Kan eigenlijk alleen nog wat nuttigs zeggen over shadowpriests gezien mijn shaman staat te niksen op 80 en mijn druid enkel als feral zo nu en dan een mining/herbing rondje maakt, maar voor spriests is spirit echt zalig. Veel gear is met spirit beter itimized dan vergelijkbare hit stukken, en je kan ook nog eens makkelijk naar je healer offspec switchen. Op mijn toon (nb: die ik maar twee keer in een PuG meegesleept heb) zit ik op 1277 spirit plus een 321 hit trinket. verder 2 verloren hit pieces (wand en ring) voor 15.5% hit, wat "goed genoeg" is voor spriests momenteel. De 1k combat regen weegt bij spriests alleen niet zo zwaar gezien de cooldown opties, maargoed, het helpt.
Anyway "maandverslag": draai wat minder WoW uren, en daar waar ik me verveel heb ik wat zaken op mijn main afgerond (wat achievement en archeolgy naar 525, boring) en een warrior alt die ik had staan eens naar 85 geschopt. Langzamerhand wat aan het gearen (
Gromosh) in normals, en CC lijkt inmiddels al weer zelden nodig. Durf nog niet zomaar een HC in te stappen zodra ik 329 haal natuurlijk

. Krijg wel wat opmerkingen over de HP van de toon, maargoed, ene oor in andere oor uit. En op een "then why don't you find another group" die ik een of twee keer heb replyd wordt ook geen actie ondernomen en hobbelen ze toch de hele dungeon mee.
[
Voor 34% gewijzigd door
Dutchman! op 19-04-2011 09:51
]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.