Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:50
Nog steeds 2.10.401.9 (Prerooted versie van XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet de laatste mail-update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Een collega van mij heeft een vervelend probleem met zijn Desire S al vanaf het begin van het gebruik (2 maand geleden). Hij legt de telefoon aan de lader als hij gaat slapen (de standaard meegeleverde lader). Wifi staat aan. Het volledig opladen van de telefoon duurt 7 a 8 uur. Terwijl een andere collega zijn telefoon weer vol heeft in 3 uur.

Het gebeurt regelmatig dat als hij wakker wordt, de telefoon nog niet volledig is opgeladen en hij hem overdag moet bijladen.

Weet iemand waar het in kan zitten? Hij heeft weinig app's geinstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Mail update doet de mail widget updaten, is geen IC

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Binnetie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:42:
Een collega van mij heeft een vervelend probleem met zijn Desire S al vanaf het begin van het gebruik (2 maand geleden). Hij legt de telefoon aan de lader als hij gaat slapen (de standaard meegeleverde lader). Wifi staat aan. Het volledig opladen van de telefoon duurt 7 a 8 uur. Terwijl een andere collega zijn telefoon weer vol heeft in 3 uur.

Het gebeurt regelmatig dat als hij wakker wordt, de telefoon nog niet volledig is opgeladen en hij hem overdag moet bijladen.

Weet iemand waar het in kan zitten? Hij heeft weinig app's geinstalleerd staan.
Oplaadblokje levert genoeg ampere? Kijk even met currentwidgit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
[flauw]Meer nachtrust nemen? Sowieso goed voor een mens![/flauw]
Het is misschien handig om te experimenteren met flightmodus, bepaalde apps killen voor het slapen gaan en kijken of dat invloed heeft op de lengte van het laadproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Gebruikt die wel een originele USB-oplader van HTC? Kijk eens tijdens het opladen bij batterij onder telefoonstatus. Daar moet iets van 'opladen (AC)' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 11:45
Hij gebruiktt de origeneel meegeleverde lader van HTC. Heb hem voor testen een andere lader meegegeven van een Desire S. Kijken of dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Op mijn Desire S krijg ik bij een reminder van een agenda item als locatie altijd: ID STUDIO ROOM te zien.
Heb al een beetje gezocht op internet, het schijnt een bekend probleem te zijn, maar geen plossing gevonden helaas, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:26:
Op mijn Desire S krijg ik bij een reminder van een agenda item als locatie altijd: ID STUDIO ROOM te zien.
Heb al een beetje gezocht op internet, het schijnt een bekend probleem te zijn, maar geen plossing gevonden helaas, iemand een idee?
Heb ik zelf ook, er onder staat wel netjes welke afspraak is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zandpad schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:39:
[...]
Heb ik zelf ook, er onder staat wel netjes welke afspraak is het :)
Ja, maar als locatie hoort het toch niet? Het lijkt op een bug in Sense 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:26:
Heb d'r ook last van. Super irritant. Voor zover ik heb kunnen vinden inderdaad geen oplossing. Ben je dus helemaal afhankelijk van HTC. (als je geen custom ROM wilt installeren).
Ik hoop zelf dat de ICS upgrade het verhelpt. (Hopelijk wil dat een beetje soepeltjes draaien op de Desire S, want Sense3 was al geen verbetering qua snelheid :/ ).

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:58

Matis

Rubber Rocket

Ik had vandaag een nieuwe Firmware update voor mijn Desire S. Vol blijde verwachting dacht ik ICS gepresenteerd te krijgen.
Was het een Mail-update -O-

Edit; Ik heb btw ook last van de STUDIO ROOM ID-bug ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Matis op 07-05-2012 16:47 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
The Bug ID-STUDIO ROOM is ook hier bekend... maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Komt iemand het volgende bekend voor?

Sinds 3 mei heb ik een HI simkaart in het toestel. Helaas heb ik daarna regelmatig dat het kaartje niet herkend wordt. Er is dan geen verbinding en het symbool van de simkaart staat ook boven in het scherm. Een herstart zorgt er voor dat de simkaart weer herkend wordt. Ook lukt het af en toe ook om na tweemaal powerknop in te drukken het schermpje voor de simlock weer tevoorschijn komt, code intoetsen, daarna is er weer verbinding. Dit probleem was er niet toen ik nog de Vodafone sim kaart er in had zitten. Een nieuwe simkaart van HI heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb ook HI en heb geen problemen met de sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Ook hier een Hi abonnement. Al geprobeerd om met een sticker of een laagje papier de simkaart beter te klemmen in zijn houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Goede tip. Ik kan de simkaart een beetje bewegen in de houder. Zou dus een mogelijke veroorzaker kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Helaas heeft de sticker niet geholpen. Het lijkt er op dat het alleen gebeurt als ik WIFI heb aan staan. Voor het weer aankrijgen lijkt ook twee keer powerknop elke keer te werken. Ik krijg dan weer de simunlock scherm ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Al contact opgenomen met htc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je toevallig Go launcher erop staan?

heel vreemd, maar ik had hetzelfde. elke keer met go launcher. ben weer terug naar sense en nooit meer het probleem. zit iets niet goed in die launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Klopt ik heb go launcher er op. Hmm, ga het proberen. Jammer ben groot liefhebber van Go Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook.... maar dat was wel het probleem bij mij. laat effe weten of het dan over is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ik heb nu al ruim twee dagen geen problemen. Hopelijk blijft dit zo. Ik heb enkele aanpassingen gedaan in de Powerwidget Widgetsoid. Ook is er een nieuwe update van Go Launcher geweest. Ik zal nog een aantal dagen afwachten totdat ik er echt vertrouwen in krijg. Maar tot nu toe had ik zeker elke dag minimaal één keer de simkaart probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Hmmm, van blij naar verdrietig en verontrust. M'n telefoon is na weken weer terug van de maker, en alles leek prima. Maar nu heb ik echt een heel vreemd probleem dat ik niet logisch kan verklaren. Elk deel van m'n touchscreen lijkt zo op het oog te reageren, maar bij élke prompt die ik krijg (dus zo'n window vóór je normale app) reageren de buttons niet op touch. Het touchscreen werkt wel, want onder de prompt drukken cancelled de prompt, maar de knoppen zelf doen het niet. Ik draaide eerder Virtuous Unity, maar om uit te sluiten dat daar het probleem zat heb ik geflashed naar CyanogenMod 9 alpha. Kan iemand mij vertellen hoe dit mogelijk is?

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Misschien kan je eens een tekenapp installeren en wat lijntjes tekenen op de plaats van die knoppen?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

CM9 heeft wat builtin debug mogelijkheden voor touchscreen, en was er inderdaad achtergekomen dat een deel van m'n touchscreen zoals hieronder aangegeven in het figuur niet werkt....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZEp9iqnfZGuO0f6m7CH5tKOw/thumb.png

:'(

Nu moet ik af en toe gebruik maken van landscape mode om toch wat aan te klikken, en voor swype moet ik m'n toestel 180 graden draaien :( Gezien ik hem net 5 weken heb moeten missen en al 75 euro lichter ben moet ik er voorlopig maar even mee leren leven.

[ Voor 10% gewijzigd door afraca op 17-05-2012 12:44 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Waarvoor was die naar de reparateur dan?
Want als jij hem nu niet goed terug hebt gekregen dan moeten ze hem toch maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment een klein probleempje, ik heb namelijk ingesteld dat de telefoon Wi-Fi uitschakelt als het een kwartier in stand-by zit. Nu wil ik dit veranderen, maar ik weet niet meer waar ik het kan veranderen, heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:40:
Ik heb op dit moment een klein probleempje, ik heb namelijk ingesteld dat de telefoon Wi-Fi uitschakelt als het een kwartier in stand-by zit. Nu wil ik dit veranderen, maar ik weet niet meer waar ik het kan veranderen, heeft iemand enig idee?
Volgens mij moet je gewoon bij Instellingen -> Energie -> "Energiebesparing inschakelen" het vinkje weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft iemand intussen nog iets gehoord over de ics-update-datum?
Kan er erg weinig over terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:54:
[...]

Volgens mij moet je gewoon bij Instellingen -> Energie -> "Energiebesparing inschakelen" het vinkje weghalen.
Dat had ik al geprobeerd, maar dat is het niet. Er was echt een scherm waar je kon instellen hoe lang je Wi-Fi aanblijft in stand-by, maar dat kan ik dus niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Wifi instelling - menuknop - geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
MikeyMan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:59:
Heeft iemand intussen nog iets gehoord over de ics-update-datum?
Kan er erg weinig over terugvinden...
Nee staat niet vast, waarschijnlijk gaat de verkoop van de One serie voor. Zo gauw ICS wordt gereleased voor deze toestellen en daarbij de kernel vrijkomt, is het een kwestie van tijd voordat Sense 4.0 volledig werkend te krijgen op onze devices. En waarom zou je dan nog een One serie kopen voor de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auke schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:38:
Wifi instelling - menuknop - geavanceerd
Oh ja, ik vergeet die menu knop altijd. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:19

IkWilbert

Het is mij!

Denk dat ik de mijne moet opsturen. Knoppen onderin reageren niet meer... moet eerst het scherm uitzetten en dan even goed hard drukken op het scherm onderin, het gaat dan weer even goed.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
Hallo,
Geheel nieuw hier, lees al wel een tijdje mee, maar heb nu een vraag, weet ook niet of die hier op zijn plek is, maar dat hoor ik dan vast en zeker ;) .
Twijfel op dit moment tussen aanschaf van een HTC one V en de Desire S, zitten erg dicht bij elkaar qua specs. Voorkeur lijkt te gaan naar de One vanwege design (smaak) nieuwer model, ics 4, opslaggeheugen 4 gb. Iemand verder doorslaggevende argumenten om voor één van beiden te kiezen. Gebruik is huis, tuin en keuken.
Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
18 May 2012: HTC Sensation XL and the HTC Sensation 4G and HTC Amaze 4G on T-Mobile in the USA

We’ve started rolling out updates for the HTC Sensation XL. It will take a bit of time for the update to roll out to everyone, so please be patient. T-Mobile in the United States has already started rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation 4G and the HTC Amaze 4G will begin getting Android 4.0 on May 21st. We’ll have more news to share soon on other devices!
van http://blog.htc.com/2012/03/ics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Rookie01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:46:
4, opslaggeheugen 4 gb. Iemand verder doorslaggevende argumenten om voor één van beiden te kiezen.
Desire s krijg je standaard 8gb kaartje voor opslag
Ik weet niet of de one v ook een kaartslot heeft.
Wel weet ik dat De One v een beter scherm heeft :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
De One V heeft geen frontcamera. Dat is toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
Bedankt voor de reacties!
Denk dat ik voor de V ga, frontcamera zal ik niet missen, beter scherm wel, V heeft idd. kaartslot en kaartje heb ik nog wel liggen, daarnaast 2jr dropbox erbij. Afgelopen weekend de V nog even vastgehouden in de winkel, voelt heel solide aan, enige puntje is de rand van het scherm welke wat scherp voelt doordat deze er boven op ligt. Is bij de One s heel veel mooier opgelost, maar die is weer stuk duurder.
Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rookie01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:48:
Bedankt voor de reacties!
Denk dat ik voor de V ga, frontcamera zal ik niet missen, beter scherm wel
Volgens mij is het scherm van de Desire S juist beter dan het scherm in de One V:
■Brighter and more vivid colour reproduction, Super LCD vs TFT LCD
http://geekaphone.com/compare/HTC-One-V-vs-HTC-Desire-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
tweaker2010 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Volgens mij is het scherm van de Desire S juist beter dan het scherm in de One V:

[...]
Voorzover ik heb kunnen achterhalen beschikt de Desire S over een slcd en de One V over een slcd2 scherm. Op papier de betere dus, maar weet uiteraard niet of deze er dan in de praktijk ook automatisch met de winst vandoor gaat.... Zal het nog eens nazoeken, maar desalniettemin bedankt voor het meedenken!

[ Voor 7% gewijzigd door Rookie01 op 22-05-2012 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
HTC heeft op de blog een schema verstrekt met verwachte releasedata van ICS --> http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog

HTC Desire S : June-July

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eind augustus it is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
En ja hoor, we hebben een leak.:D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1669497 (Alleen voor S-Off)

edit: Hij werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door X_lawl_X op 23-05-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
Je weet wat een smiley betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lan Mandragoran schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:04:
[...]
Je weet wat een smiley betekent?
Nee, leg eens uit dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan nog is het een rare opmerking, het is HTC en niet Sony Ericsson.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Mijn S ligt bij Dynafix, touchscreen defect. Hopelijk heb ik snel terug.... moet het nu tijdelijk met een Nokia E71 doen en dat is echt behelpen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Laatst online: 04-09 20:30
X_lawl_X schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:30:
En ja hoor, we hebben een leak.:D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1669497 (Alleen voor S-Off)

edit: Hij werkt.
Is met ICS / Sense 3.6 ook de bug gefixed dat het systeemvolume wordt aangepast bij het openen van de dialer?
Een kleine bug die mij behoorlijk irriteert momenteel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is dit een nieuw record? :)
(Data uitgeschakeld gehad in Spanje, scheelt nogal veel kennelijk in accugebruik)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.saalmink/record.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 24-05-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Laatst online: 14-09 18:06
jhvanburk schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:18:
[...]

Is met ICS / Sense 3.6 ook de bug gefixed dat het systeemvolume wordt aangepast bij het openen van de dialer?
Een kleine bug die mij behoorlijk irriteert momenteel.....
Bij mij blijft het volume hetzelfde. Ook ben ik nog geen andere bugs tegengekomen - het is gewoon stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Laatst online: 06-03 22:45
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:03:
(Data uitgeschakeld gehad in Spanje, scheelt nogal veel kennelijk in accugebruik)

[afbeelding]
Ik ben al blij als ik de 6 uur op een dag haal. Ik denk dat jij een wereldrecord hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:03:

[afbeelding]
Op zich is dit inderdaad wel het verschil met data. In oostenrijk zonder data en wifi ook 5,5 dagen gehaald. Dus heel gek is het dus niet. Je kijkt waarschijnlijk ook een stuk minder op je telefoon, dus het scherm is ook minder vaak aan.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Frunz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:18:
[...]

Op zich is dit inderdaad wel het verschil met data. In oostenrijk zonder data en wifi ook 5,5 dagen gehaald. Dus heel gek is het dus niet. Je kijkt waarschijnlijk ook een stuk minder op je telefoon, dus het scherm is ook minder vaak aan.
Klopt, lag soms hele dagen standby te zijn op de hotelkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Laatst online: 04-09 20:30
Iemand hier al ervaring met of kennis van het gebruik van een 64gb SDXC geheugenkaart met zijn Desire S?
Zou graag m'n hele muziekcollectie erop willen hebben, en met 64gb moet dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

jhvanburk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:52:
Iemand hier al ervaring met of kennis van het gebruik van een 64gb SDXC geheugenkaart met zijn Desire S?
Zou graag m'n hele muziekcollectie erop willen hebben, en met 64gb moet dat lukken.
Ik gebruik hier 32gb werkt prima, maar dat is geen xc.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Rookie01 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:52:
[...]

Voorzover ik heb kunnen achterhalen beschikt de Desire S over een slcd en de One V over een slcd2 scherm. Op papier de betere dus, maar weet uiteraard niet of deze er dan in de praktijk ook automatisch met de winst vandoor gaat.... Zal het nog eens nazoeken, maar desalniettemin bedankt voor het meedenken!
De One v heeft maar 512mb ram, de Desire s 768mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

IkWilbert schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:05:
Mijn S ligt bij Dynafix, touchscreen defect. Hopelijk heb ik snel terug.... moet het nu tijdelijk met een Nokia E71 doen en dat is echt behelpen haha.
DS weer terug, doen ze toch altijd netjes bij Dynafix. Precies een week weggeweest en netjes gerepareerd :) Nu weer opnieuw instellen en apps erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

IkWilbert schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:59:
[...]

DS weer terug, doen ze toch altijd netjes bij Dynafix. Precies een week weggeweest en netjes gerepareerd :) Nu weer opnieuw instellen en apps erop zetten.
Waarom moet je hem opnieuw instellen als ze alleen de LCD hebben vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Omdat er altijd een factory reset word uitgevoerd om te kijken of dat het probleem ook oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

<oops verkeerde topic>

[ Voor 84% gewijzigd door n00bs op 30-05-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 14-08 21:46
n00bs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:52:
Heeft iemand al stable ICS op de Desire kunnen draaien? ik zoek namelijk nog eventueel vervanger voor CM7 bij een maat van mij. Ding wordt mega traag laatste tijd.
ja! Fallout by lowveld is een goede ICS rom, erg snel en minder energieslurpend dan GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is dat nog nuttig, met de aanstaande ics update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

masterBunny schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:49:
Omdat er altijd een factory reset word uitgevoerd om te kijken of dat het probleem ook oplost.
Daarom dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Het is vanwege wetgeving in de E.U., privacy rechten namelijk.
Beetje stom want ze zijn daarvoor verplicht je telefoon te resetten zodra ze hem binnenkrijgen bij het reparatiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb sinds gisteren ook een Desire S, voorheen onder andere een Xperia X10, Galaxy S, Galaxy SII, Galaxy mini gehad (ik wissel erg vaak, verslaving :P) maar wat is dit toch een fijn toestel moet ik zeggen. Heerlijk handzaam en ligt erg goed in de hand.

De Samsung toestellen hebben allemaal snelle spec's etc. maar voelen toch niet zo fijn met al dat plastic. Toen ik van de Galaxy S naar de SII ging had ik niet het gevoel van een verbetering, alles was hetzelfde dus voelt het al snel niet vernieuwend aan. Komt mede door Touchwizz denk ik, maar HTC Sense ziet er wel leuk uit, en eindelijk eens weer een andere leuke interface.

Ook over de geluidskwaliteit met Sennheiser dopjes ben ik erg over te spreken. Denk dat dit een blijvertje wordt. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Laatst online: 04-08 12:57
beste mensen

ik heb een zeer naar probleem met mijn desire s, als ik bel klaagt iedereen dat ze zich zelf horen echo"en
ik heb al geprobeerd om via speaker te bellen, dan word t erger.
telefoon anders vast houden
ander oor
gespreksvolume op 1/3 zetten
gegoogled uiteraard...zonder resultaat

geen van alles werkt, zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

nelsch schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:50:
beste mensen

ik heb een zeer naar probleem met mijn desire s, als ik bel klaagt iedereen dat ze zich zelf horen echo"en
ik heb al geprobeerd om via speaker te bellen, dan word t erger.
telefoon anders vast houden
ander oor
gespreksvolume op 1/3 zetten
gegoogled uiteraard...zonder resultaat

geen van alles werkt, zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand een oplossing?
Zoiets heb ik ook met mijn Galaxy S2 gehad. Het beschermhoesje bleek de boosdoener. Mocht je een hoesje of case hebben, probeer het even zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Laatst online: 04-08 12:57
FlyEragon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:24:
[...]

Zoiets heb ik ook met mijn Galaxy S2 gehad. Het beschermhoesje bleek de boosdoener. Mocht je een hoesje of case hebben, probeer het even zonder.
nee ik gebruik geen hoesje of screen protector of iets dergelijks, het is iig wel HEUL irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Bij ZTE topic hebben ze het ook over die echo. Heeft iets te maken met geluid verbetering van de provider in samenwerking met het toestel. Kan dat voor jou ook spelen? Meer details heb ik zo niet paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!
Ik had een desire s gekocht voor mijn vriendin.
Nu heeft ze een andere foon gekocht en de desire s gaat naar de schoonmoeder.
Vervolgens hebben we een systeem update gedaan en is alles in het engels.
Er is nergens meer een instelling te vinden om de foon in NL te zetten.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:06:
Help!

Iemand een tip?
Instellingen en dan taal en toetsenbord
Het icoontje is een toets met de letter a .
En anders Factory settings. Daarvoor moet je afsluiten en knop boven en volumeknop beneden inhouden totdat ie start.
Restore factory settings kiezen de volgende keer als je opstart voor je alle gegevens zoals tijd en taal in.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mrc4nl dat hebben we al gedaan kan alles kiezen behalve NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:28
Als ik met mijn bluetooth carkit verbinding maak zijn er twee profielen actief: telefoon en media. Ik wil de gesproken navigatie niet over mijn autospeakers hebben. Het is mogelijk om door diep in de bluetooth instellingen te duiken het media profiel uit de zetten. Dit werkt echter maar tijdelijk, bij een volgende keer verbinden van de telefoon met de carkit staat het media profiel dan aan.

Is het mogelijk om het media bluetooth profiel permanent uit te schakelen? Of anders het manueel uitzetten wat makkelijker te maken? De carkit heeft in ieder geval geen mogelijkheden om specifieke profielen uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:06:
Help!

Iemand een tip?
Moet je Morelocal2 uit de market(playstore... achterlijke naam) downloaden. Die openen en dan Nederlands kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 19:43
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/3356/20120606223644.jpg

dat moet je veranderen, hoe je daar komt:

all settings -> language & keyboard -> select language -> kies daar Nederlands (Nederland)

(denk dat het nu al te laat is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX masterbunny dat was de truc!

top thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:36:
THX masterbunny dat was de truc!

top thx!
Is toch precies wat ik ook zei?
mrc4nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:17:
[...]

Instellingen en dan taal en toetsenbord
Het icoontje is een toets met de letter a .

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je een voicemail bericht hebt dan krijg je daar een SMS van. Heel handig alleen zie je in je hoofdscherm van die sms berichten geen notificatie. Je moet naar je SMS berichtenlijst gaan voordat je ziet dat er een nieuw bericht is. Met normale SMSjes kun je dat wel zien (dan staat er zo'n groen cijfertje bij het SMS icoontje). Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Heeft iemand hier de upgrade naar ICS al ontvangen? Deze zal uitgerold worden in de maanden juli en augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 22:27
Coeluh schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:26:
Heeft iemand hier de upgrade naar ICS al ontvangen? Deze zal uitgerold worden in de maanden juli en augustus.
Aangezien je zelf al aangeeft dat het pas uitgerold zal worden in juli-augustus denk ik dat je het antwoord wel weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 16:47

Slaxz

.be

Op de HTC blog staat de update nochtans wel voor 'June-July' dus verwacht (hoop) ik binnen de 2 weken toch echt de eerste updates te zien opduiken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
De ICS update voor de Desire S is al gelekt. Dus het zal niet lang meer duren voordat de officiele update er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Laatst online: 18-02 20:49
AquaSheep schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:49:
De ICS update voor de Desire S is al gelekt. Dus het zal niet lang meer duren voordat de officiele update er aan komt.
Bron? Volgens mij is de One V rom gelekt. Daar is bijv. de Primo-S ICS rom voor Desire S weer op gebaseerd http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1545558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:54

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Evilslayer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Heb er ook last van. Al iemand een mogelijke oplossing gevonden?

btw een Belgische HTC Desire S gebruiker hier.

*edit
Volume Down + Power Off inhouden does the trick :-)
Erm, dit heb ik dus nu ook.
Hoe kom je aan deze informatie? Want ik krijg het niet voor elkaar.. :/

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
danbo055 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:37:
[...]

Bron? Volgens mij is de One V rom gelekt. Daar is bijv. de Primo-S ICS rom voor Desire S weer op gebaseerd http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1545558
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1669497
Elke custom rom die een 3.0.16 kernel gebruikt, heeft de uitgelekte ICS update als basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

AquaSheep schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:35:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1669497
Elke custom rom die een 3.0.16 kernel gebruikt, heeft de uitgelekte ICS update als basis.
Ben erg benieuwd hoever HTC nu zelf is met de ROM.
Zo als het er uit ziet is de gelekte ROM goed stabiel.

Hopelijk komt OTA nog deze maand uit, ben erg benieuwd wat ICS aan verbeteringen enz brengt op de Desire S.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:54

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

danbo055 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:04:
Ik heb een tijdelijke oplossing gevonden voor het 'powerbuttonprobleem':

Het lijkt erop dat het 'uitschakel' menu weer verschijnt, na het invoeren van het wachtwoord dat o.a. benodigd is voor het beheren van favoriete netwerken.
Dit kan bijvoorbeeld door Instellingen -> Beveiliging -> 'Beveiliginsreferenties gebruiken' aan te vinken (indien aagevinkt eerst uitvinken). Na het invullen van het gevraagde wachtwoord is het uitschakelmenu weer bereikbaar.

Give it a try! :)

Zoals ook voor de factory reset geldt: het is een tijdelijke oplossing, na het volledig uitschakelen en opnieuw opstarten van de telefoon is het opnieuw invoeren van het wachtwoord vereist om het menu weer tevoorschijn te toveren..
Aanvulling op mijn vorige bericht: you rule!! :D

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomper188
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08 08:42
Ik ben zo suf geweest om m'n Desire S te laten vallen, wat resulteerde in een gebarsten scherm. Ik durf het niet helemaal aan om hem zelf te repararen; weet iemand een betrouwbaar en niet obsceen duur adres waar ik hem heen kan brengen/sturen voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Thomper188 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:04:
Ik ben zo suf geweest om m'n Desire S te laten vallen, wat resulteerde in een gebarsten scherm. Ik durf het niet helemaal aan om hem zelf te repararen; weet iemand een betrouwbaar en niet obsceen duur adres waar ik hem heen kan brengen/sturen voor reparatie?
dynafix * kuch* maar niet iedereen heeft er goede ervaringen mee, ze zijn er gelukig wel.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomper188
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08 08:42
mrc4nl schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:31:
[...]

dynafix * kuch* maar niet iedereen heeft er goede ervaringen mee, ze zijn er gelukig wel.
Als ik zo op de site kijk lijkt het niet echt naar consumenten gericht, en reviews zijn ook niet bijster positief nee. Ik heb al twee sites gevonden die het voor 50 of 100 euro doen, maar als hier nou Tweakers zitten die echt iets aanraden/een goed adres weten dan vertrouw ik dat een stuk meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb een raar probleem met mn desire s, ik kan geen bluetooth keyboard koppelen,
op andere apparaten werkt het ding prima, maar het gaat mis bij het paren:

die van mij vraagt om de pincode terwijl op andere apparaten ik een 8 cijferige code op het toetsenbord moet intypen. :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/403RZZP9RbOa2LFpUNt8G2y5/thumb.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door mrc4nl op 18-06-2012 12:09 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
mrc4nl schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:07:
ik heb een raar probleem met mn desire s, ik kan geen bluetooth keyboard koppelen,
op andere apparaten werkt het ding prima, maar het gaat mis bij het paren:

die van mij vraagt om de pincode terwijl op andere apparaten ik een 8 cijferige code op het toetsenbord moet intypen. :?
[afbeelding]
Heb je gewoon 1234 geprobeerd of 0000?
Vaak werken accessoires met een vaste pin, bijv 0000. Als je je toestel wilt koppelen met een andere smartphone, moet je gewoon op beide toestellen dezelfde code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Jimster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:22:
[...]

Heb je gewoon 1234 geprobeerd of 0000?
Vaak werken accessoires met een vaste pin, bijv 0000. Als je je toestel wilt koppelen met een andere smartphone, moet je gewoon op beide toestellen dezelfde code invoeren.
ja heb ik, maar dat geeft ie aan dat er een probleem is.

als het goed gaat moet ik een 8 cijferige code op het toestenbord invoeren en op enter drukken.
op mn laptop gaat dat ds prima

ik heb van iemand gehoord dat het updaten naar adroid 4 het probleem zou kunnen verhelpen.
maar als ik custom rom zou kunnen draaien had ik het meteen gedaan. dus dat word nog eventjes wachtten op de OTA

[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 18-06-2012 14:30 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

zoals ik ook al zei in het heb iets nieuws topic, ik heb dezelfde, via android 2.2/2.3 lukte het niet maar op 4.0 is het gelijk gelukt. zie ook albino71 in "[HTC Desire S] Rooten en Custom ROM's"
code was volgens mij iets van 6248

[ Voor 20% gewijzigd door Geckoo op 18-06-2012 21:05 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Ik was vanavond in de kroeg en iemand stoote mn biertje over mijn broekzak. Mijn telefoon wil vanaf dit moment alleen nog maar trillen als hij stroom heeft. Ik heb hem al een harde reset gegeven, maar denk dat het toch echt kortsluiting is. Ik vrees dat het dan waterschade is en HTC helaas tot mijn grote frustratie niks gaat coveren qua reparatie. Klopt dit of zit ik ernaast?
Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste