Zondag weer 10 levels gepakt op mijn
warrior, door alleen maar te pug tanken. Ik kan er maar niet over uit hoe simpel tanken is, het is zwaar overrated in moeilijkheids graad.
DM, ZF, Strat en Black Rock Mountain (de naam even kwijt, diegene met de entrance onder in) door gerend, met de laatste ook nog door gelopen naar de emperor.
Zeer vermakelijk, lekker gelachen. Vrouw weer mee als priest (geen zorgen over de healing dus), en weinig gezeik met DPS gehad. Tot mijn verbazing werd er zelfs wat gesproken in /p, nadat we dezelfde groep hadden behouden om mee door te lopen. Het hielp in ieder geval zeer met mijn angst voor pugs... Ik weet niet of ik tweakers ben tegen gekomen, maar thanks

.
Het viel me ook op dat de meeste mensen die we tegen komen niet in heirlooms rond lopen. Heeft dat te maken met dat je na 7 quests het gebied alweer ontgroeid bent?
Tot mijn verbazing alweer een 3de fractie op revered, dus maar weer even een andere tabbard halen.
Het lijkt wel of alle ellende van irritante puggers op level 85 plaats vind, ik kom ze in ieder geval niet tegen op level 40-60.