly responsive device with a regular old single-core SoC. Yes we know, how quaint.
Alhoewel ik persoonlijk niet zoveel nut zie in dualcore op een telefoon, zou ik em er niet om laten liggen. Dat
Dualcore support komt er natuurlijk wel via een update naar 2.4.
[ Voor 84% gewijzigd door rinkel op 19-05-2011 22:39 ]
Goed, ik heb de telefoon dan nog iet in mijn handen gehad, maar bovenstaande is niet de indruk die ik krijg uit bv. dit filmpje:alwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:42:
mmmm:
....
...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=evU2tSGI3Dw]
We zullen zien binnen nu en een paar dagen.
Agree, we wachten gewoon af zal vast morgen wel een goede review komenralph075 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:18:
[...]
Goed, ik heb de telefoon dan nog iet in mijn handen gehad, maar bovenstaande is niet de indruk die ik krijg uit bv. dit filmpje:
[video]
We zullen zien binnen nu en een paar dagen.
Verwijderd
Die ene man/vrouw (zullen geen vooroordelen gebruiken
) van het XDA forum was erg enthousiast de paar minuten die hij er mee gespeelt had op zijn werk. misschien was bovenstaande negatieve post van een iemand die het niet zo op HTC heeft
Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat de benchmark scores niet sky high zijn. Dit komt deels door de hogere resulotie (er moet immers harder gewerkt worden om dat tevoorschijn te toveren op meer pixels), maar ze zeggen op XDA ook dat het komt doordat de benchmark tests niet voor deze versie zijn gemaakt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:14:
Die ene man/vrouw (zullen geen vooroordelen gebruiken) van het XDA forum was erg enthousiast de paar minuten die hij er mee gespeelt had op zijn werk. misschien was bovenstaande negatieve post van een iemand die het niet zo op HTC heeft
Ander nadeel is dat de wifi soms eruit gegooit wordt, maar er was een optie die "Best WiFi Performance" heette.. maar daarna er niets meer over gehoord.
even de reacties van de "eerste" gebruiker.
http://forum.xda-developers.com/search.php?searchid=72312934
Quadrant 2245
Linpack MFLOPS: 46.3 (SGSII 47)
Time: 1.81
SmartBench 2011 2232
Gaming Score 1639
[ Voor 10% gewijzigd door dangerousp op 20-05-2011 09:02 ]
De GS2 ligt dus op alle fronten voor wat benchmarks betreft....dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:41:
[...]
Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat de benchmark scores niet sky high zijn. Dit komt deels door de hogere resulotie (er moet immers harder gewerkt worden om dat tevoorschijn te toveren op meer pixels), maar ze zeggen op XDA ook dat het komt doordat de benchmark tests niet voor deze versie zijn gemaakt.
Ander nadeel is dat de wifi soms eruit gegooit wordt, maar er was een optie die "Best WiFi Performance" heette.. maar daarna er niets meer over gehoord.
even de reacties van de "eerste" gebruiker.
http://forum.xda-developers.com/search.php?searchid=72312934
Quadrant 2245
Linpack MFLOPS: 46.3 (SGSII 47)
Time: 1.81
SmartBench 2011 2232
Gaming Score 1639
Hopen dat er met firmware updates nog wat aan gesleuteld kan gaan worden.
De resolutie is ook flink hoger he..Razer schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:50:
[...]
De GS2 ligt dus op alle fronten voor wat benchmarks betreft....
Hopen dat er met firmware updates nog wat aan gesleuteld kan gaan worden.
Sjgore heeft op XDA ook wat nieuwe foto's gepost van z'n HTC Sensation: My HTC Sensation pics
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Met de resolutie van de Sensation zou de Galaxy ook een stuk lager zitten. Vergelijk het maar met de benchmarks die er gemaakt zijn van de Atrix en de LG Optimus 2X. Daar zat het verschil 'm ook in de beeldresolutie.
Zolang het nog altijd een beste stap vooruit is maakt het mij niet uit dat de Samsung een stuk(je) sneller is. Een Ferrari is sneller dan een Ford Focus wagon maar toch zullen de meeste gezinnen voor de Focus kiezen als ze op vakantie gaan.....
En in hoeverre zul je het verschil in snelheid gaan merken?
Zolang het nog altijd een beste stap vooruit is maakt het mij niet uit dat de Samsung een stuk(je) sneller is. Een Ferrari is sneller dan een Ford Focus wagon maar toch zullen de meeste gezinnen voor de Focus kiezen als ze op vakantie gaan.....
En in hoeverre zul je het verschil in snelheid gaan merken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier