^Met hem, hij quote mij, en ik heb niet beweerd al een Sensation te hebben
, was het maar zo'n feest!
[ Voor 15% gewijzigd door Torrentus op 21-05-2011 23:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 15% gewijzigd door Torrentus op 21-05-2011 23:14 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Bullet NL op 22-05-2011 00:23 ]
Verwijderd
Daar hebben ze al een topic voor geopend trouwens: Accessoires voor de HTC Sensationrolands schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:30:
Was nog ff aan het googlen voor hoesjes, maar het valt me nog tegen voor de sensation, had verwacht dat er inmiddels wel wat meer beschikbaar zou zijn. Iemand toevallig al een keuze gemaakt voor een hoesje?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 01:33 ]
O, sorry nog niet gezien......Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:31:
[...]
Daar hebben ze al een topic voor geopend trouwens: klik hier
Verwijderd
Ja ik had verwacht dat Engadget ook wel een review zou doen maar helaas. Naast de amateur filmpjes op YouTube is SlashGear de enige ja.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:20:
Is slashgear tot nu toe de enige met een paar fatsoenlijke reviews/video's? Ik liep te zoeken op internet maar het viel met toch tegen. Iemand nog een goede uitgebreide geschreven/gefilmde review gevonden?
Verwijderd
Verwijderd
Misschien kun je van zoiets spreken voor de release van een toestel, maar nadat het in Engeland is uitgekomen zou je toch meer verwachten (volgens mij heeft Engadget ook een UK redactie?). Slashgear heeft het toestel ook gewoon gekocht naar mijn weten.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:34:
Volgens een aantal komt dat omdat HTC geen toestellen naar reviewers heeft gestuurd of iets dergelijks. Wist niet dat dat normaal was haha... ik wordt misshien toch ook maar reviewer.
Alleen maar positiever! Die negatieve dingen die je leest, let ik niet zo op. Sommigen hebben altijd wat te zeuren over een telefoonVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:40:
Upbeat: hoe ben jij tot nu toe te spreken over wat bekend is over de Sensation? Lees namelijk veel tegenstrijdige dingen steeds en filmpjes verschillen ook nog wel eens...
Verwijderd
Ja ik had ook veel meer verwacht... maar helaas.Upbeat schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:57:
[...]
Misschien kun je van zoiets spreken voor de release van een toestel, maar nadat het in Engeland is uitgekomen zou je toch meer verwachten (volgens mij heeft Engadget ook een UK redactie?). Slashgear heeft het toestel ook gewoon gekocht naar mijn weten.
[...]
Alleen maar positiever! Die negatieve dingen die je leest, let ik niet zo op. Sommigen hebben altijd wat te zeuren over een telefoon![]()
Maar ik kan niet wachten om het toestel zelf uit te proberen!
Zwakke punten zoals?Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Maar toch heeft de Sensation hier en daar wat zwakke punten en dat vind ik toch wel jammer. Maargoed... we zullen het wel zien, denk dat mijn keuze HTC blijft.Ziet er gewoon zo geweldig mooi uit!
Verwijderd
Op Slashgear staat toch ook nog niks meer dan een unboxing video en een kort artikeltje over vergelijking met de Galaxy S2. De echte review hebben hun ook nog niet gepost.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:20:
Is slashgear tot nu toe de enige met een paar fatsoenlijke reviews/video's? Ik liep te zoeken op internet maar het viel met toch tegen. Iemand nog een goede uitgebreide geschreven/gefilmde review gevonden?
Verwijderd
Een voorbeeld vond ik dat de browser van de Sensation ten opzichte van de browser van de SII minder goed was. Maargoed... in vergelijking met wat ik nu heb ben ik met alles tevreden haha. En je kunt natuurlijk ook gaan lopen fitten... maarja je vergelijkt toch het één en ander.
Verwijderd
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Verwijderd
Verwijderd
Nee, voorlopig nog niet. Bronvinom schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:00:
Misschien een domme vragen, maar is het tegenwoordig allemaal microsim in die toestellen?
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 14:44 ]
Hoe vaak ga je zelf met die browsers "kloten"? Die filmpjes zijn alleen om te laten zien, maar zelf ga ik niet zo tekeer als op het filmpje (in uit in uit enz), dus waarschijnlijk zal ik dit niet merken.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:49:
[...]
Een voorbeeld vond ik dat de browser van de Sensation ten opzichte van de browser van de SII minder goed was. Maargoed... in vergelijking met wat ik nu heb ben ik met alles tevreden haha. En je kunt natuurlijk ook gaan lopen fitten... maarja je vergelijkt toch het één en ander.
@FabianNL: Gezien het weinige beeldmateriaal/reviews etc. vond ik dat bij Slashgear al heel wat... en het klopt, dat zijn ook nog geen full reviews.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Goed bezig!yannickie111 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:43:
Ik heb de TS weer flink geupdated met de foto's van SlashGear.
Was ff wat werk om alles op een fatsoenlijke manier een tabel, en fatsoenlijk uitgelijnd te krijgen, maar het is gelukt
ts? Teamspeak? :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Falencia op 22-05-2011 15:47 ]
TopicStart
My happy face als die er morgen is...yannickie111 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:48:
[...]
TopicStart
Ik heb ook nog het linkje naar de review van slashgear, en wat filmpjes toegevoegd, onder andere het filmpje over de camera app.
Moet er nog meer bij?
Post maar een pic, het liefst op maandagFalencia schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:51:
[...]
My happy face als die er morgen is...
My sad face als die er dinsdag is
My angry face als die er woensdag is..
My dead face als die er daarna nog niet is
Verwijderd
En wat s r met dat filmpjeVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:
Nu ik negatieve dingen hoor over de Sensation begin ik nu wel te twijfelen tussen de Sensation en GSII.
reviews: YouTube: Kanaal van samjpullen
Samsung Flip 7
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:16 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:45 ]
Die lag in de browser zie ik niet..Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:44:
Haha die kerel zegt.... als je een zware gebruiker bent van telefoons krijg je uit de Sensation een keer 14 a 15 uur. Dat is voor mij MEER dan genoeg... 's nachts gewoon opladen en voila.
Verwijderd
Ja een beetje... hij scrolled naar beneden en het is niet perfect vloeiend maar een beetje stotend. Maar dat is als je echt heel precies gaat lopen kijken... en ik denk niet dat het storend/opvallend is in dagelijks gebruik hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 22-05-2011 21:01 ]
Verwijderd
Hij geeft ook aan dat de videokwaliteit wél goed is, in tegenstelling tot de kwaliteit van de foto's. Over de batterij ben ik het met je eens. Vind het ook erg jammer dat hij zo negatief isVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:05:
Er staat op Youtube een filmpje wat gemaakt is met de camera van de Sensation, niets mis mee hoor voor een telefooncamera.
Heb ook een filmpje gezien van de browser waar een pagina zo snel scrollt dat het nauwelijks bij te houden is. En 15 uur batterijduur voor een zware gebruiker is toch niet zo slecht voor een smartphone? Red ik met mijn iPad niet eens. Daarnaast, kijk naar de batterij als die een paar keer leeg geweest en opgeladen is, dat wil ook weleens een verschil maken.
Deze persoon is gewoon aan het zoeken geweest, elk product is op deze manier als bagger weg te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Torrentus op 22-05-2011 21:13 ]
Quadrant herken de processor van de Sensation nog niet, heb ik gelezen. Hij test daarom waarschijnlijk ook maar 1 core.Torrentus schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:09:
[...]
Hij geeft ook aan dat de videokwaliteit wél goed is, in tegenstelling tot de kwaliteit van de foto's. Over de batterij ben ik het met je eens. Vind het ook erg jammer dat hij zo negatief isHoop dat het verbeterd wordt
Edit: Hmm, ik vind het echt ontzettend jammer zeg.. Waar de Sensation in Quadrant maar 1933 haalt, komt de Galaxy SII op ±3250!Wat gaat er mis bij HTC? Zo jammer alleen van dat Touchwiz, en uiterlijk van de S2..
Verwijderd
Omdat mensen onterecht veel waarde hechten aan getalletjes en cijfertjes. Die benchmarks zeggen echt niet veel over een toestel.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:26:
Waarom hecht iedereen toch zo'n waarde aan benchmarks. Is soms bewezen dat het zo'n goed representatief beeld geeft van de werkelijkheid of... ?
Omdat mensen zich willen vastklampen aan een vast (Meetbaar) iets in plaats van algehele ervaring. Aangezien een score van een benchmark meetbaar is een een ervaring niet, maar aan de persoon ligt willen mensen benchmarks zien.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:26:
Waarom hecht iedereen toch zo'n waarde aan benchmarks. Is soms bewezen dat het zo'n goed representatief beeld geeft van de werkelijkheid of... ?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Had ik al gezegd dat ik niks meer zou zeggen? Of was dat in het s2 topic?AdnanKananda schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:22:
[...]
Quadrant herken de processor van de Sensation nog niet, heb ik gelezen. Hij test daarom waarschijnlijk ook maar 1 core.
Verwijderd
Verwijderd
Haha, omdat? Of ontketen ik hier nu een hele....rinkel schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:47:
[...]
Had ik al gezegd dat ik niks meer zou zeggen? Of was dat in het s2 topic?
Ik krijg juist alleen maar meer zin in de Sensation als ik die review zie. Die kerel is gewoon overdreven kritisch (wel grappig accent... Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het welVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:
Nu ik negatieve dingen hoor over de Sensation begin ik nu wel te twijfelen tussen de Sensation en GSII.
reviews: YouTube: Kanaal van samjpullen
NOSIG
Verwijderd
HTC/Vodafone zijn een van de (vele) partners van Google die toegezegd hebben minimaal 1,5 jaar lang updates te brengen naar hun apparaten, dus ik denk dat de wie update naar 2.4 wel zullen zien._Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:54:
[...]
Ik krijg juist alleen maar meer zin in de Sensation als ik die review zie. Die kerel is gewoon overdreven kritisch (wel grappig accent... Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het wel).
Door het filmpje kreeg ik wel een goede indruk van de menu's enzo, dat is erg goed zichtbaar. Ik moet zeggen, I'm impressed. Vooral dat lockscreen, die animations, geweldigVerder is de resolutie zichtbaar superhoog. En de browser scrollde erg vloeiend (i.t.t. wat de reviewer zegt).
Wat ik jammer vond was dat de menu's niet iPhone-ish soepel openden, dat geldt ook voor het scrollen door de homescreens. Volgens mij is dat een Android dingetje, want pas in 3.0 is er hardware acceleration in Android gekomen. De Sensation heeft 2.3.3 aan boord. De nieuwe Android (2.4?) komt in Q4 van 2011 uit... Ik betwijfel of de Sensation deze update gaat krijgen. Volgens Google zou 2.4 nogal een forse verandering zijn, zowel UI als onder de motorkap (dual core ondersteuning, GPU acceleration). Ten tweede is Sense nogal een flink apparaat geworden, wat HTC heel veel moeite en tijd gaat kosten om te updaten. Ten derde is 2.3.4 in de tussentijd al uit, wellicht krijgen we eerst een update naar 2.3.4 en gebeurt er daarna niks meer.
NOSIG
Verwijderd
Misschien komt dat omdat ie ook alleen nog maar in de UK (en Frakrijk) uitgebracht is haha._Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:54:
[...]
Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het wel
Verwijderd
De oude desire gaat ook naar 2.3.3 en dat toestel is ook meer dan een jaar oud!Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:06:
Als de Sensation 2.4 niet krijgt zou dat betekenen dat we binnen een jaar met een hopeloos verouderd toestel zouden zitten, dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou ook betekenen dat alle telefoons die nu verkocht worden dit jaar hun laatste update gaan krijgen en dat kan ik me ook niet voorstellen.
Het streven van Google/HTC is om 1,5 jaar lang updates van Android te brengen. Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en in welke vorm precies is nog maar afwachten, maar 2.4 zullen we sowieso wel krijgen hoor! HTC doet het sowieso best redelijk qua updates.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:06:
Als de Sensation 2.4 niet krijgt zou dat betekenen dat we binnen een jaar met een hopeloos verouderd toestel zouden zitten, dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou ook betekenen dat alle telefoons die nu verkocht worden dit jaar hun laatste update gaan krijgen en dat kan ik me ook niet voorstellen.
2.3.3 is in februari al released... En dat is dus een tamelijke minor update. 2.4 zou de grootste update ooit zijn, als we Google moeten geloven, plus Sense 3.0 is inmiddels erg groot geworden, dus ik hou mn hart een beetje vast voor hoe lang HTC erover gaat doen om Sense op 2.4 te zetten.dangerousp schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:33:
[...]
De oude desire gaat ook naar 2.3.3 en dat toestel is ook meer dan een jaar oud!
[ Voor 19% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-05-2011 22:52 ]
NOSIG
Verwijderd
Dat is maar hoe je het opvat. Die kerel zegt dat je met zwaar gebruik 14 a 15 uur met de batterij kunt en dat vind hij niet goed, maar dat vind ik toch wel vrij netjes. Je bent zo'n 16 uur per dag wakker dus dan kom je toch bijna goed uit...alwaysleft schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:28:
Eerste videoreview is binnen. Minpunten: battery life, niet zo smooth browser, en slechte camera.
Pluspunt: interface.
Kortom, niet al te geweldig.
YouTube: HTC Sensation - Full Review Part 2 of 2
alwaysleft schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:28:
Kortom, niet al te geweldig.
Dit zal wel mee vallen, de Desire HD is nu een dikke 6 maand op de markt en heeft ook net een upgrade van 2.2 naar 2.3.3 gekregen. HTC heeft in het verleden niet zo'n slechte naam gemaakt als Samsung dit wel heeft gedaan met de updates van de toestellen. En gezien de afspraak met Google elke nieuwe telefoon minimaal 1.5 jaar te supporten qua nieuwe software lijkt het me ook niet dat HTC's update beleid minder gaat worden dan dat het was._Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:00:
Dat klopt, maar ik moet het nog zien... Ik ken HTC al langer dan vandaag. Waarschijnlijk duurt het weer een jaar voordat HTC de update uitbrengt, en dan ben ik inmiddels al aan een nieuwe telefoon toeDe Sensation HD ofzo
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Die Sam is gewoon een ouwe zeurDVDB schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:14:
Als ik de kwaliteit bekijk ten opzichte van mijn SGS1 is het toch een redelijke verbetering. En je mag ook niet vergeten dat de foto's genomen zijn van een pre-productie exemplaar van de sensation.
Verder lijkt die sam enorm kritisch ten opzichte van de sensation. 15 uur met zwaar verbruik? mijn SGS1 doet niet veel beter hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 00:25 ]
[ Voor 26% gewijzigd door dunn0w op 23-05-2011 00:58 ]
Verwijderd
Ziet er zeker netjes uitdunn0w schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:58:
[video]
Ziet er netjes uit het filmen met de Sensation
[ Voor 40% gewijzigd door Wii4all op 23-05-2011 09:33 ]
Burp
Veel fabrikanten (waaronder HTC) hebben een afspraak met Google gemaakt waar ze garanderen dat de toestellen minimaal 18 maanden updates voor Android krijgen. Mits je hardware snel en krachtig genoeg is en dat lijkt me bij de Sensation geen probleem.Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:38:
[...]
Dit zal wel mee vallen, de Desire HD is nu een dikke 6 maand op de markt en heeft ook net een upgrade van 2.2 naar 2.3.3 gekregen. HTC heeft in het verleden niet zo'n slechte naam gemaakt als Samsung dit wel heeft gedaan met de updates van de toestellen. En gezien de afspraak met Google elke nieuwe telefoon minimaal 1.5 jaar te supporten qua nieuwe software lijkt het me ook niet dat HTC's update beleid minder gaat worden dan dat het was.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Wat een fletse foto'sDVDB schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:59:
Na een tijdje zoeken heb ik wat foto's gevonden die genomen zijn door de sensation.
http://gallery.esphoneblo...kDbcnn#1259293642_kkDbcnn
Samsung Flip 7
De scherpte is ok ja, maar vind de video nou niet echt enorm soepel, wel wat beter dan veel andere 1080 telefoons. Je ziet, zoals meestal, wat lag in de bovenkant van het beeld.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 01:31:
[...]
Ziet er zeker netjes uitDe belichting past zich snel aan (donkere bank door het tegenlicht van het raam werd ineens zichtbaar toen de camera naar beneden ging). En die racewagens op de tv reden soepel en snel. Op de 1080 setting kon je zelfs goed de letters lezen.
Er was pas toch een topic of nieuwsitem over dat HTC minimaal 1,5 jaar lang updates uit zo brengen?Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:06:
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Verwijderd
Het loopt niet helemaal soepel nee. Maar ik denk dat dit komt door de gebruikte memory card. Bijvoorbeeld een class 4 kaartje zal de snelheid van de data voor 1080 niet aankunnen, lijkt me. Een 720 video die ik maak met mijn Desire schokt ook als een bezetene, terwijl een 480 video soepel loopt.rinkel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:27:
[...]
De scherpte is ok ja, maar vind de video nou niet echt enorm soepel, wel wat beter dan veel andere 1080 telefoons. Je ziet, zoals meestal, wat lag in de bovenkant van het beeld.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:50 ]
Verwijderd
Bron: Accessoires voor de HTC SensationMetalslave666 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:02:
Dat maakt niet uit, omdat de doorvoersnelheid van mobiele camera chips niet hoog genoeg om hier gebruik van te maken.
Klasse 4 heeft een doorvoersnelheid van 32 Mbit/s (meen ik) en om je een idee te geven, heeft de panasonic Lumix GH1 (semi-prof fotocamera) een doorvoer van 24 Mbit/s bij 1080p video.
De SDHC is dus snel genoeg. De limiterende factor is hier dus de telefoon.
Verwijderd
Klopt, maar ik reageerde op iemand die dacht dat de Sensation niet goed genoeg zou zijn voor 2.4coolz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Er was pas toch een topic of nieuwsitem over dat HTC minimaal 1,5 jaar lang updates uit zo brengen?
Kan hem even niet meer vinden, maar dat zou dit toch coveren?
[ Voor 10% gewijzigd door TenTimes op 23-05-2011 11:27 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
[ Voor 21% gewijzigd door ralph075 op 23-05-2011 12:03 ]
Ik heb net een Sensation besteld, maar vind de opname kwaliteit van de SGS2 er toch wel wat beter uitzien...Wii4all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:29:
Hier nog wat verglijkingsvideo's tussen de galaxy s2 en de sensation:
SGS2 - 1080P
YouTube: Samsung Galaxy S2 - 1080p Video Test 1
SGS2 - 720P
YouTube: Samsung Galaxy S2 - 720p Video Test 1
Sensation 1080p
YouTube: HTC Sensation - 1080p Video Test 1
Sensation 720p
YouTube: HTC Sensation - 720p Video Test 1
unboxing video van de sensation:
YouTube: HTC Sensation - Unboxing
reviewvideo's zijn hierboven al gepost die heb ik weggehaald.
PSN: Mondaatje
Verwijderd
Dat vind ik ook. Het gras bij de SGS2 lijkt veel groener. Maar vooral het opgenomen geluid van de Sensation valt me wel wat tegen. Het komt blikkerig over. En het vangt veel wind op, dus de 'woeessjjjjj' overheerst heel erg. Vreemd dat schijnbaar bij video opnames de noise cancellation niet aan staat.Monda schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:08:
[...]
Ik heb net een Sensation besteld, maar vind de opname kwaliteit van de SGS2 er toch wel wat beter uitzien...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 12:15 ]
Is natuurlijk ook wel weer zo, maar bij concurrerende producten bekijk je natuurlijk wel per "onderdeel" waar de 1 beter op scoort ten opzichte van de ander. Ik heb van de Sensation eigenlijk nog niet heel veel gezien, behalve dat de Sensation qua bouw wat meer solide aanvoelt en er uit ziet en men Sens 3.0 beter vind danTouchwiz, maar dat is ook smaak.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:13:
[...]
Dat vind ik ook. Het gras bij de SGS2 lijkt veel groener. Maar vooral het opgenomen geluid van de Sensation valt me wel wat tegen. Het komt blikkerig over. En het vangt veel wind op, dus de 'woeessjjjjj' overheerst heel erg.
Maar het is maar net hoe vaak je de video opname functie gaat gebruiken. Wil je het voor proffesionele dingen zoals een trouwerij gaan gebruiken, kun je mijn inziens beter een digitale camera gebruiken die ervoor bedoeld is.
[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 23-05-2011 12:27 ]
PSN: Mondaatje
Burp
Verwijderd
Hij is vooral erg goed in de minpunten op te noemen, nee dank je.Wii4all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:50:
Als je nog bepaalde filmpjes wil zien moet je contact opnemen met deze gast:
http://twitter.com/#!/samjpullen
Die heeft hem en maakt veel video's eventueel op request volgens mij.
With ^^Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:59:
[...]
Hij is vooral erg goed in de minpunten op te noemen, nee dank je.
En zo heeft iedere tel zn voor en nadelenSouthern Sun schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:32:
De kwaliteit van de fimlpjes valt me wel vies tegen als je het vergelijk met de S2. Nou zou dat voor mij weer vrij weinig uit maken aangzien ik eigenlijk alleen maar foto's maak, en die vind ik op een eerder genoemde site er wel weer mooi uit zien.
Samsung Flip 7
Voor mijn 350 + web heb ik persoonlijk gekozen voor Vodafone. Het scheelde me zo'n 320 euro t.o.v. HI waar ik nu bij zit. Dus ik zou zeggen check het voor jou ook even. Ik hoorde dat aktie van VF tot eind deze maand is, dus maak snel een beslissingDutchmanic schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:49:
Na wat ik gehoord en gezien heb weet ik nu wel zeker dat dit mijn nieuwe telefoon wordt in juni.
De minpunten (accuduur ? en camera/camcorder) neem ik voor lief, telefoon gaat toch elke nacht achter lader en als ik echt topfoto's wil dan pak ik wel een echte camera.
Volgende stap is kijken bij welke provider ik deze ga nemen.
Ik zit nu nog bij Hi maar ben van plan over te stappen, zat ook al te kijken naar Vodafone.Drekonai schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Voor mijn 350 + web heb ik persoonlijk gekozen voor Vodafone. Het scheelde me zo'n 320 euro t.o.v. HI waar ik nu bij zit. Dus ik zou zeggen check het voor jou ook even. Ik hoorde dat aktie van VF tot eind deze maand is, dus maak snel een beslissing
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door TenTimes op 23-05-2011 14:40 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchmania op 23-05-2011 14:42 ]
[ Voor 18% gewijzigd door yannickie111 op 23-05-2011 17:16 ]
Tweakers woonachtig in GB of F?yannickie111 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:15:
Is inmiddels de eerste tweaker met een HTC Sensation al gesignaleerd?
Volgens de PW zijn er al 2 tweakers die hem hebben.
pricewatch: HTC Sensation Zwart
edit:
Misschien moet dit in het abonnementen-topic, maar overlapt elkaar wel een beetje...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq