WA van de persoon die je bier om stootte?
@coeluh, je kan kijken naar de kleine viekante indicators die roze zouden moeten worden. 1 op de batterij, 1 aan de onderkant, en 1 diep in de telefoon volgensmij
Ga er maar vanuit dat het bierschade is en dat valt zeker niet onder garantie.Coeluh schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:32:
Ik was vanavond in de kroeg en iemand stoote mn biertje over mijn broekzak. Mijn telefoon wil vanaf dit moment alleen nog maar trillen als hij stroom heeft. Ik heb hem al een harde reset gegeven, maar denk dat het toch echt kortsluiting is. Ik vrees dat het dan waterschade is en HTC helaas tot mijn grote frustratie niks gaat coveren qua reparatie. Klopt dit of zit ik ernaast?
Gevalletje WA lijkt me de enige en ook juiste optie.
Er zitten een stuk of vijf! vochtindicators (stickertjes) door het toestel heen, waarvan twee zichtbaar (accu en behuizing achter de accu. Als een van de vijf een spoortje van roze vertonen, zal HTC geen garantie meer bieden.
Verwijderd
Ik kan geen app's meer instaleren?
Als ik een apk-bestand op mijn sd-card zet en wil deze installen lukt dit niet?
De knop installeren doet niets?
zou ics nog deze maand komen of niet?
edit, deze vraag is al gesteld..
edit, deze vraag is al gesteld..
[ Voor 32% gewijzigd door megadoom op 28-06-2012 21:02 ]
Heb je toestemming gegeven om van onbekende bronnen te installeren?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:27:
![]()
En vanuit de market?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:27:
![]()
Dan geeft hij toch een melding dat je dat niet aan hebt staan?AquaSheep schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:44:
[...]
Heb je toestemming gegeven om van onbekende bronnen te installeren?
Verwijderd
Ja "toestemming om van onbekende bronnen te instaleren" staat aan.albino71 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:50:
[...]
En vanuit de market?
[...]
Dan geeft hij toch een melding dat je dat niet aan hebt staan?
Vanuit Market/PlayStore werkt wel.
Ik heb even gegoogeld en ergens zag ik bepaalde geinstaleerde app's de oorzaak kunnen zijn.
Ik heb de laatste paar geinstalleerde app's verwijderd en daarna lukte het gewoon weer wel

Erg vreemd
Een vriend van mij gaat van zijn HTC desire S naar een samsung galaxy s2 omdat de desire S zn beste tijd heeft gehad.
Maar hoe kan hij het makkelijkst alle contacten overzetten?
Als hij gewoon gebruikt maakt van je Google account en hij meldt zich aan met zijn Google account op zijn nieuwe tel, dan staan al zijn contacten er automatisch in.remoendoo schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:14:
Een vriend van mij gaat van zijn HTC desire S naar een samsung galaxy s2 omdat de desire S zn beste tijd heeft gehad.
Raarrrr.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:24:
[...]
Ja "toestemming om van onbekende bronnen te instaleren" staat aan.
Vanuit Market/PlayStore werkt wel.
Ik heb even gegoogeld en ergens zag ik bepaalde geinstaleerde app's de oorzaak kunnen zijn.
Ik heb de laatste paar geinstalleerde app's verwijderd en daarna lukte het gewoon weer wel![]()
Erg vreemd
Welke apps heb je verwijderd dan?
Contacten bij google (gmail) zetten, syncen.remoendoo schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:14:
Nieuwe phone opstarten, gmail account aanmelden, syncen, voila...alle contacten beschikbaar.
Makkelijker kan niet en het mooie is, je bewerkt je contacten lekker via de webinterface van gmail. Ideaal!
edit: excuus voor de extra post! Ben niet scherp meer na een ochtendje buiten buffelen.
[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 30-06-2012 14:32 ]
De incredible S schijnt nu aan de gang te gaan:
Link Androidworld
Die staat ook voor Juni/Juli net zoals de Evo 3d die ook al schijnt te lopen. Wellicht de Desire S next?
Link Androidworld
Die staat ook voor Juni/Juli net zoals de Evo 3d die ook al schijnt te lopen. Wellicht de Desire S next?
Zou niet zo gek zijn. Vorige week Evo 3d, nu Incredible S en nog een weekje later Desire S... waarom niet
De EVO 3D heeft een MSM8660 (Snapdragon) met een Adreno 220
De Incredible S een MSM8255 (Snapdragon) met Adreno 205
Laat de Desire S net als de Incredible S een MSM8255 met Adreno 205 hebben.
Met andere woorden, grote kans dat de software voor 99% gelijk is (afhankelijk van andere hardware verschillen tussen de twee toestellen).
Grote kans dus dat ICS snel voor de Desire S uitkomt
Met andere woorden, grote kans dat de software voor 99% gelijk is (afhankelijk van andere hardware verschillen tussen de twee toestellen).
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ik hoop dat je gelijk hebt Robinski. Wel weer tijd voor een offciele software release
Als ze nu aan het uitrollen zijn dan zijn de roms al een tijdje klaar en getest, dus de hardware-overeenkomst is al even niet van belang meer. Dat ze nu elke week een toestel uitrollen heeft puur met de capaciteit te maken, alles tegelijk uitrollen zou een zooitje worden.Robinski schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:42:
De EVO 3D heeft een MSM8660 (Snapdragon) met een Adreno 220
It takes one to know one...
Sinds vanmorgen werkt mijn dataverbinding (Vodafone) niet meer.
Gisteravond nog wel.
Van alles al geprobeerd (opnieuw opstarten/vliegtuigmodus/instellingen gecontroleerd/etc).
M'n collega zit ook bij Vodafone: daar geen enkel probleem.
Iemand nog tips? Is dit misschien een bekend probleem (al heb ik er niets over kunnen vinden)?
Gisteravond nog wel.
Van alles al geprobeerd (opnieuw opstarten/vliegtuigmodus/instellingen gecontroleerd/etc).
M'n collega zit ook bij Vodafone: daar geen enkel probleem.
Iemand nog tips? Is dit misschien een bekend probleem (al heb ik er niets over kunnen vinden)?
Maar ik kan wel bellen en sms'enFrunz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:51:
Storing Vodafone treft 60.000 klanten
Ligt niet aan je telefoon.
Zou best kunnen dat het testen van de Desire S een week achter de Sensation S aan loopt.Dubbeldrank schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:23:
[...]
Als ze nu aan het uitrollen zijn dan zijn de roms al een tijdje klaar en getest, dus de hardware-overeenkomst is al even niet van belang meer. Dat ze nu elke week een toestel uitrollen heeft puur met de capaciteit te maken, alles tegelijk uitrollen zou een zooitje worden.
Net als de uitrol.
Daarnaast is het uitrollen van alle toestellen tegelijk uiteraard niet zo handig omdat het zeker is dat er dan capaciteits problemen komen.
Maar ondertussen werkt het weer.
Waarschijnlijk was ik 1 van die 60.000 klanten, echter bellen en sms'en werkte gewoon.
Verwijderd
Het zou toch enkel de ICS zijn die zou worden uitgerold hé? Ik had begrepen dat de nieuwe HTC Sense niet zou volgen?
Sense 3.6, iets nieuwer dan we nu hebben maar inderdaad niet Sense 4.0.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:47:
Het zou toch enkel de ICS zijn die zou worden uitgerold hé? Ik had begrepen dat de nieuwe HTC Sense niet zou volgen?
ICS met sense 3.6 (nu heeft de S sense 3.0)Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:47:
I intend to live forever. So far, so good.
Ik kan niet wachten. Hopelijk werkt dan mijn aanknop ook weer met de update naar ICS.
Daar was toch een fix voor?Frank!in schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:41:
Ik kan niet wachten. Hopelijk werkt dan mijn aanknop ook weer met de update naar ICS.
ora et labora
Tijdelijke fix volgens mij, na een tijdje werkt ie weer niet.
I intend to live forever. So far, so good.
Dat klopt, na 1x je telefoon uit te hebben gezet moet je weer die fix toepassen. Niet echt een denderende oplossing dus.
Heeft iemand een (werkende) download link naar de stock firmware van T-Mobile voor de HTC Desire S ? De naam van de RUU file zou zijn
RUU_Saga_S_TMO_NL_2.10.114.8_Radio_20.4801.30.0822 U_3822.10.08.04_M_release_227181 _signed.exe
RUU_Saga_S_TMO_NL_2.10.114.8_Radio_20.4801.30.0822 U_3822.10.08.04_M_release_227181 _signed.exe
eh nee, ik heb inmiddels een uptime van 342 uur. Het kan allemaal wel, maar ik wil hem eigenlijk uit, 's nachts.Frank!in schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:40:
Dat klopt, na 1x je telefoon uit te hebben gezet moet je weer die fix toepassen. Niet echt een denderende oplossing dus.
ping 127.212.23.124
bij mij werkt de fix tot de batterij een keer op is, gaat verder elke keer netjes uit (fast boot)pjottum schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:06:
[...]
eh nee, ik heb inmiddels een uptime van 342 uur. Het kan allemaal wel, maar ik wil hem eigenlijk uit, 's nachts.
Signature
Heb vandaag een probleem met de Desire S van mijn vrouw.
In de statusbalk staat nu constant een hoofdtelefoontje.
Resultaat is dat je de persoon aan de andere kant van de lijn niet meer hoort, enkel wanneer je de telefoon op luidspreker zet.
De beltoon gaat wel nog gewoon.
Heb er al eens een koptelefoon op aangesloten en dan kan er bij dat icoontje precies een luidsprekertje bijstaan.
Heb al de instellen doorbladerd maar vindt nergens iets dat anders staat al tevoren of hier invloed kan op hebben. Misschien heeft ze per ongeluk een verkorte code ofzo gebruikt?
Wie kan me helpen dit op te lossen?
Edit:in de handleiding gezien dat dit het icoontje is voor -> Hoofdtelefoon aangesloten
Maar er is dus helemaal niets aangesloten!! Het toestel volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten bracht geen oplossing.
Resultaat is dat je de persoon aan de andere kant van de lijn niet meer hoort, enkel wanneer je de telefoon op luidspreker zet.
Heb er al eens een koptelefoon op aangesloten en dan kan er bij dat icoontje precies een luidsprekertje bijstaan.
Heb al de instellen doorbladerd maar vindt nergens iets dat anders staat al tevoren of hier invloed kan op hebben. Misschien heeft ze per ongeluk een verkorte code ofzo gebruikt?
Edit:in de handleiding gezien dat dit het icoontje is voor -> Hoofdtelefoon aangesloten
Maar er is dus helemaal niets aangesloten!! Het toestel volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten bracht geen oplossing.
[ Voor 14% gewijzigd door Tazmanian79 op 10-07-2012 21:43 ]
Hoe hebben jullie dit opgelost?BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:31:
Als je een voicemail bericht hebt dan krijg je daar een SMS van. Heel handig alleen zie je in je hoofdscherm van die sms berichten geen notificatie. Je moet naar je SMS berichtenlijst gaan voordat je ziet dat er een nieuw bericht is. Met normale SMSjes kun je dat wel zien (dan staat er zo'n groen cijfertje bij het SMS icoontje). Hoe hebben jullie dit opgelost?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Heb ooit zoiets gehad, het kan zijn dat de aansluiting van je micro-usb of koptelefoon vies is waardoor hij denkt dat er iets aangesloten zit.Tazmanian79 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:40:
Heb vandaag een probleem met de Desire S van mijn vrouw.
Ok thanks, zal eens proberen of ik dat kan proper maken ....
Dat heb ik bij een andere telefoon al een keer gehad, met een naald kun je zo het stof eruit halen (bij mij zat er een hele prop inTazmanian79 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:19:
Ok thanks, zal eens proberen of ik dat kan proper maken ....

Ik was even benieuwd, heeft iemand al een software update voor zn desire S ontvangen?
Nee, maar ook vol spanning erop aan het wachtenremoendoo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:36:
Ik was even benieuwd, heeft iemand al een software update voor zn desire S ontvangen?
Ik heb hem ook nog niet ontvangen, maar als het goed is komt hij deze maand.
Sommige gebruikers van de Incredible S schijnen hem al binnen te hebben:
Sommige gebruikers van de Incredible S schijnen hem al binnen te hebben:
Mocht je zelf willen controleren of de update beschikbaar is, dan kan dat via ‘Instellingen’–>’Over de telefoon’–>’Systeemupdates’. Zorg er in ieder geval voor dat je batterij opgeladen is als je de update installeert. Deze update heeft softwarenummer 4.10.405.1 meegekregen. http://www.androidworld.n...incredible-s-beschikbaar/
Voor de Incredible S is de update vorige week maandag uitgekomen, ik hoopte voor de Desire S op afgelopen maandag. We wachten rustig af
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Had zelf ook afgelopen maandag gehoopt/verwacht. Mede omdat er al +/- 20 dagen en Chinese OTA voor de Desire S uit is.PinokkioTV schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:59:
Voor de Incredible S is de update vorige week maandag uitgekomen, ik hoopte voor de Desire S op afgelopen maandag. We wachten rustig af
Hoop nu op komende maandag
Hier nog niks. Hoelaat zou het gebeuren?Robinski schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:53:
[...]
Had zelf ook afgelopen maandag gehoopt/verwacht. Mede omdat er al +/- 20 dagen en Chinese OTA voor de Desire S uit is.
Hoop nu op komende maandag
We weten nieteens of het uberhaupt vandaag wordt, Coeluh
ik had toch wel gehoopt dat tie vandaag uit zou komen....al is t maar omdat ik hoop dat die update mn irritante echo probleem bij telefoneren weg neemt...... voor een bedrijf dat juli/augustus zegt duurt het toch wel extreem lang....
Het is hier nog echt 16 juli, weet niet op welk werelddeel jij je bevindt dat het al september is?nelsch schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:25:
ik had toch wel gehoopt dat tie vandaag uit zou komen....al is t maar omdat ik hoop dat die update mn irritante echo probleem bij telefoneren weg neemt...... voor een bedrijf dat juli/augustus zegt duurt het toch wel extreem lang....
pepernooot
Juni/juli zelfs!nelsch schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:25:
Iemand op XDA (waar ze trouwens vorderingen maken met Jelly Bean voor de Desire S) kreeg gisteren deze reactie van HTC:
Wat ik dikgedrukt heb gemaakt is het laatste wat nog mist voor een volledige ICS-/JB-rom.We are dedicated in providing you the best quality service and answering your questions and concerns.
As per your email we understand that you want to know the release date for ICS (Android 4.0) for your device HTC Desire S.
In this regard we would like to inform you that HTC has just started rolling out Android Ice cream sandwich, HTC Sensation series and HTC EVO3D have just been updated to Android 4.0 and very soon the same will be available for HTC Desire S too.
Also, we would like to inform you that ICS upgrade for your HTC Desire S is under process to be launched very shortly, however we need to have complete surety of its performance with your device and hence it is under rigorous testing phase ensuring all the existing applications on the phone are supported without any glitches. The kernel source code too will be released along with the upgraded OS.
Be rest assured that the update will be released as soon as the tests are successful.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Kernel source zou ook een erg welkome aanvulling zijn voor de developers.
ik heb nergens beweert dat het al september is....dinkelover schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:29:
[...]
Het is hier nog echt 16 juli, weet niet op welk werelddeel jij je bevindt dat het al september is?
officieel hebben ze dan toch nog 2 weken.....duurt allemaal lang, met de vorige update was ook al zon gekloot
Nav het bericht van edebont: Kan iemand mij helpen aan de link naar de stock firmware van Vodafone voor de HTC Desire S ? met de naam van de RUU file aub
en weet iemand of je hiermee je HTC desire weer terug kan krijgen op S-ON ?
Raar ook dat je dit niet begrijpt. Je zegt zelf juli/augustus. Dat is van 1 juli tot en met 31 augustus, akkoord toch? Het was gisteren 16 juli, we zijn dus op 25% van die aangegeven periode... en jij vindt het allemaal "extreem lang" duren. Ik vind dat nogal een rare standaard. 31 augustus zou ook nog op tijd zijn, het woordje augustus heb je NB zelf genoemd.nelsch schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:40:
[...]
ik heb nergens beweert dat het al september is....![]()
[...]
officieel hebben ze dan toch nog 2 weken.....duurt allemaal lang, met de vorige update was ook al zon gekloot
Bovendien heb ik liever dat ze er lekker lang over "kloten" zodat de update volledig stabiel en bug-loos is en jij hebt toch ook liever dat je jouw echo-probleem niet meer hebt, of er andere problemen voor terug krijgt?
Ongeduldig zijn we allemaal, ik ook, maar dit vond ik toch wel heel erg onlogisch. Bovendien, de community zorgt ervoor dat we allemaal zo ongeduldig zijn met verwachtingen van februari en maart en verder. En al is de belofte juni/juli, dan hebben ze nog steeds 2 weken.
pepernooot
De periode is juni/juli en niet juli/augustus toch?dinkelover schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:53:
[...]
Raar ook dat je dit niet begrijpt. Je zegt zelf juli/augustus. Dat is van 1 juli tot en met 31 augustus, akkoord toch? Het was gisteren 16 juli, we zijn dus op 25% van die aangegeven periode... en jij vindt het allemaal "extreem lang" duren. Ik vind dat nogal een rare standaard. 31 augustus zou ook nog op tijd zijn, het woordje augustus heb je NB zelf genoemd.
Yep, dat zei ik eerder al.remoendoo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:09:
[...]
De periode is juni/juli en niet juli/augustus toch?
http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog
[ Voor 13% gewijzigd door Dubbeldrank op 17-07-2012 11:48 ]
ja maar dat had volgens mij niet iedereen door haha.
dus ik meldde het nog maar een keer
dus ik meldde het nog maar een keer
Word waarschijnlijk pas eind augustus die update voor mij. Ik reken er 2 weken extra bij voor branded toestel, en dan komt er nog een vakantie na
. Maar de tijd zal zich laten afwachten...

Sorry maar ik zie niet staan dat de update voor de Desire S persé in Juni of Juli moet komen. Er staat "we expect to finish upgrades in August 2012 for all announced devices." Dit kan dus ook zo voor de Desire S zijn.
Ik ben in Italie en roam met Vodafone op Vodafone IT. Ik krijg steeds tekstberichtjes met plaatsnaam en een code met de mogelijkheid opslaan of annuleren. Ik heb de dienstberichten/cellbroadcast uitgezet, maar deze berichtjes blijven komen. Gek genoeg bij m'n Incredible S met dezelfde netwerkconfiguratie krijg ik deze berichtjes niet. Iemand enIg idee hoe ik kan voorkomen dat ik deze berichtjes krijg?
Tsjah, ik had iets vergelijkbaars in oostenrijk, maar dan met letters. Leken wel windrichtingen...
Gek, bij mij (andere telefoon) zijn dat duidelijk wel CB-berichten. Weet je zeker dat die uitgeschakeld zijn?PinokkioTV schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:43:
Ik ben in Italie en roam met Vodafone op Vodafone IT. Ik krijg steeds tekstberichtjes met plaatsnaam en een code met de mogelijkheid opslaan of annuleren. Ik heb de dienstberichten/cellbroadcast uitgezet, maar deze berichtjes blijven komen. Gek genoeg bij m'n Incredible S met dezelfde netwerkconfiguratie krijg ik deze berichtjes niet. Iemand enIg idee hoe ik kan voorkomen dat ik deze berichtjes krijg?
Cell broadcast vinkje staat uit, ik zou geen andere instelling weten die hierop van invloed is
Maar het lijken mij inderdaad ook cb berichten ...
Ik draai nu een CyanogenMod 10 alpha van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1776256 . Wat is Android 4.1, Jelly Bean, ontzettend soepel zeg
Spraakherkenning werkt erg indrukwekkend (eerste indruk). Bugs die ik tot nu toe ben tegengekomen: root-toestemming wordt niet onthouden en camera werkt niet. Verder werkt Wi-Fi, bellen, 3G en de rest uitstekend! Morgenochtend bluetooth testen in de auto 
Update:
Bluetooth doet 't niet. Oh, en voor elke boot moet je je dalvik cache wipen, anders komt-ie in bootloop
Update:
Bluetooth doet 't niet. Oh, en voor elke boot moet je je dalvik cache wipen, anders komt-ie in bootloop

[ Voor 13% gewijzigd door jacobras op 19-07-2012 11:45 ]
Zo te zien hebben ze de pagina aangepast, er stond een tabel met de releaseperiode per toestel. Alle toestellen zouden volgens die tabel inderdaad in augustus een update ontvangen moeten hebben, maar voor de Desire S stond daar juni-juli.dj_killjoy schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:17:
Sorry maar ik zie niet staan dat de update voor de Desire S persé in Juni of Juli moet komen. Er staat "we expect to finish upgrades in August 2012 for all announced devices." Dit kan dus ook zo voor de Desire S zijn.
Die pagina heb ik eergisteren nog bekeken, stond inderdaad juni-juli.Dubbeldrank schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:47:
[...]
Zo te zien hebben ze de pagina aangepast, er stond een tabel met de releaseperiode per toestel. Alle toestellen zouden volgens die tabel inderdaad in augustus een update ontvangen moeten hebben, maar voor de Desire S stond daar juni-juli.
Een hoop paginavulling om niets. Kunnen we niet gewoon pas weer de update hier noemen zodra deze er WEL is? Ik hoef niet 100x te lezen dat hij er inderdaad nog niet is...
No offence hoor, maar 1 berichtje per week van 1 persoon lijkt me voldoende.
Er staan genoeg andere berichten die de moeite waard zijn, maar het feit dat er steeds gezegd wordt dat de update er nog niet is, bewijst dat genoeg mensen hierop wachten en het interessant vinden om de ontwikkelingen hieromtrent te volgen.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:45:
Een hoop paginavulling om niets. Kunnen we niet gewoon pas weer de update hier noemen zodra deze er WEL is? Ik hoef niet 100x te lezen dat hij er inderdaad nog niet is...
Dat jij zegt "een hoop paginavulling om niets" vind ik wel wat kort door de bocht: volgens mij mag er ook over andere onderwerpen dan de update gesproken worden als ik mij niet vergis
Ik heb precies het zelfde probleem. Ben in Rome op dit moment. En krijg elke keer ROMA als bericht gestuurd. Vandaag al 70 gehadPinokkioTV schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:43:
Cell broadcast staat niet aangevinkt en ik heb geen idee hoe het weg kan.
Heb jij het probleem al verholpen?
Ik heb dat probleem ook gehad, het heeft volgensmij te maken met apps die het internet willen accessen. Voor de rest kwam ik niet verder. (als je aan WiFi verbonden bent doet ie dat volgensmij nietmeer (in het buitenland))
Volgens mij is het toch echt CB-berichtgeving (communiceren van de locale tariefzone, kanaal 50 meen ik), misschien een bugje in de telefoon/zou een herstart na uitschakelen van CB-berichten helpen?
[ Voor 17% gewijzigd door begintmeta op 20-07-2012 08:01 ]
Die andere berichten zijn interessant inderdaad. Maar een post of acht over of ergens juli of augustus stond verandert niets aan het feit of de update er al is en doet helemaal niet ter zake. Het maakt niet uit wat er staat of wat HTC zegt, het verandert niets aan de situatie: de update is er nog niet. Meldt het liever als hij er wel isdj_killjoy schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:14:
[...]
Er staan genoeg andere berichten die de moeite waard zijn, maar het feit dat er steeds gezegd wordt dat de update er nog niet is, bewijst dat genoeg mensen hierop wachten en het interessant vinden om de ontwikkelingen hieromtrent te volgen.
Dat jij zegt "een hoop paginavulling om niets" vind ik wel wat kort door de bocht: volgens mij mag er ook over andere onderwerpen dan de update gesproken worden als ik mij niet vergis
Niet vervelend bedoelt hoor, maar de laatste weken lees ik bijna alleen maar dit soort berichten terwijl er inhoudelijk over de update maar weinig tot geen nieuws is te melden.
Iemand wel eens probs met de foon dat als je gebeld wordt dat de telefoon niet afgaat? Maar wel x periode later een bericht krijgt dat je een oproep gemist hebt?
heb VF als provider.
heb VF als provider.
Het is mij wel eens een paar keer overkomen dat ik omroepen gemist had maar niet gemerkt had dat de telefoon overging (beltoon en trillen). Ik heb er verder geen aandacht aan besteed omdat ik er vanuit ging dat het aan mij lag, maar nu ik je verhaal lees beginnen ik een klein beetje te twijfelen.Unknown Alien schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:45:
Iemand wel eens probs met de foon dat als je gebeld wordt dat de telefoon niet afgaat? Maar wel x periode later een bericht krijgt dat je een oproep gemist hebt?
heb VF als provider.
hhmmm heb het nu minder. paar maanden terug was het erger. telefoon geeft ook niet aan dat ik een oproep gemist hebt. SMS xx heeft u gebeld bla bla bla. terwijl de foon gewoon op me bureau lag.En sterkte signaal is 3/4.
Jip, bekend met de Desire S die ik heb. Mijn provider = KPNUnknown Alien schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:45:
heb VF als provider.
nu de desire S maar uitgerangeerd
[ Voor 7% gewijzigd door NielsTn op 20-07-2012 16:50 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
hhmmm klote. zou het software zijn? Ik heb dat ding net 9 maanden geleden gekocht. Anders maar verkopen in Okt. en toch voor iPhone5 gaan ofzo.
Ik was afgelopen wken ook in italie, dagelijks soms 300 sms-en met afzender 50 en een plaats. Uiteindelijk een call blokker geinstalleerd, dat hielp iets. Geconnect met Itim (telecom italia)begintmeta schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 07:56:
Volgens mij is het toch echt CB-berichtgeving (communiceren van de locale tariefzone, kanaal 50 meen ik), misschien een bugje in de telefoon/zou een herstart na uitschakelen van CB-berichten helpen?
De andere posts over oproepen die je mist, en dan een sms krijgt erover, hoef je geen andere telefoon voor te kopen, had het met 2 voorgaande nokias ook al, was inderdaad de reden dat ik de baas een ander toestel heb gevraagd. Abbo bij KPN.
Nee , die van mij heeft wel een issue dat het scherm continu aan springt. Heb je m vergrendeld, paar seconde later staat het beeld weer AanUnknown Alien schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:45:
heb VF als provider.

ora et labora
http://tweakers.net/nieuw...date-naar-android-40.html
Laatste nieuws over de update.
Aangezien de Desire HD practisch gelijk is aan de Desire S zou het zo maar kunnen dat de Desire S ook geen update gaat krijgen
Aangezien de Desire HD practisch gelijk is aan de Desire S zou het zo maar kunnen dat de Desire S ook geen update gaat krijgen
Nu volg ik het Android nieuws niet echt op de voet, maar wat is nou precies het grote voordeel van 4.0 over 2.3? Of misschien een link waar dat uiteengezet wordt?
Performance en UI verbeteringen.
http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich
http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich
De Incredible S heeft hem wel gehad en is op de camera na zo goed als gelijk aan de Desire S. Dat zegt helemaal niets dus, daarnaast heeft de HD al een major-update gehad, iets wat de Desire S nog niet heeft gehad.Ossi schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:07:
http://tweakers.net/nieuw...date-naar-android-40.html
Bovendien is in Azië de ICS update voor de Desire S allang uit.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Vandaag nog contact gehad met HTC en daar wisten ze me te zeggen dat de update nog op schema zit voor zn juni/juli release
Nog een vraag, hoe zet ik de melding dat de accu laag is uit? Dan kan ik zonder die melding ook wel zien namelijk. Ik kan het nergens vinden.
Dat kan volgens mij inderdaad niet. Je hebt een hoop settings die je waarschijnlijk zelf ook al gevonden hebt onder <settings> <power>. voor echt uitzetten zal je met systeembestanden moeten gaan knutselenBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:42:
Nog een vraag, hoe zet ik de melding dat de accu laag is uit? Dan kan ik zonder die melding ook wel zien namelijk. Ik kan het nergens vinden.
Het kan nog, maar voor het uitbrengen van de update naar alle toestellen hebben ze toch 2 weken nodig zeggen ze altijd? Dan liggen ze niet echt lekker meer op schema aangezien ze nog maar 7 dagen hebben volgens hun schemaSlaxz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:30:
Vandaag nog contact gehad met HTC en daar wisten ze me te zeggen dat de update nog op schema zit voor zn juni/juli release
Voor de Desire HD zei HTC EXACT hetzelfde en die hebben ze daarna ook gecancelled.....Slaxz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:30:
Klopt echter met de informatie van de HTC FAQ kun je meer info ophalen.dj_killjoy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:57:
[...]
Voor de Desire HD zei HTC EXACT hetzelfde en die hebben ze daarna ook gecancelled.....
Op de officiele site kun je zien dat de HD inderdaad gecancelled is, maar de Desire S staat nog netjes in het lijstje.
Hebben jullie onderstaande melding gekregen van je Desire S?
1/2
Hé paard het is niet nodig om 20x op zoeken naar updates te klikken, want na de eerste melding dat er geen update beschikbaar is wil zeggen dat 2 seconde erna ook nog geen software update is.
2/2
oohhh wacht je zit weer te schijten dus heb je tijd over om 20 x op nu controleren te klikken hé. Zeker nooit van forum XDA gehoord nep ITer.
grote mond die smartphones van tegenwoordig
*onderbroeken humor modes uit*
Over het algemeen ben ik tevrden over deze phone. Heb hem begin dit jaar gekocht. Enige gekke issues zijn het niet afgaan van de telefoon en 2 uur later bericht krijgen dat ik een oproep gemist heb.
En ook al is het scherm gelocked dat de foon zichzelf uitschakeld.
1/2
Hé paard het is niet nodig om 20x op zoeken naar updates te klikken, want na de eerste melding dat er geen update beschikbaar is wil zeggen dat 2 seconde erna ook nog geen software update is.
2/2
oohhh wacht je zit weer te schijten dus heb je tijd over om 20 x op nu controleren te klikken hé. Zeker nooit van forum XDA gehoord nep ITer.
grote mond die smartphones van tegenwoordig
*onderbroeken humor modes uit*
Over het algemeen ben ik tevrden over deze phone. Heb hem begin dit jaar gekocht. Enige gekke issues zijn het niet afgaan van de telefoon en 2 uur later bericht krijgen dat ik een oproep gemist heb.
En ook al is het scherm gelocked dat de foon zichzelf uitschakeld.
Mij bevalt ie ook wel, alleen heb ik er soms last van dat ik geen berichtmelding krijg. Dan ligt ie op me bureau en kijk ik een uur later en heb ik een paar nieuwe berichten of mailtjes maar dat ding heeft geen geluid gemaakt. Voor de rest bevalt ie goed.
Instellingen spelen? ff alle berichtgevingen uitzetten. rebooten (geen quick start) . na een paar oproepen de melding geluiden weer aanzetten restarten.Ernemmer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:20:
Mij bevalt ie ook wel, alleen heb ik er soms last van dat ik geen berichtmelding krijg. Dan ligt ie op me bureau en kijk ik een uur later en heb ik een paar nieuwe berichten of mailtjes maar dat ding heeft geen geluid gemaakt. Voor de rest bevalt ie goed.
Klinkt beetje als Microsoft oplossing mjahh is het proberen waard. Heeft bij mij gewerkt.
Maar als android 4.0 een betere performance zou moeten bieden, hoe kan het dan in godsnaam dat deze versie volgens htc slechter loopt dan 2.3?
Is htc dan echt zo slecht in het ontwikkelen/pasmaken van software?
Dat komt dus doordat ze een versie van sense meeleveren die eigenlijk niet bij 4.0 hoort. Zal iets te maken hebben met ontwikkeltijd.remoendoo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:19:
Maar als android 4.0 een betere performance zou moeten bieden, hoe kan het dan in godsnaam dat deze versie volgens htc slechter loopt dan 2.3?
Ontwikkeltijd te kort bedoel je?
Ik vind van 19 oktober 2011 tot juli 2012 best lang hoor?
Dat is toch meer dan een half jaar..
Ik vind van 19 oktober 2011 tot juli 2012 best lang hoor?
Dat is toch meer dan een half jaar..
De tijd die htc erin wil steken om een sense 4.x versie te maken voor de oude toestellen.
Sinds kort heb ik opgemerkt dat mijn Desire S niet meer opnieuw kan opstarten of volledig afsluitien via de aan/uit knop. Wanneer ik de aan/uit knop ingedrukt hou, dan verschijnt dat menu met Shut Down/Restart/Flight Mode niet meer. Het enigste wat die doet is mijn scherm locken. Ik heb al de batterij eruit gehaald en dan opgestart, maar helaas geen resultaat...Ik neem aan dat er onder Settings geen optie bestaat waarmee je je telefoon opnieuw kan opstarten?
[ Voor 11% gewijzigd door Jayblue op 27-07-2012 10:41 ]
Daar is een trucje voor:Jayblue schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:39:
Sinds kort heb ik opgemerkt dat mijn Desire S niet meer opnieuw kan opstarten of volledig afsluitien via de aan/uit knop. Wanneer ik de aan/uit knop ingedrukt hou, dan verschijnt dat menu met Shut Down/Restart/Flight Mode niet meer. Het enigste wat die doet is mijn scherm locken. Ik heb al de batterij eruit gehaald en dan opgestart, maar helaas geen resultaat...Ik neem aan dat er onder Settings geen optie bestaat waarmee je je telefoon opnieuw kan opstarten?
Ga naar <settings> <security> <vink dan -use secure credentials aan en dan weer uit> (etv met het wachtwoord dat je daarvoor hebt ingesteld) daarna zal de optie voor restarten/uitzetten weer functioneren.
Helemaal Super! Het menuutje verschijnt weer :-)Daar is een trucje voor:
Ga naar <settings> <security> <vink dan -use secure credentials aan en dan weer uit> (etv met het wachtwoord dat je daarvoor hebt ingesteld) daarna zal de optie voor restarten/uitzetten weer functioneren.
suc6
Een keer.. als je hem uitzet, is het weer weg.Jayblue schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:19:
[...]
Helemaal Super! Het menuutje verschijnt weer :-)
ping 127.212.23.124
Natuurlijk zeggen ze dat! Dat zeiden ze ook bij de Desire HD! Verwacht je dan dat ze zeggen "nee meneer, dat halen we helaas niet" gaan zeggen? Dan staat binnen de kortste keren weer alle forums vol dat HTC zich niet aan hun afspraken houdt. En verwacht je nu echt dat binnen 4 dagen (dan is het 1 augustus) alle toestellen zijn geupdate naar Android 4.0???Slaxz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:30: