GTA VI - All aboard the hype train!!
Bug is hier gemeld.
Hoe kan je eigenlijk een nieuwe truck kopen?Mils schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:36:
Is het trouwens nu ook weer mogelijk om vrijwillig meer geld af te staan aan WET.
In principe heb ik nu niet zoveel geld meer nodig. Ik heb nu een leuke truck uit 2001. Daarmee kan ik bijna full speed rijden en zolang ik mijn benzine kan betalen en af en toe nieuwe banden vind ik het prima.
Stream @ http://twitch.tv/nessiroj
Ingame name: Swaxie
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Best wel lief, tijd voor een nieuw biertje

[ Voor 55% gewijzigd door Mils op 06-04-2011 18:23 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Ach, het staat nu eenmaal op de hoofdpagina :Mils schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:22:
Agh, prinsesjes blijven bestaan
Best wel lief, tijd voor een nieuw biertje
"Welcome to TruckingSim Alpha! We are currently sending out invites. If you signed up for one, you will be receiving it soon. If you did not, after all the invites are out we will open the game to beta testing. Thank you for your patience!"
Maar aan de linkerkant staat gelukkig een Register link
Seriously? Nope, not a bit...
We zijn net ingehaald door XTreme Trucking en zij gaan akelig hard. Reden daarvoor is dat zij een CR van 20% hebben, en wij van 10%. Qua drivers zijn we nagenoeg even groot.
Een aantal van jullie heeft aangegeven meer te willen afstaan om WET de grootste company te maken. Aangezien het nog niet op individuele basis kan, zou ik willen voorstellen de collectieve CR te verhogen naar 25% (iets hoger dan XTreme).
Hoe denken jullie daarover?
Poll: CR Veranderen?
• Nee, 10% is goed
• Ja, naar 15%
• Ja, naar 20%
• Ja, naar 25%
Ook een poll maken? Klik hier
Company cash zegt imho ook vrij weinig en is een beetje vreemde ranking in mijn ogen maar goed. Je kan immers alles verkopen als company en dan zou je opeens 1e kunnen staan. Het is leuk om 1e te staan, maar het zegt op dit moment totaal niets in mijn ogen.
En hoe hoger je staat als company, hoe meer naamsbekendheid je opbouwt.
Wat dat betreft ben ik het ook helemaal eens met Mils, het maakt nu nog niet zoveel uit (want reset over een aantal weken/maanden).
En jullie zegen beide dat het niet zoveel uitmaakt. Dat kan je ook omdraaien dat het niet boeit of je nou 3e of 4e staat. Hoog in de lijst sta je toch en qua naamsbekendheid zal het vrij weinig uitmaken. Daarnaast kan je op dit moment niet veel meer met je company dan een terminal bouwen en eventueel upgraden.
Anyway het maakt mij niet heel veel uit, zie alleen het niet nut om perse extreme voor te willen blijven... Zeker niet op basis van "geld" wat zoals ik mijn vorige post imho niet heel veel zegt. Behalve dan je hebt veel leden, rijden veel hot/goede routes en die geven veel geld aan je, jeeeeh. Straks wordt het veel interessanter met contracten en bijv. punten die je krijgt als je ze goed met je company uitvoert.
Aangezien de assists nog niet werken, alleen de collection, ga ik liever zelf sparen voor een nwe truck enz.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
/▌
Het werkt nu nog wel niet maar een 90% in de assistance staat m.i. wel aantrekkelijk rinchting nieuwe truckingsimmers.
https://untappd.com/user/OzzBier
Mijn idee is: Eerst naar Phoenix arz rijden, dan met dirt naar El paso ($195 bonus)
Dan van El paso naar Corpus Christie met Furniture ($225 bonus)
Dan CC <->Houston met ice cream voor $1.5 p/m
1) Wat een speler op dit moment in het spel doet heeft nog niet zoveel nut. De boel wordt nog een keer gereset en dan begin je gewoon weer van voorafaan.
2) WET op 1 helpen kan ervoor zorgen dat er meer spelers aansluiten bij WET.
3) Als iemand het geld niet kan missen zou je ook kunnen overwegen om even uit de company te stappen om zoveel mogelijk geld te vangen. Aangezien de assistance niets doet, levert het geen enkel nadeel op.
Ik stel hier even het belang van WET voor op die van de individuele spelers. Truckingsim is toch in een testfase en alles wat ik op dit moment doe is op een bepaald punt in de toekomst toch weer weg. Dus dan zou ik het liefst zoveel mogelijk bekendheid willen genereren voor WET.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat is leuk, maar het mooie aan dit spel is dat je niet te veel met garages etc wil schuiven. Dus wordt het zoeken naar de beste (misschien niet best betaalde) route in combinatie met onze garage in Las Vegasvage schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:55:
nieuwe routes zijn er.
Mijn idee is: Eerst naar Phoenix arz rijden, dan met dirt naar El paso ($195 bonus)
Dan van El paso naar Corpus Christie met Furniture ($225 bonus)
Dan CC <->Houston met ice cream voor $1.5 p/m
Ice Cream from Corpus Christi to La Paz, 845 Miles, $1,394.25 / 1.65 PPM
Windows from La Paz to Corpus Christi, 845 Miles, $1,323.27 / 1.566 PPM
Volgens Worldwide Shipping & Freight. Nu geen tijd om het verder uit te zoeken op werk.
Verwijderd
Is er al beslist waar de er terug een terminal komt, nu met de cargo change? En wat is de beste route die daar dan aan vast hangt?
Ik ga weg uit Vegas en even naar Texas, kom wel weer terug als daar droog brood of beter valt te halen.
25% van niks is immers niks, dus daar schiet WET ook niks mee op ;-)
Ik vind het verder prima om 20% af te staan aan WET.
[ Voor 59% gewijzigd door Falcon op 07-04-2011 15:37 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
EL free repareren en tanken schiet je wel iets mee opvage schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:08:
Vegas heeft alleen maar $0.75 materialen, denk dat je naar Boise Idaho moet voor een 1.4 ofzo.
Ik ga weg uit Vegas en even naar Texas, kom wel weer terug als daar droog brood of beter valt te halen.
25% van niks is immers niks, dus daar schiet WET ook niks mee op ;-)
Een terminal kost $6000 en levert $3000 op bij verkoop.
Ik ben iig naar Mexico aan het rijden voor dezelfde route. Heb nu ook ff geen tijd om wat anders uit te rekenen.
Echt waar? JammerJaap-Jan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:11:
Ik zou zelf zoveel mogelijk afstaan.
1) Wat een speler op dit moment in het spel doet heeft nog niet zoveel nut. De boel wordt nog een keer gereset en dan begin je gewoon weer van voorafaan.
........
Blijkbaar kan je als je in-route tankt niet negatief gaan. Als je in een terminal tankt kan je wel negatief gaan. -> Volgens een post van Karloe in het TruckingSim forum.
Alleen jammer dat al die info momenteel nog verspreid staat over zoveel forum posts. Hopelijk komt er in de toekomst een wiki of zo waar al die zaken gedocumenteerd staan.
Anders wacht ik nog even met rijden en blijf ik nog even in La Paz staan(max 5 uur). De tortilla's smaken prima hier.
Volgens mij zou je dat dus inderdaad zo kunnen gebruiken. Ik had namelijk nog wel geld op de bank. Ik zal het in ieder geval op mijn volgende rit even testen.Roberttt schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
@Otherside Ben benieuwd of je dat ook kan "misbruiken" door al je geld op de bank te zetten. Vervolgens diesel kopen, met alleen 100 dollar op zak. En daarna doorrijden naar een goedkopere locatie voor diesel. Het zou sowieso mooi zijn als je zelf kan kiezen hoevele je tankt.
Dit kan je inderdaad op deze manier gebruiken. Heb ik al een aantal keer gedaan. Eerst uitgerekend hoeveel ik ongeveer nodig had en toen dat van de bank gehaald.Roberttt schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
@Otherside Ben benieuwd of je dat ook kan "misbruiken" door al je geld op de bank te zetten. Vervolgens diesel kopen, met alleen 100 dollar op zak. En daarna doorrijden naar een goedkopere locatie voor diesel. Het zou sowieso mooi zijn als je zelf kan kiezen hoevele je tankt.
Ik heb ook de preferred cargo gewijzigd naar ice-cream, maar door een bug staat die nu op corn.
(als je je company wijzigt, terwijl de preferred-cargo gedisabled is, wijzigt je cargo naar corn)
edit: met een beetje creatief-met-firebug toch kunnen wijzigen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bjornski op 08-04-2011 18:37 ]
Klopt niet er is geen bonus voor de icecream, dus krijg ee stuk minder ?
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Fuel Assistance: 25%
Repair Assistance: 90%
Ticket Assistance: 0%
Eehhh, repair assistance 90%...?? Is dat een foutje of klopt dat?
/▌
De Repair Assistance niet bedoel je? Is je huidige locatie dan wel de Terminal van WET?
Dat klopt, was een suggestie van nickvanozzie (stuk of 15 posts hierboven).Xessive schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:59:
Eehhh, repair assistance 90%...?? Is dat een foutje of klopt dat?
Maar idd, de assistances werken nog niet.

Hmm... ik geloof het ook.MRCL schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:36:
Ik denk dat je Worldwide Shipping & Freight over het hoofd hebt gezien, tenzij ze het afgelopen uur ineens 20 mensen erbij hebben gekregen

LOL, da's een tegenvaller niet waar!? maaruh, we lopen wel steeds meer in op Xtreme Trucking.
Dat dan weer wél!
MMM.. Ik blijf tegen deze error aanlopen:
You tried to select a cargo that is not a cargo of the first city. Please don't try to cheat the system.
Krijg dus de eerste rit maar niet van de grond, wat ik ook doe ik kan geen Cargo kiezen
[ Voor 73% gewijzigd door Practics op 10-04-2011 01:22 ]
Nee die staat leeg, maar ik heb wel zon optie gezien bij settings daar heb ik wel een thuis haven ingesteld, maar ik blijf in de space hangenMRCL schreef op zondag 10 april 2011 @ 01:47:
Heb je al een stad gekozen waarvan je begint?
Dus geen idee hoe ik het kan fixen wel iri hoor, en zeer onduidelijk

[ Voor 11% gewijzigd door Practics op 10-04-2011 01:59 ]
Verwijderd
Sorry about that. Now go drive!!
Klopt,LoneWolf schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:41:
Op de site van wet staat:
Klopt niet er is geen bonus voor de icecream, dus krijg ee stuk minder ?
Van Corpus Christi naar La Paz is nu $1,5 PPM, geen idee hoeveel de terugweg nu oplevert. Wat volgens mij een beter route is, is van Corpus Christi naar Houston rijden.
Corpus Christi -> Houston: Cereal 180 Miles, $300,00 / 1,66 PPM
Houston -> Corpus Christi: Dirt 180 Miles, $346.50 / 1,925 PPM
Gemiddeld is dat ongeveer 1,80 PPM
Verwijderd
tijd om te gaan neuzen naar nieuwe routes
hmmm Cincinnati naar Chigago, met ceral, $1.4 +105 bonus en kan heen en weer. Totaal bijna $1.8 pm
[ Voor 104% gewijzigd door vage op 11-04-2011 12:57 ]
Maar in dat geval hoeven we geen terminals te kopen of verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-04-2011 13:16 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hup terminals in de terminale zorg gooien en op naar Chigago, schijnen mooie vrouwen te wonen en mannen met gitaarkoffers! loeispannend allemaa!
Daarnaast zal dan inderdaad de optie van Jaap-Jan het interessantst zijn. Omdat hiervoor geen terminal gekocht hoeft te worden.
Preffered cargo op Cereal graag, als dat mogelijk is.
Persoonlijk zie ik er wel wat voor om een terminal in Cincinatti neer te pleuren!
[ Voor 14% gewijzigd door OzzieMann op 11-04-2011 13:24 ]
Edit: Of zou dat een soort witwas-operatie zijn van de Maffia?
[ Voor 21% gewijzigd door Otherside1982 op 11-04-2011 13:47 ]
stoopid americans ;-)Otherside1982 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:32:
Ben nu dus maar aan het tuffen richting Cincinatti. Wel grappig dat Cincinatti zowel vrager als aanbieder is voor Cereal.
Ik stond gisteren op ruim 20.000 en nu ineens op ca 15.000, ik heb geen nieuwe banden gekocht of hele grote reparaties gedaan.
Vandaag 4 x een ritje houston => corpus cristi.
[ Voor 18% gewijzigd door jbbrans op 11-04-2011 14:13 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Roberttt op 11-04-2011 15:27 ]
Als er desondanks veel mensen naar Chicago / Cincinnatti rijden, dan vind ik een terminal geen overbodige luxe. Die 6k halen wel weer binnen.
Dan is het gemiddelde wat binnen komt hoger dan:
Cereal from Cincinnati to Chicago, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Cereal from Chicago to Cincinnati, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Of ligt dat aan mij haha
Dat idee heb ik ook, De gemiddelde PPM is hoger. Je gooit wel weer wat EL weg, omdat de routes korter zijn, ,maar daar staat tegenover dat je niet helemaal naar cincinnati of chicago hoeft te tuffen en terminals hebt. Per saldo verwacht ik dat de Corpus Christi -> Houston route iets gunstiger is.Roberttt schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:54:
Corpus Christi -> Houston: Cereal 180 Miles, $300,00 / 1,66 PPM
Dan is het gemiddelde wat binnen komt hoger dan:
Cereal from Cincinnati to Chicago, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Cereal from Chicago to Cincinnati, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Of ligt dat aan mij haha?
Meer krijg ik niet uitbetaald
Edit: Ik krijg inderdaad ook maar 151, voor dirt van Houston naar Corpus. Klopt dus niet die berekening.
[ Voor 23% gewijzigd door Roberttt op 11-04-2011 18:00 ]
Hun collection rate staat nu op 30%
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dirt nu een bonus van 210 dollar
Verwijderd
Timmermans the cargo's are supposed to change at 12:10pm Monday and Thursday (CEST), also both the temp cargo and the hot routes are now in one file. So they will change at the same time (you'll see an update about this later today).
vwb cc - houston. idd,niet handig meer; zie opm van jefffan. wil iemand ff de site updaten? lukt niet echt met mobiel.
Ik weet trouwens niet wat er plotseling is gebeurd. Worldwide Shipping & Freight heeft ineens ongeveer $30.000 verloren. Het ziet er trouwens naar uit dat Xtreme Trucking ons weer in gaat halen met hun hogere collection rate. Gaan we daar nog wat aan doen?
Ik zal er eens naar kijken. Morgen eerst maar eens kijken hoe Jefffan24 de afstanden ophaalt en kijken of ik dat ook kan doen.heuker schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:39:
Kan niet iemand ff een tooltje maken, die alle mogelijkheden doorrekent? Ben mijn java beetje vergeten, maar als we ff alle afstanden met z'n allen in een tabel knallen, dan is het vrij eenvoudig alle routes door te rekenen.
[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-04-2011 01:39 ]
En over extreme, gaan we nu ook ook onze "rates" omhoog gooien? En wat als zij het dan weer verhogen? Gaan we dan ook weer hoger? Zo kan je wel blijven door gaan...
Het is dus beter om de nieuwelingen veel kansen te geven te upgraden / repairen zodat ze dit goed doorkrijgen, en dat lukt ze niet met een hoge CR.
Bovendien kloppen we ze wel als de game beta / stable gaat
Maar, je hebt wel gelijk, we moeten het nieuwe drivers ook niet te moeilijk maken. Overigens is het zo dat met een paar drivers erbij, we ze alsnog kloppen met de huidige rates.
Ik ben nu ook naar Philly aan het rijden om daar hijskranen te gaan rijden. Ik zal de website bijwerken.
Verwijderd
Your going to force me to do that JSON output sooner than I wanted to aren't youJaap-Jan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 01:37:
Ik ben nu aan het pendelen tussen Chihuahua en Monterrey.
Ik weet trouwens niet wat er plotseling is gebeurd. Worldwide Shipping & Freight heeft ineens ongeveer $30.000 verloren. Het ziet er trouwens naar uit dat Xtreme Trucking ons weer in gaat halen met hun hogere collection rate. Gaan we daar nog wat aan doen?
[...]
Ik zal er eens naar kijken. Morgen eerst maar eens kijken hoe Jefffan24 de afstanden ophaalt en kijken of ik dat ook kan doen.Helaas is er nog geen nette JSON- output, dus dat betekent dat ik de cargo en city statistics pages moet gaan parsen.
Nah, not at all.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:31:
[...]
Your going to force me to do that JSON output sooner than I wanted to aren't youI'll see if I can get to that today, (at least the cargo and cities). I want to get assistance levels working everywhere first before I do this though.
But seriously, I could do that as a temporary measure. I know that you will provide it sometime in the future, but for now, I could live with it. I only need do to it twice a week, so the load impact is negligible
Verwijderd
I'll update this post if I have more info.
Edit: It appears we already have the grunt of the problem behind us.
http://www.leasewebnoc.com/status.php?i=618
Another update;
We're down again (at least according to our monitoring system; in our office we're not experiencing no problems whatsoever). It's a mistery to me why some parts of the internet have trouble connecting to our network as we have redundant uplinks and only one of those uplinks is down. I'll take this up with Leaseweb. However, after this reboot I'm expecting no further problems.
Update:
We're stable again. Leaseweb has rebooted the router that is connected to one of our uplinks.
Most Dutch ISP's appear to have had only a very short connection dip (a few seconds).
[ Voor 66% gewijzigd door Bjornski op 12-04-2011 11:30 ]
Verwijderd
No prob and good thinking!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:
Thanks bjornski for the update. Since I couldn't connect to the main site I didn't know if your email was down too so I figured I would check here
At your side of the internet, is everything reachable again?
[ Voor 9% gewijzigd door Bjornski op 12-04-2011 11:27 ]
Verwijderd
88 mijl, 2 legs dus
NY - Phil $ 276 opbrengst is $ 3.14 pm
Phil- NY $ 290 opbrengst is $ 3.30 pm
I'm gonna be rich
GTA VI - All aboard the hype train!!
Uiteindelijke bestemming Philly...
Verwijderd
http://truckingsim.com/.json/cargo.php
and tell me what you think? Would you be able to use that?
Ik heb eventjes iets in elkaar gedraaid. Staat nog nergens online, en er moet nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar hier alvast de 7 beste routes. (Ja die dubbele eruit is nog 1 van die puntjes)heuker schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:39:
Kan niet iemand ff een tooltje maken, die alle mogelijkheden doorrekent? Ben mijn java beetje vergeten, maar als we ff alle afstanden met z'n allen in een tabel knallen, dan is het vrij eenvoudig alle routes door te rekenen.
Van | Naar | Miles | Total income | ppm | Heenreis cargo | Heenreis ppm | Terugreis cargo | Terugreis ppm |
NewYorkCity | Philadelphia | 87.61 | 566.415 | 3.233 | Dirt | 3.147 | Cranes | 3.318 |
Philadelphia | NewYorkCity | 87.61 | 566.415 | 3.233 | Cranes | 3.318 | Dirt | 3.147 |
Richmond | Washington | 104.62 | 411.93 | 1.969 | Carpeting | 2.471 | Candy | 1.467 |
Washington | Richmond | 104.62 | 411.93 | 1.969 | Candy | 1.467 | Carpeting | 2.471 |
Philadelphia | Washington | 123.47 | 485.205 | 1.965 | Cranes | 2.572 | Candy | 1.357 |
Washington | Philadelphia | 123.47 | 485.205 | 1.965 | Candy | 1.357 | Cranes | 2.572 |
Atlanta | Montgomery | 142.11 | 553.431 | 1.947 | Cotton | 1.383 | Wool | 2.511 |
edit: Maar hoe kom je nu aan die gegevens. heb zelf ff zitten snuffelen (ben nog steeds aan het snuffelen), maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd denk ik...
[ Voor 81% gewijzigd door Xessive op 12-04-2011 22:07 . Reden: Aanvulling ]
Great, thank you.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:31:
Jaap-Jan can you look at:
http://truckingsim.com/.json/cargo.php
and tell me what you think? Would you be able to use that?
Maybe a small thing, I see this:
1
| {"name":"Windows","PPM":".75","bonus":"0","rating":"0"} |
and this:
1
| {"name":"House","PPM":"0.85","bonus":"195","rating":"0"} |
In one file. Note the leading zero. Not that it would be a big problem, but it just looks weird.
[ Voor 35% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-04-2011 23:06 ]