franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
2004 Peterbilt 379
- Stock speed: 83 MPH
- MPG: 7.387 MPG
- Price: $35,937
Moet nog even snel $1,000 scoren en dan ga ik hem kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-04-2011 09:53 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Eerst repairen ook voordat je een nieuwe truck koopt?
Heb nu om en nabij de $20,000 beschikbaar als ik mijn huidige truck verkoop.
Als je 23,000 beschikbaar hebt, zou ik de Freightliner Argosy uit 2002 doen vanwege het goede verbruik en de algemene staat van dat ding. En anders de International 9200i uit 2001.
[ Voor 45% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-04-2011 10:30 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
- snelheid
- staat van de motor (die kan immers niet naar 100 %)
- staat van de banden
Mijn voorkeur gaat uit naar relatief goede motor en slechte banden.
P.s. Houd er rekening mee dat over een half uurtje de prijzen en ladingen wijzigen.
Als je de route washington->richmond nog wilt rijden, dan kun je dat het beste voor 12:10 doen.
50 dollar per mile is wel wat veel
Meteen een lange route gepland. 2500 mileW Timmermans schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:14:
is iets fout gegaan met de prijzen denk ik
50 dollar per mile is wel wat veel
Mogelijk wordt het toch weer geannuleerd door Jeff
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-04-2011 12:43 ]
Edit; wel verstandig om eerst je EL naar 110 te rijden op korte routes. Als Jeffffan dan de routes annuleert heb je dat geld al binnen.
Edit2: Als je een lange route plant, rijd dan naar een Depot toe. 8% meer is opeens een hele berg!
[ Voor 58% gewijzigd door Bjornski op 28-04-2011 12:51 ]
sta nu op 110 FP, dus hoop dat ik nog optijd ben om die mega bonus te pakken.
@bjornski zet die terminal maar neer, kan vast geen kwaad en als dit allemaal goed loopt is dat enorm cashen
[ Voor 68% gewijzigd door Crazyclaws op 28-04-2011 12:57 ]
Onder de grote rots, naast die kleine
Verwijderd
10K on a route is great!
[ Voor 10% gewijzigd door Bjornski op 28-04-2011 13:06 ]

Seriously? Nope, not a bit...
apt-get moo

Het verschil met WS&F schoot van ± 72K naar ± 90K$
Reken daar nog $2500 bij, ik ben nog wel even onderweg.Karloe schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:20:
Volgens mij zijn we er als company zo'n 18K$ mee opgeschoten in die doldwaze 45 minuten.![]()
Het verschil met WS&F schoot van ± 72K naar ± 90K$
Ligt wel erg dicht bij elkaar, maar aan de andere kant, inkomsten genoeg ATM. Ik zal er wel even een garage neerzetten.Roberttt schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:35:
Washington en Richmond. Tijd voor een terminal in Richmond?
Daarna meteen de eerder genoemde truck gekocht. Nu lekker door gassen
Total Distance: 2,454 Miles Distance Remaining: 1,076 Miles
apt-get moo
Vreemd genoeg mag ik de nieuwe bugtracker hier op het werk niet bekijken, die is om één of andere reden geblokeerd door de proxy. Truckingsim zelf gelukkig niet.
He dat is raar, ik heb het zelfde, laatste keer gereden om zeg 12:00 gelijk tot 110% door getrokken en nu om 16:46 sta ik nog op 110Otherside1982 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:
Normaal zakt je EL toch met 10 per uur? Ik heb namelijk de indruk dat mijn EL momenteel niet meer zakt. Om 14u04 stond ik op 110EL en nu om 15u30 sta ik nog steeds op 110EL.
Vreemd genoeg mag ik de nieuwe bugtracker hier op het werk niet bekijken, die is om één of andere reden geblokeerd door de proxy. Truckingsim zelf gelukkig niet.
http://truckingsim.com/bugs/view_bug.php?id=57
[ Voor 19% gewijzigd door Bjornski op 29-04-2011 17:15 ]
Verwijderd
Again sorry!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:18:
Sorry guys this has been fixed and has to do with a small change I made earlier this morning. I made the change and left for school and didn't see it for a couple hours. This has been fixed and everyone's EL was lowered by 40.
Again sorry!
No problem Jeff, thanks for the quick response. School's getting in the way of your real-online life mate
Ik probeer mij te registeren maar het verwijst mij telkens naar de login pagina, maar hoe kan ik inloggen zonder dat ik geregistreerd ben? Weten jullie misschien wat ik kan doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Hakulaku op 29-04-2011 22:01 ]
Ligt niet aan jou. Er gaat wat fout op de site denk ik. Ik zal ff een storing melden!Hakulaku schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:01:
Goededag mensen,
Ik probeer mij te registeren maar het verwijst mij telkens naar de login pagina, maar hoe kan ik inloggen zonder dat ik geregistreerd ben? Weten jullie misschien wat ik kan doen?
Edit: Done. Even geduld s.v.p. Jefffan zal denk ik wel redelijk snel reageren.
je kan evt, als je voor WET wilt gaan rijden, alvast registreren op WET trucking.com.
[ Voor 20% gewijzigd door Xessive op 29-04-2011 22:20 . Reden: Aanvulling ]
Oh oke. Gelukkig en bedanktXessive schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:16:
[...]
Ligt niet aan jou. Er gaat wat fout op de site denk ik. Ik zal ff een storing melden!
Altijd grappig een register pagina die beveiligd is doormiddel van dat je ingelogd moet zijn om die pagina te bereiken.
Hahaha, daar is goed over nagedacht...!!Hakulaku schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:20:
[...]
Oh oke. Gelukkig en bedankt
Altijd grappig een register pagina die beveiligd is doormiddel van dat je ingelogd moet zijn om die pagina te bereiken.
Houd dit forum maar ff in de gaten en probeer maar ff op z'n tijd te registeren. Zodra
het is opgelost laat ik het hier weten.
ik heb me inmiddels geregistreerd op de wet websiteXessive schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:22:
[...]
Hahaha, daar is goed over nagedacht...!!
Houd dit forum maar ff in de gaten en probeer maar ff op z'n tijd te registeren. Zodra
het is opgelost laat ik het hier weten.
Hoop dat het snel opgelost word want het lijkt mij wel een interessant spel om te spelen. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite
Jefffan is over het algemeen redelijk snel dus ik denk dat je binnenkort wel onderweg bent.
Het is inderdaad een leuk spel, ben nu een dag of 35 er mee bezig en het is wel iets wat ik
heb ingeplanned in m'n dagelijkse bezigheden, hahaha.
Heb het gemerkt
[ Voor 22% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-04-2011 16:32 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd

@JaapJan hierboven, inderdaad. Wettrucking.com draait op dezelfde machine en is er dus ook niet.
Oorzaak is inmiddels boven water (misaligned disk, waardoor de DomU in XenServer en het SAN niet meer lief tegen elkaar doen), maar oplossing nog niet.
[ Voor 63% gewijzigd door Bjornski op 30-04-2011 19:50 ]
Ik zal eens kijken of ik straks ook de EL scripts even kan laten draaien, zodat iedereen weer op de EL is waar hij hoort te zijn (mocht jefffan dat niet doen).
[ Voor 3% gewijzigd door Bjornski op 30-04-2011 20:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
It has to do with the sessions. For some reason our sessions are timing out after like 20 minutes. When I get back I'm going to try and devise a way so that when you session does expire it will reset it without you having to login. But the reason you have to do it now is that the session is expiring and the game basically rely's on sessions for it to work. No sessions, no gameTarabass schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:28:
Jefffan, could you change the settings of the cookie? Every time i visite TS i have to log in again, why not config it like for a year or something?

Therefor you need cookies. The session will not less after exiting your browser. All the information is gone. A cookie you can use to start a new session with the parameters you need taking from that cookie (and database eventually). That a session will expire is clear, but you can start a session using data from the cookie you can create through login.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 11:25:
[...]
It has to do with the sessions. For some reason our sessions are timing out after like 20 minutes. When I get back I'm going to try and devise a way so that when you session does expire it will reset it without you having to login. But the reason you have to do it now is that the session is expiring and the game basically rely's on sessions for it to work. No sessions, no game
If cookie exists take info from db and start a session, else just start session with data from form
Verwijderd
Whats happening is the session is getting collected by the garbage collector, even if you leave the page up. I have an idea with cookies to be able to basically log you back in without you have to type your password and username.
I've gotta do this right though so that people can't mess with the cookies and log themselves in as someone else. It's all about security and making sure it isn't abused
Verwijderd
I tried increasing the session timeout with ini_set('') at the top of every page but it still did it. Being on shared hosting I don't have complete control over the server this includes access to the ini file.
We also have Suhosin installed and that changes the way cookies work a little bit. So I'm thinking that may be causing some issues as well.
@iedereen; Er gaat vandaag weer een cargo-change plaats vinden. Zorg dus dat je na +/- 12:00 uur even geen routes meer start, totdat de nieuwe cargo's bekend zijn en we depotjes hebben kunnen plaatsen enzo.
edit: Done, depot in Philly.
[ Voor 43% gewijzigd door Bjornski op 02-05-2011 13:05 ]
Ik doe trouwens nu elke keer 44 mijl per leg, das toch zuiniger dan 1 keer max speed en dan 11 of zo
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Zo te zien zijn er nog een paar bekenden
* Jaap-Jan klopt af.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik doe dus mijn duit in het zakje voor Corpus Christie. Zijn er nog alternatieven?