Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
staringgg schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:10:
[...]

Mijn GPS fix krijg ik sinds de update veel sneller. En als ik een tip mag geven, dit doe ik zelf namelijk ook altijd: Na een update, de telefoon een factory reset geven. Daarna is de telefoon een stuk sneller en misschien is je GPS probleem dan ook wel opgelost.
Zoals al in mijn bericht vermeld heb ik dat al gedaan, maar mocht niet baten. Presteert hetzelfde als voor de factory reset. Zit morgen weer op de weg en zal eens kijken hoe het gaat.

Ervaring nu is dat hij af en toe 4-6 satellieten heeft en een lock en deze met een minuut weer kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
ovigo schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:20:
Ik weet niet of je geroot bent, als dat zo is heb je hier waarschijnlijk wel wat aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1442032

Zonder root zou ik het eigenlijk niet weten.
Helaas geen root toegang en met de nieuwe Hboot ook niet erg makkelijk om te verkrijgen. :( Maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kreeg gisteren een HTC update voor 'Locations' binnen op mijn Desire S. Kan iemand bevestigen dat dat de patch is voor deze bug? nieuws: Bug in HTC-toestellen laat apps wifi-wachtwoorden stelen

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe zou locations hier iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:29
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:31:
Ik kreeg gisteren een HTC update voor 'Locations' binnen op mijn Desire S. Kan iemand bevestigen dat dat de patch is voor deze bug? nieuws: Bug in HTC-toestellen laat apps wifi-wachtwoorden stelen
Nee is geen patch.
Ik heb vorige week al die update binnengehaald. en toen was de melding van misbruik er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Okee, die patch is dus nog niet uitgerold.

@Mikeyman weet ik dat, weet jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik dacht de printer-functie eens te testen, maar op de een of andere manier kon de telefoon toch niet met mijn LPR-postscript printer overweg. Nu wil ik de printer weer verwijderen, maar dat lukt niet.... Hoe krijg ik de printer weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb een probleempje met de carkit van mijn Kia Sportage en de Desire S.
De carkit (origineel ingebouwd) doet een poging om de foto's bij de contacten te laden, maar heeft hier niet genoeg geheugen voor oid. Apparaat loopt dan vast.

Als ik ervoor kies om géén toegang te geven, gaat dit wel goed. Echter; hier wordt het vinkje voor "altijd" niet onthouden. Komt er dus op neer dat ik elke keer bij het aanmelden op "weigeren" moet klikken.

Iemand ervaring met een zelfde situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
Niet echt een betrouwbare bron, maar toch interessant. Misschien ICS update in April!

http://www.247smartphone....ng-in-april-25642012.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
idd mist een goede bron, maar laten we het hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er staat nog bij: reliable source! ;)

Maar ik ben ook voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
MikeyMan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:21:
Er staat nog bij: reliable source! ;)

Maar ik ben ook voor!
Wanneer er op deze manier toch customer equity kan worden gecreëerd, verzekert HTC zichzelf de toekomst. Ietwat ze nodig zijn in de moeilijke periode, waarin ze zich bevinden. (Aandeelverlies, patentzaken e.d.) Het voorkomt ook natuurlijk dat deze modellen verdere waardeverlies leiden. Zie de prijzen in pricewatch, deze zijn gigantisch gekelderd. Met andere woorden: ze hebben eindelijk begrepen dat ze moeten luisteren naar hun klanten. Alleen de bootloader nog open gooien en enkel toptoestellen uitbrengen, zoals dat voorheen gebeurde en HTC is terug en kan de strijd met Apple & Samsung weer aan. Het is allemaal niet zo moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
...en de bron was betrouwbaar. :D

https://www.facebook.com/...pgrades/10150762287733084
HTC has been working hard to get its Ice Cream Sandwich upgrades ready, and we’re excited to announce that our first round of ICS upgrades will roll out by the end of March for the HTC Sensation, HTC Sensation 4G and HTC Sensation XE, followed soon there after by the HTC Sensation XL.

In addition, we can confirm Ice Cream Sandwich upgrades will be coming later this year to the HTC Rezound, HTC Vivid, HTC Amaze 4G, HTC EVO 3D, HTC EVO Design 4G, HTC Incredible S, HTC Desire S and HTC Desire HD. Stay tuned for more updates on Ice Cream Sandwich releases in the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
:D maar ze zeggen alleen niet wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Nee, maar het zou best kunnen dat de link die ik eerder gepost had, een insider als bron had. Ik verwacht de officiële update gewoon in april. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:16
Zal me een worst wezen dat ze niet zeggen wanneer. Ik ben allang blij dat de update komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Onlangs mijn toestel factory reset gegeven om de GPS problemen op te lossen.
Goeie nieuws: GPS lijkt beter te werken.
Slechte nieuws: toestel crasht nu gemiddeld 5x per dag, daarvoor 1x per week of zo. Hmm grrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24
DieterVDW schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:31:
Onlangs mijn toestel factory reset gegeven om de GPS problemen op te lossen.
Goeie nieuws: GPS lijkt beter te werken.
Slechte nieuws: toestel crasht nu gemiddeld 5x per dag, daarvoor 1x per week of zo. Hmm grrr....
Lijkt me toch dat er meer aan de hand is. Wellicht een app die je hebt gedownload die deze crash veroorzaakt.
Mijn toestel is nog nooit gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Artwido schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:46:
[...]

Lijkt me toch dat er meer aan de hand is. Wellicht een app die je hebt gedownload die deze crash veroorzaakt.
Mijn toestel is nog nooit gecrasht.
Mja, ik herhaal het: hier op ons werk hebben we 170 HTC's, en het is een algemene klacht...
Ik had wel verwacht dat de telefoon beter zou werken na de factory reset.

BTW: Apps zijn nooit een excuus voor een toestel crash. Net zoals een linux app die niet als root draait ook nooit je computer kan/mag doen crashen. Als dit wel kan, dan zit er een fout in je OS.
Android is leuk, maar toch nog veel kinderziektes hoor.

Ik zou toch echt wel overwegen om over te stappen naar Apple tegenwoordig. Openheid klinkt wel leuk hé, maar als ik zie hoeveel shit apps er in de Android Market zitten en hoe moeilijk het is om goeie apps te vinden tussen al de rotzooi, dan begrijp ik echt wel de strikte kwaliteitseisen die Apple stelt aan iOS apps voor die in de appstore mogen...

Maar ik ben dan ook iemand die mijn telefoon/PC gebruikt voor productiviteit en niet gedwongen wil worden tot getweak. Tweaken moet kunnen, maar zou niet verplicht mogen zijn om tot een goed werkend product te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door DieterVDW op 10-02-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24
Bij htc heb je de mogelijkheid om aan of uit te vinken of je ook niet gecertificeerde apps wilt installeren.
Die mogelijkheid heb je bij apple helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
De ICS melding voor Desire S is echt betrouwbaar:
nieuws: HTC: uitrol Android 4.0-updates begint eind maart :+
Jammer inderdaad dat er nog geen datum vermeld is. Dan had ik daar 2 mnd bij op kunnen tellen, zodat ik ook weet wanneer de T-Mobile branded versie uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 21:54

YSK

ik ben benieuwd naar de ICS voor de desire S. Mogelijk ook een update van Sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
"All devices that receive ICS will get Sense 3.5."
Dit zegt HTC zelf op Facebook, dus dit geldt ook voor de HTC Desire S! _/-\o_

De unbranded toestellen, dus die niet rechtstreeks bij een van de providers is gekocht, zullen als eerste de update ontvangen. Naar verwachting is dit al vrij snel nadat de Sensationserie de update ontvangt.
Ik gok zelf op april, maar voor branded toestellen kan dit mogelijk enkele maanden later zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door dj_killjoy op 11-02-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
of weken, kreeg android 2.3.5 na 2 weken ofzo :D (vodafone branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:56

arnova

weet veel, maar niet alles

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een HTC Desire S. Schitterend toestel, echter loop ik tegen 1 probleem aan. Ik heb regelmatig slecht of geen bereik namelijk. Ik dacht eerst dat dit (tijdelijk) aan het netwerk lag (HI/KPN) maar mijn oude Samsung Galaxy Spica heeft dit probleem niet en mijn vriendin, die ook Hi heeft met een Samsung Galaxy Apollo heeft dit probleem ook niet (toestellen heb ik een tijd naast elkaar gehouden om te vergelijken). In de netwerk status zie ik meestal "GPRS" staan terwijl die van vriendin dan gewoon UMTS of HDSPA heeft. Ik vermoed een hardware probleem maar voordat ik contact opneem met HTC, vroeg ik mij af of mensen dit probleem herkennen?

[ Voor 5% gewijzigd door arnova op 12-02-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
arnova schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:35:
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een HTC Desire S. Schitterend toestel, echter loop ik tegen 1 probleem aan. Ik heb regelmatig slecht of geen bereik namelijk. Ik dacht eerst dat dit (tijdelijk) aan het netwerk lag (HI/KPN) maar mijn oude Samsung Galaxy Spica heeft dit probleem niet en mijn vriendin, die ook Hi heeft met aan Samsung Galaxy Apollo heeft dit probleem ook niet (toestellen heb ik een tijd naast elkaar gehouden om te vergelijken). In de netwerk status zie ik meestal "GPRS" staan terwijl van vriendin dan gewoon UMTS of HDSPA heeft. Ik vermoed een hardware probleem maar voordat ik contact opneem met HTC, vroeg ik mij af of mensen dit probleem herkennen?
Ik heb er nooit last van dat ik ergens geen verbinding heb, dus dat lijkt mij iig niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ozziestroker1 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:31:
[...]

Nee is geen patch.
Ik heb vorige week al die update binnengehaald. en toen was de melding van misbruik er nog niet.
Wat is jouw softwareversie nu dan? Want ik heb al enige tijd geen software updates meer gezien, was benieuwd of ik nu wel de meest recente heb dan. Ik wil dat lek wel gedicht hebben namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-02-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Laatst online: 04-08-2024
BeQuietAndDrive schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:33:
[...]

Wat is jouw softwareversie nu dan? Want ik heb al enige tijd geen software updates meer gezien, was benieuwd of ik nu wel de meest recente heb dan. Ik wil dat lek wel gedicht hebben namelijk.
Laatste officiële versie:
Android-versie 2.3.5
HTC Sense-versie 3.0
Softwarenummer 2.10.401.8

Er is daarna inderdaad in januari nog een kleine update van ongeveer 6MB voor HTC Locations geweest, het softwarenummer is na de update hetzelfde gebleven (2.10.401.8 dus).

[ Voor 16% gewijzigd door dj_killjoy op 13-02-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enkele dagen de 2.3.5 versie en Sense 3.0.
- Had het probleem met het niet meer kunnen uitschakelen ook, maar dat heb ik kunnen oplossen (dmv beveiligingsreferenties aan/uit te vinken)
- Dan was er ergens iets met mijn contacten, maar heb van telefoon en sim verwijderd en dan opnieuw geïmporteerd vanuit google.
- Dan heb ik ook opnieuw mn Email app moeten instellen. De 3 accounts daarin waren verdwenen.
- Verder vind ik de nieuwe look van de calendar widget vrij vervelend. Deze begint nu op zondag ipv maandag en als ik op een dag klik, vind ik het dagoverzicht minder duidelijk. Weet iemand of dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Heb nu ook even een HTC Desire S. Toch weer snel vertrouwd, Sense. In essentie nog precies hetzelfde als op de originele Desire.
Echter 'lekt' er licht onder het scherm vandaan. Helemaal onderin het scherm. Het viel me gister op in de auto... Hebben meer mensen hier 'last' van. Ik kon hier niks over vinden?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
  • Laatst online: 14-09 10:41
Hoi, ik heb twee vraagjes over het beheren van de gegevens van mijn contactpersonen.

1.) In mijn telefoon heb ik allerlei profielen (email / fb / linkedin) gekoppeld aan de nummers die ik al had van mensen. Erg praktisch dat nu alles gekoppeld is, alleen is het mogelijk om deze koppeling ook door te trekken naar mijn gmail-account, dus als ik (op mn pc) in mijn browser gmail gebruik dan bij contactpersonen zowel de nummers en emailadressen tegenkom, of kan je dat alleen handmatig bijwerken?

2.) Als ik een nieuw nummer toevoeg op deze manier: Contacten -> + (iemand toevoegen) -> naam en nummer invullen en dan opslaan; dan komt deze persoon niet voor in het overzicht Contacten tabblad 'alles'. Maar als ik op Telefoon druk en zoek dan op de naam, staat die wel in mijn telefoon, dus weet iemand waar mijn nieuwe contacten dan wel worden opgeslagen, en hoe krijg ik ze gewoon bij Contacten te staan?

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Squidie schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:58:
1.) In mijn telefoon heb ik allerlei profielen (email / fb / linkedin) gekoppeld aan de nummers die ik al had van mensen. Erg praktisch dat nu alles gekoppeld is, alleen is het mogelijk om deze koppeling ook door te trekken naar mijn gmail-account, dus als ik (op mn pc) in mijn browser gmail gebruik dan bij contactpersonen zowel de nummers en emailadressen tegenkom, of kan je dat alleen handmatig bijwerken?
Zou ik ook wel eens willen weten, lekker praktisch!
2.) Als ik een nieuw nummer toevoeg op deze manier: Contacten -> + (iemand toevoegen) -> naam en nummer invullen en dan opslaan; dan komt deze persoon niet voor in het overzicht Contacten tabblad 'alles'.
Weet je heel zeker dat je er niet gewoon overkijkt? Ik zie hier ook echt wel alles staan...
Of misschien gewoon wat delay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen software update gekregen voor de HTC Desire S. Enig idee hoe dat komt? Kan dit te maken hebben met de provider? Dit gaf de HTC Klantenservice aan maar vind dat een vreemde zaak.
Weet iemand verder ook of Android 4.0 ICS beschikbaar komt voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

En wat gebeurt er als je handmatig naar updates laat zoeken? Of is dat juist wat je probeert?
Rond ICS kun je zelf terugvinden; enkele (!) posts terug is daarover nog gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Mijn vriendin wil ook overstappen op een smartphone, ze is eigenlijk erg gecharmeerd van de Galaxy S plus, maar wil misschien toch niet in één keer die 300 euro uitgeven (ze mag pas in oktober een nieuw abbo).

Nu zie ik verschillende HTC Desire toestellen langskomen bij V&A, voor rond de 130 euro. Best een mooi prijsje.

Nu mijn vraag: is dit toestel op dit moment nog steeds een goede koop, of is hij lings en recht nu echt wel ingehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Ik weet niet of de telefoon inmiddels echt is ingehaald, maar de feel van de telefoon is goed. Het is ook mijn eerste smartphone en ik heb hem sinds 1 maand. Ik ben nog niet echt beperkingen tegengekomen. Ik game ook niet op m'n phone, misschien dat je daar het snelst gaat merken dat iets traag is of niet. Maar internet en dergelijke werkt allemaal prima.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou niet zeggen dat het toestel is ingehaald. Bovendien las ik dat hij ook ICS krijgt, dus dat is ook weer mooi meegenomen. Ik kan alleen uit ervaring praten met het toestel van m'n vriendin dat alles echt smooth draait. Bovendien draaien er ook gewoon leuke spellen op, dus tenzij je vriendin de meest brute 3D graphics wil die op de markt zijn heeft ze een prima telefoon aan de Desire S.

Daarnaast vind ik de bouwkwaliteit van de Desire S veel beter dan die van de Galaxy S (die m'n ma dan weer heeft :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

True, bouwkwaliteit is prima, hele toestel vind ik nog steeds perfect. De keuze is vooral of je zit te wachten op een groter scherm, ik wilde dat juist niet. Processor is nog steeds snel zat en het toestel krijgt steeds de nieuwste Android versie mee, echt top van HTC trouwens!

Enige lastige vind ik de koptelefoonaansluiting. Deze zit bovenop, met als gevolg dat je je toestel altijd verkeerd om in je hand hebt als je deze uit je broekzak haalt met de koptelefoon erin geplugd (normaal doe ik mijn toestel altijd ondersteboven in de broekzak, als je hem dan pakt heb je hem gelijk rechtop in je hand). Maar dat is maar een minor issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

greatgonzo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:24:
Mijn vriendin wil ook overstappen op een smartphone, ze is eigenlijk erg gecharmeerd van de Galaxy S plus, maar wil misschien toch niet in één keer die 300 euro uitgeven (ze mag pas in oktober een nieuw abbo).

Nu zie ik verschillende HTC Desire toestellen langskomen bij V&A, voor rond de 130 euro. Best een mooi prijsje.

Nu mijn vraag: is dit toestel op dit moment nog steeds een goede koop, of is hij lings en recht nu echt wel ingehaald?
Bedoel je nu de Desire of de Desire S? Daar zit nogal een verschil in. De Desire is een prima toestel als je handig bent met root en custom software. Het geheugen is minimaal, snel vol. Dit is gemakkelijk op te lossen, maar je moet het wel doen. Ook heeft de Desire S wel een camera voor en de originele Desire niet...

Ik zou zeggen, als je handig bent een Desire, anders Desire S.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

yep, dat zou wel moeten lukken. Heb zelf een ZTE, en ben al druk bezig geweest met custom software.
In die prijsklasse vind je trouwens meestal de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Grrr net weer vervelend probleem: kan SMS delivery reports niet meer aanzetten.
Als ik het vinkje aanzet, verlaat messages en dan start ik messages en ga weer naar de instellingen is het vinkje weer unchecked. @#$%@! dammit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55
Via hier zag ik dat er een nieuwe rom is, versie 2.10.401.9. (zoek naar: RUU_Saga_S_HTC_Europe_2.10.401.9_Radio_20.4801.30.0822U_3822)

Is er hier iemand die deze rom al heeft? Het betreft een officiele HTC rom !
Misschien hetzelfde als de 2.10.401.9 maar dan met de locations update erin?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:58:
...
- Verder vind ik de nieuwe look van de calendar widget vrij vervelend. Deze begint nu op zondag ipv maandag en als ik op een dag klik, vind ik het dagoverzicht minder duidelijk. Weet iemand of dit op te lossen valt?
Iemand die weet of het mogelijk is om bij de calendar widget de week op maandag te laten beginnen ipv zondag? Of is er een betere calendar app/widget die ook kan syncen met google calendar? Dat is wel een vereiste.

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
kalender openen, instellingen, Instelling agenda weergave, eerste dag van de week: maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik heb zonet een desire s gekocht. Mijn vriendin heeft een desire. We slagen er beiden niet in om het getril tijdens het sms'en of teksten typen uit te zetten... Iemand een idee hoe dat kan? Ik vind hier niks over terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Als je ergens in keyboard staat: Druk op toetje voor taal/speech, kies dan Settings > Text Input > Vibrate when typing. Dus in zelfde scherm waar je tekstvoorspelling/correctie etc. kan instellen.

Vertalen naar NL lukt wel zeker :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

dat heb ik dus al geprobeerd. Staat reeds uitgevinkt, maar blijft trillen...
Vertalen lukte inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
instellingen -> taal en toetsenbord -> touch input -> tekstinvoer en dan trillen tijdens typen uitzetten

oeps nieuwe berichten nog niet gezien, komt dus op hetzelfde neer :P

[ Voor 25% gewijzigd door masterBunny op 20-02-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Hmm heb ook al gemerkt dat sommige instellingen gewoon niet lijken te werken / genegeerd worden. Meerbepaald spellingscontrole kan ik daar ook niet uitschakelen voor de 1 of andere reden grr..
Gebruik je toevallig geen ander toetsenbord oid. wat zou kunnen interfereren?
Anders allicht weer een bugje ...

Kan ook nog eens kijken bij: Settings > Sound > Vibrate feedback ... ?

[ Voor 10% gewijzigd door DieterVDW op 20-02-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles staat uitgevinkt... vreemd. Mijn vriendin, die de desire heeft, kan dit ook niet uitzetten... Dus jullie hebben allemaal een trillende gsm bij het intoetsen van berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:25:
Alles staat uitgevinkt... vreemd. Mijn vriendin, die de desire heeft, kan dit ook niet uitzetten... Dus jullie hebben allemaal een trillende gsm bij het intoetsen van berichten?
Hier net even uitgetest met en vrij nieuwe Desire S: uitzetten van de trilfunctie lukt mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, zal dus gewoon niet kunnen... vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:25:
Hell no, zou mij mateloos ergeren...

@wezep: Staat bij mij gewoon uit hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door DieterVDW op 21-02-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Laatst online: 04-09 20:30
EDIT: al genoemd
DieterVDW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:56:
[...]

Hell no, zou mij mateloos ergeren...

@wezep: Staat bij mij gewoon uit hoor.

[ Voor 25% gewijzigd door jhvanburk op 21-02-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens helpdesk van HTC contacteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Hé, dat is grappig. Toen ik om het bovenstaande te controleren in de toetsenbordinstellingen zat te kijken viel me op dat je een soort swype in kunt stellen op de telefoon door 'volgtoetsenbord' in te schakelen. Het werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via soft reset is het mij gelukt de trillingen weg te laten...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Laatst online: 09-09 10:14
Beste mensen, ik heb sinds kort een HTC Desire S (Kodak grey) en bij mij valt het scherm op zwart als ik bv naar "weer app" ga en of als ik een "foto" gemaakt heb.

Hierna dien ik tweemaal op de power button te drukken om weer beeld te krijgen....Ik heb het toestel al hersteld naar fabrieksinstellingen en de laatste updates gedownload.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geprobeerd bij mijn desire s... Ik krijg dit niet... misschien eens soft reset proberen, lijkt nogal veel problemen te verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
mij is opgevallen dat de email app Internet Calendar (.ics) attachments niet weergeeft. ook verschijn niets op het 'Uitnodigingen'tabblad van de agenda app. in een andere imap-client en op de server zijn de attachments/uitnodigingen gewoon aanwezig en goed bruikbaar. klopt het dat de stock emailapp zich zo gedraagt/is er iets.aan te doen of zit er niets anders.op dan een extra mailprogramma te gebruijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nee, dat is mij ook al opgevallen. Beetje vervelend...

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:16
Ik heb sinds korte tijd dat als ik mijn telefoon op standby heb staan (dus gewoon in mn broekzak of op mn bureau liggend) en dan mn telefoon pak om te kijken of ik nog mail heb ofzo dat dat wifi uit is (?) en dat mn telefoon dan op mobiel internet zit. Terwijl ik gewoon thuis ben en draadloos internet heb.

Als ik mn scherm aan heb gedrukt zie ik dus dat 3g aan is. Na enkele seconden gaat ie dan weer over op wifi.

Hebben meer mensen dit gezien probleem? Zal dat dan betekenen dat ie stiekem op 3g data zit te verbruiken?

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:26
Bij je wifi instellingen kan je dit aan/uit zetten. (dat wifi uitschakelt in standby)

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb op dit moment een Desire, deze bevalt me erg goed maar baal een beetje van het feit dat er zo weinig apps op kunnen... Geheugen zit erg snel vol. Nu ben ik dus aan het kijken naar de Desire S, deze is betaalbaar om los te kopen voor mij. Hoe zit het hier met het geheugen? Kun je een beetje normaal apps installeren zonder meteen in de problemen te komen?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen mee hier. Ik heb een hele hoop apps geïnstalleerd en heb nog goed 700MB ruimte over. Daarbij helpt het ook dat veel apps app2SD ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:51:
Via soft reset is het mij gelukt de trillingen weg te laten...
soft reset?????????
Huh, bij een soft reset staat dit gewoon aan. Is een menu optie!

Instellingen --> Taal en toetsenbord --> touch input --> tekstinvoer --> Trillen tijdens typen.

Vraag me niet waarom ze het daar helemaal verstopt hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door thefox154 op 24-02-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Dat inderdaad. Telefoon opnieuw opstarten en het was veranderd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:46:
[...]

soft reset?????????
Huh, bij een soft reset staat dit gewoon aan. Is een menu optie!

Instellingen --> Taal en toetsenbord --> touch input --> tekstinvoer --> Trillen tijdens typen.

Vraag me niet waarom ze het daar helemaal verstopt hebben.
Bij mij stonden al deze opties uitgevinkt, maar het toetsenbord bleef trillen. Na een soft reset was het wel opgelost, geen trillend toetsenbord meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een HTC Desire S (mijn eerste smartphone). Ik ben zeer tevreden op één ding na... Er staan vanaf het begin al een aantal apps op die ik er niet op hoef te hebben. Ik wil deze graag verwijderen maar dat lukt niet. Apps die ik zelf heb gedownload die kan ik wel verwijderen maar deze niet...

Kan iemand mij hiermee helpen? (ik wil niet de garantie op mijn mobiel verliezen)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
welke apps precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Sinds vanavond ook in het bezit van een Desire S, kon deze goedkoop krijgen via mijn werk.
Mijn "oude" Desire ga ik verkopen.

Ben erg blij met de S, voelt solide aan, lekker snel dus een goede verbetering tov van de vorige Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik denk dat ie de apps bedoelt die in sense zitten ingebakken, die kun je inderdaad niet verwijderen... dan moet je je toestel rooten als je dit wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Apps als Twitter enzo... Ik heb dat niet en hoef dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

stevens20 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:28:
Apps als Twitter enzo... Ik heb dat niet en hoef dat niet...
Die kun je dus niet zo maar verwijderen, zitten ingebakken in de sense software. Je moet je toestel rooten om deze software te kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd verschillende keren meegemaakt dat mijn telefoon spontaan uitvalt.

De vinger heb ik nog niet op de zere plek kunnen leggen maar het lijkt met "bellen" te maken te hebben.

Het komt steeds vaker voor dat ik na een telefoongesprek, of na een telefoongesprek waarbij de andere kant niet op neemt, de telefoon helemaal uitgaat. Ook komt het voor dat het scherm niet meer aangaat, de telefoon is nog wel "aan" gezien het groene lampje dat nog knippert.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen, en misschien wel weten wat de exacte oorzaak is? Liever nog heb ik een oplossing natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Mijn Desire S start af en toe spontaan opnieuw op, te horen aan het opstarttoontje. Ook de pin moet dan opnieuw worden ingevoerd. Geen idee van een oorzaak, wel irritant natuurlijk ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het niet opnieuw opstarten,ik moet zelf handmatig de "Aan" knop indrukken.

Wel vervelend dat het altijd gebeurd tijdens of na een telefoongesprek. Meestal kom ik er pas achter als ik de telefoon weer uit mijn broekzak haal, waardoor ik dus zo wat telefoontjes mis loop.

Zou een factory reset kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:03:
Bij mij is het niet opnieuw opstarten,ik moet zelf handmatig de "Aan" knop indrukken.

Wel vervelend dat het altijd gebeurd tijdens of na een telefoongesprek. Meestal kom ik er pas achter als ik de telefoon weer uit mijn broekzak haal, waardoor ik dus zo wat telefoontjes mis loop.

Zou een factory reset kunnen helpen?
Mogelijk wel ja... dat is altijd lastig te zeggen met dit soort issue's. Zou het in ieder geval proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
IkWilbert schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Mogelijk wel ja... dat is altijd lastig te zeggen met dit soort issue's. Zou het in ieder geval proberen :)
Ik had dat ook, maar werd na verloop van tijd minder.
Ik heb eens een factory reset gedaan, en daarna had ik het de eerste dagen soms tot 5x per dag...
Dus factory reset is geen garantie voor -beter- gedrag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:25:
Ik heb de laatste tijd verschillende keren meegemaakt dat mijn telefoon spontaan uitvalt.

De vinger heb ik nog niet op de zere plek kunnen leggen maar het lijkt met "bellen" te maken te hebben.

Het komt steeds vaker voor dat ik na een telefoongesprek, of na een telefoongesprek waarbij de andere kant niet op neemt, de telefoon helemaal uitgaat. Ook komt het voor dat het scherm niet meer aangaat, de telefoon is nog wel "aan" gezien het groene lampje dat nog knippert.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen, en misschien wel weten wat de exacte oorzaak is? Liever nog heb ik een oplossing natuurlijk :)
Dat laatste heb ik ook last van gehad. Ben je net gebeld of je word gebeld springt het scherm niet aan en wil ook niet aan door op de aan/uit knop te drukken. Nu moest ik eerst de lader erin doen voordat ik weer beeld kreeg. Bij mij was het de proximity sensor, de sensor die meet of je je telefoon bij je hoofd hebt, in de war. Hiervoor heb ik het toestel moeten opsturen. Je kan het nog even testen met androsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip. Ik heb even gekeken naar andrometer. De nabijheidssensor geeft bij mij constant dezelfde waarde aan, wat ik ook doe met mijn hand in de buurt van de telefoon. Moet deze waarde veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 21:54

YSK

PinokkioTV schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:41:
Mijn Desire S start af en toe spontaan opnieuw op, te horen aan het opstarttoontje. Ook de pin moet dan opnieuw worden ingevoerd. Geen idee van een oorzaak, wel irritant natuurlijk ...
Toevallig een Vodafone simkaart?

Vodafone gebruikers met een HTC hebben nogal eens last van reboots. Er is hierover een topic op goT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
IkWilbert schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:53:
[...]

Die kun je dus niet zo maar verwijderen, zitten ingebakken in de sense software. Je moet je toestel rooten om deze software te kunnen verwijderen.
Dank u.
Ik ga het lekker laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:38:
Bedankt voor de tip. Ik heb even gekeken naar andrometer. De nabijheidssensor geeft bij mij constant dezelfde waarde aan, wat ik ook doe met mijn hand in de buurt van de telefoon. Moet deze waarde veranderen?
Ja bij mij veranderd de afstand van 9 cm naar 0 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterBunny schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Ja bij mij veranderd de afstand van 9 cm naar 0 cm
Ik heb nog even zitten proberen, maar bij mij blijft deze op 9 cm.
Lijkt dus inderdaad met de sensor van doen te hebben :(

Is het probleem bij jou helemaal weg? Is dit een soft- of hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Het is gefixt met een software update, waarschijnlijk is er iets van een calibratie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Ik heb problemen met het inladen van Gmail in de email widget.
Als hij synchroniseert dan worden er geen nieuwe mails ingeladen, mijn postvak lijkt dus dan ook leeg te zijn.

Wat wel raar is dat als ik een email verstuur vanaf de telefoon, dat hij wel verstuurt vanaf de telefoon.. Waarschijnlijk staan de instellingen van outgoing mail wel goed, maar van incoming niet.

Iemand ervaring met dit probleem? Zoja, wat zijn de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10

GijsW

Koetje!

Heb zojuist enkele dagen een Desire S, kom van een HD2 af, vind het nogal een aardig verschil in bouwkwaliteit. Ondanks de Unibody voelt de HD2 toch een stuk beter aan. Echter wou ik een keer een klein modelletje en voelt verder lekker snel aan.

Op welke site's kun je (goed en goedkoop uiteraard) desktop cradles en cases krijgen voor de Desire S? Zoek nog een mooie liggende cradle en een flip over case. Iemand al ervaring met bepaalde producten en welke shops zijn er in NL hiervoor te vinden? Zag Mobilefun.nl maar die verzenden blijkbaar uit Engeland?

Farming is a way of life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Laatst online: 27-11-2024
Is het ondertussen al zeker of icecream sandwich uitkomt voor de HTC Desire S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

remoendoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:47:
Is het ondertussen al zeker of icecream sandwich uitkomt voor de HTC Desire S?
Ja, alleen nog niet bekend wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Oke bedankt voor je snelle antwoord!
Dat is wel beter, ICS is echt fijn en het ziet er geweldig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Laatst online: 06-03 22:45
remoendoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:03:
Oke bedankt voor je snelle antwoord!
Dat is wel beter, ICS is echt fijn en het ziet er geweldig uit
Nahja, het is afwachten hoe Sense 3.6 zich gaat verhouden met ICS op de Desire S. Misschien blijven we ook wel gewoon Sense 3.0 houden. Sense 4.0 lijkt mij inderdaad een geweldige combinatie en uiterlijk, zoals de One serie representeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Michiele93 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Nahja, het is afwachten hoe Sense 3.6 zich gaat verhouden met ICS op de Desire S. Misschien blijven we ook wel gewoon Sense 3.0 houden. Sense 4.0 lijkt mij inderdaad een geweldige combinatie en uiterlijk, zoals de One serie representeert.
De kans dat we sense 4 krijgen is erg klein. Waarschijnlijk 3.6 (sense 4 light)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al goede custom roms met ICS? Bij xda lijkt de camera niet te werken. Bij verder zoeken is daar mogelijk wel een oplossing voor, maar ik vind het nog niet in een ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:47:
Zijn er al goede custom roms met ICS?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Michiele93 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Zelfs als er sense 3.0 in de android ICS update zit voor de HTC Desire S krijgen we alsnog alle nieuwe opties van android ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 23:36
Reaper 2.1 + ICS look op mijn telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DWtLq.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yfGy6.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j3MMe.png

Ice Cream Sandwich CM7 Theme by Sonny Sekhon
ADWLauncher EX + Ice Cream Sandwich Theme by kovdev
Super Clock Wallpaper Pro + Ice Cream Sandwich wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het valt me op dat icoontjes soms van mijn scherm verdwijnen (van een van de panels zeg maar). In dit geval de Market, ineens is dan zo'n icoontje weg, en staat er een lege plek. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat kan ik er tegen doen?

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-03-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:43:
Het valt me op dat icoontjes soms van mijn scherm verdwijnen (van een van de panels zeg maar). In dit geval de Market, ineens is dan zo'n icoontje weg, en staat er een lege plek. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat kan ik er tegen doen?
Dat komt omdat er net een update voor uit is gekomen. De Android Market heet nu de Play Store, vandaar dat het icoontje opeens verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan zal ik die update eens installeren vanavond. Maar wat is de reden dat dat icoontje dan wordt weggehaald? Kan gewoon blijven staan toch?

Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste