Assistance zou nu moeten werken overigens... Wellicht de repair assistance toch maar weer aanpassen?
het werkt idd helemaal alleen jammer dat ik vanochtend me truck helemaal heb gemaakt dus dat koste me in totaal 900$ en anders had het me maar 90$ gekost
Wat ik me afvroeg. Er zijn steden met een specifiek demand cargo. Doet dit nu al iets? Of kan ik dit buiten de berekeningen laten voor de routes?
Als de demand momenteel niks uitmaakt, dan is een overzicht van de routes hier te vinden. De afstanden zijn gebaseerd op http://truckingsim.com/distances.php En de pagina zal automatisch geupdate worden op maandag en donderdag.
Als de demand momenteel niks uitmaakt, dan is een overzicht van de routes hier te vinden. De afstanden zijn gebaseerd op http://truckingsim.com/distances.php En de pagina zal automatisch geupdate worden op maandag en donderdag.
[ Voor 49% gewijzigd door Woutrrr op 13-04-2011 00:17 ]
Nice. Ik kende die distance- pagina nog niet. Ik ga zelf ook even daarnaar kijken. 
En de demands doen nog niets op dit moment.
En de demands doen nog niets op dit moment.
[ Voor 99% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-04-2011 00:28 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik neem aan dat we pas donderdag weer in een nieuwe terminal gaan investeren zodra de nieuwe routes bekend zijn?
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Nu proberen vast te houden en uit te lopen! En meer drivers binnen te krijgen!
https://untappd.com/user/OzzBier
Nu nog de functie toevoegen dat we andere bedrijven middels een vijandige aandelenovername kunnen overnemen en uitzuigen
Misschien handig om die lijst per stad te sorteren. Zodat je alle routes van bv Houston naar alle andere steden kan zien... De lijst is, mijns inziens nu wat onoverzichtelijk omdat hij zo lang is.....Woutrrr schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:46:
Wat ik me afvroeg. Er zijn steden met een specifiek demand cargo. Doet dit nu al iets? Of kan ik dit buiten de berekeningen laten voor de routes?
Maar in ieder geval goed werk geleverd!!
Seriously? Nope, not a bit...
Zeker goed werk geleverd! Een sorteerfunctie zou inderdaad handig wezen.Xessive schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:07:
[...]
Misschien handig om die lijst per stad te sorteren. Zodat je alle routes van bv Houston naar alle andere steden kan zien... De lijst is, mijns inziens nu wat onoverzichtelijk omdat hij zo lang is.....
EensXessive schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:07:
[...]
Misschien handig om die lijst per stad te sorteren. Zodat je alle routes van bv Houston naar alle andere steden kan zien... De lijst is, mijns inziens nu wat onoverzichtelijk omdat hij zo lang is.....
Wouter: super mooi schema!! Bedankt
Edit: Overigens lijkt het me niet handig dit schema zomaar op wettrucking.com te zetten
[ Voor 17% gewijzigd door heuker op 13-04-2011 11:56 ]
Woops, rijd nu naar Philadelphia, maar morgen reset alles weer(dacht volgende week) dus ik rijd nu voor niks xD
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
R U joking?!!Darkasantion schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:26:
Woops, rijd nu naar Philadelphia, maar morgen reset alles weer(dacht volgende week) dus ik rijd nu voor niks xD

GTA VI - All aboard the hype train!!
Zoals mijn opa zou zeggen:
Scheiße!!
Ach ja gelukkig rij ik er met een $1.35pm lading erheen. Dus de heen rit is wel oke nu maar hopen dat er ook weer wat leuks vandaan kan halen
Sadly not, had het te laat door
Dat is dan weer waar. Ik zal eens even goed nadenken hierover. Want het zou inderdaad erg mooi zijn dat je, indien je niet in de buurt bent van de beste route(s), je dan a.d.v. je huidige positie/stad alsnog de hoogst mogelijk betalende route zou kunnen kiezen (als je snapt wat ik bedoel). Bv via een pulldown o.i.d..heuker schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:34:
[...]
EensZou nog een mooie verbetering zijn. Echter gaat het wel weer ten koste van het algehele overzicht... Wat je wel kan doen, is de kolommen individueel sorteerbaar maken, maar dan zijn de pagina's niet statisch meer, dus genereer je load.
Wouter: super mooi schema!! Bedankt
Edit: Overigens lijkt het me niet handig dit schema zomaar op wettrucking.com te zetten
En het makkelijkst zou dat gaan op een webpagina, anders moet je daar weer een app voor coden die bij iedereen lokaal moet worden geinstalleerd die de lijst van Wouter importeert en dan zijn 'ding' doet...
Ik zie net dat de assistances werken. Ik heb het wel nog niet kunnen testen. Misschien moeten die % naar beneden om een goede cashflow naar de company te kunnen blijven houden.
Volgens mij gaat het momenteel wel goed met de inkomsten en uitgaven van WET. Repair kunnen we gewoon laten staan, kost m.i. niet teveel. Met de huidige percentages kunnen we 1e blijven en uitlopen.
Zou mooi zijn als we nog wat extra drivers kunnen krijgen!
Zou mooi zijn als we nog wat extra drivers kunnen krijgen!
De overzichtspagina heeft een update gekregen van mij.
Het is nu mogelijk om de routes te filteren. Dit kan door een zoekterm of door een stad te selecteren. Alle routes waar die stad niet in voorkomt verdwijnen dan. Ook is het nu mogelijk om de tabel zelf te sorteren, dit gaat door op de tabelkoppen te drukken.
Het is nu mogelijk om de routes te filteren. Dit kan door een zoekterm of door een stad te selecteren. Alle routes waar die stad niet in voorkomt verdwijnen dan. Ook is het nu mogelijk om de tabel zelf te sorteren, dit gaat door op de tabelkoppen te drukken.
SUPER!!!! Ziet er strak uit. Precies wat ik in gedachte had. Puik werk dit!!!
Verwijderd
Ik ben een beetje aan het bekijken wanneer het zin heeft om een nieuwe truck te kopen. Als ik mijn huidige truck verkoop kom ik op ongeveer 25K cash uit. Maar dan schiet ik qua snelheid nog niet erg op. Als ik de trucklot een beetje doorblader dan lijkt het pas rendabel als ik een truck van 50K+ kan kopen zodat ik een max snelheid van 90+ mph ga krijgen.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Snelheid is met de wat oudere trucks niet echt van toepassing. MPG dat doet er toe, in mijn ogen.
En in combinatie met de lijst van Woutrrr moet het mogelijk zijn om binnen afzienbare tijd een truck
van 50+K te kopen.
Mijn advies: Ga voor de truck met de hoogste MPG binnen je budget.
En in combinatie met de lijst van Woutrrr moet het mogelijk zijn om binnen afzienbare tijd een truck
van 50+K te kopen.
Mijn advies: Ga voor de truck met de hoogste MPG binnen je budget.
@khildin,
Die snelheid maakt in mijn optiek wel degelijk uit. Ik heb geupgrade naar een $25K truck. Met nieuwe banden kwam ik op iets van 84 MPH. Inmiddels ben ik weer terug op 75. Jij kunt met je truck + nieuwe banden nu 71 MPH rijden. Gevoelsmatig maakt die +/- 10MPH toch een hoop uit.
Die snelheid maakt in mijn optiek wel degelijk uit. Ik heb geupgrade naar een $25K truck. Met nieuwe banden kwam ik op iets van 84 MPH. Inmiddels ben ik weer terug op 75. Jij kunt met je truck + nieuwe banden nu 71 MPH rijden. Gevoelsmatig maakt die +/- 10MPH toch een hoop uit.
Jeffan heeft laten weten dat assistentie nu werkt.
Lijkt me goed om de company-bankrekening even goed in de gaten te houden!
Lijkt me goed om de company-bankrekening even goed in de gaten te houden!
Company Assistance is now working, so if you are in a company that offers assistance for fuel and repair (or want to be in one) you will now reap the benefits of their generosity!
Verwijderd
I must of been out of it when I wrote that update. I just re read it and omg that grammar is terrible.
I've seen worse.
Good job on the assistances though. That's adding another very good strategy-aspect to the game!
Good job on the assistances though. That's adding another very good strategy-aspect to the game!
Mag ik vragen waar de pagina staat? Kon hem hier niet vinden namelijk. Had ook al even gezocht maar zonder resultaat.Woutrrr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:06:
De overzichtspagina heeft een update gekregen van mij.
http://www.geleeend.nl/truckingsim/giganielsie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:20:
[...]
Mag ik vragen waar de pagina staat? Kon hem hier niet vinden namelijk. Had ook al even gezocht maar zonder resultaat.
@Wouterrr, is het niet handiger om het onder de wettrucking.com website te hangen? Wil je daar logingegevens voor hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door Bjornski op 13-04-2011 21:48 ]
Maar even 'gesolliciteerd'. Ben wel oververmoeid, maar ben net begonnen. Hoop dat ik toch een kans krijg
Verwijderd
I gotta say thats impressive and didn't expect anything of that caliber to be out yet. Very impressive.Bjornski schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:47:
[...]
http://www.geleeend.nl/truckingsim/
@Wouterrr, is het niet handiger om het onder de wettrucking.com website te hangen? Wil je daar logingegevens voor hebben?
That's why we were becoming the fastest growing company in the "other game" We have some very dedicated drivers, who are willing to design some tools for the company..Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:49:
[...]
I gotta say thats impressive and didn't expect anything of that caliber to be out yet. Very impressive.
Zeau laatste ritjes tussen Philadelphia en New York er weer op zitten. Als ik tijd heb kan ik straks nog 1x rijden.Lekker snel rijk worden haha. Toch weer iets van 3k in de laatste 24 uur verdient
.
Ben benieuwd wat de cargo shift van vanmiddag ons weer brengt.
Gefeliciteerd! Niet alleen met je verjaardagRoberttt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:42:
Zeau laatste ritjes tussen Philadelphia en New York er weer op zitten. Als ik tijd heb kan ik straks nog 1x rijden.Lekker snel rijk worden haha. Toch weer iets van 3k in de laatste 24 uur verdient.
Ik heb een bugje gevonden. Op het moment dat je je speed instelt op bijvoorbeeld 2, krijg je een melding dat je minstens 10 moet rijden. Vul je vervolgens 11 in en klikt weer op 'Drive', dan krijg je weer de melding dat je minstens 10 moet rijden en kan niet verder. Pas je de waarde niet aan (60), dan gaat het wel goed
Ik zal hem ook even op het TS forum posten
Hmm, hoe gaan jullie eigenlijk vanaf NY/Philly richting het zuiden voor hogere ppm's? Via Montgomery en daar bulldozers ophalen om vervolgens naar Dallas/Corpus Christi te gaan?
Niet... gewoon direct tussen NY en Philly op en neer rijden
... huh? Dat levert niks meer op. Cargo change is net geweest.
Ik ben nog ff aan het kijken of het niet handiger kan.
Ik ben nog ff aan het kijken of het niet handiger kan.
Prijzen zijn geüpdatet een half uurtje geledenrdfeij schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:35:
Niet... gewoon direct tussen NY en Philly op en neer rijden
Dr zijn cargo changes geweest, Philly - NY levert niks meer op.
CC naar Dallas is nu het best
Vanaf welk puntvage schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:37:
Dr zijn cargo changes geweest, Philly - NY levert niks meer op.
Corpus Christi met Markers en dan terug met Wool?
Lol, kan ik weer 2200KM rijden voordat ik er ben
[ Voor 19% gewijzigd door Darkasantion op 14-04-2011 12:39 ]
CC=Corpus Christi
@Wouterrr: Een simpel lijstje van steden + aangeboden goederen incl. prijzen en losse bonussen zou erg makkelijk zijn voor dit soort gevallen
Edit: vanaf NY/Philly naar Jacksonville en daar Markers ophalen kan ook. Is denk ik 200miles meer dan via Montgomery
@Wouterrr: Een simpel lijstje van steden + aangeboden goederen incl. prijzen en losse bonussen zou erg makkelijk zijn voor dit soort gevallen
Edit: vanaf NY/Philly naar Jacksonville en daar Markers ophalen kan ook. Is denk ik 200miles meer dan via Montgomery
[ Voor 26% gewijzigd door heuker op 14-04-2011 12:44 ]
I know, maar het is nu daarin slecht te zien of de (gecombineerde) hoge ppm's komen door een hoge ppm of door een hoge bonus. Daardoor is het lastig het reizen van noord naar zuid op een zo gunstig mogelijke manier te berekenen. Je hebt namelijk meer aan een hoge standaardprijs ivm de vele kilometers, dan aan een bonus die waardevoller is op korte stukjesvage schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:44:
uit een post van gister (?)
http://www.geleeend.nl/truckingsim/
ideaal!
[ Voor 13% gewijzigd door heuker op 14-04-2011 12:51 ]
hmm daarin heb je gelijk, dan moet je maar staren naar de site en mij vertelen wat het beste is, kan ik het ook doen :-)
Ik zou rijden naar Cincinnatti en daar Cereal oppikken voor 1.3 PPM,
Dan naar Dallas of Corpus Christi met Bulldozers.
Dan naar Dallas of Corpus Christi met Bulldozers.
Ik kom nu vanuit NY met Bread naar Cincinnatti. Vanuit daar verder naar Dallas en dan cashen
Vreemd, ik ben aan het kijken op Wouter zijn lijst naar de voordeligste route vanuit Philadelphia. Volgens die lijst krijg ik $ 432.75 als ik met Flax naar Cincinnati rijd. Bij truckingsim zelf krijg ik voor die route $433.50. Er zit dus $ 0.75 verschil op. PPM voor Flax staat op 0.85, dus het is niet gewoon een verschil van 1 mijl of zo.
Ik was eerst van plan om vanuit Philadelphia over Cincinnati naar Dallas te rijden, maar dat duurt nogal lang. In plaats daarvan ga ik naar Jacksonville rijden en daar pendelen van/naar Montgomery. Ik ben er sneller en Jacksonville-Montgomery staat nog altijd op de 4de plek in Wouter zijn lijstje.
Ik was eerst van plan om vanuit Philadelphia over Cincinnati naar Dallas te rijden, maar dat duurt nogal lang. In plaats daarvan ga ik naar Jacksonville rijden en daar pendelen van/naar Montgomery. Ik ben er sneller en Jacksonville-Montgomery staat nog altijd op de 4de plek in Wouter zijn lijstje.
[ Voor 30% gewijzigd door Otherside1982 op 14-04-2011 13:17 ]
Wat maakt Driver Experience eigenlijk uit? Niks toch?
Als je in de distance-tabel kijkt, zie je een nauwkeurigheid van 2 getallen achter de komma. Het lijkt erop dat TS per hele mijl rekent. Er kan dus ook een afwijking van 0.x mille zijn.Otherside1982 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:10:
Vreemd, ik ben aan het kijken op Wouter zijn lijst naar de voordeligste route vanuit Philadelphia. Volgens die lijst krijg ik $ 432.75 als ik met Flax naar Cincinnati rijd. Bij truckingsim zelf krijg ik voor die route $433.50. Er zit dus $ 0.75 verschil op. PPM voor Flax staat op 0.85, dus het is niet gewoon een verschil van 1 mijl of zo.
Je kan sommige goederen pas vervoeren bij een hoge Experience bijvoorbeeldDarkasantion schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:13:
Wat maakt Driver Experience eigenlijk uit? Niks toch?
[ Voor 15% gewijzigd door heuker op 14-04-2011 13:17 ]
Zoiets? http://geleeend.nl/truckingsim/cities.phpheuker schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:39:
CC=Corpus Christi
Maar dit is nog niet optimaal voor het berekenen van de meest efficiënte route, maar volgens mij al wel weer iets handiger.
Klinkt leuk. Ik heb me aangemeld onder "Casmo".
Edit: Ben ik het, of werkt de Route Planner niet in Firefox?
[ Voor 40% gewijzigd door Casmo op 14-04-2011 13:39 ]
naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).
Welkom! Wat bedoel je precies met Route Planner?Casmo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:28:
Ik werk iig met Firefox (4) en kan routes rijden. Ook http://www.geleeend.nl/truckingsim/ werkt prima bij mij.
Krijg je een foutmelding oid?
Krijg een foutmelding dat de Destination niet gevonden kan worden.Bjornski schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:48:
[...]
Welkom! Wat bedoel je precies met Route Planner?

In IE-Tab werkt het wel, dus kan wel uit de voeten wielen.
Wat je zegt, het is niet ideaal, maar al wel een stuk makkelijker. Bedankt!Woutrrr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:24:
[...]
Zoiets? http://geleeend.nl/truckingsim/cities.php
Maar dit is nog niet optimaal voor het berekenen van de meest efficiënte route, maar volgens mij al wel weer iets handiger.
Edit: Een idee is misschien om een extra kolom met afstand tot de gekozen stad toe te voegen. Op die manier kan er, wanneer gesorteerd op afstand+ppm, een aantal mogelijkheden in de buurt worden gekozen. Je moet dan nog wel zelf weten of zo'n plaats dan redelijk op de route ligt naar je eindbestemming.
Je zou dan een check kunnen inbouwen of de afstand van je tussenstop tot de eindbestemming kleiner wordt dan de totale afstand die je zou afleggen wanneer je geen tussenstop zou maken...
[ Voor 39% gewijzigd door heuker op 14-04-2011 14:14 ]
Verwijderd
We use google maps to create the maps for routes. Right now google doesn't have Mexico mapped out for directions which means we can't draw the route. So that is why you are getting that message.Casmo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:58:
[...]
Krijg een foutmelding dat de Destination niet gevonden kan worden.
[afbeelding]
In IE-Tab werkt het wel, dus kan wel uit de voeten wielen.
Woohooo, We zitten boven de 100 drivers! 
Update: heb ff de terminal in Corpus Christi opgewaardeerd naar een Depot.

[ Voor 46% gewijzigd door Bjornski op 14-04-2011 16:16 ]
Het gaat lekker qua rijders!!Bjornski schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:12:
Woohooo, We zitten boven de 100 drivers!
Wat zijn de voordelen van een Depot t.o.v. Terminal?
Uhm eventjes uit m'n hoofd:
Volgens mijn krijgen we dan 8% extra op elke rit. En nog wat andere dingen, maar die weet ik niet meer.
Volgens mijn krijgen we dan 8% extra op elke rit. En nog wat andere dingen, maar die weet ik niet meer.
Verwijderd
EL Free refuel and repair is the same but you don't really get any other bonuses until you go to a Regional Hub, this is where you start getting discounts for stuff.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 17:49 ]
I know, but I thought a regional hub was a little expensive all at once.
The increase in bonus, from 5% to 8% is nice though.
Heb het ook ff op wettrucking.com aangepast!
Ik ben nu 2 dagen bezig en ben dus nog zoekende. Maar hoe pakken jullie het aan met je vermoeidheid? Ik bedoel, ik kies een destination, stel mn snelheid in en rijdt erheen. Ben dan oververmoeid, en dan? Zit er dan niets anders op dan wachten tot morgen om weer 5 min. te klikken en weer te wachten?
Ja zo moet het, je kan natuurlijk ook om het uur klikken.Tarabass schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:37:
Ik ben nu 2 dagen bezig en ben dus nog zoekende. Maar hoe pakken jullie het aan met je vermoeidheid? Ik bedoel, ik kies een destination, stel mn snelheid in en rijdt erheen. Ben dan oververmoeid, en dan? Zit er dan niets anders op dan wachten tot morgen om weer 5 min. te klikken en weer te wachten?
Da's in ieder geval weer mooi meegenomen!Mils schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:27:
Uhm eventjes uit m'n hoofd:
Cool, what kind of stuff might I ask? Or is that to be implemented in the (near) future?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:49:
EL Free refuel and repair is the same but you don't really get any other bonuses until you go to a Regional Hub, this is where you start getting discounts for stuff.
Zekers te weten. Hopelijk hebben we binnenkort weer zo'n lekker ritje als tussen Philly en NY. Ik kan m'n nieuwe(re) truck al ruikenBjornski schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:06:
I know, but I thought a regional hub was a little expensive all at once.

It's not just Mexico I think. There is also a Javascript error wich may help?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:28:
[...]
We use google maps to create the maps for routes. Right now google doesn't have Mexico mapped out for directions which means we can't draw the route. So that is why you are getting that message.
Fout: a is null
Bronbestand: http://maps.gstatic.com/i...es/332a/maps2.api/main.js
Regel: 458
It's when I change the destination.
Verwijderd
Well its mexico/south america...really anything below the united states google doesn't have mapped.
@Tarabass, was je EL onder, op, of boven de 100 op dat moment?Tarabass schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:07:
Ik heb een bugje gevonden. Op het moment dat je je speed instelt op bijvoorbeeld 2, krijg je een melding dat je minstens 10 moet rijden. Vul je vervolgens 11 in en klikt weer op 'Drive', dan krijg je weer de melding dat je minstens 10 moet rijden en kan niet verder. Pas je de waarde niet aan (60), dan gaat het wel goed
Weet ik niet meer. Ik probeer het nu te simuleren, maar dat lukt me niet. Ik heb het geprobeerd met een EL van 90, 100 en 110rdfeij schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 07:22:
[...]
@Tarabass, was je EL onder, op, of boven de 100 op dat moment?
@tarabass; Misschien is het inmiddels opgelost.
Ik heb een nieuwe Ad voor onze company geplaatst; een grote, zodat we nog wat meer opvallen.
Ik heb een nieuwe Ad voor onze company geplaatst; een grote, zodat we nog wat meer opvallen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bjornski op 15-04-2011 13:13 ]
is het nu misschien het idee om wat meer depots en hoger te kopen omdat we nu meer dan 50000 voor staan op de andere company's
Helemaal mee eens, maar wel op plekken waar dat nuttig/zinnig is. Op dit moment hebben we een mooie depot in Corpus Christi en daar loopt ook de best betalende route. Na de cargo-change maar weer even kijken of we ergens anders een terminal moeten neerzetten.Catmandos schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:24:
is het nu misschien het idee om wat meer depots en hoger te kopen omdat we nu meer dan 50000 voor staan op de andere company's
Achteraf gezien had het wel slim geweest om er een in NY of Philly neer te zetten.
Verwijderd
I have just posted a new update that i want everyone to see so i'm promoting it here:
http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=895
As alpha testers it applies to everyone.
Thanks for the update. All i can say is keep up the great work. Hopefully we'll get our hands on some purchasable items soonVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:50:
I have just posted a new update that i want everyone to see so i'm promoting it here:
Great news Jeff. Good to see you guys building an API!
Only I think the focus should be on the game... it's great you guys are implementing al new tools/api's/features, etc. but don't get too wide in developing, stay focussed on gameplay first please, that part is far from done, and an api is only "nice to have"Bjornski schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:52:
Great news Jeff. Good to see you guys building an API!
Garage
Build cost: $6000
Daily running cost: $15
Requires: N/A
Upgrade to: Depot
Number allowed: Unlimited
Downgrade cost: N/A
Terminal Sale Price: $3000
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
overhauls cost only 1 EL
5% bonus on routes ending there
Depot
Upgrade cost: $3000
Daily running cost: $25
Requires: Garage
Upgrade to: Regional Hub
Downgrade cost: $1000
Terminal Sale Price: $4500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
8% bonus on routes ending there
Regional Hub
Upgrade cost: $18000
Daily running cost: $50
Requires: Depot
Upgrade to: Headquarters
Number allowed: 5
Downgrade cost: $6000
Terminal Sale Price: $13500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
5% additional discount on repairs, overhauls and fuel
10% additional discount on items
10% bonus on routes ending there
Headquarters
Upgrade cost: $54000
Daily running cost: $75
Requires: Regional Hub
Upgrade to: N/A
Number allowed: 1
Demolition cost: $18000
Terminal Sale Price: $40500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
25% additional discount on repairs, overhauls and fuel
12% bonus on routes ending there
Bron: http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=746
Build cost: $6000
Daily running cost: $15
Requires: N/A
Upgrade to: Depot
Downgrade cost: N/A
Terminal Sale Price: $3000
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
overhauls cost only 1 EL
5% bonus on routes ending there
Depot
Upgrade cost: $3000
Daily running cost: $25
Requires: Garage
Upgrade to: Regional Hub
Downgrade cost: $1000
Terminal Sale Price: $4500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
8% bonus on routes ending there
Regional Hub
Upgrade cost: $18000
Daily running cost: $50
Requires: Depot
Upgrade to: Headquarters
Number allowed: 5
Downgrade cost: $6000
Terminal Sale Price: $13500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
5% additional discount on repairs, overhauls and fuel
10% bonus on routes ending there
Headquarters
Upgrade cost: $54000
Daily running cost: $75
Requires: Regional Hub
Upgrade to: N/A
Number allowed: 1
Demolition cost: $18000
Terminal Sale Price: $40500
Advantages:
EL-free refuelling
EL-free repairs
EL-free overhauls
25% additional discount on repairs, overhauls and fuel
12% bonus on routes ending there
Bron: http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=746
Verwijderd
We are but sometimes its nice to a break from doing the same stuff over and overrdfeij schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:27:
[...]
Only I think the focus should be on the game... it's great you guys are implementing al new tools/api's/features, etc. but don't get too wide in developing, stay focussed on gameplay first please, that part is far from done, and an api is only "nice to have"
Cool, some more people in this world should do thatVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:49:
[...]
We are but sometimes its nice to a break from doing the same stuff over and overAfter I'm done with this API stuff (which truthfully won't take long), I'm going to be going back to gameplay and getting some important things done. But I decided to take a week off of gameplay and do some other things to give myself a break (I know its not much of break but its stimulating my brain in a different way than gameplay does).
Nope, had het vanmiddag weer. 9 kilometer invullen, melding gekregen dat ik minimaal 10 km moet rijden, daarna 12 ingevoerd en weer de melding dat ik minimaal 10 km moet rijdenBjornski schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:00:
@tarabass; Misschien is het inmiddels opgelost.
De volgende keer zal ik eens proberen om 15 in te vullen en vervolgens 16. Want heb het gevoel dat het met de km's naar miles te maken heeft. 16 mile is meer dan 10 km. Als hij dat pakt klopt de conversie naar km's niet
Ja, er gaat meer mis met de conversie. Ik heb er al een bug over gepost.
Als je truck max speed lager is dan de speed limit, dan geldt de truck speed natuurlijk.
Alleen: als dat bv 101 km/h is, vult ie standaard 63 km/h in.
Vermoedelijk ook iets met de mile - km conversie.
Als je truck max speed lager is dan de speed limit, dan geldt de truck speed natuurlijk.
Alleen: als dat bv 101 km/h is, vult ie standaard 63 km/h in.
Vermoedelijk ook iets met de mile - km conversie.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ik zag dat je een bugje had gemeld. Ook maar even mijn bevindingen erbij gezet middels een comment
Dallas - CC 348 miles wool 701,78 dollar dit is incl de 8% bonus
op http://www.geleeend.nl/truckingsim/ word de bonus nog niet meegeteld.
Voordeel daarvan is dus dat het alleen maar mee kan vallen!W Timmermans schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:47:
Dallas - CC 348 miles wool 701,78 dollar dit is incl de 8% bonus
@tarabass, kan het zijn dat hij misschien de oude melding onthoud? Dus, je vult 8 in, krijgt een melding, je vult 30 in, krijgt dezelfde melding, omdat die nog gecached is.
Het je al eens geprobeerd uit-en-weer-in te loggen na die melding?
Het je al eens geprobeerd uit-en-weer-in te loggen na die melding?
Ik heb al een reactie gekregen van jefffan24. Hij was vergeten dit gedeelte te converteren naar km's. zoals ik dus al dacht. Meer info: http://truckingsim.com/bugs/view_bug.php?id=13
We gaan gelijk op met WSF, goed bezig met zijn allen, ook al is het nog alfa, toch goed om te weten dat we de beste kunnen zijn 
En dat allemaal (in ieder geval een groot gedeelte) door T.net
En dat allemaal (in ieder geval een groot gedeelte) door T.net
Het gaat idd goed, al heb ik wel het idee dat WWSF financieel iets aan het inlopen is, waarschijnlijk door de lagere repair assistance. Maar goed, voorlopig zit het nog wel snor.
@Iedereen; Let erop dat vanmiddag om 12:10 en 12:30 de cargo's en bonussen veranderen. Zorg dus dat je de oude route voor 12:00 uur start, of je nieuwe route na 12:30 (of nadat we een nieuwe route hebben gepost).
@Iedereen; Let erop dat vanmiddag om 12:10 en 12:30 de cargo's en bonussen veranderen. Zorg dus dat je de oude route voor 12:00 uur start, of je nieuwe route na 12:30 (of nadat we een nieuwe route hebben gepost).
Klopt, we hebben een tijdje op 55.000 voorsprong gestaan en nu zitten we net onder de 50.000.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Houdt er ook rekening mee dat zij rijden als wij slapen. Kan dus goed zijn, dat zij nu slapen en wij weer een stuk gaan uitlopen.... we zullen zienBjornski schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:53:
Het gaat idd goed, al heb ik wel het idee dat WWSF financieel iets aan het inlopen is, waarschijnlijk door de lagere repair assistance. Maar goed, voorlopig zit het nog wel snor.
Kijk ook naar Extreme, die hebben 12 terminals. Geen idee hoeveel WWSF er heeft maar als je simpel 12x6000 doet, heeft Extreme al meer waarde dan WWSF. Gaan we volgende ronde ook weer een nieuwe terminal neerzetten, mits we er niet al 1 hebben als start of eind station?
Wat mij betreft wel ja.
Edit, voor wat betreft de routes;
geleeend.nl is nog niet bijgewerkt, maar zo op het eerste gezicht;
Albuquerque -> Denver, Sand, 365 miles, $587, 1.6 PPM
Denver -> Albuquerque, Foam, 365 miles, $585, 1.6 PPM
Iemand een beter idee? Terminal in Denver of Albekikker?
[ Voor 93% gewijzigd door Bjornski op 18-04-2011 12:40 ]
Wat is nu de beste route? Dallas -> cc levert niets meer op
Tarabass schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:41:
Wat is nu de beste route? Dallas -> cc levert niets meer op
Bjornski schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:29:
Wat mij betreft wel ja.
[ Voor 20% gewijzigd door Bjornski op 18-04-2011 12:53 ]
Albuquerque <-> ElPaso 191.56 $788.84 2.059 PPM, volgens geleend.nl, is wel op 12:10 geupdate. Wordt het spel nog steeds in 2 etappes geupdate? Zo ja, dan klopt dit waarschijnlijk niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberttt op 18-04-2011 12:58 ]
Dat kan helaas nog niet, omdat je meer dan 20 XP moet hebben om Chemicals te mogen rijden...Roberttt schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:58:
Albuquerque <-> ElPaso 191.56 $788.84 2.059 PPM, volgens geleend.nl, is wel op 12:10 geupdate. Wordt het spel nog steeds in 2 etappes geupdate? Zo ja, dan klopt dit waarschijnlijk niet.
Ik heb wel een betere route;
- Atlanta -> Montgomery; Metal; 142 mijl, $331,58, 2.33 PPM
- Montgomery -> Atlanta; Bulldozers; 142 mijl, $196.58; 1.383 PPM
Ik zal een terminal in Montgomery gaan plaatsen, ok?
[ Voor 25% gewijzigd door Bjornski op 18-04-2011 13:03 ]