Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:46:
mensen even een vraagje.
straks als mijn DK tank een beetje toonbaar is wil ik 1 van mijn twee tanks misschien naar een wat meer raiding minded guild gaan zetten. Nu is het met wow natuurlijk wel een constante item race en zal ik straks met beide tanks wel 350+ zijn, maar geen 359 of nog hoger.
Wat is de kans dat je in deze fase van de game nog een beetje raided minded mensen vind die nog niet alles op normal hebben gedaan en zeker plaats hebben voor een DK of pally tank?
Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Als wij een application beoordelen kijken we altijd naar een paar dingen. Het is heel belangrijk hoe je de application invult. Iemand die korte antwoorden geeft of iemand die niet geintereseerd lijkt komt er niet door. Iemand die op zoek lijkt te zijn naar een gilde dat al redelijk ver gevorderd is om makkelijk aan loot te komen komt er ook niet door. We kijken ook naar iemand zijn guild geschiedenis. Een guild hopper komt er niet door.
Daarna gaan we kijken naar gear, wat voor items, hoe is het gegemmed, hoe is het gereforged en hoe zijn de enchants. Iemand met redelijke gear maar bijvoorbeeld slechte gems/reforging/echants maakt minder kans dan iemand met mindere gear maar goede gems/reforging/enchants. Iemand waarvan duidelijk is dat die er maar een beetje met de pet naar gooit (geen gems, geen enchants enz.) komt er niet door.
Dan gaan we kijken naar de talents. Is het een fantasy spec, pvp spec of een van de raiding pve specs. Als je als raider in het gilde wilt, dan kom je er niet in met een pvp spec.
Mocht je na dit alles nog steeds kandidaat zijn dan komt er eerst een gesprek met een officer en pas als die het ziet zitten dan krijg je bij ons een invite. Wij zijn trouwens een social 25 man raiding gilde met ook een wat fanatieker 10 man raiding team.
Het komt wel eens voor dat we iemand een invite geven gebasseerd op wat wij verwachten dat hij of zij kan en niet op de gear die hij of zij op dat moment heeft. Maar dan altijd met de medeling dat we verwachten dat het gear zo snel mogelijk wordt geupgrade en zo niet dan kick.
Hierboven dus wat de officers doen. Een applicatie komt ook op een voor member open forum te staan. Dus iedere member kan commentaar geven of vragen stellen. Hoe iemand in de thread reageert telt ook mee voor een invite.
Het zal wel moeilijk worden om als tank een raiding gilde te vinden dat al redelijk ver is. Tanks in een gilde zijn normaal gesproken redelijk stabiel en de meeste gildes zullen ook verschillende backups hebben. Je beste kans is een nieuw gilde of een gilde dat net is begonnen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 94605 op 29-03-2011 15:37
]