Heb me ook aangemeld immidels ben alleen niet echt actief op dit moment omdat ik me midden op een offshore project bevind en het voor mijn onmogelijk is om elke twaalf uur in te loggen om mijn truck optimaal en zonder boetes de route kan afrijden.
Ook aangemeld voor WET, ingame naam is Harad.
Edit: Zit er inmiddels bij zo te zien, thanks!
Edit: Zit er inmiddels bij zo te zien, thanks!
[ Voor 35% gewijzigd door Roberttt op 03-04-2011 13:22 ]
Nou, ik heb me ook maar eens aangemeld voor WET
Onder de grote rots, naast die kleine
Ook weer aangemeld, zelfde nick als hier!
I hope I didn’t brain my damage...
Met dank aan Norman die alles voorgerekend heeft op het forum van truckingsim
Dit betekent dat je 22222 mile kunt rijden totdat je weer op 50% zit.
Als je dit zo op een rijtje ziet valt het best wel mee. We mogen natuurlijk ook niet meer vergelijken met trukz.RE: tires per mile:
Repair cost @ 50% conditions: $0.135
Fuel cost @ $3.00 per gallon and 5 mpg: $0.60
Total cost: $0.735
Minimum route payment: $0.75
Today's best single route: $3.03
Today's best shuttle route: $2.04
Dit betekent dat je 22222 mile kunt rijden totdat je weer op 50% zit.
[ Voor 7% gewijzigd door Mils op 03-04-2011 22:20 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Wat heeft hij voorgerekend? Dat het 22222 miles duurt voor je die 3k terugverdient hebt?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
nee, eerder dat je per set nieuwe banden 22222 miles kunt rijden.
Maar in principe heb je in 2300 miles je setje banden weer terugverdient wanneer je uitgaat van bovenstaande cijfers en dan natuurlijk ook de hot routes rijdt.
Maar in principe heb je in 2300 miles je setje banden weer terugverdient wanneer je uitgaat van bovenstaande cijfers en dan natuurlijk ook de hot routes rijdt.
[ Voor 16% gewijzigd door Mils op 04-04-2011 09:56 ]
Hee gasten, hier even wat stats;
- We zijn inmiddels de op één na grootste company in Truckingsim.
- Qua geld staan we op plaats 4, maar stijgen snel Nog $21K voordat we op plaats 3 zijn.
We gaan lekker inderdaad. Vanmiddag om 12:10 veranderd de prijs weer van cargo en 12:30 de cargo zelf. Tenzij Jefffan24 dat onderhand al omgebouwd naar 1 script. Goed opletten dus vanmiddag rond die tijd.
Dan wacht ik even tot 12.10 want ik heb iets fout gedaan met de vogie route
/▌
ik heb alles mooi uitgekiend, ik zit nu op Exhaustion Level: 40. Dus na 13:00 uur op 30. Mooi level om naar een andere stad te crossen
Stream @ http://twitch.tv/nessiroj
Voor zover ik nu kan zien is de best betalende route om Beams heen en weer te rijden tussen Houston en Minneapolis. $1,50 per mile.
Ook bulldozers met een bonus van 225 doet het niet beter.
Kunnen we de prefered cargo ook veranderen zodra we weten welke het beste is? Ik weet niet of dat dan nog wat extra oplevert? Wij hebben die nog op NONE staan.
Ook bulldozers met een bonus van 225 doet het niet beter.
Kunnen we de prefered cargo ook veranderen zodra we weten welke het beste is? Ik weet niet of dat dan nog wat extra oplevert? Wij hebben die nog op NONE staan.
https://untappd.com/user/OzzBier
is de cargo dan al verandert? of is het alleen nog maar de prijs die verandert is?
EDIT ik zie dat de cargolist al verandert is......
EDIT ik zie dat de cargolist al verandert is......
[ Voor 24% gewijzigd door DjKahless op 04-04-2011 12:26 ]
Vergeet Helium niet.
1,55 per mile en een bonus van 150 dollar.
Maar de suppliers zijn toch nog niet veranderd?
1,55 per mile en een bonus van 150 dollar.
Maar de suppliers zijn toch nog niet veranderd?
[ Voor 27% gewijzigd door Mils op 04-04-2011 12:28 ]
Boise, Idaho, US => Minneapolis (gravel)
Miles 1121
XP 0.2803
Payout $1,569.40
PPM $1.4
Dus is een lekkere cargo om in Minneapolis, Houston is verder weg (1400+ miles)
@mils, voor Boise is het verandert, voorheen was daar geen gravel volgens mij. Maar ik wacht nog even voor de zekerheid
Miles 1121
XP 0.2803
Payout $1,569.40
PPM $1.4
Dus is een lekkere cargo om in Minneapolis, Houston is verder weg (1400+ miles)
@mils, voor Boise is het verandert, voorheen was daar geen gravel volgens mij. Maar ik wacht nog even voor de zekerheid
[ Voor 25% gewijzigd door DjKahless op 04-04-2011 12:32 ]
Ik kan op dit moment geen cargo selecteren in Salt Lake City, zijn er meer mensen met dit probleem? Ik denk dat die nog bezig is met updaten...
of Los Angeles - Richmond(helium)
afstand: 2296 miles
ppm: 1,62
payout: 3719,52
Het enigste nadeel is dat je wel 38 legs nodig heb om daar te komen bij een gemiddelde snelheid van 60 mph.
afstand: 2296 miles
ppm: 1,62
payout: 3719,52
Het enigste nadeel is dat je wel 38 legs nodig heb om daar te komen bij een gemiddelde snelheid van 60 mph.
[ Voor 49% gewijzigd door Mils op 04-04-2011 12:45 ]
- ik sta ook in salt lake zonder dat ik cargo kan kiezen. en op truckingsim forum ook al iemand anders.
- Denk dat ik van salt lake - vegas ga met sugar , en dan vegas - san fran (gravel) en san fran - vegas (beams)
- Denk dat ik van salt lake - vegas ga met sugar , en dan vegas - san fran (gravel) en san fran - vegas (beams)
@Vage, dat ben ik aka Harad
.
Lijkt erop dat er iets fout gaat. In de city stats pagina heeft salt lake city wel gewoon nieuwe cargo.
Edit: Jefffan24 is er mee bezig...
Edit2: En fixed.
Lijkt erop dat er iets fout gaat. In de city stats pagina heeft salt lake city wel gewoon nieuwe cargo.
Edit: Jefffan24 is er mee bezig...
Edit2: En fixed.
[ Voor 17% gewijzigd door Roberttt op 04-04-2011 13:27 ]
Ik denk dat ik voor de volgende route ga:vage schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:49:
- ik sta ook in salt lake zonder dat ik cargo kan kiezen. en op truckingsim forum ook al iemand anders.
Boise (gravel) - San Fran (beams) - Minneapolis (beams) en dan tussen de laatste 2 op en neer pendelen. (@$1.50ppm)
Ik heb namelijk wel een leuke truck maar om 2296 miles een beetje teveel met mijn huidige truck
Ik sta nu ook in Salt lake, hoor hier wel wanneer is weer wat kan selectern, op dit moment is het blanco en leverd het dus niks op als je gaat rijden
Onder de grote rots, naast die kleine
Wanneer kopen we eigenlijk onze eerste garage zodat wij EL free kunnen tanken en repareren?
Dit zou toch 57 legs in totaal kunnen schelen wanneer al onze rijders hier gaan tanken.
En je krijgt een bonus van 5% op het totaal bedrag bij het afleveren van de cargo.
Dit zou toch 57 legs in totaal kunnen schelen wanneer al onze rijders hier gaan tanken.
En je krijgt een bonus van 5% op het totaal bedrag bij het afleveren van de cargo.
Mensen in Salt Lake City: jullie kunnen weer rijden.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
en met die bulldozers rij je voor $1.6 van salt naar vegas, ik ga die route maar pendelen denk ik
Helium kan niet gereden worden trouwens! Moet je 20 xp voor hebben.
Interessantste die ik kan vinden:
Buldozers van Salt Lake City > Las Vegas 353 miles @ $1,00 + 225 bonus = $1,64 per mile
Gravel van Las Vegas > Salt Lake City 353 miles @ $1,40 per mile
Totaal 706 @ $1,52 per mile.
Beter wordt het niet tot donderdag denk ik.
Interessantste die ik kan vinden:
Buldozers van Salt Lake City > Las Vegas 353 miles @ $1,00 + 225 bonus = $1,64 per mile
Gravel van Las Vegas > Salt Lake City 353 miles @ $1,40 per mile
Totaal 706 @ $1,52 per mile.
Beter wordt het niet tot donderdag denk ik.
Dan zou ik deze in Las Vegas neerzetten. Omdat deze regio toch wel heel vaak met leuke cargo's naar voren komt. En dan krijgen we nu meteen extra 5% op de levering van Buldozers daar.Mils schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:07:
Wanneer kopen we eigenlijk onze eerste garage zodat wij EL free kunnen tanken en repareren?
IK ZEG, DOEN!
Ik begin net met het spel, totale noob, dus welke stad moet ik kiezen en wat is erna het beste om te doen
?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik zou beginnen in Salt Lake City. Dan een route beginnen naar Las Vegas met Bulldozers. Dit betaalt het beste en is een korte route om mee te beginnen.
Eenmaal in Las Vegas kan je weer terug naar Salt Lake City met Gravel.
Succes!
Eenmaal in Las Vegas kan je weer terug naar Salt Lake City met Gravel.
Succes!
@hierboven; dat lijkt me inderdaad de meest interessante route. Zal ik die terminal dan maar gaan plaatsen?
Edit: Hulde Vetnek voor het aanpassen van de Hot route op de site. Bedankt!
Edit: Hulde Vetnek voor het aanpassen van de Hot route op de site. Bedankt!
[ Voor 26% gewijzigd door Bjornski op 04-04-2011 14:43 ]
Kan niet voor WET applyen? Kan da kloppen?
Zou wel moeten kunnen. Ergens links staat join a company. Dan WET opzoeken en Apply drukken.
@iedereen. Terminal staat
@darkasantion: Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Zie je helemaal geen ad van WET of krijg je een foutmelding?
@falcon hieronder: Wat gebeurt er dan als je op zo'n link klikt? En welke browser gebruik je?
@darkasantion: Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Zie je helemaal geen ad van WET of krijg je een foutmelding?
@falcon hieronder: Wat gebeurt er dan als je op zo'n link klikt? En welke browser gebruik je?
[ Voor 28% gewijzigd door Bjornski op 04-04-2011 14:48 ]
Ik heb het zelfde probleem.. maar geen 1 van de links werkt. Geen foutmeldingen.
[ Voor 14% gewijzigd door Falcon op 04-04-2011 14:48 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hoe laat ik me driver rusten? Hij zit nu op 100% vermoeid
Kan WET wel vinden, maar geen van de links werkt.
Kan WET wel vinden, maar geen van de links werkt.
Gewoon stil staan. Er gaan 10 punten per uur van je Exhaustion Level af.
Gebeurt er überhaupt iets als je op de "apply" knop drukt?
Cool! Krijg nu $606,90 ipv $578 voor de route naar Las Vegas!Bjornski schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:47:
@iedereen. Terminal staat
Eventjes een quote van het forum over het gebruik van terminals:
Using company terminals
Once you belong to a company with terminals you can use them in two ways:
At the end of a route by selecting a company terminal as your destination.
In the middle of your route by selecting a company terminal as your optional stop.
Once you join a company the drop-down boxes that you use to select your destination/optional stop will be modified slightly. The drop-down list is split into two sections as shown: the top grouping is the list of cities with company terminals and the second group is the cities where your company does not own a terminal.
Route payment bonuses will be applied automatically when you select a company terminal as the destination (not as the optional stop) but you must be in the company terminal to use the other terminal bonuses.
Knowing when you are in a company terminal that you have selected as a destination is easy. Simply wait until you have finished the route and then perform all the actions, for example refuelling and repairing, before selecting a new route.
Gebeurt helemaal niksBjornski schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:50:
Gewoon stil staan. Er gaan 10 punten per uur van je Exhaustion Level af.
Firefox, maar IE pakt hem ook niet, had ik al geprobeerd
Ok, meld ajb hier ff dat je dat probleem ook hebt.
Gaaf. Ik hoop dat je je ook snel bij WET aan kunt/wilt melden. Onze ad zal inmiddels wel op de 2e pagina staan (Als je op het linkje Join a company klikt).
Hah, mooi dat de nieuwe route weer zo dichtbij is bij de oude! Nu eerst even van boise terug naar salt lake met wat gravel...
Op naar Las Vegas met een zooitje bulldozers.
Ze gaan zeker weer wat hotels daar neer zetten dat er zoveel vraag naar is. En het puin moet vervolgens weer worden afgevoerd.
Ze gaan zeker weer wat hotels daar neer zetten dat er zoveel vraag naar is. En het puin moet vervolgens weer worden afgevoerd.
Ik kan vanuit Salt Lake niet naar Las Vegas???? iemand meer deze ervaring? Vegas staat niet in drop down list om te kiezen als destination
[ Voor 30% gewijzigd door rdfeij op 04-04-2011 15:31 ]
Oke, kan iemand de WET ad op pagina 1 zetten? Daar kan ik wel namelijk op de links klikken
en daarvan gaat 10% naar WET dus houd je ~540 over....nickvanozzie schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:51:
[...]
Cool! Krijg nu $606,90 ipv $578 voor de route naar Las Vegas!
Fuel assist is 10% dus volle tank +/- 50$, is +/- 13$ per trip. kom ik op 553 uit voor ritje vegas....
Dus houd je er op dit moment minder aan over als je voor een company gaat rijden als dat je de routes zelf rijd.
Alleen als straks echt repairs nodig zijn / gewenst resultaat leveren of de contract routes veel opleveren is het pas interessant zo te zien om voor een company te gaan rijden.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Er zit nog een bug in de alpha waardoor rijders van een company nog geen assistance krijgen.LoneWolf schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:27:
[...]
Fuel assist is 10% dus volle tank +/- 50$, is +/- 13$ per trip. kom ik op 553 uit voor ritje vegas....
RE: Fuel/Repair Assistance doesn't work
Hows this bug's fix going? I dont know much about coding and what not but it's weird how the collection rate aspect works but not the other assistance stuff.
Zo, lekker van Salt lake city naar Los angeles aan het rijden. Zit nu bijna op 1 experience
Ik heb nog wel een vraagje, wat moet er gebeuren als je je exhaust level boven de 100 pusht? Ik heb hem net naar 140 gepusht (is het maximale) maar er gebeurde verder helemaal niets. Had ik gewoon mazzel of zit er nog een fout in het spel?
Ik heb nog wel een vraagje, wat moet er gebeuren als je je exhaust level boven de 100 pusht? Ik heb hem net naar 140 gepusht (is het maximale) maar er gebeurde verder helemaal niets. Had ik gewoon mazzel of zit er nog een fout in het spel?
Nee, je hebt flinke mazzel gehad. Ik kreeg gelijk bij 120 EL een boete en aftrek van een halve XP.
Meestal kan je wel doorpushen tot 110 EL, maar daarna wordt het tricky.
Meestal kan je wel doorpushen tot 110 EL, maar daarna wordt het tricky.
Ik doe mijn best om me aan te melden bij WET, maar na het drukken op de "apply to WET.." knop laadt de pagina niet (zowel met Firefox en Chrome onder Ubuntu). Iemand een oplossing?
Aanmelden op de advertentie op de eerste pagina werkt gewoon wel inderdaad. Ik heb ook een post geplaatst op het truckingsim forum.
Hee Vetnek,
Ik accepteer net je aanmelding, maar jij reed toch allang voor WET?
Ik zit ook bij WET zie ik,
alleen kunnen we daar niet al onze leden zien?
alleen kunnen we daar niet al onze leden zien?
PSN: McMillan0984
Volgens mij is er nog heel weinig te zien, ik zie alleen Karloe op de company pagina, maar Bjornski heeft ook een functie
/▌
Volgens mij zie je mij al wel op de company pagina (onderaan). Maar, MarlyNL heeft bijvoorbeeld ook al een functie en die zie je niet. Hoe dan ook, het is nog een beetje ruw rond de randjes, maar het wordt steeds beter.
Ook aangemeld (gisteren werkte apply nog niet, vandaag wel)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ik heb me ook maar even geregistreerd. Eens zien hoe het mij bevalt. Ingame naam: Otherside. Ik heb meteen een eerste rit van Salt Lake City naar Las Vegas gedaan met Bulldozers. Ondertussen ook al een application ingediend bij WET.
Mooi, de site werkt ook goed genoeg op mijn GSM: een simpele Nokia 2323 met Opera Mini. Dat zal nog van pas komen, zeker als de site ook op de block-lijst komt hier op het werk
wettrucking.com is wel al geblokkeerd, zal wel niet te lang duren voordat truckingsim.com ook geblokeerd is. Al een geluk dat tweakers.net nog nooit geblocked is geweest hier.
Mooi, de site werkt ook goed genoeg op mijn GSM: een simpele Nokia 2323 met Opera Mini. Dat zal nog van pas komen, zeker als de site ook op de block-lijst komt hier op het werk
[ Voor 43% gewijzigd door Otherside1982 op 05-04-2011 10:01 ]
kun je mij ook weer een functie geven (zie VP nog vrijBjornski schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:17:
Volgens mij zie je mij al wel op de company pagina (onderaan). Maar, MarlyNL heeft bijvoorbeeld ook al een functie en die zie je niet. Hoe dan ook, het is nog een beetje ruw rond de randjes, maar het wordt steeds beter.
Net aangemeld onder Yared d'Ray en CEO WET pm gestuurd.
1e trip achter de rug, 2e bijna klaar.
1e trip achter de rug, 2e bijna klaar.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hehe. Klopt. Ik wou even kijken of er een link aan de Apply button vast zat. Dan konden we deze op de site zetten. Helaas geen directe link...Bjornski schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:53:
Hee Vetnek,
Je kan trouwens wel weggaan bij een company en meteen weer aanmelden bij een andere (of in mijn geval: dezelfde).
Dat vind ik eigenlijk wel een bug, dat je meteen weer terug kan naar dezelfde company. Dan kun je ook vrij simpel bij een andere company aanmelden, de buletins lezen en weer terug gaan naar je eigen company. Bij Trukz moest je dan 48 uur wachten wat toch een drempel wasnickvanozzie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:01:
[...]
Hehe. Klopt. Ik wou even kijken of er een link aan de Apply button vast zat. Dan konden we deze op de site zetten. Helaas geen directe link...
Je kan trouwens wel weggaan bij een company en meteen weer aanmelden bij een andere (of in mijn geval: dezelfde).
/▌
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen bug. Je kunt als company instellen wat je aannamebeleid is; open, met moderatie of gesloten.
Als je het gevoel hebt dat iemand aan het spioneren is, dan moet je hem gewoon niet toelaten. Het maakt het alleen maar weer een stukje spannender (bedrijfsspionage
).
Als je het gevoel hebt dat iemand aan het spioneren is, dan moet je hem gewoon niet toelaten. Het maakt het alleen maar weer een stukje spannender (bedrijfsspionage
Zonet mijn eerste ticket gekregen door te rijden met een EL van 110. Wat ik wel niet snap is dat de price penalty op 250$ staat, maar dat er wel 450$ afgetrokken wordt als ik kijk naar begin- en eindbalans van mijn geld. Is dat een bug of wordt er nog iets anders in rekening gebracht?
Edit: @hieronder Het is inderdaad een bug, heb ik net ook gevonden: http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=601
Edit: @hieronder Het is inderdaad een bug, heb ik net ook gevonden: http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=601
[ Voor 17% gewijzigd door Otherside1982 op 05-04-2011 14:22 ]
Ja dat is nog een bug. De weergegeven boete van 250 klopt niet en moet gewoon 450 zijn.
Daar heb je een punt, maar ik denk niet dat er companies zijn die daar naar kijken. Elke company is blij als iemand zich aanmeld, alleen de companies met max 5 drivers die klein willen blijven zijn selectief met hun aannamebeleid. Het enige waar wel naar gekeken wordt dat zijn namen die ontzettend opvallen (Dusten was er zo eentje, maar we hebben er meer gehad)Bjornski schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:50:
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen bug. Je kunt als company instellen wat je aannamebeleid is; open, met moderatie of gesloten.
Als je het gevoel hebt dat iemand aan het spioneren is, dan moet je hem gewoon niet toelaten. Het maakt het alleen maar weer een stukje spannender (bedrijfsspionage).
/▌
En geaccepteerd. Welkom. Tof!UlyssesNL schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:23:
Ook maar eens aangemeld en geapplied voor wet. Ben nu bulldozers naar vegas aan het brengen.
Bjornki is VP vanaf dag 1 , MarlyNL is HR Manager.rdfeij schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:42:
[...]
kun je mij ook weer een functie geven (zie VP nog vrij), zal er dan ook eens tegenaan vlammen
Ik zal later vandaag een CFO aanmaken.
Karloe schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:30:
[...]
Bjornki is VP vanaf dag 1 , MarlyNL is HR Manager.
Ik heb me ook maar weer aangemeld, was trukz gewent dus dit is iets anders (nog)
Is het misschien handig om de routes in de TS te zetten zodat mensen hun startplaats daarop kunnen aanpassen?
Heb me net aangemeld. Je kan een linkje hier op tweakers zetten (aanmelder moet dan wel ingelogd zijn!!):
Is deze link: http://truckingsim.com/library/newApply.php?cid=16
Als het goed is heeft Xessive zich nu aangemeld via bovenstaande link!
Is deze link: http://truckingsim.com/library/newApply.php?cid=16
Als het goed is heeft Xessive zich nu aangemeld via bovenstaande link!
[ Voor 16% gewijzigd door Xessive op 05-04-2011 16:04 . Reden: Aanvulling ]
Seriously? Nope, not a bit...
eeehhh, sta nu 2x aangemeld!! sorry!
Waarvan 1 geaccepteerd. Dank daarvoor!
Waarvan 1 geaccepteerd. Dank daarvoor!
[ Voor 36% gewijzigd door Xessive op 05-04-2011 16:07 ]
http://wettrucking.com/contracts/ is nog steeds actief! (waarvoor dank overigens)3p0x schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:50:
Ik heb me ook maar weer aangemeld, was trukz gewent dus dit is iets anders (nog)Is het misschien handig om de routes in de TS te zetten zodat mensen hun startplaats daarop kunnen aanpassen?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Alright let me answer a few things here:
The registration problem is a known bug and is the next thing on my list of things to work on.
Leaving a company and joining back immediately isn't a bug but rather a feature. I really didn't see a point to it as in Real Life you can leave a company and potentially come back the same day. If you set your company to Manual you will have to accept people so its your own fault if they are spying on you.
The ticket bug is known and is on my list of things to do (along with so many others
)...
I'm working on the leave company bug, I hope to have it fixed soon.
Hope this answers some questions!
The registration problem is a known bug and is the next thing on my list of things to work on.
Leaving a company and joining back immediately isn't a bug but rather a feature. I really didn't see a point to it as in Real Life you can leave a company and potentially come back the same day. If you set your company to Manual you will have to accept people so its your own fault if they are spying on you.
The ticket bug is known and is on my list of things to do (along with so many others
I'm working on the leave company bug, I hope to have it fixed soon.
Hope this answers some questions!
Nice to get some feedback on those! The thing with a company is true though. If they are stupid/smart enough to take you back the same day.. Why not. But maybe limit the amount of company switching u can do per week/month? Is that easy to put into the code actually?
Ik heb op dit moment een 1997 Western Star, top speed 54 mph. Ik dacht eraan om mijn banden eens te gaan vervangen, die zitten op 37%. Hebben jullie enige ervaring wat het in snelheid winst op kan leveren?
@ ur service!franssie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:59:
[...]
http://wettrucking.com/contracts/ is nog steeds actief! (waarvoor dank overigens)
Feli trouwens!
het zal ongetwijfeld enige mph's opleveren. Ik heb de 1996 Peterbilt 379EXHD, top speed 57 mph maar ga met mijn banden op 41,58% nog maar 54mph.Roberttt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:51:
Ik heb op dit moment een 1997 Western Star, top speed 54 mph. Ik dacht eraan om mijn banden eens te gaan vervangen, die zitten op 37%. Hebben jullie enige ervaring wat het in snelheid winst op kan leveren?
Mogelijk dat het een combinatie is van Engine, Body en Tyres (vermoed ik).
Met nieuwe banden ga je naar 70 mph, voor je eerste rit, daarna al snel naar 69. en zo langzaam weer naar beneden.Roberttt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:51:
Ik zit net weer ff bij te lezen.Karloe schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:30:
[...]
Bjornki is VP vanaf dag 1 , MarlyNL is HR Manager.
@Vetnek, gaaf dat je er weer bij bent en weer in het WET "management" stapt.
@Karloe, prima oplossing zo!
Fijn dat we terug een company hebben 
Mijn in-game naam is nu Basil Fawlty in plaats van Admiral Freebee, maar ik denk dat ik het terug ga veranderen van zodra de alpha afgelopen is
Mijn in-game naam is nu Basil Fawlty in plaats van Admiral Freebee, maar ik denk dat ik het terug ga veranderen van zodra de alpha afgelopen is
Xtreme Trucking komt als een razende opzetten. Kunnen we ook hetzelfde doen als zij doen om ze voor te blijven? Zij doen 15% collection en 50% fuel & assistance.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nu zou dat wel kunnen.
Door een bug wordt de assistance toch nog niet uitbetaald
Dan zou ik 15% collection en 25 25 assistance aanhouden! 
Ik zou wel 25% willen geven maar kan helaas nog niet per driver ingesteld worden...
Ik zou wel 25% willen geven maar kan helaas nog niet per driver ingesteld worden...
[ Voor 42% gewijzigd door OzzieMann op 06-04-2011 13:46 ]
Dat wist ik niet, maar het gaat mij ook meer om de inkomsten voor WET.Mils schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:11:
Nu zou dat wel kunnen.
Als het namelijk zo doorgaat hebben ze ons in no-time ingehaald.
Ik heb vroeger ook Trukz gespeeld zal me vanavond ook maar weer eens aanmelden
Is het trouwens nu ook weer mogelijk om vrijwillig meer geld af te staan aan WET.
In principe heb ik nu niet zoveel geld meer nodig. Ik heb nu een leuke truck uit 2001. Daarmee kan ik bijna full speed rijden en zolang ik mijn benzine kan betalen en af en toe nieuwe banden vind ik het prima.
In principe heb ik nu niet zoveel geld meer nodig. Ik heb nu een leuke truck uit 2001. Daarmee kan ik bijna full speed rijden en zolang ik mijn benzine kan betalen en af en toe nieuwe banden vind ik het prima.
ik wil ook best geld doneren aan de company ;-) Heb nog niet zoveel, maar collection rate mag wat mij betreft (flink) omhoog... heb alleen wat geld nodig voor diesel om mijn volvotje
draaiend te houden

[ Voor 3% gewijzigd door Marmotje op 06-04-2011 15:39 ]
apt-get moo