110 doe ik altijd. Nog nooit een ticket gehad. Wel een keertje voor met 120 nog rijden.
Ik stem trouwens ook voor NYC.
Ik stem trouwens ook voor NYC.
Snelheid: | 2 legs van 65 | 2 legs van 55 | 2 legs van 45 |
Verbruik: | 23 Gallons | 21 Gallons | 15 Gallons |
MPG: | 3.826 | 4.190 | 5.867 |
[ Voor 14% gewijzigd door Otherside1982 op 04-05-2011 08:53 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
[ Voor 19% gewijzigd door Crazyclaws op 04-05-2011 17:19 ]
Onder de grote rots, naast die kleine
Wat is daar nu eigenlijk het voordeel van
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dat we ontzettend kunnen patsen dat wij de eerste company zijn met een HQ.Darkasantion schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:53:
[...]
Wat is daar nu eigenlijk het voordeel van?
Dat haalde ik er ook uit.W Timmermans schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:20:
Ik ben net de update van Jeffran24 aan het lezen en dit valt mij op,
6. Assistance costing the company - Right now the game isn't taking money from companies providing assistance
Begrijp ik dit goed dat fuel, repair en ticket de company niets kost, zoja verhoog het gauw naar 100% kost het bedrijf niets maar bespaard de leden veel geld.
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 01:24 ]
Luckily the company board is also here, and we will not do (allow) that, even more so, if we detect companies are doing this, we will report them. It's a bug / not programmed yet, and therefor this should not be (mis)used.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 01:24:
Ok if we are going to play that game I'll move that up to #1
P.S. Downside of having the admin on your boards
[ Voor 50% gewijzigd door rdfeij op 05-05-2011 10:20 ]
ik heb die truck ook en heb er al 28.000 miles mee gereden hij rijd erg lekkerrdfeij schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:18:
Mooie nieuwe 2e handse 2004 Mack Vision CX613 gekocht
Heb de afleverkosten er af gepraat, en een gratis poetsbeurd gekregen, zodat ie nu staat te glimmen in de zon.
[ Voor 5% gewijzigd door W Timmermans op 05-05-2011 14:10 ]
Ik ga toch voor Philly <--> Washington. In alle tijd dat ik tussen Philly en NYC need, heb ik geen enkele keer 88 mile kunnen rijden, 80 was het maximum (mijn truck kan 92). Resultaat: 2 tickets en 0,7 XP weg.W Timmermans schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:40:
Dat klopt maar ik denk dat het merendeel van onze chauffeurs die rit niet redt in 1 leg, als je het in 1 leg haalt is NY>PH de beste optie.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
In het begin gaat het altijd erg traag. Het beste wat je kunt doen is korte routes rijden (zie ook recommended routes) en zo snel mogelijk upgraden naar een snellere truck.kieltju schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:00:
Mijn truck rijd op het moment 55. Er is zo weinig dat je kan doen als je een flinke route heb. Wachten wachten wachten. Dat vind ik jammer.
Seriously? Nope, not a bit...
Verwijderd
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
We zijn inderdaad gisteren weer even down geweest. Jeff was op de hoogte. Reden was simpel; we hebben op 30 april de boel wel weer draaiende gekregen, maar het onderliggende probleem niet opgelost.Bjornski schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 19:39:
Status op dit moment is: virtuele machine stuk.Wordt aan gewerkt.
Done.declercq.wouter schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 07:57:
En een terminal in Omaha ook? Het is niet dat we bankroet zijn
Ik heb tot nu toe 1 boete gekregen op deze route (Kansas City - Omaha), toen ik 18mph boven de snelheidslimiet zat (als ik me goed herinner), dat leverde toen $290 boete op.nitroke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:18:
Ik kan hem ook in 2 doen maar vraag me af hoe groot is de kans dat je een snelheidsboete krijgt? Want moet wel steeds de limiet verbreken... en hoe hoog is zo'n boete?
Het probleem is niet die $290, maar het feit dat je 0.2XP mag aftikken. Daarvoor moet je 4 à 5 keer op en neer rijden om dat weer terug te verdienen. Vanaf 20XP mag je meer materialen rijden (chemicaliën en nog iets). De meesten van ons zitten daar nog onder.Anakha schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:31:
[...]
Ik heb tot nu toe 1 boete gekregen op deze route (Kansas City - Omaha), toen ik 18mph boven de snelheidslimiet zat (als ik me goed herinner), dat leverde toen $290 boete op.
5mph boven het max zit toch standaard ingesteld? of ga je daar nog 5mph over?Roberttt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:51:
Ik moet telkens max 5mph boven de max zitten en heb nog geen boete gehad.
Ik ga inderdaad 5mph over de standaard ingestelde snelheid. Dus eigenlijk 10mph te hard.DarkSEDA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:29:
[...]
5mph boven het max zit toch standaard ingesteld? of ga je daar nog 5mph over?
Maar vermoedelijk heb je niet naar de weather speed gekeken, of wel?jbbrans schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:
Net gehad dat ik mijn truck "gewreckt" heb, vanwege roekeloos rijden.
Resultaat: iets body schade en banden slijtage.
Ik reed op de standaard te snelle snelheid.
Verwijderd
Ik denk dat je dan bij EL 110 moet stoppen en niet langer door rijden!!!!kieltju schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:53:
In het spel heb ik nu al 3 maal in een rijd een boete gehad door een te hoog EL. Steeds als ik een nieuwe route wil beginnen.
https://untappd.com/user/OzzBier
Gr8 addition Jeff! Nice to have a page for info only company drivers can see!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 01:17:
Company Bulletins have just been added to the game they include:
BB Codes
Line Breaks
Comments
Notifications
Hope you all like them
[ Voor 91% gewijzigd door Roberttt op 12-05-2011 10:12 ]
Verwijderd
Eensch!nitroke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:23:
Ik zou afwachten hiermee want vanaf dat fuel assistance enzo echt zal aangerekend worden weten we pas hoe goed we ervoor staan
[ Voor 40% gewijzigd door declercq.wouter op 12-05-2011 12:47 ]
Wat bedoel je?declercq.wouter schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:46:
edit2: lagere ppm's dan vroeger precies?
Heb iklaatst 1x gedaan, 3mph te hard, dus eigenlijk 8mph teveel en gelijk een boete.Roberttt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:22:
[...]
Ik ga inderdaad 5mph over de standaard ingestelde snelheid. Dus eigenlijk 10mph te hard.
Dat de PPM van de nieuwe routes lager ligt, en daar heeft 'ie helemaal gelijk in.
[ Voor 34% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-05-2011 14:26 ]
of alle 20xp+ grondstoffen een ander kleurtje gevennitroke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:58:
ja, ik dacht dat je 20 xp moest hebben ofzo.
Mss kunnen we een optie zetten in de tabel waarbij staat hoeveel xp je minstens moet hebben voor die bepaalde route?
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door OzzieMann op 13-05-2011 11:40 ]
Gelukkig kan je gassen samenpersen.nickvanozzie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:36:
Lol. je kan ook je banden er mee vullen kan je meer meenemen. Maar hoe groot moet je tank wel niet zijn om 40 MT aan helium mee te nemen?
Dichtheid helium: 0,1787 kg/1000 ltr
40.000 kg = 223.839 liter!!!![]()
Das dan eigenlijk best onrealistisch...
Wat betekenen al die kleurtjes bij de grondstoffen eigenlijk, want ik zie de logica nog niet helemaal.rdfeij schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:19:
[...]
of alle 20xp+ grondstoffen een ander kleurtje geven
Maar dan is 40.000 kg nog steeds een ongelovelijk aantal liters
Hoe meer je 't samenperst, hoe minder liters natuurlijknickvanozzie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:55:
[...]
Maar dan is 40.000 kg nog steeds een ongelovelijk aantal liters
Rail Away!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 13:45 ]
[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 16-05-2011 13:46 ]
Ja dat klopt helemaal! Het is dan ook een spelletje om lekker rustig aan te doen. Je kan in 2 minuten van 0 EL naar 100 EL maar je kan ook elk uur 1 keer klikken.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:19:
Je moet echt lang wachten met die MAX exhaustion..
Heb nu 1 truck en kan verder niets doen omdat ik aan me max zit...
Dit heeft me 10 minuten gekost en nu moet ik dus 10 uur wachten voordat ik weer 0 exhaust heb?
[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 16-05-2011 13:50 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq