HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 92.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:43
^Met hem, hij quote mij, en ik heb niet beweerd al een Sensation te hebben :+, was het maar zo'n feest! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Torrentus op 21-05-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

just checking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2024
off-topic en daarmee onnodig, tevens moeten berichten over de verkrijgbaarheid in het abonnementen en levertijden topic.

[ Voor 68% gewijzigd door Bullet NL op 22-05-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Was nog ff aan het googlen voor hoesjes, maar het valt me nog tegen voor de sensation, had verwacht dat er inmiddels wel wat meer beschikbaar zou zijn. Iemand toevallig al een keuze gemaakt voor een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolands schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:30:
Was nog ff aan het googlen voor hoesjes, maar het valt me nog tegen voor de sensation, had verwacht dat er inmiddels wel wat meer beschikbaar zou zijn. Iemand toevallig al een keuze gemaakt voor een hoesje?
Daar hebben ze al een topic voor geopend trouwens: Accessoires voor de HTC Sensation

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:31:
[...]

Daar hebben ze al een topic voor geopend trouwens: klik hier
O, sorry nog niet gezien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is slashgear tot nu toe de enige met een paar fatsoenlijke reviews/video's? Ik liep te zoeken op internet maar het viel met toch tegen. Iemand nog een goede uitgebreide geschreven/gefilmde review gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:20:
Is slashgear tot nu toe de enige met een paar fatsoenlijke reviews/video's? Ik liep te zoeken op internet maar het viel met toch tegen. Iemand nog een goede uitgebreide geschreven/gefilmde review gevonden?
Ja ik had verwacht dat Engadget ook wel een review zou doen maar helaas. Naast de amateur filmpjes op YouTube is SlashGear de enige ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een aantal komt dat omdat HTC geen toestellen naar reviewers heeft gestuurd of iets dergelijks. Wist niet dat dat normaal was haha... ik wordt misshien toch ook maar reviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat: hoe ben jij tot nu toe te spreken over wat bekend is over de Sensation? Lees namelijk veel tegenstrijdige dingen steeds en filmpjes verschillen ook nog wel eens...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je iets over de camera wilt weten is dit misschien wel een filmpje voor je

YouTube: ‪HTC Sensation - Camera App‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:34:
Volgens een aantal komt dat omdat HTC geen toestellen naar reviewers heeft gestuurd of iets dergelijks. Wist niet dat dat normaal was haha... ik wordt misshien toch ook maar reviewer.
Misschien kun je van zoiets spreken voor de release van een toestel, maar nadat het in Engeland is uitgekomen zou je toch meer verwachten (volgens mij heeft Engadget ook een UK redactie?). Slashgear heeft het toestel ook gewoon gekocht naar mijn weten.
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:40:
Upbeat: hoe ben jij tot nu toe te spreken over wat bekend is over de Sensation? Lees namelijk veel tegenstrijdige dingen steeds en filmpjes verschillen ook nog wel eens...
Alleen maar positiever! Die negatieve dingen die je leest, let ik niet zo op. Sommigen hebben altijd wat te zeuren over een telefoon :+
Maar ik kan niet wachten om het toestel zelf uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:57:
[...]

Misschien kun je van zoiets spreken voor de release van een toestel, maar nadat het in Engeland is uitgekomen zou je toch meer verwachten (volgens mij heeft Engadget ook een UK redactie?). Slashgear heeft het toestel ook gewoon gekocht naar mijn weten.

[...]

Alleen maar positiever! Die negatieve dingen die je leest, let ik niet zo op. Sommigen hebben altijd wat te zeuren over een telefoon :+
Maar ik kan niet wachten om het toestel zelf uit te proberen!
Ja ik had ook veel meer verwacht... maar helaas.

Sommigen zijn nooit tevreden, dat klopt. Maar toch heeft de Sensation hier en daar wat zwakke punten en dat vind ik toch wel jammer. Maargoed... we zullen het wel zien, denk dat mijn keuze HTC blijft. :D Ziet er gewoon zo geweldig mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Maar toch heeft de Sensation hier en daar wat zwakke punten en dat vind ik toch wel jammer. Maargoed... we zullen het wel zien, denk dat mijn keuze HTC blijft. :D Ziet er gewoon zo geweldig mooi uit!
Zwakke punten zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwakke punten zijn puur een persoonlijk iets.
Zo zijn er die een telefoon een slechte accu verwijten omdat ze bv geen 16 uur onafgebroken achter elkaar kunnen gamen, internetten en streamen. Een ander die zijn smartphone alleen heeft voor mail, internet en agendafunctie zal echter wel over dezelfde accu te spreken zijn.

Ik heb nog geen punten gezien die ik als negatief ervaar nu ik gezien heb dat er 1 gieg intern beschikbaar is.
Nu ja, enig minpunt is dat het zo verschrikkelijk lang duurt voor het toestel op de markt komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:20:
Op Slashgear staat toch ook nog niks meer dan een unboxing video en een kort artikeltje over vergelijking met de Galaxy S2. De echte review hebben hun ook nog niet gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een voorbeeld vond ik dat de browser van de Sensation ten opzichte van de browser van de SII minder goed was. Maargoed... in vergelijking met wat ik nu heb ben ik met alles tevreden haha. En je kunt natuurlijk ook gaan lopen fitten... maarja je vergelijkt toch het één en ander.

@FabianNL: Gezien het weinige beeldmateriaal/reviews etc. vond ik dat bij Slashgear al heel wat... en het klopt, dat zijn ook nog geen full reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absoluut mee eens....ik vind het bv jammer dat de iphone met zijn retina sherm net iets beter is, maar ja eerst de sensation zien!! ben benieuwd wat er voor explosie aan berichten morgen hier onstaan..LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Misschien een domme vraag maar is het tegenwoordig allemaal microsim in die toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:52

BrammT

The one and only!

Nee, voor zover ik weet gebruikt alleen de iPhone een microsim op dit moment.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vraag, heb er eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken. Ik loop nog steeds met mijn simmetje van 6 jaar terug rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:00:
Misschien een domme vragen, maar is het tegenwoordig allemaal microsim in die toestellen?
Nee, voorlopig nog niet. Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Desire ondersteund niet de htcsense website, waar je bijvoorbeeld je verloren telefoon kunt traceren. Kan ik aannemen dat de Sensation dit wel gaat ondersteunen?

Edit: volgens de User guide ondersteund de Sensation inderdaad de htcsense website :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:49:
[...]

Een voorbeeld vond ik dat de browser van de Sensation ten opzichte van de browser van de SII minder goed was. Maargoed... in vergelijking met wat ik nu heb ben ik met alles tevreden haha. En je kunt natuurlijk ook gaan lopen fitten... maarja je vergelijkt toch het één en ander.

@FabianNL: Gezien het weinige beeldmateriaal/reviews etc. vond ik dat bij Slashgear al heel wat... en het klopt, dat zijn ook nog geen full reviews.
Hoe vaak ga je zelf met die browsers "kloten"? Die filmpjes zijn alleen om te laten zien, maar zelf ga ik niet zo tekeer als op het filmpje (in uit in uit enz), dus waarschijnlijk zal ik dit niet merken.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet er sowieso meteen Dolphin op, vind ik veel makkelijker met bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik heb de TS weer flink geupdated met de foto's van SlashGear.
Was ff wat werk om alles op een fatsoenlijke manier een tabel, en fatsoenlijk uitgelijnd te krijgen, maar het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
yannickie111 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:43:
Ik heb de TS weer flink geupdated met de foto's van SlashGear.
Was ff wat werk om alles op een fatsoenlijke manier een tabel, en fatsoenlijk uitgelijnd te krijgen, maar het is gelukt :)
Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
ts? Teamspeak? :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Falencia op 22-05-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
TopicStart ;)
Ik heb ook nog het linkje naar de review van slashgear, en wat filmpjes toegevoegd, onder andere het filmpje over de camera app.
Moet er nog meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
yannickie111 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:48:
[...]

TopicStart ;)
Ik heb ook nog het linkje naar de review van slashgear, en wat filmpjes toegevoegd, onder andere het filmpje over de camera app.
Moet er nog meer bij?
My happy face als die er morgen is...
My sad face als die er dinsdag is
My angry face als die er woensdag is..
My dead face als die er daarna nog niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Falencia schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:51:
[...]

My happy face als die er morgen is...
My sad face als die er dinsdag is
My angry face als die er woensdag is..
My dead face als die er daarna nog niet is
Post maar een pic, het liefst op maandag :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik negatieve dingen hoor over de Sensation begin ik nu wel te twijfelen tussen de Sensation en GSII.

reviews: YouTube: ‪Kanaal van samjpullen‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:
Nu ik negatieve dingen hoor over de Sensation begin ik nu wel te twijfelen tussen de Sensation en GSII.

En wat s r met dat filmpje :?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat filmpje door Jan Zeik gemaakt? Wees gerust, als hij de Galaxy reviewed kan hij die ook afbreken door de nadruk op minpunten te leggen. Wat kan mij het boeien dat ik minder zicht heb op mijn scherm als ik mijn telefoon schuin houdt. Je zit toch ook altijd recht voor je computerscherm ipv er schuin naast? En of die camera in zijn ogen wel of niet goed is boeit me ook niet, als ik fatsoenlijke foto's wil maken dan doe ik dat überhaupt niet met een telefoon maar met een fatsoenlijke Canon of Nikon.
Met de browser is ook weinig mis wat mij betreft en anders zet je er gewoon een andere op, dat is het voordeel van Android.
Als je aan de hand van zijn review een Galaxy wil nemen, succes er mee. Maar ik zou eerst reviews van bv SlashGear en Engadget afwachten. Slashgear was bv wel enthousiast in hun voorlopige review.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die kerel zegt.... als je een zware gebruiker bent van telefoons krijg je uit de Sensation slechts een keer 14 a 15 uur. Kerel negatief daarover. Dat is voor mij MEER dan genoeg... 's nachts gewoon opladen en voila. En bij gemiddeld gebruik kun je er dan miss wel gewoon 2 dagen mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:44:
Haha die kerel zegt.... als je een zware gebruiker bent van telefoons krijg je uit de Sensation een keer 14 a 15 uur. Dat is voor mij MEER dan genoeg... 's nachts gewoon opladen en voila.
Die lag in de browser zie ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:45:
[...]

Die lag in de browser zie ik niet..
Ja een beetje... hij scrolled naar beneden en het is niet perfect vloeiend maar een beetje stotend. Maar dat is als je echt heel precies gaat lopen kijken... en ik denk niet dat het storend/opvallend is in dagelijks gebruik hoor.
Maar hoe zit dat met die bruikbare RAM??? Vind het heel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Als de camerakwaliteit echt zo slecht is zou ik dat wel heel jammer vinden. M'n enthousiasme is iets getemperd na die review van die kerel, maar dat is natuurlijk maar de mening van 1 iemand.
Eerst maar eens wat meer reviews afwachten. Heb net nog even wat extra filmpjes bekeken van de Galaxy S2, maar Touchwiz lijkt me toch niks als alternatief, mocht de Sensation echt tegenvallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 22-05-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op Youtube een filmpje wat gemaakt is met de camera van de Sensation, niets mis mee hoor voor een telefooncamera.
Heb ook een filmpje gezien van de browser waar een pagina zo snel scrollt dat het nauwelijks bij te houden is. En 15 uur batterijduur voor een zware gebruiker is toch niet zo slecht voor een smartphone? Red ik met mijn iPad niet eens. Daarnaast, kijk naar de batterij als die een paar keer leeg geweest en opgeladen is, dat wil ook weleens een verschil maken.
Deze persoon is gewoon aan het zoeken geweest, elk product is op deze manier als bagger weg te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:05:
Er staat op Youtube een filmpje wat gemaakt is met de camera van de Sensation, niets mis mee hoor voor een telefooncamera.
Heb ook een filmpje gezien van de browser waar een pagina zo snel scrollt dat het nauwelijks bij te houden is. En 15 uur batterijduur voor een zware gebruiker is toch niet zo slecht voor een smartphone? Red ik met mijn iPad niet eens. Daarnaast, kijk naar de batterij als die een paar keer leeg geweest en opgeladen is, dat wil ook weleens een verschil maken.
Deze persoon is gewoon aan het zoeken geweest, elk product is op deze manier als bagger weg te zetten.
Hij geeft ook aan dat de videokwaliteit wél goed is, in tegenstelling tot de kwaliteit van de foto's. Over de batterij ben ik het met je eens. Vind het ook erg jammer dat hij zo negatief is :( Hoop dat het verbeterd wordt :)

Edit: Hmm, ik vind het echt ontzettend jammer zeg.. Waar de Sensation in Quadrant maar 1933 haalt, komt de Galaxy SII op ±3250! :o Wat gaat er mis bij HTC? Zo jammer alleen van dat Touchwiz, en uiterlijk van de S2..

[ Voor 10% gewijzigd door Torrentus op 22-05-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Torrentus schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:09:
[...]

Hij geeft ook aan dat de videokwaliteit wél goed is, in tegenstelling tot de kwaliteit van de foto's. Over de batterij ben ik het met je eens. Vind het ook erg jammer dat hij zo negatief is :( Hoop dat het verbeterd wordt :)

Edit: Hmm, ik vind het echt ontzettend jammer zeg.. Waar de Sensation in Quadrant maar 1933 haalt, komt de Galaxy SII op ±3250! :o Wat gaat er mis bij HTC? Zo jammer alleen van dat Touchwiz, en uiterlijk van de S2..
Quadrant herken de processor van de Sensation nog niet, heb ik gelezen. Hij test daarom waarschijnlijk ook maar 1 core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hecht iedereen toch zo'n waarde aan benchmarks. Is soms bewezen dat het zo'n goed representatief beeld geeft van de werkelijkheid of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:26:
Waarom hecht iedereen toch zo'n waarde aan benchmarks. Is soms bewezen dat het zo'n goed representatief beeld geeft van de werkelijkheid of... ?
Omdat mensen onterecht veel waarde hechten aan getalletjes en cijfertjes. Die benchmarks zeggen echt niet veel over een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:26:
Omdat mensen zich willen vastklampen aan een vast (Meetbaar) iets in plaats van algehele ervaring. Aangezien een score van een benchmark meetbaar is een een ervaring niet, maar aan de persoon ligt willen mensen benchmarks zien.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 23:24
AdnanKananda schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:22:
[...]

Quadrant herken de processor van de Sensation nog niet, heb ik gelezen. Hij test daarom waarschijnlijk ook maar 1 core.
Had ik al gezegd dat ik niks meer zou zeggen? Of was dat in het s2 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benchmark van de Sensation is toch ook lager vanwege dat de processor veel meer beelpunten op moet bouwen in vergelijking met de Galaxy? Zelfde als met de Optimus 2X en de Atrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinkel schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Had ik al gezegd dat ik niks meer zou zeggen? Of was dat in het s2 topic?
Haha, omdat? Of ontketen ik hier nu een hele....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
:)
nee hoor.
Zal ik het dan nog maar een keertje zeggen. Maar echt de laatste keer dan: Android ondersteund nog geen dualcore. Dus ja: quadrant zal dat niet testen.

PS
Quadrant score zegt geen drol over de gebruikerservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:

Ik krijg juist alleen maar meer zin in de Sensation als ik die review zie. Die kerel is gewoon overdreven kritisch (wel grappig accent... Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het wel :P ).

Door het filmpje kreeg ik wel een goede indruk van de menu's enzo, dat is erg goed zichtbaar. Ik moet zeggen, I'm impressed. Vooral dat lockscreen, die animations, geweldig :) Verder is de resolutie zichtbaar superhoog. En de browser scrollde erg vloeiend (i.t.t. wat de reviewer zegt).

Wat ik jammer vond was dat de menu's niet iPhone-ish soepel openden, dat geldt ook voor het scrollen door de homescreens. Volgens mij is dat een Android dingetje, want pas in 3.0 is er hardware acceleration in Android gekomen. De Sensation heeft 2.3.3 aan boord. De nieuwe Android (2.4?) komt in Q4 van 2011 uit... Ik betwijfel of de Sensation deze update gaat krijgen. Volgens Google zou 2.4 nogal een forse verandering zijn, zowel UI als onder de motorkap (dual core ondersteuning, GPU acceleration). Ten tweede is Sense nogal een flink apparaat geworden, wat HTC heel veel moeite en tijd gaat kosten om te updaten. Ten derde is 2.3.4 in de tussentijd al uit, wellicht krijgen we eerst een update naar 2.3.4 en gebeurt er daarna niks meer.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:54:
[...]

Ik krijg juist alleen maar meer zin in de Sensation als ik die review zie. Die kerel is gewoon overdreven kritisch (wel grappig accent... Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het wel :P ).

Door het filmpje kreeg ik wel een goede indruk van de menu's enzo, dat is erg goed zichtbaar. Ik moet zeggen, I'm impressed. Vooral dat lockscreen, die animations, geweldig :) Verder is de resolutie zichtbaar superhoog. En de browser scrollde erg vloeiend (i.t.t. wat de reviewer zegt).

Wat ik jammer vond was dat de menu's niet iPhone-ish soepel openden, dat geldt ook voor het scrollen door de homescreens. Volgens mij is dat een Android dingetje, want pas in 3.0 is er hardware acceleration in Android gekomen. De Sensation heeft 2.3.3 aan boord. De nieuwe Android (2.4?) komt in Q4 van 2011 uit... Ik betwijfel of de Sensation deze update gaat krijgen. Volgens Google zou 2.4 nogal een forse verandering zijn, zowel UI als onder de motorkap (dual core ondersteuning, GPU acceleration). Ten tweede is Sense nogal een flink apparaat geworden, wat HTC heel veel moeite en tijd gaat kosten om te updaten. Ten derde is 2.3.4 in de tussentijd al uit, wellicht krijgen we eerst een update naar 2.3.4 en gebeurt er daarna niks meer.
HTC/Vodafone zijn een van de (vele) partners van Google die toegezegd hebben minimaal 1,5 jaar lang updates te brengen naar hun apparaten, dus ik denk dat de wie update naar 2.4 wel zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat klopt, maar ik moet het nog zien... Ik ken HTC al langer dan vandaag. Waarschijnlijk duurt het weer een jaar voordat HTC de update uitbrengt, en dan ben ik inmiddels al aan een nieuwe telefoon toe :P De Sensation HD ofzo :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:54:
[...]
Bijna alle reviews van de Sensation hebben zo'n UK accent lijkt het wel :P
Misschien komt dat omdat ie ook alleen nog maar in de UK (en Frakrijk) uitgebracht is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de Sensation 2.4 niet krijgt zou dat betekenen dat we binnen een jaar met een hopeloos verouderd toestel zouden zitten, dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou ook betekenen dat alle telefoons die nu verkocht worden dit jaar hun laatste update gaan krijgen en dat kan ik me ook niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:06:
Als de Sensation 2.4 niet krijgt zou dat betekenen dat we binnen een jaar met een hopeloos verouderd toestel zouden zitten, dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou ook betekenen dat alle telefoons die nu verkocht worden dit jaar hun laatste update gaan krijgen en dat kan ik me ook niet voorstellen.
De oude desire gaat ook naar 2.3.3 en dat toestel is ook meer dan een jaar oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:13
Het streven van Google/HTC is om 1,5 jaar lang updates van Android te brengen. Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en in welke vorm precies is nog maar afwachten, maar 2.4 zullen we sowieso wel krijgen hoor! HTC doet het sowieso best redelijk qua updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

dangerousp schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:33:
[...]

De oude desire gaat ook naar 2.3.3 en dat toestel is ook meer dan een jaar oud!
2.3.3 is in februari al released... En dat is dus een tamelijke minor update. 2.4 zou de grootste update ooit zijn, als we Google moeten geloven, plus Sense 3.0 is inmiddels erg groot geworden, dus ik hou mn hart een beetje vast voor hoe lang HTC erover gaat doen om Sense op 2.4 te zetten.

Bij de Hero en de Legend duurde het ook altijd zo lang. En ook dat ging om 'kleinere' updates dan 2.4.

Het moet niet zo zijn dat ik al een opvolger voor de Sensation aan het uitzoeken ben, als HTC eindelijk eens met de update komt :P

[ Voor 19% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-05-2011 22:52 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja... dan kun jij in feite nooit een mobiel aanschaffen of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Mja, jullie hebben wel een punt m.b.t. Quadrant, ik hechte er waarde aan omdat het verschil zo groot is. Als Android geen dual core support, waarom blaast de SGSII de Sensation dan alsnog gewoon weg in die benchmark?

Maar goed, ik zal het loslaten en oordelen op algemene ervaring idd. En dat vind ik lastig. De browser werkt m.i. beter op de SGS II dan op de Sensation.. De rest werkt weer veel beter op de sensation vanwege Sense 3.0..

Waarschijnlijk eindig ik tevreden met een Sensation :) Heb nu een Innov8, en kan me herinneren dat ik gezworen had nooooit never nooit meer een Samsung telefoon te kopen (vanwege hun update policy), nu snap ik dat dat anders is bij android, maar dan alsnog. Heb vervelende dingen meegemaakt met de SGS1 van m'n vader, dus eigenlijk is mijn beslissing al gemaakt :)

Binnenkort maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eerste videoreview is binnen. Minpunten: battery life, niet zo smooth browser, en slechte camera.

Pluspunt: interface.

Kortom, niet al te geweldig.

YouTube: ‪HTC Sensation - Full Review Part 2 of 2‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:28:
Eerste videoreview is binnen. Minpunten: battery life, niet zo smooth browser, en slechte camera.

Pluspunt: interface.

Kortom, niet al te geweldig.

YouTube: ‪HTC Sensation - Full Review Part 2 of 2‬‏
Dat is maar hoe je het opvat. Die kerel zegt dat je met zwaar gebruik 14 a 15 uur met de batterij kunt en dat vind hij niet goed, maar dat vind ik toch wel vrij netjes. Je bent zo'n 16 uur per dag wakker dus dan kom je toch bijna goed uit... :P Met gemiddeld gebruik haal je dus meer dan gemakkelijk een hele dag!
De browser is als je heel pietluttig kijkt niet altijd even smooth, maar bij gemiddeld normaal gebruik zal het je niet eens opvallen of je eraan storen denk ik. De SII vond ik zelf op browsergebied ook iets beter, met zoomen vooral op de video, maar de Sensation vond ik zeker niet slecht!!!
En de camera... daar kan ik niks over zeggen zo... moet ik foto's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
_Christiaan_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:00:
Dat klopt, maar ik moet het nog zien... Ik ken HTC al langer dan vandaag. Waarschijnlijk duurt het weer een jaar voordat HTC de update uitbrengt, en dan ben ik inmiddels al aan een nieuwe telefoon toe :P De Sensation HD ofzo :P
Dit zal wel mee vallen, de Desire HD is nu een dikke 6 maand op de markt en heeft ook net een upgrade van 2.2 naar 2.3.3 gekregen. HTC heeft in het verleden niet zo'n slechte naam gemaakt als Samsung dit wel heeft gedaan met de updates van de toestellen. En gezien de afspraak met Google elke nieuwe telefoon minimaal 1.5 jaar te supporten qua nieuwe software lijkt het me ook niet dat HTC's update beleid minder gaat worden dan dat het was.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Na een tijdje zoeken heb ik wat foto's gevonden die genomen zijn door de sensation.

http://gallery.esphoneblo...kDbcnn#1259293642_kkDbcnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Laatst online: 21-05-2024
Als ik de kwaliteit bekijk ten opzichte van mijn SGS1 is het toch een redelijke verbetering. En je mag ook niet vergeten dat de foto's genomen zijn van een pre-productie exemplaar van de sensation.

Verder lijkt die sam enorm kritisch ten opzichte van de sensation. 15 uur met zwaar verbruik? mijn SGS1 doet niet veel beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVDB schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:14:
Als ik de kwaliteit bekijk ten opzichte van mijn SGS1 is het toch een redelijke verbetering. En je mag ook niet vergeten dat de foto's genomen zijn van een pre-productie exemplaar van de sensation.

Verder lijkt die sam enorm kritisch ten opzichte van de sensation. 15 uur met zwaar verbruik? mijn SGS1 doet niet veel beter hoor.
Die Sam is gewoon een ouwe zeur :+ Als ik mijn Desire net heb opgeladen en vanaf dan regelmatig surf en Angry Birds ga spelen, haal ik denk ik niet eens een halve dag met de batterij.

Zijn andere video's waarin hij de onderdelen zoals de browser, maps en de apps liet zien vond ik heel interessant, maar in zijn conclusie video vond ik hem veel te negatief ingesteld.

Ik vond de prestaties reuze meevallen en ben zeker van plan een Sensation te gaan halen :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:38
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U70LGfTlsq4]

Ziet er netjes uit het filmen met de Sensation :)

[ Voor 26% gewijzigd door dunn0w op 23-05-2011 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:58:
[video]

Ziet er netjes uit het filmen met de Sensation :)
Ziet er zeker netjes uit :Y De belichting past zich snel aan (donkere bank door het tegenlicht van het raam werd ineens zichtbaar toen de camera naar beneden ging). En die racewagens op de tv reden soepel en snel. Op de 1080 setting kon je zelfs goed de letters lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hier nog wat verglijkingsvideo's tussen de galaxy s2 en de sensation:
SGS2 - 1080P
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 - 1080p Video Test 1‬‏

SGS2 - 720P
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 - 720p Video Test 1‬‏

Sensation 1080p
YouTube: ‪HTC Sensation - 1080p Video Test 1‬‏

Sensation 720p
YouTube: ‪HTC Sensation - 720p Video Test 1‬‏

unboxing video van de sensation:
YouTube: ‪HTC Sensation - Unboxing‬‏

reviewvideo's zijn hierboven al gepost die heb ik weggehaald.

[ Voor 40% gewijzigd door Wii4all op 23-05-2011 09:33 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:38:
[...]

Dit zal wel mee vallen, de Desire HD is nu een dikke 6 maand op de markt en heeft ook net een upgrade van 2.2 naar 2.3.3 gekregen. HTC heeft in het verleden niet zo'n slechte naam gemaakt als Samsung dit wel heeft gedaan met de updates van de toestellen. En gezien de afspraak met Google elke nieuwe telefoon minimaal 1.5 jaar te supporten qua nieuwe software lijkt het me ook niet dat HTC's update beleid minder gaat worden dan dat het was.
Veel fabrikanten (waaronder HTC) hebben een afspraak met Google gemaakt waar ze garanderen dat de toestellen minimaal 18 maanden updates voor Android krijgen. Mits je hardware snel en krachtig genoeg is en dat lijkt me bij de Sensation geen probleem.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
8)7
DVDB schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:59:
Na een tijdje zoeken heb ik wat foto's gevonden die genomen zijn door de sensation.

http://gallery.esphoneblo...kDbcnn#1259293642_kkDbcnn
Wat een fletse foto's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ben benieuwd of er een aantal vandaag al hun sensation krijgen hier :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 01:31:
[...]

Ziet er zeker netjes uit :Y De belichting past zich snel aan (donkere bank door het tegenlicht van het raam werd ineens zichtbaar toen de camera naar beneden ging). En die racewagens op de tv reden soepel en snel. Op de 1080 setting kon je zelfs goed de letters lezen.
De scherpte is ok ja, maar vind de video nou niet echt enorm soepel, wel wat beter dan veel andere 1080 telefoons. Je ziet, zoals meestal, wat lag in de bovenkant van het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Er was pas toch een topic of nieuwsitem over dat HTC minimaal 1,5 jaar lang updates uit zo brengen?
Kan hem even niet meer vinden, maar dat zou dit toch coveren?

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinkel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:27:
[...]

De scherpte is ok ja, maar vind de video nou niet echt enorm soepel, wel wat beter dan veel andere 1080 telefoons. Je ziet, zoals meestal, wat lag in de bovenkant van het beeld.
Het loopt niet helemaal soepel nee. Maar ik denk dat dit komt door de gebruikte memory card. Bijvoorbeeld een class 4 kaartje zal de snelheid van de data voor 1080 niet aankunnen, lijkt me. Een 720 video die ik maak met mijn Desire schokt ook als een bezetene, terwijl een 480 video soepel loopt.

Maar ik vind de kwaliteit van de video heel erg goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalslave666 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:02:
Dat maakt niet uit, omdat de doorvoersnelheid van mobiele camera chips niet hoog genoeg om hier gebruik van te maken.
Klasse 4 heeft een doorvoersnelheid van 32 Mbit/s (meen ik) en om je een idee te geven, heeft de panasonic Lumix GH1 (semi-prof fotocamera) een doorvoer van 24 Mbit/s bij 1080p video.
De SDHC is dus snel genoeg. De limiterende factor is hier dus de telefoon.
Bron: Accessoires voor de HTC Sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coolz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:37:
[...]

Er was pas toch een topic of nieuwsitem over dat HTC minimaal 1,5 jaar lang updates uit zo brengen?
Kan hem even niet meer vinden, maar dat zou dit toch coveren?
Klopt, maar ik reageerde op iemand die dacht dat de Sensation niet goed genoeg zou zijn voor 2.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
De sensation moet iig de 2.4 update wel kunnen draaien omdat deze toch het gat tussen smartphones en tablets moet gaan dichten en de sensation is bijna net zo krachtig als een gemiddelt tablet.

Ook draaide in wat gelekte foto's een 2.4 android op de Sony-Ericsson Arc toen deze nog niet uit was. Dit is dus extra bewijs dat 2.4 niet echt hele hoge systeemeisen heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door TenTimes op 23-05-2011 11:27 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 16:55
Ach en als HTC niet met een 2.4 update komt dan zijn er nog altijd de lieve mensen op XDA die dit anders kunnen verzorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Offtopic, maar wel dikke LOL!

Van de Vodafone-website bij de beschrijving van de SGSII:

Samsung Galaxy S II

* Beschrijving

Acties en voorwaarden
Download gratis Sensation content!

Download gratis de exclusieve Sensation content om ook op je mobiel van Sensation te kunnen genieten...

* lees meer

Linkje

_/-\o_ _/-\o_

Edit: ja, ik weet natuurlijk wel waar het op slaat...

[ Voor 21% gewijzigd door ralph075 op 23-05-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
Wii4all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:29:
Hier nog wat verglijkingsvideo's tussen de galaxy s2 en de sensation:
SGS2 - 1080P
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 - 1080p Video Test 1‬‏

SGS2 - 720P
YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 - 720p Video Test 1‬‏

Sensation 1080p
YouTube: ‪HTC Sensation - 1080p Video Test 1‬‏

Sensation 720p
YouTube: ‪HTC Sensation - 720p Video Test 1‬‏

unboxing video van de sensation:
YouTube: ‪HTC Sensation - Unboxing‬‏

reviewvideo's zijn hierboven al gepost die heb ik weggehaald.
Ik heb net een Sensation besteld, maar vind de opname kwaliteit van de SGS2 er toch wel wat beter uitzien...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Ik heb net een Sensation besteld, maar vind de opname kwaliteit van de SGS2 er toch wel wat beter uitzien...
Dat vind ik ook. Het gras bij de SGS2 lijkt veel groener. Maar vooral het opgenomen geluid van de Sensation valt me wel wat tegen. Het komt blikkerig over. En het vangt veel wind op, dus de 'woeessjjjjj' overheerst heel erg. Vreemd dat schijnbaar bij video opnames de noise cancellation niet aan staat.

Maar het is maar net hoe vaak je de video opname functie gaat gebruiken. Wil je het voor proffesionele dingen zoals een trouwerij gaan gebruiken, kun je mijn inziens beter een digitale camera gebruiken die ervoor bedoeld is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:13:
[...]

Dat vind ik ook. Het gras bij de SGS2 lijkt veel groener. Maar vooral het opgenomen geluid van de Sensation valt me wel wat tegen. Het komt blikkerig over. En het vangt veel wind op, dus de 'woeessjjjjj' overheerst heel erg.

Maar het is maar net hoe vaak je de video opname functie gaat gebruiken. Wil je het voor proffesionele dingen zoals een trouwerij gaan gebruiken, kun je mijn inziens beter een digitale camera gebruiken die ervoor bedoeld is.
Is natuurlijk ook wel weer zo, maar bij concurrerende producten bekijk je natuurlijk wel per "onderdeel" waar de 1 beter op scoort ten opzichte van de ander. Ik heb van de Sensation eigenlijk nog niet heel veel gezien, behalve dat de Sensation qua bouw wat meer solide aanvoelt en er uit ziet en men Sens 3.0 beter vind danTouchwiz, maar dat is ook smaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 23-05-2011 12:27 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Ik ga zelf ook voor een Sensation, maar ik heb de S2 uitgeprobeerd en was erg onder de indruk. Het scherm is van hele hoge kwaliteit en hij is lekker snel.

Wel heeft deze als grootste nadeel dat ze alles hebben gedaan voor een zo dun mogelijke telefoon waardoor ik bij het verwijderen van de batterijcover echt dacht dat deze zou afbreken. Dat betekend dat je deze binnen no time allemaal rond ziet lopen met ductape op de achterkant.

Naast sense is de bouwkwaliteit van HTC dus echt een plus van de Sensation.
(Dit is niet het geval bij mijn experia x1. Deze zijn ook door HTC gebouwd, maar zijn echt slecht gebouwd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als je nog bepaalde filmpjes wil zien moet je contact opnemen met deze gast:
http://twitter.com/#!/samjpullen

Die heeft hem en maakt veel video's eventueel op request volgens mij.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:50:
Als je nog bepaalde filmpjes wil zien moet je contact opnemen met deze gast:
http://twitter.com/#!/samjpullen

Die heeft hem en maakt veel video's eventueel op request volgens mij.
Hij is vooral erg goed in de minpunten op te noemen, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:59:
[...]

Hij is vooral erg goed in de minpunten op te noemen, nee dank je.
With ^^ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heestp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 08:13
De handleiding is al te vinden op HTC.com: http://dl4.htc.com/web_ma...ensation_HTC_Dutch_UM.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:57
De kwaliteit van de fimlpjes valt me wel vies tegen als je het vergelijk met de S2. Nou zou dat voor mij weer vrij weinig uit maken aangzien ik eigenlijk alleen maar foto's maak, en die vind ik op een eerder genoemde site er wel weer mooi uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Southern Sun schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:32:
De kwaliteit van de fimlpjes valt me wel vies tegen als je het vergelijk met de S2. Nou zou dat voor mij weer vrij weinig uit maken aangzien ik eigenlijk alleen maar foto's maak, en die vind ik op een eerder genoemde site er wel weer mooi uit zien.
En zo heeft iedere tel zn voor en nadelen ;)
:P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:37
Na wat ik gehoord en gezien heb weet ik nu wel zeker dat dit mijn nieuwe telefoon wordt in juni.
De minpunten (accuduur ? en camera/camcorder) neem ik voor lief, telefoon gaat toch elke nacht achter lader en als ik echt topfoto's wil dan pak ik wel een echte camera.
Volgende stap is kijken bij welke provider ik deze ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Laatst online: 16-09-2023
Dutchmanic schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:49:
Na wat ik gehoord en gezien heb weet ik nu wel zeker dat dit mijn nieuwe telefoon wordt in juni.
De minpunten (accuduur ? en camera/camcorder) neem ik voor lief, telefoon gaat toch elke nacht achter lader en als ik echt topfoto's wil dan pak ik wel een echte camera.
Volgende stap is kijken bij welke provider ik deze ga nemen.
Voor mijn 350 + web heb ik persoonlijk gekozen voor Vodafone. Het scheelde me zo'n 320 euro t.o.v. HI waar ik nu bij zit. Dus ik zou zeggen check het voor jou ook even. Ik hoorde dat aktie van VF tot eind deze maand is, dus maak snel een beslissing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Drekonai schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:27:
[...]

Voor mijn 350 + web heb ik persoonlijk gekozen voor Vodafone. Het scheelde me zo'n 320 euro t.o.v. HI waar ik nu bij zit. Dus ik zou zeggen check het voor jou ook even. Ik hoorde dat aktie van VF tot eind deze maand is, dus maak snel een beslissing :P
Ik zit nu nog bij Hi maar ben van plan over te stappen, zat ook al te kijken naar Vodafone.
Probleem is dat ik 26 Juni over kan (op Hi staat dat ik dan kan verlengen, kan ik dan ook opzeggen ?) dus dat ik dan nog bijna een maand dubbel betaald (VF + Hi), dat is ook weer niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat onderwerp is een ander topic beschikbaar en er is ook al veel over gezegd dus lees het even door en post daar.

[HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Het staat er toch vrij duidelijk boven de quickreply box :+

[ Voor 4% gewijzigd door TenTimes op 23-05-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar wordt daar toch nog overheen gelezen... of genegeerd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Klopt, het was ook meer een opmerking dan een discussie, ga er ook verder niet op in.
Ik ken het topic en zal daar ook zeker in kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchmania op 23-05-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutchmaniac, check het andere topic even, misschien heb je wat aan mijn laatste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Is inmiddels de eerste tweaker met een HTC Sensation al gesignaleerd?

Volgens de PW zijn er al 2 tweakers die hem hebben.
pricewatch: HTC Sensation Zwart

edit:

Misschien moet dit in het abonnementen-topic, maar overlapt elkaar wel een beetje...

[ Voor 18% gewijzigd door yannickie111 op 23-05-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:15:
Is inmiddels de eerste tweaker met een HTC Sensation al gesignaleerd?

Volgens de PW zijn er al 2 tweakers die hem hebben.
pricewatch: HTC Sensation Zwart

edit:

Misschien moet dit in het abonnementen-topic, maar overlapt elkaar wel een beetje...
Tweakers woonachtig in GB of F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste echte review is er nu ook

http://www.slashgear.com/htc-sensation-review-23153699/
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier