Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 242 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

als ik een mage ga levellen wat is dan het beste? arcane valt af lees ik overal, maar ze hebben het over fiore en frost. fire meer damage maar geen survival skills. meeste wat ik nu heb gelezen is frost, maar zijn er hier nog mensen met een mening hierover??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Anoniem: 52038 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:07:
als ik een mage ga levellen wat is dan het beste? arcane valt af lees ik overal, maar ze hebben het over fiore en frost. fire meer damage maar geen survival skills. meeste wat ik nu heb gelezen is frost, maar zijn er hier nog mensen met een mening hierover??
Frost is zonder twijfel het beste voor lvling, met Fire gebruik je teveel mana. Tijdens solo'en doe je met frost waarschijnlijk ook meer dps omdat je door de slow effecten meer casting time hebt dan met Fire. Verder is frost perfect om group quests te solo'en door de hoge survival skills.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 15-04-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Darkangle schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:13:

Welke van de 2 word als meer "fun" ervaren?
"Fun" is natuurlijk erg subjectief. Ik heb een DK getest puur omdat ik het hele Woltk tijdperk heb overgeslagen. Was echt blij verrast hoe leuk een DK kan zijn. Heb tijdens lvl-en eigenlijk altijd Frost genomen en ben op 85 gaan tanken.

Mocht ik het opnieuw moeten doen dan zou ik al bij lvl 81-82 gaan tanken. Een dk tank doet namelijk echt behoorlijke schade en het is echt ziek hoe simpel je kan questen als DK tank (mijn pala tank was al simpel, maar dit sloeg echt alles) en dan natuurlijk heel veel dungeons doen.

Unholy heb ik nog nooit gedaan dus daar kan ik je geen advies over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 42323 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:05:
Ik lees hier eigenlijk alleen PvE, zitten er hier ook PvP'rs?
viva o.a. (zie zijn posts)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Darkangle schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:35:
ik zit me nu al de hele middag af te vragen hoe een male succubus ingame zou zijn... Ik ben er denk ik uit:

[...]
Afbeeldingslocatie: http://us.media.blizzard.com/wow/media/comics/comic-2008-08-danja-large.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 15-04-2011 17:12 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam net dit handige tooltje tegen, het zorgt ervoor dat Real ID niet kan connecten, ideaal als je Real ID niet permanent wilt disablen maar wel even ongestoord wilt spelen zonder te worden gespamd door bekende.
http://www.mmowned.com/fo...bler-disable-real-id.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:15:
[...]

"Fun" is natuurlijk erg subjectief. Ik heb een DK getest puur omdat ik het hele Woltk tijdperk heb overgeslagen. Was echt blij verrast hoe leuk een DK kan zijn. Heb tijdens lvl-en eigenlijk altijd Frost genomen en ben op 85 gaan tanken.

Mocht ik het opnieuw moeten doen dan zou ik al bij lvl 81-82 gaan tanken. Een dk tank doet namelijk echt behoorlijke schade en het is echt ziek hoe simpel je kan questen als DK tank (mijn pala tank was al simpel, maar dit sloeg echt alles) en dan natuurlijk heel veel dungeons doen.

Unholy heb ik nog nooit gedaan dus daar kan ik je geen advies over geven.
Tanking it is. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Hmm, Ik heb een gtx 465 en af en toe lijkt het alsof er artifacts door mijn beeld heen komen.
Maar dit alleen in het wow venster.
Iemand een idee hoe dit komt?
Ik speel 'm windowed altijd.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 22:20
Ziet het er af en toe uit als wit met blauwe blokjes?

Verder ik ben hooked sinds vorige maand. En gister voor de tweede keer een instance gedaan.
Ben een Orc warlock. Gezellig met de dungeon finder Dire maul gevonden.

Ging opzich lekker. Totdat de party leader een party te keer ging dat ik aggro zou trekken? Toen dacht ik huh.
Ik kreeg een klap waardoor ik een heel stuk naar achteren vloog en hoppa, zooitje mobs op me dak.
Die gozer ging te keer, met de standaard dingen zoals Nab, n00b ed dat soort dingen.
Nu is me dat al de 2e keer over komen, maakt het spel voor een beginnenling zeker niet leuker op.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:40
Zo vandaag en gister ff lekker instances lopen doen :P
Bijna level 40 dan ff epic mount halen :)
Maar ik vroeg me af als DPS paladin moet je toch STR bonus op je gear hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn meer stats waar je rekening mee moet houden maar strenght is het belangrijkst voor een retri paladin.

Hoe vinden mensen het Holy Power systeem van paladins? Ik vond het in het begin helemaal niks, vandaar dat ik ben gestopt met me paladin maar misschien dat het nu al beter is?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 17-04-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:15:
maakt het spel voor een beginnenling zeker niet leuker op.
Rechter muisknop op die gozer, vote to kick, als reden 'abusive' opgeven en hopen dat de rest van je groep er in mee gaat :P

Dat soort trippende figuren zijn de minderheid, maar helaas wel een heel vocale minderheid :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:40
Anoniem: 42323 schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:11:
Er zijn meer stats waar je rekening mee moet houden maar strenght is het belangrijkst voor een retri paladin.

Hoe vinden mensen het Holy Power systeem van paladins? Ik vond het in het begin helemaal niks, vandaar dat ik ben gestopt met me paladin maar misschien dat het nu al beter is?
Ik vind het holy systeem wel goed werken, weet niet hoe het oude was :P
je hebt nu gewoon een holy balk zeg maar en als die opgeladen is kan je skills gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fastclaimer schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:28:
[...]

Ik vind het holy systeem wel goed werken, weet niet hoe het oude was :P
je hebt nu gewoon een holy balk zeg maar en als die opgeladen is kan je skills gebruiken.
Met het oude kon je gewoon al je skills vrij gebruiken, je was alleen afhankelijk van cooldowns. Ik had daarom het gevoel dat ik beperkt werd door holy power.

Wat voor muis gebruiken de WoWers hier? Ik heb altijd tekort aan goed bereikbare knoppen voor hotkeys, daarom wil zit ik te twijfelen tussen de Razer Naga en Steelseries Cataclysm gaming mouse. Heb een hoop goede dingen over beide gelezen, vind het erg lastig om een winnaar uit te kiezen maar heb toch een lichte voorkeur voor de Razer.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 17-04-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 42323 schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:11:
[...]

Met het oude kon je gewoon al je skills vrij gebruiken, je was alleen afhankelijk van cooldowns. Ik had daarom het gevoel dat ik beperkt werd door holy power.

Wat voor muis gebruiken de WoWers hier? Ik heb altijd tekort aan goed bereikbare knoppen voor hotkeys, daarom wil zit ik te twijfelen tussen de Razer Naga en Steelseries Cataclysm gaming mouse. Heb een hoop goede dingen over beide gelezen maar vind het erg lastig om een winnaar uit te kiezen.
Ik zelf heb de Razer Naga hier sinds launch en ben er dik tevreden over. Aan het begin is het wennen, maar ik wil niet anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:42:
[...]

Ik zelf heb de Razer Naga hier sinds launch en ben er dik tevreden over. Aan het begin is het wennen, maar ik wil niet anders meer.
De Molten Core Edition ziet er ook verdomt goed uit maar gaat er niet snel vuil tussen al die knopjes zitten? Lijkt me wel ideaal om in WoW zoveel hotkeys te kunnen gebruiken, met meer hotkeys heb je altijd een voordeel over andere in PvP die minder hotkeys gebruiken of zelfs met de muis klikken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 42323 schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:46:
[...]

De Molten Core Edition ziet er ook verdomt goed uit maar gaat er niet snel vuil tussen al die knopjes zitten? Lijkt me wel ideaal om in WoW zoveel hotkeys te kunnen gebruiken, met meer hotkeys heb je altijd een voordeel over andere in PvP die minder hotkeys gebruiken of zelfs met de muis klikken. :X
De knopjes zijn prima afgewerkt hoor, echt gewoon een top muis imo. En ja, vind het af en toe gewoon sneu voor mensen die de knoppen niet hebben in PvP. ;) Maar blijft allemaal persoonlijk, voor mij is t iig een muis die soepele gameplay oplevert.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 17-04-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de positieve reviews en ervaringen ben ik overtuigt, heb de Razer Naga Molten Special Edition besteld, prijzig muisje maar met Razer heb je ook wel wat, mijn oude Logitech MX518 is toch aan vervanging toe.

Kan niet wachten om hem uit te proberen in WoW. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Anoniem: 42323 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:08:
[...]

Frost is zonder twijfel het beste voor lvling, met Fire gebruik je teveel mana. Tijdens solo'en doe je met frost waarschijnlijk ook meer dps omdat je door de slow effecten meer casting time hebt dan met Fire. Verder is frost perfect om group quests te solo'en door de hoge survival skills.
tegenwoordig (4.0.6) valt dat reuze mee, de laatste keer dat ik oom was kan ik me niet meer herinneren. en het klopt uiteraard niet dat je tijdens solo'en meer dpS doet dan fire :) je moet natuurlijk wel de slow-casts meetellen.

Maar het zit hem in de survivability denk ik. Raw damage throughput: ga voor fire. wil je meer controle (slows, etc) ga voor frost. Paniek-cd's zijn hetzelfde voor allebei (mirror, frost nova etc). met mirror images kun je trouwens uitstekend group-quests soloen met fire, maar het kan zijn dat het beter gaat met frost.

Fire is met name bij bossfights niet te toppen, nog steeds niet imho. bij mobs is het soms wat lastiger omdat spells casten tijd kost en zeker bij simpelere mobs zijn ze regelmatig al dood voordat je spell gecast is (=dps verlies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij snap je me post niet helemaal, eerst spreek je me tegen en vervolgens leg je hetzelfde uit als wat ik bedoelde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:46

DarkUnreal

Postmaster General

Anoniem: 42323 schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:36:
Na de positieve reviews en ervaringen ben ik overtuigt, heb de Razer Naga Molten Special Edition besteld, prijzig muisje maar met Razer heb je ook wel wat, mijn oude Logitech MX518 is toch aan vervanging toe.

geen enkele muis zou mijn MX518 kunnen vervangen.

Krijg al kramp in de vingers als ik die Razer zie ;)

heb trouwens van het weekend mijn prot warrior eens door askmrrobot gehaald. Kreeg wel goeie tips terug, gelijk van alles opnieuw gereforged, regemmed en re-enchanted. Meer parry, meer dodge, meer block, alleen wel iets minder, hit, exp en stamina.

Maar na een paar random hc's en een bh10, kreeg ik van 2 guildy healers wel te horen dat de incoming dmg, nog 'smoother' is geworden. Was prettiger te healen.

dank u mrrobot ;)

[ Voor 31% gewijzigd door DarkUnreal op 18-04-2011 08:54 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323 schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:36:

heb zelf ook de Razer naga en het is echt een killer muis. Het zal zeker even wennen zijn in het begin en je kan om te wennen die speciale plakkertjes gebruiken zodat je de knoppen snel leert vinden. later heb je dat niet meer nodig, maar dat merk je wel.

Zelf heb ik op mijn DK nu heel veel modifiers met Alt gemaakt, waardoor je dus feitelijk dubbel zo veel spells onder die 12 knopjes voor je duim kan hangen. Echt heel handig :P

Zeker voor pvp is dit ding echt een killer.
Suc6

Oh ja als je wilt zien wat voor "schade" deze muis kan aanrichten in de handen van de beste warrior speler ter wereld.. check dan ff Swifty op youtube.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 18-04-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Zoals ik al zei zaterdag voor het eerst in jaren een raid geleid. Alts in BWD en dan valt het op hoe weinig men weet wat de andere classes doen. We hebben Magmaw al meerdere keren gedaan, maar met de healers als dps en en de dps als tanks en healers was er totale chaos en parasites in de raid :P

Uiteindelijk ging hij neer op poging 7 ofzo en vreesde ik het ergste voor omnotron. Die en Maloriak gingen echter in 1 keer neer. Chimaeron wilde niet echt lukken en inmiddels hadden we door wat vervangingen minder buffs en wat mindere healing. Die ging dus niet neer zaterdag.

's Avonds is een officer nog met deels dezelfde deels andere alts naar BoT geweest, waar twee bosses neer gingen en goede progres op council was.

Zondag heb ik zelf weer een groep gevormd die Chimaeron nog heeft omgelegd. Door de geplande RBG's hadden we geen tijd meer voor Atramedes.

Al met al geslaagd voor een eerste rondje met de alts, maar raid leaden viel tegen. Vroeger deed ik dat als healer of ranged dps en dan heb je mooi overzicht wat er gebeurt. Als melee sta je echter tegen de kont van een boss aan te kijken en heb je vaak een stuk minder overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:42
Goede morgen!

Gisteravond hadden we net genoeg man voor een korte raid naar Al’Akir.
Na een try of 12 (8 opgenomen met WoL) hadden we Al’Akir al 3 keer in de derde fase.
Het gevecht is redelijk basic en P1 en P2 lijken nu al geen probleem meer als iedereen gewoon een beetje oplet. P3 hadden we sowieso niet verwacht te halen, maar dat is gewoon een paar keer zien en oefenen voordat we het goed kunnen uitvoeren.

Helaas moesten er een aantal mensen vroeg weg, maar deze week gaat hij zeker neer. Wat een verschil met Cho’Gal, die is echt twee keer zo lastig!

Enchanting staat nog steeds niet op gewenst niveau, maar het gaat al wel makkelijk vooruit. 395 and counting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Zondag weer 10 levels gepakt op mijn warrior, door alleen maar te pug tanken. Ik kan er maar niet over uit hoe simpel tanken is, het is zwaar overrated in moeilijkheids graad.

DM, ZF, Strat en Black Rock Mountain (de naam even kwijt, diegene met de entrance onder in) door gerend, met de laatste ook nog door gelopen naar de emperor.

Zeer vermakelijk, lekker gelachen. Vrouw weer mee als priest (geen zorgen over de healing dus), en weinig gezeik met DPS gehad. Tot mijn verbazing werd er zelfs wat gesproken in /p, nadat we dezelfde groep hadden behouden om mee door te lopen. Het hielp in ieder geval zeer met mijn angst voor pugs... Ik weet niet of ik tweakers ben tegen gekomen, maar thanks :).

Het viel me ook op dat de meeste mensen die we tegen komen niet in heirlooms rond lopen. Heeft dat te maken met dat je na 7 quests het gebied alweer ontgroeid bent?

Tot mijn verbazing alweer een 3de fractie op revered, dus maar weer even een andere tabbard halen.

Het lijkt wel of alle ellende van irritante puggers op level 85 plaats vind, ik kom ze in ieder geval niet tegen op level 40-60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:22:
Goede morgen!

Gisteravond hadden we net genoeg man voor een korte raid naar Al’Akir.
Na een try of 12 (8 opgenomen met WoL) hadden we Al’Akir al 3 keer in de derde fase.
Het gevecht is redelijk basic en P1 en P2 lijken nu al geen probleem meer als iedereen gewoon een beetje oplet. P3 hadden we sowieso niet verwacht te halen, maar dat is gewoon een paar keer zien en oefenen voordat we het goed kunnen uitvoeren.

Helaas moesten er een aantal mensen vroeg weg, maar deze week gaat hij zeker neer. Wat een verschil met Cho’Gal, die is echt twee keer zo lastig!

Enchanting staat nog steeds niet op gewenst niveau, maar het gaat al wel makkelijk vooruit. 395 and counting!
Yeah. Al'Akir wordt deze week sowieso wel een kill. Mooi aan P1 is dat er geen universele regel bestaat over hoe je iets moet doen omdat alles nogal random gaat. Iedereen moet voor zich beslissen of je door de tornado heen kan, of dat dat niet gaat lukken en je je beter van het platform kan af laten blazen.Best dynamisch, maar als iedereen de juiste beslissingen maakt is het echt heel goed te doen. P2 is in feite een walkover. We kunnen de debuffs nog iets beter stacken maar je zag dudielijk dat ook dat steeds soepeler ging. Nadeel van P3 is dat die 3d shit gewoon lastig te zien is. Als iedereen dat wat beter onder de knie krijgt (en dat gaat echt niet lang duren) dan is die laatste 10% snel klaar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:31
Fanatix schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:02:
Spelen hier trouwens nog mensen op Al'Akir?
In een half jaar tijd is namelijk m'n friendslist helemaal leeg geraakt :P

Edit:

We have checked your characters and found no item or gold loss. If you think that something is missing however, please send a new petition with the characters affected and, if possible, the name of the items that were lost or the amount of money missing.
Toch m'n rogue terug gekregen en nog een ander character.
M'n rogue was in ieder geval zo goed als naakt en m'n andere alts waren nooit verwijderd volgens Blizzard.
(Ik zie ze toch echt niet hoor en heb ze zelf geleveled).

Ondertussen m'n DK ook alweer level 85 en ben alweer volop aan het gearen.
Toch geen spijt van dat ik een tijd gestopt geweest ben en nu weer lekker rustig aan doe.
Ondanks dat ik merk dat ik al wel weer wat oude trekjes terug krijg :p

Mooi niet dat ik een raiding guild ga joinen, ik weet wel hoe het gaat.
Voor ik het door heb ben ik weer hardcore aan het raiden :+

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hehe eindelijk Omnitron Defense System 25 HC neer. Heeft dik 100 wipes gekost omdat mensen gewoon faalde op basic stuff en door RNG. Ook gisteren weer een paar die oogkleppen op hebben en Lightining Conducter krijgen en dus mooi blijven staan. Maar goed de kill was een perfecte uitvoering.
En waar het hem nou in zat ? Denk dat 8 healers het leven zoveel makkelijker maakt.1e dag geprobeerd met 8 en toen al redelijk ver gekomen, daarna 3 dagen met 7 geprobeerd maar dat werd hem niet. Gisteren weer met 8 en halverwege 1 goede try gehad en toen ging het lopen.

Op naar V and T HC !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Darkangle schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:47:
Zondag weer 10 levels gepakt op mijn warrior, door alleen maar te pug tanken. Ik kan er maar niet over uit hoe simpel tanken is, het is zwaar overrated in moeilijkheids graad.

DM, ZF, Strat en Black Rock Mountain (de naam even kwijt, diegene met de entrance onder in) door gerend, met de laatste ook nog door gelopen naar de emperor.
Low level dungeons zijn brainfarts en imho niet leuk meer omdat de uitdaging mist. Ga straks lekker hcs doen met je vrouw. Dan komt de uitdaging wel voor de warrior tank. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gratz Zertaxka!

Gisteren hebben wij Valiona & Theralion Heroic 25 man neer gekregen :).
Het heeft ons ongeveer 1 dag aan wipes gekost dus dat viel reuze mee. Het lastigste was het timen van de Blackout, omdat je die niet kan dispellen in heroic (dit verandert in patch 4.1). Daarna moesten we nog wat tweaken aan de positioning. Het was wel net op tijd dat we hem neerkregen, want we hadden nog maar 3 seconden over voor de enrage timer :P.
Ik ben op het moment de fraps aan het converteren. Ik zal de youtube link wel even posten als hij klaar is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
HawVer schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:25:
[...]

Low level dungeons zijn brainfarts en imho niet leuk meer omdat de uitdaging mist. Ga straks lekker hcs doen met je vrouw. Dan komt de uitdaging wel voor de warrior tank. :)
Ik hoop het. Heb al een setje ilvl 359 BoE's klaar liggen voor hem (lang leve guild bank en crafting). Het lijkt ons inderdaad zeer leuk om met deze combo alt raid #3 10 man te doen.

Zag wel dat ik dan nog even moet bij lezen, maar daar komen we wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:08

avotar

P0werd by Black Coffee

Darkangle schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:35:
ik zit me nu al de hele middag af te vragen hoe een male succubus ingame zou zijn... Ik ben er denk ik uit:

[...]
simpel.... een male Bloodelf ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Jerry schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:25:
Gratz Zertaxka!

Het heeft ons ongeveer 1 dag aan wipes gekost dus dat viel reuze mee. Het lastigste was het timen van de Blackout, omdat je die niet kan dispellen in heroic (dit verandert in patch 4.1). Daarna moesten we nog wat tweaken aan de positioning. Het was wel net op tijd dat we hem neerkregen, want we hadden nog maar 3 seconden over voor de enrage timer :P.
Ik ben op het moment de fraps aan het converteren. Ik zal de youtube link wel even posten als hij klaar is.
Kon er helaas niet bij zijn gisteren, nadat ik uit de raid was geswapped maar even een avondje rustig aan gedaan. Had nog wel mumble aanstaan, hoorde ineens YEAAAAAAAAAAH door m'n headset! Ik wist hoe laat het was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Zeer vermakelijk, lekker gelachen. Vrouw weer mee als priest (geen zorgen over de healing dus), en weinig gezeik met DPS gehad. Tot mijn verbazing werd er zelfs wat gesproken in /p, nadat we dezelfde groep hadden behouden om mee door te lopen. Het hielp in ieder geval zeer met mijn angst voor pugs... Ik weet niet of ik tweakers ben tegen gekomen, maar thanks :).

Het viel me ook op dat de meeste mensen die we tegen komen niet in heirlooms rond lopen. Heeft dat te maken met dat je na 7 quests het gebied alweer ontgroeid bent?

Tot mijn verbazing alweer een 3de fractie op revered, dus maar weer even een andere tabbard halen.

Het lijkt wel of alle ellende van irritante puggers op level 85 plaats vind, ik kom ze in ieder geval niet tegen op level 40-60.
toon volledige bericht
Dus je bent wat instances aan het tanken op lowlevel en trekt meteen de conclusie dat tanken zwaar overrated is in moeilijkheidsgraad....

Nou succes in Firelands dan zwaar imba pr0 1337 Tankz0r!!! Ongetwijfeld vergelijkbaar met RFD en BRD!
Piece of cake! Zet em op Champ!!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

toon volledige bericht
Jij hebt al die berichten over het versimpelde levelen en versimpelde lowlevel dungeons gemist zeker?
Overigens zou ik pas een nieuwe tabard halen als ik de factions op exalted zou hebben. En je hebt ook totaal geen idee wat een heirloom is of wel? Succes met het tanken en puggen, gaat helemaal goed komen!!!

[ Voor 6% gewijzigd door DenniZ op 18-04-2011 13:52 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Je weet niet hoe heirlooms werken, je kent het verschil niet tussen revered en exalted.... dude jij bent zelf een onderdeel van de ellende van irritante puggers, gz! :> Te grappig dit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 10456 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
[...]

Dus je bent wat instances aan het tanken op lowlevel en trekt meteen de conclusie dat tanken zwaar overrated is in moeilijkheidsgraad....

Nou succes in Firelands dan zwaar imba pr0 1337 Tankz0r!!! Ongetwijfeld vergelijkbaar met RFD en BRD!
Piece of cake! Zet em op Champ!!! :z
Was mijn eerste insteek ook voor druid healing. Die loopt vrolijk mee op HC kills. :)
Maar er zit wel een kern van waarheid in, ik hoop over 2-3 weken 85 te zijn en dan zal ik het in BWD etc wel zien (ik heb de keuzen en vrijheid in onze guild om dat te doen).
DenniZ schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:45:
[...]

Jij hebt al die berichten over het versimpelde levelen en versimpelde lowlevel dungeons gemist zeker?
Neehoor. :). Ik ga meer af op mijn andere ervaringen: Healing, zou ook moeilijker/stressvoller zijn. Mijn Pally en Druid zijn het daar niet mee eens (in een keer gepowerleveled tot 85, daarna HC raids in, geen problemen, en regelmatig in de wereld top 20 in WoL). Ik kan de guildbank verzoeken tot epic gear voor mijn druid voor tanking, en kijken of dat als voor proefje ook leuk is (heb nog niet als beer gespeeld), maar gezien ik dit al voor mijn warrior gedaan heb zou dat wel eens een probleem kunnen zijn ;).

Misschien dat het scheelt dat ik al een tijdje speel en alle abilities van alle andere classes en zo goed ken als mijn main classes, lang genoeg backseat driver geweest. Enfin, we zien het over 2-3 weekjes wel, nu is inderdaad alles lekker makkelijke low level content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 10456 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:53:
[...]

Je weet niet hoe heirlooms werken, je kent het verschil niet tussen revered en exalted.... dude jij bent zelf een onderdeel van de ellende van irritante puggers, gz! :> Te grappig dit!!!
Oh? Hoezo zou ik de heirloom werking niet weten?
En ik ben altijd netjes en beleeft in pugs, dus waar jij deze voor oordelen vandaan haalt, joost mag het weten.
En exalted en revered haal ik al 7 jaar door elkaar, niets nieuws aan.

Ik denk dat je iets te veel flamerige posts op battlenet gelezen hebt, hier is het meestal wel wat vriendelijker en doordachter.

[edit] Laat maar. Net even je posting history bekeken, en het zijn allemaal agressieve ondoordachte 1 hit wonders, waarbij je een paar keer zelfs over de gedrags code heen gaat.

Zonde van je tijd joh, ga ergens anders spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Darkangle op 18-04-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Hmmm ... zit met een dilemma

Om genoeg hit te hebben heb ik een hoop dingen moeten reforgen; anders mistte ik te veel.

Door twisted faith zou alles wat ik in spirit mik ook als Hit moeten gaan tellen.

Echter als spriest krijg ik op mijn flikker als ik spirit reforge 'want dat hoort niet' ...

iemand een idee ?

http://eu.battle.net/wow/...ammer/dice/talent/primary <-

[ Voor 10% gewijzigd door Dice op 18-04-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dice schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:01:
Hmmm ... zit met een dilemma

Om genoeg hit te hebben heb ik een hoop dingen moeten reforgen; anders mistte ik te veel.

Door twisted faith zou alles wat ik in spirit mik ook als Hit moeten gaan tellen.

Echter als spriest krijg ik op mijn flikker als ik spirit reforge 'want dat hoort niet' ...

iemand een idee ?

http://eu.battle.net/wow/...ammer/dice/talent/primary <-
Een spriest die op zijn flikker krijgt omdattie spirit reforged? LOL spirit is voor healers regen dat is totaal niet belangrijk voor jou. Jij moet spirit gear eigenlijk niet eens dragen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/wildhammer/dice#v1-z1

Ik weet niet of hij nog helemaal up to date is, voor warlocks loopt hij ietsje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
DenniZ schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:04:
[...]

Een spriest die op zijn flikker krijgt omdattie spirit reforged? LOL spirit is OOC mana regen dat is totaal niet belangrijk voor jou. Jij moet spirit gear eigenlijk niet eens dragen.
Twisted Faith is eigenljk alleen maar interessant als je van holy/disc naar shadow gaat, puur om de switch makkelijker te maken. (Was altijd moeilijk om van heal naar shadow te gaan ivm gigantisch lack van hit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Spirit is voor shadowpriests met dat talent inderdaad een prima stat om hit mee te pakken. Als human is het volgens mij zelfs een betere stat als hit omdat je van je human racial 3% extra spirit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30
Ik forge alle hit en daarna spi eerst van items af, omdat je niet per se 17% hitcapped meer hoeft te zijn (int/haste zijn betere stats). Dus ik zou niet weten wrom je op je flikker krijgt... maar spi is nog steeds interessant, hit is zeker geen slechte stat ;)

Als shadow (offset) heb ik een mix set van de meste haste/crit items die ik heb met de beste healing gear die ik heb voor genoeg hit.

@Dark gisteren oa Blood Furnace op m'n hunter gedaan, ik weet nog "vroegah" hoe lastig dat was met die dikke Felguard beesten en die rogues die overal rondliepen. Tegenwoordig zie ik tanks hele kamers (niet 3-4 maar soms 6-7 groepen beesten) pullen en dan nog komt 't goed. Het is niet echt indicatief meer :)

[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 18-04-2011 14:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:11:
@Dark gisteren oa Blood Furnace op m'n hunter gedaan, ik weet nog "vroegah" hoe lastig dat was met die dikke Felguard beesten en die rogues die overal rondliepen. Tegenwoordig zie ik tanks hele kamers (niet 3-4 maar soms 6-7 groepen beesten) pullen en dan nog komt 't goed. Het is niet echt indicatief meer :)
Inderdaad. Ik weet het over een paar weekjes hoop ik wat beter ;). Voorlopig is het gewoon fun, het is toch maar een alt voor de altraids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Darkangle schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:04:
http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/wildhammer/dice#v1-z1

Ik weet niet of hij nog helemaal up to date is, voor warlocks loopt hij ietsje achter.
Dit viel mij dus tegen ...

En ik kwam wel degelijk in sommige gevechten hit te kort;

@Zhalic :
Twisted Faith is eigenljk alleen maar interessant als je van holy/disc naar shadow gaat, puur om de switch makkelijker te maken. (Was altijd moeilijk om van heal naar shadow te gaan ivm gigantisch lack van hit)
ik ben al 45 levels geen holy geweest, echter was dit volgens mij pre Cata. Op dat moment verzoop ik in de hit (3 x T10.5 + 1 x T10) en kon ik alles naar Haste reforgen.

En toch hier zie je ook dat er een verschil in mening bestaat tussen het wel of niet gebruiken van Spirit als sproest ...

en uitgelachen is misschien wel wat overdreven, maar wel dat er vragen kwamen waarom ik spirit uberhaupt had ...

[ Voor 13% gewijzigd door Dice op 18-04-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dice schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:18:

en uitgelachen is misschien wel wat overdreven, maar wel dat er vragen kwamen waarom ik spirit uberhaupt had ...
Tsja, tis een manier om hit te pakken, merk het op mijn shaman ook. Qua overige stats maakt het vrij weinig uit of je nu hit op je item hebt als stat of spirit.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dice schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:18:
[...]

Dit viel mij dus tegen ...

En ik kwam wel degelijk in sommige gevechten hit te kort;

@Zhalic :
[...]

ik ben al 45 levels geen holy geweest, echter was dit volgens mij pre Cata. Op dat moment verzoop ik in de hit (3 x T10.5 + 1 x T10) en kon ik alles naar Haste reforgen.

En toch hier zie je ook dat er een verschil in mening bestaat tussen het wel of niet gebruiken van Spirit als sproest ...

toon volledige bericht
Ik spreek ook van voor een WotLK patch waarin dit werd gepatched. Spirit word nu vooral gezien als een healer stat, geen dps stat. Daarom lachen de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik een macro maak met een geluidseffect erin, kan dan je hele party dit horen? en is het dan ook nog afhankelijk of je dicht bij elkaar in de buurt staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Mik! schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:24:
Tsja, tis een manier om hit te pakken, merk het op mijn shaman ook. Qua overige stats maakt het vrij weinig uit of je nu hit op je item hebt als stat of spirit.
Ik ben heel blij met dat puntje in de Elemental-tree, nu kan ik met mijn healing-gear alsnog een beetje DPS doen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Zhalix schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:24:
[...]

Ik spreek ook van voor een WotLK patch waarin dit werd gepatched. Spirit word nu vooral gezien als een healer stat, geen dps stat. Daarom lachen de meeste.
En daarom zit ik dus te twijfelen; Spirit is inderdaad altijd een healer stat geweest, echter door dit talent is hij bij uitstek ook geschikt voor een dps proest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Dice schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:33:
[...]

En daarom zit ik dus te twijfelen; Spirit is inderdaad altijd een healer stat geweest, echter door dit talent is hij bij uitstek ook geschikt voor een dps proest.
Je zit er in principe een beetje tussenin, als spriest wil je om te beginnen liever haste > crit > mastery, pas daarna is hit interessant, ook al ben je niet capped. Dus ja je kunt best needen, van de andere kant is het soms netjes om te passen voor een healer.

Veel mensen doen het andersom: gearen hun healer, en proberen offspec haste/crit items mee te pakken. Ik swap gewoon m'n slechtste items voor haste/crit blues en je hebt een aardig begin voor je hit (halve healing set geeft al 14% ofzo). Vergeet echter niet de gewone hit items als de pest de vermijden, die plus heb je dan weer wel (spi scaled mee hit niet) ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens bizzar hoe snel je idd leveld met die heirlooms. Heb een warrior farmertje gemaakt (mining/herbing) en die is gewoon al lvl 40. afgelopen week na kantoor ff in de avond beetje lopen spelen, maar je knalt er zo echt heel snel doorheen.

heb tot nu toe al die +X% rep items, maar ga denk ik ook nog even die trinket halen met +2% life na een kill. dat is helemaal handig met lvl-en. Nu is hp momenteel totaal geen issue, maar wellicht straks in de 60-80 reeks kan dat nog komen.

Wordt wel beetje moe van al die guild invite macro's. mensen die niet eens de moeite nemen om eest ff te chatten en dan verwachten dat je hun guild joint... nee de farmer blijft mooi guildless (misschien alleen straks ff van 80-85 voor de rep)

heb ik straks gewoon 3 tanks :P... haha denk toch dat ik mijn DK toch wel als main tank ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:40:
[...]

Je zit er in principe een beetje tussenin, als spriest wil je om te beginnen liever haste > crit > mastery, pas daarna is hit interessant, ook al ben je niet capped. Dus ja je kunt best needen, van de andere kant is het soms netjes om te passen voor een healer.
Het gaat in dit geval nog niet eens om een roll maar om een manier om met reforgen aan je hitrating te komen. Als ik niet reforge zit ik op dit moment op een hit van 8% of zo
Ik zal altijd een mainspec priest voor laten gaan op roll met spirit.
Veel mensen doen het andersom: gearen hun healer, en proberen offspec haste/crit items mee te pakken. Ik swap gewoon m'n slechtste items voor haste/crit blues en je hebt een aardig begin voor je hit (halve healing set geeft al 14% ofzo). Vergeet echter niet de gewone hit items als de pest de vermijden, die plus heb je dan weer wel (spi scaled mee hit niet) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 373674 schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:44:
trouwens bizzar hoe snel je idd leveld met die heirlooms. Heb een warrior farmertje gemaakt (mining/herbing) en die is gewoon al lvl 40. afgelopen week na kantoor ff in de avond beetje lopen spelen, maar je knalt er zo echt heel snel doorheen.

heb tot nu toe al die +X% rep items, maar ga denk ik ook nog even die trinket halen met +2% life na een kill. dat is helemaal handig met lvl-en. Nu is hp momenteel totaal geen issue, maar wellicht straks in de 60-80 reeks kan dat nog komen.

Wordt wel beetje moe van al die guild invite macro's. mensen die niet eens de moeite nemen om eest ff te chatten en dan verwachten dat je hun guild joint... nee de farmer blijft mooi guildless (misschien alleen straks ff van 80-85 voor de rep)

heb ik straks gewoon 3 tanks :P... haha denk toch dat ik mijn DK toch wel als main tank ga zien.
Tsja, ergens hebben ze dan een punt, dan zou je het kunnen reforgen omdat veel mensen het onprettig vinden veel te missen op bosses, maar theoretisch zijn tenminste haste en crit beter dan hit, ook al heb je 9% te weinig :)

Dan nog: probeer de mindere dps items dan gewoon te vervangen voor haste/spirit spul, kom je dichter bij de cap en hou je betere stats.
Dice schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:50:
[...]

Het gaat in dit geval nog niet eens om een roll maar om een manier om met reforgen aan je hitrating te komen. Als ik niet reforge zit ik op dit moment op een hit van 8% of zo
Ik zal altijd een mainspec priest voor laten gaan op roll met spirit.

[...]
Hij's niet slecht maar voor de hp hoef je het als warrior niet te doen, VR is overpowered genoeg :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:26:
[...]
Ik ben heel blij met dat puntje in de Elemental-tree, nu kan ik met mijn healing-gear alsnog een beetje DPS doen :)
Jup, dito ^^ Sowieso kom ik tot op heden vrij weinig mail items tegen zonder spirit, maar met hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Er is geen caster mail met hit, net als er geen caster leather met hit is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mik! schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:55:
[...]

Jup, dito ^^ Sowieso kom ik tot op heden vrij weinig mail items tegen zonder spirit, maar met hit.
Dus mensen, dps dat rollt voor spirit niet dissen als het een shammy, druid, priest is! Mis ik nog classes? Volgens mij waren er maar 3 he?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:56:
[...]

Dus mensen, dps dat rollt voor spirit niet dissen als het een shammy, druid, priest is! Mis ik nog classes? Volgens mij waren er maar 3 he?
Volgens mij ook ;) Al hebben priests wel de keuze voor items zonder spirit, maar met hit in verband met mages en warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mik! schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:07:
[...]

Volgens mij ook ;) Al hebben priests wel de keuze voor items zonder spirit, maar met hit in verband met mages en warlocks.
Maar die pakken ze als ze slim zijn niet want 1) andere classes hebben die keuze niet dus is het aso en 2) spirit is gewoon beter door scaling met kings etc etc ;)

Good to know iig, ik had ooit bijna een uiltje geflamed die een spirit staff needde boven een healer... close call ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:18:
[...]

Maar die pakken ze als ze slim zijn niet want 1) andere classes hebben die keuze niet dus is het aso en 2) spirit is gewoon beter door scaling met kings etc etc ;)

Good to know iig, ik had ooit bijna een uiltje geflamed die een spirit staff needde boven een healer... close call ;)
Mja, wapens, rings/trinkets/necks enzo zijn dubieus. Armour hebben balance druids, elemental shamans (en shadow priests) geen keuze, maar voor de andere slots bestaan wel items met hit. Maar zoals je zelf al zegt, als ze slim zijn gaan ze voor spirit, niet hit. Wat niet nalaat dat healers helemaal geen keuze hebben, en het dus aardig kan overkomen als ze passen als er een main healer ook rollt voor een grote upgrade. Met name die BoT-trash staff zal een welkom PuG-drama item zijn als er hybrid caster DPS aanwezig is :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674 schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:24:
[...]

heb zelf ook de Razer naga en het is echt een killer muis. Het zal zeker even wennen zijn in het begin en je kan om te wennen die speciale plakkertjes gebruiken zodat je de knoppen snel leert vinden. later heb je dat niet meer nodig, maar dat merk je wel.

Zelf heb ik op mijn DK nu heel veel modifiers met Alt gemaakt, waardoor je dus feitelijk dubbel zo veel spells onder die 12 knopjes voor je duim kan hangen. Echt heel handig :P

Zeker voor pvp is dit ding echt een killer.
Suc6

Oh ja als je wilt zien wat voor "schade" deze muis kan aanrichten in de handen van de beste warrior speler ter wereld.. check dan ff Swifty op youtube.
Heb Swifty ff gecheckt, blij om bevestigd te zien dat ik een goede keuze heb gemaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:07:
Spirit is voor shadowpriests met dat talent inderdaad een prima stat om hit mee te pakken. Als human is het volgens mij zelfs een betere stat als hit omdat je van je human racial 3% extra spirit krijgt.
Zo is dat Hulk. Als spirit = hit, net zoals bij mij als boomkin is er eigen 0,0 reden om voor +hit te gaan in plaats van spirit, al was het maar omdat die spirit je ook nog combat regen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Blistimo schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:33:
[...]

Mja, wapens, rings/trinkets/necks enzo zijn dubieus. Armour hebben balance druids, elemental shamans (en shadow priests) geen keuze, maar voor de andere slots bestaan wel items met hit. Maar zoals je zelf al zegt, als ze slim zijn gaan ze voor spirit, niet hit. Wat niet nalaat dat healers helemaal geen keuze hebben, en het dus aardig kan overkomen als ze passen als er een main healer ook rollt voor een grote upgrade. Met name die BoT-trash staff zal een welkom PuG-drama item zijn als er hybrid caster DPS aanwezig is :>
Jep verloor vorige altrun de roll op m'n disc/shadowpriest, en voordat ik de uil begon te flamen dacht ik laat ik eens verstandig zijn en eerst checken of spi voor hem ook geen hit is. Wat dus wel zo was B)
Big gz is toch wat vriendelijker dan wtf u rolling spi for nub? ^^

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:54:
[...]

Tsja, ergens hebben ze dan een punt, dan zou je het kunnen reforgen omdat veel mensen het onprettig vinden veel te missen op bosses, maar theoretisch zijn tenminste haste en crit beter dan hit, ook al heb je 9% te weinig :)

Dan nog: probeer de mindere dps items dan gewoon te vervangen voor haste/spirit spul, kom je dichter bij de cap en hou je betere stats.
Ik zou toch wel echt willen stellen dat +hit voor elke class de meeste dps winst oplevert (tot aan de cap uiteraard). Of is dat voor spriests specifiek anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:44:
[...]
Jep verloor vorige altrun de roll op m'n disc/shadowpriest, en voordat ik de uil begon te flamen dacht ik laat ik eens verstandig zijn en eerst checken of spi voor hem ook geen hit is. Wat dus wel zo was B)
Big gz is toch wat vriendelijker dan wtf u rolling spi for nub? ^^
Wat Blistimo ook al zei, tis dubieus ;) Een uil heeft geen keuze qua armor, maar op de overige zakens als weapon etc. wel. Zelfde geldt voor mij als shaman. Ik ben sneller geneigd om spirititems (buiten armor om) naar een healer te doen dan naar een caster, maar het is opzich geen schande om te rollen op de spiritstaff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:49:
[...]

Wat Blistimo ook al zei, tis dubieus ;) Een uil heeft geen keuze qua armor, maar op de overige zakens als weapon etc. wel. Zelfde geldt voor mij als shaman. Ik ben sneller geneigd om spirititems (buiten armor om) naar een healer te doen dan naar een caster, maar het is opzich geen schande om te rollen op de spiritstaff.
Laat ik het zo stellen, om de hitcap non-gemmed te halen moet je in totaal 1742 halen (gecombineerd hitrating/spirit). Dan ontkom je als uil er niet aan om te needen op spiritspul. Je kan het ook zien aan T11, daarvan zijn een aantal onderdelen specifiek uitgerust met spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:36:
[...]

Heb Swifty ff gecheckt, blij om bevestigd te zien dat ik een goede keuze heb gemaakt. :P
heb je ook een "fancy" toetsenboard? Zelf heb ik die logitech G nogwat. kan je via scripts/macro's etc. ook hele leuke dingen mee. is niet echt een must zoals die muis.. want dat is echt wel een heel groot voordeel t.o.v. de "clicker" maar de game wordt er wel leuker mee :D

maar weet iemand hier iets over mijn vraag met een geluidsfragment in een macro en of die dan alleen voor je party hoorbaar is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Jerry schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:25:
Gratz Zertaxka!

Jullie ook gratz !

Hebben al kennis gemaakt na een Halfus Heroic kill met de Blackout die niet dispelled kan worden. Waren vergeten terug naar normal te gaan. Ik zat maar te spam dispellen, maar het wilde niet. Dus poooff 2 mensen neer, beiden healers. Toen werd het alleen maar erger. Dus een wipe. Op vent bijval dat een andere healer het ook niet dispelled kreeg. Dus we hielden het maar op een bug. Readycheck en dan hoor je over vent de MT vragen "Is it still on Heroic guys?" gevolgd door een lachsalvo. Was dus idd Heroic.

Maar we moeten even zien of we 2 rogues kunnen versieren, zullen waarschijnlijk wel alts worden. Las wel dat het al aardig generfd is, zelfs mages hoeven geen frost meer te zijn om te overleven.

Dps is bij ons het probleem niet zo, kwamen op onze verdwaalde HC poging al tot 80 procent. Maar goed we zien wel hoe het is.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:11
porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:18:
[...] 2) spirit is gewoon beter door scaling met kings etc etc ;)
Dit is dus ook niet meer zo, juist omdat je dan weer itemsets moet gaan maken voor met-kings en zonder-kings om hitcapped te blijven.
Spirit is nu gewoon echt een secundaire stat in alle opzichten.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
psych schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:25:
[...]

Dit is dus ook niet meer zo, juist omdat je dan weer itemsets moet gaan maken voor met-kings en zonder-kings om hitcapped te blijven.
Kings geeft +5% stamina, strength, intellect en agility.
Geen spirit dus. :P
rodie83 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:47:
Ik zou toch wel echt willen stellen dat +hit voor elke class de meeste dps winst oplevert (tot aan de cap uiteraard). Of is dat voor spriests specifiek anders?
Hit en expertise zijn voor feral druids de twee slechtste combat ratings. Je stelling geldt dus niet voor alle classes (voor de meeste echter wel).

[ Voor 35% gewijzigd door Skizzik0 op 18-04-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
Skizzik0 schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:44:
[...]

Kings geeft +5% stamina, strength, intellect en agility.
Geen spirit dus. :P
Precies, dat bedoelde ik ook te zeggen, maar ik zie dat er ook iets anders begrepen kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

psych schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:25:
[...]

Kings en MotW doen tegenwoordig hetzelfde. En als je een raid hebt zonder paladins én zonder druids doe je iets verkeerd. Of heb je heel veel pech :P

Maar stiekum heb je ze niet eens meer nodig, want zowel MotW als Kings buffen spirit niet meer. Zoals je zegt: het is een puur secundaire stat geworden, en de buffs behandelen spirit ook als zodanig. Je hitcap is dus niet meer buff-afhankelijk, en is dat eigenlijk ook nooit echt geweest.

--spuit 14!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
psych schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:46:
[...]

Precies, dat bedoelde ik ook te zeggen, maar ik zie dat er ook iets anders begrepen kan worden ;)
Hahaha ik vroeg me al af wat je bedoelde. :D

Had 't geïnterpreteerd als "spirit is niet beter omdat je dan moeilijk moet gaan doen met item sets".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:37
Wilde jullie dit stukje niet onthouden, is een kijk van iemand op dps'ers, healers en tanks
I've noticed that healers tend to be a very clique-ish group that really talk amongst themselves, support each other, and generally feel like they carry everyone else. Usually there are all in a healer chat channel where they make fun of retard DPSers ("i just saved timmy again, he sure loves that fire") and try to convince each other that getting a bigger number this week off holy light is truly amazing. Nothing is worse than joining a healer crew as a newbie though, its like boot camp run by nazis. unless you are a girl, then they secretly entertain thoughts of somehow hooking up with you due to your shared love of healing.

DPSers are all meter freaks and frequently will utter the lines "hey can anyone post dmg charts, I turned off recount" - LIES of course, they have recount zoomed to take up half their screen. Anytime they slip to number 8 position or lower they go through the same cycle of excuses, bitching at blizzard about balance, and then serious thoughts of rerolling to FOTM. DPSers have no friends, only people who can give them buffs. DPSers absolutely hate shitty DPSers who suck up all their loot or cause wipes, but have nowhere to let their rage out so it just festers inside until they ragequit on vent one day after wiping 8 times on farm content.

Tanks are in their own lonely world where they only read party chat and have vent muted, like unemployed fathers to an enormous family they drink heavily and wonder why they put so much effort into supporting such a large group of worthless disappointments and nurture fantasies of running away and playing Modern Warfare 2 anonymously.
Ik speelde vaak als tank en vond het stukje over tanks best herkenbaar :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pingkiller schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:50:
Wilde jullie dit stukje niet onthouden, is een kijk van iemand op dps'ers, healers en tanks

[...]

Ik speelde vaak als tank en vond het stukje over tanks best herkenbaar, vooral ook dat healers channel en de dps charts. :p
Haha geniaal, ik heb alle 3 gespeeld en ze zijn heel herkenbaar, vooral ook dat healers channel en de DPS charts. :P
Anoniem: 373674 schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:02:
[...]

heb je ook een "fancy" toetsenboard? Zelf heb ik die logitech G nogwat. kan je via scripts/macro's etc. ook hele leuke dingen mee. is niet echt een must zoals die muis.. want dat is echt wel een heel groot voordeel t.o.v. de "clicker" maar de game wordt er wel leuker mee :D

maar weet iemand hier iets over mijn vraag met een geluidsfragment in een macro en of die dan alleen voor je party hoorbaar is of niet?
Ligt eraan wat je fancy noemt, ik heb deze Unicomp Customizer, Het is een moderne variant van het oude IBM model M toetsenbord met buckling spring toetsen. Unicomp heeft het buckling spring patent van IBM gekocht en is de enige die ze mag maken maar het typt/gamed fantastisch. Best een uniek toetsenbord alleen helaas geen macro's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Onze kill video van gisteren:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Aeon vs Valiona and Theralion Heroic 25 man

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
Blistimo schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:46:
[...]
Zoals je zegt: het is een puur secundaire stat geworden, en de buffs behandelen spirit ook als zodanig. Je hitcap is dus niet meer buff-afhankelijk, en is dat eigenlijk ook nooit echt geweest.
Ja, vroeger wel, maar dan niet vanwege Kings, maar er was een 3% shadow priest buff en een 3% balance druid buff en op alliance ook nog een 1% draenei buff (in party, bestaat deze nog?)
Dus in het slechtste geval hadden casters 4 setjes om in alle mogelijke situaties op 17% uit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 42323 schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:57:
[...]

Haha geniaal, ik heb alle 3 gespeeld en ze zijn heel herkenbaar, vooral ook dat healers channel en de DPS charts. :P
Haha dat healer channel klopt helemaal. Zat bij Nerds in zowel het healer als tank channel. Maar in dat tank channel werd nooit niks gezegd. Maar in het healers channel wat het altijd feest. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

psych schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:28:
[...]
ook nog een 1% draenei buff (in party, bestaat deze nog?)
Dus in het slechtste geval hadden casters 4 setjes om in alle mogelijke situaties op 17% uit te komen...
De draenei buff is nu alleen voor de draenei zelf. Die hebben dus nog steeds 1% minder nodig, maar de rest van de raid heeft er niets aan. Ik ben al lang blij, liever 1% hit extra dan 3 sets en zeuren om een draenei bij iedere raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Jerry schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:58:
Onze kill video van gisteren:
[video]
Hehe gz, ik zie dat jij ook een spammer bent :P Kan er op de een of andere manier niet goed aan wennen op m'n warrior dat je de knoppen ook in een gematigder tempo in kan rossen vanwege de CDs maargoed blij dat ik niet de enige ben ;)

@Iedereen jullie hebben helemaal gelijk sinds de Kings/MotW verandering: spirit == hit voor die classes behalve voor humans, my bad, soms heb ik nog ouwe mechanic shit in me kop die er niet uit wil blijkbaar ^^

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:26:
[...]

Hehe gz, ik zie dat jij ook een spammer bent :P Kan er op de een of andere manier niet goed aan wennen op m'n warrior dat je de knoppen ook in een gematigder tempo in kan rossen vanwege de CDs maargoed blij dat ik niet de enige ben ;)

@Iedereen jullie hebben helemaal gelijk sinds de Kings/MotW verandering: spirit == hit voor die classes behalve voor humans, my bad, soms heb ik nog ouwe mechanic shit in me kop die er niet uit wil blijkbaar ^^
Spammen hoort bij tanken :P. En het zorgt ervoor dat je sneller bent over het algemeen dan pas drukken wanneer het van CD af is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Jerry schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:50:
[...]

Spammen hoort bij tanken :P. En het zorgt ervoor dat je sneller bent over het algemeen dan pas drukken wanneer het van CD af is.
Jep maar je kunt ook heel ff wachten, en 0,5 sec voor de cd beginnen te spammen, even effectief rustiger voor je vingers. Maar zie 't maar eens aan te leren na jaren HS spam :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
pingkiller schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:50:

[...]

Ik speelde vaak als tank en vond het stukje over tanks best herkenbaar :p
Hahaha, ik ben ook sinds wow aan de drank! :9

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

porn* schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:39:
[...]

Jep maar je kunt ook heel ff wachten, en 0,5 sec voor de cd beginnen te spammen, even effectief rustiger voor je vingers. Maar zie 't maar eens aan te leren na jaren HS spam :D
Mijn Heroic Strike spam is eindelijk een beetje rustiger aan het worden :P. Dat was echt bruut tijdens TBC en Wrath :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 20:06
Jerry schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:44:
[...]

Mijn Heroic Strike spam is eindelijk een beetje rustiger aan het worden :P. Dat was echt bruut tijdens TBC en Wrath :D.
Lekker HS rollen met je muiswiel! Ik doe 't nog steeds met Cleave als ik tank; Inner Rage erbij macroen en laat de DPS maar komen :-P

Nog even over spirit vs hit voor Boomkin: hit is voor boomkin nog best aardig omdat ook treants ervan profiteren. Daarnaast vind ik dat DPS van spirit gear af moet blijven als er ook een hit alternatief is. Healers hebben namelijk niet die keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
rodie83 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:57:
[...]

Laat ik het zo stellen, om de hitcap non-gemmed te halen moet je in totaal 1742 halen (gecombineerd hitrating/spirit). Dan ontkom je als uil er niet aan om te needen op spiritspul. Je kan het ook zien aan T11, daarvan zijn een aantal onderdelen specifiek uitgerust met spirit.
I know ;) Maar ik doelde met name op zaken als staff, rings, trinkets, neck, cloak. Die zaken deel je met healers en dan ben ik dus sneller geneigd om niet te rollen als healer als er geen spirit op zit en als dps als er spirit op zit. Zowel mail als leather heeft inderdaad spirit op de tier pieces zitten en hetzelfde geldt voor de non-tier pieces. Die deel je gewoon met de healers. Needen is dus wat mij betreft ook geen groot probleem, alleen probeer ik er zelf rekening mee te houden ;)
Morrar schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:16:
[...]
Nog even over spirit vs hit voor Boomkin: hit is voor boomkin nog best aardig omdat ook treants ervan profiteren. Daarnaast vind ik dat DPS van spirit gear af moet blijven als er ook een hit alternatief is. Healers hebben namelijk niet die keuze :)
Je hebt dus niet de keuze begreep ik als druid/shaman, omdat er gewoon geen items zijn met hit in verband met het omzetten van spirit naar hit (ik doel dus op armor pieces). Voor zaken als cloak, ring en neck ben ik het dan wel voor een groot deel met je eens. Spirit prio eigenlijk nog steeds voor healers, maar het is geen schande als een moonkin of ele shaman need op de items.

[ Voor 29% gewijzigd door Mik! op 19-04-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mik! schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:29:
[...]

I know ;) Maar ik doelde met name op zaken als staff, rings, trinkets, neck, cloak. Die zaken deel je met healers en dan ben ik dus sneller geneigd om niet te rollen als healer als er geen spirit op zit en als dps als er spirit op zit. Zowel mail als leather heeft inderdaad spirit op de tier pieces zitten en hetzelfde geldt voor de non-tier pieces. Die deel je gewoon met de healers. Needen is dus wat mij betreft ook geen groot probleem, alleen probeer ik er zelf rekening mee te houden ;)

[...]

Je hebt dus niet de keuze begreep ik als druid/shaman, omdat er gewoon geen items zijn met hit in verband met het omzetten van spirit naar hit (ik doel dus op armor pieces). Voor zaken als cloak, ring en neck ben ik het dan wel voor een groot deel met je eens. Spirit prio eigenlijk nog steeds voor healers, maar het is geen schande als een moonkin of ele shaman need op de items.
toon volledige bericht
Op de een of andere manier vinden een hoop spelers het dus wel eens schande 8)7

Een dps met spirit gear is blijkbaar not done ... diezelfde dps die missed op een boss is ook not done

Op persoonlijke titel : ik geef een healer eerste keus; pas daarna roll ik zelf. Ik verwacht van een andere dps (uil of geit) eigenlijk hetzelfde gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Maar "een hoop spelers" hebben geen idee van talents/ mechanics van andere classes. Als je de betreffende talents uit de Elemental/ Balance/ Shadow tree linkt zal je "een hoop spelers" ook wel stil krijgen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Blistimo schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:23:
Maar "een hoop spelers" hebben geen idee van talents/ mechanics van andere classes. Als je de betreffende talents uit de Elemental/ Balance/ Shadow tree linkt zal je "een hoop spelers" ook wel stil krijgen.
Klopt :P

Binnen mijn guild doe ik dat ook wel; buiten guild of met pugs heb ik daar minder consideratie mee.
Het is zowiezo sport natuurlijk om een class die je niet kent te bashen ... terecht of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Wij zijn gisteren dan eindelijk begonnen op Nefarian 25m heroic.
Phase 1 en 2 hebben we onder de knie en moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld bent betreffende de moeilijkheid van deze encounter , had het vele malen pittiger verwacht :(

Heb nu al zin in woensdag , hoop dat de raid extended word zodat we 3uur lang nefarian kunnen meppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45
Kan eigenlijk alleen nog wat nuttigs zeggen over shadowpriests gezien mijn shaman staat te niksen op 80 en mijn druid enkel als feral zo nu en dan een mining/herbing rondje maakt, maar voor spriests is spirit echt zalig. Veel gear is met spirit beter itimized dan vergelijkbare hit stukken, en je kan ook nog eens makkelijk naar je healer offspec switchen. Op mijn toon (nb: die ik maar twee keer in een PuG meegesleept heb) zit ik op 1277 spirit plus een 321 hit trinket. verder 2 verloren hit pieces (wand en ring) voor 15.5% hit, wat "goed genoeg" is voor spriests momenteel. De 1k combat regen weegt bij spriests alleen niet zo zwaar gezien de cooldown opties, maargoed, het helpt.

Anyway "maandverslag": draai wat minder WoW uren, en daar waar ik me verveel heb ik wat zaken op mijn main afgerond (wat achievement en archeolgy naar 525, boring) en een warrior alt die ik had staan eens naar 85 geschopt. Langzamerhand wat aan het gearen (Gromosh) in normals, en CC lijkt inmiddels al weer zelden nodig. Durf nog niet zomaar een HC in te stappen zodra ik 329 haal natuurlijk :P. Krijg wel wat opmerkingen over de HP van de toon, maargoed, ene oor in andere oor uit. En op een "then why don't you find another group" die ik een of twee keer heb replyd wordt ook geen actie ondernomen en hobbelen ze toch de hele dungeon mee.

[ Voor 34% gewijzigd door Dutchman! op 19-04-2011 09:51 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Gisteren opnieuw faal op Al'Akir (10 man normal), al hebben we 'm ondertussen op de beste try op 5% gekregen. Wordt er wel een beetje kriegel van dat nagenoeg élke try er iemand dood gaat in P1. Daarmee heb je in feite al beklonken dat het een faal wordt in P2, want die healer/DPS-er heb je gewoon keihard nodig om maar snel genoeg health van Al'Akir af te nuken. Met 10 man en het netjes stacken van de debuffs/adds is P2 een eitje, maar vervolgens is P3 nog verschrikkelijk aars. We weten wel wat we moeten doen, maar die 3d shit is zo onduidelijk dat er altijd teveel mensen te snel dood gaan. En sja, dan haal je 'm niet.

Helemaal vervelend vond ik dat er dan ook nog wordt besloten om te "oefenen" in P2 terwijl je maar negen man op hebt. Dat stacken van de adds wás al niet het grootste probleem en bovendien hoef je geen rekenwonder te zijn om te concluderen dat je (in onze situatie) dan toch niet de DPS hebt om P3 te halen. Sta je dus weer 5 minuten van je tijd te verdoen. Ik zeg, focus op iedereen levend door P1 krijgen, en als dat het geval is, dan pas heb je een serieuze try. De rest is imo tijd verdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Dice schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:46:
[...]

Op de een of andere manier vinden een hoop spelers het dus wel eens schande 8)7

Een dps met spirit gear is blijkbaar not done ... diezelfde dps die missed op een boss is ook not done

Op persoonlijke titel : ik geef een healer eerste keus; pas daarna roll ik zelf. Ik verwacht van een andere dps (uil of geit) eigenlijk hetzelfde gedrag.
Als het om boomkins gaat is het gewoon tergend lastig. Want in feite hebben boomkins exact dezelfde stats nodig als resto's. Spirit voor de hitcap, dan int->haste->mastery->crit. Daarmee is de overlap seriously bijna 100% (resto's willen vaak wel wat meer dan 1700 spirit vanwege de regen, enige echte verschil).

Als resto heb je het qua reforgen ook een stuk makkelijker. Als boomkin ben je met al die spiritloze stukken gear echt niet lekker uit; het is constant gereforgepuzzel bij een upgrade.

[ Voor 11% gewijzigd door rodie83 op 19-04-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

P1 is helaas heel persoonsafhankelijk. Doordat iedereen zijn eigen beslissingen moet nemen kan het gewoon voorkomen dat je mensen kwijtraakt. Wij zijn op een gegeven moment gaan babysitten, door mensen die problemen hadden met de combinaties van abilities te koppelen aan mensen die het wel goed doorhadden. Met name 1 healer vond zichzelf telkens in de Squall lines terug, maar toen de RL zichzelf op dezelfde plek positioneerde kon hij hem bijna letterlijk aan de hand nemen. En vanaf dat moment hadden we dan ook bijna geen P1 fails meer.

P2 kan er eigenlijk weinig misgaan. offtank de adds, zorg dat 1 DPS verantwoordelijk is voor de timing van het killen, en hij geeft ook aan of hij hulp nodig heeft (ruim van tevoren, want met 5s op de timer pas gaan roepen heeft weinig zin meer). Ook als je je stacks een keer kwijtraakt is P3 nog goed haalbaar, mits je wel een keer een 5 of 6-stack hebt kunnen realiseren.

P3 is op zich ook niet moeilijk, maar de chaos die het vliegen veroorzaakt, en met name de 3D movement -waar ik zelf echt geen fan van ben- kan best lastig zijn. Zorg dat je na de transition op 1 spot bij elkaar komt, spreid dan horizontaal wat uit, maar niet teveel, en zorg dat mensen met de debuff HORIZONTAAL van de groep wegzwemmen. Als iedereen goed op de clouds let kun je al van tevoren aan zien komen waar de lightning komt, en kun je die damage zelfs compleet ontwijken.

Maargoed, je weet het zelf ook al: P1 is het lastigst. P2 valt weinig te leren, tenzij je ook daar nog mensen hebt die de lines niet kunnen ontwijken. Wij callden iig elke keer een wipe met een dode in P1.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
rodie83 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:55:
Gisteren opnieuw faal op Al'Akir (10 man normal), al hebben we 'm ondertussen op de beste try op 5% gekregen. Wordt er wel een beetje kriegel van dat nagenoeg élke try er iemand dood gaat in P1. Daarmee heb je in feite al beklonken dat het een faal wordt in P2, want die healer/DPS-er heb je gewoon keihard nodig om maar snel genoeg health van Al'Akir af te nuken. Met 10 man en het netjes stacken van de debuffs/adds is P2 een eitje, maar vervolgens is P3 nog verschrikkelijk aars. We weten wel wat we moeten doen, maar die 3d shit is zo onduidelijk dat er altijd teveel mensen te snel dood gaan. En sja, dan haal je 'm niet.

Helemaal vervelend vond ik dat er dan ook nog wordt besloten om te "oefenen" in P2 terwijl je maar negen man op hebt. Dat stacken van de adds wás al niet het grootste probleem en bovendien hoef je geen rekenwonder te zijn om te concluderen dat je (in onze situatie) dan toch niet de DPS hebt om P3 te halen. Sta je dus weer 5 minuten van je tijd te verdoen. Ik zeg, focus op iedereen levend door P1 krijgen, en als dat het geval is, dan pas heb je een serieuze try. De rest is imo tijd verdoen.
Mister KFC, oefening baart kunst, je hebt de hele leercurve op Cho’Gall gemist, maar deze baas gaat snel genoeg neer, ook met 9 man. Vergeet niet dat één van de twee main healers niet aanwezig was ;)

@ dagboekje: Gister heb ik na mijn werk enchanting naar 482 getild, en daarmee eindelijk genoeg level behaald om epics te kunnen disenchanten. Kostte me wel rond de 4,5k gold vanaf level 0, maargoed je moet wat. Dat verdien ik in de loop van de tijd wel weer terug met disenchanten van epics die ik kan upgraden. Vanavond eens even kijken hoe mijn auctions het hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:17:
Maargoed, je weet het zelf ook al: P1 is het lastigst. P2 valt weinig te leren, tenzij je ook daar nog mensen hebt die de lines niet kunnen ontwijken. Wij callden iig elke keer een wipe met een dode in P1.
Daar vroeg ik dus ook (imo nog steeds terecht) om, maar RL vond het praktischer om dan door te gaan. Met name vandaar mijn irritatie.

Enne Hulk, op basis van DPS meters lukte het (gisteren) gewoon simpelweg niet met 9 man (maar vorige keer ook niet hoor). Ik heb zonet eens even lopen excellen met een basis DPS van 12k per DPS'er en het is gewoon heel simpel, als er één iemand dedicated op adds zit kan je er geen dode DPS bij hebben. Je blijft dan, ook al stack je netjes tot 8 op, hangen op 35-30%.

[ Voor 29% gewijzigd door rodie83 op 19-04-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:10:
[...]

Als het om boomkins gaat is het gewoon tergend lastig. Want in feite hebben boomkins exact dezelfde stats nodig als resto's. Spirit voor de hitcap, dan int->haste->mastery->crit. Daarmee is de overlap seriously bijna 100% (resto's willen vaak wel wat meer dan 1700 spirit vanwege de regen, enige echte verschil).

Als resto heb je het qua reforgen ook een stuk makkelijker. Als boomkin ben je met al die spiritloze stukken gear echt niet lekker uit; het is constant gereforgepuzzel bij een upgrade.
Niet helemaal; resto's forgen naar haste breakpoints toe en prioriteren daarna mastery over crit over haste.

Spirit vind ik zelf nogal een lastige stat om niet op gevoel te benaderen. Er is simpelweg geen getal om voor te gaan, omdat het zo afhankelijk is van diverse factoren. hoe lang is een gevecht, kan ik mezelf innervaten of gooi ik een geglyphte op een andere healer, krijg ik van iemand anders een innervate, wat is mijn rol tijdens een gevecht, hoe manaconservatief kan ik spelen, welke trinkets heb ik?

Ik zit nu unbuffed op 2200 spi, wat neerkomt op 2200 combat regen. Maar met procs/ trinkets en dergelijke heb ik mezelf al geregeld boven de 6k combat regen gezien voor korte periodes. Uiteindelijk komt het erop neer dat je oom zou moeten zijn als de boss neergaat, maar ook dat is van zoveel factoren afhankelijk. Voor hetzelfde geld kan ik spi inleveren en naar het volgende haste breakpoint gaan forgen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.