Het wel of niet verdwijnen van een icoontje ligt volgens mij aan het feit of het een (kleine)update is of een nieuwe versie.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:49:
Dan zal ik die update eens installeren vanavond. Maar wat is de reden dat dat icoontje dan wordt weggehaald? Kan gewoon blijven staan toch?
Het irritante is soms, dat ik niet meer weet welk icoontje er precies ook alweer stond
Dan denk ik 'shit, welk programma is er nu weg??'. Vandaar
maar het blijft raar, icoontje mag van mij gewoon blijven staan, ook bij een grote update. Is daar geen instelling voor?
Thanks!
Thanks!
[ Voor 30% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-03-2012 09:51 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
gewoon het nieuwe icoontje van de play store op de oude, vertrouwde plaats zetten en probleem is opgelost.
Volgens mij is het market icoontje weg omdat de market als app in z'n geheel verdwenen is en vervangen door de nieuwe play store. En nieuwe app's nemen nu eenmaal geen instellingen over van andere, oudere apps.
Volgens mij is het market icoontje weg omdat de market als app in z'n geheel verdwenen is en vervangen door de nieuwe play store. En nieuwe app's nemen nu eenmaal geen instellingen over van andere, oudere apps.
Ik begrijp hoe je het probleem oplost, maar ik snap niet waarom dat icoontje dan weggehaald moet worden vanuit gebruiksvriedenlijk-point-of-view zeg maar. Ik denk niet dat iemand er wakker van zou liggen als het icoontje gewoon zou blijven bestaan. Betreft niet alleen Google Market, ook bij andere apps gebeurt het. Is dat trouwens een HTC ding, of komt dat ook voor om Samsungs en zo?
[ Voor 26% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-03-2012 10:12 ]
Denk dat het een android dingetje is... heb het ook wel eens op mijn asus transformer tablet.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:11:
Ik begrijp hoe je het probleem oplost, maar ik snap niet waarom dat icoontje dan weggehaald moet worden vanuit gebruiksvriedenlijk-point-of-view zeg maar. Ik denk niet dat iemand er wakker van zou liggen als het icoontje gewoon zou blijven bestaan. Betreft niet alleen Google Market, ook bij andere apps gebeurt het. Is dat trouwens een HTC ding, of komt dat ook voor om Samsungs en zo?
I intend to live forever. So far, so good.
Er gaan geruchten dat in Duitsland mensen een update gekregen hebben naar ICS + Sense 3.6.
lijkt me vroeg, maar aan de andere kant de sensation krijgt sinds vandaag ook updates nieuws: HTC en Samsung brengen Android 4.0-updates uit -update
Lijkt me erg stug. Het lijkt me dat ze eerst ics voor de Sensation uitrollen. Voor de Desire S is nog niet eens een releasemoment bekendgemaakt.X_lawl_X schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:02:
Er gaan geruchten dat in Duitsland mensen een update gekregen hebben naar ICS + Sense 3.6.
nou, als die update komt, hoop ik dat dat mijn probleem oplost: sinds kort valt de d-s gewoon uit. Op zich niet heel rampzalig, maar je bent erg onbereikbaar als dat gebeurd :# - en gisteren wilde ik een foto maken, wat dan ook niet kan.
Herkent iemand dit probleem?
Herkent iemand dit probleem?
ping 127.212.23.124
Ik heb sinds enkele weken ook een HTC Desire S gekocht, probleem is dat hij net zoals bij de persoon hierboven, vaak uitvalt wanneer hij in mijn broekzak zit. Wanneer ik hem gebruik, of wanneer hij gewoon ergens stil ligt of 's nachts ligt op te laden is hij nog nooit uitgevallen.
Iemand enig idee of dit een gekend probleem is? Ik vrees echter dat dit een hardware probleem zal zijn en ik hem dus zal moeten opsturen voor reparatie....
Iemand enig idee of dit een gekend probleem is? Ik vrees echter dat dit een hardware probleem zal zijn en ik hem dus zal moeten opsturen voor reparatie....
[ Voor 4% gewijzigd door EliHiel op 12-03-2012 15:29 ]
Hebben jullie al een factory reset geprobeerd?
Nee, maar ik vraag me af of dit iets zal uithalen.
Dit lijkt me geen software probleem te zijn, maar eerder een hardware probleem waar er ergens, misschien door het schokken tijdens het stappen, een slecht contact ofzo wordt gemaakt....
Dit lijkt me geen software probleem te zijn, maar eerder een hardware probleem waar er ergens, misschien door het schokken tijdens het stappen, een slecht contact ofzo wordt gemaakt....
Verwijderd
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Desire S.. als mijn vriendin me belt vanaf haar Windows Mobile 7.5 toestel (Nokia Lumia 800), loopt mijn telefoon vast (blijft rinkelen). Het vreemde is, is dat ik het echt alleen maar heb als zij me belt vanaf dat toestel. Ik heb de contactgegevens gecontroleerd en aangepast, om te checken of dat misschien een bugje veroorzaakt, maar dat is het niet.
Zijn er meer mensen die probleem hebben - en kent iemand wellicht een oplossing?
Zijn er meer mensen die probleem hebben - en kent iemand wellicht een oplossing?
Check, had het ook. Bleek dat die persoon ook "gekoppeld" was met zijn Twitter account. Wat me opgevallen was dat bij het opnemen daar een oude tweet stondVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:38:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Desire S.. als mijn vriendin me belt vanaf haar Windows Mobile 7.5 toestel (Nokia Lumia 800), loopt mijn telefoon vast (blijft rinkelen). Het vreemde is, is dat ik het echt alleen maar heb als zij me belt vanaf dat toestel. Ik heb de contactgegevens gecontroleerd en aangepast, om te checken of dat misschien een bugje veroorzaakt, maar dat is het niet.
Na het verwijderen van de koppeling met twitter geen problemen meer. (had al gezocht en bleek dat anderen dit ook met Facebook hadden gehad)
suc6
Op eigen blog HTC:http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Android 4.0, Ice Cream Sandwich Updates
Few innovations have improved upon ice cream as much putting it between two cookies and making a sandwich. Which is why we all want Ice Cream Sandwich! Ok, that's not the real reason, but we're all excited about Android 4.0, Ice Cream Sandwich, coming to HTC.
Here's the scoop. The following HTC devices are confirmed to get a tasty treat of Ice Cream Sandwich:
DROID Incredible 2 by HTC
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid
As for timing, we're in the early stages of rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation and HTC Sensation XE and upgrades will be more widely available in the next few weeks. The update for the HTC Sensation 4G and HTC Sensation XL will follow. Please note, once we start pushing out updates it will take time for all carriers in each country to get the update. We are working closely with our carrier partners to nail down update schedules for our other smartphones and will have more to share very soon.
Few innovations have improved upon ice cream as much putting it between two cookies and making a sandwich. Which is why we all want Ice Cream Sandwich! Ok, that's not the real reason, but we're all excited about Android 4.0, Ice Cream Sandwich, coming to HTC.
Here's the scoop. The following HTC devices are confirmed to get a tasty treat of Ice Cream Sandwich:
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid
As for timing, we're in the early stages of rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation and HTC Sensation XE and upgrades will be more widely available in the next few weeks. The update for the HTC Sensation 4G and HTC Sensation XL will follow. Please note, once we start pushing out updates it will take time for all carriers in each country to get the update. We are working closely with our carrier partners to nail down update schedules for our other smartphones and will have more to share very soon.
Mikemkm schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:17:
Op eigen blog HTC:http://blog.htc.com/2012/03/ics/
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid

Hoe lang denken jullie dat we moeten wachten op de update? HTC verwacht snel meer informatie te geven, maar ik ben toch wel erg benieuwd. Denken jullie hierbij aan een maand of aan een half jaar of mogelijk zelfs langer? Iemand enig idee?
eind april beschikbaar als download (ota), een gokjeLan Mandragoran schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:10:
Hoe lang denken jullie dat we moeten wachten op de update? HTC verwacht snel meer informatie te geven, maar ik ben toch wel erg benieuwd. Denken jullie hierbij aan een maand of aan een half jaar of mogelijk zelfs langer? Iemand enig idee?
ora et labora
had gehoopt op midden april maar begin mei lijkt me wel een meer realistische tijdspanne.
Toen ik mijn Desire S net had viel hij uit als ik hem iets de hard op tafel liet vallen. Dat lijkt me dus een hardwareprobleem, geen softwareprobleem. Ik heb de batterij eruit gehaald, wat geblazen en gebogen, en alles weer teruggestopt. Nu werkt hij weer normaal.
Wel fijn dat ze duidelijk maken voor welke toestellen er allemaal updates komen.
Maar ze laten een belangrijk detail achterwegen:
- welke versie van sense zit er in deze updates?
Maar ze laten een belangrijk detail achterwegen:
- welke versie van sense zit er in deze updates?
Oei, das een redelijk negatief bericht!
Exact het probleem wat ik heb, zal dan ook maar eens checken of de batterij goed aansluit op alle connecties etc. Bedankt84hannes schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:01:
Toen ik mijn Desire S net had viel hij uit als ik hem iets de hard op tafel liet vallen. Dat lijkt me dus een hardwareprobleem, geen softwareprobleem. Ik heb de batterij eruit gehaald, wat geblazen en gebogen, en alles weer teruggestopt. Nu werkt hij weer normaal.
Ik ben allang blij dat er nog ICS uit komt voor ons toestel.EliHiel schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:30:
[...]
Exact het probleem wat ik heb, zal dan ook maar eens checken of de batterij goed aansluit op alle connecties etc. Bedankt
De HTC sensation krijgt toch ook Sense 3.6?
Dus ik had niet echt verwacht dat de HTC Desire S opeens wel Sense 4.0 zou krijgen
Verwijderd
Ik heb net een poging gedaan om de update naar Android 2.3.5 met Sense 3.0 te installeren, en bij het installeren gaat het fout. De DS gaat automatisch uit en dan krijg ik een scherm met een blauwe android en een gele driehoek met een uitroepteken erin. Ik heb dit ook gehad toen ik mijn DS net had en 'm voor het eerst aanzette. Toen heb ik een factory reset gedaan, en daarna heb ik het niet meer gehad. Ik heb echter geen trek in een factory reset omdat ik nu mijn DS helemaal naar smaak heb "ingericht."
Ik heb een poging gedaan om de update te zoeken op internet en 'm dan via de sd te installeren, maar ik kan die update helemaal niet vinden. Op de site van HTC is het enige dat ik kan vinden de HTC sync software.
Iemand enig idee?
Ik heb een poging gedaan om de update te zoeken op internet en 'm dan via de sd te installeren, maar ik kan die update helemaal niet vinden. Op de site van HTC is het enige dat ik kan vinden de HTC sync software.
Iemand enig idee?
Ik denk dat de teleurstelling meer schuilt in het feit dat Sense 3.6 een vrij negatieve review krijgt dan dat we geen Sense 4.0 update krijgen.remoendoo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:32:
[...]
Ik ben allang blij dat er nog ICS uit komt voor ons toestel.
De HTC sensation krijgt toch ook Sense 3.6?
Dus ik had niet echt verwacht dat de HTC Desire S opeens wel Sense 4.0 zou krijgen
Wat is er zoveel beter aan sense 4.0 ten opzichte van 3.6 dan?
Ik ben blij dat we geen 3.5 krijgen want die was echt lelijk..
Ik ben blij dat we geen 3.5 krijgen want die was echt lelijk..
Dat 4.0 een stuk lichter is...
4.0 is echt een "nieuwe" Sense. Een pak lichter, bescheidener en beter toegespits om op de noden van ICS in te pikken. 3.6 lijkt meer op 3.5 die wat opgepoets is voor ICS. Het is meer een continuatie van het oude dan de nieuwe weg die 4.0 opgaat.
Daarom waarschijnlijk ook de negatieve reviews van 3.6. Eens je 4.0 in actie gezien hebt is 3.6 wel een flinke ontgoocheling in vergelijking.
Daarom waarschijnlijk ook de negatieve reviews van 3.6. Eens je 4.0 in actie gezien hebt is 3.6 wel een flinke ontgoocheling in vergelijking.
Overigens zal Sense 4.0 naar de Desire S komen met behulp van custom roms.
Nadeel is wel dat je dan wéér moet flashen (en rooten)...X_lawl_X schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:35:
Overigens zal Sense 4.0 naar de Desire S komen met behulp van custom roms.
Er is nu al een rom op XDA met Sense 4.0 voor de Desire S (leak van One V)
En heb je hier toevallig een link van?Slaxz schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:54:
Er is nu al een rom op XDA met Sense 4.0 voor de Desire S (leak van One V)
Want ik kan hem niet vinden..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1545558remoendoo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:56:
[...]
En heb je hier toevallig een link van?
Want ik kan hem niet vinden..
Ik heb deze al eens geprobeerd. Werkt snel, ziet er goed uit.. maar geen camera (en in die versie toen ook nog geen wifi)
Ik heb een probleem met WIFI verbinding op thuis netwerk. Al wat gezocht maar nog niks op gevonden.
Mijn vriendin heeft de desire s al een paar maanden, tevens met verbinding met de WIFI router. Maar nu een paar dagen geen internet verbinding maar wel connectie met de router. Als de telefoon verbinding heeft met de router wordt er een automatisch IP adres toegekend, dat is 10.167.146.2 (ofzoiets). Maar de rest (mijn sensation en de thuiscomputer), hebben verbinding op ip adres 192.168.1.etc. En ik kan niet achter halen waarom die telefoon een ander ip adres krijgt toegwezen. Op de router niks kunnen vinden (Netgear WNR3500). Dus de telefoon heeft goede verbinding met de router (signaal 4/5), maar geen internet.
Heeft iemand hier ook ooit eens last van gehad? Of wat raden jullie aan om te doen?
Mijn vriendin heeft de desire s al een paar maanden, tevens met verbinding met de WIFI router. Maar nu een paar dagen geen internet verbinding maar wel connectie met de router. Als de telefoon verbinding heeft met de router wordt er een automatisch IP adres toegekend, dat is 10.167.146.2 (ofzoiets). Maar de rest (mijn sensation en de thuiscomputer), hebben verbinding op ip adres 192.168.1.etc. En ik kan niet achter halen waarom die telefoon een ander ip adres krijgt toegwezen. Op de router niks kunnen vinden (Netgear WNR3500). Dus de telefoon heeft goede verbinding met de router (signaal 4/5), maar geen internet.
Heeft iemand hier ook ooit eens last van gehad? Of wat raden jullie aan om te doen?
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dat ip-adres lijkt me een extern ip-adres ipv van een netwerk adres. Je zou nog eventueel zelf een ip-adres opgeven in de telefoon onder wifi->geavanceerde instellingen en kijken wat die dan doet. Ik neem aan dat je maar een wireless router hebt waarop alle apparaten zijn aangesloten?
Ja ik heb nog gekeken om een statisch ip adres op te geven. Echter wordt de telefoon ook op andere routers gebruikt, dus heb het nog niet ingesteld. En ja de router wordt gebruikt voor alle apparaten.AquaSheep schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:13:
Dat ip-adres lijkt me een extern ip-adres ipv van een netwerk adres. Je zou nog eventueel zelf een ip-adres opgeven in de telefoon onder wifi->geavanceerde instellingen en kijken wat die dan doet. Ik neem aan dat je maar een wireless router hebt waarop alle apparaten zijn aangesloten?
Je kunt deze programma gebruiken om te wisselen tussen een statisch en dynamisch ip-adres. Per router naam kun je dan een statisch ip-adres opgeven, de rest gaat via DHCP. Het is wel een noodoplossing totdat je de werkelijke reden kunt vinden van het probleem.
https://play.google.com/s...farproc.wifi.statIc&hl=nl
Misschien dat je router te weinig adressen uitdeelt via DHCP?
https://play.google.com/s...farproc.wifi.statIc&hl=nl
Misschien dat je router te weinig adressen uitdeelt via DHCP?
Bedankt, is misschien wel handig voor tijdige oplossing. Maar het vreemde is dat het altijd heeft gewerkt, maar nu net een week problemen ermee. Kan het zijn dat ik problemen ondervindt door vervanging van ziggo modem? De router is hetzelfde gebleven. Binnenkort maar weer even naar kijken.
Heeft dat ziggo modem ook niet toevallig een WIFI router met DHCP aan staan?
Mmmh nou je het zegt. Het is volgens mij wel een WIFI router. Maar heb nog niks ingesteld in de modem. De router hangt er bekabelt aan vast. Zal eens kijken naar de instellingen van de modem.
Sinds kort als ik iemand bel staat de luidspreker automatisch aan. Ik kan daar geen instelling voor vinden. Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten.
Als de luidspreker uit staat als je ophangt dan staat ie bij mij bij het starten van het volgende gesprek gewoon nog steeds uit. Er is volgens mij ook geen instelling voor, dus zet hem eens uit en hang dan op, anders je toestel even opnieuw opstarten.
Ik heb een zachte reset gedaan en toen was het opgelost.
Sinds gisteren krijg ik in de Google Play Store een update voorgesteld van Amazon MP3 (deze moet ik "bijwerken") maar ik heb deze helemaal niet geïnstalleerd momenteel!
Hebben meer mensen hier last van?
Yep hier ook, vreemd geval inderdaad. Heb de auto update direct uitgezet... geen zin in deze rommelFlappie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:17:
Sinds gisteren krijg ik in de Google Play Store een update voorgesteld van Amazon MP3 (deze moet ik "bijwerken") maar ik heb deze helemaal niet geïnstalleerd momenteel!
amazon schizzle staat voorgeinstaleerd, je kan het niet verwijderen. niet zonder speciale tweaksFlappie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:17:
wel of geen update, als je het niet gebruikt heb je er toch niets aan
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 29-03-2012 10:05 ]
ora et labora
Kreeg ook een update voor teeter, maar dan zonder app-naam.
Ook een beetje gek...
Ook een beetje gek...
Die heb ik ook gehad maar die melding is nu weer weg. Ik heb alleen nog de melding voor Amazon MP3 staan.MikeyMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:11:
Kreeg ook een update voor teeter, maar dan zonder app-naam.
Ook een beetje gek...
Vreemd, kan helemaal niets vinden van amazon. Weet je zeker dat dit voorgeinstalleerd is? Dan moet je het toch ergens kunnen zien en gebruiken?mrc4nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:02:
[...]
amazon schizzle staat voorgeinstaleerd, je kan het niet verwijderen. niet zonder speciale tweaks
wel of geen update, als je het niet gebruikt heb je er toch niets aan
Hoi,
Ik heb even een vraagje vandaag heb ik op een stomme wijze mijn HTC laten vallen en deze viel in 4 stukjes uit een, telefoon zelf, batterijklepje, accu en nog dat batterijhoudertje wat dus bovenop het sd-kaartje en sim zitten wat de accu zeg maar tegen houdt van vallen. Alleen nu het volgende dat stukje ben ik kwijt en met een beetje zoeken op google heb ik hem helaas niet kunnen vinden alleen het klepje zelf dus weet een van jullie Tweakers waar ik zo een kan vinden en evt kopen?
Alvast bedankt.
Ik heb even een vraagje vandaag heb ik op een stomme wijze mijn HTC laten vallen en deze viel in 4 stukjes uit een, telefoon zelf, batterijklepje, accu en nog dat batterijhoudertje wat dus bovenop het sd-kaartje en sim zitten wat de accu zeg maar tegen houdt van vallen. Alleen nu het volgende dat stukje ben ik kwijt en met een beetje zoeken op google heb ik hem helaas niet kunnen vinden alleen het klepje zelf dus weet een van jullie Tweakers waar ik zo een kan vinden en evt kopen?
Alvast bedankt.
Wat een lange zin, ik snap er niks van. Kan je het nog een keer duidelijk uitleggen?
Verwijderd
Ik heb mijn DS al een half jaar en heb er nooit echt problemen mee gehad. Maar na de update die ik een maand geleden heb gehad verbruikt Friendstream en 'Peep' enorm veel data, bij elkaar ongeveer 600 MB. Hiervoor had ik dat nooit en ik weet ook niet waar het aan ligt, heb al geprobeerd om er van alles af te sodemieteren maar zonder resultaat.
Is het misschien het handigste om hem maar helemaal te resetten? Of iemand nog andere ideeën?
Is het misschien het handigste om hem maar helemaal te resetten? Of iemand nog andere ideeën?
Achja door stress te snel typen 
Samengevat, dat klepje dat de batterij vast houdt dus niet het batterijklepje aan de buitenkant maar de binnenkant.
Zo duidelijk?
Samengevat, dat klepje dat de batterij vast houdt dus niet het batterijklepje aan de buitenkant maar de binnenkant.
Zo duidelijk?
ik heb een defecte ds voor je liggen. ( hij is in de wcpot gevallen )Oceanview schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:14:
Achja door stress te snel typen
Zo duidelijk?
tegen een vergoeding mag je hem overnemen.
Is het geen optie om gewoon de facebook app en de twitter app te gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:00:
Ik heb mijn DS al een half jaar en heb er nooit echt problemen mee gehad. Maar na de update die ik een maand geleden heb gehad verbruikt Friendstream en 'Peep' enorm veel data, bij elkaar ongeveer 600 MB. Hiervoor had ik dat nooit en ik weet ook niet waar het aan ligt, heb al geprobeerd om er van alles af te sodemieteren maar zonder resultaat.
Dat doe ik ook en ik zit maandelijks totaal op 500MB maar daarmee kijk ik youtube, facebook, twitter, internetten. whatsapp (ook fotos verzenden), mail en nog meer. (even ter bewijs dat twitter+facebook echt niet zoveel data hoeft te kosten)
Iemand enige idee of er een oplossing is voor het probleem wanneer je snel op een sms reageert, dat je verzonden SMS soms voor de SMS komt waarop je reageerde?
Dit probleem heb ik ook.. Heel vaag, maar ik heb tot nu toe nog geen oplossing kunnen vindenEliHiel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:57:
Iemand enige idee of er een oplossing is voor het probleem wanneer je snel op een sms reageert, dat je verzonden SMS soms voor de SMS komt waarop je reageerde?
Ligt aan je provider die de tijd niet goed doorgeeft. Of die van degene met wie je smst. Tijd handmatig instellen kan helpen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik heb het alleen nog andersom gehad.EliHiel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:57:
Iemand die op mijn sms reageert komt soms boven mijn verzonden sms-bericht te staan.
Dan hoor ik de sms-toon en dan zie ik het bericht in eerste instantie niet staan. Maar dan staat hij dus vóór mijn bericht. Verwarrend soms.
The smartphone is designed to be a shitgameconsoledrent-tiddo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:56:
[...]
ik heb een defecte ds voor je liggen. ( hij is in de wcpot gevallen )
tegen een vergoeding mag je hem overnemen.
Is er al meer bekend over de begindatum van de uitrol voor ICS voor de Desire S ?
ergens in de loop van het jaarremoendoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:00:
Is er al meer bekend over de begindatum van de uitrol voor ICS voor de Desire S ?
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Op het blog van HTC regent het klachten en vragen over wanneer er updates komen.... maar niemand van HTC heeft tot nu toe gereageerd.remoendoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:00:
Goede zaak dat hiernaar gevraagd word, wel weer een beetje typisch dat antwoorden te lang op zich laten wachten..ozothebozo schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 07:55:
[...]
Op het blog van HTC regent het klachten en vragen over wanneer er updates komen.... maar niemand van HTC heeft tot nu toe gereageerd.
Klinkt bekend. Mijn desire s heeft dit ook. Heb hem al 2x weg gestuurd. 2e x nieuwe accu gehad. Sindsdien gaat het erg goed, heel af en toe nog een uitvalEliHiel schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:30:
[...]
Exact het probleem wat ik heb, zal dan ook maar eens checken of de batterij goed aansluit op alle connecties etc. Bedankt
"Kunnen we nog niets over zeggen" kreeg ik een paar dagen geleden terug als reactie. Persoonlijk denk ik dat rond juni de uitrol een keer begint. Het kan me niet voorstellen dat zij een enorme haast bij de uitrol hebben. Zoveel meerwaarde heeft ICS ook weer niet tov Gingerbread. Het is vooral Sense die de klok laat luiden, maw er blijft weinig over van ICS.remoendoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:00:
Ik ga mijn desire s dan ook rooten en een stabiele ics-rom erop gooien.Michiele93 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:05:
[...]
"Kunnen we nog niets over zeggen" kreeg ik een paar dagen geleden terug als reactie. Persoonlijk denk ik dat rond juni de uitrol een keer begint. Het kan me niet voorstellen dat zij een enorme haast bij de uitrol hebben. Zoveel meerwaarde heeft ICS ook weer niet tov Gingerbread. Het is vooral Sense die de klok laat luiden, maw er blijft weinig over van ICS.
Het duurt mij allemaal net wat te lang.
Zonder Sense 4.0 neem ik dan aan. De camera fixes laten lang op zich wachten. Wat dat betreft, zeker voor de developers, is een snelle uitrol van ICS voor de Desire S / HD wel een leuke ontwikkeling. Het zal de ontwikkeling ten goede komen naar een stabiele rom met Sense 4.0.ozothebozo schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:49:
[...]
Ik ga mijn desire s dan ook rooten en een stabiele ics-rom erop gooien.
Het duurt mij allemaal net wat te lang.
Ik draai al een tijd Android 4 op mijn Desire S (CyanogenMod 9), is inderdaad zonder Sense. De camera is nog niet volledig gefixt inderdaad, op de volledige resolutie. Nadat ik de fotofunctie op 4 megapixel heb gezet, heb ik nergens meer last van! Mooie foto's, worden snel geschoten ook. Daarnaast werkt filmen in 480p en 720p prima (al is laatstgenoemde niet volledig vloeiend uiteraard, in 480p is het wel vloeiend filmen).Michiele93 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:53:
[...]
Zonder Sense 4.0 neem ik dan aan. De camera fixes laten lang op zich wachten. Wat dat betreft, zeker voor de developers, is een snelle uitrol van ICS voor de Desire S / HD wel een leuke ontwikkeling. Het zal de ontwikkeling ten goede komen naar een stabiele rom met Sense 4.0.
Enige probleem nog met de rom: crashes bij heavy load, en soms op random momenten. Verder zeer tevreden.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Mijn DS viel met enige regelmaat uit, ook als ie gewoon in mijn broekzak zat.
Na wat geneuzel kwam ik tot de conclusie dat er wat speling op de accu zit; ik heb een paar plakkertjes op de accu geplakt zodat die nu wat beter in het apparaat gedrukt wordt door het klepje wat over de simkaart klapt.
Sindsdien geen uitval meer. Hoera!
Na wat geneuzel kwam ik tot de conclusie dat er wat speling op de accu zit; ik heb een paar plakkertjes op de accu geplakt zodat die nu wat beter in het apparaat gedrukt wordt door het klepje wat over de simkaart klapt.
Sindsdien geen uitval meer. Hoera!
ping 127.212.23.124
heb net trouwens ook weer uitval gehad
, weet niet of dat door de gameboy emulator komt, of de telefoon zelf weer. alhoewel ik zou het vreemd vinden als het de batterij was, omdat ik mn mobiel helemaal niet bewoog, hij viel ineens uit in mijn handen

Ik heb nu een paar dagen de desire S. Ben tot nu toe zeer tevreden. Nog niet geroot, hoewel ik dat toch wel ernstig mis. Misschien toch nog in de nabije toekomst.
Ik snap echter dat hele Sense gedoe niet. Wat maakt dat nu zo populair? Heb het een 2 dagen geprobeerd, maar het is zo weinig aan te passen naar eigen wensen. Je kan bijna helemaal niets zelf instellen. Ik ben weer overgegaan naar GO Launcher, die ik ook had op mijn vorige gsm. Bevalt mij veel beter. Of mis ik iets met Sense.
p.s. Zijn de startprogs in het unlockscherm ook in te stellen, kan ik tot nu toe niet vinden.
Ik snap echter dat hele Sense gedoe niet. Wat maakt dat nu zo populair? Heb het een 2 dagen geprobeerd, maar het is zo weinig aan te passen naar eigen wensen. Je kan bijna helemaal niets zelf instellen. Ik ben weer overgegaan naar GO Launcher, die ik ook had op mijn vorige gsm. Bevalt mij veel beter. Of mis ik iets met Sense.
p.s. Zijn de startprogs in het unlockscherm ook in te stellen, kan ik tot nu toe niet vinden.
Ehm, je kunt zowat alles instellen. Ik heb het hele homescreen leeggemaakt (klok, weer en zo) en daar allerlei snelkoppelingen op geplaatst zoals wifi aan/uit, bluetooth en wat veelgebruikte apps zoals mail. De tijd staat toch wel in de balk bovenin. Verder kun je hele bladen toevoegen of juist verwijderen, naar eigen behoefte, en deze compleet inrichten met apps, snelkoppelingen of widgets zoals jij die gebruikt.Auke schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:59:
Ik heb nu een paar dagen de desire S. Ben tot nu toe zeer tevreden. Nog niet geroot, hoewel ik dat toch wel ernstig mis. Misschien toch nog in de nabije toekomst.
Die apps op het lockscreen kun je ook aanpassen, maar ik weet zo even niet meer uit mijn hoofd hoe.
Wat voor functionaliteit mis je eigenlijk qua aanpassen dan?
Bedankt voor de tip voor de lockscreen. Die heb ik nu dus gevonden.
Wat ik verder nog mis is het volgende:
-Hoe kan ik complete bladen/screens verwijderen. Ik heb maar 2 a 3 nodig.
-Is grid size aan te passen. Dus meer of minder iconen in de breedte of lengte
-Zijn labels (naam onder icoon) aan of uit te zetten
-Is er vanaf de laatste naar de eerste screen te bladeren. (circularly scroll)
-Zijn er verschillende scroll effecten mogelijk
-Zijn gestures aan te passen.
-Zijn er mappen aan te maken waarin je op je homescreen gelijksoortige apps bijelkaar kunt zetten.
-Zijn iconen van apps aan te passen. (bv andere icoon voor Maps)
Bovenstaande is wel mogelijk met go laucher. Hierdoor komt Sense mij wat simpel over, hoewel het met de bijgeleverde Widgets er prachtig uitziet. Helaas vindt ik de meeste bijgeleverde wigets geheel overbodig.
Met Widgetsoid (playstore gratis) heb ik een zeer breed inzetbare powerwidget waarmee ik alles kan doen.
-Zijn er mappen aan te maken waarin je op je homescreen gelijksoortige apps bijelkaar kunt zetten.
Bovenstaande is wel mogelijk met go laucher. Hierdoor komt Sense mij wat simpel over, hoewel het met de bijgeleverde Widgets er prachtig uitziet. Helaas vindt ik de meeste bijgeleverde wigets geheel overbodig.
Met Widgetsoid (playstore gratis) heb ik een zeer breed inzetbare powerwidget waarmee ik alles kan doen.
Vrijwel alles wat je wilt is dus niet mogelijk met Sense.Auke schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:07:
Bedankt voor de tip voor de lockscreen. Die heb ik nu dus gevonden.Wat ik verder nog mis is het volgende:
Is volgens mij niet mogelijk
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Ja, dat is standaard.
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Kan gelukkig wel.
druk op een lege plek en hou ingedrukt: Kies Folder (naam folder kan je wijzigen)
Op deze manier kan je meer opties aanmaken
Kan gelukkig wel.
druk op een lege plek en hou ingedrukt: Kies Folder (naam folder kan je wijzigen)
Op deze manier kan je meer opties aanmaken
[ Voor 1% gewijzigd door Mikemkm op 18-04-2012 15:16 . Reden: typo ]
Die bladen kun je wel verwijderen, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb, sorry... maar het kan.
Doorscrollen kan inderdaad wel. Iconen in mapjes wil je misschien niet, ik zou ze liever groeperen op 1 blad, en andere apps weer op een ander blad. Anders moet je steeds eerst mapjes openen, het is toch een extra tik.
Doorscrollen kan inderdaad wel. Iconen in mapjes wil je misschien niet, ik zou ze liever groeperen op 1 blad, en andere apps weer op een ander blad. Anders moet je steeds eerst mapjes openen, het is toch een extra tik.
Bedankt voor alle antwoorden. Ik blijf denk ik maar mooi bij Go Launcher.
Voordeel van mappen vindt ik dat ik zo al mijn apps snel onder handbereik heb. Het zijn meer handelingen nodig om van screen 1 naar 6 te gaan, dan om een map in te drukken. De mappen van Go Laucher worden steeds beter. Mis echter nog enige dingen van Apps Organizer welke ik lange tijd met plezier heb gebruikt.
Voordeel van mappen vindt ik dat ik zo al mijn apps snel onder handbereik heb. Het zijn meer handelingen nodig om van screen 1 naar 6 te gaan, dan om een map in te drukken. De mappen van Go Laucher worden steeds beter. Mis echter nog enige dingen van Apps Organizer welke ik lange tijd met plezier heb gebruikt.
Hallo,
Een kleine twee weken terug heb ik mijn 9 maanden oude HTC Desire S ter reparatie opgestuurd vanwege ruis. Dit is netjes verholpen en binnen de beloofde twee weken had ik mijn telefoon terug. Nu is het zo dat de telefoon terug is gezet op fabrieksinstellingen. Opzich geen probleem want ik had van tevoren gebruik gemaakt van hi vriendendienst dus de contacten enzo heb ik nog gewoon.
Het probleem is echter dat mijn SD kaart wel gezien wordt maar dat er 5,5 GB van de 8 al in gebruik is en de mobiel ziet niet welke apps ik daar op heb staan. Foto's en muziek wat er ook op stond is wel zichtbaar (en bruikbaar).
Hoe krig ik dus mijn apps van de SD kaart bruikbaar?
Een kleine twee weken terug heb ik mijn 9 maanden oude HTC Desire S ter reparatie opgestuurd vanwege ruis. Dit is netjes verholpen en binnen de beloofde twee weken had ik mijn telefoon terug. Nu is het zo dat de telefoon terug is gezet op fabrieksinstellingen. Opzich geen probleem want ik had van tevoren gebruik gemaakt van hi vriendendienst dus de contacten enzo heb ik nog gewoon.
Het probleem is echter dat mijn SD kaart wel gezien wordt maar dat er 5,5 GB van de 8 al in gebruik is en de mobiel ziet niet welke apps ik daar op heb staan. Foto's en muziek wat er ook op stond is wel zichtbaar (en bruikbaar).
Hoe krig ik dus mijn apps van de SD kaart bruikbaar?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Ponies installeren via de market is volgens mij de enige optie...
Gewoon opnieuw installeren via de playstore lijkt mij.
Mijn mobiel had na reparatie alle apps automatisch weer geïnstalleerd toen ik inlogde met mn google account?
Best handig haha, maar ik wist helemaal niet dat dat kon.
Mijn mobiel had na reparatie alle apps automatisch weer geïnstalleerd toen ik inlogde met mn google account?
ok sorry (even snel voor slapen gaan) voor niet de tijd hebben om te zoeken
mijn broertje heeft een Desire S en heeft last van Random Restarts die vast ook anderen hebben
maar hij wil dat ik hem help (hij is half digibeet
)
is er iemand die een fix heeft die buiten rooten en custom rom omgaat
rooten zou nog kunnen maar hij kan flink moeilijk doen over interfaces
mijn broertje heeft een Desire S en heeft last van Random Restarts die vast ook anderen hebben
maar hij wil dat ik hem help (hij is half digibeet
is er iemand die een fix heeft die buiten rooten en custom rom omgaat
rooten zou nog kunnen maar hij kan flink moeilijk doen over interfaces
Ik heb er geen ervaring mee maar ik lees iets over batterij contact welke niet altijd optimaal is. Sommigen plakken iets op de batterij, of doen iets met de contacten van de batterij.
Weet iemand hoe ik een Desire S op het Telfort-netwerk MMS kan laten ontvangen? Het moet met de standaardinstellingen via de web-interface.
Na het volgen van http://www.telfort.nl/mij...s/mms/handmatig-instellen (nieuwe MMS-APN instellen) worden MMS niet verstuurd of ontvangen.
edit: ook na inschakelen van berichten automatisch ophalen bij roaming werkt niet...
Na het volgen van http://www.telfort.nl/mij...s/mms/handmatig-instellen (nieuwe MMS-APN instellen) worden MMS niet verstuurd of ontvangen.
edit: ook na inschakelen van berichten automatisch ophalen bij roaming werkt niet...
[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 22-04-2012 22:22 ]
Hoe zit het met de ICS update voor deze telefoon? Dat zou toch onderhand een keer moeten zijn.
Alle vragen hebben een antwoord
De afgelopen 5 pagina's is ongeveer 10 keer gezegd dat dit nog niet bekendgemaakt is.mhindrik schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:34:
Hoe zit het met de ICS update voor deze telefoon? Dat zou toch onderhand een keer moeten zijn.
Geduld, geduld... ics komt maar wanneer? In ieder geval dit jaarmhindrik schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:34:
Als ik naar instellingen>draadloos en netwerken>Wi-Fi instellingen ga en ik druk op mijn nieuwe Asus router om verbinding te maken, en ik druk vervolgens opnieuw op de Asus router wanneer ik ben verbonden, dan krijg ik een pop-up met onder andere de volgende informatie: "Snelheid: 65Mbps". Maar na ik denk een minuut wordt deze snelheid automatisch verlaagd naar 5Mbps. Op deze waarde blijft hij verder ook constant staan. Hoe kan dat? De signaalsterkte is "uitstekend". Bij onze andere router van D-Link blijft de snelheid wel gewoon staan (op 54Mbps). Verder nergens problemen mee hoor, maar ik vraag het me gewoon af
[ Voor 10% gewijzigd door TranceDJ op 24-04-2012 01:20 ]
Zou 5Mbps een energiebespaarmodus kunnen zijn? Dat als je veel gaat downloaden hij weer hoger wordt?
Meer dan 1 wifi apparaat op de zelfde router aangesloten?
Nee, maar 1 apparaat op de ASUS router. En of het een energiebespaarmodus zou kunnen zijn dat vroeg ik me ook af. Maar dan denk ik eerder aan een optie in Android. En niet zozeer aan de routers. Maar waarom is het dan bij de ene wel en bij de andere niet...
Ik niet.megadoom schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:46:
net een mail update, iedereen die ook?
Update nu wel
[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 04-05-2012 02:55 ]
ora et labora
Hier ook, maar nog steeds niet de update die ik wil
Hier geen update.
heb je een nieuw softwarenummer? zo ja.. welke?
heb je een nieuw softwarenummer? zo ja.. welke?
[ Voor 55% gewijzigd door Mikemkm op 27-04-2012 13:57 ]