TruckingSim, the Next-Gen Simulation Game - Deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Jammer want ik zat ook aan het zelfde te denken :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
We kunnen ff geen nieuwe drivers accepteren (of in ieder geval, ik niet).
Bug is hier gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Mils schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:36:
Is het trouwens nu ook weer mogelijk om vrijwillig meer geld af te staan aan WET.

In principe heb ik nu niet zoveel geld meer nodig. Ik heb nu een leuke truck uit 2001. Daarmee kan ik bijna full speed rijden en zolang ik mijn benzine kan betalen en af en toe nieuwe banden vind ik het prima.
Hoe kan je eigenlijk een nieuwe truck kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2024
Door je oude te verkopen en dan krijg je een link te zien om een truck te kopen

Stream @ http://twitch.tv/nessiroj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik zou graag een invite ontvangen.
Ingame name: Swaxie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Invite? Je kan jezelf gewoon aanmelden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:47
Agh, prinsesjes blijven bestaan ;)

Best wel lief, tijd voor een nieuw biertje O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Mils op 06-04-2011 18:23 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Mils schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:22:
Agh, prinsesjes blijven bestaan ;)

Best wel lief, tijd voor een nieuw biertje O-)
Ach, het staat nu eenmaal op de hoofdpagina :
"Welcome to TruckingSim Alpha! We are currently sending out invites. If you signed up for one, you will be receiving it soon. If you did not, after all the invites are out we will open the game to beta testing. Thank you for your patience!"

Maar aan de linkerkant staat gelukkig een Register link

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Hee Gasten,
We zijn net ingehaald door XTreme Trucking en zij gaan akelig hard. Reden daarvoor is dat zij een CR van 20% hebben, en wij van 10%. Qua drivers zijn we nagenoeg even groot.

Een aantal van jullie heeft aangegeven meer te willen afstaan om WET de grootste company te maken. Aangezien het nog niet op individuele basis kan, zou ik willen voorstellen de collectieve CR te verhogen naar 25% (iets hoger dan XTreme).

Hoe denken jullie daarover?
Poll: CR Veranderen?
Nee, 10% is goed
Ja, naar 15%
Ja, naar 20%
Ja, naar 25%
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=370367&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:35
Houden we op 25% nog wel genoeg inkomsten om als speler een beetje normaal te groeien. Zeker als nieuwe trucker is het toch wel fijn als je snel kan sparen voor een betere truck waar je zo'n 70 mph kan rijden. Je kan alles wel in de company steken maar op dit moment kan je er nog vrij weinig mee.

Company cash zegt imho ook vrij weinig en is een beetje vreemde ranking in mijn ogen maar goed. Je kan immers alles verkopen als company en dan zou je opeens 1e kunnen staan. Het is leuk om 1e te staan, maar het zegt op dit moment totaal niets in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Maar aan de andere kant is dit wel de kans om verschillende dingen uit te proberen, omdat het nu toch nog niet zoveel uit maakt.

En hoe hoger je staat als company, hoe meer naamsbekendheid je opbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik houd met de routes die we nu rijden nog geld genoeg over, dus ik zou die 25% best kunnen missen. We kunnen het ook altijd weer omlaag gooien als we niet uitkomen met het geld, maar het lijkt me wel heel gaaf om XTreme ff de loef af te steken.
Wat dat betreft ben ik het ook helemaal eens met Mils, het maakt nu nog niet zoveel uit (want reset over een aantal weken/maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Maar juist omdat het niet zoveel uitmaakt is het leuker voor met name nieuwe leden om sneller nieuwe truck te kopen en te kunnen spelen met repareren, banden kopen enz. Snap best dat je geld overhoud bjornski maar wat voor truck heb jij? Nog steeds een barrel uit 1997, wat 50 a 55 mph doet of al een nieuwe? Ik heb ook al een nieuwe truck dus begrijp me niet verkeerd ik probeer het alleen maar op te nemen voor net beginnende spelers die hard aan het sparen zijn voor nieuwe trucks.

En jullie zegen beide dat het niet zoveel uitmaakt. Dat kan je ook omdraaien dat het niet boeit of je nou 3e of 4e staat. Hoog in de lijst sta je toch en qua naamsbekendheid zal het vrij weinig uitmaken. Daarnaast kan je op dit moment niet veel meer met je company dan een terminal bouwen en eventueel upgraden.

Anyway het maakt mij niet heel veel uit, zie alleen het niet nut om perse extreme voor te willen blijven... Zeker niet op basis van "geld" wat zoals ik mijn vorige post imho niet heel veel zegt. Behalve dan je hebt veel leden, rijden veel hot/goede routes en die geven veel geld aan je, jeeeeh. Straks wordt het veel interessanter met contracten en bijv. punten die je krijgt als je ze goed met je company uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Misschien kunnen we de hogere cr compenseren door een extra terminal aan te schaffen zodat de langzamere rijders EL vrij kunnen repareren en tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Ik vindt het pas interessant worden om voor een company te gaan rijden als het me ook wat oplevert.
Aangezien de assists nog niet werken, alleen de collection, ga ik liever zelf sparen voor een nwe truck enz.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ach, ik heb een 2001 truck die hard zat kan en er zijn verder toch nog geen items om te kunnen kopen. Een CB is toch wel leuk voor wat meer interactie in het spel zelf.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Naast een eventuele verhoging van de collection kunnen we ook de assistance flink omhoog gooien. Ik zeg repair richting de 90% en fuel op 25%.
Het werkt nu nog wel niet maar een 90% in de assistance staat m.i. wel aantrekkelijk rinchting nieuwe truckingsimmers.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
nieuwe routes zijn er.

Mijn idee is: Eerst naar Phoenix arz rijden, dan met dirt naar El paso ($195 bonus)
Dan van El paso naar Corpus Christie met Furniture ($225 bonus)
Dan CC <->Houston met ice cream voor $1.5 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zou zelf zoveel mogelijk afstaan.

1) Wat een speler op dit moment in het spel doet heeft nog niet zoveel nut. De boel wordt nog een keer gereset en dan begin je gewoon weer van voorafaan.

2) WET op 1 helpen kan ervoor zorgen dat er meer spelers aansluiten bij WET.

3) Als iemand het geld niet kan missen zou je ook kunnen overwegen om even uit de company te stappen om zoveel mogelijk geld te vangen. Aangezien de assistance niets doet, levert het geen enkel nadeel op.

Ik stel hier even het belang van WET voor op die van de individuele spelers. Truckingsim is toch in een testfase en alles wat ik op dit moment doe is op een bepaald punt in de toekomst toch weer weg. Dus dan zou ik het liefst zoveel mogelijk bekendheid willen genereren voor WET. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
vage schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:55:
nieuwe routes zijn er.

Mijn idee is: Eerst naar Phoenix arz rijden, dan met dirt naar El paso ($195 bonus)
Dan van El paso naar Corpus Christie met Furniture ($225 bonus)
Dan CC <->Houston met ice cream voor $1.5 p/m
Dat is leuk, maar het mooie aan dit spel is dat je niet te veel met garages etc wil schuiven. Dus wordt het zoeken naar de beste (misschien niet best betaalde) route in combinatie met onze garage in Las Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Current best routes 12-15 hours each way:
Ice Cream from Corpus Christi to La Paz, 845 Miles, $1,394.25 / 1.65 PPM
Windows from La Paz to Corpus Christi, 845 Miles, $1,323.27 / 1.566 PPM

Volgens Worldwide Shipping & Freight. Nu geen tijd om het verder uit te zoeken op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best wel terug shareholder worden zoals bij Trukz :-) Maar ik heb makkelijk praten natuurlijk. Een Truck van 2001 onder m'n kont en dik 20.000 USD op de bank...

Is er al beslist waar de er terug een terminal komt, nu met de cargo change? En wat is de beste route die daar dan aan vast hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Vegas heeft alleen maar $0.75 materialen, denk dat je naar Boise Idaho moet voor een 1.4 ofzo.
Ik ga weg uit Vegas en even naar Texas, kom wel weer terug als daar droog brood of beter valt te halen.

25% van niks is immers niks, dus daar schiet WET ook niks mee op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Van New Orleans naar Yellow Knife (Iceroad Trucker 8)) $2580 Dollar... snap er nog geen hol van, maar ik vond de totale opbrengst wel leuk :D

Ik vind het verder prima om 20% af te staan aan WET.

[ Voor 59% gewijzigd door Falcon op 07-04-2011 15:37 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Geen probleem met 25%. Mijn Peterbilt uit 1996 doet ut nog prima. Zolang maar een beetje geld per keer kan sparen vind ik het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
vage schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:08:
Vegas heeft alleen maar $0.75 materialen, denk dat je naar Boise Idaho moet voor een 1.4 ofzo.
Ik ga weg uit Vegas en even naar Texas, kom wel weer terug als daar droog brood of beter valt te halen.

25% van niks is immers niks, dus daar schiet WET ook niks mee op ;-)
EL free repareren en tanken schiet je wel iets mee op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
We kunnen de terminal ook gewoon verplaatsen natuurlijk, of er een bijkopen.
Een terminal kost $6000 en levert $3000 op bij verkoop.

Ik ben iig naar Mexico aan het rijden voor dezelfde route. Heb nu ook ff geen tijd om wat anders uit te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Jaap-Jan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:11:
Ik zou zelf zoveel mogelijk afstaan.

1) Wat een speler op dit moment in het spel doet heeft nog niet zoveel nut. De boel wordt nog een keer gereset en dan begin je gewoon weer van voorafaan.
........
Echt waar? Jammer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Yups. Omdat 't nog een alpha is. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:21
Wel handig dat je niet verplicht bent om je tank volledig te vullen. Ik had net nog maar 1 gallon over maar vond de prijs 3.30$ nogal hoog. Ik heb toch maar getankt omdat ik anders niet verder kon, maar ik had slechts 98$ "in hand". Daardoor heeft hij ook maar voor 98$ getankt. Wel handig om te weten als ik de toekomst ook nog eens duur moet tanken.
Blijkbaar kan je als je in-route tankt niet negatief gaan. Als je in een terminal tankt kan je wel negatief gaan. -> Volgens een post van Karloe in het TruckingSim forum.
Alleen jammer dat al die info momenteel nog verspreid staat over zoveel forum posts. Hopelijk komt er in de toekomst een wiki of zo waar al die zaken gedocumenteerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Waar gaat onze terminal nu heen?

Anders wacht ik nog even met rijden en blijf ik nog even in La Paz staan(max 5 uur). De tortilla's smaken prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Wat mij betreft ga ik een terminal toevoegen in Corpus Christi (verplaatsen is duur) en de CR verhogen naar 25%. Dat ben ik van plan om over een uurtje of 2 te doen, tenzij er grote bezwaren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik rijd nu heen en weer tussen Boise en Los Angeles. Op de ritten dat het nodig is om te tanken neem ik een tussen stop in Las Vegas, ligt toch aardig op de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
@Otherside Ben benieuwd of je dat ook kan "misbruiken" door al je geld op de bank te zetten. Vervolgens diesel kopen, met alleen 100 dollar op zak. En daarna doorrijden naar een goedkopere locatie voor diesel. Het zou sowieso mooi zijn als je zelf kan kiezen hoevele je tankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Roberttt schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
@Otherside Ben benieuwd of je dat ook kan "misbruiken" door al je geld op de bank te zetten. Vervolgens diesel kopen, met alleen 100 dollar op zak. En daarna doorrijden naar een goedkopere locatie voor diesel. Het zou sowieso mooi zijn als je zelf kan kiezen hoevele je tankt.
Volgens mij zou je dat dus inderdaad zo kunnen gebruiken. Ik had namelijk nog wel geld op de bank. Ik zal het in ieder geval op mijn volgende rit even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Roberttt schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:49:
Dit kan je inderdaad op deze manier gebruiken. Heb ik al een aantal keer gedaan. Eerst uitgerekend hoeveel ik ongeveer nodig had en toen dat van de bank gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Wijzigingen doorgevoerd. Iets later vanwege ff geen internetverbinding.
Ik heb ook de preferred cargo gewijzigd naar ice-cream, maar door een bug staat die nu op corn.
(als je je company wijzigt, terwijl de preferred-cargo gedisabled is, wijzigt je cargo naar corn)

edit: met een beetje creatief-met-firebug toch kunnen wijzigen. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Bjornski op 08-04-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Op de site van wet staat:
Klopt niet er is geen bonus voor de icecream, dus krijg ee stuk minder ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Collection: 25%
Fuel Assistance: 25%
Repair Assistance: 90%
Ticket Assistance: 0%

Eehhh, repair assistance 90%...?? Is dat een foutje of klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het werkt niet :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
De Repair Assistance niet bedoel je? Is je huidige locatie dan wel de Terminal van WET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Xessive schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:59:

Eehhh, repair assistance 90%...?? Is dat een foutje of klopt dat?
Dat klopt, was een suggestie van nickvanozzie (stuk of 15 posts hierboven).
Maar idd, de assistances werken nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Ok, duidelijk. Ben nog onderweg naar Corpus Christy, heb het nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
:D We zijn nu, met 83 leden, de grootste company in truckingsim! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik denk dat je Worldwide Shipping & Freight over het hoofd hebt gezien, tenzij ze het afgelopen uur ineens 20 mensen erbij hebben gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
MRCL schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:36:
Ik denk dat je Worldwide Shipping & Freight over het hoofd hebt gezien, tenzij ze het afgelopen uur ineens 20 mensen erbij hebben gekregen ;)
Hmm... ik geloof het ook. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Bjornski schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:52:
[...]

Hmm... ik geloof het ook. -O-
LOL, da's een tegenvaller niet waar!? maaruh, we lopen wel steeds meer in op Xtreme Trucking.
Dat dan weer wél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
heb me ook maar aangemeld met mijn user name !

MMM.. Ik blijf tegen deze error aanlopen:

You tried to select a cargo that is not a cargo of the first city. Please don't try to cheat the system.

Krijg dus de eerste rit maar niet van de grond, wat ik ook doe ik kan geen Cargo kiezen :?

[ Voor 73% gewijzigd door Practics op 10-04-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Heb je al een stad gekozen waarvan je begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
MRCL schreef op zondag 10 april 2011 @ 01:47:
Heb je al een stad gekozen waarvan je begint?
Nee die staat leeg, maar ik heb wel zon optie gezien bij settings daar heb ik wel een thuis haven ingesteld, maar ik blijf in de space hangen

Dus geen idee hoe ik het kan fixen wel iri hoor, en zeer onduidelijk 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Practics op 10-04-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
het spel is nog in alfa fase. Probeer eens je account te resetten, en kies voor La Paz Baja, Mexico als thuisplaats. Je kunt dan gelijk een leuke goed betaalde route rijden naar Corpus Christi Texas, US met "windows" als vracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practice I just fixed your account you should be able to drive again. You got hit by a bug that is causing people's current cities to go to 0 (and I have no clue why at this point and time).

Sorry about that. Now go drive!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutrrr
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:03
LoneWolf schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:41:
Op de site van wet staat:
Klopt niet er is geen bonus voor de icecream, dus krijg ee stuk minder ?
Klopt,

Van Corpus Christi naar La Paz is nu $1,5 PPM, geen idee hoeveel de terugweg nu oplevert. Wat volgens mij een beter route is, is van Corpus Christi naar Houston rijden.

Corpus Christi -> Houston: Cereal 180 Miles, $300,00 / 1,66 PPM
Houston -> Corpus Christi: Dirt 180 Miles, $346.50 / 1,925 PPM

Gemiddeld is dat ongeveer 1,80 PPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corpus Christy <> Houston had ik inmiddels ook gevonden. Je kan 3 ritten maken + 1 maal refuel met 10 EP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Balen..!! Ben net onderweg naar La Paz vanuit Corpus Christi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Hoppa weer nieuwe routes.

tijd om te gaan neuzen naar nieuwe routes

hmmm Cincinnati naar Chigago, met ceral, $1.4 +105 bonus en kan heen en weer. Totaal bijna $1.8 pm

[ Voor 104% gewijzigd door vage op 11-04-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Voor een lagere PPM ($1.55) kun je pendelen tussen Corpus Christi en Chihuahua met resp. Cereals ($1.40 + $105 bonus) en Bricks ($1.50). Als je de terminal bonus (5% meerekent) kom je op $1.59.

Maar in dat geval hoeven we geen terminals te kopen of verkopen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-04-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Komop monneer de afgestuurde, maximale poen dat is wat telt, 4 dagen maximaal cashen voor minder doen we het niet :-)

Hup terminals in de terminale zorg gooien en op naar Chigago, schijnen mooie vrouwen te wonen en mannen met gitaarkoffers! loeispannend allemaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Cincinnati - Chicago is interessant als er een terminal komt in Cincinnati. Dan kunnen we van Corpus Christi naar Cincinnati en dan gaan pendelen. Hoge PPM.

Daarnaast zal dan inderdaad de optie van Jaap-Jan het interessantst zijn. Omdat hiervoor geen terminal gekocht hoeft te worden.

Preffered cargo op Cereal graag, als dat mogelijk is.

Persoonlijk zie ik er wel wat voor om een terminal in Cincinatti neer te pleuren! :) Kosten zijn er toch zo uit!

[ Voor 14% gewijzigd door OzzieMann op 11-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Ben nu dus maar aan het tuffen richting Cincinatti. Wel grappig dat Cincinatti zowel vrager als aanbieder is voor Cereal.

Edit: Of zou dat een soort witwas-operatie zijn van de Maffia?

[ Voor 21% gewijzigd door Otherside1982 op 11-04-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Otherside1982 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:32:
Ben nu dus maar aan het tuffen richting Cincinatti. Wel grappig dat Cincinatti zowel vrager als aanbieder is voor Cereal.
stoopid americans ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08

jbbrans

Ik ben ineens ca $5000 kwijt.
Ik stond gisteren op ruim 20.000 en nu ineens op ca 15.000, ik heb geen nieuwe banden gekocht of hele grote reparaties gedaan.
Vandaag 4 x een ritje houston => corpus cristi.

[ Voor 18% gewijzigd door jbbrans op 11-04-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Even melden op het forum van truckingsim, hier kan niemand er eigenlijk wat mee ;). Tenzij Jefffan toevallig weer langs komt en je post ziet :-). Vanmiddag als ik uitgerust ben ga ik ook op weg naar Cincinatti. Net een nieuw setje banden gekocht, ga nu 78 mph met mijn Western Star uit 2001. Tuft zo lekker door.

[ Voor 19% gewijzigd door Roberttt op 11-04-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik heb net even de houston -> corpus christi route op de site erbij gezet. Chicago ligt een heel eind uit de buurt en daar verlies je dus ook flink EL mee.

Als er desondanks veel mensen naar Chicago / Cincinnatti rijden, dan vind ik een terminal geen overbodige luxe. Die 6k halen wel weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt

Dan is het gemiddelde wat binnen komt hoger dan:

Cereal from Cincinnati to Chicago, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Cereal from Chicago to Cincinnati, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM

Of ligt dat aan mij haha :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Roberttt schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:54:

Dan is het gemiddelde wat binnen komt hoger dan:

Cereal from Cincinnati to Chicago, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM
Cereal from Chicago to Cincinnati, 296 Miles, $519.40 / 1.755 PPM

Of ligt dat aan mij haha :P?
Dat idee heb ik ook, De gemiddelde PPM is hoger. Je gooit wel weer wat EL weg, omdat de routes korter zijn, ,maar daar staat tegenover dat je niet helemaal naar cincinnati of chicago hoeft te tuffen en terminals hebt. Per saldo verwacht ik dat de Corpus Christi -> Houston route iets gunstiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W Timmermans
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-02 15:37
Houston Corpus Christi dirt 180 miles 151,20 dollar

Meer krijg ik niet uitbetaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
@Bjornski, Daarnaast zijn korte routes wat makkelijker te plannen en heb je minder kan om een delay penalty te krijgen. Al ligt dat natuurlijk aan de trucker zijn planning ;),

Edit: Ik krijg inderdaad ook maar 151, voor dirt van Houston naar Corpus. Klopt dus niet die berekening.

[ Voor 23% gewijzigd door Roberttt op 11-04-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

We hebben Xtreme Trucking ingehaald. :P

Hun collection rate staat nu op 30% :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W Timmermans
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-02 15:37
Hoe vaak per dag veranderen ze de opbrengst en bonus?

dirt nu een bonus van 210 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I was messing with the cargo/hot route page and I think I may have updated the cargo's once while testing it...

Timmermans the cargo's are supposed to change at 12:10pm Monday and Thursday (CEST), also both the temp cargo and the hot routes are now in one file. So they will change at the same time (you'll see an update about this later today).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Cereal is nu maar 0.75 overigens, dus die route lever niet echt veel meer op. Andere cargo (sugar) is 0.90. Dus CC -> Houston is niet echt de beste optie volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Kan niet iemand ff een tooltje maken, die alle mogelijkheden doorrekent? Ben mijn java beetje vergeten, maar als we ff alle afstanden met z'n allen in een tabel knallen, dan is het vrij eenvoudig alle routes door te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:01

gerhald

:P

Ik wou net een vrachtje doen van Corpus Christi -> Houston na 1 maal te gaan rijden zij hij meteen dat de rit klaar was en nu heb ik geen current location meer :( dus ik moet weer resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@gerhald je kunt beter ff op het forum melden dat je je loc kwijt bent. dan reset jefffan dat vaak wel.

vwb cc - houston. idd,niet handig meer; zie opm van jefffan. wil iemand ff de site updaten? lukt niet echt met mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Ik ben nu aan het pendelen tussen Chihuahua en Monterrey.

Ik weet trouwens niet wat er plotseling is gebeurd. Worldwide Shipping & Freight heeft ineens ongeveer $30.000 verloren. Het ziet er trouwens naar uit dat Xtreme Trucking ons weer in gaat halen met hun hogere collection rate. Gaan we daar nog wat aan doen?
heuker schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:39:
Kan niet iemand ff een tooltje maken, die alle mogelijkheden doorrekent? Ben mijn java beetje vergeten, maar als we ff alle afstanden met z'n allen in een tabel knallen, dan is het vrij eenvoudig alle routes door te rekenen.
Ik zal er eens naar kijken. Morgen eerst maar eens kijken hoe Jefffan24 de afstanden ophaalt en kijken of ik dat ook kan doen. :) Helaas is er nog geen nette JSON- output, dus dat betekent dat ik de cargo en city statistics pages moet gaan parsen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-04-2011 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Voor mensen in cincanetti is het mogelijk new york - philly te gaan rijden. Beide steden hebben een $ 200+ bonus en liggen op 80 mijl van elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
@Jaap-Jan, waarschijnlijk hebben ze gewoon een terminal gekocht en geupgrade of meerdere terminals gekocht kan ook nog...

En over extreme, gaan we nu ook ook onze "rates" omhoog gooien? En wat als zij het dan weer verhogen? Gaan we dan ook weer hoger? Zo kan je wel blijven door gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik vind een wedstrijdje wel leuk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Zolang het uitkeren van assistance nog niet werkt kunnen we totaal niet schatten hoe dit zich zal gaan verhouden.
Het is dus beter om de nieuwelingen veel kansen te geven te upgraden / repairen zodat ze dit goed doorkrijgen, en dat lukt ze niet met een hoge CR.
Bovendien kloppen we ze wel als de game beta / stable gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
ik denk dat het wel lachen is om ze een beetje uit de tent te lokken. Het is nu toch allemaal nog maar spielerei; over een paar maanden beginnen we overnieuw.

Maar, je hebt wel gelijk, we moeten het nieuwe drivers ook niet te moeilijk maken. Overigens is het zo dat met een paar drivers erbij, we ze alsnog kloppen met de huidige rates.

Ik ben nu ook naar Philly aan het rijden om daar hijskranen te gaan rijden. Ik zal de website bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 01:37:
Ik ben nu aan het pendelen tussen Chihuahua en Monterrey.

Ik weet trouwens niet wat er plotseling is gebeurd. Worldwide Shipping & Freight heeft ineens ongeveer $30.000 verloren. Het ziet er trouwens naar uit dat Xtreme Trucking ons weer in gaat halen met hun hogere collection rate. Gaan we daar nog wat aan doen?

[...]
Ik zal er eens naar kijken. Morgen eerst maar eens kijken hoe Jefffan24 de afstanden ophaalt en kijken of ik dat ook kan doen. :) Helaas is er nog geen nette JSON- output, dus dat betekent dat ik de cargo en city statistics pages moet gaan parsen.
Your going to force me to do that JSON output sooner than I wanted to aren't you :p I'll see if I can get to that today, (at least the cargo and cities). I want to get assistance levels working everywhere first before I do this though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:31:
[...]

Your going to force me to do that JSON output sooner than I wanted to aren't you :p I'll see if I can get to that today, (at least the cargo and cities). I want to get assistance levels working everywhere first before I do this though.
Nah, not at all. :+

But seriously, I could do that as a temporary measure. I know that you will provide it sometime in the future, but for now, I could live with it. I only need do to it twice a week, so the load impact is negligible :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I don't mind actually it will give me a break from working on the normal stuff. JSON is fun to work with :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjornski are the servers down? I can't even get to solutionsource :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Appearantly a connection is down, but only to parts of the internet. I'm reading my mail as we speak, but our monitoring system (which runs in a different datacenter) sends me texts that the network is down.

I'll update this post if I have more info.
Edit: It appears we already have the grunt of the problem behind us.
http://www.leasewebnoc.com/status.php?i=618

Another update;
We're down again (at least according to our monitoring system; in our office we're not experiencing no problems whatsoever). It's a mistery to me why some parts of the internet have trouble connecting to our network as we have redundant uplinks and only one of those uplinks is down. I'll take this up with Leaseweb. However, after this reboot I'm expecting no further problems.

Update:
We're stable again. Leaseweb has rebooted the router that is connected to one of our uplinks.
Most Dutch ISP's appear to have had only a very short connection dip (a few seconds).

[ Voor 66% gewijzigd door Bjornski op 12-04-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
we staan op 1. maar een klein verschil, maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks bjornski for the update. Since I couldn't connect to the main site I didn't know if your email was down too so I figured I would check here :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:
Thanks bjornski for the update. Since I couldn't connect to the main site I didn't know if your email was down too so I figured I would check here :p
No prob and good thinking! :)
At your side of the internet, is everything reachable again?

[ Voor 9% gewijzigd door Bjornski op 12-04-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah its all good now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
jefffan24: How do you calculate the distances between two cities? I see computeLength() in the Google Maps API, but assuming that you have stored them in your database, you would need another API. Can you tell me what you do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I have a function for converting Lat's/Long's that I do on server side. I can't rely on google maps since they don't have all roads marked, also its easier just to run the code on the server side than to try to pass a google maps variable to the server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
zo dat pendelen tussen NY en Philly is goud waard.

88 mijl, 2 legs dus :)
NY - Phil $ 276 opbrengst is $ 3.14 pm
Phil- NY $ 290 opbrengst is $ 3.30 pm

I'm gonna be rich :) bruto levert het $3400 op per 24H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
aah shit daar wil ik ook heen. :( helaas net weg de andere kant op.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Ben op dit moment onderweg, in m'n nieuwe truck, van Montgomery naar Atlanta voor $2.75 ppm.
Uiteindelijke bestemming Philly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 21:51
ik hoef nog maar 236 Miles en dan ben ik in philly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan can you look at:

http://truckingsim.com/.json/cargo.php

and tell me what you think? Would you be able to use that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutrrr
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:03
heuker schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:39:
Ik heb eventjes iets in elkaar gedraaid. Staat nog nergens online, en er moet nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar hier alvast de 7 beste routes. (Ja die dubbele eruit is nog 1 van die puntjes)

VanNaarMilesTotal incomeppm Heenreis cargo Heenreis ppm Terugreis cargo Terugreis ppm
NewYorkCityPhiladelphia87.61566.4153.233Dirt3.147Cranes3.318
PhiladelphiaNewYorkCity87.61566.4153.233Cranes3.318Dirt3.147
RichmondWashington104.62411.931.969Carpeting2.471Candy1.467
WashingtonRichmond104.62411.931.969Candy1.467Carpeting2.471
PhiladelphiaWashington123.47485.2051.965Cranes2.572Candy1.357
WashingtonPhiladelphia123.47485.2051.965Candy1.357Cranes2.572
AtlantaMontgomery142.11553.4311.947Cotton1.383Wool2.511

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Ziet er super uit!!

edit: Maar hoe kom je nu aan die gegevens. heb zelf ff zitten snuffelen (ben nog steeds aan het snuffelen), maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd denk ik...

[ Voor 81% gewijzigd door Xessive op 12-04-2011 22:07 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:31:
Jaap-Jan can you look at:

http://truckingsim.com/.json/cargo.php

and tell me what you think? Would you be able to use that?
Great, thank you. :)

Maybe a small thing, I see this:
JSON:
1
{"name":"Windows","PPM":".75","bonus":"0","rating":"0"}

and this:
JSON:
1
{"name":"House","PPM":"0.85","bonus":"195","rating":"0"}

In one file. Note the leading zero. Not that it would be a big problem, but it just looks weird. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-04-2011 23:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste