En bovenal hebben we voor onze truckersin de company een "bonus" optie als ze XP100 bereiken...
Firewrx and QuincyRossieau gaan jullie nog verder met de game? Er is al geruime tijd niet gereden...
Verwijderd
Whut? Ik heb geen idee waar je het over hebt...Tarabass schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:34:
[...]
Je bent je wel bewust dat het onder GPL-licentie is, en dat je er geld mee verdient![]()
- het is niet een script dat ik geschreven heb
- het is vrij/gratis te downloaden en gebruiken
- GPL wil niet zeggen dat je er geen geld mee _kan_ verdienen.
Khildin, je sarcasme sensor is defect 
Firewrx en Quincy, maak in ieder geval je route af, al gaat dat nu al geld kosten..
Verkoop je Truck, zet het geld op de Bank, en kom later eens terug.
(dan heb je, door de rente, al is het maar 1%, iets meer speelruimte voor een betere Truck.)
Firewrx en Quincy, maak in ieder geval je route af, al gaat dat nu al geld kosten..
Verkoop je Truck, zet het geld op de Bank, en kom later eens terug.
(dan heb je, door de rente, al is het maar 1%, iets meer speelruimte voor een betere Truck.)
Verwijderd
Zat er dan zo'n sensor in de de items store?..
Dan had ik hem toch zeker al aangeschaft. Misschien als feature request droppen (net als de coffee maker... onbegrijpelijk dat die er nog niet is)
Ik ben bijna Tier 2, volgens mij kan ik elke Tier 2 truck dan wel betalen. Is de Western Star nog steeds beter als die Volvo als ze allebei nieuwe banden zouden hebben?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hoe belangrijk is eigenlijk de body van een truck?
[ Voor 102% gewijzigd door Mils op 30-03-2014 13:41 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
De "Body" bepaalt de Load Limit van je Truck.
Bij de echte instapper T1's van invloed, maar vanaf "high" end T1 niet echt meer een punt van zorg.
Maargoed, onderhoud is altijd belangrijk. (1x per 2 weken, voor de "rijke" Drivers
)
Bij de echte instapper T1's van invloed, maar vanaf "high" end T1 niet echt meer een punt van zorg.
Maargoed, onderhoud is altijd belangrijk. (1x per 2 weken, voor de "rijke" Drivers
Ik zou de western star kiezen. Meeste bang for buck, meest zuinige en toch nog de snelste truck. Ook de grootste tankinhoud wat je net bij een $2.60 refuel punt zou kunnen brengen.
Yep, de Western Star, maar dat had ik op de CB ook al gezegd.
Prijs bij tanken maakt mij niet uit
(In City met 1% assistance, geen EL en het komt in de boeken.)
Maar goed, dat krijg je met ruim $ 2.2 Miljoen op de bank en niets om het aan te besteden...
En voor de mensen die 1% rente kunnen gebruiken, Pay Out in iets meer dan 6 uur.
(01:00 AM system time)
Prijs bij tanken maakt mij niet uit
(In City met 1% assistance, geen EL en het komt in de boeken.)
Maar goed, dat krijg je met ruim $ 2.2 Miljoen op de bank en niets om het aan te besteden...
En voor de mensen die 1% rente kunnen gebruiken, Pay Out in iets meer dan 6 uur.
(01:00 AM system time)
Ik ga ook voor de Western Star, ik heb genoeg XP en ik denk ook genoeg geld maar ik doe nog een ritje met de Volvo om mijn tank leeg te rijden.
/▌
Mja de bank is alleen nog fun om netjes op een rond getal af te storten
Waar vind ik eigenlijk de lopende contracten die WET heeft lopen op dit moment.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
View My Company, iets naar rechts zie je dan onder de Company BIO een link "Contracts"
Hier kun je zien wat er openstaat en voltooid is.
Hier kun je zien wat er openstaat en voltooid is.
Voor de drivers met minder dan 20XP is er een klein nieuw contractje met Dirt. Maar 19 loads met als start loading place Houston, zo geen verlies met hoppen naar startstad.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Top, ik ben meteen vertrokken
/▌
Met mijn T2 truck merk ik eigenlijk heel weinig van het repareren. Ik heb nu gerepareerd na twee weken rondrijden en de topsnelheid en het verbruik daar zit bijna geen verschil in. Het verschil wordt voornamelijk gemaakt door de banden.
Ik vraag me af hoe dat dan is met die 2012 Trucks, volgens mij kun je dan rondrijden tot je nieuwe banden nodig hebt zonder te repareren
Ik vraag me af hoe dat dan is met die 2012 Trucks, volgens mij kun je dan rondrijden tot je nieuwe banden nodig hebt zonder te repareren
/▌
Ik vergeet wel eens te repareren, een week of 6 of 8 en daar merk ik helemaal niets van. Alleen als ik dan ga repareren op de 1%RAD kost het een 5 a 6 mille.
Bij de expenses staat daar het bedrag zonder korting van je toolbox en company hulp? Bij mij was het zo'n 900 dollar maar met de toolbox bleef het bedrag hetzelfde. Ik heb niet echt het idee dat ik de kortingen daar terug zie?
/▌
De toolbox heb ik nog nooit gekocht. Ik weet wel zeker dat het repareren qua prijs aangepast wordt. Een deel van het ter repareren bedrag betaal jezelf en een deel betaald de company. Om het helemaal goed te kunnen zien moeten we ven tot vrijdag wachten (1% RAD). Ik heb nu geen repairs in mijn overzicht staan.
Laatste oproep voor Firewrx en Quincy, jullie staan nu een maand te slapen in een route.
Dat gaat $$$ kosten!
Maak je route af, of Reset je Driver, zet het geld op de bank, en kom later eens terug.
Bij geen activiteit in de komende week worden jullie gekickt, het route overzicht wordt vervuild door jullie al lang verlopen contract routes.
En rikdegraaff, wakker worden!! je slaapt ook al bijna 14 dagen in een route.
Dat gaat $$$ kosten!
Maak je route af, of Reset je Driver, zet het geld op de bank, en kom later eens terug.
Bij geen activiteit in de komende week worden jullie gekickt, het route overzicht wordt vervuild door jullie al lang verlopen contract routes.
En rikdegraaff, wakker worden!! je slaapt ook al bijna 14 dagen in een route.
Ik lag 10 maanden plat, dan valt dit nog best mee
/▌
Nieuwe contracten, leuke route. Goed verdienen. ;-)
Maar jij bent een "oude rot" uit het pre-Truckingsim tijdperk, en slapend in een niet-contract route,
dat is heel wat anders.
(al stond je wel op de 12 maanden lijst
Waarschijnlijk kansloos, maar een kick voor de eerder genoemde Drivers.
Mochten jullie dit later lezen, we hebben geen probleem met "inactive" Drivers,
maar parkeer je Truck dan, na het voltooien van een rit.
(verkoop je Truck, zet al je geld op je bank, en kom later eens terug)
Voor boven genoemde, meld je weer aan na afronding van je Route, en we laten je weer binnen.
Mochten jullie dit later lezen, we hebben geen probleem met "inactive" Drivers,
maar parkeer je Truck dan, na het voltooien van een rit.
(verkoop je Truck, zet al je geld op je bank, en kom later eens terug)
Voor boven genoemde, meld je weer aan na afronding van je Route, en we laten je weer binnen.
Ik denk dat je al binnen bent, want ik zie geen aanmelding open staan. :-) Kom maar z.s.m. naar Prince George, daar staat een leuk contract te wachten.
Of moet je eerst zoveel uur wachten omdat je net uit de oude company bent gestapt. Ik gok dat de naam Firefly is @ Truckingsim.
Ik las op de CB dat er een nederlandse driver uit M.X. Trucking wilde joinen. Ben jij dat?? Gaat die company echt stoppen, kan ik nl mooi de aandelen met een fijne profit verkopen.
Of moet je eerst zoveel uur wachten omdat je net uit de oude company bent gestapt. Ik gok dat de naam Firefly is @ Truckingsim.
Ik las op de CB dat er een nederlandse driver uit M.X. Trucking wilde joinen. Ben jij dat?? Gaat die company echt stoppen, kan ik nl mooi de aandelen met een fijne profit verkopen.
[ Voor 54% gewijzigd door Napalm op 02-05-2014 21:27 ]
Welkom en have fun.
Welkom bij de GoT club
Langzaam maar zeker komen we steeds sterker naar voren in de game terwijl de "groten" steeds kleiner worden...
"Wakker worden" oproep!
Vetnek, 3 Minions in- route achtergelaten, rickdegraaff, lector, en mogelijk nog anderen,
Please, zorg dat je driver niet in een route is wanneer je stopt.
(en een melding zou fijn zijn. (mag ook in-game via PM ))
Jullie "vervuilen" de "dispatch" view. en jullie kicken wil ik niet...
Vetnek, 3 Minions in- route achtergelaten, rickdegraaff, lector, en mogelijk nog anderen,
Please, zorg dat je driver niet in een route is wanneer je stopt.
(en een melding zou fijn zijn. (mag ook in-game via PM ))
Jullie "vervuilen" de "dispatch" view. en jullie kicken wil ik niet...
[ Voor 13% gewijzigd door Karloe op 28-05-2014 18:42 ]
En een nieuwe "Wakker worden" kick.
rikdegraaf, Quiksilver en Sander12345, zouden jullie je route tenminste af willen maken.
Speciaal voor Sander12345, je hebt nu gezien dat je, voor een starter, gebeten hebt in meer dan je Truck aan kan. Zet je Hometown naar Portland, reset je Driver, beide kan via de settings pagina.
Koop de '96 Volvo, en leg er nieuwe banden onder. Meld je opnieuw aan voor WET, en wacht op acceptatie. Start vervolgens een route naar Edmonton met Wood, $$ (699 miles, ± $1400 voor jou, na Company Collection.)
Zolang je de geadviseerde routes rijd kun je binnen een week een top T1 truck rijden, een T2 is haalbaar in ± 3 weken.
rikdegraaf, Quiksilver en Sander12345, zouden jullie je route tenminste af willen maken.
Speciaal voor Sander12345, je hebt nu gezien dat je, voor een starter, gebeten hebt in meer dan je Truck aan kan. Zet je Hometown naar Portland, reset je Driver, beide kan via de settings pagina.
Koop de '96 Volvo, en leg er nieuwe banden onder. Meld je opnieuw aan voor WET, en wacht op acceptatie. Start vervolgens een route naar Edmonton met Wood, $$ (699 miles, ± $1400 voor jou, na Company Collection.)
Zolang je de geadviseerde routes rijd kun je binnen een week een top T1 truck rijden, een T2 is haalbaar in ± 3 weken.
Mooi contract van Otherside. Heb goed wifi-contact hier liggend onder de parasols te Spanje.Brutale, jj en wisheh blijven hun mijlen maken.
Normaliter vrijdag back op the office. :-)
Normaliter vrijdag back op the office. :-)
@ Mils, nope, heb al een paar weken niets meer van Jefffan gehoord / gezien.
Dat hij het verkoopt aan Jolt ofzo? Volgens mij bestaat Jolt niet eens meer.
[edit]@karloe: oeps, had meerdere tabs open staan en verkeerd geplakt.
[edit]@karloe: oeps, had meerdere tabs open staan en verkeerd geplakt.
[ Voor 197% gewijzigd door Marzman op 20-06-2014 22:30 ]
/▌
Hmm, is dit nu ook al SG / het Scheer en verzorging shizzle
Interessante post van Bjornski vandaag op het forum, http://forum.truckingsim.com/showthread.php?tid=5853Marzman schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:36:
Dat hij het verkoopt aan Jolt ofzo? Volgens mij bestaat Jolt niet eens meer.
Met een link naar een PDF met zijn, Jeffan24 en Norman's beeld op een volgende versie.
Open Source, opnieuw "opbouwen" van de Game naar v2.0.
Bjornski wil er tijd en Hosting in steken, en er wordt gezocht naar capabele mensen op diverse vlakken om het project van de grond te krijgen.
("We" bestaan nog steeds in-game, 16-17 drivers. )
Mooie nieuwe plannen. Als de ideeën lukken krijgt de game aardig wat meer diepgang.
Leuk dat er een V2 komt. Er zullen toch wel functies zijn die gemist worden of geplanned zijn? Of is er een andere reden voor de update? (volgens de post staat er nog niks vast voor functies en design)
Van Trukz (wat later door Jolt is gekocht) was het overigens ook de bedoeling van de originele maker het af en toe te updaten en dat iedereen dan weer gereset zou zijn tot een starterstruck. Maar dat (een reset) wilden de spelers niet
Van Trukz (wat later door Jolt is gekocht) was het overigens ook de bedoeling van de originele maker het af en toe te updaten en dat iedereen dan weer gereset zou zijn tot een starterstruck. Maar dat (een reset) wilden de spelers niet
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 27-02-2015 10:58 ]
/▌
Ik ben net begonnen met dit spel maar kan geen rit selecteren. Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk wel de destionation invullen en de optional stop, maar kan de cargo niet invullen. En als ik alles wat ik kan invullen ingevuld heb krijg ik een error dat er iets mis is met mijn cargo. Wat doe ik nou precies verkeerd? Gebruik google chrome en ik heb de plug-ins geblokkeerd, maar het werkt ook niet als ik zeg dat ie eerst om pluggins moet vragen
Ik wil je wel helpen, maar dan moeten we het even stap voor stap doorlopen.
Ik weet niet of je voor een company rijdt maar ik zou beginnen met een kort ritje.
Dus Destination invullen, en geen Optional stop kiezen.In welke plaats sta je nu?
Ik weet niet of je voor een company rijdt maar ik zou beginnen met een kort ritje.
Dus Destination invullen, en geen Optional stop kiezen.In welke plaats sta je nu?
[ Voor 53% gewijzigd door Napalm op 27-02-2015 17:00 ]
Is al geluk! Blijkbaar had ik nog geen startlocatieNapalm schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:58:
Ik wil je wel helpen, maar dan moeten we het even stap voor stap doorlopen.
Mooi, veel plezier. Nog vragen stel ze gerust. Ga geen reclame maken maar we hebben een eigen company die ontstaan is uit GOT-membershoi1234 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Is al geluk! Blijkbaar had ik nog geen startlocatie
Zoals gemeld op de CB, doe ik ook weer mee
. Rij nu naar de locatie waar ik cargo op kan halen voor het contract
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Leuk dat je weer mee rijdt. Had even over het CB'tje heen gekeken maar dat nu snel hersteld.
Welkom terug 
maar wel blijven rijden dan..
maar wel blijven rijden dan..
ik heb me ook aangemeld bij WET.
oeps iets te vaak op drive geklikt
een penalty van 450.000
oeps iets te vaak op drive geklikt
een penalty van 450.000
[ Voor 113% gewijzigd door chimera2 op 18-03-2015 07:50 ]
Niet verder gaan als 110 en je bent bijna zeker boetvrij
Oproep: Drivers in een Route, kom eens in beweging.
van hier.
Oxigeon, pas een weekje, maar dat gaat je geld kosten.
rikdegraaff, bijna een jaar... de kick uit komt er aan.
Niet van hier, maar toch, voor het "omroepen"
aosborne en carol40, na 1 jaar volgt een lieve PM en vervolgens een voet onder...
Probeer AUB een route af te maken, ook als je in een gevalletje nostalgie je barrel weer start.
Verder gaan we lekker, zelfs met maar 4 contracten per "ronde" weten we ze in Subsidiary te pakken.
(weinig actieve Companies over, gezien het aantal contracten.)
Compliment aan Napalm.
van hier.
Oxigeon, pas een weekje, maar dat gaat je geld kosten.
rikdegraaff, bijna een jaar... de kick uit komt er aan.
Niet van hier, maar toch, voor het "omroepen"
aosborne en carol40, na 1 jaar volgt een lieve PM en vervolgens een voet onder...
Probeer AUB een route af te maken, ook als je in een gevalletje nostalgie je barrel weer start.
Verder gaan we lekker, zelfs met maar 4 contracten per "ronde" weten we ze in Subsidiary te pakken.
(weinig actieve Companies over, gezien het aantal contracten.)
Compliment aan Napalm.
Zeker wat carol40 betreft. Reed dag in dag uit 24 legs a day, en van het ene op het andere moment staat hij stil. Blijf het vreemd vinden. Je zou haast zeggen dat hij van de aardbodem is verdwenen, al hoop ik dat niet voor hem/haar.
Freak, waar ben je?
Je staat al vanaf 24-09 stil in een route...
Stoppen is niet erg, maar kondig het aan, en maak een route af.
(dat scheelt mij het kicken...)
Verder gaan we lekker door, al wordt het clubje kleiner.
Napalm (Brutale) doet z'n werk, nieuwe contracten binnenhalen, en soms spring ik even bij.
Happy Trucking, Keep that Pedal to the Metal.
Je staat al vanaf 24-09 stil in een route...
Stoppen is niet erg, maar kondig het aan, en maak een route af.
(dat scheelt mij het kicken...)
Verder gaan we lekker door, al wordt het clubje kleiner.
Napalm (Brutale) doet z'n werk, nieuwe contracten binnenhalen, en soms spring ik even bij.
Happy Trucking, Keep that Pedal to the Metal.