Ja, ze hebben het eerst zelf gebruiktMeltedForest schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
Al die refubished klusapparaten.. moeten ze er vanaf soms?
Nee.MeltedForest schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
Al die refurbished klusapparaten.. moeten ze er vanaf soms?
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.
Hij is al minstens 3 keer langsgekomen..Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:38:
Heuj, de strimmer, besteld!
Hadden wij net nodig thuis ^^
Dus koop er aub nog een stuk of 10
Hij vliegt er wel uit anderspainkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
[...]
Hij is al minstens 3 keer langsgekomen..
Dus koop er aub nog een stuk of 10
Welke regelgeving is daarvoor dan? Volgens mij mag je zelf bepalen wat je er voor rekent hoe veel het kost om producten naar een klant toe te krijgen.Willaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:38:
[...]
Ja die verzendkosten zijn vervelend, ik weet ook zeker dat ze daar een mooie marge op maken voor veel producten, wat vanuit regelgeving gezien uiterst dubieus is
No signature required.
Nou, dat ging snel. Blijkbaar zijn de overdag-booders in een tuinier-bui
Niet nodig, gaat als een jekko. Wacht al heeeel lang op een receiver.. ahtoee.. (A)
Volgens mij doen de meeste dat toch wel de hele dagWillaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
(net voor de tien minuten slot door de moderator die niet begrijpt dat mensen ook wel eens ooit niet-nuttige dingen willen zeggen)
Niet waar, bij zwaardere producten zijn de verzendkosten €8.95frickY schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
[...]
De verzendkosten zijn ook altijd €5,95 voor televisie's en koelkasten, dus denk dat die marge wel losloopt. Zij zullen ws. gewoon een vast contract met hun verzender hebben voor een vast bedrag per item, en niet op gewicht.
Inventum GC 100 citruspers
Volgens mij zijn die hoger hoor, doorgaans negen euro ofzoiets...frickY schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
[...]
De verzendkosten zijn ook altijd €5,95 voor televisie's en koelkasten, dus denk dat die marge wel losloopt.
Zij zullen ws. gewoon een vast contract met hun verzender hebben voor een vast bedrag per item, en niet op gewicht.
En is niet duur ook, In hoeveelvoud kom je?citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Mwuahahahahahaha!citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Ook echt fantastisch getimed!
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 28-03-2011 15:42 ]
cheapasscitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
whahaha ik moest echt lachencitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Perfecte IRC-posting dit. Dit ook overigenscitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
I lol'ed alweercitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Haha, wordt het eindelijk rustig hiercitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
En ik heb je gekochtcitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Ik heb dr ook ff een paar meegepakt
Hahahacitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
Overigens wil ik even wijzen op het volgende topic waar ik het net al over had!
iBOOD, maak hier je afspraken
[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 28-03-2011 15:43 ]
Misschien deze link?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:42:
Zo ga ik geen Hunt meer binnenslepen. Constant blijven laden, timeouts, geen plaatjes.
die doet het bij mij iig wel!
Beetje laat, maar voor de volgende keer zeker een prima planJejking schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:43:
[...]
Overigens wil ik even wijzen op het volgende topic waar ik het net al over had!
iBOOD, maak hier je afspraken
Ah een citruspers voor die prijs is altijd mooi meegenomen!
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Trouwens, je bent inmiddels wel 103 jaar oud geloof ik?citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:41:
HELP ZE VERKOPEN ME!
1908 - heden..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja, hij gaat lang mee die citruspers...Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:45:
[...]
Trouwens, je bent inmiddels wel 103 jaar oud geloof ik?
1908 - heden..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Woah een citruspers
My favorite programming language is solder.
GVD :(ben ik net even naar de WC geweest. Is die Trimmer voorbij gekomen die ik wou!!!!! Weer te laat... kak zooi 
Iemand die hem wil verkopen omdat ie hem niet nodig heeft ?
Iemand die hem wil verkopen omdat ie hem niet nodig heeft ?
[ Voor 36% gewijzigd door Possible op 28-03-2011 15:47 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verzendkosten mogen niet winstgevend zijn, alleen kostendekkend meende ik ooit ergens gelezen te hebben... maar dat kan ook slechts een wetsvoorstel of wat dan ook geweest zijn hoor, ben geen jurist.M3rcury schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:40:
[...]
Welke regelgeving is daarvoor dan? Volgens mij mag je zelf bepalen wat je er voor rekent hoe veel het kost om producten naar een klant toe te krijgen.
Zeg moesten jullie IRC ook niet eens proberen?
Ehm, er is geen trimmer langsgekomen?Possible schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:46:
GVD :(ben ik net even naar de WC geweest. Is die Trimmer voorbij gekomen die ik wou!!!!! Weer te laat... kak zooi
Jawel, dat gras ding. voor de tweede keer.
Ik zit vaak en lang...maar jij hebt een bizar lang wc bezoek gehad!Possible schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:46:
Of bedoelde je niet de tondeuze???
[ Voor 5% gewijzigd door lier op 28-03-2011 15:48 ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik heb de citruspers gekocht!
Had ik nodig!
Koekje d'r bij?
De braun bodycruzer niet de grastrimmer
Hij is gewoon lang naar de wc geweest. Tenminste als hij op ce braun bodycruzer doelt....
Oh die grastrimmer, ik heb hem wel besteld, voor mijn pa.
Is 4 april jarig, dus hopelijk voor die tijd binnen
Is 4 april jarig, dus hopelijk voor die tijd binnen
nggyu nglyd
Waarom heb ik die citruspers nou niet meegenomen, hmpf.
Die grastrimmer komt nog wel een keer vandaag 
En zo niet vandaag dan wel morgen als normale ibood..
En zo niet vandaag dan wel morgen als normale ibood..
Parfum dat is een tijdje geleden.
No worries bro, ik ben er nog!Veertien14 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:48:
Waarom heb ik die citruspers nou niet meegenomen, hmpf.
Also, alweer parfum. Iemand nog bezig met de drinking game van vannacht?
Hij is refurbished ik weet niet of dit een probleem is?Possible schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:49:
Nee ik bedoel de GrastrimmerDus al iemand hem hier heeft besteld en hem niet perse nodig heeft, wil ik hem wel overkopen
Ik neem die klokken mee citrus
[ Voor 5% gewijzigd door Lampiz op 28-03-2011 15:51 ]
Die parfum gaat redelijk rap
Ik denk dat het probleem daarmee verholpen is...Lampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:50:
[...]
Hij is refurbished ik weet niet of dit een probleem is?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
en weg issie. Next! Receeeeeiiiveeeerrr! (A)
Tja.. Volgens mij houdt Refurbished in dat mensen hem hebben gekocht maar achteraf toch niet wouden? of zal hij kapot zijn gegaan waarbij Black en Decker het apparaat heeft gerepareerd en weer heeft verkocht ?Lampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:50:
[...]
Hij is refurbished ik weet niet of dit een probleem is?
Ik neem die klokken mee citrus
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
VideocameraPixeltje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:52:
en weg issie. Next! Receeeeeiiiveeeerrr! (A)
Allemaal opgekocht door ohno...
Vorig jaar was de kever er volgens mij ook al. Heel vaak.
Koekje d'r bij?
Refurbished is eerder verkochte waar, die na geretourneerd te zijn gecontroleerd en eventueel gerepareerd is door de fabrikant. Dat kunnen dus apparaten met een verholpen defect zijn, inderdaad.Possible schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:52:
[...]
Tja.. Volgens mij houdt Refurbished in dat mensen hem hebben gekocht maar achteraf toch niet wouden? of zal hij kapot zijn gegaan waarbij Black en Decker het apparaat heeft gerepareerd en weer heeft verkocht ?
Verwijderd
Jeetje ben net wakker..en ik zie dat ik niets gemist heb, goed dat ik toch ben gaan slapen
Niet per definitie volgens mij.Sorbo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:54:
[...]
Refurbished is eerder verkochte waar, die na geretourneerd te zijn gecontroleerd en eventueel gerepareerd is door de fabrikant. Dat kunnen dus apparaten met een verholpen defect zijn, inderdaad.
Ook oude items die lang in een magazijn liggen kunnen ook als refurbished verkocht worden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ook producten die na fabricage door de keuring gaan en niet door keuring zijn gekomen en vervolgens worden gefixt, worden refurbished genoemd.FragNeck schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:54:
[...]
Niet per definitie volgens mij.
Ook oude items die lang in een magazijn liggen kunnen ook als refurbished verkocht worden.
nggyu nglyd
Staat er nou serieus bij die kever dat hij kan driften?
Icoontje rechtsonder
Icoontje rechtsonder
ze gaan wel een stuk sneller als bij de vorige hunt..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Dat niet alleencitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:56:
Icoontje rechtsonder
Snelle acceleratie
Krachtig genoeg om te spinnen
Motorgeluid
Opgloeiende motor met doorzichtige motorkap
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Jacitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:56:
Icoontje rechtsonder
Bron? Lijkt me echt complete onzin. Producten worden altijd gecheckt in de fabriek en als er iets mis mee is daar, wordt het gefixt. Het blijft dan gewoon een nieuw en ongebruikt product. Dan neem ik wel even aan dat er in alle gevallen gewoon nieuwe onderdelen worden gebruikt.Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:56:
[...]
Ook producten die na fabricage door de keuring gaan en niet door keuring zijn gekomen en vervolgens worden gefixt, worden refurbished genoemd.
Staat ook in de omschrijving, krachtig genoeg om te spinnen. Ken maar weinig R/C wagens die dat zonder problemen doen voor zo'n prijs, of je hebt echt plastic gladde bandjescitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:56:
Icoontje rechtsonder
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Stimmt, daarnaast ook zaken als geretourneerde overstock, dingen die binnen een xx-dagen geld terug-policy geretourneerd zijn en dat soort meuk. Producten die óf de QC niet overleefd hebben, óf om een andere reden terugkomen bij de producent mogen in feite niet meer als nieuw verkocht worden, en worden daarom onder het naampje Refurbished verkocht.Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:56:
[...]
Ook producten die na fabricage door de keuring gaan en niet door keuring zijn gekomen en vervolgens worden gefixt, worden refurbished genoemd.
Hoe spannend je zoiets kan maken haha geweldig kopen deze kever!
Uitverkocht... wat komt er nu
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
Nu ga ik dus naar huis... zul je zien dat er juist nu een kekke HT set komt
Hopelijk komt er nog een keer een panasonic camera voorbij!
Verwijderd
Ach net een Seinheiser die ik wil maar die oordopjes hoef ik niet en is net iets te duur..was het rond de 60 euros had ik hem gekocht.
Laden van de pagina duurt lang... pfff
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Mmm, bundeltje is een beetje jammer. Een HS die je alleen op een fixed locatie kunt gebruiken door een gigantische zendunitdinges, en die dus net zo goed bedraad had kunnen zijn
(ja, ik weet, door het huis heen lopen kan nog steeds, nobody actually does that.) En daarbij nog een setje low-end oordopjes, wat een deal 
Rantrantrant, uitverkocht.
Rantrantrant, uitverkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door Sorbo op 28-03-2011 16:04 ]
Gemiddelde laadtijd per plaatje frontpage ibood @ full refresh = 4.85 seconden... zucht
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
Zo te zien wordt hij wel snel verkocht!!Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:03:
Beetje duur voor een headset
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
voelt zich beledigd met ze hd595Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:03:
PW zegt 135 euro ex verzenden voor alleen de draadloze set. Oordopjes moeten daar nog bij. Vind ik 100 euro voor combiset best netjes..Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:03:
Hij is alweer uitverkocht! What's next?!
Koekje d'r bij?
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.