Hebben andere providers geen betere dekking op jouw thuisadres?koekoek2003nl schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:06:
Ik werd vorige week gebeld door een medewerker van T-mobile.
Leuke meid + leuk verkoop praatje = zwak voor mij.
Maar heb tegen haar gezegd dat ze volgende week weer mocht bellen en dat ik even zou kijken wat ik wil.
Het klonk allemaal namelijk een beetje te mooi.
Ik bel en sms erg weinig. Ik heb nu een relaxt 15 met web'n'walk Standard. Rekeningen van afgelopen maanden zijn 39, 25, 37, 32 euro.
Het ligt ongetwijfeld aan mij maar ik begrijp van de hele facturen van T-mobile echt geen snars. Iemand heeft me het wel eens uitgelegd maar ik zie er echt geen logica in. Maar volgens de klantenservice kon het allemaal goedkoper. Ik bel volgens mij wel vaak over mijn bundel heel maar ik zou zeker niet omhoog moeten...
Ik zou (naar een andere abonnement kunnen over kunnen gaan / of iets dergelijks, ik weet niet meer precies wat ze zei.) en krijg daarbij een verhoogde internet snelheid en zou hiermee 10euro per maand goedkoper uit zijn.
Of mijn internet nou sneller wordt of niet maakt me niet veel uit, waar in woon is toch bijna geen bereik. En als ik ergens ben waar wel bereik is vind ik mijn snelheid redelijk. Ik heb dus geen idee wat ik nou het beste kan doen. Ik heb het gevoel dat ik heel veel betaal voor iets waar ik bijna geen gebruik van maak.
Hoeveel minuten, smsjes en MB's heb je nodig per maand? Aan de hand daarvan kun je vrij eenvoudig een mooi tariefplannetje vinden