http://irc.tweakers.net/iboodLampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:18:
[...]
Iedereen verkassen naar
http://irc.tweakers.net/ en dan /j #ibood ?
Iets makkelijker
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://irc.tweakers.net/iboodLampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:18:
[...]
Iedereen verkassen naar
http://irc.tweakers.net/ en dan /j #ibood ?
Topic gewoon trashen als Hunt voorbij is en een nieuw topic openen voor een eventuele discussie na afloop?LuNaTiC schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
[...]
Suggesties zijn welkom...break helpt iig niet.
The devil is in the details.
Tesla Model Y RWD (2024)
Temp-bans zijn nog steeds een feature?LuNaTiC schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1 post per 10 minuten.M2M schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:19:
[...]
Simpel. Een minimum stellen aan het aantal regels / woorden per post. Autofilter instellen.
Ik heb een maand geleden een nieuwe laptop gekocht, er is bijna nog geen sandy bridge te krijgen voor 'de gewone consument' - erg vervelend, toen heb ik maar een amd gekocht.--MeAngry-- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:20:
Jammer dat het een oud model is met GeForce GT 335M, dat het geen Sandy Bridge is, ok. Maar er is ook nog een later model geweest met GeForce GT 435M, die toch een stukje sneller is, voor hetzelfde geld als het oude model.
Koekje d'r bij?
Er is niks AMD in die laptop?Unknown Alien schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:20:
[...]
1 post per 10 minuten.
Dit zal wel wat langer duren. Laptop van 750 euro zal niet snel gaan. Overigens wel ene leuke prijs.....als je van AMD houdt tenminste
Hier stem ik voor,Hahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:20:
[...]
Topic gewoon trashen als Hunt voorbij is en een nieuw topic openen voor een eventuele discussie na afloop?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ja ach, ik heb een MBP, dus hij zou sowieso niet voor mij zijn, maar ik houd het ook in de gaten voor bekenden waarvan ik weet dat ze nog iets willen hebben. En anders hebben we altijd Marktplaats nog.ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:21:
[...]
Ik heb een maand geleden een nieuwe laptop gekocht, er is bijna nog geen sandy bridge te krijgen voor 'de gewone consument' - erg vervelend, toen heb ik maar een amd gekocht.
Tesla Model Y RWD (2024)
Klinkt als carnaval voor tweakers.Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:21:
[...]
Hier stem ik voor,
gewoon een dagje stom slowchatten en aan het eind van de dag gewoon dichtgooien en een nieuw topic met duidelijke regels .1 dagje uit je bol gaan (niet te erg) kan wel vind ik
Hier idem, erg vervelend...Megamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
GVD komop iDeal!! Ik krijg dus mooi geen SMSjes en ik wordt ook niet gebeld!
nieuws: T-Mobile kampt met grote storing![]()
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Het nut, je hebt iets te doen tijdens het wachten en je kunt met andere medetweakers random opmerkingen maken over de producten die worden aangeboden, hoe raar dan ook. Is gewoon lollig?LuNaTiC schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
[...]
[...]
Die kans heb ik nog niet eerder gehad in de 10 jaar dat ik hier mod ben nee.
Slowchat is overigens nog wel ff net iets anders dan 5 keer op rij lezen:
Laptop!
Mooie laptop!
Asus laptop!
Laptop mooi ding!
Kan iemand me vertellen wat dat voor meerwaarde heeft voor de mensen die dit topic volgen?
Dus je krijgt geen smsjes binnen van Ibood?Of zit je in het verkeerde topic?Megamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
geen last vanMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
Discussie kan toch ook daarna in hetzelfde topic? In de vorige hunts ging het ook prima. Zodra de hunt voorbij is loopt iedereen vanzelf wel weg uit dit topic. En dan kan je 'm vanavond dicht gooien en dan is SF weer rustig tot de volgende huntHahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:20:
[...]
Topic gewoon trashen als Hunt voorbij is en een nieuw topic openen voor een eventuele discussie na afloop?
Doh. Ze doen dit zodat mensen snel moeten beslissen en dus misschien te snel tot aankoop overgaan. Zo werkt het nou eenmaal met mensen. De fout die mensen maken is dat ze er vanuit gaan dat t goedkoper is.SidewalkSuper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:21:
Snap niet dat ze niet gewoon een iPad voor meer dan de winkelprijs er opzetten. Volgens mij zal het nog wel verkopen
Ik krijg geen SMS van ING ideal natuurlijk.Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
[...]
Dus je krijgt geen smsjes binnen van Ibood?Of zit je in het verkeerde topic?
iDEAL stuurt een SMS met de TAN code... Voor de betaling dus.Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
[...]
Dus je krijgt geen smsjes binnen van Ibood?Of zit je in het verkeerde topic?
Welk record?Gropah schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
[...]
Het nut, je hebt iets te doen tijdens het wachten en je kunt met andere medetweakers random opmerkingen maken over de producten die worden aangeboden, hoe raar dan ook. Is gewoon lollig?
BTW laat ons plz het record verbreken?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Precies, daarom zeg ik dat ookAMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:24:
[...]
Doh. Ze doen dit zodat mensen snel moeten beslissen en dus misschien te snel tot aankoop overgaan. Zo werkt het nou eenmaal met mensen. De fout die mensen maken is dat ze er vanuit gaan dat t goedkoper is.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Posts in het ibood topic. die van juli 2010 staat bovenaan met 5K+ reacties geloof ik.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
vijfduizend negenhondernd nog wat reply's bij een vorige ibood hunt
als dat je doel is dan moet je je eens afvragen waar je dan eigenlijk mee bezig bent, om heel eerlijk te zijn. En dat zeg ik niet om zuurpruimerig te zijn...Gropah schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:25:
[...]
vijfduizend negenhondernd nog wat reply's bij een vorige ibood hunt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat mag niet.SidewalkSuper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:21:
Snap niet dat ze niet gewoon een iPad voor meer dan de winkelprijs er opzetten. Volgens mij zal het nog wel verkopen
het is natuurlijk voornamelijk voor de fun, maar als we het zouden halen....LuNaTiC schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:26:
[...]
als dat je doel is dan moet je je eens afvragen waar je dan eigenlijk mee bezig bent, om heel eerlijk te zijn. En dat zeg ik niet om zuurpruimerig te zijn...
Om heeeeel eerlijk te zijn, komt het zo wel een beetje over...LuNaTiC schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:26:
[...]
En dat zeg ik niet om zuurpruimerig te zijn...
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
pricewatch: Sitecom MD-270Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:27:
is die sitecom nog wat ?
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 28-03-2011 15:29 ]
Meestal is de cpu toch niet snel genoeg om sneller dan 100mbits te gaan.
Misschien mensen die niet de hele dag op iBood zitten...danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:28:
Wie koopt er nou deze mediaspeler nog, als je ziet wat er al voorbij is geweest...
Nou ja, niemand dusdanielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:28:
Wie koopt er nou deze mediaspeler nog, als je ziet wat er al voorbij is geweest...
zelfde geldt voor b&oSidewalkSuper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:28:
Mogen ze dat niet nee? Joh, wist ik niet.
Ik dacht dat ze gewoon mochten verkopen, net als je wel bij andere webshops ziet
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Precies, dus weg ermeecitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:23:
[...]
Klinkt als carnaval voor tweakers.
Maar ik verwachtte eerlijk gezegd al dat het topic zou worden verwijderd na de hunt? Al die slowchat is toch voor niemand meer relevant naderhand..
Er wordt nooit echt iets weggegooid op Tweakers toch? Ze sluiten topics altijd geloof ik, dus waarom hier afwijken?Hahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:30:
[...]
Precies, dus weg ermeeWaarom zou je een topic met 5000 posts houden in plaats van een schoon topic te nemen waarin je veel meer overzicht kan hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 28-03-2011 15:31 ]
Dan hebben ze denk ik nergens meer wat aan te verdienen. Maar ik zou dr wel 2 tientjes extra voor betalenvooghel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:29:
Waarom nou geen Mediaplayer die gewoon out-of-the-box wireless werkt? Dit si al de tweede die een aparte dongel nodig heeft
Koekje d'r bij?
TrueWillaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
Heb die zaklamp gekocht net, dit ding is wel echt handig als ik buiten zit van de zomer op de camping... kan ik eindelijk die klotezaklamp mikken op iets ipv dom ophangen met plakband en elastiekjes!
(net voor de tien minuten slot door de moderator die niet begrijpt dat mensen ook wel eens ooit niet-nuttige dingen willen zeggen)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Daar zijn andere forums en forumdelen voor.Willaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
(net voor de tien minuten slot door de moderator die niet begrijpt dat mensen ook wel eens ooit niet-nuttige dingen willen zeggen)
frickY schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:28:
Ik vind de eerdere tip van het Tweakers IRC kanaal wel geslaagd;
http://irc.tweakers.net/ibood
Kan iedereen los met zijn hersenscheten.
idd opeens zie ik die blauwe balk wegschietenVeertien14 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:33:
Wat is de sitecom opeens snel gegaan, kijk 2 seconden niet en uitverkocht.
Koekje d'r bij?
Die zal dan ook wel in de doos komen. Maar ik denk ook dat ze hem daarvoor ook wel nóg een keer zullen aanbieden.nexhil schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:33:
[...]
idd opeens zie ik die blauwe balk wegschieten
Verwijderd
Ik heb geen irc, dus, ik vind het ook een ruk idee. Misschien moeten we dat allemaal maar zeggen. Dan gaan we allemaal nog harder offtopic hier.
true, de 8GB versie krijg je zowat al gratis bij een pak boter terwijl ik persoonlijk toch wel behoefte heb aan een grotere variantMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:34:
8GB helaas niet zo interessant, heb liever een 16GB sticky.
Tweakers heeft een ingebouwde irc. Klik maar eens op die link :):AMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:
[...]
Ik heb geen irc, dus, ik vind het ook een ruk idee. Misschien moeten we dat allemaal maar zeggen. Dan gaan we allemaal nog harder offtopic hier.
De volgende aanbieding:
TakeMS Micro SDHC 8GB Klasse 6 Geheugenkaart met Mini SD en SD Adapter
Is wel een goede aanbieding, scheelt zo 10 euro zonder die adapters mee te hebben gerekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Slapstick op 28-03-2011 15:36 ]
Verwijderd
Heb je ook niet nodig. zit ingebakken. Hier op werk ook geen IRC client, maar via de T.net site gewoon meechatten hoor.AMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:
[...]
De volgende aanbieding:
Is wel een goede aanbieding, scheelt zo 10 euro zonder die adapters mee te hebben gerekend.
Mibbit is webversie van IRCAMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:
[...]
De volgende aanbieding:
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
Oftewel 14 euro, wat redelijk strookt met de pricewatch prijs inc. verzendingohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:34:
Geheugenkaartjes. Mooie prijs, jammer van de verzendkosten. Wel klasse 6!
tis gewoon een http:// link die je brengt naar de Ajax webclient van tweakers.
flickr - WOT Profile - Game PC
Gewoon op het linkje klikken, niet zo schuw.AMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:
[ Voor 14% gewijzigd door AMD1800 op 28-03-2011 15:38 ]
Ja die verzendkosten zijn vervelend, ik weet ook zeker dat ze daar een mooie marge op maken voor veel producten, wat vanuit regelgeving gezien uiterst dubieus isGizzy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:37:
Beetje duur imho. Komt door die verrekte verzendkosten. 8GB wordt trouwens ook al meegeleverd met veel telefoons, denk dus niet dat veel mensen deze nog nodig hebben. Ik iig niet.
[ Voor 94% gewijzigd door Juok op 28-03-2011 15:38 ]
Refurbished...Slapstick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:38:
Black & Decker GL656 - 460 Watt - 28 cm draadstrimmer
Kunnen ze het sowieso ook al niet goedkoper verzenden omdat ze zoveel moeten verzenden. Ze zullen vast wel een leuke deal hebben met hun bezorgdienst.Willaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:38:
[...]
Ja die verzendkosten zijn vervelend, ik weet ook zeker dat ze daar een mooie marge op maken voor veel producten, wat vanuit regelgeving gezien uiterst dubieus is
De verzendkosten zijn ook altijd €5,95 voor televisie's en koelkasten, dus denk dat die marge wel losloopt.Willaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:38:
[...]
Ja die verzendkosten zijn vervelend, ik weet ook zeker dat ze daar een mooie marge op maken voor veel producten, wat vanuit regelgeving gezien uiterst dubieus is
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq