Ferrari en Ford Focus.. eerder Gumpert Apollo tegen de Aston Martin RapideVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:52:
Met de resolutie van de Sensation zou de Galaxy ook een stuk lager zitten. Vergelijk het maar met de benchmarks die er gemaakt zijn van de Atrix en de LG Optimus 2X. Daar zat het verschil 'm ook in de beeldresolutie.
Zolang het nog altijd een beste stap vooruit is maakt het mij niet uit dat de Samsung een stuk(je) sneller is. Een Ferrari is sneller dan een Ford Focus wagon maar toch zullen de meeste gezinnen voor de Focus kiezen als ze op vakantie gaan.....
En in hoeverre zul je het verschil in snelheid gaan merken?
Ik zou eerder zeggen Plastic wagentje tegen Metalen wagentje.dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:54:
[...]
Ferrari en Ford Focus.. eerder Gumpert Apollo tegen de Aston Martin Rapide
Heb je de gumpert al eens gegoogledWe.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:57:
[...]
Ik zou eerder zeggen Plastic wagentje tegen Metalen wagentje.
Dat zegt ie toch ook?We.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:57:
[...]
Ik zou eerder zeggen Plastic wagentje tegen Metalen wagentje.
Koreaans plastic tegen Taiwanees blik. Ik vind de SGS2 in de eerste indruk aardig solide aanvoelen. Het heeft echter niet een premium feel wat gewicht betreft. Maakt de resolutie zoveel uit voor de snelheid van de telefoon qua 2d interface etcetera? Hij heeft 518.000 pixels vs 384.000 voor de SGS2
De wijzen komen uit het Oosten!
Ja, dat heeft veel invloed.. Er moeten immers 35% meer pixels van beeld worden voorzien.NoepZor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:04:
Koreaans plastic tegen Taiwanees blik. Ik vind de SGS2 in de eerste indruk aardig solide aanvoelen. Het heeft echter niet een premium feel wat gewicht betreft. Maakt de resolutie zoveel uit voor de snelheid van de telefoon qua 2d interface etcetera? Hij heeft 518.000 pixels vs 384.000 voor de SGS2
Uh.. is het trouwens 518.000/384.000 = 1,35 -> 35% meer pixels voor de Sensation
Of 384.000/518.000 = 74% -> 26% minder pixels voor de SGSII ?
[ Voor 12% gewijzigd door dangerousp op 20-05-2011 11:07 ]
33% meer pixels, dat scheelt behoorlijk ja.NoepZor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:04:
Hou jij eens op met elke keer mij net voor zijn....dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Ja, dat heeft veel invloed.. Er moeten immers 35% meer pixels van beeld worden voorzien.
Dat moet een auto zijn...
Die ontwerper was onder invloed van iets
bepaalde cake misschien?We.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Dat moet een auto zijn...
Die ontwerper was onder invloed van iets
Dat is dus bij de SGSII ook.. dun en licht mogelijk.. uiterlijk etc. maakt dan minder uit.
Inderdaad, maar wat mij dan minder uitmaakt is dat ik 30 gram (WOW!) extra mee draag met de Sensation.dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:10:
[...]
Dat is dus bij de SGSII ook.. dun en licht mogelijk.. uiterlijk etc. maakt dan minder uit.
En als het me wel stoort, dan haal ik wel de veters uit mijn schoenen.
Verwijderd
Ik zit er over na te denken... maar het is eigenlijk best een goede vraag...dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Ja, dat heeft veel invloed.. Er moeten immers 35% meer pixels van beeld worden voorzien.
Uh.. is het trouwens 518.000/384.000 = 1,35 -> 35% meer pixels voor de Sensation
Of 384.000/518.000 = 74% -> 26% minder pixels voor de SGSII ?
Het is 35%Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:17:
[...]
Ik zit er over na te denken... maar het is eigenlijk best een goede vraag...
SGS II
quadrant 3467 x 0.74 = 2566
linpack 47.25, 1.77
smartbench 3729 x 0.74 = 2760 , 2260 x 0.74 = 1673
Sensation
quadrant 2245 x 1,35 = 3031
linpack 46.3, 1.81
smartbench 2232 x 1,35 = 3013, 1639 x 1,35 = 2213
Vooral quadrant en smartbench zijn dus lager. Smartbench voor gamen en linpack scheelt niet veel.
quadrant 3467 x 0.74 = 2566
linpack 47.25, 1.77
smartbench 3729 x 0.74 = 2760 , 2260 x 0.74 = 1673
Sensation
quadrant 2245 x 1,35 = 3031
linpack 46.3, 1.81
smartbench 2232 x 1,35 = 3013, 1639 x 1,35 = 2213
Vooral quadrant en smartbench zijn dus lager. Smartbench voor gamen en linpack scheelt niet veel.
quadrant etc etc intresseert me helemaal niks...ik wil alleen maar een tel die soepel loopt, niet vastloopt en of hapert en snel is !!!...hoop dat de sensation daaraan voldoet :-)
[ Voor 3% gewijzigd door dave1972 op 20-05-2011 11:28 ]
Samsung Flip 7
Die scores zeggen helemaal niks over de soepelheid.
Om een voorbeeld te geven (weet de precieze getallen niet meer): Ik speelde een beetje met customroms en lagfixes op mn galaxy tab.
- Q score 2000: hapert als een gek
- Q score 1000: loopt super soepel.
Dit is een beetje mijn indruk van verschillende tests en roms.
Dat programma mag wat mij betreft de prullenbak in, een beetje cru gezegd misschien.
Om een voorbeeld te geven (weet de precieze getallen niet meer): Ik speelde een beetje met customroms en lagfixes op mn galaxy tab.
- Q score 2000: hapert als een gek
- Q score 1000: loopt super soepel.
Dit is een beetje mijn indruk van verschillende tests en roms.
Dat programma mag wat mij betreft de prullenbak in, een beetje cru gezegd misschien.
[ Voor 8% gewijzigd door rinkel op 20-05-2011 11:28 ]
Verwijderd
Any feedback yet?
In this thread from here onwards:
http://forum.xda-developers.com/show...1081531&page=4
Is the wifi doing a better job after you've selected "Best WiFi Performance"?
A bit better, yes, it's only disconnected once since I switched the option on, as opposed to fairly regularly beforehand. The option says that this uses more battery, so what could it be doing then?
Could you please post some pics of the back of the phone?
Looks just like HTC website pics and online retailers pics.
Does the phone get warm/hot/really hot with gameplay..vids..movies or music playing?
It didn't get warm at all whilst running all the benchmarks, haven't played any games or watched any vids yet though.
how is the flash performance on webpages and in youtube...
Performance on the BBC website was very slick (embedded videos in webpages) over WiFi.
also it looks like the battery is goin down fast or are u using the phone heavily would really like a battery review
Nothing particularly, although the screen was on for the whole of that time. The phone is still on its first charge cycle, though. The battery was about 70% charged out of the box, so I let it run down to 9% then charge it overnight back up to 100% and left it plugged in for about 6-7 hours in total (it only took about 3-4 to get to 100% though).
But, is it loud?
Yes, absolutely fine. About the level you would expect.
dear sjgore,
can u upload some video if u can,
also is Sense UI smooth?
I will try and upload something later today.
Sense 3.0 is smooth-ish, can be a little bit laggy and jerky in places. I'm actually using ADWLauncherEX instead of Sense 3.0, and it's super-smooth. Still got the cool lockscreen "ring" though. An added bonus is a transparent app drawer (can't believe this isn't part of Sense 3.0) and the ability to hide icons that I will never use.
Bron 1
Bron 2
In this thread from here onwards:
http://forum.xda-developers.com/show...1081531&page=4
Is the wifi doing a better job after you've selected "Best WiFi Performance"?
A bit better, yes, it's only disconnected once since I switched the option on, as opposed to fairly regularly beforehand. The option says that this uses more battery, so what could it be doing then?
Could you please post some pics of the back of the phone?
Looks just like HTC website pics and online retailers pics.
Does the phone get warm/hot/really hot with gameplay..vids..movies or music playing?
It didn't get warm at all whilst running all the benchmarks, haven't played any games or watched any vids yet though.
how is the flash performance on webpages and in youtube...
Performance on the BBC website was very slick (embedded videos in webpages) over WiFi.
also it looks like the battery is goin down fast or are u using the phone heavily would really like a battery review
Nothing particularly, although the screen was on for the whole of that time. The phone is still on its first charge cycle, though. The battery was about 70% charged out of the box, so I let it run down to 9% then charge it overnight back up to 100% and left it plugged in for about 6-7 hours in total (it only took about 3-4 to get to 100% though).
But, is it loud?
Yes, absolutely fine. About the level you would expect.
dear sjgore,
can u upload some video if u can,
also is Sense UI smooth?
I will try and upload something later today.
Sense 3.0 is smooth-ish, can be a little bit laggy and jerky in places. I'm actually using ADWLauncherEX instead of Sense 3.0, and it's super-smooth. Still got the cool lockscreen "ring" though. An added bonus is a transparent app drawer (can't believe this isn't part of Sense 3.0) and the ability to hide icons that I will never use.
Bron 1
Bron 2
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 11:38 ]
Batterij lijkt niet heel slecht te zijn 
en de camera ook niet!.. hij heeft nu wel ADWLauncherEX geïnstalleerd en dan is hij super smooth.. in plaats van smooth-ish
en de camera ook niet!.. hij heeft nu wel ADWLauncherEX geïnstalleerd en dan is hij super smooth.. in plaats van smooth-ish
Verwijderd
En HTC kan door middel van updates ook nog genoeg verrichten, al mag je wel verwachten dat soepel lopen een vereiste is bij launch.
Zal wel door alle 3D overgangen etc komen..Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:41:
En HTC kan door middel van updates ook nog genoeg verrichten, al mag je wel verwachten dat soepel lopen een vereiste is bij launch.
3D of niet het zou gewoon vloeiend moeten draaien, simpel tochdangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:44:
[...]
Zal wel door alle 3D overgangen etc komen..
Samsung Flip 7
True, maar ik wil het toch eerst zelf ziendave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:46:
[...]
3D of niet het zou gewoon vloeiend moeten draaien, simpel toch
Verwijderd
Het zal zeker z'n tol eisen, maar dat moet een dual-core wel aankunnen lijkt me. Ander is het gebruik ervan geheel onverstandig. Maargoed... afwachten tot het gros zijn toestel heeft en de reviews als regen uit de hemel op aarde vallen.dave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:46:
[...]
3D of niet het zou gewoon vloeiend moeten draaien, simpel toch
Denk dat de GPU hier vooral om de hoek komt kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Het zal zeker z'n tol eisen, maar dat moet een dual-core wel aankunnen lijkt me. Ander is het gebruik ervan geheel onverstandig. Maargoed... afwachten tot het gros zijn toestel heeft en de reviews als regen uit de hemel op aarde vallen.
Verwijderd
Hmm... goed punt! Niet over nagedacht. Dan nog lanceer je niet iets wat niet vloeiend verloopt of kan verlopen. Dus ik verwacht van HTC dat het goedkomt en houdt m'n adem nog even in.dangerousp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Denk dat de GPU hier vooral om de hoek komt kijken.
volledig mee eens waarom dan idd een dualcore.....alhoewel ik wel een klein beetje de indruk krijg dat htc de sensation maar even snel op de markt heeft gebracht om mee te lopen met de andere dualcoretoestellen en ze deze nog niet echt goed getest hebben, maar miss heb ik het misVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Het zal zeker z'n tol eisen, maar dat moet een dual-core wel aankunnen lijkt me. Ander is het gebruik ervan geheel onverstandig. Maargoed... afwachten tot het gros zijn toestel heeft en de reviews als regen uit de hemel op aarde vallen.

Samsung Flip 7
Eerste dual core, eerste met Sense 3.0 eerste met telefoon met deze resolutie.. veel nieuwe dingen dus ook veel dingen die misschien nog niet helemaal geoptimaliseerd zijn. Dit kan alleen nog beter worden denk ik.dave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:53:
[...]
volledig mee eens waarom dan idd een dualcore.....alhoewel ik wel een klein beetje de indruk krijg dat htc de sensation maar even snel op de markt heeft gebracht om mee te lopen met de andere dualcoretoestellen en ze deze nog niet echt goed getest hebben, maar miss heb ik het mis
Dan ken je HTC nog niet...je kunt genoeg ervaringen lezen hier op GoT over HTC telefoons die niet met helemaal soepele software worden gereleased. Zo was het ook bij mijn HTC Hero, zo ging het ook ongeveer bij de HTC Desire geloof ik, dus het zou nu met de introductie van Sense 3 op de Sensation weer kunnen gebeuren. Niet dat ik me er voorheen erg aan heb gestoord hoor..maar je zou met zo'n dual-core vlaggenschip inderdaad mogen verwachten dat alles soepel looptVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:50:
[...]
Hmm... goed punt! Niet over nagedacht. Dan nog lanceer je niet iets wat niet vloeiend verloopt of kan verlopen. Dus ik verwacht van HTC dat het goedkomt en houdt m'n adem nog even in.

Nooit wat van gemerkt bij mijn Desire. Altijd lekker soepel geweestAdnanKananda schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Dan ken je HTC nog niet...je kunt genoeg ervaringen lezen hier op GoT over HTC telefoons die niet met helemaal soepele software worden gereleased. Zo was het ook bij mijn HTC Hero, zo ging het ook ongeveer bij de HTC Desire geloof ik
Het is net andersom als bij AppleAdnanKananda schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Dan ken je HTC nog niet...je kunt genoeg ervaringen lezen hier op GoT over HTC telefoons die niet met helemaal soepele software worden gereleased. Zo was het ook bij mijn HTC Hero, zo ging het ook ongeveer bij de HTC Desire geloof ik, dus het zou nu met de introductie van Sense 3 op de Sensation weer kunnen gebeuren. Niet dat ik me er voorheen erg aan heb gestoord hoor..maar je zou met zo'n dual-core vlaggenschip inderdaad mogen verwachten dat alles soepel loopt
Mijn hero werd ook alleen maar sneller naar updates.. (erg traag op 1.5 en nu redelijk vlot voor de specs op 2.1 origineel) en de iPhone 3g en 3gs worden alleen maar trager met nieuwe updates.
Over half jaar in ieder geval ICS erop
Hmm, bij mijn Hero heb ik eerlijk gezegd precies het tegenovergestelde gevoel. De originele ROM die er op stond was sneller qua feeling dan de nieuwste versie, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat de Hero een behoorlijk trage telefoon is i.v.m. de huidige toestellen.AdnanKananda schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Dan ken je HTC nog niet...je kunt genoeg ervaringen lezen hier op GoT over HTC telefoons die niet met helemaal soepele software worden gereleased. Zo was het ook bij mijn HTC Hero, zo ging het ook ongeveer bij de HTC Desire geloof ik, dus het zou nu met de introductie van Sense 3 op de Sensation weer kunnen gebeuren. Niet dat ik me er voorheen erg aan heb gestoord hoor..maar je zou met zo'n dual-core vlaggenschip inderdaad mogen verwachten dat alles soepel loopt
De originele ROM was na een update pas helemaal soepel. Over de updates ben ik zeker tevredentiguan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:00:
[...]
Hmm, bij mijn Hero heb ik eerlijk gezegd precies het tegenovergestelde gevoel. De originele ROM die er op stond was sneller qua feeling dan de nieuwste versie, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat de Hero een behoorlijk trage telefoon is i.v.m. de huidige toestellen.
Ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:35:
Any feedback yet?
[...]
Sense 3.0 is smooth-ish, can be a little bit laggy and jerky in places.
[ Voor 16% gewijzigd door AdnanKananda op 20-05-2011 12:29 ]
Verwijderd
Het begon zo goed... haha wat een kerel! Waarschijnlijk ligt de accu nog ergens onderin de doos of zo... xDWe.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:20:
Unboxing, in matige kwaliteit.
http://www.youtube.com/user/juice12348
Dit las ik net op het XDA forum. dit roept natuurlijk de vraag op met hoeveel cores de GSII benchmarks gedraaid worden, heeft iemand hier een antwoord op?Also Sensation is being recognized as a single core by all apps including Smartbench and Quadrant. Just go in quadrant, system info, No. Of cores = 1 so i suspect its the same case for smartbench thus its benchmarking using only one core. Benchmarks need to be run multi threaded to be on both cores. If its only run single threaded, u can pretty much forget the good scores as the Kernel can't put a single threaded app on 2 cores
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Het abrupte einde ook... Het is ook zijn aller eerste video.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:29:
[...]
Het begon zo goed... haha wat een kerel! Waarschijnlijk ligt de accu nog ergens onderin de doos of zo... xD
Zoals ik al eerder had gepost, dualcore wordt door android pas vanaf 2.4 ondersteund. Dus ja, elk toestel met dualcore is iets te vroeg gelanceerd.
Nu ga ik het niet meer zeggen hoor
[ Voor 19% gewijzigd door rinkel op 20-05-2011 12:35 ]
Het is niet eens zeker dat het 2.4 gaat worden! In ieder geval de volgende versie van Android (Ice Cream Sandwich)rinkel schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:35:
Zoals ik al eerder had gepost, dualcore wordt door android pas vanaf 2.4 ondersteund. Dus ja, elk toestel met dualcore is iets te vroeg gelanceerd.
hahaha ja zal vast maar als je eerst f moet googlen hoe je de achterkant open krijgt ken je beter geen review makenWe.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:32:
[...]
Het abrupte einde ook... Het is ook zijn aller eerste video.

Samsung Flip 7
Verwijderd
Allang waardering dat hij als eerst een unbox video plaatst! Dat het nu niet zo optimaal was... achja.We.are.cake schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:32:
[...]
Het abrupte einde ook... Het is ook zijn aller eerste video.
Zijn "wow" reactie maakt me echt jaloers! En eindelijk zien we de beruchte kleurstelling van de achterkant
Verwijderd
Ja inderdaad! Maar de achterkant bij hem is driekleurig of zie ik dat nu verkeerd. Had gehoopt dat bovenste deel zelfde kleur was als onderste deel en dan mooi zwart.
Ja. Zoals ik al dacht, kloppen die renders van HTC niet qua kleur. Maar ach, ik vind het geen probleem. Valt aan te wennenVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:53:
Ja inderdaad! Maar de achterkant bij hem is driekleurig of zie ik dat nu verkeerd. Had gehoopt dat bovenste deel zelfde kleur was als onderste deel en dan mooi zwart.
Verwijderd
Tegenstrijdig met wat Sjorge zegt: de achterkant is zoals de HTC site het laat zien. Achja... het is niet alsof we een keuze hebben en het went wel...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 12:59 ]
Ik ben benieuwd wanneer we hier de eerste tweaker hebben met deze telefoon.Upbeat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:57:
[...]
Ja. Zoals ik al dacht, kloppen die renders van HTC niet qua kleur. Maar ach, ik vind het geen probleem. Valt aan te wennen
Als hij/zij een paar mooie (detail)foto's wil maken, dan zet ik die in de TS, zijn waarschijnlijk heel wat nuttiger dan die renders die er nu staan
Mark Moons had het over enkele dagen op twitter
Ook net een sensation besteld bij VF. In ieder geval geen logo's aanwezig op de telefoon zelf zie ik, zoals ook bevestigd door een medewerker. Deze staan alleen op prepaid toestellen volgens hen.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Een unboxing, eerste indruk, en wat foto's:
http://www.slashgear.com/...pressions-video-20153278/
We’ll be putting the HTC Sensation through its paces over the next few days in time for the full SlashGear review, but for now let’s just say this: the Samsung Galaxy S II has got some serious competition.
Dat wou ik horen
Dat wou ik horen
Kwijlen!DVDB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:03:
Damn....ziet r top uit en waar is die "lag" waar ze t over hebbenDVDB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:03:
Samsung Flip 7
In juni kan ik verlengen, ik weet wel wat mijn nieuwe telefoon wordt
Alleen nog even wachten hoe de accuduur is van de telefoon.
Verwijderd
Nee inderdaad... loopt soepeltjes toch? Enige vertraging bij het laden van de weerapplicatie, maar dat is geheel logisch.
ach accuduur...boeie ..zolang die maar een dag mee gaat vind ik t primaDutchmanic schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:38:
In juni kan ik verlengen, ik weet wel wat mijn nieuwe telefoon wordt![]()
Samsung Flip 7
Verwijderd
Vind dat wel een erg belangrijk punt! Één dag is prima voor mij, maar als ie niet eens een dag meegaat... ai.dave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:39:
[...]
ach accuduur...boeie ..zolang die maar een dag mee gaat vind ik t prima![]()
Dat ben ik met je eens.....maar mag er toch vanuit gaan dat ie dat wel haalt onder normale omstandighedenVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:40:
[...]
Vind dat wel een erg belangrijk punt! Één dag is prima voor mij, maar als ie niet eens een dag meegaat... ai.
Samsung Flip 7
Zoals hierboven al gezegd, als die het een dag volhoud ben ik tevreden, zou alleen balen als die dat niet deed...
Ga er wel van uit dat die dat kan halen hoor...
5:15 in het filmpje, free memory: 116MB
Ik denk dat ik wel een idee heb waarom sommige mensen lag ondervinden...
(En je ziet daarvoor in de recent applications dat hij nog maar 4 echte applicaties heeft geopend sinds het opstarten...)
(En je ziet daarvoor in de recent applications dat hij nog maar 4 echte applicaties heeft geopend sinds het opstarten...)
[ Voor 35% gewijzigd door M-en-M op 20-05-2011 15:47 ]
Verwijderd
Als ik dat filmpje bekijk en hun voorlopige conclusie is het voor mij een "wet pants alert". Dit gaat 'm voor mij worden als opvolger van de Desire. Heb toch een net iets lekkerder gevoel bij HTC dan bij Samsung al is de G S@ ook best wel yummie.
hmm das dan wel weer nihil.M-en-M schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:46:
5:15 in het filmpje, free memory: 116MB
[ Voor 9% gewijzigd door dave1972 op 20-05-2011 16:47 ]
Samsung Flip 7
Unboxing van de Sensation: YouTube: HTC Sensation - Unboxing
Bij opstarten ook Vodafone logo, zie video.
bij het beginnen van de benchmark drukte hij eerder op de sgs2 en daarna op de htc...htc was toch sneller klaar dacht ik dus dan ook sneller neem ik aanDVDB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:05:
http://www.slashgear.com/...laxy-s-ii-video-20153280/
Sensation vs galaxy s2
Samsung Flip 7
Meest opvallende verschil, het beeldscherm. Op sommige punten (zoals zwart) vind ik het scherm van de SGS2 mooier en andere (wit en felle kleuren) weer de Sensation. Kijkhoek is minder op de Sensation maar dat interesseerd me weinigDVDB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:05:
http://www.slashgear.com/...laxy-s-ii-video-20153280/
Sensation vs galaxy s2
neeeh mindere kijkhoek vind ik ook geen probleem ivm met meekijkersUpbeat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:26:
[...]
Meest opvallende verschil, het beeldscherm. Op sommige punten (zoals zwart) vind ik het scherm van de SGS2 mooier en andere (wit en felle kleuren) weer de Sensation. Kijkhoek is minder op de Sensation maar dat interesseerd me weinig
Samsung Flip 7
Dat viel mij dus ook op! Je kunt op die benchmarks afgaan maar, de merkbare vertraging vind ik toch veel interessanter. Toen die de browsers afsloot had de sensation wat vertraging tussen het home knopje indrukken & het daadwerkelijk terugkeren naar de homescreen, maar de GS2 deed daar toch echt duidelijk langer over voordat die daadwerkelijk terugkeerde.dave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:15:
[...]
bij het beginnen van de benchmark drukte hij eerder op de sgs2 en daarna op de htc...htc was toch sneller klaar dacht ik dus dan ook sneller neem ik aan![]()
Oke, nu snap ik ook wel dat je niet af kunt gaan op 1 zo'n keer een knopje indrukken. daarvoor moet je toch echt beide toestellen langere tijd naast elkaar gebruiken.
Ik vind gewoon dat het allebij toptoestellen zijn en allebij rete snel
Hij hing even bij het I/O gedeelte, inderdaad, maar dat zegt nou niet bepaald veel over de prestaties. (Niet dat Quadrant überhaupt goed iets over prestaties zegt, mensen moeten eens kappen met die benchmark...)dave1972 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:15:
[...]
bij het beginnen van de benchmark drukte hij eerder op de sgs2 en daarna op de htc...htc was toch sneller klaar dacht ik dus dan ook sneller neem ik aan![]()
Ik zou toch eerder letten op de FPS counters bij de 2D en 3D gedeeltes, al is dat met de verschillende resoluties nou ook niet echt eerlijk.
Als ik quadrant start op mijn Desire tegelijk met het filmpje is ie ook eerder klaar dan de GSII, alleen mijn score is wat lagerz0bin schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:45:
Dat viel mij dus ook op! Je kunt op die benchmarks afgaan maar, de merkbare vertraging vind ik toch veel interessanter.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Inderdaad, maar geen vodafone apps te zien, tenzij ik het gemist heb in dit filmpje:mauricedb schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:10:
Unboxing van de Sensation: YouTube: HTC Sensation - Unboxing
YouTube: HTC Sensation - Installed Apps
Dat viel mij ook al op. Vraag mij dus af waar het toestel vandaan komt. In Frankrijk en Engeland is dit toestel toch ook Vodafone exclusief?BlackWolf666 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:13:
[...]
Inderdaad, maar geen vodafone apps te zien, tenzij ik het gemist heb in dit filmpje;[/URL]
Het is gewoon Engeland en zeker een Vodafone toestel want je ziet in een andere video van hem het grote logo bij het opstarten. Waarom die apps er niet op zitten, werkelijk geen idee.laserboy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:27:
[...]
Dat viel mij ook al op. Vraag mij dus af waar het toestel vandaan komt. In Frankrijk en Engeland is dit toestel toch ook Vodafone exclusief?
Verwijderd
Die zie je op een ander homescreen staanUpbeat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:37:
[...]
Het is gewoon Engeland en zeker een Vodafone toestel want je ziet in een andere video van hem het grote logo bij het opstarten. Waarom die apps er niet op zitten, werkelijk geen idee.
o.a in dit filmpje
edit:
dit plaatje ook midden rechts... als ik me niet vergis........

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 20:46 ]
We hadden het over dat specifieke filmpje, daar zie wel een VF logo maar geen apps!Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:41:
[...]
Die zie je op een ander homescreen staan
o.a in dit filmpje
edit:
dit plaatje ook midden rechts... volgens mij zijn het die
[afbeelding]
Dat plaatje komt niet van dezelfde gebruiker als de video dus dat kan je niet met elkaar vergelijken toch?Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:47:
Niet in het menu inderdaad.
Maar dat andere homescreen????
Ok na het nogmaals gecheckt te hebben, je ziet de 360 shop en music store toch wel in dit filmpje, rond ongeveer 8:12 :Upbeat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:49:
[...]
Dat plaatje komt niet van dezelfde gebruiker als de video dus dat kan je niet met elkaar vergelijken toch?
YouTube: HTC Sensation - Unboxing
Is dezelfde foon als de eerdere apps filmpje:
YouTube: HTC Sensation - Installed Apps
Dus blijkbaar niet in de apps lijst, maar, wel op de uh.. Tja, hoe noem je dat? 3D homescreen? Maar, heb dan het vermoeden dat het gewoon links zijn naar de specifieke vodafone website in plaats van echte apps. Dit is natuurlijk speculatie..
Nou ik heb ze toch duidelijk gezien in de apps lijst in 1 van de video's. 2x een 360-nog-wat app maar goed... we zien wel wat er op de nederlandse toestellen staat.
Verwijderd
Maar als je ziet dat op die Sensation nog gewoon iets meer dan 1 gieg aan ruimte beschikbaar is nemen deze beide apps blijkbaar nauwelijks ruimte in beslag. Wellicht zijn het ook slechts links naar een VF website.
Ik lees al een tijdje mee, wilde even wachten op de eerste ervaringen met de final versie. Nu toch maar besteld met een VF abo voor m'n vrouw.
Ga er van uit dat het toestel simlockvrij geleverd wordt zodat mijn half jaar lopende KPN personal SIM er gewoon in kan, dan is mijn huidige Desire voor de vrouw. Vodafone bootloader, paar shortcuts en iets tragere VF updates neem ik dan maar voor lief.
Op deze manier toch het nieuwste toestel, had bijna bij HI een Desire S besteld totdat ik een paar dagen terug de VF actie vond. Toestel net besteld incl. nummerbehoud optie, ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.
Ga er van uit dat het toestel simlockvrij geleverd wordt zodat mijn half jaar lopende KPN personal SIM er gewoon in kan, dan is mijn huidige Desire voor de vrouw. Vodafone bootloader, paar shortcuts en iets tragere VF updates neem ik dan maar voor lief.
Op deze manier toch het nieuwste toestel, had bijna bij HI een Desire S besteld totdat ik een paar dagen terug de VF actie vond. Toestel net besteld incl. nummerbehoud optie, ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.
sigh
Dit soort foto's zocht ik nu!DVDB schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:03:
Ik zal er morgen wat in de TS plaatsen.
Als er nog goede aanvullingen zijn, van reviews, video's enz, stuur me een dm.
Naaaaaah hoop dat die het beter gaat doen als de galaxy s2 want zit f op dat topic en niks anders dan problemen met de batterij dat ie errug snel leeg gaat....overigens mankeert aan die tel nog heel veelDutchmanic schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:45:
Zoals hierboven al gezegd, als die het een dag volhoud ben ik tevreden, zou alleen balen als die dat niet deed...

Samsung Flip 7
Je kunt niet afgaan op 1 topic, mensen komen altijd eerder klagen als dat ze positieve dingen zullen gaan schrijven.dave1972 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:32:
[...]
Naaaaaah hoop dat die het beter gaat doen als de galaxy s2 want zit f op dat topic en niks anders dan problemen met de batterij dat ie errug snel leeg gaat....overigens mankeert aan die tel nog heel veeldus nu op zeker voor de sensation
![]()
Zodra de Senstion goed en wel beschikbaar is, zul je dat ook in dit topic gaan merken.
Ik lees juist in reviews dat de batt erg goed is voor een smartphone. Ik liep eerst ook te klagen over mn Desire. Als het zo belangrijk voor je is moet je geen smartphone nemen. Hij moet natuurlijk wel de dag door komen.
Voor mij is het nadeel van de S2 de lage resolutie in verg tot De Sensation, maar de S2 heeft amoled (vind ik mooier) en is weer open voor customroms, dat zie ik bij de Sensation nog niet snel gebeuren.
Voor mij is het nadeel van de S2 de lage resolutie in verg tot De Sensation, maar de S2 heeft amoled (vind ik mooier) en is weer open voor customroms, dat zie ik bij de Sensation nog niet snel gebeuren.
Verwijderd
Een dag zal makkelijk moeten lukken bij mij sinds ik een iPad heb om spellekes te doen als ik wachttijd heb bij de klant. Maar als je de hele dag zit te internetten en youtuben is een auto accu nog niet genoeg, hangt helemaal van je toepassing af. Maar als het bij gemiddeld gebruik ruim een dag is doet HTC het goed.
Goed nieuws mensen!
Net , bij wijze van proef, 5 telefoontjes gewaagd naar 0800-0200056.
5x een andere medewerker gesproken, en alle vijf gaven ze het volgende aan:
Alle Vodafone toestellen in Nederland zijn niet branded.
Toen ik ze vroeg wat 'niet branded' dan precies volgens hun inhield;
• Géén simlock
• Geen logo op de telefoon (hardwarematig)
• Geen logo's in de software van de telefoon, alsmede géén apps van vodafone.
• Standaard HTC software, Updates lopen gegarandeerd via HTC
• In engeland is dit anders; Daar zijn de telefoons wél branded.
Ik heb alle 5 de gesprekken zo gestuurd dat de medewerkers alle bovenstaande punten behandeld & bevestigd hebben. Ze zijn dus gelukkig uniform en geven alle 5 aan dat de toestellen níet branded zijn.
I'm convinced; Ik ga een vodafone toestel bestellen!
Goed nieuws mensen!
• Géén simlock
Ik heb alle 5 de gesprekken zo gestuurd dat de medewerkers alle bovenstaande punten behandeld & bevestigd hebben. Ze zijn dus gelukkig uniform en geven alle 5 aan dat de toestellen níet branded zijn.
Ik kan momenteel alleen spreken over mijn huidige Desire (met oude Sense erop), maar het is dus WEL mogelijk om map aan te maken op de 1 v/d panels. Hieronder kan je de diverse apps onder gooien.DVDB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:41:
Ik zou het zeer spijtig vinden. Ik deel mijn menu's zo in dat alle spelletjes bij elkaar staan, al mijn zakelijke apps bij elkaar, en dan al mijn entertainment apps bij elkaar. Ik vind het wel raar dat het niet kan, aangezien je sense zo enorm kunt personaliseren.
Zo heb ik bijvoorbeeld een map "games" gemaakt, met alle games erin en een map "nieuws" met alle apps van bijvoorbeeld BBC news, CNN, Engadget, etc.
Daarmee hou ik wat meer overzicht op mijn Desire.
Na wat zoeken destijds in de Market ben ik op de gratis app: Apps Organizer gekomen, die wat flexibeler is in gebruik, dan de bovengenoemde methode.
Hoop dat dit zo duidelijk is..
Verwijderd
Dat klinkt zeker goedFalencia schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:31:
Goed nieuws mensen!
• Géén simlock

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:44:
[...]
Dat klinkt zeker goedHeb op dit moment een nog ver doorlopend T-mobile abbo en als de updates (Icecream met dual core ondersteuning
) ook gewoon via HTC komen zou dat heel mooi zijn.

Samsung Flip 7
@Falencia, bedankt voor 't quoten. Durfde zelf eerst niet te crossposten 
Dave zit in de sfeer van het extra sinterklaasjournaal, zie ik..
Maar ik was er ook wel blij mee! Als ze me nu nog een branded versie aan durven te smeren, dan weet ik het ook niet meer hoor
Maar ik was er ook wel blij mee! Als ze me nu nog een branded versie aan durven te smeren, dan weet ik het ook niet meer hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Torrentus op 21-05-2011 16:17 ]
Iemand al nieuws over de geluidskwaliteit van de ingebouwde microfoon?
Ik hoop dat die beter is dan wat we van HTC gewend zijn... Vooral bij filmpjes met hard geluid is het geluid te slecht voor woorden.
Volgens mij heeft de Sensation 3 microfoons: eentje aan de onderkant voor het telefoneren en 2 aan de achterkant voor stereo-opname bij filmpjes.
Heb er nog niets over gelezen!
Ik hoop dat die beter is dan wat we van HTC gewend zijn... Vooral bij filmpjes met hard geluid is het geluid te slecht voor woorden.
Volgens mij heeft de Sensation 3 microfoons: eentje aan de onderkant voor het telefoneren en 2 aan de achterkant voor stereo-opname bij filmpjes.
NOSIG
lolTorrentus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:17:
@Falencia, bedankt voor 't quoten. Durfde zelf eerst niet te crossposten
Samsung Flip 7
Verwijderd
Hu snap jou niet. Volgens jou zelf heeft hij 3 microfoons. Maar je hebt er nog niets over gelezen.. hmm_Christiaan_ schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:56:
Iemand al nieuws over de geluidskwaliteit van de ingebouwde microfoon?

Waar haal je die info dan vandaan?
Niet gelezen, maar ik heb in filmpjes gezien dat hij 3 mic's heeft.
Over de kwaliteit heb ik nog niets gelezen.
Over de kwaliteit heb ik nog niets gelezen.
NOSIG
Verwijderd
jij was toch die grapjas die gisteren riep al een sensation te hebben??????Falencia schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:31:
Goed nieuws mensen!
• Géén simlock
en nu dit...........
Scherp.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:15:
[...]
jij was toch die grapjas die gisteren riep al een sensation te hebben??????
en nu dit...........
Als ie liegt, verbannen we 'm van tweakers, smeren hem in met pek en veren en verjagen we hem door met hooivorken achter hem aan te rennen.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Het is wel mogelijk hoor, er zijn berichten op XDA dat iemand een telefoon heeft gekregen van Vodafone zonder enkel spoor van branding. Zelfs een totaal andere firmware.BrammT schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:19:
[...]
Scherp.
Als ie liegt, verbannen we 'm van tweakers, smeren hem in met pek en veren en verjagen we hem door met hooivorken achter hem aan te rennen.
En waar vind je tegenwoordig nog pek
off-topic
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 22-05-2011 00:23 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier