Ja je hebt gelijk, dat wist ik eigenlijk ook wel..dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:31:
[...]
Atrix is ook lcd, maar pentile.. Een sluit ander dus niet uit.
maar waarschijnlijk heeft de sensation geen pentile
Verwijderd
Is dat pentile dan juist goed of juist niet? Ik las dat pentile iets met subpixels te doen heeft, maar heb er geen verstand van.dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:31:
[...]
Atrix is ook lcd, maar pentile.. Een sluit ander dus niet uit.
maar waarschijnlijk heeft de sensation geen pentile
Dit is niet goed.. maar ik denk niet dat de Sensation dit heeft.. dan zouden we dat in de hands on video's al wel gehoord hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:44:
[...]
Is dat pentile dan juist goed of juist niet? Ik las dat pentile iets met subpixels te doen heeft, maar heb er geen verstand van.
Edit: nog een officieel filmpje gevonden:
http://www.androidpolice....etch-drool-buckets-again/
[ Voor 18% gewijzigd door dangerousp op 13-05-2011 13:27 ]
This will definitely prove to be an issue for those looking to run custom ROMs that are clean as a whistle, but something tells us the hackers shall overcome.
dat denk ik dus ook.
Verwijderd
Hier nog een vrij lange reclame video van de HTC Sensation.
YouTube: NEW* HTC Sensation - A Closer Look. Specifications features design
EDIT: verrek, je hebt gelijk!
EDIT: verrek, je hebt gelijk!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 17:10 ]
Verwijderd
Drie post boven je staat ie ook!Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:59:
Hier nog een vrij lange reclame video van de HTC Sensation.
Zijn er verder al hoesje gevonden voor de Sensation? Ik zou er wel graag eentje willen hebben! Bijvoorbeeld die serie van de galaxy s2: Prestige carbon series...
Verwijderd
Er zijn al diverse zaken die hoesjes aanbieden, al hebben velen er wel staan 'binnenkort verkrijgbaar'. Jouw prestige carbon series ben ik nog niet tegengekomen.
Die zijn ook nog niet beschikbaar voor de Sensation. Hij had het dan ook over de Prestige Carbon series voor de Galaxy S2.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:14:
Er zijn al diverse zaken die hoesjes aanbieden, al hebben velen er wel staan 'binnenkort verkrijgbaar'. Jouw prestige carbon series ben ik nog niet tegengekomen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Onze opper tweaker Robbert Webbe heeft blijkbaar een Sensation tot zijn beschikking!!
Nice!! Heb de mijne al gereserveerd bij VodafoneUpbeat schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:44:
Onze opper tweaker Robbert Webbe heeft blijkbaar een Sensation tot zijn beschikking!!![]()
[video]
Sommige mensen vonden de camerakwaliteit niet zo goed, maar ik vind dit fantastisch eruit zien vergeleken met mijn vorige mobiel.
Nu hopen dat er snel een Nederlandse review komt van de HTC Sensation.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Aan de bovenste video te zien wel... blijkbaar is er een Sensation in omloop in NL.RobinNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:01:
Op het scherm van de Sensation ziet het er vast heel erg mooi uit. Maar ik denk dat je het maar niet moet bekijken op een groot 1080p scherm.Upbeat schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:44:
Onze opper tweaker Robbert Webbe heeft blijkbaar een Sensation tot zijn beschikking!!![]()
[video]
Verwijderd
Volgens mij filmt de Sensation in 1080p, dus dat lijkt me geen probleem...We.are.cake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:35:
[...]
Op het scherm van de Sensation ziet het er vast heel erg mooi uit. Maar ik denk dat je het maar niet moet bekijken op een groot 1080p scherm.
net op mijn 32 inch full hd schermpje dat stukje zitten kijken, en het ziet er prima uit hoor.We.are.cake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:35:
[...]
Op het scherm van de Sensation ziet het er vast heel erg mooi uit. Maar ik denk dat je het maar niet moet bekijken op een groot 1080p scherm.
Heb ook al filmpjes gezien dat het met 1080p is opgenomen. Dik in orde de kwaliteit!
[ Voor 6% gewijzigd door dunn0w op 13-05-2011 22:58 ]
Ik kijk natuurlijk met mijn domme kop naar de 360p versie... Ik zal het eens aansluiten op mijn TV.dunn0w schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:55:
[...]
net op mijn 32 inch full hd schermpje dat stukje zitten kijken, en het ziet er prima uit hoor.
Heb ook al filmpjes gezien dat het met 1080p is opgenomen. Dik in orde de kwaliteit!
[video]
Dit is maximaal ook 720p dus misschien is 1080 nog beter.We.are.cake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:02:
[...]
Ik kijk natuurlijk met mijn domme kop naar de 360p versie... Ik zal het eens aansluiten op mijn TV.
Edit: Oh ik had de laatste video niet gezien haha.
[ Voor 9% gewijzigd door Upbeat op 13-05-2011 23:09 ]
Op een TV van een afstandje ziet het er goed uit. Niet perfect maar erg mooi voor een telefoon.Upbeat schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:06:
[...]
Dit is maximaal ook 720p dus misschien is 1080 nog beter.
Edit: Oh ik had de laatste video niet gezien haha.
Verwijderd
Ik heb net HTC_NL getwitterd over welke achterkantje de Sensation krijgt. Ben benieuwd naar hun antwoord.
We.are.cake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:02:
[...]
Ik kijk natuurlijk met mijn domme kop naar de 360p versie... Ik zal het eens aansluiten op mijn TV.
Verwijderd
Ik had iets meer verwacht van de Camera, als je hem vergelijkt met die van de Desire S....
Het enige verschil is dat hier 1080p mee gefilmd kan worden en met de Desire S niet
Het enige verschil is dat hier 1080p mee gefilmd kan worden en met de Desire S niet
* Morenoo91 heeft besloten om hem pas te halen als 't mogelijk is om custom ROM's te draaien
Vind die nieuwe strategie van signed bootloaders niet echt tof
Vind die nieuwe strategie van signed bootloaders niet echt tof
PSN: MGFlexican.
Nog even over die Pentile (of niet) discussie: Uit de Hands-on van Tweakers haal ik het volgende.
"Verder zorgt de hoge resolutie voor een nog scherper beeld, wat vooral van pas komt bij het bekijken van webpagina's en lezen van teksten."
Het zit dus vast wel snor met het scherm
"Verder zorgt de hoge resolutie voor een nog scherper beeld, wat vooral van pas komt bij het bekijken van webpagina's en lezen van teksten."
Het zit dus vast wel snor met het scherm
Even meelezen. Heb momenteel de eerste Desire. Als ik voor mezelf eindelijk besloten heb dat ik het scherm van de Sensation niet te groot vind wordt dit m'n nieuwe telefoon
Anders wellicht toch de Desire S. Dit weekend eens even besteden aan veel reviews/hands-on video's.
[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 14-05-2011 17:50 ]
Even een berichtje tussendoor.
Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar.
http://i51.tinypic.com/2vcdlwn.jpg
Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar.
De verhouding klopt denk ik wel, maar de afmeting niet.sksksksk schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:23:
Even een berichtje tussendoor.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
En hier is weer een testvideo. Op 1080p en het ziet er echt heel goed uit.
http://www.youtube.com/watch?v=tZh0viLZWb8
http://www.youtube.com/watch?v=rvi5ew2wJ5o
Nog eentje van dezelfde maker.
[ Voor 25% gewijzigd door We.are.cake op 15-05-2011 14:05 ]
De desire S is echt niet veel beter dan de eerste desire. Dan zou ik als ik jou was gewoon nog een jaar met de eerste desire doen met sim only.Southern Sun schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:49:
Even meelezen. Heb momenteel de eerste Desire. Als ik voor mezelf eindelijk besloten heb dat ik het scherm van de Sensation niet te groot vind wordt dit m'n nieuwe telefoonAnders wellicht toch de Desire S. Dit weekend eens even besteden aan veel reviews/hands-on video's.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Wat een goede kwaliteit zeg, voor een telefoon, echt scherp.We.are.cake schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:04:
En hier is weer een testvideo. Op 1080p en het ziet er echt heel goed uit.
Denk dat ik ook voor de Sensation gaEwivis schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:53:
[...]
De desire S is echt niet veel beter dan de eerste desire. Dan zou ik als ik jou was gewoon nog een jaar met de eerste desire doen met sim only.
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 15-05-2011 21:43 ]
Ze geven elke keer aan dat het een aluminium unibody heeft, maar als het een losse achterkant heeft, is dat toch geen unibody? Kan je dat misschien even twitteren (doe niet aan twitter want heb nog geen goede phone)Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:57:
Ik heb net HTC_NL getwitterd over welke achterkantje de Sensation krijgt. Ben benieuwd naar hun antwoord.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Zoals je kunt zien in een aantal hands on schuift de hele telefoon in de achterkant, het chassis daarvan is uit 1 stuk alluminium, zoals op het plaatje hieronder. ertussen zit dan het scherm en achterop de 2 stukken kunstof die de antenne zijn.Metalslave666 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:42:
[...]
Ze geven elke keer aan dat het een aluminium unibody heeft, maar als het een losse achterkant heeft, is dat toch geen unibody? Kan je dat misschien even twitteren (doe niet aan twitter want heb nog geen goede phone)

Wat zijn de definities van een unibody dan? De Sensation heeft een metalen achterkant met daarop 2 kunstoffen stukken waar onder de antennes zitten.Metalslave666 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:42:
[...]
Ze geven elke keer aan dat het een aluminium unibody heeft, maar als het een losse achterkant heeft, is dat toch geen unibody? Kan je dat misschien even twitteren (doe niet aan twitter want heb nog geen goede phone)
Cogitationis poenam nemo patitur
Niet alleen achterkant, ook voorkant bij de speaker en zijkant.Bullet NL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Wat zijn de definities van een unibody dan? De Sensation heeft een metalen achterkant met daarop 2 kunstoffen stukken waar onder de antennes zitten.
Precies je hebt als het ware 2 delen, het scherm plus binnenwerk telefoon en de alu achterkant.dangerousp schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:50:
[...]
Niet alleen achterkant, ook voorkant bij de speaker en zijkant.
Dit topic is niet bedoeld om willekeurige oneliners in te dumpen.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 16-05-2011 13:01 ]
Samsung Flip 7
Ik neem aan dat het nog niet 100% bekend is hoeveel MB er over blijft voor apps? Ik zit momenteel met een Desire(jaar abbo) waar ik echt elke week mee zit te kloten om ruimte vrij te krijgen voor applicaties. Apps2SD en soortgelijke applicaties zijn altijd maar tijdelijke band-aids gebleken. Momenteel heeft een schone installatie van de Desire slechts 147MB over voor apps. Als de Sensation op 500> MB zit voor apps wordt dit mijn telefoon maar ik vrees het ergste...
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
er is 4gb aanwezig, maar 3gb voor Sense en Android en 1gb is aanwezig (op tweakers in de hands on 550 mb met een aantal apps geïnstalleerd) voor apps.Melkaz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:27:
Ik neem aan dat het nog niet 100% bekend is hoeveel MB er over blijft voor apps? Ik zit momenteel met een Desire(jaar abbo) waar ik echt elke week mee zit te kloten om ruimte vrij te krijgen voor applicaties. Apps2SD en soortgelijke applicaties zijn altijd maar tijdelijke band-aids gebleken. Momenteel heeft een schone installatie van de Desire slechts 147MB over voor apps. Als de Sensation op 500> MB zit voor apps wordt dit mijn telefoon maar ik vrees het ergste...
Nee die 550MB is werkgeheugen/RAM. Waarschijnlijk heb je de volledige 1GB voor eigen apps.dangerousp schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:35:
[...]
er is 4gb aanwezig, maar 3gb voor Sense en Android en 1gb is aanwezig (op tweakers in de hands on 550 mb met een aantal apps geïnstalleerd) voor apps.
Ik heb zelf ook een Desire, en apps zijn niet echt het probleem, dit kan wel worden verplaatst met Apps2SD, het is vooral de cache die op een gegeven moment veel ruimte gaat innemen. >500 MB moet echter wel voldoende zijn. Mijn broertje heeft een x10 met ook veel ruimte voor apps, en hij heeft nu al een jaar lang echt een gigalijst met apps zonder problemen.Melkaz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:27:
Voor je Desire voor nu stel ik voor hem te rooten en een DATA2SD ROM te gebruiken
Verwijderd
Als het 1Gb is, dan moet dat inderdaad meer dan voldoende zijn!
Over unibody, zoals gezegd betekent dat gewoon dat de telefoon zelf in een metalen behuizing ligt zoals dangerousp laat zien met zijn geposte afbeelding. Voor meer duidelijkheid kun je het volgende filmpje kijken vanaf tijdstip 3:45
Over unibody, zoals gezegd betekent dat gewoon dat de telefoon zelf in een metalen behuizing ligt zoals dangerousp laat zien met zijn geposte afbeelding. Voor meer duidelijkheid kun je het volgende filmpje kijken vanaf tijdstip 3:45
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 13:17 ]
Ook even een voorproefje van de Sense 3.0 weeranimaties:
Die weer animaties zijn echt mooi gemaakt. Hoop iig ook dat die 1GB ook echt 1GB is voor apps. Zit met de Desire ook continue aan de max.
Het is dus ongeveer 10 keer zoveel, zou genoeg moeten zijn.Southern Sun schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:01:
Die weer animaties zijn echt mooi gemaakt. Hoop iig ook dat die 1GB ook echt 1GB is voor apps. Zit met de Desire ook continue aan de max.
Ja hier ook... het probleem bij de Desire is dat het geheugen 512MB is. Daarbij komt Android en Sense waardoor je maar 130-140MB overhoudt voor je zelf. Bij de Sensation is het gesplitst, dus dat is alleen maar een voordeel!Southern Sun schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:01:
Verwijderd
Zeker mooi, maar denk vrij nutteloos. Leuk om een keer te zien of om te laten zien, maar daar blijft het bij voor mij.Upbeat schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:00:
Ook even een voorproefje van de Sense 3.0 weeranimaties:
[video]
Je kunt ze als live wallpaper gebruiken en bij je lockscreen.. lijkt me wel gaaf effect als je je telefoon aanzet!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:19:
[...]
Zeker mooi, maar denk vrij nutteloos. Leuk om een keer te zien of om te laten zien, maar daar blijft het bij voor mij.
Verwijderd
Ja, dat is waar. Maar toch is het nieuwe er dan wel snel vanaf en is het vast iets wat veel batterij vergt...maargoed al met al is het natuurlijk een gave weergave. En misschien ga ik het ook wel veel gebruiken, wie weet. 
Moet je eens een Nokia N97 nemen met 70 Mb intern geheugen op de C-schijf en 32 Gb op de D-schijf. Het leuke is dat Nokia apps zoals de navigatiekaarten en andere alleen maar op de C-schijf kunnen worden gezet en deze vrijwel meteen vol zit met als gevolg... VASTLOPERS! Dus voor mij is die 1 Gb intern beschikbaar geheugen voor de gebruiker zoiets als verhuizen vanuit een kartonnen doos naar een luxueuze villa!Upbeat schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Ja hier ook... het probleem bij de Desire is dat het geheugen 512MB is.
Bij de Sensation werkt het straks net als bij de Desire HD, Geheugen waar de rom op draait wordt in/door de telefoon los gezien van het systeem geheugen wat de telefoon nodig heeft voor het draaien van het OSUpbeat schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Ja hier ook... het probleem bij de Desire is dat het geheugen 512MB is. Daarbij komt Android en Sense waardoor je maar 130-140MB overhoudt voor je zelf. Bij de Sensation is het gesplitst, dus dat is alleen maar een voordeel!
Je hebt namelijk het interne geheugen, en het RAM geheugen....
http://www.htc.com/nl/product/desirehd/specification.html
Er is dus sowiezo veel meer plaats om apps op je telefoon te installeren in vergelijking met een normale Desire. Daarnaast beschikt de telefoon ook over een SD kaart waar je ook apps op kan installeren.
Overigens vindt ik het wel opvallend dat de Desire HD 1.5Gb intern geheugen heeft en de Sensation 1 Gb.... Ik denk dan toch dat HTC er achter is gekomen dat de 1.5Gb een beetje overkill was/is. Mijn Desire HD zit naar dik 60 geinstalleerde apps nog niet eens op 450Mb.....
[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 13:37 ]
Starburst rom. 1 Gig voor apps. Al tijden genoeg oplossingen voor hoor. Verder compleet standaard. Idd, dit is wel de énige met een werkend *2SD systeem.Melkaz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:27:
Verwijderd
Ik vroeg aan HTC Nederland welke kleur achterkant de telefoon zal hebben. Er zijn namelijk 3 versies: bijna geheel zwart, zwarte rubber en grijs aluminium en de gebroken wit, grijs, zwarte.Metalslave666 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:42:
[...]
helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen
Verwijderd
Laten we hopen op de zwarte versie... anders zou ik het echt heel jammer vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 14:55 ]
Tegen mij zeiden ze geheel zwart. Zwart zilver/grijs zwart zou ik ook wel mooi vinden.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Ik vroeg aan HTC Nederland welke kleur achterkant de telefoon zal hebben. Er zijn namelijk 3 versies: bijna geheel zwart, zwarte rubber en grijs aluminium en de gebroken wit, grijs, zwarte.
helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Helaas, maar ik hoop dat in ieder geval de variant met het alu naar NL komt.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:36:
Ik vroeg aan HTC Nederland welke kleur achterkant de telefoon zal hebben. Er zijn namelijk 3 versies: bijna geheel zwart, zwarte rubber en grijs aluminium en de gebroken wit, grijs, zwarte.
helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Unibody is toch dat het frame uit 1 deel bestaat met ergens onderaan een klepje om bij de onderkant te komen?
Net als bij de Legend, want die noemde ze een unieke unibody uit 1 stuk alu. Hier zaten natuurlijk ook openingen in, maar de buitenkant heeft geen backcover die er van af kan.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
het scherm plus electronica valt in z'n geheel in de achterkant dus geen los klepjeMetalslave666 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Helaas, maar ik hoop dat in ieder geval de variant met het alu naar NL komt.
Unibody is toch dat het frame uit 1 deel bestaat met ergens onderaan een klepje om bij de onderkant te komen?
Net als bij de Legend, want die noemde ze een unieke unibody uit 1 stuk alu. Hier zaten natuurlijk ook openingen in, maar de buitenkant heeft geen backcover die er van af kan.
Ok, dus het is dus toch een echte unibody. Bedankt iig.
Zie het plaatje en filmpje 1 pagina terug.Metalslave666 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:43:
Ok, dus het is dus toch een echte unibody. Bedankt iig.
Beetje een vreemd stuk, het lijkt er op als of het is geschreven om gelijknis tussen de twee toestelen aan te duiden.... Overigens staat er ook een fout in, de HTC heeft een hogere scherm resolutie dan de Samsung.... Op triviale zaken als accu-duur, werkelijke CPU/GPU snelheid wordt niet in gegaan.TCroezing schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:54:
Twijfel je nog tussen de Sensation en de SGSII, of misschien zelfs de iP4?
Dan kan je hier een vergelijk tussen die drie lezen.
Verwijderd
Lees de comments op die review eronder maar. Wat ze zeggen klopt, wat een slechte review zeg. Feiten kloppen niet en in principe heb je weinig tot niets aan die review... Een lijst met specs geeft een beter beeld.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 19:30 ]
Zijn er nu al 3 verschillende achterkanten van de sensation? Tot dusver had ik al een gezien met donker-alu-gebroken wit (deze versie komt 90% voor in de filmpjes) en een versie zwart-alu-zwart. Welke versie is er dan nog?
Verwijderd
en een zwart - zwarte alu- zwart..DVDB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:49:
Zijn er nu al 3 verschillende achterkanten van de sensation? Tot dusver had ik al een gezien met donker-alu-gebroken wit (deze versie komt 90% voor in de filmpjes) en een versie zwart-alu-zwart. Welke versie is er dan nog?
Verwijderd
Ik zag er alleen foto's van, een van de eerste die uitkwamen. (niet de renders)DVDB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:42:
Echt? kan je daar een video van vinden? want ik vind die versie nergens.
Volgens mij wordt deze foto bedoeld:

http://cdn.electricpig.co.../04/htc_sensation_big.jpg
Dat was inderdaad een foto van toen het nog de HTC Pyramid heette, met andere woorden, toen de telefoon "nog niet bestond"
Als je op Google Images zoekt op HTC Pyramid kom je alléén maar deze tegen in de resultaten.
Tegenwoordig kom je alleen deze twee foto's tegen:

http://www.htc.com/upload...ation/AvailableBanner.jpg

http://admintell.napco.co...tell/htc_sensation_4g.jpg
De tweede [van de drie foto's] is volgens mij gewoon dezelfde als de eerste waarbij óf het licht drastisch anders is, óf waarvan ze later besloten om het aluminium donkerder te maken. Sowieso denk ik dat die waar het donkerder is [de banner van de HTC website] in het echt een stuk minder donker zal zijn aangezien dat overduidelijk met Photoshop is bewerkt.
Ik blijf ook nog steeds hopen dat die andere versie [de derde afbeelding] puur voor Amerika bedoeld is, aangezien die vooral terugkomt bij artikelen die over de "Sensation 4G" voor T-Mobile USA gaan. Het is gewoon lelijk met dat gebroken wit!
En daarbij wil ik na mijn Desire zilver niet nog een keer een lichte achterkant aangezien het [trekdraad-]hoesje waar ik mijn Desire in stop, onuitwisbare vlekken op de achterklep heeft achtergelaten.

http://cdn.electricpig.co.../04/htc_sensation_big.jpg
Dat was inderdaad een foto van toen het nog de HTC Pyramid heette, met andere woorden, toen de telefoon "nog niet bestond"
Tegenwoordig kom je alleen deze twee foto's tegen:

http://www.htc.com/upload...ation/AvailableBanner.jpg

http://admintell.napco.co...tell/htc_sensation_4g.jpg
De tweede [van de drie foto's] is volgens mij gewoon dezelfde als de eerste waarbij óf het licht drastisch anders is, óf waarvan ze later besloten om het aluminium donkerder te maken. Sowieso denk ik dat die waar het donkerder is [de banner van de HTC website] in het echt een stuk minder donker zal zijn aangezien dat overduidelijk met Photoshop is bewerkt.
Ik blijf ook nog steeds hopen dat die andere versie [de derde afbeelding] puur voor Amerika bedoeld is, aangezien die vooral terugkomt bij artikelen die over de "Sensation 4G" voor T-Mobile USA gaan. Het is gewoon lelijk met dat gebroken wit!
[ Voor 6% gewijzigd door Xurk op 17-05-2011 10:10 ]
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Ik ben bang dat ie eruit zal zien als het laatste plaatje, maar ik hoop op de tweede... Al denk ik dat die render te donker is uitgevallen.
We zien het volgende week
Op de laatste staat toch wel heeeel duidelijk T-Mobile, dus dat wordt hem echt niet!Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:43:
Ik ben bang dat ie eruit zal zien als het laatste plaatje, maar ik hoop op de tweede... Al denk ik dat die render te donker is uitgevallen.
Als je filmpjes bekijkt van Europese hands-ons en van HTC Frankrijk, dan zie je wel deze kleurstelling... dus zo zeker zou ik er niet van zijndangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:48:
[...]
Op de laatste staat toch wel heeeel duidelijk T-Mobile, dus dat wordt hem echt niet!
Verwijderd
Vast wel gezien de datum waarop techradar hem geplaatst heeft, maar iedereen is het vast alweer vergeten en leest hem wel een tweede keer.
oeps, daar had ik niet eens naar gekeken
, was hier nog niet echt wat tegen gekomen over een revieuw, dus dacht dan zal ik wel de eerste zijn
maar aan die datum te zien heeft iedereen hem hier wel gelezen 
waren er dan wel heel vroeg bij met hun conclusies
Still Waiting For Sensation!!!
Het is geen echte review, maar een Preview of hands on.. nog geen productie model namelijkKonani schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:09:
oeps, daar had ik niet eens naar gekeken, was hier nog niet echt wat tegen gekomen over een revieuw, dus dacht dan zal ik wel de eerste zijn
maar aan die datum te zien heeft iedereen hem hier wel gelezen
Pff ik wou dat ik deze telefoon niet was tegen gekomen, nu wil ik 'm 
De Samsung Galaxy S2 lijkt me toch veel minder degelijk + Sense UI ownt Touchwiz behoorlijk naar mijn mening. Kan niet wachten op de eerste reviews.
De Samsung Galaxy S2 lijkt me toch veel minder degelijk + Sense UI ownt Touchwiz behoorlijk naar mijn mening. Kan niet wachten op de eerste reviews.
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 17-05-2011 12:15 ]
Verwijderd
Welcome to the group...Southern Sun schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:15:
Pff ik wou dat ik deze telefoon niet was tegen gekomen, nu wil ik 'm
Zou er misschien in de TS een link kunnen worden geplaatst naar het Leverijden- en abonnemententopic? 
En iemand die een accessoirestopic wil openen?
Ik zit misschien te kijken om zo'n topic te openen.Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:34:
Zou er misschien in de TS een link kunnen worden geplaatst naar het Leverijden- en abonnemententopic?
Verwijderd
Wat ik me afvraag is of de homescreens (vooral degene met de klok) zich aanpassen als je de telefoon in landscape mode houd. Dit ben ik nog niet tegengekomen in de vele hands on video's.
Volgens mij draaien de homescreens niet mee. Alleen de apps.
Sense kennende blijft die gewoon altijd in portrait staan. (of ik moet iets gemist hebben)Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:02:
Wat ik me afvraag is of de homescreens (vooral degene met de klok) zich aanpassen als je de telefoon in landscape mode houd. Dit ben ik nog niet tegengekomen in de vele hands on video's.
Behalve bij de Desire ZMoustache schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:05:
[...]
Sense kennende blijft die gewoon altijd in portrait staan. (of ik moet iets gemist hebben)
Is dat bij de laatste telefoons van HTC wel allemaal dan? Ik heb op dit moment nog de originele Desire en daarop is dat zeker niet het geval. Maar mijn vriendin heeft de HTC Touch Pro2 (Windows Mobile 6.5) en daarop zit het wel, als je het toetsenbord uitschuift (logisch).Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:04:
Dat mag je wel verwachten lijkt me, anders zou dat wel heel raar zijn vind je niet?
Ik moet ook wel zeggen dat ik niet zou weten waarom ik mijn homescreens landscape zou willen zien, want de telefoon houd ik alleen landscape vast als ik een SMS / e-mail typ of wanneer ik foto's / filmpjes bekijk
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
Mijn Desire met Sense 2.0 wisselt niet mee in landscape, dus ik vroeg me af of Sense 3.0 dat wel zou ondersteunenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:04:
Dat mag je wel verwachten lijkt me, anders zou dat wel heel raar zijn vind je niet?
Verwijderd
Dat zou jammer zijn. Ik heb een keer een screenshot gezien van de Sense klok in landscape mode en vond dat er gelikt uit zien. Maar dit kan een screenshot van telefoon met een mod zijn geweest.Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:05:
Volgens mij draaien de homescreens niet mee. Alleen de apps.
Verwijderd
Ik ben voornamelijk iemand die een phone heeft met uitschuifbaar toetsenbord, dus ik ging er vrijwel vanuit dat het mee zou draaien bij phones zonder fysiek toetsenbord. Dat leek mij namelijk erg logisch en ik vind het ook verbazend om te horen dat bij landscape mode je homescreen niet gewoon meedraait. Heel apart... maar ik heb totaal geen bron of gegeven dat het wel mee zou draaien dus vertrouw maar gewoon op de desire users met sense 2.0.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:08:
[...]
Mijn Desire met Sense 2.0 wisselt niet mee in landscape, dus ik vroeg me af of Sense 3.0 dat wel zou ondersteunenMaar uit jouw reaktie begrijp ik dat dit wel het geval zal zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 13:16 ]
Wat ik gezien heb zover, is het alleen mogelijk bij de Desire Z (vanwege het toetsenbord) en de Flyer.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:12:
[...]
Dat zou jammer zijn. Ik heb een keer een screenshot gezien van de Sense klok in landscape mode en vond dat er gelikt uit zien. Maar dit kan een screenshot van telefoon met een mod zijn geweest.
Verwijderd
Okee, duidelijk. Waarom het voor een telefoon met een fysiek toetsenbord wel zo is en bij een onscreen telefoon niet ontgaat me alleen. De Flyer heeft namelijk ook alleen een onscreen toetsenbord.Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:14:
[...]
Wat ik gezien heb zover, is het alleen mogelijk bij de Desire Z (vanwege het toetsenbord) en de Flyer.
Verwijderd
Bij een fysiek toetsenbord moet het wel natuurlijk, maar doe het dan ook bij een onscreen telefoon. Vind het nog steeds heel raar om te horen... en het lijkt me ook vrij irritant. Ik hou mijn toestel (nu mede door toetsenbord) vaak in landscape mode en dat werkt erg prettig. Als je homescreen dan niet meedraait... wtf
Verwijderd
Ik vind dus ook dat de homescreens zich moeten aanpassen als de telefoon in landscape mode wordt gehouden. Maar we moeten het dus afwachten of HTC dat in Sense 3.0 heeft ingebakken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:19:
Bij een fysiek toetsenbord moet het wel natuurlijk, maar doe het dan ook bij een onscreen telefoon. Vind het nog steeds heel raar om te horen... en het lijkt me ook vrij irritant. Ik hou mijn toestel (nu mede door toetsenbord) vaak in landscape mode en dat werkt erg prettig. Als je homescreen dan niet meedraait... wtf
Die staat al helemaal onderaan de pagina en als je replyedUpbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:34:
Ik zet juist meedraaien altijd uit, als ik in bed lig dan wil ik ook op mijn zij gebruik kunnen maken van mijn telefoon.
Verwijderd
Klopt! Dan is het prettig om dat uit te zetten, maar buiten je bed om is het wel erg fijn om landscape mode te hebben! Of tenminste de keuze... Maargoed dat vind ik dan...dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
[...]
Die staat al helemaal onderaan de pagina en als je replyed
Ik zet juist meedraaien altijd uit, als ik in bed lig dan wil ik ook op mijn zij gebruik kunnen maken van mijn telefoon.
Onderaan zie ik niks staan en om het te zien moet wel je wel eerst posten natuurlijk.dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
[...]
Verwijderd
Ik maak juist veel gebruik van de landscape mode. Omdat de toetsen op het toetsenbord dan wat meer uit elkaar staan en ik dan met bijvoorbeeld het tikken van een sms niet zo vaak mistikdangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
[...]
Die functie is er ook gewoon.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Ik maak juist veel gebruik van de landscape mode. Omdat de toetsen op het toetsenbord dan wat meer uit elkaar staan en ik dan met bijvoorbeeld het tikken van een sms niet zo vaak mistik
Alleen niet bij de homescreens, in apps wel.
Probeer je toetsenbord eens te calibreren, lost al een hele hoop problemen opdangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:28:
[...]
Die functie is er ook gewoon.
Alleen niet bij de homescreens, in apps wel.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
? ik heb geen problemen met mijn toetsenbord.Steevo_S schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Probeer je toetsenbord eens te calibreren, lost al een hele hoop problemen op
Wat degenen boven mij ook hebben geschreven, dat werkt ook gewoon zo op Sense telefoons zonder toetsenbordVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Ik maak juist veel gebruik van de landscape mode. Omdat de toetsen op het toetsenbord dan wat meer uit elkaar staan en ik dan met bijvoorbeeld het tikken van een sms niet zo vaak mistik
@dangerousp, reactie was bedoeld voor PowerRick, sorry!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier