TruckingSim, the Next-Gen Simulation Game - Deel 1

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Afbeeldingslocatie: http://truckingsim.com/images/logo.png
Welkom in de wereld van TruckingSim, de nieuwe generatie vrachtwagen simulator.

TruckingSim is een gratis webbased spel waarbij de speler een vrachtwagen moet kopen en goederen transporteren. Dit kan zowel alleenstaand als samen met een bedrijf worden gespeeld. Dankzij het vaardigheidssysteem zal je steeds meer mogelijkheden krijgen zoals het aanschaffen van betere vrachtwagens, onderdelen, accessoires en het winnen van een hoge positie in de ranking list.

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.png Inhoudsopgave

- Beginnerstips
- World Expedition & Trucking
- Vacatures
- Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.pngBeginnerstips

Als je snel wil zien welke vracht het meest zal opleveren, klik dan op de onderstaande link:
City Cargo

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.pngWorld Expedition & Trucking

Wie zijn wij?
World Expedition & Trucking (WET) is een bedrijf in TruckingSim opgezet door de spelers van Tweakers.net. WET bestaat momenteel nog niet maar zal spoedig verschijnen met als missie om weer een van de grootste bedrijven in het spel te worden.

Voor meer informatie kunt u onze website informeren:
http://wettrucking.com/

Werken bij WET
Of je nou vandaag gestart bent met het spel of al een jaar speelt, iedereen is welkom. Om voor WET te werken dien je ingelogd te zijn en dan kan je vervolgens links in het menu kiezen voor 'Join a Company'.

Contact
Wanneer er vragen zijn, of je gewoon iets mee wilt delen kun je posten in dit topic. We zijn ook te vinden op irc in #wet op irc.tweakers.net.
Klik hier om ons kanaal te joinen.

Contractroutes
Momenteel nog geen informatie beschikbaar.

Percentages

Company items

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.pngVacatures

Coming soon

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.pngScreenshots

Coming soon

Afbeeldingslocatie: http://www.teamumf.arkku.net/pageicons/race_flag.pngChangelog

Dinsdag 22 maart 2011 10:12 - Start post aangemaakt
Vrijdag 15 april 2011 08:52 - Link naar wettrucking en de cargo pagina geplaatst.

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-04-2011 08:53 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Onze Bedrijf bestaat momenteel nog niet maar zal spoedig verschijnen met als missie om weer een van de grootste bedrijven in het spel te worden.
Er staat nog een spellingsfoutje in. -> Onze bedrijf

Ik zou hier gewoon van maken -> WET bestaat.........

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb me ook aangemeld. Kan de company alleen nog niet vinden

Ingamenaam: Marmotje

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:15:

[afbeelding]World Expedition & Trucking

Wie zijn wij?
World Expodition & Trucking (WET) is een bedrijf in TruckingSim opgezet door de spelers van Tweakers.net. WET bestaat momenteel nog niet maar zal spoedig verschijnen met als missie om weer een van de grootste bedrijven in het spel te worden.
Zou volgens mij Expedition moeten zijn :)

Verder kan ik de company nog niet vinden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Klopt, het bedrijf bestaat ook nog niet. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:16

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

ben benieuwd wanneer company gaat bestaan (er bestaat zelfs in zijn geheel geen enkele company :) )

Maakt het uit welke "begin" stad je kiest? of wachten op company WET... ?

[ Voor 21% gewijzigd door dj_vibri op 22-03-2011 10:33 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Wat wel lekker betaalt is bricks, dus ik zou starten in Chihuahua en dan naar een stad die bricks wil hebben rijden. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

*oeps* te hard laten gaan (ben die sim toestanden niet gewoon)

Current money in hand:

$-1,258.00

Current money in bank:

$0.00

:)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Je kunt geld lenen, maar je kunt ook gewoon tanken (via de garage) en verder in de min komen. Alleen kun je je truck niet repairen, volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Plastic is ook een prima optie hoor. Op een rit van 900 miles betaalt plastic zelfs iets beter. 2 suppliers (las vegas en st.louis (1375 miles rit) ) en naar demand wordt (nog) niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

en dan meteen nog een vraagje... hoe kan je in godsnaam beginnen met "rijden"...

Telkens ik een destination kies en druk op "Start Route" krijg ik de melding: You tried to select a cargo that is not a cargo of the first city. Please don't try to cheat the system

in de dropdown van Cargo, staat er weliswaar niets... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Ik zou ook even vermelden in het starttopic, dat dit een vervolg is op het Trukz verhaal met een verwijzing naar de 3 trukz topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
dj_vibri schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:44:
en dan meteen nog een vraagje... hoe kan je in godsnaam beginnen met "rijden"...

Telkens ik een destination kies en druk op "Start Route" krijg ik de melding: You tried to select a cargo that is not a cargo of the first city. Please don't try to cheat the system

in de dropdown van Cargo, staat er weliswaar niets... :s
Je hebt nog geen starting city gekozen, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

okido, heb het al beter door :)

na het registeren en meteen inloggen krijg je de keuze voor een start city, had deze geselecteerd maar kreeg niets te zien.

Via firefox eens proberen in te loggen en ineens moest ik opnieuw mijn start city ingeven waarna ik wel cargo te zien krijg :)

bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Ben ook weer eens begonnen. Na Trukz dacht ik, wel leuk weer proberen.

Heb een brakke bak en rij tussen Las Vegas en San Francisco heen en weer. Inmiddels heb ik $10 K als ik me truck zou verkopen. Nog een beetje erbij en dan een andere halen met iets meer snelheid.

Wel een beetje gokken allemaal omdat het nog een alpha is, weinig bekend. Bijvoorbeeld ik zou wel willen weten wat mn snelheid wordt als ik mn banden vervang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik weet dat we er nog niet veel mee doen, maar mis toch ook een linkje naar onze eigen website
wettrucking.com

Veel van de info moet nog vervangen worden door nieuwe info omdat dit nog over Trukz gaat. Maar zodra onze company weer live! is zal hier denk wel verandering in gaan komen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Nu online
Zit aan mijn max exhhaustion level, maar zal net als met trukz elke uur 10 eraf?

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Marmot84 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:09:
Zit aan mijn max exhhaustion level, maar zal net als met trukz elke uur 10 eraf?
Dat klopt.

Er zit trouwens ook nog een bug in de laatste leg.

Als je dan bijvoorbeeld 60 miles per uur rijd en je hoeft nog maar 10 miles te rijden wordt er toch voor 60 miles brandstof afgeschreven.

Ik zie nu als enigste oplossing om de snelheid aan te passen aan het aantal miles dat je nog moet rijden in de laatste leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Nu online
Mils schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:22:
[...]

Dat klopt.

Er zit trouwens ook nog een bug in de laatste leg.

Als je dan bijvoorbeeld 60 miles per uur rijd en je hoeft nog maar 10 miles te rijden wordt er toch voor 60 miles brandstof afgeschreven.

Ik zie nu als enigste oplossing om de snelheid aan te passen aan het aantal miles dat je nog moet rijden in de laatste leg.
Dat deed ik bij Trukz ook altijd, maar goed dat heb ik een jaar geleden voor het laatst gespeelt ;-)

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Ik zorg altijd dat de laatste 2 legs precies uitkomen (allebei +/- de helft van de afstand in snelheid) Zo bespaar je op brandstof en wear and tear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Op dit moment zijn nieuwe banden ook nog geen goede investering. De banden slijten veel te hard. Het is verstandiger om die 3000 dollar aan nieuwe banden in je spaarpotje voor een nieuwe truck te stoppen.

Waarschijnlijk wordt de code nog aangepast want veel mensen klagen erover in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een simulatie betreft verplaatst naar Simulatie, Sport en Racing Games.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze noemen het zelf een simulatie :p, maar het is eigenlijk een webspelletje :) Het is de opvolger van -> Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 (dat spel bestaat niet meer)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08

jbbrans

Marmot84 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:09:
Ik zit ook aan mijn max (110% eigenlijk), hoe kan ik rusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

jbbrans schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:29:
[...]

Ik zit ook aan mijn max (110% eigenlijk), hoe kan ik rusten?
Gewoon niet rijden. Elk heel uur gaat er 10% van je exaustion af. Om 23:00 vanavond sta je dus weer op 0%

Vanaf hoeveel XP kan je eigenlijk een company oprichten? 10 ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door OzzieMann op 22-03-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
10 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik lees het net inderdaad op het truckingsim forum. 10 xp en 7k$.
Heb ik nog ff te gaan. Karloe zit het dichtst bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nu al aanmelden of is het nog een beta ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:45:
Kun je nu al aanmelden ? Is het nog een beta ?
Je kan je al aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
En het is een beta, er moet nog veel werk verzet worden. Ik kan zo tien dingen noemen die ik mis. :)

• Bestemming en cargo van truckers
• Routehistorie van truckers
• Sorteren van users op datum van laatste activiteit
• Lijstje van afstanden tussen steden
• Zien wat ik ook alweer aan het vervoeren ben (zal wel in Route Archive komen)
• Zien hoeveel legs ik al heb genomen
• Zien hoeveel ik erop vooruit ga als ik mijn truck reparareer/ mijn banden vervang
• Zien hoeveel mijn truck nog oplevert als ik hem verkoop
• Contracten (pas van belang als er companies zijn die kunnen bieden)
• Items

[ Voor 72% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-03-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Jaap-Jan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:49:
En het is een beta, er moet nog veel werk verzet worden. Ik kan zo tien dingen noemen die ik mis. :)

• Bestemming en cargo van truckers
• Routehistorie van truckers
• Sorteren van users op datum van laatste activiteit
• Lijstje van afstanden tussen steden
• Zien wat ik ook alweer aan het vervoeren ben (zal wel in Route Archive komen)
• Zien hoeveel legs ik al heb genomen
• Zien hoeveel ik erop vooruit ga als ik mijn truck reparareer/ mijn banden vervang
• Zien hoeveel mijn truck nog oplevert als ik hem verkoop
• Contracten (pas van belang als er companies zijn die kunnen bieden)
• Items
Tis nog Alpha hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd dezer dagen over en weer tussen Chihuahua (bricks laden) en Las Vegas (Plastic laden). Zijn beide hotloads (nu toch nog) en brengen dus best aardig op. Afstand is 745 miles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Chihuahua (Bricks) < - > La Paz, Baja, Mexico (windows)

Deze korte route van 500miles ofzo levert ook veel geld (heen en weer) :D

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-03-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 15:41

Eris

-

Memphis -> Kansas City en weer terug ook een lekker 370 mijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

@Sit Hendro, dan moet je wel Bricks in Chihuahua laden en Plastic in La Paz, want cement levert niet echt veel op volgens de cargo lijst. :D

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuseer mijn vertaling, ik weet het niet uw taal en ben met behulp van een vertaler.

Ik ben de maker van TruckingSim.com en ik zag heb ik veel verkeer ontvangen vanaf deze site.

Dus ik wilde gewoon iedereen bedanken voor het bezoeken van TruckingSim.com en als je een bericht plaatst suggesties / fouten op de forums die ik zal blij zijn om deze aan te pakken. Het zal waarschijnlijk in het engels maar ik zal proberen mijn best doen.

Ik zou ook graag ot iedereen herinneren dat dit alleen alfa en veel werk is te doen en veel werk wordt gedaan.

Dus nogmaals dank u,

Jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hi Jef, it's great you picked up where Jolt stopped with trukz.com. We know it is a work in progress d:)b

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 06:32:
Excuseer mijn vertaling, ik weet het niet uw taal en ben met behulp van een vertaler.

Ik ben de maker van TruckingSim.com en ik zag heb ik veel verkeer ontvangen vanaf deze site.

Dus ik wilde gewoon iedereen bedanken voor het bezoeken van TruckingSim.com en als je een bericht plaatst suggesties / fouten op de forums die ik zal blij zijn om deze aan te pakken. Het zal waarschijnlijk in het engels maar ik zal proberen mijn best doen.

Ik zou ook graag ot iedereen herinneren dat dit alleen alfa en veel werk is te doen en veel werk wordt gedaan.

Dus nogmaals dank u,

Jeff
First of all: thank you for creating another trucking simulator game. _/-\o_

Second: I have posted some suggestions, but I don't know if you already have planned some of them and I don't want to bother you with suggestions you already will implement. Is there some sort of roadmap on the development of TruckingSim, so that I can do suggestions which haven't already been mentioned before?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 07:09:
[...]

First of all: thank you for creating another trucking simulator game. _/-\o_

Second: I have posted some suggestions, but I don't know if you already have planned some of them and I don't want to bother you with suggestions you already will implement. Is there some sort of roadmap on the development of TruckingSim, so that I can do suggestions which haven't already been mentioned before?
Hoi Jaap-Jan,

Ik ben blij te horen dat je dingen suggereert. We altijd welkom suggesitons en als het is voorgesteld voordat u verteld door een moderator en wees in de juiste richting. Als het niet goed dan hebben we een nieuwe suggestie.

Ik zou liever mensen denken hetzelfde 10 keer dan niet achteraf iets nieuws een keer. Dus gewoon doorgaan en lees de suggesties die al zijn gepost, en als je iets ziet dat niet is geplaatst of u voelt dat het moet worden opgevoed weer gewoon een nieuwe post.

Op een zijde nota, heb ik toegevoegd Nederlands als een taal op het forum te veranderen scroll naar beneden naar de onderkant van de pagina en aan de rechterkant zal een drop down box met het Engels te worden gekozen. Klik dan op dat vak en je moet zien een zogenaamde Netherlands.

Nogmaals dank u allen,

Jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Hey Jeff. Its funny to read the automatic translation, it makes some real funny translations. :P

Besides I enjoy a good laugh at the time I just want to mention that you can post here in English if you want to. I think that's more readable for most of us than the auto-translation. ;)

Keep up the good work! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ok I didn't know if I could post in English so I figured I would try the translation first :p

It is funny to watch the translations from other languages to english as well so I can only imagine what its doing to Dutch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Thank you Jefffan! Keep up the good work and nice to see you here! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Hi Jeffran, your work looks, works and feels great. Keep up the good work!
For the guys here from WET at GoT (in Dutch): Hoe ver staan we van de oprichting van de company? Ik zit op 4.4477 XP. Jullie?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm glad its working great for everyone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik op 4.4620. Karloe is het verst van allemaal. hij zit op 6.9287.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet op 3.0 XP gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
3.19, maar heb al veel tickets gereden om e.e.a. uit te proberen / testen. had zeker 3 punten hoger kunnen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
3.7 hier. Ook een paar tickets gehad en een week op vakantie geweest.
Maakt het voor je XP eigenlijk nog wat uit of je korte stukjes of lange stukken rijdt?

P.s. @SirHendro; hulde voor de topic start en het initiatief om dit draadje te beginnen! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Bjornski op 24-03-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Nee dat maakt niets uit. Er zit geen maximum op de XP die je kan halen per route.

@ de coureurs onder ons. Als je een speedingticket krijgt gaan er geen XP vanaf. Daarom zijn de boetes wel hoger dan bij trukz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Algoritme voor XP berekening is momenteel: Miles * 0.00025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
nieuwe cargo's zijn er. dus opletten wat je gaat rijden.

ik reed van las vegas naar los angelos, en ga nu tussen alberkurkomkommer en denver rijden
zoek gewoon twee steden die een beetje in de buurt liggen met $1.25 of betere lading en gaan met die banaan.

ikzelf hou niet van te lange routes, da wordt me te saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Het voordeel van een lange route is wel dat als cargo vervoert van 1,45 dat je wel het maximale er uit kan slepen qua betaling.

Je hoeft nu geen rekening meer te houden met een maximaal aantal XP wat je kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
Heb me ook weer aangemeld. Wel even wennen, maar ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Welcome back postmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik rijd al de laatste paar dagen heen en weer tusen Las Vegas en St. Louis met plastic. Dit levert $1.50 op. totaal per rit net even meer dan $2000 uiteraard moet hier de diesel nog wel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:35
Ook maar is een account aangemaakt, kijken of het wat is. Moet nu even wachten, want mijn driver is exhausted :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Nice dat we zo snel ook al weer nieuwe tweakers oppakken die ook hier mee gaan domineren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Just Joined...Ik lees het wel als WET er weer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Nu interesante route : Bricks from Chihuahua (1.35ppm + 195 bonus) naar Albuquerque waar je Sand mee terug neemt (1.40ppm + 135 bonus) naar Chihuahua.....
Afstand is overigens 409 mijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Die route werkt niet meer, ik merk dat de prijzen van de cargo net is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

chihuahua -> fresnillo (bricks @ 1.45) -> chihuahua (wood @ 1.50)

416 miles voor een enkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Da's een hele mooie route Nick, vooral met die bonus op Wood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08

jbbrans

Heeft het nog zin om money naar de bank te brengen, of gewoon in de hand houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik heb nog geen rente gehad over het geld wat op de bank staat, dus je kan het net zo goed cash houden.

Misschien dat je onderweg nog overvallers tegenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

nickvanozzie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:40:
chihuahua -> fresnillo (bricks @ 1.45) -> chihuahua (wood @ 1.50)

416 miles voor een enkeltje.
Kan je beter dit rijden:
Fresnillo naar Monterrey met Wood (234 miles, $1.50 ppm, $165 bonus)
en terug
Monterrey naar Fresnillo met Wood (234 miles, $1.50 ppm, $165 bonus)

totaal voor roundtrip:
468 miles, totaal voor heen en weer $1032 = $2.20 per mijl

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Das een nog mooiere route. Ben net in Fresnillo aangekomen dus meteen op naar Monterrey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Schaffen jullie nog nieuwe banden aan bij de koop van een nieuwe truck? Ik zit nog te twijfelen of ik nieuwe banden zal kopen of door zal sparen voor een nieuwe truck. Zeker omdat de banden nu nog zo hard slijten in deze versie van het spel.

Dus de eigenlijke vraag is: Wegen de kosten van de banden op tegen het sneller rijden? Realistisch gezien zul je ongeveer 2 legs eerder aankomen op de plaats van bestemming.

Wie heeft er zin in een leuk vrijdagmiddag rekensommetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er zijn even 10 keer zo veel users gekomen lijkt het (van 100nogwat naar 1000nogwat) :p, zal wel ergens een verhaaltje op een bekende website staan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Marzman schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:04:
Er zijn even 10 keer zo veel users gekomen lijkt het (van 100nogwat naar 1000nogwat) :p, zal wel ergens een verhaaltje op een bekende website staan.
Wat denk je van die Facebook link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijkheid om een company te starten ? Want ik meld me enkel aan als er een company-systeem in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, er zijn alleen nog geen companies :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mils schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:27:
Schaffen jullie nog nieuwe banden aan bij de koop van een nieuwe truck? Ik zit nog te twijfelen of ik nieuwe banden zal kopen of door zal sparen voor een nieuwe truck. Zeker omdat de banden nu nog zo hard slijten in deze versie van het spel.

Dus de eigenlijke vraag is: Wegen de kosten van de banden op tegen het sneller rijden? Realistisch gezien zul je ongeveer 2 legs eerder aankomen op de plaats van bestemming.

Wie heeft er zin in een leuk vrijdagmiddag rekensommetje ;)
Als het met geld hetzelfde is als in Trukz dan maakt het niet eens heel veel uit wat het kost, je DR (XP?) gaat sneller omhoog als je sneller rijdt en dan is het de aanschaf waard.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
heb onder mijn truck nieuwe banden gezet, enorm verschil.

zat op +/- 60% en 61 mph
nu op 100% en 71 mph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe? :p Er zijn toch nog geen items?
[edit]ah ik zie nu de tabjes :)

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 26-03-2011 09:33 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:07:
Is er al een mogelijkheid om een company te starten ? Want ik meld me enkel aan als er een company-systeem in zit.
We zijn hard aan het rijden, alleen zijn er nog geen mensen met genoeg XP om een company te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2024
Marzman schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:11:
Hoe? :p Er zijn toch nog geen items?
Als je stil staat => My Driver => Garage Tabblad ;-), is wel vrij prijzig

Stream @ http://twitch.tv/nessiroj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DjKahless schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Als je stil staat => My Driver => Garage Tabblad ;-), is wel vrij prijzig
Thanks, heb ze ook vervangen. Recap zou iets goedkoper zijn, maar wat het verschil is staat er dan niet bij :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12
Marzman schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:33:
[...]

Thanks, heb ze ook vervangen. Recap zou iets goedkoper zijn, maar wat het verschil is staat er dan niet bij :)
Re-cap = 75% Condition
Replace = 100 % Condition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
Ik vraag me af of het wel rendabel is om de banden te vervangen voor $3000, of liever die 3000 uitsparen voor een andere truck..... en dan met name met je starterstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Ik rijd mijn beginnerstruck gewoon op, geen reparaties, alleen tanken, en op korte routes cashen... dan zo snel mogelijk sparen voor een betere truck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
Dat was wat ik ook over aan het denken was, gewoon oprijden tot ik voldoende geld heb voor een betere / snellere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
heb ik ook gedaan met mn eerste truck. mn tweede dus nieuwe bandjes, ik wilde testen hoeveel dat helpt, en daarnaast kon ik het dan hier delen.

Nu ik erover denk,bij een slechte truck levert het het meeste op, immers je gaat van 50% naar 100%, dat is enorm veel meer snelheid voor $3000. Koop je een nieuwe truck dan is de snelheid ook gedeeltelijk beter omdat dat ding betere banden heeft.
Dit zorgt ervoor dat je in dezelfde tijd meer lading rond kan scheuren en wellicht toch het verschil eruihaalt

[ Voor 55% gewijzigd door vage op 27-03-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Lachen, eindelijk een alternatief. Na de database crash van trukz heb ik mijn account daar opgeheven, maar nu weer een nieuwe aangemaakt. Hopelijk wordt WET weer gauw terug in het leven geroepen. Good old times :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arggg stiekum een nieuw topic aanmaken. En ik het maar raar vinden dat het Trukz topic niet meer voorbij kwam.... :P

afijn, 'k heb jullie weer gevonden... >:)
vage schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:29:
heb ik ook gedaan met mn eerste truck. mn tweede dus nieuwe bandjes, ik wilde testen hoeveel dat helpt, en daarnaast kon ik het dan hier delen.

Nu ik erover denk,bij een slechte truck levert het het meeste op, immers je gaat van 50% naar 100%, dat is enorm veel meer snelheid voor $3000. Koop je een nieuwe truck dan is de snelheid ook gedeeltelijk beter omdat dat ding betere banden heeft.
Dit zorgt ervoor dat je in dezelfde tijd meer lading rond kan scheuren en wellicht toch het verschil eruihaalt
Kan hier iemand wat zinnige wiskunde tegen aan gooien zodat het onderbouwd wordt met getalletjes?.. ;) (ben zelf geen held met excel etc....)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik heb nu de 2001 Western Star 4900EX voor $18,000 dollar (ik doe niet anders dan pendelen tussen Monterrey en Fresnillo), nieuwe bandjes en nu een topsnelheid van 78 MPH en 6.7 MPG. Mooie tweede truck. Topsnelheid is geen probleem, ik heb nog nooit harder dan 75 MPH kunnen rijden.

Het enige wat een nieuwe truck beter doet is het verbruik, een nieuwe kan 9.73 MPG halen, maar kost ook gelijk 8x zoveel, daar kun je heel wat voor tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hmm, ik heb pas 2000, ik heb ook niet echt doorgereden. Ik ben nu ook tussen die twee plaatsen op en neer aan het pendelen maar ik denk dat ik een negatief bedrag had nadat ik de banden had gekocht.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb ook die western star gehad, maar Ik vond nwe banden voor die 2001 beetje overdone, hij loopt na aanschaf 71, zou pas nwe banden nemen als ik tegen de 55-50 zit.

Heb nu een Petebilt, 379 uit 1998 , die heb ik 1x helemaal weer opgeknapt inlc body, engine en banden toen ie serieus rot aan het worden was (banden op 28% en nog maar 4 mpg doen), maar toen werd ie serieus meer waard als de aanschafprijs :D en liep ook iets van 74 mph. Gaat overigens veel te hard achteruit, na 2 dagen fresnilo - monterey doet ie al weer 68 oid.

Nu beetje sparen voor 2002 Pete 8) met 3 loans heb ik hem al bijna :+

[ Voor 53% gewijzigd door LoneWolf op 28-03-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Oja, loans :)

Het spel is ook nog niet af heh :), ik vraag me af of dingen als minder slijtage bij nieuwere trucks en minder slijtage bij trucks die meer gewicht kunnen vervoeren er al in zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 28-03-2011 12:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
Ik rijd momenteel met een 2000 Kenworth, nog in de aanschafstaat maar ik denk dat ik deze wel opknap (eerst even weer wat geld verzamelen aangezien ik deze gisteren heb aangeschaft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Na de supply change (blijkbaar dus maandag ochtend) rijd ik nu de volgende route:

New York > Cincinatti > New York

Heen en weer met Bricks, 1.45 per mile + 135 bonus. Totaal 2x 566 miles= 1.112 miles
Totale opbrengst $1.882,40 ($1,69 per mile)

Als je in de buurt van Kansas of Omaha zit kan je deze rouyte gaan rijden:

Kansas > Omaha > Kansas

Heen en weer met Corn, 1,35 per mile + 165 bonus. Totaal 2x 276 miles = 552 miles
Totale opbrengst $1.075,20 ($1,95 per mile)

Dit zijn volgens mij de 2 beste niet lange routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Voor diegenen die nog in mexico zijn zoals mij: je kan naar chihuahua om daar bricks te laden, die leveren nog behoorlijk op om die mee te nemen als je bv naar kansas of omaha gaat ipv de lange route met iets goedkoops te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
zit nu in Vegas.

Ik ga inderdaad Kansas - Omaha rijden, die had ik net zelf ook gezien, alleen jammer dat ik er 1100 mijl heen moet crossen met $ 0.75 lading :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Iemand al bezig met het porten van de geniale planningstools van Trukz? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

We hebben nog geen company en ik vraag me af of er al contracten in zitten dus er valt nog niet veel te plannen denk ik :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

hmmm. Bugje? Niet dat ik het erg vind... :P

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/9JBC

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Mini-me schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:28:
Iemand al bezig met het porten van de geniale planningstools van Trukz? ;)
Nee, nog nauwelijks mee bezig geweest, behalve wat denkwerk.
Marzman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:31:
We hebben nog geen company en ik vraag me af of er al contracten in zitten dus er valt nog niet veel te plannen denk ik :)
Precies, er moet nog veel gebeuren. Voordat ik überhaupt wat kan doen moeten we een company hebben, leden die gesorteerd kunnen worden op laatst actief en nog wat dingen (de afstanden tussen alle steden zou ook wel fijn zijn).

Jefffan24 zou mij ook veel werk uit handen kunnen nemen door zelf al de data in JSON- formaat aan te bieden, dan hoef ik zelf niet die data te minen, wat weer load scheelt op zowel mijn server als de zijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Whehehe, heb ook een account gemaakt. Dit kan wel eens verschrikkelijk verslavend gaan werken. Geen eerdere ervaring met de voorloper. Zit nu op route Vegas - SF. FF in SF een lading racecars oppicken en dan proberen een brick route te gaan rijden.

Vraagje, kan je alleen je cargo unloaden in een stad die vraagt heeft naar die cargo of maakt dat niet uit?

[ Voor 18% gewijzigd door Chief op 29-03-2011 03:33 ]

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nee maakt niet uit. Op dit moment heeft het ook nog geen invloed op de prijs die je krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:20:
[...]

Nee, nog nauwelijks mee bezig geweest, behalve wat denkwerk.

[...]
Precies, er moet nog veel gebeuren. Voordat ik überhaupt wat kan doen moeten we een company hebben, leden die gesorteerd kunnen worden op laatst actief en nog wat dingen (de afstanden tussen alle steden zou ook wel fijn zijn).

Jefffan24 zou mij ook veel werk uit handen kunnen nemen door zelf al de data in JSON- formaat aan te bieden, dan hoef ik zelf niet die data te minen, wat weer load scheelt op zowel mijn server als de zijne.
Natuurlijk wel uitkijken dat we hem niet zoveel suggesties geven dat hij standaard al die features al inbouwt. Mijns insziens was dat een van de redenen waarom we met WET zo hard andere teams konden inhalen (en natuurlijk vanwege het grote aantal nieuwe leden.... remember de discussies tussen andere teams over alle zogenaamde fake accounts die door WET'ers werden aangemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
De 1e company is er weer: Imperial Freight... DIe hebben we toch zo weer ingehaald ;)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste